De Terrorist stelt zich voor

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Merkwaardig dan dat ondanks de honderden jaren durende brute koloniale bezetting (met gedwongen aanpassing) van enkele westerse Landen als UK, DE, NL, FR de lokale mensen uiteindelijk nooit heeft doen bewegen om zich te bekren tot het christomdom noch de cultuur van de bezetter zich eigen te maken???
Kolonialisme is verwerpelijk, zoals de islam 1100 jaar heeft geprobeerd Europa te veroveren. Ook nooit gelukt.
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Polleke schreef:
De Kush Mountains (IN AFghanistan) waren duizenden jaren lang het bewoonde gebied van hindoes. Hindu Kush betekent Slachtpartij.
Gedurende de bloedige islamitische invasie van Afghanistan en India werden tientallen miljoenen Hindoe's vermoord

http://www.hindunet.org/hindu_history/m ... _kush.html

Lang voordat de Engelsen kwamen. Duizend jaar eerder begon de slachting.[/quote]

De bron zegt genoeg
Polleke schreef:
De islamitische slavenhandel begon rond het jaar 700. 1200 jaar lang was de Afrikaanse slavenhandel in handen van Arabieren. Werst-Europese handelaren kochten gedurende 200 jaar hun slaven van.. juist islamitische handelaren. De negroïde bevolking is altijd de lul geweest onder islam.

Er is geen sprake van een staatsgreep. Het regime in Khartoum wordt gesteund door het wahabistische regime in Riaad en begint juist zelf deze genocide; de milities worden bewapend en bevoorraad door de salafistische slachters.
En juist in het animistische en christelijke zuiden van het Soedan wordt de olie gewonnen. Je lult dus uit je nek.

De olie in Darfur is trouwens in handen van de CHinezen en niet de AMerikanen.[/quote]


Juist... Olie is uiteindelijk naar china gegaan ipv amerika. Somebody got real pissed! Ik heb nooit geclaimd dat er olie in darfur zat. Het ging hen er juist om dat er een change in Kartoem moest komen die controle had over die velden en dus....coupe de etat. Dat jij geen weet hebt van een staatgreep wil niet automatisch zeggen dat ik uit mijn nek "lul". Het toont alleen maar an hoe lullig jij geinformeerd bent. je zwarte slavenhandel verhaal is trouwens alleen eromheen lullen. Een van de allebeangrijkste volgelingen en eerste bekeerling was een neger. Maar nogmaals je mate van lulligheid inzage FEITEN is mij nu al bekend.
Polleke schreef:
De islamitische broederstrijd bestaat al langer dan 1000 jaar. Tot de komst van Ottomanen voerden sjiitische en soenitische dynastieën bloedige oorlogen om Irak.[/quote]

dat gebeurde op zeer en verwaarloosbare kleinschalig individueel niveau, maar goed dat jij het beter weet dan de IRAKEZEN henzelf.
Wellicht dat jij hen kan gaan "assisteren" bij het schrijven van hun eigen geschiedenis boeken evenals de grondwet.
Polleke schreef:
Zeker, het leger had veel doodseskaders. Dat neemt niet weg dat het FIS en aanverwante terreurgroepen dezelfde gruwelmethodes gebruikten.[/quote]

Waw. een klein beetje erkenning dat het een vuile oorlog betrof dat niets met geloof te maken had of wat dan ook slechts ordinaire macht. Maar nog altijd niet hetzelfde afkeer tegenover die regering met haar "doodseskaders" als tegenover de FIS Zou dat wellicht te maken hebben met predikaat dat FIS met zich meedraagt? Namelijk Islamitische en de regering niet!
Polleke schreef:
Over Iran: een land dat de huwelijksleeftijd van meisjes verlaagd tot negen jaar en duizenden jongens bewust (met een plastic sleutelhanger) bij duizenden de mijnenvelden injoeg is een regime van de duivel.[/quote]

Is en blijft nog altijd hun EIGEN zaak. Net zo als zij vinden dat een land ho*r als legale beroep beschouwt een "regime van de Satan" is.
Polleke schreef:
Los daarvan keur ik de bezetting van Irak ook af. Onder Saddam Hoessein durfden de dappere strijders van de islam hun terreurtactieken niet toe te passen omdat Saddam dezelfde keiharde terreur toepastte. Meer dan een miljoen mensen heeft hij afgeslacht. Waar waren de dappere strijders toen? Islamitische mietjes dus, nu de vijand gedragscodes heeft kunnen de dappere strijders weer hun terreur technieken toepassen.

ALs Amerika een islamitisch land was zou Irak verdwenen zijn onder een tapijt van Daisy bommen.

Mvg, Polleke[/quote]
Het selectivisme komt weer naar boven. Miljoen mensen afgeslacht, onder wie en welk steun?? Juist. en als amerika een islamitsche land betrof, was het allang aangevallen en kapotgemaakt.
Laatst gewijzigd door Redo op zo mar 18, 2007 12:20 am, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Polleke schreef:
Merkwaardig dan dat ondanks de honderden jaren durende brute koloniale bezetting (met gedwongen aanpassing) van enkele westerse Landen als UK, DE, NL, FR de lokale mensen uiteindelijk nooit heeft doen bewegen om zich te bekeren tot het christomdom noch de cultuur van de bezetter zich eigen te maken???
Kolonialisme is verwerpelijk, zoals de islam 1100 jaar heeft geprobeerd Europa te veroveren. Ook nooit gelukt.
Als De Islam daadwerkelijk geinteresseerd was in verovering van Europa,dan had het Europa allang veroverd. Feit is dat ze nooit warm liepen om een stelletje boeren, barbaren te vereren met hun bezoek. Maar dit bevestigt je uitgangspunt en dus vijandsbeeld tegenover de Islam en Moslims.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Redo schreef:
Polleke schreef:
Merkwaardig dan dat ondanks de honderden jaren durende brute koloniale bezetting (met gedwongen aanpassing) van enkele westerse Landen als UK, DE, NL, FR de lokale mensen uiteindelijk nooit heeft doen bewegen om zich te bekeren tot het christomdom noch de cultuur van de bezetter zich eigen te maken???
Kolonialisme is verwerpelijk, zoals de islam 1100 jaar heeft geprobeerd Europa te veroveren. Ook nooit gelukt.
Als De Islam daadwerkelijk geinteresseerd was in verovering van Europa,dan had het Europa allang veroverd. Feit is dat ze nooit warm liepen om een stelletje boeren, barbaren te vereren met hun bezoek. Maar dit bevestigt je uitgangspunt en dus vijandsbeeld tegenover de Islam en Moslims.
vandaar dat ze nu zo bezeten zijn van de technologie en de mogelijkheden van deze boeren en barbaren...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Polleke schreef:
Kolonialisme is verwerpelijk, zoals de islam 1100 jaar heeft geprobeerd Europa te veroveren. Ook nooit gelukt.
Inderdaad ik ben onze voorouders daar nog steeds dankbaar voor dat ze de overal binnenvallende moslimlegers hebben belet om heel Europa onder de voet te lopen. Vooral Karel Martel die in het jaar 732 (slag bij Poitiers) de binnenvallende moslimlegers in Zuid Frankrijk een beslissende nederlaag toebracht. 8)

Here is a list of European countries which were occupied by Muslims (either Arabs, Moors, or Ottoman Turks):

Spain 800 years, Portugal 600 years, Greece 500 years, Sicily 300 years, Serbia 400 years, Bulgaria 500 years, Rumania 400 years, Hungary 150 years... Italy, Austria, Bosnia, Croatia, Wallachia, Albania, Moldavia, Armenia, Georgia, Poland, the Ukraine, and eastern and southern Russia were all battlefields where Islam conquered or was conquered in violent conflicts marked by cruelty, bloodlust, and a fearful loss of life, spread over considerably more than a thousand years... stopped in France by Charles Martel.

http://biblia.com/islam/islam.htm
Laatst gewijzigd door pd7835 op zo mar 18, 2007 12:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Redo schreef:
Polleke schreef:
Merkwaardig dan dat ondanks de honderden jaren durende brute koloniale bezetting (met gedwongen aanpassing) van enkele westerse Landen als UK, DE, NL, FR de lokale mensen uiteindelijk nooit heeft doen bewegen om zich te bekeren tot het christomdom noch de cultuur van de bezetter zich eigen te maken???
Kolonialisme is verwerpelijk, zoals de islam 1100 jaar heeft geprobeerd Europa te veroveren. Ook nooit gelukt.
Als De Islam daadwerkelijk geinteresseerd was in verovering van Europa,dan had het Europa allang veroverd. Feit is dat ze nooit warm liepen om een stelletje boeren, barbaren te vereren met hun bezoek. Maar dit bevestigt je uitgangspunt en dus vijandsbeeld tegenover de Islam en Moslims.
Blijkbaar ben je niet op de hoogte van geschiedenis. De Moorse invasie van Spanje, de slag bij Poities in 732 tot aan de slag van Wenen in 1683 waar de Poolse legers de islamitische Janitsaren van de Ottomanen vernietigden.

Waar jouw onwetendheid loopt synchroon met het profiel van een willekeurig arabisch land: Bijna iedereen analfabeet, geen economie of innovatie, en als er geen olie is afhankelijk van de miljarden dollars/euros steun uit het westen.

Trots is een koppig iets, maar uieindelijk even vluchtig als vergane glorie.
Laatst gewijzigd door Polleke op zo mar 18, 2007 12:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Fiona
Berichten: 50
Lid geworden op: do mar 08, 2007 10:28 pm
Locatie: A planet called world

Bericht door Fiona »

Hoho, dit is schrijnend. :shock:
Er zijn meedere stappen in het verwerken van alles wat je schrijft, Redo.
Eerst is er ongeloof, dat iemand zo'n 'zever' kan schrijven. Echt, ik was veel te verbaasd om uit te drukken in woorden.
Vervolgens werd het gewoon hilarisch. Pure hilariteit om je te zien vastklampen aan dergelijke onbenulligheden. Hilarisch om te zien dat iemand kan leven met een dergelijk intelligentiequotient.
Maar nu heb ik alleen maar medelijden met je, Redo.
Ik kan je maar een goede raad geven , dezelfde als Thomas: raadpleeg een psycholoog, misschien zelfs psychiater. Want aan jou scheelt duidelijk iets.
Ben je niet beschaamd? Je zou het moeten zijn. Het is nutteloos om je aan te raden de koran te herlezen, want het is duidelijk dat JIJ de herkauwer bent.
De islam, Redo, is een godsdienst voor zwakkelingen. Mensen die regeltjes nodig hebben om te overleven. De islam is niets meer dan een doctrine die geacht wordt een godsdienst voor te stellen. Een doctrine die niets anders in de wereld brengt dan terreur, mijn beste terrorist, en verdriet aan de mensheid. Die de dood heeft verooraakt van duizenden mensen in naam van die zogezegd bestaande 'God' van jou. Een doctrine waarvan het schandelijk is dat mensen die aanhangen. Dus, Redo, probeer (hoewel ik weet dat het voor jou uiterst moeilijk is) nog een helder na te denken en verzorg jezelf. Want jouw geval is niet grappig meer...
Prisons are built with stones of Law, Brothels with bricks of Religion.
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Silly schreef:
Redo schreef:
Polleke schreef: Kolonialisme is verwerpelijk, zoals de islam 1100 jaar heeft geprobeerd Europa te veroveren. Ook nooit gelukt.
Als De Islam daadwerkelijk geinteresseerd was in verovering van Europa,dan had het Europa allang veroverd. Feit is dat ze nooit warm liepen om een stelletje boeren, barbaren te vereren met hun bezoek. Maar dit bevestigt je uitgangspunt en dus vijandsbeeld tegenover de Islam en Moslims.
vandaar dat ze nu zo bezeten zijn van de technologie en de mogelijkheden van deze boeren en barbaren...
Dat je het westen technolgie bezit betekent niet per facto dat ze geen barbaren en boeren zijn. Sterker nog als jullie het niet waren, dan wouden ze wel meer dan puur technologieen. I rest my case.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Dat je het westen technolgie bezit betekent niet per facto dat ze geen barbaren en boeren zijn. Sterker nog als jullie het niet waren, dan wouden ze wel meer dan puur technologieen. I rest my case.
Iedereen die het salafistisch genot van de Ene God afwijst is een boer en barbaar. Salafisten beschouwen zich als superieure intellectuelen, hun waarheid koesterend als het hoogste ideaal. Wat de prijs ook mag zijn....

You rest your case? You never had one.

Mvg, Polleke
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Fiona schreef:Hoho, dit is schrijnend. :shock:
Er zijn meedere stappen in het verwerken van alles wat je schrijft, Redo.
Eerst is er ongeloof, dat iemand zo'n 'zever' kan schrijven. Echt, ik was veel te verbaasd om uit te drukken in woorden.
Vervolgens werd het gewoon hilarisch. Pure hilariteit om je te zien vastklampen aan dergelijke onbenulligheden. Hilarisch om te zien dat iemand kan leven met een dergelijk intelligentiequotient.
Maar nu heb ik alleen maar medelijden met je, Redo.
Ik kan je maar een goede raad geven , dezelfde als Thomas: raadpleeg een psycholoog, misschien zelfs psychiater. Want aan jou scheelt duidelijk iets.
Ben je niet beschaamd? Je zou het moeten zijn. Het is nutteloos om je aan te raden de koran te herlezen, want het is duidelijk dat JIJ de herkauwer bent.
De islam, Redo, is een godsdienst voor zwakkelingen. Mensen die regeltjes nodig hebben om te overleven. De islam is niets meer dan een doctrine die geacht wordt een godsdienst voor te stellen. Een doctrine die niets anders in de wereld brengt dan terreur, mijn beste terrorist, en verdriet aan de mensheid. Die de dood heeft verooraakt van duizenden mensen in naam van die zogezegd bestaande 'God' van jou. Een doctrine waarvan het schandelijk is dat mensen die aanhangen. Dus, Redo, probeer (hoewel ik weet dat het voor jou uiterst moeilijk is) nog een helder na te denken en verzorg jezelf. Want jouw geval is niet grappig meer...
Jij bent wel grappig, :) helaas beetje over tijd, Het is helder voor mij dat je niet voor elkaar kan krijgen om onder woorden te brengen van hetgeen je hebt kunnen lezen, dus begin je gelijk onzin te kramen? Sorry zie daar geen logica in. Slechts oorzaak van degenerende kleinpietig Fiona dat al te goed herinneringen bezit aan psychiaters en met als gevolg te rooskleurig beeld van zichzelf! Je kraamt zoveel onzin uit, dat als ik jou was een hele dure advocaat in de arm zou nemen. Om je psychiater aan te klagen voor wanpraktijken. P.S. vergeet je leraren niet, alhoewel zij hebben verschijnlijk moeten werken met het "beperkte" materiaal dat ze hadden. ik geef je daarop weinig kans om te winnen, echter het staat je vrij om het te proberen.
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Redo schreef:
Ariel schreef:

Het is prachtig om te zien hoe moslims altijd in een slachtoffer rol kruipen.
Het is niet onze schuld. Zij zijn begonnen.
Als…Dan...

Meer dan 60 jaar geleden hebben de Duitsers half europa veroverd en bezet.
Zie je hier in Europa dat volken elkaar uit moorden? Of ooit uitgemoord hebben?


En wat betreft de moslim landen…..Eigenlijk is alleen SA een uitgesproken moslim land.
Andere landen behoorden voorheen tot andere religies en dat geldt zowel voor Iran, als Irak, Palestina - in feite werd het hele MO + door de Arabieren gekolonialiseerd en het Arabisch als dominante taal en cultuur opgelegd
Merkwaardig dan dat ondanks de honderden jaren durende brute koloniale bezetting (met gedwongen aanpassing) van enkele westerse Landen als UK, DE, NL, FR de lokale mensen uiteindelijk nooit heeft doen bewegen om zich te bekeren tot het christomdom noch de cultuur van de bezetter zich eigen te maken???[/quote]
Laatst gewijzigd door Redo op zo mar 18, 2007 1:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Thomas schreef:
Redo schreef:
Melissa schreef:Ach Redo, ik hang ook wel eens wat rond op islamitische sites. Wat daar geschreven wordt over mensen die niet de islam aanhangen, daar lusten de honden ook geen brood van.

En hier heb je nu al 10 posten gezet, waarin je nogal uit je bol gaat, met teksten, waar je op de islamitische sites, al lang een ban had gehad. Dus ja, deze site is behoorlijk democratisch, vergeleken met de sites van jouw broeders................. :twisted:[/quoteI]

Ik uit mijn bol ga hier? You are very funny...verrryyy funny :shock:

Ik kom wel eens op maroc.nl. Nou daar word je echt niet snel geband.

Je liegt dat je scheel ziet.
En ik spreek uit ervaring.
Wat ik op die haatsite al heb meegemaakt.
Waar ik daar al ben voor van alles meegemaakt.
EN HET ENIGE DAT IK DEED WAS CITEREN UIT JULLIE HEILIGE BOEK EN HADDITHS.

Tenzij je "de koran verbranden" op basis van onderbuikgevoelens en onder de mom van "vrijheid van meningsuiting" .
Wat een verrassing, iemand die schaamteloos een Heilige boek wil verbranden word uitgemaakt voor "alles en nog wat". Mes snijdt aan twee kanten. Niet raar opkijken als het te scherp voor je word.

"Citeren...." het overbekende knip en plak werk van het herkauwde gekauw bedoel je, dat in je drie straten plattegrond van Boerengat past.
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Polleke schreef:
Dat je het westen technolgie bezit betekent niet per facto dat ze geen barbaren en boeren zijn. Sterker nog als jullie het niet waren, dan wouden ze wel meer dan puur technologieen. I rest my case.
Iedereen die het salafistisch genot van de Ene God afwijst is een boer en barbaar. Salafisten beschouwen zich als superieure intellectuelen, hun waarheid koesterend als het hoogste ideaal. Wat de prijs ook mag zijn....

You rest your case? You never had one.

Mvg, Polleke
Zegt de duivels advocaat...I wish I had no case. Dan was ik tenminste verlost van boeren, die claimen te weten wat uberhaupt salafisme is (laat staan omhelst) puur door wikipedia op te zoeken. Is vergelijkbaar met iemand Hogere wiskunde uit te leggen, terwijl hij basisrekenen niet eens heeft meegekregen. A hopeless case
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Zegt de duivels advocaat...I wish I had no case. Dan was ik tenminste verlost van boeren, die claimen te weten wat uberhaupt salafisme is (laat staan omhelst) puur door wikipedia op te zoeken. Is vergelijkbaar met iemand Hogere wiskunde uit te leggen, terwijl hij basisrekenen niet eens heeft meegekregen. A hopeless case
Als het zo makkelijk was... ik heb een relatie met een Marokkaanse gehad en gedwongen met haar omgeving. Ik weet veel meer van salafisme dan ik wil weten. Het is nog erger dan fascisme.

Gelukkig ben ik niet de enige. FFI trekt miljoenen bezoekers per jaar, alleen al het Engelstalige forum 5 miljoen in twee jaar.

Als jij je zaak zo denkt te moeten verdedigen, zal het aantal alleen maar explosief toenemen de komende jaren. En dat gebeurt nu al...

Mvg, Polleke
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

pd7835 schreef:
Polleke schreef:
Kolonialisme is verwerpelijk, zoals de islam 1100 jaar heeft geprobeerd Europa te veroveren. Ook nooit gelukt.
Inderdaad ik ben onze voorouders daar nog steeds dankbaar voor dat ze de overal binnenvallende moslimlegers hebben belet om heel Europa onder de voet te lopen. Vooral Karel Martel die in het jaar 732 (slag bij Poitiers) de binnenvallende moslimlegers in Zuid Frankrijk een beslissende nederlaag toebracht. 8)

Here is a list of European countries which were occupied by Muslims (either Arabs, Moors, or Ottoman Turks):

Spain 800 years, Portugal 600 years, Greece 500 years, Sicily 300 years, Serbia 400 years, Bulgaria 500 years, Rumania 400 years, Hungary 150 years... Italy, Austria, Bosnia, Croatia, Wallachia, Albania, Moldavia, Armenia, Georgia, Poland, the Ukraine, and eastern and southern Russia were all battlefields where Islam conquered or was conquered in violent conflicts marked by cruelty, bloodlust, and a fearful loss of life, spread over considerably more than a thousand years... stopped in France by Charles Martel.

http://biblia.com/islam/islam.htm
Orginaliteit is jou een onbekend verschijnsel. Een NOG anti Islam website als deze gebruiken als bron. In de land der blinden...

Over die slag van Frankrijk zijn alle objectieve historici erover eens dat de moslims werden aangevallen, zogenaamd om Spanje te laten wederkeren onder het Juk van het Christomdom. Enkele Christelijk Spaanse Slagers was het namelijk niet gelukt om de bevolking tegen de Islamitische machthebbers te doen keren. Gevolg: steun zoeken van buiten en met name bij een geloofsfanatici.

Feit is tevens die "Islamitische heersers" destijds nooit diepgaande interesse hadden voor het behoud van spanje. Het diende slechts als buffer om de barbaren en boeren tegen te houden, indien die barbaren het achterlijke idee van wederom een kruistocht te beginnen onwille hun zucht naar vernietiging, dood en verderf weer eens opkwam. Niettemin was iedereen welkom die destijds in harmonie daar wilden leven met elkaar.
Laatst gewijzigd door Redo op zo mar 18, 2007 1:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Polleke schreef:
Zegt de duivels advocaat...I wish I had no case. Dan was ik tenminste verlost van boeren, die claimen te weten wat uberhaupt salafisme is (laat staan omhelst) puur door wikipedia op te zoeken. Is vergelijkbaar met iemand Hogere wiskunde uit te leggen, terwijl hij basisrekenen niet eens heeft meegekregen. A hopeless case
Als het zo makkelijk was... ik heb een relatie met een Marokkaanse gehad en gedwongen met haar omgeving. Ik weet veel meer van salafisme dan ik wil weten. Het is nog erger dan fascisme.

Gelukkig ben ik niet de enige. FFI trekt miljoenen bezoekers per jaar, alleen al het Engelstalige forum 5 miljoen in twee jaar.

Als jij je zaak zo denkt te moeten verdedigen, zal het aantal alleen maar explosief toenemen de komende jaren. En dat gebeurt nu al...

Mvg, Polleke
Waw je hebt een relatie gehad dus je weet wat Salafisme inhoudt. Mens je lult wederom uit je nek. Iemand als jou die EN een relatie heeft gehad met zgn "marokkaanse" kan Marokkaan zijn onderscheiden noch Salafisme. Ware simplist van de huidige tijdperk, gooien als op een hoop. En nog veronderstellen ze dat het nog kunnen kauwen.

Dat jullie "trots" zijn over jullie je miljoenen bezoekers die jullie vergiftigen met een Dodelijk virus, zegt genoeg. Ik weet het Het Virus Anti Islam is in opkomst en dankzij het globalisme, internet alleen toenemend. Maar gelukkig slechts in een paar landen. Het zgn Westen met hier en daar positieve uitzonderingen.

Helaas, je bent zeker niet de ene enige. Dat is het juist hetgeen jou als een typerende schaap definieerd. Was je een uitzondering had ik nog enig respect voor je.

Ik maak mij geen enkele illusies over "mensen" als jou en je soortgenoten. Zij waren er altijd en zullen er ook altijd aanwezig zijn. Vanaf het Begin van de Mens, tot aan de Laatste Mens.
Jouw onderteking spreekt boekdelen over je, (verhulde) je diepe mate van rasicme en vooringenomenheid tegenover moslims.

Tijdens de WO2 kon men schreeuwen wat men wou over Hitler en zijn propaganda en vooral HET GEVOLG. Het gepeupel wou niet luisteren, wou slechts gelijk zien in hun onderbuikgevoelens, vooroordelen en sterotypes dat honderden jaren voortduren. Hun ongenoegen over zichzelf met name projecteren op iemand op die slechts anders is dan hen. Het welbekende zondebok. De wereld heeft het geweten en is het helaas weer vergeten. Het is zoals met men stelt:
wie zijn geschiedenis niet kent, is deze gedoemt deze te herhalen

Dus je ziet, ik doe nu geen moeite om MIJZELF te verdedigen. Dat moment van verdedigen komt wel, wanneer de boeren met hun fakkels, hooivorken op hun klompen komen. Ik doe nu slechts moeite om ervoor te zorgen dat ik aan de "Goede" kant sta en BLIJF staan, populair of niet!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Oké Redo.
Zullen we nu even ter zake komen.
We hebben een geweldige avond en veel woorden verspeeld over het feit waarom Moslims heden ten dage zo gewelddadig zijn.
We weten nu dat het volgens jou de schuld is van het Kolonialisme, Engeland , Amerika, Frankrijk, de Joden , het westen, de boeren , het hogere wiskunde, mijn kleindochter, haar konijn , mijn buren die nog nooit naar een islamitisch land op vakantie geweest zijn, en van alle leden die hier op dit fascistisch en ondemocratisch forum posten.
Waarschijnlijk ben ik nog heel veel mensen vergeten, zoals de dieren bescherming, het rode kruis en witte kruis de bloedbank, Oxfam Novib, Feyenoord , Ajax, en….. laten we Ayaan Hirsi Ali niet vergeten. Die kan namelijk ook flink stoken en ruzie maken.

Daar zijn we het nu toch over eens vermoed ik?
Oké…. Dan hebben we dat achter de rug.

We gaan nu naar het volgende probleem.

Waarom ( behalve de bovenstaande feiten) plegen extremistische Moslims aanslagen.
Aanslagen in New York, Madrid, Londen, en noem maar op.

Kan het zo zijn, en vergeef me als ik het fout heb, dat de Koran er mede verantwoordelijk voor is dat deze extremisten denken dat de koran ze een vrijbrief geeft , nee… zelfs sterker nog, ze verplicht om deze daden uit te voeren.

Kan het zo zijn dat verzen uit de koran zoals deze …..( Ik zal er een paar quoten)
“En strijdt op de Weg van Allah tegen degenen die tegen jullie strijden en overtreedt niet. Voorwaar, Allah heeft de overtreders niet lief.” (Qor-aan, Soerat Al Baqarah (2), aayah 190)

Dachten jullie dat jullie het Paradijs binnen zouden gaan zonder dat Allaah degenen die vochten van jullie gekend doet worden en de geduldigen gekend doet worden [Quran 3:142]

Degenen die geloven en die zijn uitgeweken en die strijden op de Weg van Allah met hun bezittingen en hun levens zijn hoger in rang bij Allah. En zij zijn degenen die de overwinnaren zijn. Hun Heer verkondigd hen verheugende tijdingen over Barmhartigheid van Hem en welbehagen en Tuinen (het Paradijs) waarin voor hen een blijvende gelukzaligheid is. (9:20-22)

Doodt hen; Allah zal hen zeker bestraffen door middel van jullie handen en Hij zal hen vernederen en Hij zal jullie helpen tegen hen en Hij zal de harten van een gelovig volk genezen. (9:14)

Strijdt dan (O Mohammad) op de Weg van Allah, jij wordt slechts voor jezelf aansprakelijk gesteld. En moedigt de gelovigen (tot de strijd) aan. Hopelijk zal Allah het geweld van degenen die ongelovig zijn teniet doen. En Allah is harder in geweld en harder in bestraffing. (4:84)

Enzovoort , enzovoort , deze moedige jihad strijders aanzet tot vechten tegen ongelovige.

Ik ben niet zo super intellectueel als salafisten, maar ik ben er zeker van dat jij me hier op een goed en origineel antwoord op kan geven.

Dank je wel.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Ariel schreef:Oké Redo.
Zullen we nu even ter zake komen.
We hebben een geweldige avond en veel woorden verspeeld over het feit waarom Moslims heden ten dage zo gewelddadig zijn.
We weten nu dat het volgens jou de schuld is van het Kolonialisme, Engeland , Amerika, Frankrijk, de Joden , het westen, de boeren , het hogere wiskunde, mijn kleindochter, haar konijn , mijn buren die nog nooit naar een islamitisch land op vakantie geweest zijn, en van alle leden die hier op dit fascistisch en ondemocratisch forum posten.
Waarschijnlijk ben ik nog heel veel mensen vergeten, zoals de dieren bescherming, het rode kruis en witte kruis de bloedbank, Oxfam Novib, Feyenoord , Ajax, en….. laten we Ayaan Hirsi Ali niet vergeten. Die kan namelijk ook flink stoken en ruzie maken.

Daar zijn we het nu toch over eens vermoed ik?
Oké…. Dan hebben we dat achter de rug.

We gaan nu naar het volgende probleem.

Waarom ( behalve de bovenstaande feiten) plegen extremistische Moslims aanslagen.
Aanslagen in New York, Madrid, Londen, en noem maar op.

Kan het zo zijn, en vergeef me als ik het fout heb, dat de Koran er mede verantwoordelijk voor is dat deze extremisten denken dat de koran ze een vrijbrief geeft , nee… zelfs sterker nog, ze verplicht om deze daden uit te voeren.

Kan het zo zijn dat verzen uit de koran zoals deze …..( Ik zal er een paar quoten)
“En strijdt op de Weg van Allah tegen degenen die tegen jullie strijden en overtreedt niet. Voorwaar, Allah heeft de overtreders niet lief.” (Qor-aan, Soerat Al Baqarah (2), aayah 190)

Dachten jullie dat jullie het Paradijs binnen zouden gaan zonder dat Allaah degenen die vochten van jullie gekend doet worden en de geduldigen gekend doet worden [Quran 3:142]

Degenen die geloven en die zijn uitgeweken en die strijden op de Weg van Allah met hun bezittingen en hun levens zijn hoger in rang bij Allah. En zij zijn degenen die de overwinnaren zijn. Hun Heer verkondigd hen verheugende tijdingen over Barmhartigheid van Hem en welbehagen en Tuinen (het Paradijs) waarin voor hen een blijvende gelukzaligheid is. (9:20-22)

Doodt hen; Allah zal hen zeker bestraffen door middel van jullie handen en Hij zal hen vernederen en Hij zal jullie helpen tegen hen en Hij zal de harten van een gelovig volk genezen. (9:14)

Strijdt dan (O Mohammad) op de Weg van Allah, jij wordt slechts voor jezelf aansprakelijk gesteld. En moedigt de gelovigen (tot de strijd) aan. Hopelijk zal Allah het geweld van degenen die ongelovig zijn teniet doen. En Allah is harder in geweld en harder in bestraffing. (4:84)

Enzovoort , enzovoort , deze moedige jihad strijders aanzet tot vechten tegen ongelovige.

Ik ben niet zo super intellectueel als salafisten, maar ik ben er zeker van dat jij me hier op een goed en origineel antwoord op kan geven.

Dank je wel.

Ariel.

Aanslagen in New York, Madrid, Londen, en noem maar op.
Wat hebben (of hadden) Londen Washington en Madrid gemeen.
basisrekenen 1+1=...

Goed ik had al in de gaten dat jij dit verdomd goed weet. Dit heeft niks met godsdienst te maken.Slechts PUUR POLITIEKE DOELEN. Alle toonaangevende experts inzake dit gebied wijzen op dit punt. Zelfs de mensen binnen de CIA,MI5. Helaas de politici en de mensen achter de coulissen hebben dit al te goed door. Het druist in TEGEN hun EIGEN politieke agenda dus schuiven zij hen terzijde en laten de propagande boys ten tonele verschijnen. German style, op zijn Nazi.

Ik citeer hun Meester van hun huidige tactiek. Een die jullie blijkbaar maar al te "gemakkelijk" verder faciliteren in het verspreiden ervan :

"Er is in de grove leugen altijd iets geloofwaardigs gelegen, omdat de grote massa, in haar primitieve eenvoud van geest, eerder zwicht voor een grote dan voor een kleine leugen, aangezien zij zichzelf wel aan leugens om kleinigheden schuldig maakt, maar zich ervoor zou schamen leugens op grote schaal te debiteren. Het zou nimmer bij de grote massa opkomen enorme onwaarheden te vertellen, en zij weigert dus ook te geloven dat anderen zo brutaal zijn om de waarheid op zo onbeschaamde wijze verdraaien

Dus je ziet waarom jullie herkauwers zijn in mijn ogen
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wat grappig dat jij ons van racisme en fascisme beschuldigd.
Wat grappig dat jij je net zo bedreigd voelt als Joden voor en in de tweede werled oorlog.

Wat grappig dat wij juist denken dat Islam en het nazisme dezelfde wortels hebben.
Namelijk ze hadden beide een narcistisch leider die op macht uit was , en keken niet op een dode meer of minder .

Het is dat good old Mo in zijn tijd nog geen beschikking had over gaskamers, want ik vermoed dat hij er dan graag gebruik van had gemaakt.
Gassen gaat namelijk iets sneller, en is minder bloederig als in een nacht een hele clan joden onthoofden. Het waren er plus minus 700, en dat moet toch een redelijk vermoeiende klus geweest zijn

Anyway. Hitler en Mohammed hadden het vast goed met elkaar kunnen vinden. . Net zoals zijn volgelingen een zwak plekje voor Hitler in hun hart hadden.


http://www.tellthechildrenthetruth.com/ ... Berlin.jpg

Amin Al Husseini meets with Adolf Hitler in November 1942, weeks before the decision to implement the Final Solution which sent Europe's Jews to the gas chamber. The Third Reich provided Amin Al Husseini with a salary and appointed him Head of the Hanzar SS Division. The Hanzar Division was made of Nazi Muslims and implemented the genocide of 250,000 Serbs, Gypsies and Jews during WWII.


Afbeelding

The Mufti of Jerusalem Amin Al Husseini inspects his Muslim Nazi troops in 1943. After the war, he will preside over the Arab League and the World Islamic Congress.


Afbeelding

Muslim Nazi troops in traditional Muslim prayer -1943


http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Redo schreef:
Aanslagen in New York, Madrid, Londen, en noem maar op.
Wat hebben (of hadden) Londen Washington en Madrid gemeen.
basisrekenen 1+1=...
Ze zijn gepleegd door moslims . Moslims die Allaha Ackbar riepen.
Moslims die voor dat ze naar hun maagden vertrokken eerst jouw Allah aanriepen.
Moslims die dachten dat ze Allah een grote dienst bewezen.

Dat hebben deze aanslagen gemeen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Ariel schreef:
Redo schreef:
Aanslagen in New York, Madrid, Londen, en noem maar op.
Wat hebben (of hadden) Londen Washington en Madrid gemeen.
basisrekenen 1+1=...
Ze zijn gepleegd door moslims . Moslims die Allaha Ackbar riepen.
Moslims die voor dat ze naar hun maagden vertrokken eerst jouw Allah aanriepen.
Moslims die dachten dat ze Allah een grote dienst bewezen.

Dat hebben deze aanslagen gemeen.
Draai er maar omheen met je standaard geestelijke achtergestelde propanda.

Trouwens Wat in a name? Of je nou Allah Akbar of god bless america roept voordat je een een hoop mensen uit hun "dagelijkse" misere verlost. Met name `mensen` die denken het beter weten te weten dan de onafhankelijke experts die er zich jaren me bezig houden FULL TIME. Ik denk niet dat we jou nog meer nieuwe trucjes kunnen alleen leren. Een is al teveel voor je
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Islam is de enige religie die uit naam van hun God de gruwelijkste misdaden pleegt.
Daarom zal ik Islam blijven verwerpen.
Daarom moet Islam aan de kaak gesteld worden.
Daarom moeten alle mensen , moslims, en niet moslims gewezen worden op de ergste misdadigste religie die er ooit op deze aarde bestaan heeft.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding[/quote]

Islam shall rule the world vriend.
Dat is jullie plan.
en dat is nou net waar ik geen zin in heb.


Afbeelding

Heil Hitler. Heil Mohammed... Heil Allah....Heil Moslims.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Ariel schreef:Wat grappig dat jij ons van racisme en fascisme beschuldigd.
Wat grappig dat jij je net zo bedreigd voelt als Joden voor en in de tweede werled oorlog.

Wat grappig dat wij juist denken dat Islam en het nazisme dezelfde wortels hebben.
Namelijk ze hadden beide een narcistisch leider die op macht uit was , en keken niet op een dode meer of minder .

Het is dat good old Mo in zijn tijd nog geen beschikking had over gaskamers, want ik vermoed dat hij er dan graag gebruik van had gemaakt.
Gassen gaat namelijk iets sneller, en is minder bloederig als in een nacht een hele clan joden onthoofden. Het waren er plus minus 700, en dat moet toch een redelijk vermoeiende klus geweest zijn

Anyway. Hitler en Mohammed hadden het vast goed met elkaar kunnen vinden. . Net zoals zijn volgelingen een zwak plekje voor Hitler in hun hart hadden.


http://www.tellthechildrenthetruth.com/ ... Berlin.jpg

Amin Al Husseini meets with Adolf Hitler in November 1942, weeks before the decision to implement the Final Solution which sent Europe's Jews to the gas chamber. The Third Reich provided Amin Al Husseini with a salary and appointed him Head of the Hanzar SS Division. The Hanzar Division was made of Nazi Muslims and implemented the genocide of 250,000 Serbs, Gypsies and Jews during WWII.


Afbeelding

The Mufti of Jerusalem Amin Al Husseini inspects his Muslim Nazi troops in 1943. After the war, he will preside over the Arab League and the World Islamic Congress.


Afbeelding

Muslim Nazi troops in traditional Muslim prayer -1943


http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/
Ik voel mij wellicht bedreigd, niettemin de islam kun je nooit bedreigen. Jullie hebben het eerder talloze keren geprobeerd in de loop der geschiedenis, iedere keer kwam de Islam er sterker dan ooit eruit.

En er is niks grappigs aan facisme, zeker niet wanneer iemand er helemaal doordrenkt er is ervan, maar te blind is om het zien wat voor een gedrocht die werkelijk voorstelt onder al die pralalal. Nu al bezig is om zijn eigen kinderen te vermoorden, in zijn furieuze haat naar de ander omdat die een angsthaas is. Of te geestelijk ontoerekingsvatbaar. Bij jou ben ik er nog niet uit.

Wederom een amateur staaltje van manupilaties je voorbeeld van de Moefti, dat talloze keren is doorgekauwd en ontkracht. Hij wou slechts dat zijn volk bevrijd werd van de Britten, De BEZETTERS. Wat die duitsers, franzosen, britten in Europa met elkaar uitvrachten, kon hem een rotzorg zijn. Heel begrijpbaar net als GB Duitsland aanviel niet omdat het de `Joden` wou bevrijden. Niet omdat Hitler een verderfelijk propaganda bezat. Maar omdat hij teveel macht dreigde te verkrijgen. Te ver ging zijn stap naar Polen.

En wat wil nu het toeval, welk deel van de wereld doet er momenteel alles aan om haar huidige macht te verzekeren.

Als islam en Facisme dezelfde wortels deelden
a-waarom is het Facisme ontstaan in het westerse wereld
b-waarom leefden joden, moslims, en christenen tot voor enkele tientallen jaren geleden vreedzaam zij en zij in notabene palestina.
b-wie is verantwoordelijk, welk westerse 10 landen, voor de meeste en dikste, en allerzwartste bladzijden in de wereldwijde geschiedenisboeken....nou die kun je wederom op een hand tellen

Ik heb het al door je bent geen schaap, je bent zo n Propaganda boy. Probeert omgekeerde pyschologie door juist te wijzen naar de WO2 in de hoop zo schapen mee over de dam te krijgen. Maar je hebt jezelf al verraden net als de meest hier in jullie ware aard. De moslims willen de macht, ze willen ons domineren, bekeren....Rarara waar hebben wij dat eerder toch gehoord

Boem....niet bang zij, gezien jullie torenhoge drempel van angst en abnormale paranoide waanbeelden, dat was niet mijn bom dat ontplofte slechts jullie verderfelijke zeepbel.
Laatst gewijzigd door Redo op zo mar 18, 2007 3:35 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Redo
Berichten: 102
Lid geworden op: za mar 17, 2007 7:31 pm

Bericht door Redo »

Het heeft geen zin bij jou, je draait er telkens om heen als ik je klem lul. De mate van racisme zit er te diep in. Jij kan noch onderscheid maken tussen moslims en islam, politiek en geloof, daders en slachtoffers, oorzaak en gevolg. Het niet zozeer dat het veel voor je is om opnieuw te verteren. Jou maag kan niks anders verteren dan haat tegen de Islam. Jij teert erop. Jij kent maar een trucje..Islam dit..dat...nu nog dat handje en achter de in de rijen aansluiten.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Misschien kunnen we nu dan Islam gaan bespreken?

De Koran en de Hadith?
Mohammed en Allah?

Graag zelf.
Alleen niet nu, want ik ga nu naar bed.

Welterusten Redo.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie