Hallo Allemaal, BaniIsrael hier!!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Roelof schreef:
souhaila schreef:
de vrijheid,dat geloof gun ik iedereen.
ik gun de Islam ook iedereeen :P
Vrijheid gun ik iedereen.

Religieuze dictatuur gun ik niemand...
Het is net als je met je lelijke aandachttrekkende veel te grote rode knobbelneus anderen dezelfde neus toewenst.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Thomas schreef:
habibti schreef:ja dat is een goed,dat vergat ik.
verdiepen in de koran/islam.

Deden ze dat nou maar, dan zulen ze gauw door die bodem heen vallen.
er is geen diepgang, ik bid dan dat als men erdoor valt, terecht komt op een plek waar ze ales kwijt zijn. En dat bedoel ik op geestelijk gebied.
En dat dan juist Jezus daar is om ze op te vangen.

Dat de nood hun uitdrijft naar God. de Drieenige God.
daar moeten we voor bidden!
Hebben we allemaal nodig,ook als christen,want met de naam christen kom je ook niet in de hemel.
Het is niet allemaal israel dan zegt Heere Heere.

groetjes Habibti
Zo iets als Van de regen in de drup....

Als dat gebeurt kunnen die mensen het beste een poosje ZONDER geloof.
Proberen een beetje geestelijk op te kkrabbelen.

Als daarna de belangstelling nog bestaat is het vroeg genoeg om je alsnog in de volgende fantasie te storten.

Wat jij voorstelt wordt door de meeste sekten gebruikt om zieltjes te winnen.
Mensen die geestelijk niet zo sterk in hun schoenen staan zijn bijzonder eenvoudig geestelijk te beinvloeden.
Jehova Getuigen, de Scientology en de Islam zijn daar prchtige voorbeelden van!!!!!!!!


En alhoewel ik op de een of andere manier een zwak voor je heb - en dit normaal niet zou zeggen - vind ik bovenstaande tekst getuige van symphatie voor "sektenmethoden"

Met vr.gr.

Thomas
Dat is jouw mening.
Maar geeft niet Thomas, ik weet wat ik bedoel.

groetjes habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

habibti schreef:
Thomas schreef:
habibti schreef:ja dat is een goed,dat vergat ik.
verdiepen in de koran/islam.

Deden ze dat nou maar, dan zulen ze gauw door die bodem heen vallen.
er is geen diepgang, ik bid dan dat als men erdoor valt, terecht komt op een plek waar ze ales kwijt zijn. En dat bedoel ik op geestelijk gebied.
En dat dan juist Jezus daar is om ze op te vangen.

Dat de nood hun uitdrijft naar God. de Drieenige God.
daar moeten we voor bidden!
Hebben we allemaal nodig,ook als christen,want met de naam christen kom je ook niet in de hemel.
Het is niet allemaal israel dan zegt Heere Heere.

groetjes Habibti
Zo iets als Van de regen in de drup....

Als dat gebeurt kunnen die mensen het beste een poosje ZONDER geloof.
Proberen een beetje geestelijk op te kkrabbelen.

Als daarna de belangstelling nog bestaat is het vroeg genoeg om je alsnog in de volgende fantasie te storten.

Wat jij voorstelt wordt door de meeste sekten gebruikt om zieltjes te winnen.
Mensen die geestelijk niet zo sterk in hun schoenen staan zijn bijzonder eenvoudig geestelijk te beinvloeden.
Jehova Getuigen, de Scientology en de Islam zijn daar prchtige voorbeelden van!!!!!!!!


En alhoewel ik op de een of andere manier een zwak voor je heb - en dit normaal niet zou zeggen - vind ik bovenstaande tekst getuige van symphatie voor "sektenmethoden"

Met vr.gr.

Thomas
Dat is jouw mening.
Maar geeft niet Thomas, ik weet wat ik bedoel.

Ik ook dus blijkbaar Habibti. :mrgreen:
(Zoniet dan moet je het zeggen...)


groetjes habibti
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Thomas,

wat win ik ermee om zieltjes te winnen??????

NIETS.

Het gaat ook niet om mij,of om mijn religie,of het christendom.

IK zal er geen woorden over vuil maken,want dan word het een welles /nietus verhaal.

Jij geloofd het niet,heb jij je redenen voor. Ik geloof wat ik geloof.
maakt mij niet beter als een ander,blijf gewoon habibti.

groetjes Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

habibti schreef:Thomas,

wat win ik ermee om zieltjes te winnen??????

NIETS.

Het gaat ook niet om mij,of om mijn religie,of het christendom.

IK zal er geen woorden over vuil maken,want dan word het een welles /nietus verhaal.

Jij geloofd het niet,heb jij je redenen voor. Ik geloof wat ik geloof.
maakt mij niet beter als een ander,blijf gewoon habibti.

groetjes Habibti
Ik denk dat jij de bedoeling van mijn tekst niet begrijpt.
Jij doet nu hetzelfde als de sekte die ik opnoem.
Jij maakt misbruik van de geestelijke zwakte waar die mensen op dat moment last van hebben.

En dat vind ik zeer verwerpelijk....

Lees mijn tekst er nog maar eens op na en laat het gewoon goed totje doordringen.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

ik zeg vraag het je nog 1 keer,

wat win ik ermee?

je bent me nu aan het beschuldigen van iets .
maar laat maar, zoals ik al eerder zei, je we krijgen alleen maar woorden wisselingen hier op de site.
Zonde van mijn energie.

Beste Thomas,
ik denk wat ik denk,daar kan jij totaal tegenoverstaan.
alleen 1 ding moet je goed begrijpen,ik maak nooit van iemand of van iets misbruik.
Het komt voort uit mijn hart.

ik ben ermee klaar.
goedenavond.
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Jij mag zeggen wat je wilt habibti.
Ik heb liever dat Moslims zich tot Christen bekeren dan dat ze geestelijk verloren rond lopen.
Afvallige Moslims hebben een vang net nodig, en als de het Christendom is dan is dat wat mij betreft prima.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

OK.
Trusten Habibti.
Slaap lekker en "no hard feelings" hoor.

Kijk maar: heartbeat:

Groetjes,

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

moslim ,christen,of wat dan ook,kunnen rondlopen met vragen zoals,wat moet ik?
waar moet ik heen? etc.

ik wil ze niet in ons reformatorisch kringetje plaatsen.
geen zieltjes winnen om zelf beter te worden.
maar het beste voor mijn medemens.
en ik geloof dat, dat de weg is die naar Jezus leid.
Naar God dus.

Ik spreek vanuit mijn eigen hart, lijkt mij dat dat niet is om misbruik mee te maken.
Dan heb ik niet het goede met iemand voor.
Hoeveel mesen zijn er niet die rondlopen met hun ziel onder hun arm?

Zoeken naar troost en wat nog meer?
De islam is leeg. Ik voel daar zo'n lege troosteloze put in.
Maar bij de God van Israel( zo spreekt de bijbel ook) voel ik dat niet.

slaap lekker Thomas en Ariel.

Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Was het niet de Joden die de Shabaat vergaten? Was het niet deze dag?

O Gij die gelooft, O Gij die is vergeten, O Gij die de Shabaat heeft verlaten, Weet u dan niet dat dit 1 van de rede was dat God u heeft verlaten?

O BaniIsrael! O mijn volk, Kom tot de waarachtige, Kom en stopt uw gevecht met de Heer!

Ik zal Elke dag voor U smeken!!!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

He Banil............


ik geniet nu van mijn gebakken ei,doei.

Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Hallo allemaal

Het is al weer een tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest, ten eerste bied ik mijn excusses aan voor de taalgebruik die ik in het verleden heb gebruikt, ten tweede wil ik ophelderen dat ik toen ik nog actief was op dit forum was een puber was, nu ben ik de volwassen leeftijd gepasseerd en weet ik ook beter. Ik ben geen Jood nog van de Bani Israel, ik ben een moslim die ook nu in marokko woont, ik ben dus geemigreerd en woon nu met de toestemming van Allaah voor altijd in de Arabische wereld, ik zit op een Quran school en ik heb het erg naar me zin. Ik hoop dat jullie begrip kunnen hebben voor mijn puber gedrag die ik getoont en voor de degene die ik ooit heb beledigd bied ik mijn excusses. Wat ik in het verleden hier deed was mijn religie zwart maken en moge Allaah mij daarvoor vergeven. Ik heb hier geen comeback gemaakt ofzo, ik zal ook niet meer posten op dit forum ik wou dit alleen kwijd, Allahuma yahdi al qoum adjahilien 3anda al-islam ya gafouru rahhiem.

wasalaam alaikom
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hallo BaniIsrael. :D Wat fijn om je weer te zien.

Ik heb alle begrip voor je puber gedrag , en eigenlijk vond ik het wel meevallen. Natuurlijk was je wel eens boos, maar daar heb ik alle begrip voor.

Als je dit nog leest dan wens ik je het allerbeste toe, en jammer dat je niet meer met ons in discussie wil.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

We hebben toch ook kunnen lachen met elkaar.
Beste wensen voor je verdere leven Bani,
maak het goed.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

BaniIsrael schreef:Ik hoop dat jullie begrip kunnen hebben voor mijn puber gedrag die ik getoont en voor de degene die ik ooit heb beledigd bied ik mijn excusses. Wat ik in het verleden hier deed was mijn religie zwart maken en moge Allaah mij daarvoor vergeven.
Ik ben blij dat je gegroeid bent in je houding tegenover je niet-Moslim medemens. Ik heb ook de indruk dat je tot het besef bent gekomen dat de enige die Islam zwart kan maken, de Moslim is. Immers de moslim, niet de andersdenkende, bepaalt de "kleur" van Islam.

Nu Chaimae terug dit inzicht laten verwerven.

Maak je geen zorgen over een scheldtirade in je jeugd, ik heb er alle begrip voor dat wanneer je diepe innerlijke overtuigingen hard in vraag worden gesteld, dat je emotioneel wordt. Dat is normaal. Ik apprecieer een eerlijke en menselijke morele stellingname van eenieder, zelfs al komt die absoluut niet overeen met m'n levensvisie. En het is normaal dat je dat met wat vuur verdedigd, ik doe dat ook.

Ik word eigenlijk slechts boos als religie gebruikt wordt om andersdenkenden te ontmenselijken, te stigmatiseren en/of hun rechten in het gedrang te brengen.

Nu Chaimae terug dit inzicht laten verwerven.

Ze had het ooit, dat moet dus niet zo moeilijk zijn.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Bani Israel,

Mijn petje af voor je bekentenis en de islamitische emigratie. Mag ik vragen waar in Marokko en hoe het je tot nu toe bevalt?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

BaniIsrael schreef:Hallo allemaal

Het is al weer een tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest, ten eerste bied ik mijn excusses aan voor de taalgebruik die ik in het verleden heb gebruikt, ten tweede wil ik ophelderen dat ik toen ik nog actief was op dit forum was een puber was, nu ben ik de volwassen leeftijd gepasseerd en weet ik ook beter. Ik ben geen Jood nog van de Bani Israel, ik ben een moslim die ook nu in marokko woont, ik ben dus geemigreerd en woon nu met de toestemming van Allaah voor altijd in de Arabische wereld, ik zit op een Quran school en ik heb het erg naar me zin. Ik hoop dat jullie begrip kunnen hebben voor mijn puber gedrag die ik getoont en voor de degene die ik ooit heb beledigd bied ik mijn excusses. Wat ik in het verleden hier deed was mijn religie zwart maken en moge Allaah mij daarvoor vergeven. Ik heb hier geen comeback gemaakt ofzo, ik zal ook niet meer posten op dit forum ik wou dit alleen kwijd, Allahuma yahdi al qoum adjahilien 3anda al-islam ya gafouru rahhiem.

wasalaam alaikom
ik vraag me af of je ook beseft dat je enkel op DIT forum zo van je "paretten" kon geven, terwijl de medeposters je gewoon antwoordden, of lieten begaan?
Even een verschil met je islambroeders denk ik.

Hoe zou je reageren mocht IK op diezelfde puberabele (pun intentended) manier eens jouw koranschool gaan bezoeken? Misschien een vraagje voor je koranleraar:

"Stel, mijnheer, er komt zo'n mevrouw uit Belgie hier binnen en begint ons allemaal voor verrot te schelden....; en tegelijkertijd te eisen dat de Marokkaanse maatschappij haar van een woning gaat voorzien, kindergeld, gratis katholieke scholing voor haar kinderen, en onderhoudsgeld voor haar en haar gezin, uiteraard ook praktisch gratis ziekteverzekering" Bovendien wil ze dat ze overal in minirok kan rondlopen (dus ook in de moskee, waar ze evenmin haar schoenen wenst uit te doen, want dat behoort tot haar geloof) etc.. etc...
Graag het antwoord van je koranleraar op dit mogelijke scenario!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BaniIsrael schreef:Hallo allemaal

Het is al weer een tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest, ten eerste bied ik mijn excusses aan voor de taalgebruik die ik in het verleden heb gebruikt, ten tweede wil ik ophelderen dat ik toen ik nog actief was op dit forum was een puber was, nu ben ik de volwassen leeftijd gepasseerd en weet ik ook beter. Ik ben geen Jood nog van de Bani Israel, ik ben een moslim die ook nu in marokko woont, ik ben dus geemigreerd en woon nu met de toestemming van Allaah voor altijd in de Arabische wereld, ik zit op een Quran school en ik heb het erg naar me zin. Ik hoop dat jullie begrip kunnen hebben voor mijn puber gedrag die ik getoont en voor de degene die ik ooit heb beledigd bied ik mijn excusses. Wat ik in het verleden hier deed was mijn religie zwart maken en moge Allaah mij daarvoor vergeven. Ik heb hier geen comeback gemaakt ofzo, ik zal ook niet meer posten op dit forum ik wou dit alleen kwijd, Allahuma yahdi al qoum adjahilien 3anda al-islam ya gafouru rahhiem.

wasalaam alaikom
Asalaam alaikom broeder,
Wat ben ik toch blij om weer van je te mogen horen. Net zoals Chaimae, neem ik ook mijn petje af voor je. Ik hoop dat je toch wel de mogelijkheid grijpt om hier op het forum ons te komen versterken. We worden van alle kanten aangevallen en soms weet ik ook niet eens wat ik moet zeggen. Van wegen mijn drukke bestaan heb ik niet alle tijd om me goed voor te bereiden en daarom laat ik soms van me afweten.
Het ga je goed daar en ik ben wel jaloers op je. Ik hoop dat ooit voor mij ook zo'n mogelijkheid zich aan mag bieden. Ik bedoel dat ik terug mag gaan naar Afghanistan en daar deel mag nemen in jihad tegen kafir machten die mijn land bezetten.
Met vriendelijke groeten
je broer, Hamid
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

BaniIsrael schreef:Hallo allemaal

Het is al weer een tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest, ten eerste bied ik mijn excusses aan voor de taalgebruik die ik in het verleden heb gebruikt, ten tweede wil ik ophelderen dat ik toen ik nog actief was op dit forum was een puber was, nu ben ik de volwassen leeftijd gepasseerd en weet ik ook beter. Ik ben geen Jood nog van de Bani Israel, ik ben een moslim die ook nu in marokko woont, ik ben dus geemigreerd en woon nu met de toestemming van Allaah voor altijd in de Arabische wereld, ik zit op een Quran school en ik heb het erg naar me zin. Ik hoop dat jullie begrip kunnen hebben voor mijn puber gedrag die ik getoont en voor de degene die ik ooit heb beledigd bied ik mijn excusses. Wat ik in het verleden hier deed was mijn religie zwart maken en moge Allaah mij daarvoor vergeven. Ik heb hier geen comeback gemaakt ofzo, ik zal ook niet meer posten op dit forum ik wou dit alleen kwijd, Allahuma yahdi al qoum adjahilien 3anda al-islam ya gafouru rahhiem.

wasalaam alaikom

Geplaatst: Wo Mei 23, 2007 9:10 pm
Teva Teff schreef:
BaniIsrael schreef:De Neo-Ottomanen staan en beginnen op scherp te komen, Het zal Seculieren vs Ottomanen worden! En de Ottomanen zullen het winnen! Sharia Back!!!
Een nare combinatie, een hersenloze schreeuwlelijk, een moslim en een turk.
Er is maar 1 land waar deze vreemdelingen thuishoren:Turkije.
Ik geef toe, een foutje
Dat ik bij deze toch maar even rechtzet.
Een nare combinatie, een hersenloze schreeuwlelijk, een moslim en een marokkaan.
Er is maar 1 land waar deze vreemdelingen thuishoren:Marokko.
Plaats reactie