Hallo ik ben Don.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Nasrani schreef:Dank allemaal voor jullie welkomstwoord.

Dat Ajax nergens in de Quran heeft kunnen vinden dat het moorddadige moslimboek haat predikt, is of “wishful thinking” of hij praktiseert “Al Taqiyah”.
In het eerste geval draait hij zichzelf een rad voor ogen in de hoop dat anderen zich ook hetzelfde rad voor ogen laat draaien.
In het tweede geval praktiseert hij “Al Taqiyah” en pleegt hij bewust door de Quran en Hadith legitiem verklaarde list, leugen en bedrog. Wetende dat de Moslim een leugenachtige moraal mag hebben in het verdedigen van de Islam is het geloven van zijn rede of betoog gelijk aan het geloven van sprookjes van Moeder de Gans.

Don
Hallo Don,
Ik ben het helemaal met je eens over Ajax. Ik denk hij aan beide kwalen lijdt (Wishful Thinking + Al Taqiyah).
Meer dan 20 jaar ervaar ik dit met moslims uit verschillende landen.
Daarom is het voor mij duidelijk dat Islam niets anders is dan Firma List en bedrog.
Groetjes
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Hoi Don,

Ik wens jouw heel veel plezier hier..


groetjess
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Nasrani schreef:Dank allemaal voor jullie welkomstwoord.

Dat Ajax nergens in de Quran heeft kunnen vinden dat het moorddadige moslimboek haat predikt, is of “wishful thinking” of hij praktiseert “Al Taqiyah”.
In het eerste geval draait hij zichzelf een rad voor ogen in de hoop dat anderen zich ook hetzelfde rad voor ogen laat draaien.
In het tweede geval praktiseert hij “Al Taqiyah” en pleegt hij bewust door de Quran en Hadith legitiem verklaarde list, leugen en bedrog. Wetende dat de Moslim een leugenachtige moraal mag hebben in het verdedigen van de Islam is het geloven van zijn rede of betoog gelijk aan het geloven van sprookjes van Moeder de Gans.

Don


Dan kun jij bij topic:Laat maar zien Nadia komen en plaats die verzen dus niet uit context :)

-----------------------
- Rituelen zijn in het leven geroepen om de geest te doden -
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 5
Lid geworden op: di mei 15, 2007 11:47 am

Bericht door Nasrani »

Ajax,

Zoekt zelf (de verzen) en gij zult vinden.
Onderzoek alles en behoudt het goede.

Don
- Rituelen zijn in het leven geroepen om de geest te doden -
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Nasrani schreef:Ajax,

Zoekt zelf (de verzen) en gij zult vinden.
Onderzoek alles en behoudt het goede.

Don
Pilgrim heeft een grote lijst gehaald (knip-plakwerk) en allemaal uit context kan jij er eentje laten zien?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

ajax schreef:
Nasrani schreef:Ajax,

Zoekt zelf (de verzen) en gij zult vinden.
Onderzoek alles en behoudt het goede.

Don
Pilgrim heeft een grote lijst gehaald (knip-plakwerk) en allemaal uit context kan jij er eentje laten zien?
Er zit niet echt veel context in de Koran. Die versen staan chronologisch allemaal door elkaar. Bij jouw 'context' heb ik inmiddels commentaar gegeven. :? Overigens heeft Fucmoh je ook al flink wat laten zien over de verkrachtingspraktijken van Mohammed.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Pilgrim schreef:
ajax schreef:
Nasrani schreef:Ajax,

Zoekt zelf (de verzen) en gij zult vinden.
Onderzoek alles en behoudt het goede.

Don
Pilgrim heeft een grote lijst gehaald (knip-plakwerk) en allemaal uit context kan jij er eentje laten zien?
Er zit niet echt veel context in de Koran. Die versen staan chronologisch allemaal door elkaar. Bij jouw 'context' heb ik inmiddels commentaar gegeven. :? Overigens heeft Fucmoh je ook al flink wat laten zien over de verkrachtingspraktijken van Mohammed.
In de Koran als er zogenoemde geweld in voor komt staat er voor of achter de ayat de reden en heb ze allemaal erbij gehaald en de enige wat jij deed Mohammed s.a.w begon te vechten terwijl dat verboden is in de Koran.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

ajax schreef:
Pilgrim schreef:
ajax schreef: Pilgrim heeft een grote lijst gehaald (knip-plakwerk) en allemaal uit context kan jij er eentje laten zien?
Er zit niet echt veel context in de Koran. Die versen staan chronologisch allemaal door elkaar. Bij jouw 'context' heb ik inmiddels commentaar gegeven. :? Overigens heeft Fucmoh je ook al flink wat laten zien over de verkrachtingspraktijken van Mohammed.
In de Koran als er zogenoemde geweld in voor komt staat er voor of achter de ayat de reden en heb ze allemaal erbij gehaald en de enige wat jij deed Mohammed s.a.w begon te vechten terwijl dat verboden is in de Koran.
Het is wetenschappelijk een uitgemaakte zaak dat er nauwelijks of geen chronologisch veband zit in de Koran. Je spreekt trouwens slecht Nederlands.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Pilgrim schreef:
ajax schreef:
Pilgrim schreef: Er zit niet echt veel context in de Koran. Die versen staan chronologisch allemaal door elkaar. Bij jouw 'context' heb ik inmiddels commentaar gegeven. :? Overigens heeft Fucmoh je ook al flink wat laten zien over de verkrachtingspraktijken van Mohammed.
In de Koran als er zogenoemde geweld in voor komt staat er voor of achter de ayat de reden en heb ze allemaal erbij gehaald en de enige wat jij deed Mohammed s.a.w begon te vechten terwijl dat verboden is in de Koran.
Het is wetenschappelijk een uitgemaakte zaak dat er nauwelijks of geen chronologisch veband zit in de Koran. Je spreekt trouwens slecht Nederlands.
Al die verzen hebben een context misschien moet je het effe lezen dan beschuldigen.
Trouwens ik spreek geen slecht nederlands ik typ slecht nederlands moeilijk he?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

ajax schreef:
Pilgrim schreef:
ajax schreef: In de Koran als er zogenoemde geweld in voor komt staat er voor of achter de ayat de reden en heb ze allemaal erbij gehaald en de enige wat jij deed Mohammed s.a.w begon te vechten terwijl dat verboden is in de Koran.
Het is wetenschappelijk een uitgemaakte zaak dat er nauwelijks of geen chronologisch veband zit in de Koran. Je spreekt trouwens slecht Nederlands.
Al die verzen hebben een context misschien moet je het effe lezen dan beschuldigen.
Trouwens ik spreek geen slecht nederlands ik typ slecht nederlands moeilijk he?
"zucht!" :(
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Welkom Don, jij lijkt mij een aanwinst voor dit forum!

En let maar niet op de trol die zichzelf "Ajax" noemt, deze slecht geïntegreerde mohammedaan weet waarschijnlijk zelf niet eens de betekenis van het woord waarmee hij de verdorvenheden van de islam probeert goed te praten.

De koran is een tot onderdrukking, discriminatie, haat, geweld, moord en doodslag aanzettende ideologie waarvan we dagelijks de moslims deze wereldwijd zien omzetten in daden.

Maar die hebben volgens Ajax het boek waarschijnlijk in de verkeerde 'context' gelezen... :wink:


Veel plezier op FFI Don.

gr,
Roelof
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Dag Don, ook van harte welkom hier!
Plaats reactie