Buyisib betekent: "Appel, geur van de liefde..."

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Bratiel schreef:ohke ohke ohke......I got the message :roll:
Hihihi ze vallen wel over je heen Bratiel.
Maar ik garandeer je dat dat goed bedoeld is....

Ook ik heb niets tegen moslims.
Ik ken een heleboel zeer fijne mensn onder hen.
En weet je wat me opvalt????
Ze kennen hun eigen geloof niet.
Ze weten NIET wat er in de koran en haddiths staat.

En als ik het zeg geloven ze me niet worden boso. Daarna nog bozer.
En dan gaan ze lezen.

Och en dan......

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

http://www.islam-boeken.nl/store/p_deta ... oductID=98

Die is erg goed. Die heb ik van een Masa'Allah goeie broeder gekregen uit Rotterdam.

http://www.islam-boeken.nl/categorie.php?occasion_ID=48

Gaan over de Hemel/Hel.

http://www.islam-boeken.nl/store/p_deta ... ductID=241

Die lees ik op dit moment en is erg mooi.

http://www.islam-boeken.nl/store/p_deta ... oductID=49

Die heb ik gelezen en is erg mooi. Ik weet zeker dat er tranen zullen vallen en je dan pas bewust gaat worden van de Islam. Dit zal je hart openen insa'Allah.

Ik kan je zoveeel aanraden. Ik heb ze allemaal gelezen en ze zijn gewoon super. Ik zal ze allemaal gaan lezen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Speciaal voor jou Buyisib.

Moge Allah´s woorden eeuwig in je oren klinken en je liefde voor hem altijd in je hart bestaan.
Moge z´n licht ons volgen naar elke weg die inslaan
Allah is groot en Machtig
Het leven zonder hem is lastig
Laat zijn liefde in je hart bloeien dan zal het geluk in je leven vloeien Insha'Allah.


Groetjes en veel liefs Chaima.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

@ Buyisib.

Geef nooit persoonlijke informatie aan mensen uit het Forum. Zelfs niet als ze binnenkort zich voordoen als je beste vriendin.

Geen mailadres, geen MSN, geen echte naam, niets dat naar je echte identiteit kan leiden.

Er zitten hier malloten ook.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

hey Buyisib,

Ik wens jou een hele leuke en informatieve tijd toe op dit forum..
Mag je antwoorden krijgen op al je vragen..

Jouw eerste vraag was;Waarom moet ik wel/niet in een God geloven...

Ik zou aan kunnen komen met archeologisch vondsten,wetenschappelijke feiten,wonderen enz..

Wanneer je zou geloven omwille van deze dingen kan je het geen Geloof meer noemen..

De Heer zei tegen zijn apostelen; Jullie Geloven omdat jullie hebben gezien..Maar ik zeg tegen jullie Zalig zijt diegene die niet hebben gezien maar toch geloven

Deze vraag kan niemand voor jou beantwoorden...Het is een vraag die jij zelf moet beantwoorden...Het is een onderzoek die jij zelf moet voeren..


God zegen jou
Ric0
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Chamae, ik zou je willen adviseren om naast al die islamitische boeken ook een paar evangeliën uit de Bijbel te lezen en dan die te vergelijken met de Koran. Dan kun je beter met ons discussiëren, tenslotte lezen wij ook de Koran en de Hadiths,... naast de Bijbel.

Volgens mij zijn wij daardoor beter tot oordelen in staat dan jij.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Hoi Buyisib,
Ik hoop dat je hier nog steeds vertoeft.
Een goede vriend van mij heeft jaren gestudeerd in Teheran, hij volgde een opleiding tot imam onder andere. Hij werd ook gerecruteerd als politieke undercover-agent, leerde de gevangenissen van binnenuit kennen als gevolg van een mislukte staatsgreep in een moslimland. Aangezien hij een zeer intelligent persoon is, heeft hij zijn eigen weg gevonden en zijn eigen pmersoonlijkheid kunnen ontwikkelen. Nu is hij ex-imam en atheist.
Als je met hem wil praten via internet kan dat, vraag me maar via PM om zijn gegevens. Hij spreekt Arabisch, Farsi en Frans.
Buyisib, jij bent dus duidelijk een shia-moslima van geboorte. Wat denk jij over de bloederige strijd tussen sunni en shia ?

Gelukkig maar dat je de idee van in Iran te gaan studeren in een soort "klooster" hebt laten vallen. Pure tijdverspilling is dat !
Je kan zélf de religies onderzoeken die je maar wil, alles is voorhanden daartoe. Je hebt geen hersenspoeling van één of andere mollah nodig daarvoor... Vertrouw op je eigen intellect, dat is mijn raad aan jou.
Hou je ogen open, gebruik je gezonde verstand en voor alles : zoek jouw identiteit niet in een godsdienst, dat is beperkend!
Buyisib
Berichten: 67
Lid geworden op: za feb 24, 2007 2:09 am

Bericht door Buyisib »

Edit.
Laatst gewijzigd door Buyisib op do mar 01, 2007 5:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Elke keer als een kind zegt: 'Ik geloof niet in feeën' valt ergens een kleine fee dood neer."
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:http://www.islam-boeken.nl/categorie.php?occasion_ID=37

Hele leuke Islamitische boeken. Het is een zeker een aanraden, je wou je namelijk gaan verdiepen in de Islam. Moge Allah swt je insa'Allah leiden. Heb geduld Buyisib.

M3a selema.
neeeee, zij wil zich eerst verdiepen in zichzelf en dan pas komt de rest dus hou je propaganda bij je, wil je !!
geef haar advies uit je menselijk denken.
Laatst gewijzigd door nadia op di feb 27, 2007 9:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:http://www.islam-boeken.nl/store/p_deta ... oductID=98
Die is erg goed. Die heb ik van een Masa'Allah goeie broeder gekregen uit Rotterdam.
http://www.islam-boeken.nl/categorie.php?occasion_ID=48
Gaan over de Hemel/Hel.
http://www.islam-boeken.nl/store/p_deta ... ductID=241
Die lees ik op dit moment en is erg mooi.
http://www.islam-boeken.nl/store/p_deta ... oductID=49
Die heb ik gelezen en is erg mooi. Ik weet zeker dat er tranen zullen vallen en je dan pas bewust gaat worden van de Islam. Dit zal je hart openen insa'Allah.
Ik kan je zoveeel aanraden. Ik heb ze allemaal gelezen en ze zijn gewoon super. Ik zal ze allemaal gaan lezen.
krokodillrntranen zul je bedoelen !!
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:Speciaal voor jou Buyisib.

Moge Allah´s woorden eeuwig in je oren klinken en je liefde voor hem altijd in je hart bestaan.
Moge z´n licht ons volgen naar elke weg die inslaan
Allah is groot en Machtig
Het leven zonder hem is lastig
Laat zijn liefde in je hart bloeien dan zal het geluk in je leven vloeien Insha'Allah.


Groetjes en veel liefs Chaima.

het leven zonder hem is helemaal niet lastig, integendeel.
met hem is pas lastig omdat je dan constant in een keurslijf moet ronlopen en steeds bang moet zijn voor een hel wat niet bestaat etc etc.
ik spreek uit ervaring chaimae, jij niet he.
jij kent maar 1 zijde, ik ken beide zijdes van de medaille.

heb je nog iets van menselijk wijsheid, iets wat je geleerd hebt in het leven, vanuit je gevoel.

groetjes en veel liefs hoor ik je niet vaak zeggen, das nou jammer !!
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Waar is Nadia eigenlijk?
Buyisib.

ik reageer morgen op jou, oke.
Buyisib
Berichten: 67
Lid geworden op: za feb 24, 2007 2:09 am

Bericht door Buyisib »

[quote="Chaimae"] (...)quote]

Hartstikke bedankt Chaimae maar besef dat dit de Soennitische leer is. Daarnaast ben ik noch sjiietisch en noch soennitisch. Momenteel verricht ik onderzoek naar de Islam.

Ik wil ''objectieve'' boeken lezen..
"Elke keer als een kind zegt: 'Ik geloof niet in feeën' valt ergens een kleine fee dood neer."
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Buyisib schreef:
Chaimae schreef: (...)quote]

Hartstikke bedankt Chaimae maar besef dat dit de Soennitische leer is. Daarnaast ben ik noch sjiietisch en noch soennitisch. Momenteel verricht ik onderzoek naar de Islam.

Ik wil ''objectieve'' boeken lezen..
De Islam kent maar één stroming en dat zijn de mensen die zich aan de Koran en de Soenah houden. De boeken die ik je aanraad zijn harstikke mooi en ook erg objectief hoor. De moeite waard dus.

Ik wens je trouwens veel succes bij je onderzoek en moge Allah swt insa'Allah leiden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:
Buyisib schreef:
Chaimae schreef: (...)quote]

Hartstikke bedankt Chaimae maar besef dat dit de Soennitische leer is. Daarnaast ben ik noch sjiietisch en noch soennitisch. Momenteel verricht ik onderzoek naar de Islam.

Ik wil ''objectieve'' boeken lezen..
De Islam kent maar één stroming en dat zijn de mensen die zich aan de Koran en de Soenah houden. De boeken die ik je aanraad zijn harstikke mooi en ook erg objectief hoor. De moeite waard dus.

Ik wens je trouwens veel succes bij je onderzoek en moge Allah swt insa'Allah leiden.
chaimea,

ik heb hier ook van dat soort boekjes liggen, elke keer als ik bij de familie kom stoppen ze me boekjes in de handen.
deze zijn totaal niet objectief. alles behalve objectief, men kijkt maar vanuit 1 bril en dat is niet objectief.

ps; ik denk dat jij niet weet wat objectief inhoud...
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

nadia schreef:
Chaimae schreef:
Buyisib schreef: De Islam kent maar één stroming en dat zijn de mensen die zich aan de Koran en de Soenah houden. De boeken die ik je aanraad zijn harstikke mooi en ook erg objectief hoor. De moeite waard dus.

Ik wens je trouwens veel succes bij je onderzoek en moge Allah swt insa'Allah leiden.
chaimea,

ik heb hier ook van dat soort boekjes liggen, elke keer als ik bij de familie kom stoppen ze me boekjes in de handen.
deze zijn totaal niet objectief. alles behalve objectief, men kijkt maar vanuit 1 bril en dat is niet objectief.

ps; ik denk dat jij niet weet wat objectief inhoud...

Ik begrijp het wel hoor Nadia. Ik lees ook alleen maar Islamitische boeken en die bevatten wel allemaal waarheid en feiten. Maar ik moet boeken gaan lezen van niet-Moslim schrijvers. Ik weet alleen niet welke boeken.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Buyisib schreef:
Dutch schreef:Hoi Buyisib,
Ik hoop dat je hier nog steeds vertoeft.
Een goede vriend van mij heeft jaren gestudeerd in Teheran, hij volgde een opleiding tot imam onder andere. Hij werd ook gerecruteerd als politieke undercover-agent, leerde de gevangenissen van binnenuit kennen als gevolg van een mislukte staatsgreep in een moslimland. Aangezien hij een zeer intelligent persoon is, heeft hij zijn eigen weg gevonden en zijn eigen pmersoonlijkheid kunnen ontwikkelen. Nu is hij ex-imam en atheist.
Als je met hem wil praten via internet kan dat, vraag me maar via PM om zijn gegevens. Hij spreekt Arabisch, Farsi en Frans.
Buyisib, jij bent dus duidelijk een shia-moslima van geboorte. Wat denk jij over de bloederige strijd tussen sunni en shia ?

Gelukkig maar dat je de idee van in Iran te gaan studeren in een soort "klooster" hebt laten vallen. Pure tijdverspilling is dat !
Je kan zélf de religies onderzoeken die je maar wil, alles is voorhanden daartoe. Je hebt geen hersenspoeling van één of andere mollah nodig daarvoor... Vertrouw op je eigen intellect, dat is mijn raad aan jou.
Hou je ogen open, gebruik je gezonde verstand en voor alles : zoek jouw identiteit niet in een godsdienst, dat is beperkend!
Ik vind het allemaal heel hypocriet. Het zijn ''broeders'' die elkaar vermoorden. Als het erop neerkomt zijn het weer ''echte broeders'' die vervolgens elkaar voor kafir (ongelovige) uitmaken. Prachtig hoor!

Ik ben nu echt into mijn opleiding en verricht zo nu en dan onderzoek. Daarnaast heb ik al bijna een bijbaantje. Ik wil gewoon wat bijverdienen om een beetje onafhankelijk te zijn. Ik wil namelijk uit huis..

Ikzelf kan noch Arabisch, noch Perzisch en noch Frans. :( Ik wil wel zijn verhaal horen..

Waar is Nadia eigenlijk? :oops:
niet lachen he buyisib !!

ik wist tot een aantal jeren terug niet eens dat er verschillende stromingen zijn in de islam totdat naar een Arabische zender aan het kijken was (heel ON-objectief). Ik zag toen dat moslims elkaar aan het uitmoorden waren.
ik zei toen tegen een andere Marokkaan waarmee ik samen aan het tv kijken was:
"zijn ze nu al zo ver gek aan het worden dat ze hun eigen volk aan het uitmoorden zijn".
hij zei: "wat eigen volk , dat zijn shijieten".
ik zei "dat zijn toch moslims of niet of ik begrijp er geen bal meer van".
hij zei: "nee zij zijn geen ware moslims, wij zijn dat wel, zij volgen ali of zoiets"

nou, mijn broek zakte bijna van mijn kont af...
ik zei: "wat ben jij dan?"
hij zei: "ook jij, wij zijn soenieten".
ik zei: "jij misschien maar ik laat me geen etiket opplakken, ben niet zo gek als jij dat jij jezelf zo laat voeden, gatver !!!! moslims zijn al een verdeling van de MENSHEID en als zij zich ook nog eens gaan verdelen dan houden we helemaal niets meer over, pure onzin, zal wel weer door iemand verzonnen zijn".

ik vind dat hele gedoe vanuit mijn menselijk denken Zo oneerlijk, Zo onmenselijk, Zo liefdeloos en super verkeerd maar hij ziet dat niet want hij leeft in een wereldje dat kijkt vanuit 1 bril als ze al kunnen kijken.

daarom meid, blijf vooral jezelf en laat je niets opplakken, ook niet door chaimae want zij is gehaaid en oneerlijk tegen andere en tegen zichzelf en ze liegt keer op keer om haar standpunt en haar denken mooier te maken dan het in werkelijkheid is.
dat zul je nog wel ondekken als je dat al niet ondekt hebt want eigelijk ziet iedereen dit behalve zijzelf, momo en nog een paar maar dat komt omdat zij hetzelfde zijn..

ps: aan de boom herken je zijn vruchten..

liefs nadia
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Er is normaal gesproken maar één stroming in de Islam, Het zijn de mensen die tot verschillenden stromingen zijn gekomen. De Moslims die volgen de Koran en de Soenah.


Heel toevallig heeft de Profeet Mohammed vzmh dit al voorspeld en wist dat dit in de toekomst zou gebeuren.
De Profeet (saws) heeft gezegd: ”De joden zullen zich opsplitsen in éénenzeventig groeperingen, de christenen zullen zich opsplitsen in tweeënzeventig groeperingen en mijn Oemmah (gemeenschap) zal zich opsplitsen in drieënzeventig groeperingen, allen zijn in het Hellevuur behalve één.” Daarop vroegen de mensen en metgezellen: ”En wie is die (ene) groep dan O Boodschapper van Allah?” Hij antwoordde: ”Degenen die zijn op datgene waarop ik en mijn metgezellen vandaag de dag op zijn.”
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:Er is normaal gesproken maar één stroming in de Islam, Het zijn de mensen die tot verschillenden stromingen zijn gekomen. De Moslims die volgen de Koran en de Soenah.


Heel toevallig heeft de Profeet Mohammed vzmh dit al voorspeld en wist dat dit in de toekomst zou gebeuren.
De Profeet (saws) heeft gezegd: ”De joden zullen zich opsplitsen in éénenzeventig groeperingen, de christenen zullen zich opsplitsen in tweeënzeventig groeperingen en mijn Oemmah (gemeenschap) zal zich opsplitsen in drieënzeventig groeperingen, allen zijn in het Hellevuur behalve één.” Daarop vroegen de mensen en metgezellen: ”En wie is die (ene) groep dan O Boodschapper van Allah?” Hij antwoordde: ”Degenen die zijn op datgene waarop ik en mijn metgezellen vandaag de dag op zijn.”
Wil jij zo vriendelijke zijn om

1) een bron te vermelden
2) mij te vertellen welke 71 joodse groeperingen dat zijn
3) mij te vertellen welke 72 christelijke groeperingen dat zijn
4) mij te vertellen welke 72 moslim groeperingen dat zijn

Zo inet dan verder geen flauwekul meer verkopen!!!!!!!!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik verkoop geen flauwekul, het is een uitspraak van Mohammed vzmh.

Opgevelerd door ibn Mâdjah, nr.3993. Het is een erg moelijke 7adith en het wordt niet vermeld door Moslim of Buchari. Mischien omdat deze niet voldeed aan de strenge en hoge eisen.

Deze 7adith is wel authentiek verklaard door sommigen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:Er is normaal gesproken maar één stroming in de Islam, Het zijn de mensen die tot verschillenden stromingen zijn gekomen. De Moslims die volgen de Koran en de Soenah.


Heel toevallig heeft de Profeet Mohammed vzmh dit al voorspeld en wist dat dit in de toekomst zou gebeuren.
De Profeet (saws) heeft gezegd: ”De joden zullen zich opsplitsen in éénenzeventig groeperingen, de christenen zullen zich opsplitsen in tweeënzeventig groeperingen en mijn Oemmah (gemeenschap) zal zich opsplitsen in drieënzeventig groeperingen, allen zijn in het Hellevuur behalve één.” Daarop vroegen de mensen en metgezellen: ”En wie is die (ene) groep dan O Boodschapper van Allah?” Hij antwoordde: ”Degenen die zijn op datgene waarop ik en mijn metgezellen vandaag de dag op zijn.”
jij kunt zoveel zeggen als je wilt maar ondertusse heb jij de andere stroming niet lief, integendeel ze heten de andere stroming, ze moorden de andere stroming want jouw stroming (soeniet) is de beste.

sorry chaimae maar jij bent een van de gekste mensen die ik ooit heb meeemaakt en je bent geestelijk zo ziek gemaakt, haat jegens andere stromingen of wat dan ook is nooit goed !!!
een kind dat geboren word als sjiiet is per defeinitie verkeerd totdat zij zich bekeren naar de soenitische stroming, denk toch eens na !!

mohammed heeft niets voorspeld integendeel hij geeft het recht om de andere stroming niet lief te hebben, dat is GEEN VOORSPELEN maat TEGEN ELKAAR OPZETTEN, heel wat anders dan jouw sproojesdenken.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

welke groep van de 73 bevind zich niet in het hellevuur chaimae??

als jij het niet weet.. weet ik het antw in elk geval wel :wink:
maar jij krijgt de eer...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Silly schreef:welke groep van de 73 bevind zich niet in het hellevuur chaimae??

als jij het niet weet.. weet ik het antw in elk geval wel :wink:
maar jij krijgt de eer...
De Moslims natuurlijk. Maar konm nou niet lullen Sara. Volgens het Christendom gaan ook alleen de Christenen naar de Hemel en niemand anders. Volgens jullie Bijbel gaan de Moslims en alle anderen die niet in Jezus geloven naar de Hel. Fijn is dat hoor.

De Christenen en joden gaan naar de Hemel volgens de Koran. Lekker tolerant is de Islam he.
Voorzeker, de gelovigen, de Joden, de Christenen en de Sabianen - wie onder hen ook in God en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren.

Soera- Baqarah.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:Ik verkoop geen flauwekul, het is een uitspraak van Mohammed vzmh.

Opgevelerd door ibn Mâdjah, nr.3993.
Het is een erg moelijke 7adith en het wordt niet vermeld door Moslim of Buchari. Mischien omdat deze niet voldeed aan de strenge en hoge eisen.
Deze 7adith is wel authentiek verklaard door sommigen.
dit snap ik niet !!
ik kan er met mijn pet niet meer bij.
het word hoe gekker hoe erger.


luister, iets wat moeilijk is word dus niet verteld, snap ik dat goed????

vreemde allah oftewel vreemde mohammed, en dat voor een ongelterde, nog grotere schrik..!!!
wij die kunnen lezen en schrijven begrijpen iets niet wat een ongetterde heeft ontvangen, vreemd !!

luister, iets wat OZO moeilijk zou zijn zouden ze beter moeten uitleggen, vind je niet.
allah is er toch voor de mensheid dus alle mensen of alleen voor een paar die dit NET iets te slim zijn hmhmhm oftewel kunnen begrijpen, geloof het zelf.
jij word met de dag gekker gemaakt en jij doe je soms zo onschuldig voor maar je weet wel veel te vinden, zaken waar ik me niet eens mee bezig hou.
'begrijpelijk dat je geest zo verkracht is.

jij bent zeeeer ON objectief, niet objectief dus en dus breng jij dat ook naar buiten, dat is jou spiegelbeeld.
wat je leert en klakkeloos als waar aanneemt zul je naar buiten brengen, dat is bij jou ozo goed te merken.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:
Silly schreef:welke groep van de 73 bevind zich niet in het hellevuur chaimae??

als jij het niet weet.. weet ik het antw in elk geval wel :wink:
maar jij krijgt de eer...
De Moslims natuurlijk. Maar konm nou niet lullen Sara.
waarom noem jij haar sara, zij heet silly op deze forum, stom witch !!!
Plaats reactie