Mij voorstellen, dag allemaal

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

ajax schreef:@ Jan janssen plaats jij is al jou standpunten die je daar hebt opgesomt in mijn topic met de Koranverzen want iedereen kan uit z,n nek heer
Kan iemand de ondertiteling bij de post van Ajax plaatsen? volgens mij spreekt hij een of andere Alien taal :lol:
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Afghan schreef:
ajax schreef:@ Jan janssen plaats jij is al jou standpunten die je daar hebt opgesomt in mijn topic met de Koranverzen want iedereen kan uit z,n nek heer
Kan iemand de ondertiteling bij de post van Ajax plaatsen? volgens mij spreekt hij een of andere Alien taal :lol:
In jou taal:hahhayhhjajuauij ksuyhieji hjbhdjkd begrijp je het? vast wel en wanneer ga je terug naar afghanistan
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

ajax schreef:
Afghan schreef:
ajax schreef:@ Jan janssen plaats jij is al jou standpunten die je daar hebt opgesomt in mijn topic met de Koranverzen want iedereen kan uit z,n nek heer
Kan iemand de ondertiteling bij de post van Ajax plaatsen? volgens mij spreekt hij een of andere Alien taal :lol:
In jou taal:hahhayhhjajuauij ksuyhieji hjbhdjkd begrijp je het? vast wel en wanneer ga je terug naar afghanistan
Dit is mijn taal oen:
این است نمونه ای از: احمق تر از کون خوک
vertaling: dit is een voorbeeld van:dommer dan het achterste van een varken :lol:
P.s. met DIT bedoel ik jou reactie

Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Afghan schreef:
ajax schreef:
Afghan schreef: Kan iemand de ondertiteling bij de post van Ajax plaatsen? volgens mij spreekt hij een of andere Alien taal :lol:
In jou taal:hahhayhhjajuauij ksuyhieji hjbhdjkd begrijp je het? vast wel en wanneer ga je terug naar afghanistan
Dit is mijn taal oen:
این است نمونه ای از: احمق تر از کون خوک
vertaling: dit is een voorbeeld van:dommer dan het achterste van een varken :lol:
P.s. met DIT bedoel ik jou reactie

Afghan
Alher tassilat,n yemek a miss,n kehba :)
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

ajax schreef:
Afghan schreef:
ajax schreef: In jou taal:hahhayhhjajuauij ksuyhieji hjbhdjkd begrijp je het? vast wel en wanneer ga je terug naar afghanistan
Dit is mijn taal oen:
این است نمونه ای از: احمق تر از کون خوک
vertaling: dit is een voorbeeld van:dommer dan het achterste van een varken :lol:
P.s. met DIT bedoel ik jou reactie

Afghan
Alher tassilat,n yemek a miss,n kehba :)
Je hebt weer de ondertiteling vergeten, dus kan ik helaas niet met je lachen.
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Afghan schreef:
ajax schreef:
Afghan schreef: Dit is mijn taal oen:
این است نمونه ای از: احمق تر از کون خوک
vertaling: dit is een voorbeeld van:dommer dan het achterste van een varken :lol:
P.s. met DIT bedoel ik jou reactie

Afghan
Alher tassilat,n yemek a miss,n kehba :)
Je hebt weer de ondertiteling vergeten, dus kan ik helaas niet met je lachen.
Afghan
Het is berbers dus helaas weet je niet wat er staat jeghjoer :)
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

ajax schreef:
Alher tassilat,n yemek a miss,n kehba :)
Je hebt weer de ondertiteling vergeten, dus kan ik helaas niet met je lachen.
Afghan[/quote]

Het is berbers dus helaas weet je niet wat er staat jeghjoer :)[/quote]

Hey sloomdenkende moslim,
Ik kan het verschil tussen Nederlands en niet-nederlands wel zien, ik was zo vriendelijk geweest om het zinnetje in mijn taal voor jou te vertalen, maar jij bent te dom om je eigen woorden te kunnen vertalen, of kunnen je woorden het daglicht niet verdragen? wat heel vaak op jullie van toepassing is.
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Afghan schreef:
ajax schreef:
Alher tassilat,n yemek a miss,n kehba :)
Je hebt weer de ondertiteling vergeten, dus kan ik helaas niet met je lachen.
Afghan
Het is berbers dus helaas weet je niet wat er staat jeghjoer :)[/quote]

Hey sloomdenkende moslim,
Ik kan het verschil tussen Nederlands en niet-nederlands wel zien, ik was zo vriendelijk geweest om het zinnetje in mijn taal voor jou te vertalen, maar jij bent te dom om je eigen woorden te kunnen vertalen, of kunnen je woorden het daglicht niet verdragen? wat heel vaak op jullie van toepassing is.
Afghan[/quote]

Aleher tassilat,n yemek a miss,n kehba konchek ithenath thi barra nig?tfenash zi tegna gethmenshek nig a le :)
A zemmer
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ajax, voortaan schrijf jij in het Nederlands.
Als je wilt schelden dan doe je dat maar in de Nederlandse taal, zodat ook wij weten wat voor "Vriendelijke" woorden je naar het hoofd van Afghan smijt.

Dit is een waarschuwing.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Aleher tassilat,n yemek a miss,n kehba konchek ithenath thi barra nig?tfenash zi tegna gethmenshek nig a le Smile
A zemmer

ITAQI ALLAHI!!

NEEMT DEZE WOORDEN TERUG!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ik begrijp er enkele verbasterde arabische woorden van...en het is niet fraai !
Schaam je Ajax !
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Dutch schreef:Ik begrijp er enkele verbasterde arabische woorden van...en het is niet fraai !
Schaam je Ajax !
Van mij hoeft ie zich helemaal niet te schamen hoor, hij is een moslim en schelden en vloeken horen nu eenmaal bij moslims. Het is hun tweede natuur. Dus Ajax van mij mag je doorgaan, want waar het hart vol van is, stroomt het uit de mond.
laat maar zien waar jou hart vol van is, maar wel even vriendelijk zijn om ons vooraf te waarschuwen zodat we op tijd onze neuzen dichtknijpen.
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Afghan schreef:
Dutch schreef:Ik begrijp er enkele verbasterde arabische woorden van...en het is niet fraai !
Schaam je Ajax !
Van mij hoeft ie zich helemaal niet te schamen hoor, hij is een moslim en schelden en vloeken horen nu eenmaal bij moslims. Het is hun tweede natuur. Dus Ajax van mij mag je doorgaan, want waar het hart vol van is, stroomt het uit de mond.
laat maar zien waar jou hart vol van is, maar wel even vriendelijk zijn om ons vooraf te waarschuwen zodat we op tijd onze neuzen dichtknijpen.
Afghan
Jij goyim, U weet niet wat daar staat, u hebt geen Idee!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Mij voorstellen, dag allemaal

Bericht door Iznogoodh »

katleen schreef:Hey,
Mijn naam is Katleen. Ik ben een vrouw van 24 uit België - Brussel, en heb een vriendschappelijke relatie met een moslim man.
Ik denk dat mijn vriend aanstuurt op veel meer en een romantische relatie wil. Ik denk dat daardoor onze band zal kapotgaan op termijn. Nou heb ik mijn katholieke geloof nooit echt in de praktijk uitgevoerd alhoewel ik toch geloofde. De koran spreekt mij meer aan dan de Bijbel. Daarom overweeg ik al een tijdje (ook zonder moslimvriend) om mij te bekeren tot moslim.
Geen paniek!
Volg mijn instructies...

Adem in. Adem rustig uit.
Adem in. Adem rustig uit.
Adem in. Adem rustig uit.
Ontspan je.
Ontspan je nekspieren.
Ontspan je armen.
Je handen.
Ontspan je buik.
Ontspan je billen.
Ontspan je benen.
Je voeten.
Gooi je hoofd leeg.
Oh nee wacht. Dat heb je al gedaan.

Maak niet uit.

Adem in. Adem rustig uit.
Adem in. Adem rustig uit.
Adem in. Adem rustig uit.

Ontspan je.

Zooooooo....

Dat doet je goed, nietwaar?
Je voelt je vast veel beter.

Neem een slaapmutsje.
Ga naar bed.
Slaap diep en droom lekker.

Morgen zijn je waanideeen weer verdwenen en ben je weer een gewoon mens.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Welkom Katleen, ik hoop dat je hier veel zult leren. Wees maar dankbaar voor de wijze woorden van Dutch, Ariel, Afghan en Jan Jansen. Hopelijk behoedt jou dat voor een toekomst die nu nog niet te overzien is.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

ajax schreef:
souhaila schreef:Geen dwang zei je? :roll:
1 simpele vraag spreekt dat de Koran tegen?
Ja. Uiteraard.

Moorden, verkrachten, ... en vrijheid gaan niet samen. Om evidente redenen.

Waarom ben jij eigenlijk een moordenaar, ajax ? Of spreek je de koran tegen ?
katleen
Berichten: 6
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 1:24 pm

Bericht door katleen »

Het boek, de koran, is niet goed, volgens sommigen van jullie, maar ik vind dat diezelfde stelling echt nie mag worden toegepast op ALLE mensen die het boek lezen of studeren of moslim zijn hé.
Christenen hebben wel aan heksenverbranding gedaan en wat nog meer donkere zaken.
Mijn moslimvriend is de beste vriend die ik ooit ben tegengekomen en zeer zeker de braafste mens op aarde.
Sommige personen die zo negatief reageren uit mijn omgeving, hebben nog nooit in hun leven met een moslim gesproken. Dus versta ik maar weinig van hun negativisme.
Kom ik van een andere planeet? Zo voel ik mij echt wel...
Vriendschap is vaak duurzamer dan een relatie
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

katleen schreef:Het boek, de koran, is niet goed, volgens sommigen van jullie, maar ik vind dat diezelfde stelling echt nie mag worden toegepast op ALLE mensen die het boek lezen of studeren of moslim zijn hé.
Christenen hebben wel aan heksenverbranding gedaan en wat nog meer donkere zaken.
Mijn moslimvriend is de beste vriend die ik ooit ben tegengekomen en zeer zeker de braafste mens op aarde.
Sommige personen die zo negatief reageren uit mijn omgeving, hebben nog nooit in hun leven met een moslim gesproken. Dus versta ik maar weinig van hun negativisme.
Kom ik van een andere planeet? Zo voel ik mij echt wel...
Denk je echt dat wij niet spreken met moslims ? Er zitten er hier genoeg hoor. En uit gesprekken tussen moslims en niet-moslims is deze site ontstaan in de eerste plaats. De stichter van zowel de internationale site, Ali Sina, als van de nederlandstalige, Dutch, zijn ex-moslims.

Weet ook dat als een westers man een vrouw versiert, en daar moeite voor doet op een wat langere termijn, dan is hij op zoek naar iemand om zijn leven mee te delen.

Voor moslims geldt dat niet. Moslimmannen zijn op zoek naar een contract, een vrouw die kookt, de was doet, en jongt, zij zijn op zoek naar een contract. Aangezien zij iets krijgen zijn zij ook bereid om een prijs te betalen. Maar wees dus niet misleid : alle moeite, geld en cadeaus die een moslimman in je steekt, zijn een investering, in de pure zin van het woord, en dienen dus met intrest terugbetaald te worden als je op zijn voorstel ingaat.

Ik weet dat je je doodgraag de illusie wilt maken dat dit niet klopt, maar je bent het wel aan jezelf schuldig om dit te overwegen. Waarom is hij aardig ? Omdat jij voor het huwelijk veel rechten hebt. Na het huwelijk heb je er geen meer. Ook niet het recht om terug uit dat huwelijk te stappen.

Wat je vandaag ziet, is een facade. Het is een "val". Het is niet anders dan een proximus affiche die uitschreeuwt hoeveel gratis minuten je krijgt. Maar je zal betalen, katleen, spijtig genoeg, als je erop ingaat. Desnoods komen ze het met een deurwaarder en geweld het geld halen.

Als je op de avances van die moslimman ingaat, zal je ook jouw deel van het contract moeten vervullen : geen werk, enkel kinderen, geen contact met de buitenwereld meer, gewelddadig opdringen van sex, gewelddadig opdringen van islam aan de kinderen, ...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Beste katleen: het gaat hem niet over "moslims".

Wij hebben het hier over de ideologie, ooit ontworpen door een Arabische krijgsheer (met nog andere minder leuke trekjes), die onder het mom van "religie" aan hopen mensen wordt opgedrongen, en liefst geimprenteerd vanaf dat ze geboren zijn.

Het is de ideologie die fout is, niet de mensen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

O Goyim!

Luister naar de Heer, Hij heeft uit Arabie een Beste der mensen gehaald, een Wees, Hij is diegene die Voor de Bani-Israel is gekomen, Hij is degene die is gekomen voor Ahul Amazigya, En Voor Alle volkeren, De Profeet Mozes VREDE ZIJ MET HEM, De Profeet Salomon VREDE ZIJ MET HEM, De profeet Mohammed VREDE ZIJ MET HEM, Zij allen waren Echte krijgsheren! Zij waren de krijgers van Allah! Zij waren de Beste van de Mensen, Zij volgden de wetten van Allah!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

BaniIsrael schreef:O Goyim!

Luister naar de Heer, Hij heeft uit Arabie een Beste der mensen gehaald, een Wees, Hij is diegene die Voor de Bani-Israel is gekomen, Hij is degene die is gekomen voor Ahul Amazigya, En Voor Alle volkeren, De Profeet Mozes VREDE ZIJ MET HEM, De Profeet Salomon VREDE ZIJ MET HEM, De profeet Mohammed VREDE ZIJ MET HEM, Zij allen waren Echte krijgsheren! Zij waren de krijgers van Allah! Zij waren de Beste van de Mensen, Zij volgden de wetten van Allah!
Nog een aanhanger van een oorlogsgod. Denk jij nu echt dat een almachtige schepper de God is van miserie en onrecht?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

BaniIsrael : dit is gewoon een flauwe poging om joden te beledigen. En uiteraard komt ook uit jouw berichtje de haat, en de oorlog naar voren.

Katleen : lees die post hierboven, zodat je weet wat je ook nog te wachten staat : extreem antisemitisme.

Vertel trouwens eens, waarom mogen "moslims" niet beoordeeld worden volgens wat er in de koran staat ? Dat is immers waar ze zelf mee identificeren. Nazi's worden ook beoordeeld op wat er in Mein kampf staat (komt trouwens heel goed overeen met de koran hoor). Communisten worden nog steeds volgens Marx, of erger, Mao's boekje beoordeeld.

Waarom mogen moslims dan niet beoordeeld worden op hun boek ? Of ben jij ook tegen "discriminatie" van nazi's, die denken dat alle niet-perfect-blanken afgemaakt dienen te worden, of Marx, die vinden dat alle mensen met geld, welja, basically bestolen moeten worden, of Mao die vinden dat alle mensen met geld afgemaakt moeten worden ?

Discriminatie, en extreem racisme, is een centrale component van de islam. Lees 5 posts van iemand als ajax, en ook jij zal dat niet meer kunnen ontkennen. Of lees enkele fatwa's van de al-azhar universiteit, als je het liever van de "autoriteit" hoort. Of ... lees Khomeini's groene boekje (waarin hij pleit voor het verkrachten van baby's ... geen grap, spijtig genoeg ... als zijnde deel van de islam).

Arabisch is de enige taal ter wereld dat een werkwoord heeft dat betekend "baby's penetreren". Oh mocht je het afvragen, dat is niet illegaal in moslimlanden als saudi arabie of iran, integendeel, dat is een wijdverspreide gewoonte. Een van de vele "culturele trekjes" van de islam. Net zoals het sexueel verminken van vrouwen, een "cultureel trekje" is.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Ketter schreef:
BaniIsrael schreef:O Goyim!

Luister naar de Heer, Hij heeft uit Arabie een Beste der mensen gehaald, een Wees, Hij is diegene die Voor de Bani-Israel is gekomen, Hij is degene die is gekomen voor Ahul Amazigya, En Voor Alle volkeren, De Profeet Mozes VREDE ZIJ MET HEM, De Profeet Salomon VREDE ZIJ MET HEM, De profeet Mohammed VREDE ZIJ MET HEM, Zij allen waren Echte krijgsheren! Zij waren de krijgers van Allah! Zij waren de Beste van de Mensen, Zij volgden de wetten van Allah!
Nog een aanhanger van een oorlogsgod. Denk jij nu echt dat een almachtige schepper de God is van miserie en onrecht?
Hij is de rechtvaardige die alle Slechtheid verbied! O Goyim waarom bent u zo? Waarom heeft u geen respect voor het leven, waarom onderwerp je niet aan de Wetten van de Almachtige? O goyim Moge u geleid worden.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

tomc schreef:BaniIsrael : dit is gewoon een flauwe poging om joden te beledigen. En uiteraard komt ook uit jouw berichtje de haat, en de oorlog naar voren.

Katleen : lees die post hierboven, zodat je weet wat je ook nog te wachten staat : extreem antisemitisme.

Vertel trouwens eens, waarom mogen "moslims" niet beoordeeld worden volgens wat er in de koran staat ? Dat is immers waar ze zelf mee identificeren. Nazi's worden ook beoordeeld op wat er in Mein kampf staat (komt trouwens heel goed overeen met de koran hoor). Communisten worden nog steeds volgens Marx, of erger, Mao's boekje beoordeeld.

Waarom mogen moslims dan niet beoordeeld worden op hun boek ? Of ben jij ook tegen "discriminatie" van nazi's, die denken dat alle niet-perfect-blanken afgemaakt dienen te worden, of Marx, die vinden dat alle mensen met geld, welja, basically bestolen moeten worden, of Mao die vinden dat alle mensen met geld afgemaakt moeten worden ?

Discriminatie, en extreem racisme, is een centrale component van de islam. Lees 5 posts van iemand als ajax, en ook jij zal dat niet meer kunnen ontkennen. Of lees enkele fatwa's van de al-azhar universiteit, als je het liever van de "autoriteit" hoort. Of ... lees Khomeini's groene boekje (waarin hij pleit voor het verkrachten van baby's ... geen grap, spijtig genoeg ... als zijnde deel van de islam).

Arabisch is de enige taal ter wereld dat een werkwoord heeft dat betekend "baby's penetreren". Oh mocht je het afvragen, dat is niet illegaal in moslimlanden als saudi arabie of iran, integendeel, dat is een wijdverspreide gewoonte. Een van de vele "culturele trekjes" van de islam. Net zoals het sexueel verminken van vrouwen, een "cultureel trekje" is.
O Goyim, U heeft het recht niet om zo over de Zoon van Abraham te praten!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Er zijn zo nog wat woordjes hoor. Maar je bent verward. Moslimidioten als jij gebruiken meestal het woord kufar. Goy wordt in Israel trouwens niet als belediging gezien, en is niet negatief bedoeld, of toch alvast in de 21ste eeuw niet meer. De meeste Joden zijn trouwens van mening (heb ik mij laten vertellen) dat Christenen geen "goy" zijn. Er is immers uiteindelijk maar 1 klein puntje waarop Joden het echt oneens zijn met de Christenen. Messiaanse Joden zullen trouwens al helemaal Christenen geen "goy" noemen. Maar soit. Niemand hier beschuldigt moslimgekken als jij van een deftige intelligentie te hebben.

Maar goed waarom niet es wat variatie ? Je hebt ten eerste barbaar, dan ook nog goy, pagan, heiden, afgodendienaar, en dan natuurlijk kufar.

Je maakt natuurlijk ook weer goed duidelijk wat er mis is met de islam : jij wilt geweld gebruiken tot er geen rechten meer zijn voor niemand. En dat in naam van "allah", een valse, wrede, racistische "god".

Katleen, ik zou heel goed nakijken of jouw vriendje ook niet dit soort idiotigheden verkondigt.

Mister Goy, ik heb eigenlijk een vraag voor je : mag een man zijn vrouw slaag geven als ze probeert een job te hebben ? Of : moeten homo's levend begraven worden ?
Laatst gewijzigd door tomc op do mei 24, 2007 11:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie