Hallo

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Hamid schreef:Salaam broeder,
Sorry dat ik nu pas op je bericht reageer. Ik ben hier nieuw en moet heel erg wennen. Het doet me heel erg goed dat er zoveel Moslims hier aanwezig zijn, anders had ik al lang weggegaan. Ik ga ze nu het leven zuur maken.
[...]
Groetjes
Hamid
Al Fatt-h schreef:Salaam Broeder Hamid,
Afghan zal branden in het vuur, zoals geschreven staat. Wij oordelen niet maar verkondigen. Laat hem kennis maken met dat wat zal komen.
Al Fatt-h
Waar slaat het "Ik ga ze nu het leven zuur maken." op?
Ga je Moslims het leven zuur maken? dat is haram!
Ga je de ongelovigen het leven verzuren? dat is halal!
En ach, dat 'branden in het vuur' en dergelijke uitdrukkingen zijn schering en inslag in teksten van Mohammedanen. Daar maken ze elkaar bang mee en ze geloven ook dat het helpt tegen andersdenkenden. Dat laatste is echt fout gedacht.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Hamid,
De islam verwerpt de evolutietheorie, dus met jouw verwijzing naar apen als voorouders van een mens ben je wel heel slecht bezig ! Want zelfs allah wist dat niet moslims ook mensen zijn...
Verder ben ik van oordeel dat je een zeer goed voorbeeld bent van wat de islam met een menselijk wezen doet : veranderen in een haat-machine, een stompzinnige wraaklustige zombie.

Vraagje aan jou : zijn niet moslims voor jou ook mensen ?
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Linda Danvers schreef:Als je wel in God gelooft en niet in religie heb je die problemen ook niet.
Hallo mooie meisje,
wat bedoel je met zo'n opmerking? Mijn religie komt van mijn God, dus heb ik geen problemen.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Mahalingam schreef:
Hamid schreef:Salaam broeder,
Sorry dat ik nu pas op je bericht reageer. Ik ben hier nieuw en moet heel erg wennen. Het doet me heel erg goed dat er zoveel Moslims hier aanwezig zijn, anders had ik al lang weggegaan. Ik ga ze nu het leven zuur maken.
[...]
Groetjes
Hamid
Waar slaat het "Ik ga ze nu het leven zuur maken." op?
Ga je Moslims het leven zuur maken? dat is haram!
Ga je de ongelovigen het leven verzuren? dat is halal!
En ach, dat 'branden in het vuur' en dergelijke uitdrukkingen zijn schering en inslag in teksten van Mohammedanen. Daar maken ze elkaar bang mee en ze geloven ook dat het helpt tegen andersdenkenden. Dat laatste is echt fout gedacht.
Ik weet best wat voor mij Halal en wat Haram is. Wie ben jij en waar kom jij in eens vandaan. Wat betenkt de arabische text onder je naam?
Ik versta geen arabisch, dus vertaal het ff voor me.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ariel schreef:
Hamid schreef: Salaam Ajax.
Bedankt voor je snelle reactie en uitleg. Wat vind ik dit slecht van deze mensen om een Moslim zo te benoemen. Dat is toch weer een bewijs dat ze aan het verliezen zijn. Gaan ze dat met mij ook doen?
Ik ben niet zo snel in schrijven en ik loop nu al achter.
Die afghan heeft mij ook geschreven. hij probeert zo lief te doen, alsof ik gek ben.
Wie weet Hamid. Je komt nu al trollerig over.
Doe je best, en dan krijg jij ook de ere titel trol.
Ik doe mijn best om aan jullie verwachting te voldoen, waar blijft dan de ere titel voor mij? Denken jullie dat ik hier kom en ineens jullie vriendjes wordt? Dat kan je echt vergeten. Ik ben en blijf wie ik ben, en ik weet dat jullie dat niet kunnen verdragen. Dus ga je gang en noem mij wat je mij noemen wel. Ik zal mijn best doen om een nachtmerrie voor jullie te worden. Dan zal ik extra plezier beleven. Ha ha hahaahaha
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Dutch schreef:Hamid,
De islam verwerpt de evolutietheorie, dus met jouw verwijzing naar apen als voorouders van een mens ben je wel heel slecht bezig ! Want zelfs allah wist dat niet moslims ook mensen zijn...
Verder ben ik van oordeel dat je een zeer goed voorbeeld bent van wat de islam met een menselijk wezen doet : veranderen in een haat-machine, een stompzinnige wraaklustige zombie.

Vraagje aan jou : zijn niet moslims voor jou ook mensen ?
Als de niet moslims respect voor mijn religie tonen, dan zie ik ze natuurlijk als mensen en zal ik ze ook respecteren. Anders hebben ze het aan zichzelf te danken dat ik ze als apen zal behandelen.
Verder wil ik hier duidelijk maken dat niet Islam, maar jullie ons dwingen om zo te reageren. In mijn land Afghanistan, werd ik als een man van vrede genoemd door mijn vrienden en omgeving.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Hamid, kijk alleen eens naar je onderschrift:
Ik haat mijn vijanden, maar de vijand van mijn vijand is mijn vriend
Klinkt dat vredelievender dan:
Matteus 5:44 schreef:En ik zeg jullie: heb je vijanden lief en bid voor wie jullie vervolgen"
?
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Hamid schreef: Ik zal mijn best doen om een nachtmerrie voor jullie te worden. Dan zal ik extra plezier beleven. Ha ha hahaahaha
Goede moslim. Zeer goede moslim.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Hamid schreef: Als de niet moslims respect voor mijn religie tonen, dan zie ik ze natuurlijk als mensen en zal ik ze ook respecteren. Anders hebben ze het aan zichzelf te danken dat ik ze als apen zal behandelen.
Werkelijk een pracht van een moslim
Verder wil ik hier duidelijk maken dat niet Islam, maar jullie ons dwingen om zo te reageren.
Wat een flauwekul ofwel besef je het niet ofwel lieg je maar Je volgt perfect je haatboek.

In mijn land Afghanistan, werd ik als een man van vrede genoemd door mijn vrienden en omgeving.
Mohammed is Allahs apostel. Zij die hem volgen zijn meedogenloos voor de ongelovigen maar mild voor elkander." [48:29]
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Hamid schreef:Hallo BFA,
Waarom zijn jullie dan tegen Islam?
We zijn niet tegen Islam, voor zover dit thuis gebeurt in een privé sfeer.

We zijn wel degelijk tegen fanatiekelingen die per sé ons hun verouderde ideeen door de strot proberen te persen. Die ons straatbeeld ontsieren met kopvodden die ons evenzo choqueren als schwastika armbanden. Die dagelijks zorgen voor horrorbeelden van onthoofdingen, aanslagen, betogingen met bedreigingen tov onze westerse samenleving. Die weigeren zich aan te passen aan onze gevorderde samenleving. Die hun vrouwen behandelen zoals uitwerpselen. Die haat kweken tov anders gelovigen. Die mekaar uitmoorden in naam van een godvergeten maangod. En zo kan ik nog verder gaan.
Scientia vincere tenebras
Gebruikersavatar
Aidan
Berichten: 49
Lid geworden op: wo aug 02, 2006 11:23 am
Locatie: Antwerpen

Bericht door Aidan »

Gegroet Hamid,
Hamid schreef: dat is nog duizend maal beter wat jullie christenen of katholieken doen, een kruis slaan op je borst.
Dat is een kwestie van overtuiging,niet ? Er is een verschil tussen juist handelen en je eigen handelingen duizend maal beter achten dan die van iemand anders. De handelingen van de Christenen leren je misschien wel dat je enkel naar je eigen handelen moet leren kijken.
Hamid schreef:Als de niet moslims respect voor mijn religie tonen, dan zie ik ze natuurlijk als mensen en zal ik ze ook respecteren. Anders hebben ze het aan zichzelf te danken dat ik ze als apen zal behandelen. Verder wil ik hier duidelijk maken dat niet Islam, maar jullie ons dwingen om zo te reageren. In mijn land Afghanistan, werd ik als een man van vrede genoemd door mijn vrienden en omgeving.
Voorwaarden stellen zijn een foute manier om mensen te overtuigen van goede bedoelingen. Een vulgaire houding aannemen om respect af te dwingen voor je geloof is eveneens weinig overtuigend. Kan het ook anders ?

Van al wat je totnogtoe geleerd hebt binnen je geloof, welk aspect stelt je volgens jou in staat het nodige handelen van het onnodige te onderscheiden ? Neem je tijd...Questions open doors, answers close them...

Met respect,
Aidan
When we're deluded there's a world to escape. When we're aware there's nothing to escape.
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Bericht door katie »

Beste Hamid,
Hierbij een laat welkom op het forum.

Ik ben het helemaal niet met je eens dat hier geen "faith" en "freedom" te vinden is.

We hebben zelfs het unicum meegemaakt dat ene Souhalia hier op het forum haar Shahada heeft afgelegd !
Ze heeft daarvoor zelfs een applausje gekregen !

Ik daag elke rasechte moslim (jij, ajax, rust, ....? uit om OFFICIEEL op ontdekislam ,of welk moslimforum dan ook, te gaan meedelen dat je kapt met de islam.
Je zal geen moment meer veilig zijn, IP adres en je thuisadres zijn zo getraceerd door de moderator, en de doodstraf staat je te wachten .

Groetjes,
Katie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

katie schreef:Beste Hamid,
Hierbij een laat welkom op het forum.

Ik ben het helemaal niet met je eens dat hier geen "faith" en "freedom" te vinden is.

We hebben zelfs het unicum meegemaakt dat ene Souhalia hier op het forum haar Shahada heeft afgelegd !
Ze heeft daarvoor zelfs een applausje gekregen !

Ik daag elke rasechte moslim (jij, ajax, rust, ....? uit om OFFICIEEL op ontdekislam ,of welk moslimforum dan ook, te gaan meedelen dat je kapt met de islam.
Je zal geen moment meer veilig zijn, IP adres en je thuisadres zijn zo getraceerd door de moderator, en de doodstraf staat je te wachten .

Groetjes,
Katie
Daag je mij uit?

Wat krijg ik van jou als ze dat niet gaan doen?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Hamid schreef: In mijn land Afghanistan, werd ik als een man van vrede genoemd door mijn vrienden en omgeving.
Het ware beter geweest als je hier door iedereen een man van vrede genoemd zou worden.
Volgens mij heb je nog heel wat aan je zelf te verbeteren voor je deze status in dit vrije land verdiend.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Hamid schreef: Ik weet best wat voor mij Halal en wat Haram is. Wie ben jij en waar kom jij in eens vandaan. Wat betenkt de arabische text onder je naam?
Ik versta geen arabisch, dus vertaal het ff voor me.
Ik ben het duiveltje in/uit het doosje.
Hier is mijn zelfportret:
Afbeelding

Ik weet niet waar ik vandaan kom en ik weet ook niet waar ik naartoe ga.
Maar jij weet dit van jezelf wel en denkt het ook van anderen te weten.
Daar heb ik geen respect voor.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Mahalingam schreef:
Hamid schreef: Ik weet best wat voor mij Halal en wat Haram is. Wie ben jij en waar kom jij in eens vandaan. Wat betenkt de arabische text onder je naam?
Ik versta geen arabisch, dus vertaal het ff voor me.
Ik ben het duiveltje in/uit het doosje.
Hier is mijn zelfportret:
Afbeelding

Ik weet niet waar ik vandaan kom en ik weet ook niet waar ik naartoe ga.
Maar jij weet dit van jezelf wel en denkt het ook van anderen te weten.
Daar heb ik geen respect voor.
Bah, wat een engerd ben je. Mijn vraag was over de arabische text en niet om je portret te sturen. Je moet een taal cursus voor nederlands volgen engerd.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Teva Teff schreef:
Hamid schreef: In mijn land Afghanistan, werd ik als een man van vrede genoemd door mijn vrienden en omgeving.
Het ware beter geweest als je hier door iedereen een man van vrede genoemd zou worden.
Volgens mij heb je nog heel wat aan je zelf te verbeteren voor je deze status in dit vrije land verdiend.
Door jullie vijandige houding tegen Islam en Moslims, krijg ik geen kans om anders te reageren. Denk je echt dat aan jullie niets mankeert? heel typisch, zo waren jullie voorouders ook heel goed in anderen te kleineren en zichzelf als superieur op te stellen. Volgens mij hebben jullie heel wat aan julllie zelf te verbeteren. Dit noemen we een koekie van eigen deeg
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

katie schreef:Beste Hamid,
Hierbij een laat welkom op het forum.

Ik ben het helemaal niet met je eens dat hier geen "faith" en "freedom" te vinden is.

We hebben zelfs het unicum meegemaakt dat ene Souhalia hier op het forum haar Shahada heeft afgelegd !
Ze heeft daarvoor zelfs een applausje gekregen !

Ik daag elke rasechte moslim (jij, ajax, rust, ....? uit om OFFICIEEL op ontdekislam ,of welk moslimforum dan ook, te gaan meedelen dat je kapt met de islam.
Je zal geen moment meer veilig zijn, IP adres en je thuisadres zijn zo getraceerd door de moderator, en de doodstraf staat je te wachten .

Groetjes,
Katie
In mijn versie van Islam, daar is geen dwang in geloof. Jullie doen er alles om ons zwart te maken. Dat zal jullie niet lukken. Waarom zou ik eigenlijk met Islam kappen? Jou vraag is dus helemaal niet relevant.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Aidan schreef:Gegroet Hamid,
Hamid schreef: dat is nog duizend maal beter wat jullie christenen of katholieken doen, een kruis slaan op je borst.
Dat is een kwestie van overtuiging,niet ? Er is een verschil tussen juist handelen en je eigen handelingen duizend maal beter achten dan die van iemand anders. De handelingen van de Christenen leren je misschien wel dat je enkel naar je eigen handelen moet leren kijken.
Hamid schreef:Als de niet moslims respect voor mijn religie tonen, dan zie ik ze natuurlijk als mensen en zal ik ze ook respecteren. Anders hebben ze het aan zichzelf te danken dat ik ze als apen zal behandelen. Verder wil ik hier duidelijk maken dat niet Islam, maar jullie ons dwingen om zo te reageren. In mijn land Afghanistan, werd ik als een man van vrede genoemd door mijn vrienden en omgeving.
Voorwaarden stellen zijn een foute manier om mensen te overtuigen van goede bedoelingen. Een vulgaire houding aannemen om respect af te dwingen voor je geloof is eveneens weinig overtuigend. Kan het ook anders ?

Van al wat je totnogtoe geleerd hebt binnen je geloof, welk aspect stelt je volgens jou in staat het nodige handelen van het onnodige te onderscheiden ? Neem je tijd...Questions open doors, answers close them...

Met respect,
Aidan
Beste Aidan,
Jij bent de eerste die teminste een beetje respect toont en daarom wil ik je ook met respect terugschrijven.
Omdat men onze manier van godsdienst beleven belachelijk probeerde te maken, ging ik ook terugslaan. Van mij mag natuurlijk ieder weten waarin hij of zij gelooft en volgens wat voor rituelen dat doet.
Je zegt questions open doors,
mag ik dan vragen waarin je gelooft en hoe je dat beleeft?
Met respect terug,
Hamid
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Hamid schreef: Bah, wat een engerd ben je. Mijn vraag was over de arabische text en niet om je portret te sturen. Je moet een taal cursus voor nederlands volgen engerd.
Mijn ex-en vinden wel dat ik af en toe 'typisch' ben maar een engerd, dat toch niet. De vraag over de text is simpel op te lossen: een rechter muislik op het plaatje en bij ' eigenschappen' komt de file-naam te voorschijn. Die geeft aan wat er staat.
En de Ned. taal: ik ben gezakt voor mijn inburgeringscursus.
Verkeerd beantwoorde vragen waren:
6. Je bent bezig je nieuwe huis schoon te maken. Je stuit op hardnekkig vuil. Kun je schoonmaakmiddelen mengen?
13. Je woont al tien jaar in Nederland, maar bent niet genaturaliseerd. Aan welke verkiezingen mag je meedoen?
17. Je gaat naar het gemeentehuis om een papier te halen. Je ziet dat er een bord met een nummer is, maar je ziet niemand achter de loketten. Wat doe je?
24. Wanneer moet je in Nederland je identiteitsbewijs kunnen laten zien?
30. Mag je zomaar een schotelantenne plaatsen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:
Weet dat ook een kaaskop is gesneuveld op missie in jouw Afghanistan. Hij liep deze week op een landmijn. Jouw land is vergiftigd met mijnen in naam van democratie.

Oh wat was ik blij toen ik dit hoorde. Zal ze leren.
Maar Allah SWT zal ze straffen. En oh wat zal die straf pijnlijk zijn en vernederend.
schaam je !!
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ajax schreef:
katie schreef:Beste Hamid,
Hierbij een laat welkom op het forum.

Ik ben het helemaal niet met je eens dat hier geen "faith" en "freedom" te vinden is.

We hebben zelfs het unicum meegemaakt dat ene Souhalia hier op het forum haar Shahada heeft afgelegd !
Ze heeft daarvoor zelfs een applausje gekregen !

Ik daag elke rasechte moslim (jij, ajax, rust, ....? uit om OFFICIEEL op ontdekislam ,of welk moslimforum dan ook, te gaan meedelen dat je kapt met de islam.
Je zal geen moment meer veilig zijn, IP adres en je thuisadres zijn zo getraceerd door de moderator, en de doodstraf staat je te wachten .

Groetjes,
Katie
Daag je mij uit?

Wat krijg ik van jou als ze dat niet gaan doen?
voor wat hoort wat, is niet nodig ajax..
als je wat doet doe het uit je hart.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Beste Hamid,
Ik ben heel blij dat je toch nog de moeite hebt genomen om te reageren. ik zal proberen hier en daar op je reactie te reageren.
en ben je echt blind dat je niet ziet hoe joden en christen elkaar de hand geven om jou te misleiden?
Zo dacht ik ook vroeger, maar geloof me dat je hier echt een grote fout maakt om zo negatief over Joden en Christenen te denken. Ik had nog nooit een Jood ontmoet voordat ik naar Nederland kwam, toch had ik een enorme haat tegen hun, vind je dit kloppen? heb jij ooit een Jood ontmoet? zo niet, dan hoop ik echt dat jou hetzelfde mag overkomen wat ik heb meegemaakt. Door ongeveer een jaar samen te leven met dat Joodse echtpaar en alleen maar liefde van ze te krijgen, is mijn hele denken op zijn kop gezet. Dat gun ik jou en alle andere Moslims ook.

Ook al had je persoonlijk vreselijke dingen meegemaakt met Joden of Christenen of wie dan ook, dan alsnog is het veel beter om voor te zorgen dat je een niet door haat gedreven persoon wordt. Leren vergeven is daarintegen veel beter en effectiever. Niet in staat zijn om te willen vergeven is net als iemand die zelf een gifbeker opdrinkt en dan zit te wachten zodat die andere gaat sterven! Haat werkt als een soort gif en eet je van binnen op. Probeer dit te begrijpen voor dat het te laat is.
Heb je niet gehoord wat ze in Turkeije kort geleden gedaan hebben met 3 verdwaalde christenen die bijbels verspreidden onder moslims? wil je ook zo'n lot tegemoet zien?
Ik heb medelijden met de daders van zo'n moordpartij. Ze weten niet wat ze gedaan hebben. Er zal ooit een dag komen dat ze daarvoor zich moeten verantwoorden. Ik ben bereid om voor Jezus te sterven en geloof me al zouden ze mij in stukken hakken, dan zal elke stuk nog zeggen, God vergeef mijn moordenaars want ze weten echt niet wat ze aan het doen zijn. Wij laten de wraak aan God over.
Ik heb gezien wat voor onzin over Islam hier in dit forum geuit wordt door zogenaamde experts en Islamkenners en daarom had ik vanochtend na mijn ochtend gebed beloofd aan Allah (swt) dat ik zou stoppen met bezoeken van dit forum, maar om jou de ogen open te krijgen, blijf ik nog een poosje en zal mijn best doen om je te overtuigen van de fout dat je gemaakt hebt.

Ik ben echt blij dat je besloten hebt om hier te blijven. ik hoop echt veel van je te horen en ik waardeer ook je bezorgdheid om mij, al vind ik zelf dat je eerder bezorgd moet zijn om jezelf.
Dat was het voor nu, ik ben nu zo kwaad. Het is goed dat ik je niet achter je computerscherm bij je kraag kan vatten, anders had je wel wat anders beleefd.
Als ik je persoonlijk kon benaderen, dan had je van mij een dikke broederlijke knuffel op z'n Afghaans gehad. Mijn God heeft mij geleerd om anderen lief te hebben, omdat Hij heeft mij eerst liefgehad.
Tot de volgende keer Hamid
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Ilona schreef:Hamid, kijk alleen eens naar je onderschrift:
Ik haat mijn vijanden, maar de vijand van mijn vijand is mijn vriend
Klinkt dat vredelievender dan:
Matteus 5:44 schreef:En ik zeg jullie: heb je vijanden lief en bid voor wie jullie vervolgen"
?
Hamid?
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ilona schreef:
Ilona schreef:Hamid, kijk alleen eens naar je onderschrift:
Ik haat mijn vijanden, maar de vijand van mijn vijand is mijn vriend
Klinkt dat vredelievender dan:
Matteus 5:44 schreef:En ik zeg jullie: heb je vijanden lief en bid voor wie jullie vervolgen"
?
Hamid?
Wat wil je van mij? moet ik dan mijn vijanden gaan kietelen?
wie is die matteus van je? en wat voor onlogische advies geeft ie. Dan is het duidelijk dat hij geen kaas heeft gegeten van oorlogvoeren.
Trouwens hoe hebben jullie het gedaan in tweede wereld oorlog tegen jullie oosterburen?
Waarom hebben mijn nederlandse collega's over moffen, als ze het over duitsers hebben? Daarom zou ik tegen je zeggen: Ga toch fietsen, dat is veel gezonder voor je
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Plaats reactie