Hallo Allemaal, BaniIsrael hier!!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hallo Allemaal, BaniIsrael hier!!

Bericht door Hamid »

BaniIsrael schreef:Hallo allemaal,

Ik wou me voorstellen hier, ik ben nieuw, gebruik liever mn nickname Bani-Israel.

En in jullie ogen zal ik een Islamist zijn, maar daar houdt ik juist van, dan weet ik namelijk dat ik op het juiste pad zit ;).

Hier gaat die,

Jihadi FisaBillah, Ya Allah moge U Allah(swt) de Almachte, Moge u Alle Mujaheeds in de gehele wereld steunen met hun strijd, moge U alle kafirs laten branden in de hell, Zij zijn het die zullen vallen, en Onze Ummah zal het zijn die zal lachen bij de Dag des oordeels, O Kafir!

Ik ben jullie vijand, ik zal jullie bestreiden zoals jullie mij bestrijden, Jullie God Ali Sina is een mythisch persoon!


Mvg

Bani-Israel, Yahoed Yahoed Fill Islam!!!!!
Welkom op dit forum. Waarom noem je jezelf Bani Israel?
Ben je wel een moslim of niet? ik heb je posten gelezen en heb mijn twijfels over je. Het kan zijn dat je echt een jood bent en Islam en moslims in het kwade daglicht wil zetten.
Maak toch even duidelijk wie je echt bent. Ben je een moslim of niet?
Hamid
Niet geschoten is altijd mis :lol:
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Re: Hallo Allemaal, BaniIsrael hier!!

Bericht door BaniIsrael »

Hamid schreef:
BaniIsrael schreef:Hallo allemaal,

Ik wou me voorstellen hier, ik ben nieuw, gebruik liever mn nickname Bani-Israel.

En in jullie ogen zal ik een Islamist zijn, maar daar houdt ik juist van, dan weet ik namelijk dat ik op het juiste pad zit ;).

Hier gaat die,

Jihadi FisaBillah, Ya Allah moge U Allah(swt) de Almachte, Moge u Alle Mujaheeds in de gehele wereld steunen met hun strijd, moge U alle kafirs laten branden in de hell, Zij zijn het die zullen vallen, en Onze Ummah zal het zijn die zal lachen bij de Dag des oordeels, O Kafir!

Ik ben jullie vijand, ik zal jullie bestreiden zoals jullie mij bestrijden, Jullie God Ali Sina is een mythisch persoon!


Mvg

Bani-Israel, Yahoed Yahoed Fill Islam!!!!!
Welkom op dit forum. Waarom noem je jezelf Bani Israel?
Ben je wel een moslim of niet? ik heb je posten gelezen en heb mijn twijfels over je. Het kan zijn dat je echt een jood bent en Islam en moslims in het kwade daglicht wil zetten.
Maak toch even duidelijk wie je echt bent. Ben je een moslim of niet?
Hamid
Ja ik ben Moslim Elhamdulilah, ik ben 1 van de Bani-israel die Moslim is Elhamdulilah, Ik heb een sefardisch Achtergrond ;). Ik zet Islam en Moslims niet in kwaad daglicht, ben gewoon geobserbeerd van Poezie :).

Daarom spreek ik ook graag op zo'n toon.

Mvg
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hallo Allemaal, BaniIsrael hier!!

Bericht door Hamid »

BaniIsrael schreef:
Hamid schreef:
BaniIsrael schreef:Hallo allemaal,

Ik wou me voorstellen hier, ik ben nieuw, gebruik liever mn nickname Bani-Israel.

En in jullie ogen zal ik een Islamist zijn, maar daar houdt ik juist van, dan weet ik namelijk dat ik op het juiste pad zit ;).

Hier gaat die,

Jihadi FisaBillah, Ya Allah moge U Allah(swt) de Almachte, Moge u Alle Mujaheeds in de gehele wereld steunen met hun strijd, moge U alle kafirs laten branden in de hell, Zij zijn het die zullen vallen, en Onze Ummah zal het zijn die zal lachen bij de Dag des oordeels, O Kafir!

Ik ben jullie vijand, ik zal jullie bestreiden zoals jullie mij bestrijden, Jullie God Ali Sina is een mythisch persoon!


Mvg

Bani-Israel, Yahoed Yahoed Fill Islam!!!!!
Welkom op dit forum. Waarom noem je jezelf Bani Israel?
Ben je wel een moslim of niet? ik heb je posten gelezen en heb mijn twijfels over je. Het kan zijn dat je echt een jood bent en Islam en moslims in het kwade daglicht wil zetten.
Maak toch even duidelijk wie je echt bent. Ben je een moslim of niet?
Hamid
Ja ik ben Moslim Elhamdulilah, ik ben 1 van de Bani-israel die Moslim is Elhamdulilah, Ik heb een sefardisch Achtergrond ;). Ik zet Islam en Moslims niet in kwaad daglicht, ben gewoon geobserbeerd van Poezie :).

Daarom spreek ik ook graag op zo'n toon.

Mvg
Toch heb ik mijn bedenkingen of je echt een moslim bent. Kijk naar de resultaat van je posts, je geeft ze onbedoeld reden om meer negatief over Islam te schrijven. Ik zou het niet zo doen als ik jou was.
groetjes
Hamid
Niet geschoten is altijd mis :lol:
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

@ Hamid

Het is onmogelijk niét "negatief"over de Islam te schrijven. :evil: Islam!
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Hamid, als men hier hard op de man speelt tja.. dan kan men het terug verwachten.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

@Bani Israel.
Ben je een Marokkaanse Jood ofwat?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Mijn roots behoren tot de Sefardiem Magharba.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BaniIsrael schreef:Mijn roots behoren tot de Sefardiem Magharba.
En dat is? :\
Je bent dus Marokkaans van afkomst.
Maar waarom dat Israel in je gebruikersnaam en in je ondertekening.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Chaimae schreef:
BaniIsrael schreef:Mijn roots behoren tot de Sefardiem Magharba.
En dat is? :\
Je bent dus Marokkaans van afkomst.
Maar waarom dat Israel in je gebruikersnaam en in je ondertekening.
Google maar naar Sefardiem, dan snap je me wel.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Dat heb ik al gedaan.
En ik moet zeggen dat ik het nog steeds niet begrijp.
Ik laat het maar op:Marokkaanse Jood.
Tof joh..

Check deze site anders eens:http://www.jews-for-allah.org/
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Chaimae schreef:Dat heb ik al gedaan.
En ik moet zeggen dat ik het nog steeds niet begrijp.
Ik laat het maar op:Marokkaanse Jood.
Tof joh..

Check deze site anders eens:http://www.jews-for-allah.org/
Wat begrijp je niet?

En ja die site kan ik, MashaAllah.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Hallo Joodse Moslim,

Deze goyim wenst jou de echte Goal toe.
Want die hebben we allemaal hard nodig!!!!!

Best meneer,ziet u niet wat uw religie uitstraalt?

HAAT,VERDERF,DOOD,NIJD,OORLOG,zijn er nog meer voorbeelden luitjes.?

iblis heeft jou ook in zijn macht. Je straalt helemaal geen liefde uit.
moet ik nou echt voor de islam kiezen? Zoals jij het voorstelt?
je straalt uit wat je bron is.


Jongen jongen ,denkt toch na!!!! KLopt toch niets van.
Dood en dorheid en angst,helse angsten die mij aanjagen namens de islam. Zeker gezien jou opmerkingen en van anderen die zeggen de islam te moeten verdedigen.

Waar moet een moslim heen als hij verdriet heeft, als hij pijn heeft in zijn hart,geestelijk?
Vertel mij dat eens. Kan hij tot Allah gan en vragen om vergeving?

Een vette binnekomer ben je hoor. Je staat in iedergeval op nummer 1 van de geinteresseerde.

wel gemeende groeten van Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

habibti schreef:Hallo Joodse Moslim,

Deze goyim wenst jou de echte Goal toe.
Want die hebben we allemaal hard nodig!!!!!

Best meneer,ziet u niet wat uw religie uitstraalt?

HAAT,VERDERF,DOOD,NIJD,OORLOG,zijn er nog meer voorbeelden luitjes.?

iblis heeft jou ook in zijn macht. Je straalt helemaal geen liefde uit.
moet ik nou echt voor de islam kiezen? Zoals jij het voorstelt?
je straalt uit wat je bron is.


Jongen jongen ,denkt toch na!!!! KLopt toch niets van.
Dood en dorheid en angst,helse angsten die mij aanjagen namens de islam. Zeker gezien jou opmerkingen en van anderen die zeggen de islam te moeten verdedigen.

Waar moet een moslim heen als hij verdriet heeft, als hij pijn heeft in zijn hart,geestelijk?
Vertel mij dat eens. Kan hij tot Allah gan en vragen om vergeving?

Een vette binnekomer ben je hoor. Je staat in iedergeval op nummer 1 van de geinteresseerde.

wel gemeende groeten van Habibti
Moge Allah jouw leiden enof vervloeken!

Jij Arabietje bent een Vijand van de Jood en van de Islam!

Anta Murtad Djel Shaytaan! A3uudu Billahi!!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Moge Allah jouw leiden enof vervloeken!

Jij Arabietje bent een Vijand van de Jood en van de Islam!

Anta Murtad Djel Shaytaan! A3uudu Billahi!!
Beste jongeman,ik ben geen arabier.
Ik ben een oerhollandse meid,niet bang voor een spatje tegen.
Heb een joodse opa.
En daar zie ik het weer, Als je nou alleen zegt,dat Allah je mogen leiden naar de goede weg.

groeten medemens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

habibti schreef:
Moge Allah jouw leiden enof vervloeken!

Jij Arabietje bent een Vijand van de Jood en van de Islam!

Anta Murtad Djel Shaytaan! A3uudu Billahi!!
Beste jongeman,ik ben geen arabier.
Ik ben een oerhollandse meid,niet bang voor een spatje tegen.
Heb een joodse opa.
En daar zie ik het weer, Als je nou alleen zegt,dat Allah je mogen leiden naar de goede weg.

groeten medemens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn excusses, ik dacht dat je Arabier was omdat je een Arabische Nickname gebruikt.

Ik hoop voor jouw dat Allah(swt) jouw op het rechte pad moge Leiden, Ameen.

Maar indien jij de Verhevene en de Zeger der profeten zal vervloeken... Dan zal ik zeggen... Moge Allah(swt) jouw doen vervloeken.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

BaniIsrael schreef:
habibti schreef:Hallo Joodse Moslim,

Deze goyim wenst jou de echte Goal toe.
Want die hebben we allemaal hard nodig!!!!!

Best meneer,ziet u niet wat uw religie uitstraalt?

HAAT,VERDERF,DOOD,NIJD,OORLOG,zijn er nog meer voorbeelden luitjes.?

iblis heeft jou ook in zijn macht. Je straalt helemaal geen liefde uit.
moet ik nou echt voor de islam kiezen? Zoals jij het voorstelt?
je straalt uit wat je bron is.


Jongen jongen ,denkt toch na!!!! KLopt toch niets van.
Dood en dorheid en angst,helse angsten die mij aanjagen namens de islam. Zeker gezien jou opmerkingen en van anderen die zeggen de islam te moeten verdedigen.

Waar moet een moslim heen als hij verdriet heeft, als hij pijn heeft in zijn hart,geestelijk?
Vertel mij dat eens. Kan hij tot Allah gan en vragen om vergeving?

Een vette binnekomer ben je hoor. Je staat in iedergeval op nummer 1 van de geinteresseerde.

wel gemeende groeten van Habibti
Moge Allah jouw leiden enof vervloeken!

Jij Arabietje bent een Vijand van de Jood en van de Islam!

Anta Murtad Djel Shaytaan! A3uudu Billahi!!
Je mag wel stoppen hoor met vervloeken. Want wij geloven niet in allah noch in vervloekingen door allah. Weet je waar wij in geloven:

En nu blijft geloof, hoop en liefde, deze drie; doch de meeste van deze is de liefde. (1 Korinthiers 13) Mooi he !

Oja en nog een verzoekje namens alle forummers die geen arabisch spreken. Zou je a.u.b. in het nederlands willen antwoorden, ik snap geen woord van dat arabisch of wat het ook zijn mag. :smile:

Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Meneer islamitische Jood,

Ik heb u even in een hokje geplaatst, zoals u zelf ook doet.
Niet alle Arabieren hebben een hekel aan de Joden. Alhoewel die broeder-haat al terug te vinden is in de bijbel.


Indien ik de Verhevene en Zeger der profeten zal vervloeken dan.......

Wat doe jij dan? Mag jij naar het Paradijs? Kan je geen liefde vanuit jouw geloof uitstralen? Alleen maar angst?
Ik zie alleen maar dood en verderf als het om de islam gaat.

En je draait om mijn vragen heen die ik je vroeg in de eerste reactie op jouw bericht.. Ontwijkings manouvre?

Ik zal nooit de islam aanhangen,die geeft mijn zo'n duivels angst van dood en verderf en liefdeloze levensverwachting.

Heb jij vrede in je hart met die beloftes van de islam? Kan jij zorgloos verder leven,denkend aan de eeuwigheid?

Bid dan God om ons op de juiste weg te plaatsen,maar dat is niet zonder Jezus Zijn dierbare Zoon.
Dat staat niet in de koran, weet je,dat is nou echte liefde van God de Vader en daar kan de duivel niet tegen.
Daarom staat het niet in de koran.

Je medemens habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

He Ruth,

Ook naar dominee lakenveld wezen luisteren? hihihihihi

ik ook.
groetjes
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

ik kom nog maar weinig in de kerk :oops: dus nee heb Ds. Lakenveld niet gehoord. Maar die tekst kwam in me op toen ik die reaktie van Bani las. Die jongen zit zo vol kwaadheid tegenover mensen die zijn allah afwijzen, en ik voel alleen maar mededogen (medelijden klinkt zo vernederend)
Ik hoop dat Bani zich eens echt in zijn koran gaat verdiepen plus alle andere geschriften, hadith e.d. Hopelijk gaat hij het dan allemaal met andere ogen bekijken.

Maar hij blijft toch wel een speciaal plekje in mn hart houden, een moslim met israel in zijn naam. :) Heb nog steeds niet begrepen of hij echt van joodse afkomst is.

groetjes
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Jammer dat ze Jezus niet begrijpen,
die zag die haat in de ogen van de mensen .

En toch wist Hij wie de veroorzaker was, en wilde Hij de mens redden.

en nog steeds klopt hij aan een ieders hart.
Aan ons hart,maar ook aan die van de moslim,aan elk mens.

Ze begrijpen het niet.
Inderdaad maar mededogen mee hebben,want wie zijn wij?

We moeten waken dat we ons niet boven onze naaste ( o.a. moslim) stellen. Wij zijn mensen van gelijke beweging.

groetjes Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

ja dat is een goed,dat vergat ik.
verdiepen in de koran/islam.

Deden ze dat nou maar, dan zulen ze gauw door die bodem heen vallen.
er is geen diepgang, ik bid dan dat als men erdoor valt, terecht komt op een plek waar ze ales kwijt zijn. En dat bedoel ik op geestelijk gebied.
En dat dan juist Jezus daar is om ze op te vangen.

Dat de nood hun uitdrijft naar God. de Drieenige God.
daar moeten we voor bidden!
Hebben we allemaal nodig,ook als christen,want met de naam christen kom je ook niet in de hemel.
Het is niet allemaal israel dan zegt Heere Heere.

groetjes Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

habibti schreef:ja dat is een goed,dat vergat ik.
verdiepen in de koran/islam.

Deden ze dat nou maar, dan zulen ze gauw door die bodem heen vallen.
er is geen diepgang, ik bid dan dat als men erdoor valt, terecht komt op een plek waar ze ales kwijt zijn. En dat bedoel ik op geestelijk gebied.
En dat dan juist Jezus daar is om ze op te vangen.

Dat de nood hun uitdrijft naar God. de Drieenige God.
daar moeten we voor bidden!
Hebben we allemaal nodig,ook als christen,want met de naam christen kom je ook niet in de hemel.
Het is niet allemaal israel dan zegt Heere Heere.

groetjes Habibti
Zo iets als Van de regen in de drup....

Als dat gebeurt kunnen die mensen het beste een poosje ZONDER geloof.
Proberen een beetje geestelijk op te kkrabbelen.

Als daarna de belangstelling nog bestaat is het vroeg genoeg om je alsnog in de volgende fantasie te storten.

Wat jij voorstelt wordt door de meeste sekten gebruikt om zieltjes te winnen.
Mensen die geestelijk niet zo sterk in hun schoenen staan zijn bijzonder eenvoudig geestelijk te beinvloeden.
Jehova Getuigen, de Scientology en de Islam zijn daar prchtige voorbeelden van!!!!!!!!


En alhoewel ik op de een of andere manier een zwak voor je heb - en dit normaal niet zou zeggen - vind ik bovenstaande tekst getuige van symphatie voor "sektenmethoden"

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

yep, helemaal mee eens !!
En mochten onze moslimbroeders en zusters ooit de echte waarheid ontdekken, dan zullen ze inderdaad een stevig vangnet nodig hebben. Ik verbaas me er iedere keer weer over hoeveel impact hun religie heeft op heel hun leven. Als je de verhalen lees van exmoslims zie je vaak hetzelfde terug, ze voelden zich alsof hun hele bestaan op instorten stond, toen ze ontdekten waarvoor de islam echt staat.
Voordat ze die ontdekking deden hoefden ze eigenlijk niet na te denken.... alles werd gedicteerd, wat je wel en wat je niet mag. Dit is halal en dat is haram. VOORAL NIET ZELF NADENKEN.

Sinds ik een paar maanden lid ben van dit forum ben ik me gaan realiseren hoe gezegend ik ben. Ik mag wel nadenken en ik mag mijn vrienden wel zelf kiezen, of ze nu christen zijn of moslim of weet ikveelwat. Als ik wil bidden doe ik dat, waar ik ook ben. Hoef me niet aan 5 x per dag, met hoofd naar Mekka, eerst woedoe verrichten, etc te houden. Ik hoef niemand te haten of te vervloeken om hun geloof. Het uiteindelijke oordeel over iemands leven komt van God en niet van zo'n nietig schepsel als ik, dat iedere dag weer de fout ingaat.

Die vrijheid, dat geloof gun ik iedereen.
wow nou lijk ik zelf wel dominee.

:razz:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

En mochten onze moslimbroeders en zusters ooit de echte waarheid ontdekken, dan zullen ze inderdaad een stevig vangnet nodig hebben. Ik verbaas me er iedere keer weer over hoeveel impact hun religie heeft op heel hun leven.
Omdat Het leven van Moslims draait om de Islam.
De islam is ( of zou toch moeten) het belangerijkste in diens leven.
Voordat ze die ontdekking deden hoefden ze eigenlijk niet na te denken.... alles werd gedicteerd, wat je wel en wat je niet mag. Dit is halal en dat is haram. VOORAL NIET ZELF NADENKEN.
Allah(swt) heeft voor moslims neergeschreven hoe deze het best moeten leven.
Dit wil niet zeggen dat je niet kunt/moogt nadenken
Sinds ik een paar maanden lid ben van dit forum ben ik me gaan realiseren hoe gezegend ik ben.
idem dito.
Ik mag wel nadenken en ik mag mijn vrienden wel zelf kiezen, of ze nu christen zijn of moslim of weet ikveelwat.


ik denk ook zelf na,en kies mijn vrienden ook zelf.
Maar voel me wel beter bij een moslimavriendin dan een ietmoslimavriendin.
Dat ga ik niet ontkennen.
Als ik wil bidden doe ik dat, waar ik ook ben. Hoef me niet aan 5 x per dag, met hoofd naar Mekka, eerst woedoe verrichten, etc te houden
.
je bid wanneer je wil?je bid wanneer het je uitkomt en wanneer je problemen hebt.
Moslims bidden elke dag 5 keer,danken Allah(swt) vijf keer, of ze nu problemen hebben of niet ..
Ik hoef niemand te haten of te vervloeken om hun geloof
.

Doe ik ook niet.ik mijn religie,jij de jouwe.
Het uiteindelijke oordeel over iemands leven komt van God
inderdaad.Dus als iemand zich goed voelt om 5, 6 of 10 keer per dag te bidden is dat zijn/haar probleem.
En niemand zou deze als ' gek' of 'zielig' mogen omschrijven !
de vrijheid,dat geloof gun ik iedereen.
ik gun de Islam ook iedereeen :P



_________________
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

souhaila schreef:
de vrijheid,dat geloof gun ik iedereen.
ik gun de Islam ook iedereeen :P
Vrijheid gun ik iedereen.

Religieuze dictatuur gun ik niemand...
Plaats reactie