Ik ben ISCI

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
isci
Berichten: 103
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 3:18 pm
Contacteer:

Bericht door isci »

Mensen het spijt mij als ik soms te cru antwoord. Maar ja dat ben ik soms. Ondanks alles heb ik jullie allemaal heel graag. Dat ga ik jullie nog allemaal tonen. Tijd genoeg nog e.

(Nu heb ik ff geen tijd o.w.v. mijn examens.)

Ik verontschuldig mij van de mensen indien ik iemand te hard aansprak. Want ik weet dat jullie nog ik een slechte bedoelingen hebben. Wij wensen allemaal hetzelfde, daar ben van overtuigd.

Stop onrecht in de wereld, ongeacht het geloof of overtuiging.

Greetz allemaal.
jullie vriendje ISCI
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

isci schreef:Mensen het spijt mij als ik soms te cru antwoord. Maar ja dat ben ik soms. Ondanks alles heb ik jullie allemaal heel graag. Dat ga ik jullie nog allemaal tonen. Tijd genoeg nog e.

(Nu heb ik ff geen tijd o.w.v. mijn examens.)

Ik verontschuldig mij van de mensen indien ik iemand te hard aansprak. Want ik weet dat jullie nog ik een slechte bedoelingen hebben. Wij wensen allemaal hetzelfde, daar ben van overtuigd.

Stop onrecht in de wereld, ongeacht het geloof of overtuiging.

Greetz allemaal.
jullie vriendje ISCI
Ik spreek de acties van Bush en co. niet goed.

Maar door Islamieten en Islamitische regimes wordt zeker en vast niet beter gehandeld. Da's geen verwijt. Wij zijn allemaal mensen met goeie en slechten onder ons.

Het probleem is een beetje, als ik de Koran neem kan ik perfect de wandaden van terroristen en Ayatollahs goed praten. Daad voor daad, vers voor vers. Dus dat boek is niet goddelijk, want anders is dat niet mogelijk. Dus we verzetten ons ertegen.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

't Is vooroordeel op voorbedachte rade. Turkije heeft europa 100 keren opgeroepen en uitgenodigd voor een kijkje te nemen in de archieven. Geen geroddel maar bewijzen tellen dacht ik. Maar ja wie is turkije tegenover een katholieke niet democratische europa. Wie heeft de bewijzen willen onderzoeken? Niemand. Ze baseren zich enkel op geroddel.

Wat er gebeurde in Bosnië... Spijt me maar dat moet ik zeggen. De zogezegd VN soldaten van Nederlandse afkomst hebben niets gedaan op de afslachting door de Serviers. Die hebben daarvoor zelfs een medaille gekregen voor te gaan kijken hoe de moslims werden afgeslacht. Als je de actualiteit volgt weet je dat. Dat medaille gedoe is een schaamte voor de mensenrechten en democratie. Ga je me nu vertellen dat Europa en VN mensen rechten hebben. Katholieke rechten ja...

Ik hou van christendom. Echt vanuit mijn hart. Maar niet van rasictische christenen, die niets geven om mensenlevens.
Maar ja volgens jullie zijn wij geen mensen maar dieren.

_________________
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...

Dit was het antwoord van ISCI op een opmerking in dit forum gedeelte met als kernonderwerp de genocide op de Armeniers.

Het werd naar mijn prive mail box gestuurd.

1 - dit valt onder het gebruiken van de prive mail box voor mail die niet prive is. Misbruik dus. Bij deze plaats ik dit bericht op de plek waar het thuishoort.
2 - Het doet beweringen die nooit zijn gedaan of die zo vaag zijn dat ze niet te weerleggen zijn. Ga ik niet op in. Ik ga alleen in op beweringen die gedaan zijn of die specifiek genoeg zijn om te bespreken.
3 - op grond van het geheel (inhoud, toon, manier van benaderen) is dit geen aanloop naar discussie (in weerwil van wat in de onderste regel wordt beweerd) maar iets anders. Normale discussie is gebaseerd op een uiteenzetting van argumenten en conclusies.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Ondanks het feit dat jullie beweren dat jullie van dieren afkomstig zij zijn wij zeker de dieren...

En dan zwijg ik nog over de genocide van België in Zaïre...

En dat is dan zeker geen genocide? Tuurlijk niet. Dat waren Afrikanen en jullie waren Europeanen. A wel liefje, ik zal de genocide van de Armeniers erkenen als je dat doet over de genocide van Belgen in Zaïre...

_________________
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
Ook dit bericht van ISCI trof ik aan mijn prive mail box.
HEt is geen prive bericht.

ISCI, stuur dit soort onzin niet naar prive mail boxen. Je wilde toch discussieren? Doe dat dan open met duidelijke argumenten. En verbeter je Nederlands.
Hierboven staat:
ik zal de genocide van de Armeniers erkenen als je dat doet over de genocide van Belgen in Zaïre...

Dat was vast niet wat je bedoelde...
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Gebruikersavatar
isci
Berichten: 103
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 3:18 pm
Contacteer:

Bericht door isci »

Ja nu ik lees is dat een beetje grappig. Mijn excuses. :lol: Ik wou dat je mijn antwoord op jou argument leesde. Daarom dat ik dat gestuurd heb naar jou mailbox. Het zal nimeer gebeuren.

Groeten...
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

En dan zwijg ik nog over de genocide van België in Zaïre...
Altijd denken jullie dat wij onze genocides verzwijgen of ontkennen. Was in vorige post deze vergeten. Bedankt voor de herinnering.

Nu heb je het over één in de kunst meest gecelebreerde en waarschijnlijk beruchtste genocide.

Joseph Conrad heeft er zijn boek, Heart of Darkness aangewijd. Dit boek is dan een van filmmomumenten uit de jaren 80 geworden. Apocalypse Now. Als er zulke dingen verschijnen, hoe kan er dan van ontkenning sprake zijn.

Iedereen kent de laatste woorden van de gedegenereerde Belgische koliniaal Kurtz, stervend uitspreekt: De horror, De horror... Dit is dan hoe de wereld eindigt, niet met een boem maar met een fluistering.

De horror, de horror. Het ontkennen ervan is het hoofdpunt in jouw verwijt. Nergens heb ik ooit de door onze voorouders veroorzaakte horror ontkend. Bijna niemand doet dat in het Westen. Op enkele lunatics na, die niet opkunnen tegen de documentatie en classificatie die van deze evenementen is bijgehouden.

Wij doen dit, omdat 'de horror' uit ons verleden geen banaal feit is. Fier zijn we er niet op. Schamen hoeven we ons ook niet. Dingen gebeuren. Ook als het beter is van niet. Gebruik je wil en doorbreek de keten van oorzaak en gevolg, is de les die uit de registratie volgt.

Registratie, een poging om te vermijden dat die horror weer plaatsvind in het spel dat 'maatschappij' noemt. Wij zijn maar mensen, sommige pogingen mislukken.

Pogingen in het spel 'maatschappij' hebben enkel kans op slagen als de spelers op dezelfde basis vertrekken.

Wat moeten wij denken van een tegenspeler, waarbij 'de horror' zo een banaal en dagelijks feit is geworden, dat deze niet meer merkt dat hij er zich mee omringt?

In het westen is de gedegenereerde Belgische koliniaal Kurtz, zeker geen rolmodel. Hij is een van de sterkste voorbeelden hoe het niet moet.

Zitten wij met een tegenspeler, die van een 100X erger gedegenereerde profeet zijn idool en rolmodel heeft gemaakt. De perfekte man.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Sorry voor de lange pauze, +20h stroomstoring wegens storm.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik spreek de acties van Bush en co. niet goed.
Ik wel. Hoop zelfs dat Georges broer Jebb de dynastie verderzet bij de volgende presidentsverkiezingen in Amerika.

Waar komen voor een deel de problemen in het MO uit voorts?
Gevolg van drang naar stabiliteit van MAD en de historisch dictatoriale erfenis van het MO.

Waar willen ISG- rapport en Democraten heen heen. Weg van de Chaos gecreerd door Bush, terug naar stabiliteit door nieuwe dictator. Nieuwe dictator zal, zoals de vorige, niets kunnen bieden aan de bevolking.

Resultaat: het leefklimaat voor de zelfmoordbacil Islamisme wordt gunstiger. Uitbreiding van besmetting groter.

Quarantaine en chaos zijn het enige dat deze bacil kan vernietigen.
Het is een zelfmoordbacil, zal zichzelf vernietigen met wapens. Neemt 40% van de bevolking mee.

Chaos zal blijven. Het stabiele MAD-tijdperk is voorbij Chaos, als de drang tot vechten en de obstakels voor vrede zijn verdwenen, is constructief en eigen aan de wereld.

Drang tot vechten en obstakels voor vrede wegnemen, zijn de voordelen van een gewapend conflict.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
isci
Berichten: 103
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 3:18 pm
Contacteer:

Bericht door isci »

Seg BFA of wat dan ook... Kun je niet in mensentaal praten? Of denk je dat je een dichter bent of wa? Niets persoonlijks...
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Kun je niet in mensentaal praten?
Welke taal denk je dat ik spreek?


Of denk je dat je een dichter bent
Hoe kom je daarbij?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
isci
Berichten: 103
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 3:18 pm
Contacteer:

Bericht door isci »

Je bent een echte doomdenker. Wereld zal vergaan. Chaos zal overheersen. End of days. Enz... Je bent echt pessimistich opgesteld. Ik vind het niet leuk voor jou. Carpe diem.

Wat jou dichters capaciteiten betreft. Je kan mooi schrijven. Maar volgens mij past dat hier niet in de forum. Er wordt hier, ondanks de waarschuwingen van Modje gevloekt.
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Je bent een echte doomdenker. Wereld zal vergaan. Chaos zal overheersen. End of days. Enz... Je bent echt pessimistich opgesteld. Ik vind het niet leuk voor jou. Carpe diem.
Doomdenker, zo had ik mezelf nog niet gezien. Ja, ik schets geen mooi beeld van de wereld en de mens.
Wereld zal vergaan hoort daar niet in.

Zoals concentrische cirkels, na een steen in het water, zullen de betere levensomstandigheden, zoals gecreerd hier in het Westen, zich over de hele wereld verspreiden. Alles wordt uiteindelijk beter. Uiteindelijk geen end of days, maar een happy follow up.

Chaos. Het is enkel chaos dat evolutie mogelijk maakt. Beschouw het langs de positieve kanten. Het zijn de golven van deze chaos die betere levensomstandigheden de wereld kunnen ronddragen.

Niet alles is positief aan Chaos. Stabiliteit heeft ook zijn negatieve kanten en ervaringen. Ik prefereer het eerste, omdat het evolutie draagt.
Je kan mooi schrijven.
Bedankt voor het compliment. Ikzelf vind mijn literaire talenten eerder beperkt. Je ontroert me dubbel.

Of het past of niet, het geeft gevarieerdheid. Meer keuzes voor een persoonljke smaak. Heb al enkele keren gedacht aan een verhaaltje posten. Complimenten, zoals het jouwe kunnen me de moed doen bijeengaren. Nogmaals bedankt.

Ik vloek en scheldt soms ook. Ik ben niet rancuneus. Als het eruit is, is het weg.

Groetjes,
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie