Mij voorstellen, dag allemaal

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Mij voorstellen, dag allemaal

Bericht door Thomas »

Ashadoe schreef:Vergeet een keer wat je weet van islaam en luister eens naar de andere kant. Leer over de goede dingen van de islaam!

Ik advieseer jullie wat jullie mij steeds advieseren; "Steek je kop niet in het zand!"

Mvg,

Ashadoe

p.s geef voortaan de links van de foto's. Ik bepaal zelf wel of ik ze wil zien.
Als de islam goede kanten heeft zou ik ze weleens willen zien.
Probeer mij maar eens aan te tonen wat de goede kanten zijn.

Ik heb ze nog niet kunnen ontdekken.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mij voorstellen, dag allemaal

Bericht door Ariel »

Ashadoe schreef:Ariel, je komt nu met foto's van Afghanistan(?), waar de Taliban heeft geheerst. Ik heb het al eerder gezegd; jullie zijn veels te zwart wit;
Oh..... :shock: Waarom te zwart wit? Is het niet gebeurd?
Leer over de goede dingen van de islaam!Vergeet een keer wat je weet van islaam en luister eens naar de andere kant
Wat voor andere kant? Ik wacht nog steeds op de andere kant.
Die zou jij me vertellen.
Ik advieseer jullie wat jullie mij steeds advieseren; "Steek je kop niet in het zand!"
Wie steekt hier zijn hoofd in het zand?
Ben jij dat niet? Kijk nog eens naar de foto's.
p.s geef voortaan de links van de foto's. Ik bepaal zelf wel of ik ze wil zien.

Ben jij tegenwoordig moderator op deze site.
Dan had jij je wel eens mogen voorstellen.
Zijn deze foto’s te confronterend? Niet leuk om te zien hoe een van je zusters bungelt aan een koord? Deze foto is gemaakt in Saudi Arabie.
Het is te confronterend om de hand en de voet van een broeder van je in een andere broeder zijn hand te zien?
Kan je daar niet tegen?
Je vind het niet leuk om te zien hoe een Afghaanse zuster van jou klapjes krijgt met een mikwak?
Hoe hypocriet.
Jij bepaald niks op deze site. Jammer voor je.
Jij bepaald eigenlijk helemaal niks meer beste Moslima.
Jij bent een slaaf van Allah. En je moet je man gehoorzamen. Jij hebt geen eigen wil meer Moslima. Daar heb je zelf voor gekozen.
Maak me niet boos Moslima. Jij bepaald niks.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

katleen schreef:Katholieke mannen willen ook een vrouw die hun was doet hoor, en kinderen krijgt en kookt. Bij hen is ook sprake van sexopdringing. Voor vrouwen is dat een universeel gegeven. Dat alleen moslim mannen zoiets willen is onzin. En sommige katholieke mannen houden er ook andere vrouwen op na, naast hun eigen vrouw. Of ze willen niet dat hun vrouw buitengaat en contacten legt met anderen. Dat is universeel.
Als je ooit naar horrorfilms hebt gekeken of griezelfilms hebt gezien, dan ben je vanzelf ook een griezel. Ha ha ha haaa dat vind ik echt heel grappig hoor. Nou moet ik heel erg lachen daarvan... Dank u mijn dag is weer goed.........
Kathleen valt door de mand als iemand die doet alsof ze zich wil bekeren tot de Islam. In werkelijkheid is ze allang een Moslima. Dat merk je zeer goed aan haar stijl.
Laatst gewijzigd door Iznogoodh op do mei 24, 2007 10:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Beste Iznogoodh,

Goed opgemerkt. Die stijl is inderdaad heel typisch.

---------------------------------------------------------------
Katholieke mannen willen ook een vrouw die hun was doet hoor, en kinderen krijgt en kookt.
Kathleen, dat geldt inderdaad voor veel traditionele Katholieken. Dat is een groep mannen waar ik met een grote boog omheen loop; net als om streng Gerformeerden en Moslims.
Bij hen is ook sprake van sexopdringing. Voor vrouwen is dat een universeel gegeven.
Niet voor elke vrouw. Dit geldt voor een vrouw die een relatie heeft met een man die een vrouwenhatende religie aanhangt.
En sommige katholieke mannen houden er ook andere vrouwen op na, naast hun eigen vrouw.
Het voordeel van met een Katholieke man getrouwd zijn is dat alleen jouw wettige kinderen erfrecht hebben. Je hoeft dus niet de erfenis met andere vrouwen en kinderen te delen. Dat voordeel geldt ook voor een burgerlijk huwelijk. Zonder testament erft in Nederland de wettige echtgenote en eventuele kinderen alles.
Of ze willen niet dat hun vrouw buitengaat en contacten legt met anderen. Dat is universeel.
Dat is niet universeel. Dat is de instelling van een bepaald type man. Het soort man dat vrouwen uit principe veracht.

Typische Islamitische tu-quoque redenering: "Ja maar, Katholieke mannen zijn ook irritant. "
Dat is echter nog altijd geen aanbeveling voor de Islam. Het bewijst hooguit dat het Katholicisme ook niet deugd.

Het ietwat kromme Nederlands van Kathleen is een indicatie dat dit niet haar moedertaal is.

Met vriendelijke groet,
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

En ik dacht dat ik de enige was, die twijfels had over Kathleen, als katholiek die zich tot de islam wil bekeren. Typisch, zij is al moslima. Moslims proberen zich zo voor te doen op het internet, en voor de authenticiteit schrijven ze maar meteen, dat ze een ander geloof hadden.

Terwijl, de meeste die zich ooit hebben bekeerd, totaal niet aan een geloof deden. Een typische Serdar actie, die zich voordeed als Michel, de bekeerde christen.

En dan inderdaad verwijzen, naar irritante katholieke mannen. Ik ken die trouwens niet, behalve de Paus natuurlijk. Maar, hiermee valt ze door de mand.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Ashadoe schreef:Ja, ook op andere forums worden dit soort discussies gehouden, maar hier staan ze toch wat meer voor elkaar open dan hier.
Wij staan helemaal open voor je nochtans. Ik alvast wel. Wij weigeren gewoon naar duidelijke leugens te luisteren. De waarheid is belangrijker dan onze gevoelens over die waarheid. Belangrijker dan jouw gevoelens erover.

De islam ("repressie" in het nederlands) is een doodscultus. Moslims steken hun eigen peuters in brand en gooien ze naar "de vijand", die eigenlijk niet liever zou doen dan hun helpen. Dat is de waarheid, hoe spijtig het ook is.

Liegen helpt niemand verder.
Jan Janssen
Berichten: 112
Lid geworden op: za jul 22, 2006 3:14 pm
Locatie: Germany

Bericht door Jan Janssen »

ajax schreef:
Jan Janssen schreef:
ajax schreef:@ Jan janssen plaats jij is al jou standpunten die je daar hebt opgesomt in mijn topic met de Koranverzen want iedereen kan uit z,n nek heer
Beste Ajax,

Wat betekent 2:256 er is geen dwang in de godsdienst?

1- iedereen kan de godsdienst kiezen die hij wil, monotheistisch of niet, als hij een goed persoon is gaat hij naar de hemel, anders naar de hel

2- je hoeft niet te vechten tegen de christenen en Joden en je hoeft de polytheisten niet te doden! alle mensen zijn gelijk, wat ze ook geloven! een moslim is niet meer waard dan een niet-moslim en iedereen heeft dezelfde rechten!

3- iedereen kan de godsdienst kiezen die hij wil en die ook belijden en zeggen waarom hij Allah een jaloerse dictator vindt en Mohamed een gespleten persoonlijkheid die enerzijds een voorbeeld is voor de mensheid (betrouwbaar = al amin, verlegen, geduldig, lief voor zijn vrouwen, ...) en anderzijds een rover, moordenaar, dictator, womanizer, minnaar van een klein meisje en ander fraais.

4- een moslim mag gerust van godsdienst veranderen en dit ook zeggen

5- een moslim mag van godsdienst veranderen als hij maar verder doet dat hij moslim is en zijn mond houdt

Zeg eens welke optie telt of zijn er andere opties?

Volgens mijn versie van de koran zijn volgende opties niet mogelijk:

1- 3.85
2- 9.29 en 9.5
3- 5.33
4- 5.33 en 4.89

Al deze verzen zijn in directe contradictie met 2.256. Er staan dus contracties in de koran. Allah zou zichzelf niet tegenspreken dus is de koran niet van Allah.

Dus enkel optie 5 blijft over, geen dwang betekent dus doen alsof je moslim bent en verder je mond houden.

Of heb jij een nieuwe revisie van de koran? Versie 3.01?

Groeten,
Jan
3.85. En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.


9.29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

9.5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

4.89. Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Gaat dat in tegenspraak?NEE
En trouwens ik heb de context er niet bijgezet :wink:
Beste Ajax

3.85. En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

KIES EEN ANDERE GODSDIENST DAN DE ISLAM EN JE GAAT NAAR DE HEL: BETEKENT DIT DAN DAT ER GEEN DWANG IS IN DE GODSDIENST? HOE ZOU DE CONTEXT DIT AYAH POSITIEF KUNNEN MAKEN? LEG MIJ DAT EENS UIT!

9.29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

JE BENT CHRISTEN OF JOOD EN JE WORDT DOOR DE UMMAH REGELRECHT AFGEDREIGD MET GEWELD: BETEKENT DIT DAN DAT ER GEEN DWANG IS IN DE GODSDIENST? HOE ZOU DE CONTEXT DIT AYAH POSITIEF KUNNEN MAKEN? LEG MIJ DAT EENS UIT!


9.5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

JE BENT GEEN MOSLIM, JOOD OF CHRISTEN EN JE WORDT MET DE DOOD BEDREIGD: BETEKENT DIT DAN DAT ER GEEN DWANG IS IN DE GODSDIENST? HOE ZOU DE CONTEXT DIT AYAH POSITIEF KUNNEN MAKEN? LEG MIJ DAT EENS UIT!

5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

JE ZEGT DAT MOHAMED EEN TERRORIST WAS EN JE WORDT MET DE DOOD OF MET AMPUTATIE BEDREIGD: BETEKENT DIT DAN DAT ER GEEN DWANG IS IN DE GODSDIENST? HOE ZOU DE CONTEXT DIT AYAH POSITIEF KUNNEN MAKEN? LEG MIJ DAT EENS UIT!

4.89. Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

JE BENT MOSLIM EN JE BESLUIT DE ISLAM TE VERLATEN; jE SCHRIJFT EEN BOEK WAARIN JE DUIDELIJK TE KENNEN GEEFT DAT ALLAH EEN ZIELIGE JALOERSE GOD IS EN DAT MOHAMED VOLGENS DE ISLAMITISCHE BRONNEN EEN DUBBELE PERSOONLIJKHEID HAD, WAARVAN DE SLECHTE KANT WEL HEEL SLECHT WAS. KORTOM INDIEN MOHAMED NU ZOU LEVEN ZOU HIJ TER DOOD VEROORDEELD WORDEN WEGENS GENOCIDE EN KINDERMISBRUIK: BETEKENT DIT DAN DAT ER GEEN DWANG IS IN DE GODSDIENST? HOE ZOU DE CONTEXT DIT AYAH POSITIEF KUNNEN MAKEN? LEG MIJ DAT EENS UIT!

Beste Ajax,

Ik weet dat de moslim logica niet overeenkomt met de logica van mensen die vrij kunnen denken.

De moslim denkt dat moord slecht is behalve als Mohamed die uitgevoerd heeft of Allah zelf de opdracht gegeven heeft.

De moslim denkt dat verkrachting fout is behalve als Allah het toegelaten heeft

De moslim zegt dat trouwen met een meisje van zes fout is behalve als Mohamed het gedaan heeft.

De moslim zegt dat liegen fout is behalve als het de Islam vooruit helpt.

De moslim zegt dat mensen doden of bedreigen fout is behalve als het de Islam vooruit helpt.

Beste Ajax,

Wil jij uiteindelijk vrij worden of blijf jij de kromme islamlogica volgen?

Salam,
Jan
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

@Jan,

Het is vergeefse moeite. Ik heb dit al geprobeerd met Ajax, maar hij fantaseert er zijn eigen 'context' bij. Zie deze topic en wat daar achteraan komt.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... c&start=25

Hij denkt bijvoorbeeld dat de agressieve verzen teniet gedaan worden door de omringende verzen, die hij verkeerd interpreteert zoals met bijvoorbeeld met het 'vers van het zwaard' (Koran 9:5). Zie deze pagina en de daarop volgende.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... &start=125
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Jan Janssen schreef:
3.85. En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

KIES EEN ANDERE GODSDIENST DAN DE ISLAM EN JE GAAT NAAR DE HEL: BETEKENT DIT DAN DAT ER GEEN DWANG IS IN DE GODSDIENST? HOE ZOU DE CONTEXT DIT AYAH POSITIEF KUNNEN MAKEN? LEG MIJ DAT EENS UIT!
Er staat toch duidelijk in het Hiernamaals of niet soms? En trouwens waar staat de dwang er staat alleen wie een andere religie zoekt zal verliezen dat is geen dwang.
9.29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

JE BENT CHRISTEN OF JOOD EN JE WORDT DOOR DE UMMAH REGELRECHT AFGEDREIGD MET GEWELD: BETEKENT DIT DAN DAT ER GEEN DWANG IS IN DE GODSDIENST? HOE ZOU DE CONTEXT DIT AYAH POSITIEF KUNNEN MAKEN? LEG MIJ DAT EENS UIT!
De ongelovigen onder de mensen van het Boek moeten belasting betalen
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

JE BENT GEEN MOSLIM, JOOD OF CHRISTEN EN JE WORDT MET DE DOOD BEDREIGD: BETEKENT DIT DAN DAT ER GEEN DWANG IS IN DE GODSDIENST? HOE ZOU DE CONTEXT DIT AYAH POSITIEF KUNNEN MAKEN? LEG MIJ DAT EENS UIT!
Met uitzondering van diegenen der afgodendienaren met wie gij een verbond hebt gesloten en die in niets hebben gefaald, noch iemand tegen u hebben geholpen. Vervult daarom aan dezen het verbond tot hun bepaalde termijn. Voorzeker, Allah heeft de godvruchtigen lief.
De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

JE ZEGT DAT MOHAMED EEN TERRORIST WAS EN JE WORDT MET DE DOOD OF MET AMPUTATIE BEDREIGD: BETEKENT DIT DAN DAT ER GEEN DWANG IS IN DE GODSDIENST? HOE ZOU DE CONTEXT DIT AYAH POSITIEF KUNNEN MAKEN? LEG MIJ DAT EENS UIT!
Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot over treders.



Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

JE BENT MOSLIM EN JE BESLUIT DE ISLAM TE VERLATEN; jE SCHRIJFT EEN BOEK WAARIN JE DUIDELIJK TE KENNEN GEEFT DAT ALLAH EEN ZIELIGE JALOERSE GOD IS EN DAT MOHAMED VOLGENS DE ISLAMITISCHE BRONNEN EEN DUBBELE PERSOONLIJKHEID HAD, WAARVAN DE SLECHTE KANT WEL HEEL SLECHT WAS. KORTOM INDIEN MOHAMED NU ZOU LEVEN ZOU HIJ TER DOOD VEROORDEELD WORDEN WEGENS GENOCIDE EN KINDERMISBRUIK: BETEKENT DIT DAN DAT ER GEEN DWANG IS IN DE GODSDIENST? HOE ZOU DE CONTEXT DIT AYAH POSITIEF KUNNEN MAKEN? LEG MIJ DAT EENS UIT!
Behalve degenen die tot een volk behoren waarmee gij een verbond gesloten hebt, of zij die tot u komen terwijl hun hart zich verzet u te bestrijden of hun eigen volk aan te vallen. En indien Allah wilde, zou Hij hun macht tegen u hebben gegeven; dan zouden zij zeker tegen u hebben gevochten. Dus, als zij zich van u op een afstand houden en u niet bestrijden en u vrede aanbieden - heeft Allah u niet toegestaan iets tegen hen te ondernemen.
A proud amazigh!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

tomc schreef:Wij staan helemaal open voor je nochtans. Ik alvast wel. Wij weigeren gewoon naar duidelijke leugens te luisteren.
Jullie definitie van "waarheid" en "leugen" is denk ik heeel anders. Correctie; dat weet ik eigenlijk heel zeker.
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ashadoe schreef:
tomc schreef:Wij staan helemaal open voor je nochtans. Ik alvast wel. Wij weigeren gewoon naar duidelijke leugens te luisteren.
Jullie definitie van "waarheid" en "leugen" is denk ik heeel anders. Correctie; dat weet ik eigenlijk heel zeker.
Ameen
Niet geschoten is altijd mis :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Jullie definitie van "waarheid" en "leugen" is denk ik heeel anders. Correctie; dat weet ik eigenlijk heel zeker.
Als liegen of Taqiyah, een gebod wordt. Hoe kan je dan nog enige perceptie van wat waarheid zou kunnen zijn overhouden?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Bericht door katie »

@ Freya en Linda,

Ik denk toch wel dat jullie het mis hebben, ik ga er van uit dat Kathleen er aan denkt om zich te bekeren, en dit voor haar moslim vriend. Zoals zo veel, zucht .....

@ Kathleen,

Ik hoop binnenkort weer iets van je te horen , zodat je de ervaringen van anderen, die hetzelfde hebben meegemaakt, kan lezen.

Liefs,
Katie
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

kathleen, je kan misschien eens lezen wat Souhaila zoal gepost heeft hier op het forum.
Dan kan je gelijk zien hoe ze evolueerde en dat nog steeds doet.
Souhaila is een dappere jonge vrouw en heeft haar recht op een schitterende toekomst herwonnen !
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Dutch schreef:kathleen, je kan misschien eens lezen wat Souhaila zoal gepost heeft hier op het forum.
Dan kan je gelijk zien hoe ze evolueerde en dat nog steeds doet.
Souhaila is een dappere jonge vrouw en heeft haar recht op een schitterende toekomst herwonnen !
Dat Souhaila dapper is zal niemand ontkennen. Ik hoop dat ze inderdaad een schitterende toekomst tegemoet gaat.

Maar waarom zouden moslims geen schitterende toekosmt tegemoetgaan?
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

je kan misschien eens lezen wat Souhaila zoal gepost heeft hier op het forum.
Dan kan je gelijk zien hoe ze evolueerde en dat nog steeds doet.
Souhaila is een dappere jonge vrouw en heeft haar recht op een schitterende toekomst herwonnen !
Hoi Dutch,

Alles goed met je ?
Ik ben inderdaad nog steeds aant evolueren,ik laat elke dag steeds meer en meer los,zowel qua de islam als van Rachid.
Op sommige dagen gaat dit iets moeilijker dan op andere dagen, maar het lukt me wel..
Maar waarom zouden moslims geen schitterende toekosmt tegemoetgaan?
Ik denk persoonlijk dat je als moslim wél gelukkige kunt zijn,
Omdat geluk voor elke mens iets anders betekent..
Voor mij is geluk onder andere de vrijheid om mezelf te ontdekken en dat ik gewoon als een 'goed' mens leef..Als ik er bij nadenk weet ik niet echt welke factoren meespelen tot mijn geluk..
Wat zijn bij jullie de dingen die meedragen tot jullie geluk?

XXX
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

souhaila schreef:
je kan misschien eens lezen wat Souhaila zoal gepost heeft hier op het forum.
Dan kan je gelijk zien hoe ze evolueerde en dat nog steeds doet.
Souhaila is een dappere jonge vrouw en heeft haar recht op een schitterende toekomst herwonnen !
Hoi Dutch,

Alles goed met je ?
Ik ben inderdaad nog steeds aant evolueren,ik laat elke dag steeds meer en meer los,zowel qua de islam als van Rachid.
Op sommige dagen gaat dit iets moeilijker dan op andere dagen, maar het lukt me wel..
Maar waarom zouden moslims geen schitterende toekosmt tegemoetgaan?
Ik denk persoonlijk dat je als moslim wél gelukkige kunt zijn,
Omdat geluk voor elke mens iets anders betekent..
Voor mij is geluk onder andere de vrijheid om mezelf te ontdekken en dat ik gewoon als een 'goed' mens leef..Als ik er bij nadenk weet ik niet echt welke factoren meespelen tot mijn geluk..
Wat zijn bij jullie de dingen die meedragen tot jullie geluk?

XXX
Ik word er gelukkig van als ik de Gedachte aanneem dat de Bani-Israel het Monotheisme oppakt, en het bewijs ben ik.

Allahu Akhbar! Ik word vrolijk en blij van Islam, van Allah, Van de Verhalen van de Profeet(saw), van de verhalen van Ali(ra), ik word blij en rustgevend van de Quraan, Elhamdulilah ik ben erg gelukkig en blij.

En DIT ALLEMAAL WILLEN JULLIE MIJ EN ANDERE MOSLIMS ONTNEMEN!

Moge Allah(swt) dat soort mensen vervloeken!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

souhaila schreef:
Ik denk persoonlijk dat je als moslim wél gelukkige kunt zijn,
Omdat geluk voor elke mens iets anders betekent..
Voor mij is geluk onder andere de vrijheid om mezelf te ontdekken en dat ik gewoon als een 'goed' mens leef..Als ik er bij nadenk weet ik niet echt welke factoren meespelen tot mijn geluk..
Wat zijn bij jullie de dingen die meedragen tot jullie geluk?

XXX
Dag lieve Steffie.
Blij om je weer even te zien, en blij dat het zo goed met je gaat.

Weet je wat mij gelukkig maakt?
Ik word gelukkig als ik andere mensen gelukkig kan maken.
Dat geeft mij heel veel voldoening. Als ik mensen kan helpen. en dan wil ik er niets voor terug hebben, want als je werkelijk iets goeds doet voor andere mensen, dan is de blijheid in hun gezicht mijn beloning.

Liefs.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Hoe kan je gelukkig zijn als er zoveel haat in je zit ??
Ik bedoel dit persoonlijk op jou he BanIlsrael, niet op moslims in het algemeen.
Ik ken heel veel moslimas en moslims waarvan er nooit dingen uit hun mond komen die gevuld zijn met haat, maar van sommige verschiet ik echt,zoals van jou :?
Moge Allah(swt) dat soort mensen vervloeken!
Vanwaar komt die haat vandaan tegenover mensen dat je niet kent?
Wat weet jij over ons waardoor je ons zo graag wilt vervloeken?
Gewoon omdat we niet akkoord zijn met onze manier van denken??
Ik heb met heel veel mensen niet dezelfde manier van denken,toch vervloek ik hun niet..
Is Allah in jou ogen iemand die mensen vervloekt?
Dan is het toch niet zo'n liefdevolle God he?
Ik word vrolijk en blij van Islam, van Allah, Van de Verhalen van de Profeet(saw), van de verhalen van Ali(ra), ik word blij en rustgevend van de Quraan
Ik wist dat ik zo'n antwoord kon verwachten eigenlijk..
Word je dan niet gelukkig van "Menselijke" dingen?
Of word je alleen gelukkig van dingen die met Allah te maken hebben?

XX
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Weet je wat mij gelukkig maakt?
Ik word gelukkig als ik andere mensen gelukkig kan maken.
Dat geeft mij heel veel voldoening. Als ik mensen kan helpen. en dan wil ik er niets voor terug hebben, want als je werkelijk iets goeds doet voor andere mensen, dan is de blijheid in hun gezicht mijn beloning
Dit bedoel ik dus met menselijke dingen he BaniIsrael..
dingen die niets met geloof te maken hebben maar met de werkelijkheid..
Er moet toch iets zijn?
Wat maakt jou gelukkig ??

Hej Ariel,

Ja het is inderdaad een tijdje geleden he :wink:
Ben druk aant werken laatste tijd.
Je hebt een heel mooi voorbeeld gegeven van iets wat bijdraagt tot gelukkig zijn.

Veel liefs,
Steffi
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ja, wat maakt een mens gelukkig ?
Ik denk dat ieder dat voor zichzelf kan invullen, MAAR ik weet wel dat voor ieder mens zelfontplooing in geestelijke en lichamelijke vrijheid de eerste vereiste is om gelukkig te worden, anders wordt het niks.
Dus, bijdragen tot de zelfontplooing van andere mensen en tot hun vrijheid maakt mij gelukkig.
Instaat zijn om mensen te vervloeken zou mij hoogst ongelukkig maken denk ik, haat is zo'n verwoestend en negatief iets, donker en duister en het tegendeel van liefde.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

souhaila schreef:
Weet je wat mij gelukkig maakt?
Ik word gelukkig als ik andere mensen gelukkig kan maken.
Dat geeft mij heel veel voldoening. Als ik mensen kan helpen. en dan wil ik er niets voor terug hebben, want als je werkelijk iets goeds doet voor andere mensen, dan is de blijheid in hun gezicht mijn beloning
Dit bedoel ik dus met menselijke dingen he BaniIsrael..
dingen die niets met geloof te maken hebben maar met de werkelijkheid..
Er moet toch iets zijn?
Wat maakt jou gelukkig ??

Hej Ariel,

Ja het is inderdaad een tijdje geleden he :wink:
Ben druk aant werken laatste tijd.
Je hebt een heel mooi voorbeeld gegeven van iets wat bijdraagt tot gelukkig zijn.

Veel liefs,
Steffi
Ik houdt ervan om andere Kafirs tot de Islam uit te nodigen, dat maakt mij gelukkig, het maakt mij gelukkig om in de kerk te preken over Jezus in Islamitische visie, het maakt mij gelukkig om mensen te helpen op straat of waar dan ook, het maakt mij gelukkig om het geluk van het hiernamaals te verspreiden, het maakt mij gelukig om Complimenten te krijgen van mensen, het maakt mij gelukkig om goed te presteren met sport.


Menselijk genoeg?

GELOOF = WERKELIJKHEID

Islam is het dat mij het meest gelukkige maakt, en jullie hebben de gedachte om Islam uit te bannen uit Nederland, tenminste deze onrealistische gedachte hebben jullie, jullie ontnemen hetgene waarvan ik het meest op aarde houd, en Moge Allah(swt) jullie daarvoor vloeken, Satanistische praktijken zijn niet iets waar met liefde geregaeerd moet worden, dit soort praktijken moeten met het harde woord worden uitgeroeit!

En je weet zelf ook dat je een scheinheil bent, je hebt Islam nog nooit gekend endus noem jejezelf aub geen ex-moslim.
Stelletje Propagandisten man, Snap jij dan nog niet dat mensen zoals die afwasmiddel "Ariel" jouw alleen gebruiken voor propaganda-materiaal?

Houzee!!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

En je weet zelf ook dat je een scheinheil bent, je hebt Islam nog nooit gekend endus noem jejezelf aub geen ex-moslim.
Stelletje Propagandisten man, Snap jij dan nog niet dat mensen zoals die afwasmiddel "Ariel" jouw alleen gebruiken voor propaganda-materiaal?
Ik vind mezelf ni scheinheilig nee.
Ik doe mezelf niet anders voor dan ik ben..
Als ik er nu op terugkijk was ik vroeger scheinheilig,maar nu niet meer.
Ik heb de islam misschien inderdaad niet lang gekend,ik was er wel lang genoeg mee bezig.
Maar ben veel dingen pas te weten gekomen sinds ik me hier aanmelden op FFI.

Afwasmiddel 'ariel' is een van de vele wijze en lieve mensen op dit forum !
Je kan je beter ook eens met Ariel wassen,dan krijg je wat van haar verstand over :P

Xxx
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Goed zo!
Een leven zonder moslimmafkezerij.
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Bericht door katie »

Steffi meid,super goed bezig ! Doe zo voort !
Katie
Plaats reactie