Mij voorstellen, dag allemaal

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
katleen
Berichten: 6
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 1:24 pm

Bericht door katleen »

Katholieke mannen willen ook een vrouw die hun was doet hoor, en kinderen krijgt en kookt. Bij hen is ook sprake van sexopdringing. Voor vrouwen is dat een universeel gegeven. Dat alleen moslim mannen zoiets willen is onzin. En sommige katholieke mannen houden er ook andere vrouwen op na, naast hun eigen vrouw. Of ze willen niet dat hun vrouw buitengaat en contacten legt met anderen. Dat is universeel.
Als je ooit naar horrorfilms hebt gekeken of griezelfilms hebt gezien, dan ben je vanzelf ook een griezel. Ha ha ha haaa dat vind ik echt heel grappig hoor. Nou moet ik heel erg lachen daarvan... Dank u mijn dag is weer goed.........
Vriendschap is vaak duurzamer dan een relatie
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

katleen : lach gerust

Moslims hebben niet "ooit de koran gelezen". De essentie van een moslim zijn is dat je aanvaard wat in de koran staat als waar, zelfs als het tegen logica, tegen je eigen menselijkheid ingaat (terwijl de essentie van het Christendom is dat de menselijkheid, je geweten, je medelijden dient je acties te sturen, zelfs als dat lijkt tegen de bijbel in te gaan). De essentie van moslim zijn is dat als de koran zegt "moordt" dat jij niet denkt, niet kijkt, niet met de gevolgen bezig bent, maar gewoon *boef* de trekker overhaalt.

Jij bent in het proces om je leven te verwedden op de stelling dat "moslims de koran niet volgen"

Wat zijn de consequenties als je je vergist, katleen ? Wat gebeurd er dan ? Dat is de vraag die je je moet stellen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

katleen schreef:Katholieke mannen willen ook een vrouw die hun was doet hoor, en kinderen krijgt en kookt. Bij hen is ook sprake van sexopdringing. Voor vrouwen is dat een universeel gegeven. Dat alleen moslim mannen zoiets willen is onzin. En sommige katholieke mannen houden er ook andere vrouwen op na, naast hun eigen vrouw. Of ze willen niet dat hun vrouw buitengaat en contacten legt met anderen. Dat is universeel.
Als je ooit naar horrorfilms hebt gekeken of griezelfilms hebt gezien, dan ben je vanzelf ook een griezel. Ha ha ha haaa dat vind ik echt heel grappig hoor. Nou moet ik heel erg lachen daarvan... Dank u mijn dag is weer goed.........
Beste katleen.
Heb jij voorbeelden van sommige katholieke mannen hun vrouw binnen houden? en word dit door de katholieke kerk verplicht?

Meisje.. Trouw met deze man, en word Moslima.
Ik ga van het standpunt uit dat een ieder zijn eigen fouten mag maken.
Jij wil voelen. Dat mag.
Jij wil via de harde weg een les leren. Dat mag.
Maar hou in je achterhoofd, dat het de meest wijze mensen zijn die van de fouten van andere leren.

Ik zie voorlopig geen wijsheid in jouw posten, dus wie niet horen wil moet voelen.

Succes in je leven kind. Ik hoop voor jou dat de pijn zal meevallen.
Je weet in ieder geval waar je naar toe moet komen als je steun nodig zal hebben.
Wij zullen er voor je zijn als het nodig is, maar ga nu eerst maar pijn ervaren. Dat wil je graag, en dat moet je dus ook doen.


Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Jan Janssen
Berichten: 112
Lid geworden op: za jul 22, 2006 3:14 pm
Locatie: Germany

Bericht door Jan Janssen »

ajax schreef:@ Jan janssen plaats jij is al jou standpunten die je daar hebt opgesomt in mijn topic met de Koranverzen want iedereen kan uit z,n nek heer
Beste Ajax,

Uit je reactie blijkt dat jij geen idee hebt wat in de koran en de sahih hadith staat. Klopt dit echt?

Hoe wil jij de Islam verdedigen zonder een elementaire kennis van de basisteksten van de Islam?

Dit is voor mij een raadsel.

Wat betekent 2:256 er is geen dwang in de godsdienst?

1- iedereen kan de godsdienst kiezen die hij wil, monotheistisch of niet, als hij een goed persoon is gaat hij naar de hemel, anders naar de hel

2- je hoeft niet te vechten tegen de christenen en Joden en je hoeft de polytheisten niet te doden! alle mensen zijn gelijk, wat ze ook geloven! een moslim is niet meer waard dan een niet-moslim en iedereen heeft dezelfde rechten!

3- iedereen kan de godsdienst kiezen die hij wil en die ook belijden en zeggen waarom hij Allah een jaloerse dictator vindt en Mohamed een gespleten persoonlijkheid die enerzijds een voorbeeld is voor de mensheid (betrouwbaar = al amin, verlegen, geduldig, lief voor zijn vrouwen, ...) en anderzijds een rover, moordenaar, dictator, womanizer, minnaar van een klein meisje en ander fraais.

4- een moslim mag gerust van godsdienst veranderen en dit ook zeggen

5- een moslim mag van godsdienst veranderen als hij maar verder doet dat hij moslim is en zijn mond houdt

Zeg eens welke optie telt of zijn er andere opties?

Volgens mijn versie van de koran zijn volgende opties niet mogelijk:

1- 3.85
2- 9.29 en 9.5
3- 5.33
4- 5.33 en 4.89

Al deze verzen zijn in directe contradictie met 2.256. Er staan dus contracties in de koran. Allah zou zichzelf niet tegenspreken dus is de koran niet van Allah.

Dus enkel optie 5 blijft over, geen dwang betekent dus doen alsof je moslim bent en verder je mond houden.

Of heb jij een nieuwe revisie van de koran? Versie 3.01?

Groeten,
Jan
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Ha Katleen,

van harte welkom. Zoals reeds eerder gezegd, bezint eer ge begint.
Dat je je aangetrokken voelt tot een bepaalde religie, daar kan ik inkomen, maar ik begrijp niet goed waarom jij je aangetrokken voelt tot de islam. Ik krijg het gevoel dat je er nog weinig tot bijna niets van weet !!

En voor je het misschien verkeerd heb begrepen, wij hebben hier niets tegen moslims. Wel tegen de islam.

een fijne en vooral leerzame tijd op dit forum

groetjes van Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Succes in je leven kind. Ik hoop voor jou dat de pijn zal meevallen.
Je weet in ieder geval waar je naar toe moet komen als je steun nodig zal hebben.
Wij zullen er voor je zijn als het nodig is, maar ga nu eerst maar pijn ervaren. Dat wil je graag, en dat moet je dus ook doen.
Kathleen,

Hier heeft Ariel echt volledig gelijk in.
Ik wist het in het begin ook allemaal beter en wou niet luisteren naar wat ze me hier allemaal 'wijsmaakte'.
Nu pas weet ik dat ze me niets wijsmaakte maar dat ze me de waarheid vertelden.
Moest ik toen geweten hebben wat ik nu weet,zou het zover niet zijn gekomen.
En inderdaad de mensen hier op FFI zijn er wanneer ik ze nodig heb,ook al ben ik niet altijd even aangenaam geweest tegen hun.
Maar waar zijn mijn zogenaamde 'zusters' nu ?
Kheb bijna met geen een nog contact,zegt toch genoeg,of ni?

Dus bij deze nog is aaan iederééén bedankt dat ik na mijn achterlijk gedrag toch nog hier terecht kon !

XXXx

Steffi
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Jan Janssen schreef:
ajax schreef:@ Jan janssen plaats jij is al jou standpunten die je daar hebt opgesomt in mijn topic met de Koranverzen want iedereen kan uit z,n nek heer
Beste Ajax,

Uit je reactie blijkt dat jij geen idee hebt wat in de koran en de sahih hadith staat. Klopt dit echt?

Hoe wil jij de Islam verdedigen zonder een elementaire kennis van de basisteksten van de Islam?

Dit is voor mij een raadsel.

Wat betekent 2:256 er is geen dwang in de godsdienst?

1- iedereen kan de godsdienst kiezen die hij wil, monotheistisch of niet, als hij een goed persoon is gaat hij naar de hemel, anders naar de hel

2- je hoeft niet te vechten tegen de christenen en Joden en je hoeft de polytheisten niet te doden! alle mensen zijn gelijk, wat ze ook geloven! een moslim is niet meer waard dan een niet-moslim en iedereen heeft dezelfde rechten!

3- iedereen kan de godsdienst kiezen die hij wil en die ook belijden en zeggen waarom hij Allah een jaloerse dictator vindt en Mohamed een gespleten persoonlijkheid die enerzijds een voorbeeld is voor de mensheid (betrouwbaar = al amin, verlegen, geduldig, lief voor zijn vrouwen, ...) en anderzijds een rover, moordenaar, dictator, womanizer, minnaar van een klein meisje en ander fraais.

4- een moslim mag gerust van godsdienst veranderen en dit ook zeggen

5- een moslim mag van godsdienst veranderen als hij maar verder doet dat hij moslim is en zijn mond houdt

Zeg eens welke optie telt of zijn er andere opties?

Volgens mijn versie van de koran zijn volgende opties niet mogelijk:

1- 3.85
2- 9.29 en 9.5
3- 5.33
4- 5.33 en 4.89

Al deze verzen zijn in directe contradictie met 2.256. Er staan dus contracties in de koran. Allah zou zichzelf niet tegenspreken dus is de koran niet van Allah.

Dus enkel optie 5 blijft over, geen dwang betekent dus doen alsof je moslim bent en verder je mond houden.

Of heb jij een nieuwe revisie van de koran? Versie 3.01?

Groeten,
Jan
3.85. En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.


9.29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

9.5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

4.89. Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Gaat dat in tegenspraak?NEE
En trouwens ik heb de context er niet bijgezet :wink:
A proud amazigh!
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Ben jij nu echt een idioot ? Dit klinkt als je reinste maffia "bescherming", dat weet jij ook.

Jij mag hier een winkel openhouden hoor, geen probleem, ik vrees enkel dat er hier nogal wat - euhm - pyromanen rondlopen. Maar geen probleem hoor, wij kunnen bescherming bieden tegen al dat geweld. Je moet enkel doen wat wij zeggen ... en dat is niet veel hoor ...

Als je ons verlaat ? Oh dat mag hoor, geen probleem. Vrijheid enzo. Dan verlies je uiteraard wel je bescherming, en ik hoor dat de pyromanen heel actief zijn tegen dat soort mensen.

En dan blijft het verder gaan natuurlijk. 2 dagen later. Ja je moet alcohol droppen. Dat kan niet. De pyromaan is daar volgens mij tegen. 3 dagen later ... en varkensvlees, nee dat kan ook niet. De volgende week ... vrouwen laten werken ? Nee onmogellijk, sorry, te gevaarlijk met zoveel pyromanen in de buurt. De week daarna ... zeg wat je hier zegt over mij dat kan niet, alle we vragen niet veel, enkel dat je je vrijheid van meningsuiting een beetje inperkt ... je weet wel ... om de gevoeligheden van die pyromanen niet te raken.

En dan blijkt, natuurlijk, dat ajax en "de pyromaan" ... dezelfde persoon zijn.
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Bericht door katie »


En inderdaad de mensen hier op FFI zijn er wanneer ik ze nodig heb,ook al ben ik niet altijd even aangenaam geweest tegen hun.
Maar waar zijn mijn zogenaamde 'zusters' nu ?
Kheb bijna met geen een nog contact,zegt toch genoeg,of ni?

Dus bij deze nog is aaan iederééén bedankt dat ik na mijn achterlijk gedrag toch nog hier terecht kon !

XXXx

Steffi
Heel graag gedaan, Steffi.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Jouw gedrag was helemaal niet achterlijk Steffie, je was even het Noorden (en alle andere windrichtingen erbij :? ) kwijt...
We zijn er inderdaad voor jou, jij bent ook een dochter van mij, van Katie, van Ariel, van Thomas,een zusje van Freya, van Alba, van BFA, van Stropke en Sprot, van Nadia, een kind van Afghan, van....ons allemaal !
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

En om niet te vergeten, je bent een Kind van Adam!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Heel leuk dat je onze hulp hebt weten te aanvaarden en dat je goed terecht bent gekomen Steffie. Graag gedaan.

Daarvoor doen we het tenslotte! Om mensen te helpen uit die sektarische hersenspoeling te geraken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

BaniIsrael schreef:En om niet te vergeten, je bent een Kind van Adam!
L.u.l. niet. Mijn vader heet Jan en niet anders,.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Dutch schreef:Jouw gedrag was helemaal niet achterlijk Steffie, je was even het Noorden (en alle andere windrichtingen erbij :? ) kwijt...
We zijn er inderdaad voor jou, jij bent ook een dochter van mij, van Katie, van Ariel, van Thomas,een zusje van Freya, van Alba, van BFA, van Stropke en Sprot, van Nadia, een kind van Afghan, van....ons allemaal !
Zo is dat Dutchie. :D :D
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »


Daarvoor doen we het tenslotte! Om mensen te helpen uit die sektarische hersenspoeling te geraken.
Ik hoop dat er nog vele na mij gaan komen die dankzij jullie "de échte waarheid" weten..Het is echt nodig denk ik ..

XXX *Steffi*
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

@Katleen,
Voor vrouwen is dat een universeel gegeven. Dat alleen moslim mannen zoiets willen is onzin. En sommige katholieke mannen houden er ook andere vrouwen op na, naast hun eigen vrouw. Of ze willen niet dat hun vrouw buitengaat en contacten legt met anderen. Dat is universeel.
Meisje, je klinkt als iemand die maar weinig kaas heeft gegeten van religieuze stromingen. Kritiek op de islam wordt vaak door twijfelaars en verstokten meteen beantwoord met kritiek op het christendom. 'Alsof dat allemaal goed is.' Er zijn moslims, christenen, hindoeïsten, atheïsten en mensen met een ander geloof actief op dit forum. Niet iedereen zal jouw 'universele gegeven' met je delen. Ik in elk geval niet. Geen godheid of universele wet stelt mij op een lager niveau dan een mens die lichamelijk wat anders gebouwd is.

Ik raad je aan om vooral de berichten van Steffi (souhaila) te lezen. Een jonge meid, maar gelukkig niet zover in de put gezonken dat ze er niet meer uit kon komen. Steffi heeft gelukkig haar hersens weten te gebruiken en is nu een ervaring rijker (een een kanjer :D )
Lees ook maar eens de posts die Melissa hier geplaatst heeft. Zij is met een moslim getrouwd en heeft ook al het nodige gezeur en gedram ondervonden.
En als je dan toch bezig bent met lezen: Nadia en Dutch kunnen je haarfijn uit de doeken doen hoe het is om als moslima te moeten leven in een omgeving waar de vrouw geen enkel recht heeft.
Verder hoop ik oprecht, dat je Ariels waarschuwing gelezen hebt. En dat je 'm ter harte neemt. Ik wens je veel succes toe.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Dutch schreef:Jouw gedrag was helemaal niet achterlijk Steffie, je was even het Noorden (en alle andere windrichtingen erbij :? ) kwijt...
We zijn er inderdaad voor jou, jij bent ook een dochter van mij, van Katie, van Ariel, van Thomas,een zusje van Freya, van Alba, van BFA, van Stropke en Sprot, van Nadia, een kind van Afghan, van....ons allemaal !
Wouw, we wilden zo graag een dochter krijgen, maar het werden alle vier zonen. Dankzij FFI hebben we eindelijk een dochter aan onze lieve Nadia en nu ook aan Steffie.
Veel liefs van je virtuele vader,
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

souhaila schreef:

Daarvoor doen we het tenslotte! Om mensen te helpen uit die sektarische hersenspoeling te geraken.
Ik hoop dat er nog vele na mij gaan komen die dankzij jullie "de échte waarheid" weten..Het is echt nodig denk ik ..

XXX *Steffi*
Gimme a break :lol:
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Re: Mij voorstellen, dag allemaal

Bericht door Ashadoe »

katleen schreef:Hey,
Mijn naam is Katleen. Ik ben een vrouw van 24 uit België - Brussel, en heb een vriendschappelijke relatie met een moslim man.
Ik denk dat mijn vriend aanstuurt op veel meer en een romantische relatie wil. Ik denk dat daardoor onze band zal kapotgaan op termijn. Nou heb ik mijn katholieke geloof nooit echt in de praktijk uitgevoerd alhoewel ik toch geloofde. De koran spreekt mij meer aan dan de Bijbel. Daarom overweeg ik al een tijdje (ook zonder moslimvriend) om mij te bekeren tot moslim. Alleen weet ik niet waar en hoe ik daaraan moet beginnen. Of ben ik niet goed bezig en zou ik dat misschien beter niet doen? Ik weet het niet goed hoor.
Groetjes
Els
Beste Katleen,

Leuk om te horen dat je overweegt tot de islaam te bekeren.
Als je wilt, kan ik je wel wat sites geven over de islaam.
Advies zal ik op dit forum niet vragen. Hier is 90% van de leden anti-islaam en 10% moslims die hen willen overtuigen van de goedheid van de islaam.

Dat Allah jou pad mag verlichten! Ameen!

Mvg,

Ashadoe

http://www.ontdekislam.nl
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

souhaila schreef: Dus bij deze nog is aaan iederééén bedankt dat ik na mijn achterlijk gedrag toch nog hier terecht kon !
Heb ik niet gezien. Bovendien, zo achterlijk ben je niet, want je had toch al vrij snel dingen door. Jij hebt tenminste geen bord voor je kop en kan luisteren naar rede.

Dus, als ik je op de één of andere manier, heb geholpen, dan is dat graag gedaan en met veel plezier. :D
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Re: Mij voorstellen, dag allemaal

Bericht door Freya »

Ashadoe schreef: Leuk om te horen dat je overweegt tot de islaam te bekeren.
Als je wilt, kan ik je wel wat sites geven over de islaam.
Advies zal ik op dit forum niet vragen. Hier is 90% van de leden anti-islaam en 10% moslims die hen willen overtuigen van de goedheid van de islaam.

Dat Allah jou pad mag verlichten! Ameen!
http://www.ontdekislam.nl
Dat is ook een goed advies van Ashadoe, kijk eens hoe er geschreven wordt over niet moslims, hoe daar niet mee om te gaan, stel eens wat kritische vragen. Niet te veel, want dan krijg je een ban.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mij voorstellen, dag allemaal

Bericht door Ariel »

Ashadoe schreef:
Advies zal ik op dit forum niet vragen. Hier is 90% van de leden anti-islaam en 10% moslims die hen willen overtuigen van de goedheid van de islaam.
Kuch... je moet als Moslim wel heel goed kunnen liegen als je de mensheid wil overtuigen van de "goedheid "van Islam.

Overtuig ons eens van de goedheid van Islam Ashadoe.
Ik ben benieuwd.

Bedoel je deze goedheid?

Afbeelding

Of deze goedheid?

Afbeelding


Of deze goedheid?

Afbeelding

Of deze goedheid?

Afbeelding

Succes. Ik wacht met spanning af.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Ashadoe, ik ben volledig met je akkoord :

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... aa71de7477
as-salaam

ik vind het echt bijna grappig... jullie zijn niet echt in orde mensen...

ik ben blij dat ik een 'diehard' ben zoals jullie dat noemen en waarom? jullie zijn moslims maar jullie nemen alleen datgene wat jullie bevalt... maar dat kan niet... als je moslim bent, dan volg je alles op en niet dat je het niet eens bent met de doodstraf voor degene die islam verlaat... nou, dat laat ik links liggen en datgene wat je bevalt wel accepteren.. it's all or nothing...

Allah knows best... the most Merciful...
Ashadoe, overal zijn moslims moordenaars, spijtig genoeg.
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

tomc schreef:Ashadoe, ik ben volledig met je akkoord :

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... aa71de7477
as-salaam

ik vind het echt bijna grappig... jullie zijn niet echt in orde mensen...

ik ben blij dat ik een 'diehard' ben zoals jullie dat noemen en waarom? jullie zijn moslims maar jullie nemen alleen datgene wat jullie bevalt... maar dat kan niet... als je moslim bent, dan volg je alles op en niet dat je het niet eens bent met de doodstraf voor degene die islam verlaat... nou, dat laat ik links liggen en datgene wat je bevalt wel accepteren.. it's all or nothing...

Allah knows best... the most Merciful...
Ashadoe, overal zijn moslims moordenaars, spijtig genoeg.
Ja, ook op andere forums worden dit soort discussies gehouden, maar hier staan ze toch wat meer voor elkaar open dan hier.
Allah is de Alwetende!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Re: Mij voorstellen, dag allemaal

Bericht door Ashadoe »

Ariel schreef: Kuch... je moet als Moslim wel heel goed kunnen liegen als je de mensheid wil overtuigen van de "goedheid "van Islam.

Overtuig ons eens van de goedheid van Islam Ashadoe.
Ik ben benieuwd.

Bedoel je deze goedheid?



Of deze goedheid?




Of deze goedheid?



Of deze goedheid?



Succes. Ik wacht met spanning af.
Ariel, je komt nu met foto's van Afghanistan(?), waar de Taliban heeft geheerst. Ik heb het al eerder gezegd; jullie zijn veels te zwart wit;

Vergeet een keer wat je weet van islaam en luister eens naar de andere kant. Leer over de goede dingen van de islaam!

Ik advieseer jullie wat jullie mij steeds advieseren; "Steek je kop niet in het zand!"

Mvg,

Ashadoe

p.s geef voortaan de links van de foto's. Ik bepaal zelf wel of ik ze wil zien.
Allah is de Alwetende!
Plaats reactie