Hallo

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

ajax schreef: Waarom zou ik dat lezen?
Goeie vraag; waarom zou je iets lezen?
Anderen nablaten in makkelijker.
Amorele atheistische nitwit
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Monique schreef:
ajax schreef: Waarom zou ik dat lezen?
Goeie vraag; waarom zou je iets lezen?
Anderen nablaten in makkelijker.
Antwoord dan waarom zou ik het lezen?Wat is er zo 'intressant' aan?
A proud amazigh!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

ajax schreef:Antwoord dan waarom zou ik het lezen?Wat is er zo 'intressant' aan?
Lijkt het je niet fijn om te weten waar je het over hebt?
Anderen napraten zonder te weten of ze het bij het goede eind hebben lijkt mij niet zo handig?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef:
Monique schreef:
ajax schreef: Waarom zou ik dat lezen?
Goeie vraag; waarom zou je iets lezen?
Anderen nablaten in makkelijker.
Antwoord dan waarom zou ik het lezen?Wat is er zo 'intressant' aan?
Beetje normaal iemand zou het gewoon gaan lezen en weet dan ook waarom hij het moe(s)t lezen ajax.

Maar ja, beetje inspanning van jouw kant is over het algemeen te veel gevraagd. Jij copy/paste liever.
Dat is zeker veel makkelijker. Maar je leert er geen f.l.i.k.k.e.r. van jochie.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Thomas schreef:
ajax schreef:
Monique schreef: Goeie vraag; waarom zou je iets lezen?
Anderen nablaten in makkelijker.
Antwoord dan waarom zou ik het lezen?Wat is er zo 'intressant' aan?
Beetje normaal iemand zou het gewoon gaan lezen en weet dan ook waarom hij het moe(s)t lezen ajax.

Maar ja, beetje inspanning van jouw kant is over het algemeen te veel gevraagd. Jij copy/paste liever.
Dat is zeker veel makkelijker. Maar je leert er geen f.l.i.k.k.e.r. van jochie.

Thomas
De "profeet" van Islam heeft dat ook gedaan, dus waarom mogen de volgelingen dat niet doen?
Nadenken is verboden in Islam. Als de "profeet" zegt dat melk zwart is dan is dat ook zo, oh wee als je het lef krijgt om daarover te gaan twijfelen. Dat is Islam en zo is een moslim.
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Afghan schreef:De "profeet" van Islam heeft dat ook gedaan, dus waarom mogen de volgelingen dat niet doen?
PedoMo heeft inderdaad veel uit de bijbel gestolen, maar heeft niet echt goed opgelet...

Veel Bijbelverhalen die opgenomen zijn in de Koran werden verkeerd genoteerd en spreken de Bijbel tegen. Hier volgen een paar voorbeelden:
  • Het verhaal van Kaïn en Abel
    De Koran zegt dat nadat Kaïn zijn broer Abel gedood had, "Allah een raaf zond die aan de grond krabbelde om hem te laten zien hoe hij de schaamte van zijn broer moest verbergen." Surah 5:31 ( Soerat al-ma’ida:31 ). Dit is niet genoemd in de Bijbel.


    Het verhaal van Noach en de zondvloed
    1. De koran zegt in Surah 11:42,43 ( Soerat hoed:42,43 ) dat een van de zonen van Noach weigerde in de Ark te gaan en verdronk in de zondvloed, terwijl de Bijbel zegt dat alle drie de zonen van Noach met hem de Ark in gingen en gered werden van de vloed. (Genesis 7:7).

    2. In Surah 11:44 ( Soerat hoed:44 ) zegt de Koran dat de Ark tot rust kwam op de top van de berg Judi, terwijl de Bijbel zegt dat het de berg Ararat was. (Genesis 8:4)


    Het verhaal van Abraham
    1.Volgens de Koran is Azar, Surah 6:74 ( Soerat al-an’aam:74 ) de vader van Abraham, terwijl de Bijbel zegt dat zijn naam Terach was (Genesis 11: 26).

    1. De Koran zegt dat Abraham twee zonen had, de Bijbel zegt dat het er acht waren.

    2. De Koran zegt dat sommige van de nakomelingen van Abraham in de vallei van Mekka woonden ( Surah 14:37 , Soerat ibrahiem:37 ), terwijl de Bijbel zegt dat zij in Hebron woonden (Genesis 13:18).

    3. De Koran zegt dat Abraham twee vrouwen had, in de Bijbel had hij er drie.

    4. De Koran zegt dat hij de Kaaba bouwde (Surah 2:125-127, Soerat al-bakara:125-127 ), de Bijbel zegt daar niets over.


    Het verhaal van Mozes
    1. De Koran beweert dat diegene die Mozes adopteerde, de vrouw van de Farao was (Surah 28:9, Soerat al-kasas:9 ), terwijl de Bijbel zegt dat het de dochter van de Farao was (Exodus 2:5).

    2. De Koran beweert dat Haman in Egypte woonde in de tijd van Mozes (Surah 28:6, Soerat al-kasas:6 ), terwijl de Bijbel zegt dat Haman in Perzië woonde, ten tijde van Koning Ahasverus (Ester 3:1).


    Het verhaal van Maria (de moeder van Jezus)
    1. De Koran zegt dat Aäron haar broer was (Surah 19:28, Soerat marjam:28 ), terwijl de Bijbel zegt dat Aäron 1300 jaar voor Maria leefde (Numeri 26:59).

    2. Dat zij onder een palmboom het leven schonk aan Jezus (Surah 19:23, Soerat marjam:23 ), terwijl de Bijbel zegt dat het in een stal was (Lucas 2:7).

    3. Dat Jezus sprak en wonderen verrichtte in de tijd dat hij een baby was (Surah 19:24-26, Soerat marjam:24-26 ), in de Bijbel wordt dit niet genoemd.

    4. Dat Zacharias drie nachten niet kon spreken ( Surah 19:10, Soerat marjam:10 ), terwijl de Bijbel zegt dat hij niet kon spreken totdat het kind geboren was (of ongeveer 9 maanden). (Lucas 1:20)
Nadenken is verboden in Islam. Als de "profeet" zegt dat melk zwart is dan is dat ook zo, oh wee als je het lef krijgt om daarover te gaan twijfelen. Dat is Islam en zo is een moslim.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Dat is dan toch een compliment aan Ajax waard.
Bij het copy-paste werk van Ajax gaat minder mis dan destijds bij Mohammed.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Bernie schreef:Dat is dan toch een compliment aan Ajax waard.
Bij het copy-paste werk van Ajax gaat minder mis dan destijds bij Mohammed.
Ja..., in de tijd van Mohammed hadden ze ook nog geen computers... :wink:
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

De OT kun je met geruste hart vetrouwen want zo zijn ze doorgestuurd:Ik hoorde via via die en die hoorde het via die en die weer van die betrouwbaarder kan bijna niet in vergelijking met de woorden van God?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Het concept wat ook de islam gebruikt om macht op mensen uit te oefenen (hemel en hel) is door de bedenker (Mohammed) rechtstreeks gestolen uit het OT jongen...
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

anna schreef:@ Hamid

Nou ik heb wel een paar vragen voor jou - hier alvast een:

Waarom zijn er zoveel gruwelijke hadieths waarin gruwelijke verhalen over Mohammed die mensen liet vermoorden, handen af liet hakken, vrouwen liet verkrachten? Want die hadieth's werden niet geschreven 'door Mohammed's vijanden' maar door o.a. Bhukari.
Ik heb nog nooit een Hadith gelezen in Afghanistan, maar heb van mijn vrienden gehoord dat de meeste Hadith's volgens de gewoonte van toen verhalen bevatten vol van overdrijving en sensatie.
Ik houd me bezig met Koran alleen. Waarom zitten jullie zo te muggenziften over verledentijd en verhalen van vroegere moslims?
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Thomas schreef:
Hamid schreef:
anna schreef:@ Hamid

Nou ik heb wel een paar vragen voor jou - hier alvast een:

Waarom zijn er zoveel gruwelijke hadieths waarin gruwelijke verhalen over Mohammed die mensen liet vermoorden, handen af liet hakken, vrouwen liet verkrachten? Want die hadieth's werden niet geschreven 'door Mohammed's vijanden' maar door o.a. Bhukari.
mijn vraag was aan Fahim (Afghan), maar hij schijnt geen antwoord te hebben.
Hoe ging het in de oorlog tijd hier in Europa?
hebben ze toen niet vreselijke dingen gedaan?
je zegt heel veel over de vroegere tijden van Islam, daar heb ik niets meet te zoeken. Ik een gewone moslim en heb niemand de handen af gehakt en zal ik ook nooit doen. Ik vind jou vragen gewoon niet relevant. Doe beter je best, zou ik zeggen.
Mooie tekst maar wanneer ga je Anna nou ANTWOORD geven?????
heb net gedaan, nu tevreden? hoop ik van wel
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Afghan schreef:
Hamid schreef:
Hallo Fahim,
ik zou zeggen kom maar met je vragen over Islam. Ik ga mijn best doen om je te helpen om terug te keren tot Islam. Wat heb je daaraan om door je landgenoten gehaat of vernederd te worden? of zie je zelf meer als Nederlander dan Afghan?
Als je weet dat niemand van Afghanen jou zullen accepteren, dan vraag ik vraag me echt af wat jou bezielt om zo'n weg te gaan.
Wat heeft christendom meer te bieden voor jou dan Islam?
Hamid
Beste Hamid,
Sorry dat het even heeft geduurd voordat ik je kon schrijven. Ik was heel druk met mijn werk.
ik kan nu ook helaas niet heel veel schrijven, dat doe ik later wel.
Over je laatste vraag wil ik nu wel even wat schrijven.
Wat heeft christendom meer te bieden voor jou dan Islam?
Ik vind dat Christendom van mij een beter mens heeft gemaakt. Ik kan nu iedereen lief hebben, zelfs mijn vijanden. Ik heb geleerd om van joden te gaan houden in plaats van hun voortdurend te moeten vervloeken (zoals de meeste moslims doen). Ik heb geleerd om respect te hebben met mensen die anders denken dan mij en op een vriendelijke manier met ze om te gaan. Christendom heeft me geleerd om bewogen te zijn met mensen in nood, ongeacht hun geloof, ras, huidskleur enz.
Als moslim was ik net zoals een paard met oogklepjes, nu geniet ik van een groot gezichtsveld.
Kan jij dit van Islam ook zeggen? Denk hierover na.
tot laters
Fahim (Afghan)
En ik vind dat ik als moslim ook een goed mens ben. Ik steel niet, lieg niet, heb niemand ooit pijngedaan. Mijn ouders en broers en zussen zijn ook goede mensen. Ze wonen hier in Nederland en hebben hier gestudeerd en zijn hardwerkende mensen. Hoe kun je nou zeggen dat je pas een beter mens wordt als je Islam verlaat? ik kan je gewoon niet begrijpen. Jou opmerking om moslims met een paard te vergelijken vind ik een belediging. Ik hoop dat je dat terugneemt.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Bernie schreef:
Hamid schreef:Hoe ging het in de oorlog tijd hier in Europa?
hebben ze toen niet vreselijke dingen gedaan?
je zegt heel veel over de vroegere tijden van Islam, daar heb ik niets meet te zoeken. Ik een gewone moslim en heb niemand de handen af gehakt en zal ik ook nooit doen. Ik vind jou vragen gewoon niet relevant. Doe beter je best, zou ik zeggen.
Hoi Hamid,

De vraag ging over het gedrag van iemand die zichzelf profeet noemt, en over iemand die jij volgt.

Dat kun je niet vergelijken met oorlogen in Europa. Niemand hier is aanhanger van de mensen die oorlogen in Europa begonnen.

Als Jezus dit soort dingen zou hebben gedaan, zou ik geen Christen kunnen zijn.

Ik hoop dat je de vraag van Anna alsnog wil beantwoorden.

Ma salama
in wie zijn naam hebben ze toen de kruistochten uitgevoerd?
Hoe zit het met de oorlog tussen Ierland en Engeland? Heeft Islam dat veroorzaakt of Christendom en Christenen?
Overal heb je goede en slechte, kijk naar de goede en vergeet de slechte zou ik zeggen.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Jou opmerking om moslims met een paard te vergelijken vind ik een belediging. Ik hoop dat je dat terugneemt.
Hier heb je groot gelijk in Hamid.

Ik vind het een heel erge belediging aan het adres van mijn paard, van met een Moslim vergeleken te worden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
Jou opmerking om moslims met een paard te vergelijken vind ik een belediging. Ik hoop dat je dat terugneemt.
Hier heb je groot gelijk in Hamid.

Ik vind het een heel erge belediging aan het adres van mijn paard, van met een Moslim vergeleken te worden.
Ga toch fietsen jij. Waar bemoei je mee? ik had het tegen Fahim en niet tegen jou of je klote paard
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hamid schreef: in wie zijn naam hebben ze toen de kruistochten uitgevoerd?
Hoe zit het met de oorlog tussen Ierland en Engeland? Heeft Islam dat veroorzaakt of Christendom en Christenen?
Overal heb je goede en slechte, kijk naar de goede en vergeet de slechte zou ik zeggen.
De oorlog tussen Ierland en Engeland is een politieke oorlog, en gebeurd niet onder het schreeuwen van God is groot.

Het probleem is dat er misschien ( of zeker weten) wel goede mensen onder Moslim zijn, maar die zijn dan goed ondanks Islam, en niet dank zij Islam.
Maar... als deze Moslims, fanatiek of liberaal houden met ze'n alle de Islam in stand, en kunnen geen kritiek verdragen.
Als er geen Moslim meer zouden zijn, dan verdwijnt Islam.
Is het voor jou geen tijd om Islam te verlaten?
Je bent nu al een suiker Moslim.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Hamid schreef:
anna schreef:@ Hamid

Nou ik heb wel een paar vragen voor jou - hier alvast een:

Waarom zijn er zoveel gruwelijke hadieths waarin gruwelijke verhalen over Mohammed die mensen liet vermoorden, handen af liet hakken, vrouwen liet verkrachten? Want die hadieth's werden niet geschreven 'door Mohammed's vijanden' maar door o.a. Bhukari.
Ik heb nog nooit een Hadith gelezen in Afghanistan, maar heb van mijn vrienden gehoord dat de meeste Hadith's volgens de gewoonte van toen verhalen bevatten vol van overdrijving en sensatie.
Ik houd me bezig met Koran alleen. Waarom zitten jullie zo te muggenziften over verledentijd en verhalen van vroegere moslims?
Misschien om hetgeen de huidige moslims in de wereld aanrichten...

Ik vraag toch ook niet aan jou waarom jij een middeleeuwse ideologie aanbid.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Hamid schreef:
BFA schreef:
Jou opmerking om moslims met een paard te vergelijken vind ik een belediging. Ik hoop dat je dat terugneemt.
Hier heb je groot gelijk in Hamid.

Ik vind het een heel erge belediging aan het adres van mijn paard, van met een Moslim vergeleken te worden.
Ga toch fietsen jij. Waar bemoei je mee? ik had het tegen Fahim en niet tegen jou of je klote paard
:laugh1:

Lange teentjes jongen?
Of last van een kort lontje?

Ik heb smakelijk moeten lachen om de opmerking van BFA. Afbeelding
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ga toch fietsen jij. Waar bemoei je mee? ik had het tegen Fahim en niet tegen jou of je klote paard
De intelligentie van een paard toont zich in de eerste plaats door zijn vriendschappelijke aard.
Lijkt heel anders dan de jouwe te zijn. Wat is je aard. Moslim dacht ik. Je hebt al direkt laten merken waar het verschil ligt.

Als Moslim ben jij Islamiet deel van de Islam, of een onderworpene. Verget het maar dat een paard zich laat onderwerpen. Een paard dat je probeert te onderwerpen wordt een weigeraar of een gefrustreerd paard waar je niets mee aan kan vangen. Zoiets al een Moslim in feite. Een Moslim is door de band ook gefrustreerd en niets mee aan te vangen.

Een paard werkt graag voor de mens omdat het leergierig is. Omdat de mens zijn angst, die het leerproces in de weg staat wegneemt.
Bij Moslims, in tegenstelling zit het leerproces vast omdat zij angst
kultiveren.

Die kultivatie van angst maakt dat de Moslim zijn leefwereld en geest vernauwt. Zijn intelligentie opgevreten wordt.
Het paard integendeel is het enige dier dat geen kop, maar een hoofd heeft. Juist door zijn nieuwsgierigheid en interesse om zijn geest en leefwereld te verwijden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
Ga toch fietsen jij. Waar bemoei je mee? ik had het tegen Fahim en niet tegen jou of je klote paard
De intelligentie van een paard toont zich in de eerste plaats door zijn vriendschappelijke aard.
Lijkt heel anders dan de jouwe te zijn. Wat is je aard. Moslim dacht ik. Je hebt al direkt laten merken waar het verschil ligt.

Als Moslim ben jij Islamiet deel van de Islam, of een onderworpene. Verget het maar dat een paard zich laat onderwerpen. Een paard dat je probeert te onderwerpen wordt een weigeraar of een gefrustreerd paard waar je niets mee aan kan vangen. Zoiets al een Moslim in feite. Een Moslim is door de band ook gefrustreerd en niets mee aan te vangen.

Een paard werkt graag voor de mens omdat het leergierig is. Omdat de mens zijn angst, die het leerproces in de weg staat wegneemt.
Bij Moslims, in tegenstelling zit het leerproces vast omdat zij angst
kultiveren.

Die kultivatie van angst maakt dat de Moslim zijn leefwereld en geest vernauwt. Zijn intelligentie opgevreten wordt.
Het paard integendeel is het enige dier dat geen kop, maar een hoofd heeft. Juist door zijn nieuwsgierigheid en interesse om zijn geest en leefwereld te verwijden.
als er ooit een nederlandse versie van Dr. Dolittle komt, dan ben jij en je paard goede kanditaten voor dat film.
kun je jezelf alvast aanmelden, of kan jou paard dat voor je regelen? :lol:
Niet geschoten is altijd mis :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

of kan jou paard dat voor je regelen?
Zal hem eens hihihihih laten zeggen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Hamid schreef:
De vraag ging over het gedrag van iemand die zichzelf profeet noemt, en over iemand die jij volgt.

Dat kun je niet vergelijken met oorlogen in Europa. Niemand hier is aanhanger van de mensen die oorlogen in Europa begonnen.

Als Jezus dit soort dingen zou hebben gedaan, zou ik geen Christen kunnen zijn.

Ik hoop dat je de vraag van Anna alsnog wil beantwoorden.

Ma salama
in wie zijn naam hebben ze toen de kruistochten uitgevoerd?
Hoe zit het met de oorlog tussen Ierland en Engeland? Heeft Islam dat veroorzaakt of Christendom en Christenen?
Overal heb je goede en slechte, kijk naar de goede en vergeet de slechte zou ik zeggen.
Inderdaad: er zijn hele goede moslims, dat ben ik direct met je eens.
Ik heb geen enkel probleem met moslims, in tegendeel.
Maar daar gaat het hier niet over.

Ik leg het je nogmaals uit....
Het gaat om het gedrag van Mohammed zelf.

Mohammed voerde zelf actief oorlogen en Jezus deed dat niet. Wanneer iemand een strijd in naam van Allah begint, volgt hij het voorbeeld van Mohammed. Wanneer iemand een kruistocht begint, gaat hij juist lijnrecht in tegen het voorbeeld van Jezus. Volgens mij kun je het verschil wel begrijpen.

En dus blijft de eerdere vraag van Anna staan, en ook mijn uitspraak:
Als Jezus dit soort dingen zou hebben gedaan, zou ik geen Christen kunnen zijn.

Ik zou zo graag willen dat jij (of een andere moslim) eens op dit punt in zou gaan, en niet telkens gaat misten met kruistochten etc.
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Enne.... hoewel ik er ook wel de humor van inzie, kan ik me voorstellen dat het paard-verhaal beledigend was voor Hamid.
Laten we het leuk houden hier.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

in wie zijn naam hebben ze toen de kruistochten uitgevoerd?
quote jezus maar :wink: waar stuurt hij ons erop uit?
Hoe zit het met de oorlog tussen Ierland en Engeland? Heeft Islam dat veroorzaakt of Christendom en Christenen?
ierland en engeland :shock: ga je diep schamen!!

welke letter van IRA veronderstelt btw een bepaalde religie?
Overal heb je goede en slechte, kijk naar de goede en vergeet de slechte zou ik zeggen.
we kijken naar de meester... jezus vs mohammed...

keuze op basis van leven en lessen is gauw gemaakt :wink:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Plaats reactie