nederlandse rania is een bijna bekeerde moslima

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ketter schreef: Da's juist, opgegeten door een geit, is dat vers.

Maar toch gebeurt het, dat er gestenigd wordt!! Waarom?
Misschien hierdoor?
Mohammed heeft het van de apen afgekeken en heeft zelf een aap gestenigd:
(en dan housen moslims nog vol dat we niet van apen afstammen...mohammed himself heeft zich door apen laten inspireren :roll: )

Bukhari, Volume 5, Book 58, Number 188:
Narrated 'Amr bin Maimun:"During the pre-lslamic period of ignorance I SAW A SHE-MONKEY SURROUNDED BY A NUMBER OF MONKEYS. THEY WERE ALL STONING IT, BECAUSE IT HAD COMMITTED ILLEGAL SEXUAL INTERCOURSE. I TOO, STONED IT ALONG WITH THEM."
Amorele atheistische nitwit
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

lieve Rania

ook ik kan niet anders dan je vragen goed kennis te nemen van de islam alvorens je werkelijk ga toetreden tot de islam. En mocht je nog twijfels hebben over de vredelievendheid en godsdienstvrijheid binnen de islam
dan verwijs ik je naar onderstaande posts:

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... c&start=25

groetjes
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
safia_20
Berichten: 4
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 5:37 pm
Locatie: Gelderland (NL)

salaam aleikum zuster

Bericht door safia_20 »

salaam aleikum Rania,

allereerst hoop ik dat alles goed met je gaat incha'Allah!
nou om even te beginnen ik ben cindy en mijn islamitsiche naam is safia.. ik ben 20 jaar alhamdoelillah en ook ik ben een nederlands bekeerde moslima.. sinds 15 dec 2005 ben ik moslima alhamdoelillah.. Al ver voor mijn bekering heb ik altijd grote interesse gehad in de islam.. De manier waarop broeders & zusters in de islam met elkaar omgaan is zoooo intens en vredevol dat het je gewoon een zeer goed gevoel geeft.. En de manier waarop moslims Allah aanbidden is ook zo intens.. Als ik bid dan voel ik dat Allah heel dichy bij me is en dat hij luisterd naar mijn gebeden.. Wat betreft mijn familie die hebben het zien aankomen aangezien ik er nooit een geheim van heb gemaakt dat ik de islam een heel mooi geloof vind.. Ook zagen ze natuurlijk dat ik er heel intensief mee bezig was en nog steeds ben alhamdoelillah..

maar zuster onthoudt dat je ook minder leuke reacties naar je hoofd geslingerd krijgt maar zolang je maar sterk in je schoenen staat en al je vertrouwen stelt in Allah (SWT) dan zal alles goed komen incha'Allah.. En vergeet niet dat je dit voor jezelf doet en niet voor een ander, want iedereen schrijft zijn/haar eigen boek en alleen JIJ bent verantwoordelijk voor jouw zonden en goede daden, en alleen JIJ zult er voor gestraft of beloond worden incha'Allah..

Mocht je nog vragen hebben zuster dan hoor ik het graag van je en met de hulp van Allah (SWT) zal ik je kunnen helpen incha'Allah amien..

beslama xx safia :D
'' En wanneer hun tijd komt, kunnen zij het geen moment uitstellen en zij kunnen het niet bespoedigen " (16:61)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als je al 20 bent, hoe komt het dat de jaren van verstand nog niet zijn ingetreden?

btw, Welkom.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
safia_20
Berichten: 4
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 5:37 pm
Locatie: Gelderland (NL)

Bericht door safia_20 »

ohhhh ok ik ben 20 ben moslima geworden en heb me verstand nog niet gevonden is dit wat je beweerd?????????
'' En wanneer hun tijd komt, kunnen zij het geen moment uitstellen en zij kunnen het niet bespoedigen " (16:61)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

safia_20 schreef:ohhhh ok ik ben 20 ben moslima geworden en heb me verstand nog niet gevonden is dit wat je beweerd?????????
het lijkt er alvast op.

Al getrouwd? met moslim? al kindertjes? hoeveel?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

ohhhh ok ik ben 20 ben moslima geworden en heb me verstand nog niet gevonden is dit wat je beweerd?????????
Voor zover je het niet terug verloren hebt.

Troost je, als Moslima kan je door het leven zonder.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Safia heeft vast nog niet de Koran in zijn geheel gelezen, waarschijnlijk alleen maar simpel promotiemateriaal van islamitische uitgeverijen.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Natuurlijk, welke bekeerde moslima niet dan Freya?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Freya schreef:Safia heeft vast nog niet de Koran in zijn geheel gelezen, waarschijnlijk alleen maar simpel promotiemateriaal van islamitische uitgeverijen.
Ik wist niet dat er 2 verschillende versies van de Koran zijn.
Maar intressant om te weten dank je wel he :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

ajax schreef:
Freya schreef:Safia heeft vast nog niet de Koran in zijn geheel gelezen, waarschijnlijk alleen maar simpel promotiemateriaal van islamitische uitgeverijen.
Ik wist niet dat er 2 verschillende versies van de Koran zijn.
Maar intressant om te weten dank je wel he :wink:

Ik denk dat ze in de war is. Je hebt namelijk wle verschillende Bijbelversies. :lol:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Je hebt namelijk wle verschillende Bijbelversies.
Mis, je hebt verschillende bijbelinterpretaties.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
Je hebt namelijk wle verschillende Bijbelversies.
Mis, je hebt verschillende bijbelinterpretaties.

Mis. Mijn eigen Christelijke vriendin heeft me dit gezegd. :lol:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: Mis. Mijn eigen Christelijke vriendin heeft me dit gezegd. :lol:
Maar jij bent geschift en bent dus niet te geloven.. :D
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Mis. Mijn eigen Christelijke vriendin heeft me dit gezegd.
Denk je dat een salafiste als jij, geloofwaardig overkomt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:
BFA schreef:
Je hebt namelijk wle verschillende Bijbelversies.
Mis, je hebt verschillende bijbelinterpretaties.

Mis. Mijn eigen Christelijke vriendin heeft me dit gezegd. :lol:
Zeg tegen je Christelijke vriendin dat ze ongelijk heeft.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Er zijn wel verschilldende Bijbels.

De Katholieken, de Protestanten en de Orthodoxen hebben ieder hun eigen versie. Ze zijn het eens over het Nieuwe Testament maar niet over het Oude Testament. De verschillen zijn overigens gering.
De katholieke Bijbel telt 46 boeken, de protestantse 39. De protestantse inhoud van het Oude Testament is gelijk aan die van de Tenach maar de indeling verschilt. De Rooms-Katholieke canon sluit een paar boeken uit die de meeste Oosters-orthodoxe kerken wel als deel van de canon beschouwen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oude_Testament
Zie ook:
http://en.wikipedia.org/wiki/Old_Testament
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Linda Danvers schreef:Er zijn wel verschilldende Bijbels.

De Katholieken, de Protestanten en de Orthodoxen hebben ieder hun eigen versie. Ze zijn het eens over het Nieuwe Testament maar niet over het Oude Testament. De verschillen zijn overigens gering.
De katholieke Bijbel telt 46 boeken, de protestantse 39. De protestantse inhoud van het Oude Testament is gelijk aan die van de Tenach maar de indeling verschilt. De Rooms-Katholieke canon sluit een paar boeken uit die de meeste Oosters-orthodoxe kerken wel als deel van de canon beschouwen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oude_Testament
Zie ook:
http://en.wikipedia.org/wiki/Old_Testament

Sorry, je hebt gelijk. Ik had het over het NT. De voornaamste bron.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Het gaat meer om de inhoud dan de vormgeving Linda. De volgorde maakt weinig tot niets uit.
Echte verschillen zijn bijvoorbeeld dat de teksten elkaar echt tegenspreken. Niet dat de volgorde anders is, of boeken zijn geschrapt, het neemt niets van de inhoud.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Beste Ilona,

Dat er bepaalde teksten zijn geschrapt maakt wel wat uit voor de inhoud.

De Protestanten hebben er heel bewust voor gekozen om alleen de Tenach op te nemen in het Oude Testament.

De Katholieken, Orthodoxen en de Protestanten zijn het echter wel geheel eens over het Nieuwe Testament. Dat is uiteindelijk het belangrijkste deel van de Bijbel.

Tot welke stroming behoor jij, trouwens?

Met vriendelijke groet,
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

safia_20 schreef:ohhhh ok ik ben 20 ben moslima geworden en heb me verstand nog niet gevonden is dit wat je beweerd?????????
Heb jij de koran gelezen beste meid ? Ga jij met alles wat daarin staat akkoord ? Dan heb jij je verstand inderdaad nog niet gevonden.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

pd7835 schreef:
safia_20 schreef:ohhhh ok ik ben 20 ben moslima geworden en heb me verstand nog niet gevonden is dit wat je beweerd?????????
Heb jij de koran gelezen beste meid ? Ga jij met alles wat daarin staat akkoord ? Dan heb jij je verstand inderdaad nog niet gevonden.
Voor jullie kan alleen datgene goed en juist zijn wat jullie neppe Paulus ondersteunt in zijn anti-christ doctrine.
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Serdar schreef:
pd7835 schreef:
safia_20 schreef:ohhhh ok ik ben 20 ben moslima geworden en heb me verstand nog niet gevonden is dit wat je beweerd?????????
Heb jij de koran gelezen beste meid ? Ga jij met alles wat daarin staat akkoord ? Dan heb jij je verstand inderdaad nog niet gevonden.
Voor jullie kan alleen datgene goed en juist zijn wat jullie neppe Paulus ondersteunt in zijn anti-christ doctrine.
Precies of je niet miljoenen Hindoes uitgemoord hebt. Heb je dan ook een formule tegenover de Hindoes?
Scientia vincere tenebras
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

ajax schreef:
Freya schreef:Safia heeft vast nog niet de Koran in zijn geheel gelezen, waarschijnlijk alleen maar simpel promotiemateriaal van islamitische uitgeverijen.
Ik wist niet dat er 2 verschillende versies van de Koran zijn.
Maar intressant om te weten dank je wel he :wink:
Ajax, beter lezen voortaan, want dat heb ik dus helemaal niet geschreven.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
Mis. Mijn eigen Christelijke vriendin heeft me dit gezegd.
Denk je dat een salafiste als jij, geloofwaardig overkomt.
Ben een Soeniet. :lol:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie