Hallo

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Afghan schreef:
Maar goed, gisteren een kus van Nadia, vandaag een compliment van Ariel dat ik me als een beschaafde heer gedraag, daar kan de volkomen foute karakterveroordeling van je toch niets meer aan af doen.
Dat je Hamids aanduiding niet wilt veroordelen, integendeel zelfs, ontkracht toch al elke in de wilde weg bewering van je.
Beste Teva Teff,
Ik heb jou communicatie met Hamid en anderen vanavond gelezen. Ik wil geen partij voor iemand kiezen en als je het goed hebt gelezen heb ik Hamid ook gevraagd om op te letten met zijn opmerkingen tegenover jou en andere forum leden.
Ik begrijp Ilona enigzins wel. Ze wil duidelijk maken dat het niet nodig is om moslims meteen aan te vallen met kwetsende woorden en opmerkingen. Hamid heeft in een slechte bui een keer een rare opmerking gemaakt, maar jij bleef dat herhalen en ik kan me heel goed voorstellen dat dit alleen ergernis en irritatie voortbrengt.
Ik ben van mening dat niemand het recht heeft om een ander met vernederende woorden te bombarderen, niet de moslims, niet de Christenen en niet de Atheisten kortom niemand heeft hier baat bij om scheldpartijen of sarcastische opmerkingen te moeten aanhoren.
Als het jou een goed gevoel geeft, wil ik namens Hamid excuses aan je vragen voor de opmerkingen m.b.t. hond enz.
Met vriendelijke groeten,
Afghan
Waarom heb je namens mij aan die rare vogel excuses gemaakt?
Dat was nergens voor nodig. Ik kan dit niet begrijpen hoor. Dit was niet slim van je. :mad:
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Hamid, wij zijn hier namelijk niet om ruzie te maken met elkaar. Ik weet dat sommige mensen echt het bloed onder je nagels kunnen halen, maar soms staat een excuus wel op zijn plek. Vooral als je mensen honden gaat noemen, of minder dan dat zelfs.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ilona schreef:Hamid, wij zijn hier namelijk niet om ruzie te maken met elkaar. Ik weet dat sommige mensen echt het bloed onder je nagels kunnen halen, maar soms staat een excuus wel op zijn plek. Vooral als je mensen honden gaat noemen, of minder dan dat zelfs.
Beste Ilona,
Ik heb ook geen ruzie gezocht hier. Die Tef Tef kwam zelf om mij te stangen. Daarom heeft ze haar verdiende loon gehad. Jij bent waarschijnlijk een Christen en ik ben een Moslm, waarom heb ik met jou geen probleem? Ik voel heel scherp als iemand bezig is om mij te beledigen of gewoon van gedachte te wisselen. Ik kan gewoon niet tegen zulke vogels. Ik gebruik de term hond niet meer, maar vind haar echt een vreemde vogel. Misschien wel een gier.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
*moslima*
Berichten: 201
Lid geworden op: zo mei 06, 2007 7:25 pm

Bericht door *moslima* »

Freya schreef:En inderdaad, je hoort het wel vaker bij moslim, vragen stellen, in theorie zou dat door de islam moeten worden aangemoedigd, in praktijk wordt dit afgekeurd. Ik heb ooit een verhaal gelezen, over een groepje, ergens in Flevoland, maar kan ook Gelderland zijn, van bekeerde nederlanders tot de islam. Er werd een cursus gegeven, waar alle regels etc. werd uitgelegd. Als iemand dan vroeg waarom, was het antwoord, dat is zo. Vragen stellen heeft geen zin, want Allah en Mohammed weten wat het beste voor ons is.
Die groepen heb je wel meer. Ik ben toen bijna weer uit de islam gestapt toen ik daar kwam om 'kennis op te doen', wat een :roll: waren dat.
Kom even spieken hier.
*moslima*
Berichten: 201
Lid geworden op: zo mei 06, 2007 7:25 pm

Bericht door *moslima* »

Afghan,
Ik vind je verhaal heel heftig. Ik begrijp dat je nu christen bent? Je hebt God dus wel weer gevonden. Daar ben ik blij om voor je.
Kom even spieken hier.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Hamid schreef:
Ilona schreef:Hamid, wij zijn hier namelijk niet om ruzie te maken met elkaar. Ik weet dat sommige mensen echt het bloed onder je nagels kunnen halen, maar soms staat een excuus wel op zijn plek. Vooral als je mensen honden gaat noemen, of minder dan dat zelfs.
Beste Ilona,
Ik heb ook geen ruzie gezocht hier. Die Tef Tef kwam zelf om mij te stangen. Daarom heeft ze haar verdiende loon gehad. Jij bent waarschijnlijk een Christen en ik ben een Moslm, waarom heb ik met jou geen probleem? Ik voel heel scherp als iemand bezig is om mij te beledigen of gewoon van gedachte te wisselen. Ik kan gewoon niet tegen zulke vogels. Ik gebruik de term hond niet meer, maar vind haar echt een vreemde vogel. Misschien wel een gier.
:lol: Wie weet hè?

Ik heb het verder niet zo erg gevolgd, ik weet niet wie is begonnen, mja, om mensen lager dan honden te noemen.. dan kan ik ook wel begrijpen dat de persoon in kwestie wat geprikkeld reageert.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Beste Hamid ...

Bericht door Trotse-Moslim »

... en de rest die dit wilt aanhoren:

Probeer aub. de islamitische gedragsetiquette (heet 'aghlaaq' in het Arabisch) na te leven door elkaar niet te beledigen, kwetsen, krenken, rekening houden met elkanders gevoelens, etc.

BvD,

Abdelkarim
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Beste Hamid ...

Bericht door Anneke »

Trotse-Moslim schreef:... en de rest die dit wilt aanhoren:

Probeer aub. de islamitische gedragsetiquette (heet 'aghlaaq' in het Arabisch) na te leven door elkaar niet te beledigen, kwetsen, krenken, rekening houden met elkanders gevoelens, etc.

BvD,

Abdelkarim
Dat zijn net zo goed christelijke normen lieverd..
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Beste Hamid ...

Bericht door Monique »

Trotse-Moslim schreef:... en de rest die dit wilt aanhoren:

Probeer aub. de islamitische gedragsetiquette (heet 'aghlaaq' in het Arabisch) na te leven door elkaar niet te beledigen, kwetsen, krenken, rekening houden met elkanders gevoelens, etc.

BvD,

Abdelkarim
Ik vraag me af wat een "atheistische gedragsetiquette" is.
Weet jij dat Trotse -Molsim?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

*moslima* schreef:Afghan,
Ik vind je verhaal heel heftig. Ik begrijp dat je nu christen bent? Je hebt God dus wel weer gevonden. Daar ben ik blij om voor je.
Beste Moslima,
Bedankt voor je reactie. Ja ik ben een Christen. Niet dat ik God heb gevonden, maar God heeft mij gevonden.
je bent de eerste moslim die zegt blij te zijn voor mij. Heel erg attent van je. Mijn dank voor je warme reactie.
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: Beste Hamid ...

Bericht door Afghan »

Ilona schreef:
Trotse-Moslim schreef:... en de rest die dit wilt aanhoren:

Probeer aub. de islamitische gedragsetiquette (heet 'aghlaaq' in het Arabisch) na te leven door elkaar niet te beledigen, kwetsen, krenken, rekening houden met elkanders gevoelens, etc.

BvD,

Abdelkarim
Dat zijn net zo goed christelijke normen lieverd..
Muslims zijn experts op het gebied van na apen.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

niet te beledigen, kwetsen, krenken, rekening houden met elkanders gevoelens
Door hun relatie met Allah belangrijker te vinden dan wat anders ook,
Door hun waanbeeld van superioriteit door bevengenoemde relatie,
Door hun overdreven schijnheiligheid en kwezeligheid.
Door atheisme straal te negeren.

Overtreden Moslims hun gedragsetiquette doorlopend.

Geven de doodsteek daarbovenop, door het leven en totaal menszijn in ontwikkeling van geestelijke en lichamelijke kwaliteiten om te ruilen voor een geestelijke dood. als sleutel voor een imaginair paradijs.

Goed dat ik een sterk harnas draag.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Re: Beste Hamid ...

Bericht door Trotse-Moslim »

Ilona schreef:
Trotse-Moslim schreef:... en de rest die dit wilt aanhoren:

Probeer aub. de islamitische gedragsetiquette (heet 'aghlaaq' in het Arabisch) na te leven door elkaar niet te beledigen, kwetsen, krenken, rekening houden met elkanders gevoelens, etc.

BvD,

Abdelkarim
Dat zijn net zo goed christelijke normen lieverd..
ik weet, evenals de Joodse normen lieverd :wink:
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Re: Beste Hamid ...

Bericht door Trotse-Moslim »

Afghan schreef:
Ilona schreef:
Trotse-Moslim schreef:... en de rest die dit wilt aanhoren:

Probeer aub. de islamitische gedragsetiquette (heet 'aghlaaq' in het Arabisch) na te leven door elkaar niet te beledigen, kwetsen, krenken, rekening houden met elkanders gevoelens, etc.

BvD,

Abdelkarim
Dat zijn net zo goed christelijke normen lieverd..
Muslims zijn experts op het gebied van na apen.
Als Muslims daar goed in waren afghan, dan gingen we jou toch nadoen, dan waren we nu allen ex-moslims, hihihi.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: van Afghan Voor Hamid

Bericht door Afghan »

Hamid schreef:Hallo Fahim,
Ik heb je verhaal gelezen en volgens mij heeft het geen zin om de rest van je verhaal te horen. Je hebt een keuze gemaakt op basis van hoe een aantal mensen met jou omgegaan zijn. Ik zeg het nogmaals dat je hierin een grote fout hebt gemaakt.
Beste Hamid,
Ik vind het jammer dat je de rest van mijn verhaal niet wil horen. Kun je dan s.v.p. aangeven wat voor fout ik gemaakt heb?
Mijn Surinaamse vrienden hadden geen zin om bij dit forum te komen. Ze hebben mij ook gevraagd om te stoppen, maar ik wil toch even doorgaan zodat ik weet dat ik alles heb gedaan om jou terug te brengen bij de enige ware geloof.
Waarom zijn je Surinaamse vrienden bang om mee te doen in dit Forum? je hebt niet gezegd wat ze van mijn verhaal vonden, of was hun reactie erg fel en boos dat je het niet aan mij durft te delen. Ik ben wel wat gewend hoor, dus maak je daar geen zorgen over. Vertel gerust wat ze van mij vinden. Ik vind het nog veel belangrijker dat jij hier terug bent gekomen. Laat andere mensen niet voor je bepalen. Je bent hier in een land waar vrijheid erg belangrijk is. Laat je s.v.p. niet beperkingen op laten leggen door wie dan ook.
Jammer dat je de Tafseer Sharif boeken niet meer hebt. Ik had daar echt veel belang bij. Niets aan te doen.
Als je Islamitische boeken in onze taal hebt, dan wil ik graag dat van je krijgen, maar geen Christelijke lektuur. Daar heb ik geen zin in.
Ik had je best die Tafseer boeken gegund, maar tegenwoordig zijn er heel veel informatie via internet beschikbaar. Maak daar gebruik van.
Ik heb helaas niet veel Islamitische lektuur, maar het zou je goed doen als je ook andere boeken leest. Ik ben een christen, maar ik zou gerust een Islamitische boek of een boek geschreven door een Budhist lezen. Daar wordt ik tenminste niet dommer van :lol:
Ik wil de rest van mijn verhaal niet aan je opdringen, dus wacht ik nog op een signaal van je kant.
Het ga je goed Hamid, blijf hier op het Forum, je mag gerust mij een tijdje vergeten en gewoon met anderen in discusie gaan.
Met vriendelijke groeten,
Fahim
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
*moslima*
Berichten: 201
Lid geworden op: zo mei 06, 2007 7:25 pm

Bericht door *moslima* »

Afghan schreef:
*moslima* schreef:Afghan,
Ik vind je verhaal heel heftig. Ik begrijp dat je nu christen bent? Je hebt God dus wel weer gevonden. Daar ben ik blij om voor je.
Beste Moslima,
Bedankt voor je reactie. Ja ik ben een Christen. Niet dat ik God heb gevonden, maar God heeft mij gevonden.
je bent de eerste moslim die zegt blij te zijn voor mij. Heel erg attent van je. Mijn dank voor je warme reactie.
Afghan
Ik snap het verschil wat je maakt, ik bedoelde eigenlijk: God is weer terug in je leven. Ja, ik merk aan je dat je gelukkig bent met de keuze die je maakt en vertrouwen hebt in God. Dát is het allerbelangrijkst. Ik maak geen onderscheid tussen geloven, alhoewel ik voor mezelf me het best thuis voel in de islam. Maar dat is off-topic. Ik wens je alle goeds toe in je leven en moge God altijd bij je blijven.
Kom even spieken hier.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

*moslima* schreef:
Afghan schreef:
*moslima* schreef:Afghan,
Ik vind je verhaal heel heftig. Ik begrijp dat je nu christen bent? Je hebt God dus wel weer gevonden. Daar ben ik blij om voor je.
Beste Moslima,
Bedankt voor je reactie. Ja ik ben een Christen. Niet dat ik God heb gevonden, maar God heeft mij gevonden.
je bent de eerste moslim die zegt blij te zijn voor mij. Heel erg attent van je. Mijn dank voor je warme reactie.
Afghan
Ik snap het verschil wat je maakt, ik bedoelde eigenlijk: God is weer terug in je leven. Ja, ik merk aan je dat je gelukkig bent met de keuze die je maakt en vertrouwen hebt in God. Dát is het allerbelangrijkst. Ik maak geen onderscheid tussen geloven, alhoewel ik voor mezelf me het best thuis voel in de islam. Maar dat is off-topic. Ik wens je alle goeds toe in je leven en moge God altijd bij je blijven.
Bedankt voor je bemoedigende woorden. Ik hoop dat veel Muslims jou voorbeeld mogen volgen. je bent wel heel anders dan andere moslims. Weet je het echt zeker dat je een Moslima bent? Ik heb zelden zo'n reactie van mijn moslim vrienden gehad. Zelfs niet van mijn eigen ouders of broers en zussen.
Met vriendelijke groeten,
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Afghan schreef:
*moslima* schreef:
Afghan schreef: Beste Moslima,
Bedankt voor je reactie. Ja ik ben een Christen. Niet dat ik God heb gevonden, maar God heeft mij gevonden.
je bent de eerste moslim die zegt blij te zijn voor mij. Heel erg attent van je. Mijn dank voor je warme reactie.
Afghan
Ik snap het verschil wat je maakt, ik bedoelde eigenlijk: God is weer terug in je leven. Ja, ik merk aan je dat je gelukkig bent met de keuze die je maakt en vertrouwen hebt in God. Dát is het allerbelangrijkst. Ik maak geen onderscheid tussen geloven, alhoewel ik voor mezelf me het best thuis voel in de islam. Maar dat is off-topic. Ik wens je alle goeds toe in je leven en moge God altijd bij je blijven.
Bedankt voor je bemoedigende woorden. Ik hoop dat veel Muslims jou voorbeeld mogen volgen. je bent wel heel anders dan andere moslims. Weet je het echt zeker dat je een Moslima bent? Ik heb zelden zo'n reactie van mijn moslim vrienden gehad. Zelfs niet van mijn eigen ouders of broers en zussen.
Met vriendelijke groeten,
Afghan
Er zijn ook ex-moslims die respect hebben voor Moslims en Islam en die krijgen respect terug van Moslims alleen ex-moslims die hele dag Islam dit en dat lullen zullen mijn respect niet krijgen.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: Beste Hamid ...

Bericht door Afghan »

Trotse-Moslim schreef:
Afghan schreef:
Ilona schreef: Dat zijn net zo goed christelijke normen lieverd..
Muslims zijn experts op het gebied van na apen.
Als Muslims daar goed in waren afghan, dan gingen we jou toch nadoen, dan waren we nu allen ex-moslims, hihihi.
Gelukkig hebben zo'n 100 Afghanen hier in Nederland mij na gedaan en wie weet hoeveel duizenen in Afghanistan via onze Radio uitzendingen en Internet. Dus maak je daar geen zorgen, ook dat wens van jou is al lang in vervulling gegaan. (wie het laatst lacht, lacht het hardst hi hi hi hi hi hi :lol: :roll2:
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
*moslima*
Berichten: 201
Lid geworden op: zo mei 06, 2007 7:25 pm

Bericht door *moslima* »

Afghan schreef:
*moslima* schreef:
Afghan schreef: Beste Moslima,
Bedankt voor je reactie. Ja ik ben een Christen. Niet dat ik God heb gevonden, maar God heeft mij gevonden.
je bent de eerste moslim die zegt blij te zijn voor mij. Heel erg attent van je. Mijn dank voor je warme reactie.
Afghan
Ik snap het verschil wat je maakt, ik bedoelde eigenlijk: God is weer terug in je leven. Ja, ik merk aan je dat je gelukkig bent met de keuze die je maakt en vertrouwen hebt in God. Dát is het allerbelangrijkst. Ik maak geen onderscheid tussen geloven, alhoewel ik voor mezelf me het best thuis voel in de islam. Maar dat is off-topic. Ik wens je alle goeds toe in je leven en moge God altijd bij je blijven.
Bedankt voor je bemoedigende woorden. Ik hoop dat veel Muslims jou voorbeeld mogen volgen. je bent wel heel anders dan andere moslims. Weet je het echt zeker dat je een Moslima bent? Ik heb zelden zo'n reactie van mijn moslim vrienden gehad. Zelfs niet van mijn eigen ouders of broers en zussen.
Met vriendelijke groeten,
Afghan
Ik beschouw mijzelf als moslima, maar ik merk wel vaker dat mensen me niet kunnen plaatsen. :wink:
Kom even spieken hier.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Er zijn ook ex-moslims die respect hebben voor Moslims en Islam en die krijgen respect terug van Moslims alleen ex-moslims die hele dag Islam dit en dat heer zullen mijn respect niet krijgen.
Ik heb niet alleen respect voor Moslims, maar sterker nog ik houd heel veel van Moslims. Mijn ouders en ook heel veel andere dierbaren zijn nog moslims en ik koester geen enkele haat of gevoelens van des-respect tegen hun.
Toch bedankt voor je reactie.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Afghan schreef:
Er zijn ook ex-moslims die respect hebben voor Moslims en Islam en die krijgen respect terug van Moslims alleen ex-moslims die hele dag Islam dit en dat heer zullen mijn respect niet krijgen.
Ik heb niet alleen respect voor Moslims, maar sterker nog ik houd heel veel van Moslims. Mijn ouders en ook heel veel andere dierbaren zijn nog moslims en ik koester geen enkele haat of gevoelens van des-respect tegen hun.
Toch bedankt voor je reactie.
Beter lezen zie ISLAM respect voor Islam en in waarde laten geen gescheld of wat dan ook
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

ajax schreef:
Afghan schreef:
Er zijn ook ex-moslims die respect hebben voor Moslims en Islam en die krijgen respect terug van Moslims alleen ex-moslims die hele dag Islam dit en dat heer zullen mijn respect niet krijgen.
Ik heb niet alleen respect voor Moslims, maar sterker nog ik houd heel veel van Moslims. Mijn ouders en ook heel veel andere dierbaren zijn nog moslims en ik koester geen enkele haat of gevoelens van des-respect tegen hun.
Toch bedankt voor je reactie.
Beter lezen zie ISLAM respect voor Islam en in waarde laten geen gescheld of wat dan ook
Hey Ajax,
Ik begrijp je reactie echt niet. Kun je even voor een ondertiteling zorgen? :lol:
Wat moet ik beter lezen? misschien ben ik een beetje moe op dit moment.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Re: Beste Hamid ...

Bericht door Trotse-Moslim »

Monique schreef:
Trotse-Moslim schreef:... en de rest die dit wilt aanhoren:

Probeer aub. de islamitische gedragsetiquette (heet 'aghlaaq' in het Arabisch) na te leven door elkaar niet te beledigen, kwetsen, krenken, rekening houden met elkanders gevoelens, etc.

BvD,

Abdelkarim
Ik vraag me af wat een "atheistische gedragsetiquette" is.
Weet jij dat Trotse -Molsim?
Dat ze zich niet gebonden voelen aan de gedragsetiquette die staan beschreven in de heilige geschriften zoals bijv. in de bijbel noch daarmee geassocieerd willen worden.

Denk ik, dat is mijn mening :) Ik kan het ook verkeerd hebben.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Re: Beste Hamid ...

Bericht door Trotse-Moslim »

Afghan schreef:
Trotse-Moslim schreef:
Afghan schreef: Muslims zijn experts op het gebied van na apen.
Als Muslims daar goed in waren afghan, dan gingen we jou toch nadoen, dan waren we nu allen ex-moslims, hihihi.
Gelukkig hebben zo'n 100 Afghanen hier in Nederland mij na gedaan en wie weet hoeveel duizenen in Afghanistan via onze Radio uitzendingen en Internet. Dus maak je daar geen zorgen, ook dat wens van jou is al lang in vervulling gegaan. (wie het laatst lacht, lacht het hardst hi hi hi hi hi hi :lol: :roll2:
Mij maakt het niets uit wie het hardst lacht. Zolang er maar gelachen wordt :)

Maw. als jij met je keuze gelukkig bent, raad ik je vooral aan om bij je keuze te blijven.

Ik vind het niet zozeer belangrijk voor welke religie je kiest, ik vind het belangrijkER dat men gelukkig is met wat men kiest. Al wordt je boedha, als je je daarin kan vinden, moet je het vooral doen.

Verder vind ik het belangrijk dat iedereen elkaar respecteert, ongeacht, ras, cultuur, geloof(svoorkeur), sexe, etc.

*offtopic: ik heb een afghaanse klasgenoot, hij zit altijd naast me tijdens colleges, ik kan goed met hem opschieten :)
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Plaats reactie