Hallo

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Hey Ajax,
Ik vind het tof dat je sorry zegt. Dat ik van jou helemaal niet verwacht. Belijkbaar zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Je excuses zijn aanvaard. Nu hopen dat andere moslims ook jou voorbeeld volgen.
Sorry Afghan maar . . . . . . .
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Afghan schreef:Hey Ajax,
Ik vind het tof dat je sorry zegt. Dat ik van jou helemaal niet verwacht. Belijkbaar zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Je excuses zijn aanvaard. Nu hopen dat andere moslims ook jou voorbeeld volgen.
Sorry Afghan maar . . . . . . .


De zin gaat verder:Sinds jouw post over dat de bijbel geen fouten kent neem ik je niet meer serieus.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Beste Ariel,
Ik vind het heel lief van je dat je het voor mij opneemt, maar misschien kan dit voor onnodige verwarring zorgen voor mijn vriend en landgenoot Hamid. Ik heb me voorgenomen om stap voor stap en met heel veel liefde aan Hamid uit te leggen wie ik ben. Ik negeer de negatieve opmerkingen van mijn groete moslim vrienden. Ze mogen van mij schrijven wat ze willen schrijven en mij schelden zo vaak ze dat willen. Vor mij geldt een regel. Je bent wat je zegt. Dus is het mijn taak om voor te zorgen dat ik denk voordat ik mijn mond open doe.
Ariel schreef: Stook het vuurtje maar op ajax.
Je hebt je gelijke gevonden in Hamid.

Er is geen beter mans als Afghan.
Hij heeft meer liefde in zijn kleine teen dan jij in je hele lijf.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Ha die Ajax toch,
Op mijn scherm lees ik alleen het volgende: Sorry Afghan maar . . .
dus bedankt dat je het probeert uit te leggen, maar verder dan die drie woorden zie ik niets meer. Hoe kan dit nou,
misschien is dit het werk van Ariel of Polleke
Sorry Afghan maar . . . . . . .
[/quote]

De zin gaat verder:Sorry Afghan maar . . . .[/quote]
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Afghan schreef:Ha die Ajax toch,
Op mijn scherm lees ik alleen het volgende: Sorry Afghan maar . . .
dus bedankt dat je het probeert uit te leggen, maar verder dan die drie woorden zie ik niets meer. Hoe kan dit nou,
misschien is dit het werk van Ariel of Polleke
Sorry Afghan maar . . . . . . .
De zin gaat verder:Sorry Afghan maar . . . .[/quote][/quote]

Waarschijnlijk zijn het je ogen

http://www.pearle.nl
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Ha wat een verrassing om te weten dat je een oogarts bent.
Ja, ik was als moslim echt stekeblind, maar gelukkig heeft Jezus mijn ogen beter gemaakt.
Er is een bekend christelijk lied "Amazig Grace"dat zegt:

I was once lost, but now I am found
Was blind but now, I see.

Toch bedankt voor de link naar pearl, ik vind je met de dag veranderen in een zorgzaam en lief persoon. Ga zo door zou ik zeggen.

ajax schreef:
Afghan schreef:Ha die Ajax toch,
Op mijn scherm lees ik alleen het volgende: Sorry Afghan maar . . .
dus bedankt dat je het probeert uit te leggen, maar verder dan die drie woorden zie ik niets meer. Hoe kan dit nou,
misschien is dit het werk van Ariel of Polleke
Sorry Afghan maar . . . . . . .
De zin gaat verder:Sorry Afghan maar . . . .
[/quote]

Waarschijnlijk zijn het je ogen

http://www.pearle.nl[/quote]
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Afghan schreef:Ha wat een verrassing om te weten dat je een oogarts bent.
Ja, ik was als moslim echt stekeblind, maar gelukkig heeft Jezus mijn ogen beter gemaakt.
Er is een bekend christelijk lied "Amazig Grace"dat zegt:

I was once lost, but now I am found
Was blind but now, I see.

Toch bedankt voor de link naar pearl, ik vind je met de dag veranderen in een zorgzaam en lief persoon. Ga zo door zou ik zeggen.

ajax schreef:
Afghan schreef:Ha die Ajax toch,
Op mijn scherm lees ik alleen het volgende: Sorry Afghan maar . . .
dus bedankt dat je het probeert uit te leggen, maar verder dan die drie woorden zie ik niets meer. Hoe kan dit nou,
misschien is dit het werk van Ariel of Polleke
De zin gaat verder:Sorry Afghan maar . . . .
Waarschijnlijk zijn het je ogen

http://www.pearle.nl[/quote][/quote]

Je gaat me toch niet nog een keer beweren dat je boekje geen fouten bevat?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Hamid schreef:
Je bent uit je land gevlucht vanwege "het westen" om in dat "westen" te gaan wonen?
Ja, om jullie te pesten en te treiteren. Ben je nu tevereden?
Ik wel want je hebt weer bewezen dat de islam en intelligentie niet samengaan.. 8)
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Ok Ajax,
Je krijgt je zin, jou boekje bevat duizenden fouten en tegenstrijgheden. Is het nu goed?

Je gaat me toch niet nog een keer beweren dat mijn boekje geen fouten bevat?
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ik heb een Arabische/Islamitische naam. Dus Chaimae komt onder alle Moslims voor. Chaimae is een meisjesnaaaaaaaaaaaam en dat is inderdaad precies hetzelfde als ''shaima.'' Mijn naam spreek je ook uit als Sjayjma. Ben trouwens Marokkaanse en Moslim al hamdollilah een Praktiserende nog wel.

BTW dat is één van de beste Arabische zangers ooit. AbdelHalim Hafez.
Salaam Chaimae,
dus had ik gelijk dat jou naam hetzelfde is wat in ons land als Shaima uitgesproken wordt. Ik ben heel blij te horen dat je een praktiserende Moslima bent. Ik ken heel veel meisjes uit mijn land die eenmaal aangekomen in het westen, zich gaan aanpassen aan westen en sommige gaan zelfs een stapje verder en gaan schamteloze vriendschappen aan met nederlandse jongens. Ik hoop dat ze ooit op rechte pad (Sirat ul Mustaqim) geleid worden. Daar is echt een nood onder meisjes en vrouwen uit mijn land. Als ik iets zeg, dan word ik meteen uitgescholden voor Taliban en ouderwets iemand. Ik zie het zelfs onder mijn eigen familie (ik bedoel nichtjes van me)

Trouwens wees een beetje voorzichtig met je uitlatingen in dit forum, ze wachten hier dat je een woord (naar hun mening) verkeerd zegt om je dan met zijn allen aan te vallen. Gun ze deze kans niet.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Hallo Hond,
Schaam je niet dat je de naam van ons land en onze mensen te schande doet? Jou soort moet gedood worden, want je bent een kankergezwel.
Hoe veel geld heb je van de kerken gekregen dat je een hielenlikker van hun geworden bent? en wat zal je met dat geld bereiken? Wat doe je als je voor God verschijnt op hiernamaals? Dat zijn een paar vragen van mij kant. Als ik je kan helpen om weer moslim te worden, dan zal ik dat doen, maar als je dat weigert, dan hoop ik achter je naam te komen en dan zal ik wat anders leren.
Beste landgenoot Hamid, bedankt voor je reactie en je eerlijke vragen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit alles voor jou heel schokkend overkomt. Ik zal proberen om stukje bij beetje mijn verhaal me je te delen en vraag je om geduldig met mij te zijn. Ik hoop dat je bereid bent om het een en ander eerst van mijzelf te horen, alvorens je een oordeel uitspreekt.
Ik wil graag bij het begin beginnen:

Ik kwam naar Nederland als een vluchteling en met heel vragen en heel veel pijn (dat hoef ik je gelukkig niet uit te leggen, dat heb jij ook zelf meegemaakt).
Ik was vol haat tegen Russen, maar ook had ik minachting tegenover Joden en Christenen. In Pakistan was ik al in aanraking gekomen met Christenen en had heel veel vragen over hun geloof en Bijbel enz. Vandaag ga ik je alleen kort uitleggen wat mij hier in Nederland overkwam:

Hoe raakte ik mijn vooroordelen tegen Joden en Christenen kwijt?

Toen ik naar Nederland kwam, werd ik door de VVN (vluchtelinge organisatie) geplaatst bij een Nederlandse echtpaar waar ik een kamer kon huren, want in die tijd waren er geen andere opvang mogelijkheden zoals OC of AZC.
Dit oude echtpaar waren christenen en ik heb zo’n zeven of acht maand bij hun gewoond en van dichtbij meemaakte hoe in een christelijke gezin met elkaar en anderen omgaan. Ze hebben mij nooit de Bijbel of andere dingen opgedrongen, ze hebben mij geholpen om snel nederlands te leren zodat ik een opleiding kon beginnen.

Ik had bij deze mensen een heel klein kamertje op zolder, dus heb ik advertentie geplaatst bij een supermarkt voor iets grotere kamer.
Al binnen een week had iemand gereageerd en toen ik bij ze ging om kennis te maken en de kamer te zien, vond ik dit als een prachtige opties. Het betrof een oudere echtpaar waarvan hun laatste kind al de deur uit was, dus hadden het een ruime kamer voor me beschikbaar. Toen ik over de huur met hun wilde onderhandelen, zeiden ze ben je gek geworden, jij bent een vluchteling en je moet hier je leven opbouwen. We hebben hier alles. Beschouw dit huis als je eigen huis en we zijn bij dat we dit voor je kunnen doen.
Ik was gewoon sprakeloos en heb dus deze aanbod aangenomen en hetzelfde dag bij hen gaan wonen. De volgende dag al vroegen ze of ik met hun wilde samen eten, ik zei als jullie geen varkenvlees koken, dan eet ik wil met jullie. Toen zeiden ze: oh, daar hoef je niet bang voor zijn. We eten helemaal geen varkensvlees omdat onze Torah dat ook verbiedt. Ja, ze waren Joden. Ik schrok vreselijk om dit te horen, maar kon niet zeggen, ik wil hier weg. Ze hebben mij als hun eigen zoon beschouwd. Ik heb bijna een jaar bij hun gewoond. Ik was helemaal perplex en kon niet begrijpen waarom het mij van kinds af aan geleerd was dat Joden slecht waren en dat we ze moeten haten. Ik heb me hiervoor doodgeschaamd, maar liet ik helemaal niet merken. Ik was toen nog steeds een moslim en deed zelf mij moslim gebeden in een huis van Joden.

Ik denk dat wel genoeg is voor nu, later zal ik je uitleggen waarom en hoe ik christen werd.

Het ga je goed Hamid, ik wens je veel plezier met je werk als tolk. Je ontmoet zeker heel veel mensen en je hoort waarschijnlijk heel veel droevige verhalen. Ik heb vroeger als vrijwillig voor VVN dit ook gedaan, maar vond het heel zwaar. Ik nam de trieste verhalen van mensen mee naar mijn huis en dat hield me dan bezig. Om die reden ben ik toen gestopt. Jij moet dan wel mentaal heel sterk zijn als je hiervan je beroep hebt gemaakt. Ik neem mijn petje voor je af !
[/quote][/quote][/quote]

en ben je echt blind dat je niet ziet hoe joden en christen elkaar de hand geven om jou te misleiden?
Ajax heeft gelijk dat je bij pearl moet zijn. Wat wil je hiermee zeggen? wil je zeggen dat Joden prima mensen zijn en Christenen kun je vertrouwen.
Wel ben je vergeten wat ons heilig koran ons leert over deze twee groepen mensen.
Je hebt toch van je ouders of andere landgenoten geleerd wat er in de Soera Al-Faatihah staat geschreven. We lezen daar aan het eind het volgende:
6. Leid ons op het rechte pad,
7. Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken - niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden.

Ik weet nog heel goed hoe mijn grootvader in Afghanistan mij heeft uitgelegd dat met mensen op wie toorn is nedergedaald Joden bedoeld wordt en de dwalenden slaat op de christenen.

Heeft niemand ooit dit aan jou uitgelegd? Dan heb ik echt medelijden met jou.
Wordt wakker man. Ajax zei dat je de bijbel probeert te vertalen in onze taal. Heb je niet gehoord wat ze in Turkeije kort geleden gedaan hebben met 3 verdwaalde christenen die bijbels verspreidden onder moslims? wil je ook zo'n lot tegemoet zien?

Ik heb gezien wat voor onzin over Islam hier in dit forum geuit wordt door zogenaamde experts en Islamkenners en daarom had ik vanochtend na mijn ochtend gebed beloofd aan Allah (swt) dat ik zou stoppen met bezoeken van dit forum, maar om jou de ogen open te krijgen, blijf ik nog een poosje en zal mijn best doen om je te overtuigen van de fout dat je gemaakt hebt. Heb je echt geen respect voor je ouders en familie? Ik zeg het nogmaals, wordt wakker en kom terug bij het ware geloof.
Dat was het voor nu, ik ben nu zo kwaad. Het is goed dat ik je niet achter je computerscherm bij je kraag kan vatten, anders had je wel wat anders beleefd.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Hamid je bent een vreselijk mens, je doet je islam alle eer aan. Jij bent een goed moslim.
Sorry vriend, vreselijk mens en goed moslim gaan niet samen.
Je hebt gelijk dat ik een goed Moslim ben, dus ben jij dan die vreselijke mens. Begrijp deze logica of ben je daar te dom voor?
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Afghan schreef:Ok Ajax,
Je krijgt je zin, jou boekje bevat duizenden fouten en tegenstrijgheden. Is het nu goed?

Je gaat me toch niet nog een keer beweren dat mijn boekje geen fouten bevat?
Mijn originele boek is al lang verloren gegaan en de verdorven onder jullie hebben het vervangen.

....Was deze van iemand anders dan van Allah dan hadden zij zeker menige tegenstrijdigheid daarin ontdekt.

En afghan ontken niet zie je eigen boekje zoveel echt gewoon niet normaal
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

tomc schreef:en, Hamid, wat vind je van faithfreedom ?
Jullie zijn helemaal gestoord. Ik zie hier geen Faith en ik zie ook geen Freedom
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Teva Teff schreef:
Hamid schreef:
Je bent uit je land gevlucht vanwege "het westen" om in dat "westen" te gaan wonen?
Ja, om jullie te pesten en te treiteren. Ben je nu tevereden?
Dank je voor je eerlijke antwoord.
Maar wanneer ga je weer terug naar je eigen moslimland?
Hoe moet ik je noemen, toch niet een teef? je naam klinkt wel zo.
Ik ben hier en ik blijf hier zolang ik zelf wil. Als je me beter wil leren kennen, dan kan ik wel een bezoek bij jou plannen. Aaien van een teefje is altijd een hobby van mij.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Hamid schreef:
Hamid je bent een vreselijk mens, je doet je islam alle eer aan. Jij bent een goed moslim.
Sorry vriend, vreselijk mens en goed moslim gaan niet samen.
Je hebt gelijk dat ik een goed Moslim ben, dus ben jij dan die vreselijke mens.
Oh man, een goede moslim en een vreselijk mens dit gaat perfect samen. Jij bent daar al een uitstekend voorbeeld van.
ben je daar te dom voor
Kijk wie het zegt

"Samen met de feitelijke strijd van Mohammed tegen de ongelovigen vormt dit "woord bij de daad" een sterke religieuze motivering voor alle vrome moslims, ook de hedendaagse, om niet-moslims als vijanden te zien en te behandelen. Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims."

Koenraad Elst

http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel1.html
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Salaam broeder,
Sorry dat ik nu pas op je bericht reageer. Ik ben hier nieuw en moet heel erg wennen. Het doet me heel erg goed dat er zoveel Moslims hier aanwezig zijn, anders had ik al lang weggegaan. Ik ga ze nu het leven zuur maken.
of ze dan mij een trol gaan noemen of andere titel geven, dat intereseert me niet. Ze zullen niet heel makelijk van mij afkomen. Ze moeten eens leren waar een echte Afghan (die andere reken ik niet meer als mijn landgenoot) voor capaciteiten bezit.
Groetjes
Hamid
Al Fatt-h schreef:Salaam Broeder Hamid,

Afghan zal branden in het vuur, zoals geschreven staat. Wij oordelen niet maar verkondigen. Laat hem kennis maken met dat wat zal komen.

Al Fatt-h
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

pd7835 schreef: Oh man, een goede moslim en een vreselijk mens dit gaat perfect samen. Jij bent daar al een uitstekend voorbeeld van.
Kijk wie het zegt

"Samen met de feitelijke strijd van Mohammed tegen de ongelovigen vormt dit "woord bij de daad" een sterke religieuze motivering voor alle vrome moslims, ook de hedendaagse, om niet-moslims als vijanden te zien en te behandelen. Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims."
Ik zie dat je niet tegen je verlies kan.
Laatst gewijzigd door Hamid op di apr 24, 2007 9:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Hamid schreef:
tomc schreef:en, Hamid, wat vind je van faithfreedom ?
Jullie zijn helemaal gestoord. Ik zie hier geen Faith en ik zie ook geen Freedom
De enige gestoorde godsdienstwaanzinnigen die ik op dit forum tegenkom zijn goede moslims zoals jij.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:
Weet dat ook een kaaskop is gesneuveld op missie in jouw Afghanistan. Hij liep deze week op een landmijn. Jouw land is vergiftigd met mijnen in naam van democratie.
Oh wat was ik blij toen ik dit hoorde. Zal ze leren. Maar Allah SWT zal ze straffen. En oh wat zal die straf pijnlijk zijn en vernederend.
Dit is dus een uitstekend voorbeeldje wat ik bedoelde met mijn topic waarom moslims kafir de meest gruwelijke dingen toewensen en daar heel vrolijk van worden.

Het lijkt erop dat Chaimae alleen "gelukkig' kan zijn wanneer anderen in de ellende zitten. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze tegen spiegels praat. Deze geestelijke stoornis zal wel een wetenschappelijke naam hebben (ik bedoel niet de term "islam").

Ze maakt wel steeds duidelijker dat islam de religie van ellende is. Chaimae wordt alleen gelukkig van ellende.... DAAR is wel een benaming voor.... SM. (mag dat eigenlijk in islam? Ik bedoel niet door het beoefenen van de islam maar op een andere manier?)
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

DAAR is wel een benaming voor.... SM. (mag dat eigenlijk in islam? Ik bedoel niet door het beoefenen van de islam maar op een andere manier?)
Het beoefenen van Islam is Masochisme.

5X daags in de houding van felatio gaan liggen in aanbidding van de sadisten Mohammed en Allah.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
DAAR is wel een benaming voor.... SM. (mag dat eigenlijk in islam? Ik bedoel niet door het beoefenen van de islam maar op een andere manier?)
Het beoefenen van Islam is Masochisme.

5X daags in de houding van felatio gaan liggen in aanbidding van de sadisten Mohammed en Allah.
dat is nog duizend maal beter wat jullie christenen of katholieken doen, een kruis slaan op je borst. Ik heb het zo vaak op TV gezien, wat voor belachelijke bezigheid is dat? Maria, Jezus en God willen uitbeelden. is dat niet krankzinnig van jullie?
Niet geschoten is altijd mis :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

dat is nog duizend maal beter wat jullie christenen of katholieken doen, een kruis slaan op je borst.
Ben ik als atheist er ng best vanaf.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
dat is nog duizend maal beter wat jullie christenen of katholieken doen, een kruis slaan op je borst.
Ben ik als atheist er ng best vanaf.
Waarom heb je dan een vlag uitgekozen met duidelijk een kruis daarin?
Maar als je echt atheist ben, dan kan ik je helaas niet helpen. Ik bezoek af en toe je voorouders in Artis.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Als je wel in God gelooft en niet in religie heb je die problemen ook niet.
Plaats reactie