gegroet heilige aardbewoners

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Mar 13, 2007 11:13 pm

Moslimas zijn o zo vrij, inderdaad :roll:
daarom dat jij afgslagen mag worden en minderwaardig bent dan een man en nog vele andere dingen die je zooo vrij maken , Chaimae...

Ben nog nooit geslagen jij wel? Bovendien vind ik het vermoorden van baby's/abortus vele malen erger dan het slaan van vrouwen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Silly

Berichtdoor Silly » Di Mar 13, 2007 11:20 pm

er zijn genoeg moslims die abortus plegen chaimae... :oops:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Di Mar 13, 2007 11:20 pm

Ik kende hem eerst als visueel kunstenaar. Hij heeft onder andere tekeningen gemaakt die geïnspireerd zijn op La Divina Commedia .

Op mijn zeventiende kwam ik een gedicht van hem tegen, The Garden of Love

Ik ben toen in zijn ideeën geïnteresseerd geraakt.

Mijn favoriet is The Songs of Innocence and Experience. Ik ben overigens van plan om binnenkort The Marriage of Heaven and Hell weer eens te herlezen.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Mar 13, 2007 11:21 pm

Silly schreef:er zijn genoeg moslims die abortus plegen chaimae... :oops:

Klopt! Maar abortus is haram..

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Fiona

Berichtdoor Fiona » Di Mar 13, 2007 11:22 pm

Ach ach, een uitzondering die het pak slaag misschien beter zou krijgen... dan zou je wel ander piepen. Ga een paar weken in Afghanistan zitten, uitgehuwelijkt op je vijftiende of zelfs vroeger en elke dag slaafje spelen (in elk opzicht :D ) voor je echtgenoot. wanneer je dan weigert, zal hij je een rammeling geven. Wat ga je dan zeggen als 'moslima'? Niets, je mag het niet, want het is de wil van 'God'...
Waarom zou God zich bezighouden met het martelen van mensen? Misschien vindt hij het leuk om je afgeslagen te zien worden. Neen, dat is het niet, ik weet het weer. Voor hem ben je geen mens, slechts een bezit van je man om zijn lusten op bot te vieren en voor eten te zorgen.
Ik zie het slechte niet in van abortus en daarop heb je nog niet gereageerd. Waarom niet? Omdat je geen standvastige argumenten hebt? Abortus is trouzens niet het vermoorden van baby's, want het zijn er nog geen. Het zijn eicellen met een spermacel, dat leer je al in het eerste jaar biologie.
Prisons are built with stones of Law, Brothels with bricks of Religion.

Fiona

Berichtdoor Fiona » Di Mar 13, 2007 11:24 pm

Is ademen ook haram? Wat is leven in godsdienst toch ingewikkeld, man. En God gaat dat allemaal na, jajaaaaa :D
Wauw, ik wist niet dat hij zoveel werken had geschreven, ik voel dat ik binnenkort nog een bezoekje ga brengen aan de bibliotheek...

Silly

Berichtdoor Silly » Di Mar 13, 2007 11:26 pm

Abortus is trouzens niet het vermoorden van baby's, want het zijn er nog geen. Het zijn eicellen met een spermacel, dat leer je al in het eerste jaar biologie.
welke opleiding doe je?? :roll:

volhouden dat een kindje een week na de conceptie een eicel en een spermacel is, is om het net netjes te zeggen belachelijk...

het slechte is dat je een leven ontneemt... het blijft afwegen. natuurlijk heb je soms geen keuze, maar het leven is in jouw handen en het is niet aan jou om het weg te werpen...

verder ben ik het met de rest van je post eens :D

BFA

Berichtdoor BFA » Di Mar 13, 2007 11:29 pm

Welkom Fona,
wens je hier een prettige tijd toe.

Fijn dat je van Blake houdt. Jren geleden dat ik die nog gelezen heb. Was zijn bestaan bijna vegeten. Heb er vroeger veel inspiratie door gehad. Vooral beeldend.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Fiona

Berichtdoor Fiona » Di Mar 13, 2007 11:31 pm

Zolang het geen foetus is, dus vanaf de achtste week van de zwangerschap, is het voor mij geen mens. Een embryo beschouw ik nog steeds als een bevruchte eicel.

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Di Mar 13, 2007 11:31 pm

Silly

Berichtdoor Silly » Di Mar 13, 2007 11:32 pm

Fiona schreef:Zolang het geen foetus is, dus vanaf de achtste week van de zwangerschap, is het voor mij geen mens. Een embryo beschouw ik nog steeds als een bevruchte eicel.
dat zegt genoeg :)

Fiona

Berichtdoor Fiona » Di Mar 13, 2007 11:36 pm

Dankjewel BFA :)

Silly, ter informatie, van opleiding doe ik klassieke talen / Grieks-Latijn. De Vlaamse scholen worden tot de beste van de wereld gerekend, dus een commentaar leveren op mijn kennis i.v.m. mijn biologie, vooral over een dergelijk gekend onderwerp, is vrij nutteloos.

Dankje Linda Danvers, ik zal zo snel mogelijk een kijkje gaan nemen :)

Silly

Berichtdoor Silly » Di Mar 13, 2007 11:39 pm

ik zie de link tussen biologie en grieks-latijn niet... maar doe je dat echt :shock:

dat is echt zo cool :D ik baal er nog steeds van dat ik ooit gestopt ben met grieks en latijn... :cry:

mag ik wel opmerken dat je mijn kennis wat biologie betreft ook niet hoeft te onderschatten... :)

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Mar 14, 2007 8:16 am

Fiona schreef:Zolang het geen foetus is, dus vanaf de achtste week van de zwangerschap, is het voor mij geen mens. Een embryo beschouw ik nog steeds als een bevruchte eicel.

Dat is babymoord!

Melissa

Re: gegroet heilige aardbewoners

Berichtdoor Melissa » Wo Mar 14, 2007 1:25 pm

Fiona schreef:Maar al snel ondervond ik dat mijn besluit steeds op hetzelfde neerkwam: geen enkele godsdienst kan dit.
In ieder geval niet voor mij. Je kan me dus wel een radicale atheiste noemen.
Daarbij komt da, aangezien mijn vader Marokkaan is en dus moslim, ik vooral de Koran eens goed heb bekeken. Ik kan alleen maar zeggen dat wat ik las, me voor het leven gedegouteerd heeft van alle soorten godsdiensten. Want mijn vraag was: wie gelooft er nu daar in, in gods :lol: naam?

Sorry voor de lange quote, maar welkom Fiona!! Ik heb deze quotes van jou neergezet, omdat ik mezelf daar in kan herkennen en ik ben het met je eens.

Ik ben een vrouw, getrouwd met een moslimman. Helaas, toen ik hem leerde kennen en al enige jaren met hem getrouwd was, wees niets erop dat hij moslim was, behalve het niet eten van varkensvlees, dat is nu veranderd.

Je zit dus op de middelbare school en volgens mij ben je behoorlijk intelligent, grappig dat Linda en jij dezelfde interesse delen in William Blake, terwijl ik daar nog nooit van heb gehoord.

Fiona

Berichtdoor Fiona » Wo Mar 14, 2007 2:12 pm

Hallo Melissa.
Ik zit inderdaad nog op de middelbare school en het pleziert me dat je jezelf hierin toch enigszins kan herkennen. Ik denk dat er vele vrouwen en kinderen van moslims in onze positie verkeren en niet weten hoe ze hiermee moeten omgaan. Ik ga ook niet zeggen dat ik weet hoe, maar ik probeer het te relativeren en vooral met vele menen te praten, om verder verdriet, toegebracht door een godsdienst, te beperken.
Jouw situatie lijkt akelig veel op die van mijn moeder. Mijn vader was eerst ook niet zoals hij nu is. hij gedroeg zich normaal, maar deslniettemin droeg hij toen al de letsels die de islam vanaf de geboorte toebrengt. Spijtig zijn deze niet meteen zichtbaar voor mensen uit de westerse maatschappij...
Ik dank je in ieder geval voor je warm onthaal en hoop dat we in elkaar nog vele aspecten zullen herkennen.
Een vraagje, Melissa, sorry als deze te persoonlijk is : heb jij kinderen met deze man?
William Blake is wel de moeite waard, vind ik. Misschien kan je een kijkje nemen op de sites die Linda heeft gepost. Ze zien er voor mij in ieder geval heel interessant uit.

Melissa

Berichtdoor Melissa » Wo Mar 14, 2007 2:35 pm

Fiona schreef:Een vraagje, Melissa, sorry als deze te persoonlijk is : heb jij kinderen met deze man?
William Blake is wel de moeite waard, vind ik. Misschien kan je een kijkje nemen op de sites die Linda heeft gepost. Ze zien er voor mij in ieder geval heel interessant uit.

Nee, wij hebben nog geen kinderen, omdat wij allebei dat niet willen, zolang er geen duidelijkheid is over de opvoeding van die kinderen en mijn geloof. Zoals het er nu uitziet, zullen wij nooit kinderen krijgen.

Verders, ik ga misschien kijken op die sites over William Blake, het is dus een schrijver. Weet niet of ik het wat ga vinden, want ben zelf eigenlijk niet zo'n lezer, heb alleen Mavo gehad.

Thomas

Berichtdoor Thomas » Wo Mar 14, 2007 2:50 pm

Melissa schreef:
Fiona schreef:Een vraagje, Melissa, sorry als deze te persoonlijk is : heb jij kinderen met deze man?

Nee, wij hebben nog geen kinderen, omdat wij allebei dat niet willen, zolang er geen duidelijkheid is over de opvoeding van die kinderen en mijn geloof. Zoals het er nu uitziet, zullen wij nooit kinderen krijgen.

Verders, ik ga misschien kijken op die sites over William Blake, het is dus een schrijver. Weet niet of ik het wat ga vinden, want ben zelf eigenlijk niet zo'n lezer, heb alleen Mavo gehad.

Nou ja....... ALLEEN MAAR.
Niet zo min.
En ik weet zeker dat je daar vrij goed hebt leren lezen Mel......
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Mar 14, 2007 4:08 pm

Chaimae schreef:

Dat is bloementaal!

Chaimae,waarom leg je je er gewoon niet bij neer dat Fiona gelijk heeft?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Mar 14, 2007 4:11 pm

Nelly schreef:
Chaimae schreef:

Dat is bloementaal!

Omdat ze niet gelijk heeft en ik volgens de Islam oordeel. Ik ben tegen abortus, dat is namelijk babymoord!

Als je neukt doe het dan veilig of gewoon helemaal niet neuken. Voila!

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Mar 14, 2007 4:17 pm

Chaimae schreef:
Nelly schreef:
Chaimae schreef:

Dat is bloementaal!

Omdat ze niet gelijk heeft en ik volgens de Islam oordeel. Ik ben tegen abortus, dat is namelijk bloementaal!

Als je neukt doe het dan veilig of gewoon helemaal niet seks. Voila!

je kunt ook de liefde bedrijven(ik formuleer het beleefder)met de man die je graag ziet om hem dat te tonen.Kent de Islam eigenlijk wel liefde?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Mar 14, 2007 4:23 pm

je kunt ook de liefde bedrijven(ik formuleer het beleefder)met de man die je graag ziet om hem dat te tonen.Kent de Islam eigenlijk wel liefde?

Om vervolgens een abortus te plegen!

Tuurlijk kent de Islam wel liefde. De Islam is liefde. Je mag de liefde bedrijven maar niet met jan en alleman! Gewoon met je echtgenoot. [/quote]

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Mar 14, 2007 4:28 pm

Chaimae schreef:

Om vervolgens een abortus te plegen!

Tuurlijk kent de Islam wel liefde. De Islam is liefde. Je mag de liefde bedrijven maar niet met jan en alleman! Gewoon met je echtgenoot.
[/quote]

Caimae,als de Islam liefde is,waarom mag je als moslim en moslima liegen en bedriegen als het om je geloof gaat?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Mar 14, 2007 4:37 pm

Als het om het geloof dan mag het inderdaad. Maar wat jullie doen is ook liegen of de waarheid verdraaien om jullie gelijk te halen.

Bovendien dwaal je af..we hadden het namelijk over liefde en niet over liegen, wat tevens niks met liefde te maken heeft.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Mar 14, 2007 4:52 pm

Ik ga de Christenen ook niet goedkeuren,maar geef mij dan toch een voorbeeld.
Maar zo zie je wel dat ik gelijk heb over dat ander onderwep. :D

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”