Teva Teff de Realist.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Teva Teff

Re: Teva Teff de Realist.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef: Er is destijds een storing geweest (een 'overload' op de server door gebrek aan capaciteit geloof ik), wat later door Manfred is opgelost.
Daar dacht ik ook aan. Maar die overload was een gevolg van een DoSS aanval, en daarna heeft Ali Sina zitten rommelen aan de site. Zolang Ali Sina met zijn vingers van de site afblijft zijn we veilig. :redface2:
Dus als ik bij Pilgrim ( de christen ) dit lees: Totaal berichten:25490 | Zoek gebruikers berichten..................
Dan is een aantal van die bijdragen geschreven door Ajax ( de moslim ). Wat alleen zichtbaar wordt als die post later gequoot wordt.
Gelukkig geldt dat alleen voor de hele oude berichten.
Maar ik ben blij dat nu ook duidelijk is geworden waar mijn verwarring vandaan kwam.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Teva Teff de Realist.

Bericht door xplosive »

Het is duidelijk dat er ooit door gerommel met de website vreemde en onbedoelde dwarsverbanden zijn ontstaan. Maar Pilgrim is nooit, maar dan ook nooit, aanhanger van de islam geweest. Integendeel, zoals moge blijken uit zijn vele afkeurende posts aangaande de islam.

En laat ik er voor de duidelijkheid nog even bij vermelden dat ik als atheïst vele malen liever met christenen als Ariel en Pilgrim te maken heb dan met sommige andere atheïsten (gelijkende op Stalin of Mao of Pol Pot) of die ongelofelijk arrogante en kwaadaardige haatbaarden of die arrogante zelfingenomen linkse zelfislamiserende landverradende dhimmi's.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff de Realist.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
En laat ik er voor de duidelijkheid nog even bij vermelden dat ik als atheïst vele malen liever met christenen als Ariel en Pilgrim te maken heb dan met sommige andere atheïsten (gelijkende op Stalin of Mao of Pol Pot) of die ongelofelijk arrogante en kwaadaardige haatbaarden of die arrogante zelfingenomen linkse zelfislamiserende landverradende dhimmi's.
:heart: Lief. Dank je xplosive.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff de Realist.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
xplosive schreef:
En laat ik er voor de duidelijkheid nog even bij vermelden dat ik als atheïst vele malen liever met christenen als Ariel en Pilgrim te maken heb dan met sommige andere atheïsten (gelijkende op Stalin of Mao of Pol Pot) of die ongelofelijk arrogante en kwaadaardige haatbaarden of die arrogante zelfingenomen linkse zelfislamiserende landverradende dhimmi's.
:heart: Lief. Dank je xplosive.
Mercator en Hans van de Mortel sluiten zich hier bij aan. :wink2: Omdat ook wij heel erg lief zijn. :heart:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff de Realist.

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ariel schreef:
xplosive schreef:
En laat ik er voor de duidelijkheid nog even bij vermelden dat ik als atheïst vele malen liever met christenen als Ariel en Pilgrim te maken heb dan met sommige andere atheïsten (gelijkende op Stalin of Mao of Pol Pot) of die ongelofelijk arrogante en kwaadaardige haatbaarden of die arrogante zelfingenomen linkse zelfislamiserende landverradende dhimmi's.
:heart: Lief. Dank je xplosive.
Mercator en Hans van de Mortel sluiten zich hier bij aan. :wink2: Omdat ook wij heel erg lief zijn. :heart:
Wij zijn allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief. :heart:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Teva Teff de Autonoom Realist.

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:Het is duidelijk dat er ooit door gerommel met de website vreemde en onbedoelde dwarsverbanden zijn ontstaan. Maar Pilgrim is nooit, maar dan ook nooit, aanhanger van de islam geweest. Integendeel, zoals moge blijken uit zijn vele afkeurende posts aangaande de islam.
De christen Pilgrim is nooit de moslim Ajax geweest. Dus hetgene er toch zwart op wit staat in de stokoude bijdragen van bijna 10 jaar geleden is feitelijk onjuist. Eerlijk gezegd, ik vond het al een vreemde zaak.
En laat ik er voor de duidelijkheid nog even bij vermelden dat ik als atheïst vele malen liever met christenen als Ariel en Pilgrim te maken heb dan met sommige andere atheïsten (gelijkende op Stalin of Mao of Pol Pot) of die ongelofelijk arrogante en kwaadaardige haatbaarden of die arrogante zelfingenomen linkse zelfislamiserende landverradende dhimmi's.
Vals dilemma.
Overigens, Afghaanse Kamila leert Jezus volgen.
Dat waren nog eens tijden!
Teva Teff schreef:Echte sensatie is als je ook de christenmethadon niet meer nodig hebt.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Teva Teff de Realist.

Bericht door silkyboxershortXL »

Ariel schreef:Wij zijn allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief.
Nee hoor, ik wil me aan de Christelijke code houden maar ben niet lief.
*Moslims wil ik per direct het land ui.
*Van linkse lieden wil ik de bek dicht rammen.
*Gelukkig ging Jezus mij voor hoe om te gaan met afgedwaalde schapen
De H'sumse media wil ik volledig helemaal en totaal tot aan de fundamenten afbreken (waarbij ik wel zo 'lief' wil zijn een everlasting monument ter ere van Prof.Dr.W.S.P. Fortuyn die dank zij hun medewerking uit de weg werd gewerkt. Het treinstation mag blijven omdat de belangrijkste politieke moord uit de gehele Nederlandse geschiedenis centraal moet blijven in het kwaad wat er vandaag de dag over de mensen gebracht wordt
El Greco:
Jezus verjaagd de geldwisselaars uit de tempel


14 En Jezus, antwoordende, zeide tot denzelven: Niemand ete enige vrucht meer van u in der eeuwigheid! En Zijn discipelen hoorden het.
15 En zij kwamen te Jeruzalem; en Jezus, in den tempel gegaan zijnde, begon degenen, die in den tempel verkochten en kochten, uit te drijven; en de tafelen der wisselaars, en de zitstoelen dergenen, die de duiven verkochten, keerde Hij om;

Draining the swamp zeg maar.
Laatst gewijzigd door silkyboxershortXL op za mar 11, 2017 10:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff de Autonoom Realist.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:
Teva Teff schreef:Echte sensatie is als je ook de christenmethadon niet meer nodig hebt.
Weer een van je bekende 'positieve' bijdragen?

Methadon is een zeer schadelijke afleidingsdrug voor aan drugs verslaafde mensen. Van christenen heeft geen mens last. Wel van mohammedanen. Want zij zijn de enige die verslaafd zijn aan godsdienstwaanzin. Zij steken dit dan ook niet onder stoelen of banken. Dat geldt net zo goed voor religieuze joden. Maar ook daar heeft geen mens last van. Concentreer je liever op de superieure achterlijkheid van de niet bij onze beschaving passende bagger- en parasietenreligie islam. Wij kunnen niet buiten een heleboel van die in Christus gelovige mensen die daar oprecht in zijn. Mohammedanen geloven ook in Jezus. Niet vanwege hun overtuiging, maar vanwege hun angst voor Allah en hun hypocriete karakter. Want volgens mohammedanen was ook Jezus VZMH, maar dat zeggen ze nooit. Over Jezus wordt ook nooit geschreven of gesproken. Want alleen achter de pedofiele sadistische Arabische psychopaat en oversekste oorlogscrimineel Mohammed (VZMH) is voor mohammedanen waardevol (VZMH).

Je mag van mij best het christendom met Jezus voorop nuanceren of ridiculiseren. Maar doe dat inhoudelijk en niet door met spetterende losse flodders om je heen te slaan die kant noch wal raken en uitsluitend jezelf besmetten.

Mercator en ondergetekende pias hebben vaak de draak gestoken met Jezus en daar viel om te lachen. Dat was overigens niet verplicht. Ik heb mij tenminste rot gelachen en ik moet nog altijd lachen om Jezus. Maar ook om God.

Ik ben atheïst in hart en nieren en er is pas sprake van een echte sensatie wanneer jij eens normaal doet en je aangepast gedraagt op dit forum als een uit zijn luiers ontgroeide volwassene die zich bewust is van het feit dat mohammedanen hier niet thuis horen in Nederland, maar wel joden en chrsitenen en alle andere mensen die GEEN mohammedaan zijn. Want niemand is verplicht zich moslim te noemen (populaire term voor mohammedaan).

Ik lees jou niet de les. Ik herinner jou er alleen aan dat je ook nuttig en aangenaam aanwezig kunt zijn op dit forum.

Nou vooruit Tefa, ik geef je nog duizend kansen om je leven te verbeteren. Of denk je dat een kans volstaat? :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Teva Teff de Autonoom Realist.

Bericht door Teva Teff »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik ben atheïst in hart en nieren..................
Dat ben je niet.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff de Autonoom Realist.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Ik ben atheïst in hart en nieren..................
Dat ben je niet.
Nou, dan niet. Jij ook je zin. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Teva Teff de Autonoom Realist.

Bericht door Teva Teff »

In atheïst in hart en nieren wordt nooit een fanatiek evangeliserende JG, een atheïst in hart en nieren blijft niet 12 jaar in die christelijke sekte van de JG hangen.
En ik snap daar de lol niet van.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Teva Teff de Autonoom Realist.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Mercator en ondergetekende pias hebben vaak de draak gestoken met Jezus en daar viel om te lachen. Dat was overigens niet verplicht. Ik heb mij tenminste rot gelachen en ik moet nog altijd lachen om Jezus.
De Here Jezus zelf was niet gespeend van gevoel voor humor. Tenminste, zo lees ik bepaalde passages uit Zijn leven. Van alle andere profetische types kan je zoiets niet zeggen. En dat hoeven geen godsdienstige types te zijn, dat kunnen ook droogkloten zoals Marx en Freud zijn.
Al zou het christendom slechts 1 gotische kerk en slechts 1 cantate van Bach hebben opgeleverd zou het nog superieur zijn aan alle andere ideologieën.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff de Autonoom Realist.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:In atheïst in hart en nieren wordt nooit een fanatiek evangeliserende JG, een atheïst in hart en nieren blijft niet 12 jaar in die christelijke sekte van de JG hangen.
En ik snap daar de lol niet van.
Jij niet, uiteraard. Maar ik wel. En ook al die anderen. Want jij bent namelijk de enige op dit forum die niet lollig is. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff de Realist.

Bericht door Ariel »

silkyboxershortXL schreef:
Ariel schreef:Wij zijn allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief.
Nee hoor, ik wil me aan de Christelijke code houden maar ben niet lief.
*Moslims wil ik per direct het land ui.
*Van linkse lieden wil ik de bek dicht rammen.
*Gelukkig ging Jezus mij voor hoe om te gaan met afgedwaalde schapen
De H'sumse media wil ik volledig helemaal en totaal tot aan de fundamenten afbreken (waarbij ik wel zo 'lief' wil zijn een everlasting monument ter ere van Prof.Dr.W.S.P. Fortuyn die dank zij hun medewerking uit de weg werd gewerkt. Het treinstation mag blijven omdat de belangrijkste politieke moord uit de gehele Nederlandse geschiedenis centraal moet blijven in het kwaad wat er vandaag de dag over de mensen gebracht wordt
Lieve "silkyboxershortXXXXXL . Ik kan me geheel in jouw gedachtegang volgen, en alles wat jij wil, wil ik ook. Ik ga zelf nog verder in mijn woede, want ik zou graag al die linkse lieden, nadat jij ze bek dicht geramd hebt, met moslims and all, in een vliegtuig zetten en ze verkassen naar pakistan of zo . Voorgoed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Teva Teff de Autonoom Realist.

Bericht door Teva Teff »

'Hans van de Mortel' schreef:
Teva Teff schreef:In atheïst in hart en nieren wordt nooit een fanatiek evangeliserende JG, een atheïst in hart en nieren blijft niet 12 jaar in die christelijke sekte van de JG hangen.
En ik snap daar de lol niet van.
Jij niet, uiteraard. Maar ik wel. En ook al die anderen. Want jij bent namelijk de enige op dit forum die niet lollig is. [icon_lol.gif]
Poe? [icon_lol.gif]
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff de Autonoom Realist.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Teva Teff de Realist.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Ik ga zelf nog verder in mijn woede, want ik zou graag al die linkse lieden, nadat jij ze bek dicht geramd hebt, met moslims and all, in een vliegtuig zetten en ze verkassen naar pakistan of zo . Voorgoed.
Dan gaat Mercator nog verder, door dat vliegtuig netjes aan de grond te laten en de moslims en hun linkse-doorgaans atheïstische-vrienden te voet naar Allahstan te dirigeren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie