Buyisib betekent: "Appel, geur van de liefde..."

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Jij bent echt vies wist je dat is dat liefde voor je medemens??
Jij bent nooit moslim geweest dat weet ik gewoon.
Waarschijnlijk weet jij niet eens wat een moslim is
En jij wel? Je geeft net aan Nederlandse meiden te neuken. Volgens de Islam zou je gestenigd moeten worden.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

De Moslims gaan naar de Hemel Sara. Er is maar één groep en dat zijn niet de Soefi's of Sjieten maar de Soenieten. Zij die de Koran en de Soenah volgen.
My A$$!!!

Fantastische ''Parso-Aryan'' geleerdes/wetenschappers/dichters/alchemisten zoals Hafiz, Saadi, Rumi, Khayyam, Biruni, Attar, Tabrizi ....noem maar op....waren Shia of Soefi!

Soenieten zijn daarnaast in 4/5 sektes verdeeld:
Hanafi, Shafie, Hanbali, Maliki (en Wahabi/Salafi).

Soenieten steunen de Abu Muawiya, Aisha, Umar etc....degene die de schoonzoon van de profeet de oorlog verklaarden en hem zelfs vervloekten.

Kijk naar Soeni/wahabi figuren als: Bin Laden, Mullah Omar (Taliban) Al Zarqawi.....zelf verklaard soeniet: Saddam Hussein. Alle massa moorden van soenieten onder shieten in Iraq/Afghanistan...

Taliban verklaarden shias als afvallige....en je mocht tijdens hun regime elke shiet zomaar neerknallen.....

Kijk naar al het haat van de soenieten richting de familie van de profeet (Ahlul Bayt).
Kijk naar alle zelfverklaarde soeni-landen: Saudie Arabie, Pakistan, Dubai, en zelfs Marokko en seculair Turkije....ALLEMAAL SLAVEN/COLLABORATEURS met het westen!!!

Afbeelding

Trouwens het zijn de shieten die de ware sunnah en pad van de profeet volgen en zijn familie eren.

Profeet had ook gezegd...in eind tijd zal mijn ummah (gemeenschap) heel klein zijn, de ware moslims zullen in minderheid zijn!!! Soenieten zijn 90% en Shieten 10%!

En trouwens??? Iran (Shietisch) is het enige land dat jaarlijks 100 miljoen aan Palestina schenkt....en wat doen de palestijnen??? Tijdens Irak/Iran oorlog...Saddam steunen *toef, toef, toef*

Saudie Arabie doet niks voor Palestijnse kwestie...ondankt het hun eigen soenieten en arabieren zijn!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

ajax schreef:
nadia schreef:
Chaimae schreef: De Moslims natuurlijk. Maar konm nou niet lullen Sara.
waarom noem jij haar sara, zij heet silly op deze forum, stom witch !!!
Jij bent echt vies wist je dat is dat liefde voor je medemens??
Jij bent nooit moslim geweest dat weet ik gewoon.
Waarschijnlijk weet jij niet eens wat een moslim is.
Danku voor de aanvulling. Wollahiela je hebt helemaal gelijk. Ze heeft een nare leven achter de rug en verwijt de Islam ervan en dat is waarschijnlijk de reden waarom ze geen ''Moslim'' meer is.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Iran (Shietisch) is het enige land dat jaarlijks 100 miljoen aan Palestina schenkt...
Jaarlijks???

Iran heeft vorig jaar voor de eerste maal 120milj dollar aan Palestina geschonken.

Wat gebeurde er? De erfgenamen van de roverprofeet begonnen er sirekt onderling om te vechten. Canaille is en blijft canaille.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

BFA schreef:
Iran (Shietisch) is het enige land dat jaarlijks 100 miljoen aan Palestina schenkt...
Jaarlijks???

Iran heeft vorig jaar voor de eerste maal 120milj dollar aan Palestina geschonken.

Wat gebeurde er? De erfgenamen van de roverprofeet begonnen er sirekt onderling om te vechten. Canaille is en blijft canaille.
Als ik het goed heb jaarlijks ja! elke jaar worden er cadeautjes uitgedeeld!
1979 werd zelfs Israelische ambassade vervangen en mocht er in Iran (als enige of een van de enige landen) een Palestijnse ambassade komen. :?

Er zijn jongeren aan drugs verslaafd en gezinnen die onder armoede grens leven. Dan nog wordt er geld uitgegeven aan Hezbollah/Palestina
Ik kan hier gewoon niet tegen :cry: ....hoe kunnen die mullahs zoiets doen?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

....hoe kunnen die mullahs zoiets doen?
Let this country (Iran)burn, let this country go up in smoke... There nationalism is another form of paganism. Therefor I say: Let this country burn let this country go up in smoke,

Ken de rest niet meer van buiten, het kwam er op neer: ALs het de zaak van Allah ten goede komt en de Iraans/Islamitische revolutie uitdraagt, mag dit land en zijn bevevolking gerust naar de knoppen gaan.

Ayatollah Khomeini.

Onrust zaaien in de buurlanden zijn de Mullahs goed bezig. Na Lebanon, Palestina en Irak is het op het ogenblik Yemen dat begint te branden.

Dit allemaal met de olieopbrengsten die de Iraanse bevolking toekomen.

Iran speelt de pyromane brandweerman. Stookt onrust en dringt zichzelf dan op als de oplossing. Niet te verwonderen dat het geen credibiliteit verkrijgt.
elke jaar worden er cadeautjes uitgedeeld!
Wapens en raketten.
Syrische bevolking wordt ook uitbetaald als ze zich tot Shia Islam bekeren.

Met al die gelden zou beter een economie gestimuleerd worden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

Nu wordt Iran als de grote boosdoener bestempelt :lol: leuk!
De Grote Satan :D
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Danku voor de aanvulling. Wollahiela je hebt helemaal gelijk. Ze heeft een nare leven achter de rug en verwijt de Islam ervan en dat is waarschijnlijk de reden waarom ze geen ''Moslim'' meer is.
Maar dat is dan toch een argument voor haar. Immers Ajax geeft aan kaasvrouwtjes te neuken (en zal wellicht later met zijn nicht uit het rifgebergte trouwen) Met andere woorden: Ajax heeft de Islam nooit ervaren.

Nadia wel. En Nadia heeft een sterke persoonlijkheid en heeft haar conclusies getrokken.

Daar kan Ajax met zijn minderwaardigheidscomplex slecht tegen.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ajax is ook niet echt een goed voorbeeld.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae schreef:Ajax is ook niet echt een goed voorbeeld.
Ironisch genoeg wel. Het geeft eigenlijk het failliet van de Islam aan.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ajax weet dat hij slecht bezig is. Meisjes neuken is haram. Deze jongeman mag geeneens een relatie aangaan en daten met meisjes.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae schreef:Ajax weet dat hij slecht bezig is. Meisjes neuken is haram. Deze jongeman mag geeneens een relatie aangaan en daten met meisjes.
Veel Marokkaanse meisjes neuken hoor. Zelfs die met hoofddoek. Ongelooflijk, maar waar.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Dat zijn de meiden die geen eer noch een waarde hebben. Zulke meisjes vind ik zielig. Ik vind het zowieso zielig om een relatie aan te gaan met een jongen. Wat heb je eraan vraag ik me af?

Die meisjes komen zichzelf ooit wel tegen. Moge Allah swt ze leiden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae schreef:Dat zijn de meiden die geen eer noch een waarde hebben. Zulke meisjes vind ik zielig. Ik vind het zowieso zielig om een relatie aan te gaan met een jongen. Wat heb je eraan vraag ik me af?

Die meisjes komen zichzelf ooit wel tegen. Moge Allah swt ze leiden.
Wie ben jij om te bepalen wat goed voor ze is?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

De Islam zegt duidelijk dat het niet mag. Owee als de vaders het weten -dan heb je de slippers aan het dansen.-

Nee die meiden weten dat ze verkeerd bezig zijn en dat het niet mag in de Islam. Maar ach ze laten zich liever door Marokkaanse/Surinaamse jongens gebruiken. Uiteindelijk trouwen die Marokkaanse jongens met een maagd en blijven zij over.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Stiekem vind ik de Islam één al hypocresie. Jij ook niet Chaimae?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Nee hoor. Het zijn de mensen die hypocriet zijn. Vooral de Marokkaanse jongens.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

Chaimae schreef: Uiteindelijk trouwen die Marokkaanse jongens met een maagd en blijven zij over.
Die zelf al wat geoefend hebben vóór het huwelijk!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Melissa schreef:
Chaimae schreef: Uiteindelijk trouwen die Marokkaanse jongens met een maagd en blijven zij over.
Die zelf al wat geoefend hebben vóór het huwelijk!

-Ach ik zeg altijd; er moet toch iemand ervaren zijn op het huwelijksnacht he.-
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Chaimae schreef:
Melissa schreef:
Chaimae schreef: Uiteindelijk trouwen die Marokkaanse jongens met een maagd en blijven zij over.
Die zelf al wat geoefend hebben vóór het huwelijk!

-Ach ik zeg altijd; er moet toch iemand ervaren zijn op het huwelijksnacht he.-
:shock:
niet echt een uitspraak voor jou chaimae
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Silly schreef:
Chaimae schreef:
Melissa schreef: Die zelf al wat geoefend hebben vóór het huwelijk!

-Ach ik zeg altijd; er moet toch iemand ervaren zijn op het huwelijksnacht he.-
:shock:
niet echt een uitspraak voor jou chaimae

Hihihi inderdaad. Ik eis dat mijn man maagd is.

-Dat EIS ik. Nee wacht daar heb ik recht op.-
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

en wat als hij het later pas verteld :)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Ben er mee eens dat je je rein moet bewaren, met de nadruk op rein.

Maar een relatie met een jongen Chaimae,waarom mag dat niet?
Kijk het nest induiken ja dat kan ik begrijpen dat dat afgekeurd word ,maar misschien wat anders dan jij denkt dat er bedoelt word.

Je moet wel bedenken dat je je hele leven met die persoon moet delen.
In voor en tegenspoed,wat het ook mag zijn.
Dat zal moeilijk gaan met iemand die je net voor je huwelijk kent.

Je weet ik ben 11 jaar getrouwd geweest, ik kende mijn x ook niet goed genoeg.Maar dat lag aan mij,ben niet uitgehuwelijkt.

Wat God van de bijbel bedoelt met het 7e gebod in dit onderwerp is:
Bescherming voor de mens voor problemen en verdriet,etc.

Dat er zo zwaar getild word aan het 7e gebod ,dat komt door mensen.
Die leggen er zo'n nadruk op.En de islam is erdoor geobserdeerd.
Mohammed was er de aanstichter van.
Ook in vele christelijk richtingen kijken we er zo naar,liesft als het om een ander gaat .
Of je nu gemeenschap gehad hebt voor je huwelijk of een snoepje gepikt van oma uit haar kast.Het is allemaal zonde.

Alleen evt zwangerschap is zichtbaar,een snoepje niet.
Kan je mij volgen.

1 raad voor je:
Denk niet dat er veel moslim mannen te vinden zijn die nog maagd zijn.Dat is een ilusie
En accepteer geen geouwehoer over de man is de baas,want dan moet jij kunnen blaffen.

Groetjes Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Buyisib
Berichten: 67
Lid geworden op: za feb 24, 2007 2:09 am

Bericht door Buyisib »

Nou heb ik heel even dit niet kunnen begrijpen (althans de beweringen van vele forumleden). Zijn het de moslims die hypocriet zijn of juist de Islam?
"Elke keer als een kind zegt: 'Ik geloof niet in feeën' valt ergens een kleine fee dood neer."
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Goede vraag Buyisib. Mensen over de hele wereld zijn in wezen hetzelfde. Dat heet de menselijke natuur. Alleen de Islam stelt hele rare eisen aan mensen. Hypocrisie ligt daarom al snel op de loer.

De relatie die moslims dus met seks hebben is vergelijkbaar met die van een alcoholist met een glas bier. Vandaar dat ze er zo bezeten door zijn. Dutch, een forumlid dat getrouwd is met een Tunesier heeft weleens gezegt dat bijna alle scheldwoorden in Tunesie te maken hebben met 'hoer/hoerenzoon' alles met 'hoer'.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Plaats reactie