De Terrorist stelt zich voor

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Redo

De Terrorist stelt zich voor

Berichtdoor Redo » Za Mar 17, 2007 9:10 pm

Gutentag herkauwers,

Democratisch forum!? Ik heb een tijd op dit forum rondgesurft. Ik heb getracht om verfrissende meningen, orginele visies op/over islam te treffen. Helaas werd mij dit niet gegund, in plaats daarvan kwam ik tot de ontdekking dat dit "democratische forum" niks anders voorstelt dan (weer) een islamhaat site. En laat het nu net zijn dat geen aange)zicht triester is dan een forum waar het gros van kudde schapen zich onder de mom van quatro intellectuelen, die nooit verder in de wereld zijn geweest dan hun gebruikelijke linea recta route naar de camping in zuid frankrijk en nochtans niet ervoor schromen om vooral luidskeels te loeien wat er zgn aan "mis" is met de islam, de moslims!?

Met als dieptepunt op dit gehele blikveld, het bezit van een bekrompen visie dat geschapen is in een dorp als Boerengat in HOLLAND. Niettemin zelfs dit feit weerhoudt het de meeste er niet van om zich (of Het Volk) te qualificeren als zo zijnde "verlichte geesten"!? Julius zei het ooit zo treffend "Geef de mensen brood en spelen". En momenteel is Islam jullie huidige voer en met als spel moslimbashen.

Met andere woorden dit forum is niks democratisch, dit is gewoon een ordinaire propaganda site, waar de haat boodschap onverbloemelijk verscholen zit onder het gebruikelijk mooie slogan.
"Democratie OVER ISLAM"........... en maatschappij,
het nimmer verslagen VOC arrogantie van een stel boeren, viert wederom hoogtij dagen. Met als verschil dat het idealistische woord van "Beschaving", dat destijds zo gruwelijk werd verkracht (letterlijk soms) nu vervangen is door het mooi ogende predikaat "Democratie".

Even voor de duidelijkheid voor al die herkauwers die de geest van Democratie inmiddels doelbewust schaamteloos hebben verkracht, democratie is gestut door waarden die weliswaar allang vergeten zijn, doch immer verbonden zullen blijven met democratie: Liberty Egality Fraternity.

De Terrorist

Dutch

Berichtdoor Dutch » Za Mar 17, 2007 9:17 pm

democratie is gestut door waarden die weliswaar allang vergeten zijn, doch immer verbonden zullen blijven met democratie: Liberty Egality Fraternity.

Dat ben ik volmpondig met je eens beste Redo ! Waarom noem jij jezelf trouwens "terrorist" ? :shock:
Die drie grote principes van de democratie zijn me ook heilig en laat ik daarom juist de islam afkeuren!
Volgens mij heb je onze doelstellingen niet of niet goed gelezen, dan had je gelijk wat meer inzicht in wat sommigen onder ons motiveert.

In elk geval heet ik je van harte welkom en hoop ik nog veel van jouw posts te lezen.

Misschien kunnen we nog verder praten over "Vrijheid, Gelijkheid en Broederlijkheid" als basisprincipe van en ideale maatschappij ?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Mar 17, 2007 9:20 pm

Welkom!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

BFA

Berichtdoor BFA » Za Mar 17, 2007 9:21 pm

Liberty Egality Fraternity.

Basis van Spartaanse constitutie.

"mis" is met de islam, de moslims!?

Slavernij is verboden, in strijd met mensenrechten, ook als je er zelf voor kiest.
Dat kan een masochist, die 5X daags zijn Godheid van Fellatio voorziet moeilijk begrijpen.

Democratisch forum!?

Je kan hier binnenvallen, van de eerste letter beledigen en je post zal niet verwijderd worden.

Verder heet ik je welkom, zoals de croissants bij mijn ontbijt. Koud of warm, lusten doe ik je altijd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Monique

Berichtdoor Monique » Za Mar 17, 2007 9:26 pm

democratie is gestut door waarden die weliswaar allang vergeten zijn, doch immer verbonden zullen blijven met democratie: Liberty Egality Fraternity.

Precies... ik ben "gelijkwaardig" aan een man... vandaar dat ik geen voogd nodig heb, mijn eigen beslissingen kan nemen en kan gaan en staan waar en wanneer IK wil!

Welkom.
Amorele atheistische nitwit

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Mar 17, 2007 9:40 pm

Ik hoop dat je als je na een tijdje op dit forum gepost hebt dat je zult ontekken en inzien waarom de meesten onder ons de Islam afkeuren.
Buiten dat wens ik je van harte welkom en hoop nog veel van je te horen.

Redo

Berichtdoor Redo » Za Mar 17, 2007 9:42 pm

Dutch schreef:

Dat ben ik volmpondig met je eens beste Redo ! Waarom noem jij jezelf trouwens "terrorist" ? :shock:
Die drie grote principes van de democratie zijn me ook heilig en laat ik daarom juist de islam afkeuren!
Volgens mij heb je onze doelstellingen niet of niet goed gelezen, dan had je gelijk wat meer inzicht in wat sommigen onder ons motiveert.

In elk geval heet ik je van harte welkom en hoop ik nog veel van jouw posts te lezen.

Misschien kunnen we nog verder praten over "Vrijheid, Gelijkheid en Broederlijkheid" als basisprincipe van en ideale maatschappij ?

Ik noem mijzelf niet zomaar de Terrorist. Gebaseerd op "internationale en nationale" (lees tien landen) definitie ben ik een Terrorist. Klaar punt uit. Black or white!? Mijn gedachtegoed is blijkbaar in deze tijd die van een Terrorist. Dit merk ik tevens aan de dagelijkse mensen (blanke nederlanders dan wel) om mij heen, die zijn zo gebrainwashed in hun denkpatroon, door politici, mediacratie, opiniemakers (lees hetzestokers) met verborgen agenda's en duidelijke eigenbelang, dat zelfs zij mijn defineren als een Terrorist!? Het doet dan werkelijk pijn aan mijn ogen om hen nog te beschouwen als volwaardige mensen in plaats van de schapen dat zij in werkelijkheid zijn. Echter ik vat het op als een groot compliment, ik troost mij in de gedachte dat Nelson Mandela ooit een "Terrorist" was. Evenals Willem van Oranje, dat heet als de Spanjolen destijd het woord konden werd hij geheid vereerd met de bijnaam Il Terroristo Orange.

Ik moet helaas tot mijn grote spijt constateren dat ook jij je dicht tot de kring der herkauwers en hypocrieten begeeft. Immers hoe kon je stellen dat je Vrijheid, Gelijkheid en Broederlijkheid" je het meest heilig zijn en tegelijkertijd schaamteloos schreeuwen dat je daarom de KORAN AFKEURT??? Het getuigt noch van vrijheid, gelijkheid, en helemaal niet van broederschap en je intelectuele bekrompenheid daarvan even weggelaten. Niemand vraagt van jou om de Koran te accepteren, slechts te respecteren. evenals de mensen die de Koran wel aanemen, Hen die vrijheid geven, respecteren en vooral te ACCEPTEREN.

Dus als je claimt dat je aan een idealistische samenleving wilt beginnen op te bouwen, moet je eerst zorgen dat je bekrompen visie laat varen en met een WOORD spreekt in plaats van gelijk te gaan beledigen. Dat is niet zo geloofwaardig, dat is namelijk zo "westers".
Laatst gewijzigd door Redo op Zo Mar 18, 2007 1:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Mar 17, 2007 9:49 pm

Uit mijn ervaring word je wel veronderstelt de koran te accepteren en te respecteren en ook te lezen.Dus moet je niet zeggen dat dat niet van je word verwacht enzo. :wink:

Afghan

Re: De Terrorist stelt zich voor

Berichtdoor Afghan » Za Mar 17, 2007 9:52 pm

Beste Redo,
Welkom op dit forum en ik hoop dat je hier een spiegel tegenkomt en je eigen gelaat erin ziet. Wie weet ben je nog erger dan een herkauwer. Je zou misschien een varkentje in dat spiegel zien.
met vriendelijke groeten,
Afghan

Redo schreef:Gutentag herkauwers,

Democratisch forum!? Ik heb een tijd op dit forum rondgesurft. Ik heb getracht om verfrissende meningen, orginele visies op/over islam te treffen. Helaas werd mij dit niet gegund, in plaats daarvan kwam ik tot de ontdekking dat dit "democratische forum" niks anders voorstelt dan (weer) een islamhaat site. En laat het nu net zijn dat geen aange)zicht triester is dan een forum waar het gros van kudde schapen zich onder de mom van quatro intellectuelen, die nooit verder in de wereld zijn geweest dan hun gebruikelijke linea recta route naar de camping in zuid frankrijk en nochtans niet ervoor schromen om vooral luidskeels te loeien wat er zgn aan "mis" is met de islam, de moslims!?

Met als dieptepunt op dit gehele blikveld, het bezit van een bekrompen visie dat geschapen is in een dorp als Boerengat in HOLLAND. Niettemin zelfs dit feit weerhoudt het de meeste er niet van om zich (of Het Volk) te qualificeren als zo zijnde "verlichte geesten"!? Julius zei het ooit zo treffend "Geef de mensen brood en spelen". En momenteel is Islam jullie huidige voer en met als spel moslimbashen.

Met andere woorden dit forum is niks democratisch, dit is gewoon een ordinaire propaganda site, waar de haat boodschap onverbloemelijk verscholen zit onder het gebruikelijk mooie slogan.
het nimmer verslagen VOC arrogantie van een stel boeren, viert wederom hoogtij dagen. Met als verschil dat het idealistische woord van "Beschaving", dat destijds zo gruwelijk werd verkracht (letterlijk soms) nu vervangen is door het mooi ogende predikaat "Democratie".

Even voor de duidelijkheid voor al die herkauwers die de geest van Democratie inmiddels doelbewust schaamteloos hebben verkracht, democratie is gestut door waarden die weliswaar allang vergeten zijn, doch immer verbonden zullen blijven met democratie: Liberty Egality Fraternity.

De Terrorist
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?

Thomas

Berichtdoor Thomas » Za Mar 17, 2007 9:53 pm

Een boek dat mij niet respecteert en mij vergelijkt met een varken, een aap of andere beesten zal van mij geen respect terug ontvangen.

Een geloof met een profeet die - volgens de ahadiths van Muslim en Bukhari - te vergelijken is met een pedofiele struikrover.

Nee dank je. Dat respect voor de islam kun je op een plek stoppen waar de zon niet schijnt!!!!

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Redo

Berichtdoor Redo » Za Mar 17, 2007 9:55 pm

Nelly schreef:Ik hoop dat je als je na een tijdje op dit forum gepost hebt dat je zult ontekken en inzien waarom de meesten onder ons de Islam afkeuren.
Buiten dat wens ik je van harte welkom en hoop nog veel van je te horen.

Ik heb geen illusies. Ik ben al honderden zoals jullie tegengekomen.
De redenen zijn heel simpel hoor, al die andere "redenen" wat jullie ongetwijfeld weer tot de miljoenste keer zullen herkauwen zijn niet de werkelijk oorzaak. Dat zijn slechts rechtvaardigingen voor jullie bekrompen stereo typering en vooroordelen. Het bekende "Zie je nou wel", en desnoods tien jaar wachten ervoor voor die ene zin. En in de tussentijd volledig wetende dat je ZELF het Self Fulfilling Profecy mechanisme in werking hebt getreden.

Vroeger waren het de communisten. Bye bye Sovjet Unie..ok en nu dan?Uhhh wie zijn wij eigenlijk?

Gemengd met een portie onderbuikgevoelens en en met nationalisme geef het een pseudo series klinkende naam (integratie) en voila, kortom Simplisme, ontworteling van eigen identiteit met als gevolg een behoefte aan vijandsbeeld. De mens is en zal altijd zijn eigen vijand blijven.

Redo

Berichtdoor Redo » Za Mar 17, 2007 10:00 pm

Thomas schreef:Een boek dat mij niet respecteert en mij vergelijkt met een varken, een aap of andere beesten zal van mij geen respect terug ontvangen.

Een geloof met een profeet die - volgens de ahadiths van Muslim en Bukhari - te vergelijken is met een pedofiele struikrover.

Nee dank je. Dat respect voor de islam kun je op een plek stoppen waar de zon niet schijnt!!!!

Met vr.gr.

Thomas

Ook insgelijk en voor jou geldt de Koran niet. Je bent geen vergelijking waard met welk beest dan ook. Die dieren dienen namelijk nog een doel.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Mar 17, 2007 10:03 pm

We zullen je blijkbaar een hele tijd zie posten,want het inzien dat jij fout bent zal nog lang duren.Besef nou eens dat je rond de pot draait!!!
En zo debielige opmerkingen over ons hoeft ook niet :roll: !Kijk i de speigel voor je ons begint uit te schelden.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Mar 17, 2007 10:07 pm

Beste Redo.
Van harte welkom op dit racistisch , ondemocratisch, anti Islam, anti moslim, anti anything forum.
Dit forum word bevolkt door uit de klei getrokken boeren en buitenlui, wiens grote genoegen is om Moslims te bashen,
Het merendeel uit deze kring der herkauwers en hypocrieten weten niet waarover ze praten en hebben geen kennis van de koran nog hadith.
Ze zijn zo gebrainwashed in hun denkpatroon, door politici, mediacratie, opiniemakers (lees hetzestokers) met verborgen agenda's en duidelijke eigenbelang, dat er vaak geen zinnig woord uit te ze trekken is.
Vandaar dat ik als ouwe Jood zo dankbaar ben dat jij deze boerenkinkels iets over Vrijheid, Gelijkheid en Broederlijkheid kan leren.
Ik zie in dat jij een zeer waardevolle bijdrage kan leveren, en ik smeek je dus op mijn blote knieën om lang en vaak dit forum te bezoeken.
Het moet voor deze minkukels een prettige afleiding zijn om eens met een echte intellectuele Moslim te discussiëren.

Vandaar van harte welkom om FFI Nederlands, en jij hebt mijn zegen om deze pseudo quatro intellectuelen een poepje te laten ruiken.

Vriendelijke Groet. :D
Ariel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dutch

Berichtdoor Dutch » Za Mar 17, 2007 10:08 pm

OK, Redo, ieder z'n mening.

Weet wél dat ik vaak een heel eind verder verblijf dan op een camping in Zuid-Frankrijk, en wel in een moslimland. Die opmerking van jou was trouwens redelijk kleinzielig, maar misschien te verklaren door jouw "geschokt zijn" wegens andere opinies over de islam gelezen te hebben, ja, dat kan een penibele ervaring zijn voor een aanhanger van het "onderwerp-je-of je kop gaat eraf"-geloof...

Ik stel voor dat je een niewe draad opent op dit forum met als titel "Vrijheid, Gelijkheid en Broederschap in de islam". Kunnen we er daar over discussiëren en onze respectievelijke meningen onderbouwen.
Durf jij die uitdaging aan ?

Thomas

Berichtdoor Thomas » Za Mar 17, 2007 10:09 pm

Redo schreef:
Thomas schreef:Een boek dat mij niet respecteert en mij vergelijkt met een varken, een aap of andere beesten zal van mij geen respect terug ontvangen.

Met vr.gr.

Thomas

Ook insgelijk en voor jou geldt de Koran niet. Je bent geen vergelijking waard met welk beest dan ook. Die dieren dienen namelijk nog een doel.

Dacht jij nou werkelijk dat ik zou willen dat dat vrouwonvriendelijke boek van jou voor mij zou gelden. Ik zou hem in het centrum van mijn stad in het openbaar in de fik steken!!!!!!!!!!

Misschien ben ik geen vergelijking waard maar dat "zakboek der terrorist" doet dat gewoon. Weer een foutje van dat zwakboek.....
Context???

Uitleg???

Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Mar 17, 2007 10:11 pm

Dutch schreef:OK, Redo, ieder z'n mening.

Weet wél dat ik vaak een heel eind verder verblijf dan op een camping in Zuid-Frankrijk, en wel in een moslimland. Die opmerking van jou was trouwens redelijk kleinzielig, maar misschien te verklaren door jouw "geschokt zijn" wegens andere opinies over de islam gelezen te hebben, ja, dat kan een penibele ervaring zijn voor een aanhanger van het "onderwerp-je-of je kop gaat eraf"-geloof...

Ik stel voor dat je een niewe draad opent op dit forum met als titel "Vrijheid, Gelijkheid en Broederschap in de islam". Kunnen we er daar over discussiëren en onze respectievelijke meningen onderbouwen.

Of heb je schrik dat we op een bepaald moment toch gelijk gaan krijgen? :evil:

Redo

Re: De Terrorist stelt zich voor

Berichtdoor Redo » Za Mar 17, 2007 10:12 pm

Afghan schreef:Beste Redo,
Welkom op dit forum en ik hoop dat je hier een spiegel tegenkomt en je eigen gelaat erin ziet. Wie weet ben je nog erger dan een herkauwer. Je zou misschien een varkentje in dat spiegel zien.
met vriendelijke groeten,
Afghan

Redo schreef:Gutentag herkauwers,

De Terrorist

Oh een Afgaan vol overduidelijke zelfhaat en zelfverraad zonder een inhoudelijke argument. Die zag ik niet aankomen, een kip zonder kop dat zich voordoet als schaap om ook over die dam te mogen springen.

Nee meneer id crises ik weet in tegenstelling tot jou wat en wie ik zie, wanneer ik mijzelf in de speigel zie. Ben nooit zo bewust en trots geworden op mijn identiteit dan nu.
Daarvoor mijn dank aan jou

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Mar 17, 2007 10:12 pm

Goede vraag Dutch, waar gaan we het met deze meneer over hebben.
Ik stel voor dat hij een topic opened met een onderwerp wat hem dicht bij het hart ligt.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Za Mar 17, 2007 10:13 pm

Ik heb geen illusies.

Blij dat te horen.

Voeg je dan bij die andere amateurs op je avatar, ga je eigen offer brengen voor je immorele Allah.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Polleke

Berichtdoor Polleke » Za Mar 17, 2007 10:15 pm

Welkom.

Ik heb getracht om verfrissende meningen, orginele visies op/over islam te treffen. Helaas werd mij dit niet gegund,

Wat is er? Heb je hulp nodig bij het zoeken?

in plaats daarvan kwam ik tot de ontdekking dat dit "democratische forum" niks anders voorstelt dan (weer) een islamhaat site.

Zonder resultaat een conclusie trekken, je blijft je verbazen tegenwoordig!

Over herkauwen gesproken. Dit soort teksten pluk je regelrecht van salafi sites. Je quote en concludeert in het wilde weg, je lijkt wel een religieus junkie. Om te weten dat de islam ernstig ziek is hoef je alleen maar het nieuws te volgen. Helaas hebben veel leden het zelf ondervonden op deze site. Het laatste product van de islamitische immigratie zijn de regionale meldpunten eerwraak en rassenrellen in Utrecht (lees Marokkaanse hangjongeren die nergens respect voor hebben).

Jammer dat de islam hier conflicteert met de principes van democratie. Zodra de multimedia sectie klaar is zet ik duizenden uren haatpreken on-line, ook uit Nederland. Of het nou religieus of rechts-extreem fascisme is, het enige dat het verdient is de vergeetput van de geschiedenis.

En momenteel is Islam jullie huidige voer en met als spel moslimbashen.

Het is juist andersom, de islam basht het individuele vrijheidsbeginsel. Lees alleen maar de duizenden noodkreten van islamitische vrouwen over de hele wereld.

En wij doen niet aan spelletjes, maar aan principes.

Mvg, Polleke

Silly

Berichtdoor Silly » Za Mar 17, 2007 10:16 pm

hey terrorist

ik heb geen respect voor een boek dat mensen veranderd in dieren... en ook niet voor een boek dat me vertelt dat ik een varken ben... al helemaal niet wanneer dat walgelijke boek zorgt voor zo veel ellende

doei
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

Redo

Berichtdoor Redo » Za Mar 17, 2007 10:28 pm

Dutch schreef:OK, Redo, ieder z'n mening.

Dit getuigt van je kleinzieligheid, je simplisme. Het klassiek voorbeeld van mij. Een gemiddeld jan met de astra vol zelfgevreten ontwetendheid. Verbaast mij niet gezien je eerdere opmerkingn van of-je-kop-of onderwerp aanhanger. Ik ben was helemaal niet geschokt. Het is alleen dat de website een zeer vals en suggestief beeld weergeeft. Zo website, zo forumleden?

IK hoef geen thread te open om aan te tonen dat de Islam vol zit met Broederschap, vrijheid, en gelijkheid. De geschiedenis en het hededaagse bewijst dit. Meer dan een miljard mensen geloven in deze volgens jullie achterlijk godsdienst. Dat is het bewijs. Nog steeds het snelst goeiende godsdienst. En nog beweert een paar boeren uit Boerengat, ok wellicht die een paar keer verblijven in een "moslimland" (wat dat ook moge zijn). De moslims hebben atijd in harmonie geleefd met andere gelovigen, met hun buren. Voor honderden jaren, dat heet totdat de zionisten en het kruisvaarders hun entree deden gelden in het Midden Oosten.

Redo

Berichtdoor Redo » Za Mar 17, 2007 10:30 pm

BFA schreef:
Ik heb geen illusies.

Blij dat te horen.

Voeg je dan bij die andere amateurs op je avatar, ga je eigen offer brengen voor je immorele Allah.

Ligt eraan wat de offer is. Een moraalloos hond als jou is een offer te noemen.

Redo

Berichtdoor Redo » Za Mar 17, 2007 10:32 pm

Silly schreef:hey terrorist

ik heb geen respect voor een boek dat mensen veranderd in dieren... en ook niet voor een boek dat me vertelt dat ik een varken ben... al helemaal niet wanneer dat walgelijke boek zorgt voor zo veel ellende

doei

Kauw, kauw en GEEN EEN inhoudelijk argument.
Jezus, heb je nog geen kramp van dat (door)gekauw gekregen?

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”