Ik ben ISCI

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
isci
Contacteer:

Ik ben ISCI

Bericht door isci »

Hay folks,… Ik ben Isci. Ik ben 26 jaar oud. Op en top moslim. Spijtig voor sommige onder jullie. Ik heb en zal jullie altijd allemaal graag hebben. Ook atheïsten. Maar wens een ding in ruil. Vloek en spot niet. (2de gebod: Zweer niet ijdel, vloek noch spot ) Dat is niet fijn voor niemand ni… Wees serieus.

Heilige Mevlana zei tegen de mensheid:
"Come, come again, whoever you are, come!
Heathen, fire worshipper or idolatrous, come!
Come even if you broke your penitence a hundred times,
Ours is the portal of hope, come as you are."
Dat wil ik jullie, voor zover ik kan, meedelen.
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
Yassine

Bericht door Yassine »

A Salam Aleikoum :D
Banned
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Welkom..
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Thomas

Re: Ik ben ISCI

Bericht door Thomas »

isci schreef:Hay folks,… Ik ben Isci. Ik ben 26 jaar oud. Op en top moslim. Spijtig voor sommige onder jullie. Ik heb en zal jullie altijd allemaal graag hebben. Ook atheïsten. Maar wens een ding in ruil. Vloek en spot niet. (2de gebod: Zweer niet ijdel, vloek noch spot ) Dat is niet fijn voor niemand ni… Wees serieus.

Heilige Mevlana zei tegen de mensheid:
"Come, come again, whoever you are, come!
Heathen, fire worshipper or idolatrous, come!
Come even if you broke your penitence a hundred times,
Ours is the portal of hope, come as you are."
Dat wil ik jullie, voor zover ik kan, meedelen.
Betekent dit dat wij openlijk mogen discusieren en dingen bij de naam noemen???

Mogen wij het hebben over Allah en de profeet zonder dat je op je pik getrapt bent als ik zeg dat hij niet deugt???? (voorbeeldje he.....)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
isci
Contacteer:

Bericht door isci »

Tuurlijk… Jullie mogen alles zeggen doen en laten. Ik zal nooit op mijn tenen getrapt zijn. Maar ik zou het jammer vinden voor diegenen die geen respect hebben tot andermans overtuiging.

Maar wat je zegt over God, Allah(SWT), Jahwe, Jezus, Mohammed(SAS), dat beslis je natuurlijk zelf. Spijtig voor jou als je begint te vloeken of te spotten. Maar dat is jou keuze. In de echte Islam kun je en mag je niemand tot je geloof bekeren indien hij dat niet wenst.

En ik ben een echte moslim.
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
Ketter

Bericht door Ketter »

Hey, welkom, een Mewlana aanhanger.

Als jij je op en top Moslim noemt, noem ik dat helemaal niet spijtig, integendeel. Ik denk gewoon dat vele andere moslims dat spijtig zullen noemen.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Welkom Isci. Ik geloof je volledig, maar de praktijk wijst anders uit. De Islam heeft zich verspreid met het zwaard en dat gebeurt heden ten dage nog steeds.
Silly

Bericht door Silly »

hoi :D
cool dat je er bent... have fun

sil
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
isci
Contacteer:

Bericht door isci »

Als jullie denken dat de christendom zo vredelievend is…
Verklaar dan het volgende. Ondanks alles wat de christendom doet…

Misionarisme in Afrika. Ze geven mensen geld en werk in ruil dat ze zich bekeren. Natuurlijk nadat “de zogenaamde rijke westen” eerst al de rijkdommen hebben leeggeplunderd door Kolonialisme. Vredelievende godsdienst seg. Ze hebben Kruistochten georganiseerd. Natuurlijk in de verlede. Nu vermoorden ze masaal Moslims. Zie Bosnië, Tjetjenië, Afghanistan, Irak, Palistina en noem maar op… Echt vredelievende Christenen. Chapoo…
Zie de citaat van Bush: “God Bless America”. Jaja, God, Allah of Jahwe of nog iets anders maakt niet uit, zal Amerika zegenen. Maar niet indien het masaal mensen blijft vermoorden. Waar blijft Jezus zijn vredelievendheid. Als iemand je wang slaat, toon hem die anderen. Nee nee. Alle godsdiensten zijn goed.
Hoe kan het ook anders. Ze komen van dezelfde oorsprong. MENSEN ZIJN SLECHT.

En ondanks het feit dat moslims blijven vermoord worden, groeit hun aantal. Raar maar waar.
Ketter

Bericht door Ketter »

isci schreef: En ondanks het feit dat moslims blijven vermoord worden, groeit hun aantal. Raar maar waar.
Als Moslims worden vermoord, door wie denk je? Door hun "misleide broeders" dikwijls.

Overigens, ik zal graag met jou meestrijden tegen kapitalisme en kolonialisme. Maar ook tegen alle andere vormen van schending van mensenrechten, onderdrukking en haatpredikken.

En die zijn heden ten dage helaas ook wel eens religieus Islamitisch.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Thomas

Bericht door Thomas »

isci schreef:Als jullie denken dat de christendom zo vredelievend is…

Misionarisme in Afrika. Ze geven mensen geld en werk in ruil dat ze zich bekeren. Natuurlijk nadat “de zogenaamde rijke westen” eerst al de rijkdommen hebben leeggeplunderd door Kolonialisme. Vredelievende godsdienst seg. Ze hebben Kruistochten georganiseerd. Natuurlijk in de verlede. Nu vermoorden ze masaal Moslims. Zie Bosnië, Tjetjenië, Afghanistan, Irak, Palistina en noem maar op… Echt vredelievende Christenen. Chapoo…
Zie de citaat van Bush: “God Bless America”. Jaja, God, Allah of Jahwe of nog iets anders maakt niet uit, zal Amerika zegenen. Maar niet indien het masaal mensen blijft vermoorden. Waar blijft Jezus zijn vredelievendheid. Als iemand je wang slaat, toon hem die anderen. Nee nee. Alle godsdiensten zijn goed.

En ondanks het feit dat moslims blijven vermoord worden, groeit hun aantal. Raar maar waar.
Mooi. Met dit antwoord weet ik gelijk waar we aan toe zijn.
We hebben weer een moslimslachtoffer....
Ik neem niet eens de moeite om op deze flauwekul - die alle grond mist - te reageren.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Zie Bosnië,
Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken en bewijst dat je van toeten noch blazen afweet. Het was de NAVO (lees: Westers, lees:Christelijk) die een Christelijk land aanviel om je broeders en zusters te beschermen.

Een beetje dankbaarheid zou op zijn plaats zijn.
BFA

Bericht door BFA »

Welkom,
Als jullie denken dat de christendom zo vredelievend is…

Misionarisme in Afrika. Ze geven mensen geld en werk in ruil dat ze zich bekeren. Natuurlijk nadat “de zogenaamde rijke westen” eerst al de rijkdommen hebben leeggeplunderd door Kolonialisme. Vredelievende godsdienst seg. Ze hebben Kruistochten georganiseerd. Natuurlijk in de verlede. Nuvermoorden ze masaal Moslims. Zie Bosnië, Tjetjenië, Afghanistan, Irak, Palistina en noem maar op… Echt vredelievende Christenen. Chapoo…
Als zulke ontkenningen en vervormingen van de realitiet hardekkig zijn, kan je we af en toe op een vloek of verwensing rekenen. Blijft niet hangen, nooit kwaad bedoelt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Ze hebben Kruistochten georganiseerd.
Dat was een antwoord op de Islamitsiche expansiedrift. Kruistochten waren ook nooit bedoeld om mensen te bekeren, maar louter om de route van Christelijke pelgrims te beschermen.
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Misionarisme in Afrika. Ze geven mensen geld en werk in ruil dat ze zich bekeren.
Het mooie is dat dit nu een argument is juist voor de Christelijke Missionarissen. Wij geven geld en voorzieningen. Zij zien dat er mensen zijn die oprecht om hen geven.

Dat in tegenstelling tot wat jouw Arabische broeders en zusters in Darfur aan het doen zijn, door de hele bevolking daar uit te roeien. (NB mede-moslims)
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Zie de citaat van Bush: “God Bless America”.
"God Bless America" is het inofficiële volkslied van Amerika.
Al bijna honderd jaar oud. Wederom weer een bewijs dat je weinig van Amerika afweet.

Het zou hetzelfde zijn als ik zou beweren dat Bin Laden het zinnetje Allak Akbarr had verzonnen.
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Wel grappige opmerking. Je ziet hier goed uit dat de moslims (sorry, dat ik generaliseer) weinig geven voor een mensenleven. Het gaat om de absolute aantallen. Mensen zijn een middel, geen doel op zichzelf.

Moslims worden voornamelijk door henzelf afgeslacht. Hier heb ik de cijfers voor je..

Mythe 18. Amerika en Israel hebben getalsmatig de meeste moslimdoden veroorzaakt.

A dose of reality: De volgende keer als men het weer heeft over de geweldadige Israelis, bedenk dan het volgende:

Number of Arabs killed in the framework of Israeli-Arab conflicts since the creation of Israel (including in the 1948 war for Israel's independence, all the wars fought between Israel and its neighbors, and the occupation of Palestinians): 60,000.

Number of Algerian Muslims killed by the French in the 1950's Algerian war for Independence: Between 500,000 to 1 million.

Number of Muslims killed by other Muslims in the 1990's Algerian civil war: 100,000.

Number of people, including some Muslims, killed by Muslims in Sudan between 1955 and today: 2.6 million- 3 million.

Number of Muslims killed by the Soviets in Afghanistan in the 1980's: at least 1 million

Number of Muslims killed by other Muslims in the Afghan civil war of the 1980's-90's: 1 million

Number of Muslims killed by the Americans in efforts to overthrow the Taliban: less than 10,000.

Number of Muslims killed by other Muslims since 1977 in Somalia's civil war: Between 400,000- 550,000.

Number of Muslims in Bangladesh killed by other Muslims from Pakistan since 1977: 1.4 million-2 million

Number of Muslims killed by other Muslims in Indonesia since 1965: at least 400,000.

Number of Muslims in East Timor killed between 1975-1999 by Muslims from Indonesia: 100,000 - 200,000

Number of Muslims killed in Iraq by other Muslims (mostly those in the regime of Saddam Hussein): 1.54 million- 2 million

Number of Iranian Muslims killed in their war with Iraq: 450,000 - 970,000

Number of Lebanese killed by Israelis between 1975-1990: up to 18,000 (this number is included in the first statistic given several lines up, about Arab deaths at Israel's hands)

Number of Lebanese killed by other Lebanese or by Syrians between 1975-1990: at least 112,000.

Number of Yemenites, Egyptians, and Saudis killed in the Yemen civil war of 1962, and in the Yemen riots of 1984-1986: 100,000 - 150,000

Number of Chechen Muslims killed by the Russians since 1992: 80,000- 300,000

Number of Arabs and Muslims killed in Jordan (includes at least a few thousand Palestinians), Chad, Yugoslavia, Tajikistan, Syria, Iran, Turkey, and Zanzibar in the course of smaller conflicts in the 1970's, 80's, and 90's: at least 150,000.

Summary of the summary:

The next time Arabs and/or Muslims complain about the persecution they suffer at the hands of the Americans and Israelis, remember this . . .
Since 1948, the number of Muslims killed by the Americans and Israelis combined is still less than the number killed by the French.
And the number of Muslims killed by the French, Israelis, and Americans combined is still less than the number killed by the Soviets/Russians.
And the number of Muslims killed by the Soviets, Russians, French, Israelis, and Americans, combined, is still about 1/3 of the number of Muslims who have been killed by Muslim states.

If the goal is to spare Muslim lives, then the Muslims could start with themselves, and come back to us when they value each other. (Oh, and when they themselves don't think anymore that 1,000 of them is worth 2 of us.)

Met dank aan Het Vrije Volk

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=169 ... ng_an_Arab
isci
Contacteer:

Bericht door isci »

Nasser, ik heb je graag. Vanuit mijn hart. Je bent echt grappig soms. Niets verkeerd mee bedoeld. Je bent echt grappig. En wat jou opmerkingen betreft. Je hebt gelijk op bepaalde gebieden. Ik ben als moslim ook tegen Soëdië Arabië. Imperialistische land die moslims uitbuit. Dergelijke landen moeten geboycot worden door moslims. Ze leven rijk, terwijl America ervoor moet zorgen dat het goed gaat in Irak. Zever. Je hebt inderdaad gelijk wat betreft dat Islamitische landen niets doen dan op hun luie rijke krent te zitten. Als het anders zou zijn zou ik niet in België leven maar in een Arabische land.

Maar je moet wel toegeven dat het America en England was en niet Navo. Als jij ook iets weet van de actualiteit. Dat Irak binnenvielen.

Waarom vielen ze eigenlijk Irak binnen? Voor Petroleum. Dat weet elk klein kind. Ik heb niets tegen America. Ze denkt alleen aan zijn zakken. En geeft niets om Irakees volk noch om hun eigen soldaten.
isci
Contacteer:

Bericht door isci »

O je hebt volkomen gelijk. Moslims zijn niet slecht. Ze worden alleen onderdrukt, en zijn te dom om er iets aan te doen. Ze zijn dom omdat ze niets anders doen dan mekaar uit te vermoorden. Terwijl ze verder onderdrukt worden.

Begrijp me niet verkeerd hoor. Onderdrukt niet alleen door het westen. Maar ook door rijke staatshoofden van Islamitische landen.
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Dank,

Isci, ik ben het volledig met je eens. Irak binnenvallen is wellicht de grootste blunder uit de geschiedenis. Helemaal voor de redenen die ervoor werden aangedragen. Maar de meeste doden zijn gevallen onder moslims die elkaar afslachten. De ironie is nu dat zelfst Al-Qeada symphatisanten met de VS samenwerken, omdat ze merken dat het Mahdi-leger van Al-Sadr een stuk minder vriendelijk voor ze is.

Lees http://www.guardian.co.uk/Iraq/Story/0, ... ss&feed=12

Ik betreur een moslim-dode evenveel als ieder ander dode. Wij hebben het primair over mensen, niet ras, nationaliteit of geloofsovertuiging.
BFA

Bericht door BFA »

Maar je moet wel toegeven dat het America en England was en niet Navo
Coalition of the willing. 41 landen. Alle NATOl anden, uitgezonderd: Belgie, Duitsland. + Japan + Mongolie + een paar Oost Europese landen die niet bij NAVO zijn.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Code: Selecteer alles

O je hebt volkomen gelijk. Moslims zijn niet slecht. Ze worden alleen onderdrukt, [size=18]en zijn te dom om er iets aan te doen[/size]. Ze zijn dom omdat ze niets anders doen dan mekaar uit te vermoorden. Terwijl ze verder onderdrukt worden. 

Begrijp me niet verkeerd hoor. Onderdrukt niet alleen door het westen. Maar ook door rijke staatshoofden van Islamitische landen
Moslims zijn niet dom. Ze worden domgemaakt. Ik ben het wederom met je eens. Maar democratische hervormingen worden door twee groepen tegen gehouden.

1. De Arabische leiders.
2. De geestelijken.

Mensen die daartegen opkomen, hebben het met hun leven moeten ontgelden.
isci
Contacteer:

Bericht door isci »

Ziedde hoe goed we overeenkomen. Ik geef volledig gelijk op het laatste.

Maar je moet ook toegeven dat de westen ook niet heilig zijn.

-Bin Ladin was een voormalig CIA agent en wie zegt niet dat de WT torens omgegooid zijn door Amerikanen of Joden? Aangezien die dag geen enkele jood aanwezig was op de WTC towers.

-In Bosnië werden moslims letterlijk afgeslacht. In Europa in de bakermat van mensenrechten en democratie.
Waar was America toen?
A ja
Das juist. Er was geen petroleum.

-Koerden werden uitvermoord in Irak door ene smeerlap saddam.
Waar was America toen. Te laat e jochie, te laat. (PS ik ben een turk.
Ik ben tegen de PKK maar wel voor de koerden.)

enz. enz.

Het is en blijft America. Afstammelingen van Europeanen, die Indianen hebben uitvermoord. Daar Afrikanen als slaven onderdrukt. Nu zijn de moslims aan de gang.

Ik ben echt niet tegen America. Ze denken alleen aan zijn zakken. Mensen moeten maar niet dom zijn.
isci
Contacteer:

Bericht door isci »

Lodewijk Nasser schreef:

Code: Selecteer alles

O je hebt volkomen gelijk. Moslims zijn niet slecht. Ze worden alleen onderdrukt, [size=18]en zijn te dom om er iets aan te doen[/size]. Ze zijn dom omdat ze niets anders doen dan mekaar uit te vermoorden. Terwijl ze verder onderdrukt worden. 

Begrijp me niet verkeerd hoor. Onderdrukt niet alleen door het westen. Maar ook door rijke staatshoofden van Islamitische landen
Moslims zijn niet dom. Ze worden domgemaakt. Ik ben het wederom met je eens. Maar democratische hervormingen worden door twee groepen tegen gehouden.

1. De Arabische leiders.
2. De geestelijken.

Mensen die daartegen opkomen, hebben het met hun leven moeten ontgelden.

En door wie worden
1. De Arabische leiders.
2. De geestelijken.
geregeerd. Door de rijke westen.
Peter Louter

Bericht door Peter Louter »

wrijf, wrijf, ISCI debiteert mohammedaanse onzin, maar geeft toch blijk van een onafhankelijk oordeel. Veelbelovend?, misschien.
Een voorlopig welkom van iemand die zijn buik vol heeft van moslims die met gecopiëerde teksten hier naar de bekende weg komen vragen.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Plaats reactie