Hallo Allemaal, BaniIsrael hier!!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Nou BaniIsrael...

Een goede indruk heb je niet gemaakt op mij, maar alsnog van harte welkom. Het lijkt alsof je slaapt terwijl je typt, en ik hoop dat iemand van ons jou zo snel mogelijk wakker zal schudden!
Ook jij bent kennelijk verkeerd geinformeerd over de islam. Ik laat het aan Nadia, Dutch of Ariel over om jou de werkelijke islam leren te kennen, en wat er nou aan mankeert.

Veel plezier hier, als je het lang vol kunt houden :D

Mvg,
Ilona
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Als ik informatie wil over Islam dan ga ik naar de Uluma, niet naar verz/kopie/plak amateurtjes de apostelen van Ali sina... Die weten niks over de Islam, leg mij in jouw woorden alle fundamenten van de Tawheef eens uit.. .Weet jij niet he... Geef mij de Uitleg van Ibn Abdel Wahab over Tawheed in jou eigen woordjes... Weet je niet he....

Op allah! Jullie zijn onwetend. De apostelen van Ali Sina kunnen de Islam niet schaden!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Ariel schreef:Ik zie nu pas wat Bani-Israel betekend. :D
Deze moslim denkt dat hij een kind van Israel is. :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Children_of_Israel

Weer wat geleerd.
Het ziektebeeld is ernstiger dan ik dacht bij Bani-Israel. Ik schrijf voor hem een lange kuur voor in een groot gebouw vol broeders in witte jassen die hem liefdevol regelmatig met klisma's behandelen.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

BaniIsrael schreef:Als ik informatie wil over Islam dan ga ik naar de Uluma, niet naar verz/kopie/plak amateurtjes de apostelen van Ali sina... Die weten niks over de Islam, leg mij in jouw woorden alle fundamenten van de Tawheef eens uit.. .Weet jij niet he... Geef mij de Uitleg van Ibn Abdel Wahab over Tawheed in jou eigen woordjes... Weet je niet he....

Op allah! Jullie zijn onwetend. De apostelen van Ali Sina kunnen de Islam niet schaden!
Zoals ik al eerder heb gezegd; je bent een sentimetalist. Doe normaal. Ik hoef jouw smerige koran niet. Het roept op tot haat, moord, ongelijkwaardigheid etc. Bah, daar wil ik niks mee te maken hebben. Als allah echt zo vredelievend zou zijn had ie niet om de haverklap gezegd hoe erg kufars wel niet gestraft zullen worden.

Ik sterf nog liever dan dat ik een slavin van allah/moh word. Dood is niets vergeleken met moslima-zijn :yuk:
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Ilona schreef:
BaniIsrael schreef:Als ik informatie wil over Islam dan ga ik naar de Uluma, niet naar verz/kopie/plak amateurtjes de apostelen van Ali sina... Die weten niks over de Islam, leg mij in jouw woorden alle fundamenten van de Tawheef eens uit.. .Weet jij niet he... Geef mij de Uitleg van Ibn Abdel Wahab over Tawheed in jou eigen woordjes... Weet je niet he....

Op allah! Jullie zijn onwetend. De apostelen van Ali Sina kunnen de Islam niet schaden!
Zoals ik al eerder heb gezegd; je bent een sentimetalist. Doe normaal. Ik hoef jouw smerige koran niet. Het roept op tot haat, moord, ongelijkwaardigheid etc. Bah, daar wil ik niks mee te maken hebben. Als allah echt zo vredelievend zou zijn had ie niet om de haverklap gezegd hoe erg kufars wel niet gestraft zullen worden.

Ik sterf nog liever dan dat ik een slavin van allah/moh word. Dood is niets vergeleken met moslima-zijn :yuk:
Allah is Rechtvaardig, Allah wilt het goede voor ons, maar dan moeten wij het goede erkennen! Iblies is Jouw meester tot jouw dood, Iblies zal jouw meenemen naar het Rijk der verliezers!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

BaniIsrael schreef:Als ik informatie wil over Islam dan ga ik naar de Uluma, niet naar verz/kopie/plak amateurtjes de apostelen van Ali sina... Die weten niks over de Islam, leg mij in jouw woorden alle fundamenten van de Tawheef eens uit..
Het fundament van Tawheed is: totaal gebrek aan verstand. Maar trek het je niet aan. Je bent niet de enige die last heeft van waanideeen.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Iznogoodh schreef:
BaniIsrael schreef:Als ik informatie wil over Islam dan ga ik naar de Uluma, niet naar verz/kopie/plak amateurtjes de apostelen van Ali sina... Die weten niks over de Islam, leg mij in jouw woorden alle fundamenten van de Tawheef eens uit..
Het fundament van Tawheed is: totaal gebrek aan verstand. Maar trek het je niet aan. Je bent niet de enige die last heeft van waanideeen.
O onwetende, U begrijpt niet eens de Tawheed, de Basis van de Islam, en u wilt zeggen dat u kennis heeft van de Islam? Itaqi Allah! Vrees jij Goyim!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

BaniIsrael schreef:
Iznogoodh schreef:
BaniIsrael schreef:Als ik informatie wil over Islam dan ga ik naar de Uluma, niet naar verz/kopie/plak amateurtjes de apostelen van Ali sina... Die weten niks over de Islam, leg mij in jouw woorden alle fundamenten van de Tawheef eens uit..
Het fundament van Tawheed is: totaal gebrek aan verstand. Maar trek het je niet aan. Je bent niet de enige die last heeft van waanideeen.
O onwetende, U begrijpt niet eens de Tawheed, de Basis van de Islam, en u wilt zeggen dat u kennis heeft van de Islam? Itaqi Allah! Vrees jij Goyim!
Natuurlijk weet ik er veel meer van dan jij. Het is een religie die nogal wat gekken aantrekt als volgeling. Maar het is niet ongeneeslijk. Houd dus moed. Je kan nog genezen.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Iznogoodh schreef:
BaniIsrael schreef:
Iznogoodh schreef:Het fundament van Tawheed is: totaal gebrek aan verstand. Maar trek het je niet aan. Je bent niet de enige die last heeft van waanideeen.
O onwetende, U begrijpt niet eens de Tawheed, de Basis van de Islam, en u wilt zeggen dat u kennis heeft van de Islam? Itaqi Allah! Vrees jij Goyim!
Natuurlijk weet ik er veel meer van dan jij. Het is een religie die nogal wat gekken aantrekt als volgeling. Maar het is niet ongeneeslijk. Houd dus moed. Je kan nog genezen.
Ik heb mijn wonderlijke genezing gevonden bij de Almachtige, U leeft nog in deze Waanwereld, Uw God is deze waanwereld.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

BaniIsrael schreef:
Iznogoodh schreef:
BaniIsrael schreef: O onwetende, U begrijpt niet eens de Tawheed, de Basis van de Islam, en u wilt zeggen dat u kennis heeft van de Islam? Itaqi Allah! Vrees jij Goyim!
Natuurlijk weet ik er veel meer van dan jij. Het is een religie die nogal wat gekken aantrekt als volgeling. Maar het is niet ongeneeslijk. Houd dus moed. Je kan nog genezen.
Ik heb mijn wonderlijke genezing gevonden bij de Almachtige, U leeft nog in deze Waanwereld, Uw God is deze waanwereld.
Neem drie maal daags een koud bad. Er is nog hoop voor je.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Iznogoodh schreef:
BaniIsrael schreef:
Iznogoodh schreef:Natuurlijk weet ik er veel meer van dan jij. Het is een religie die nogal wat gekken aantrekt als volgeling. Maar het is niet ongeneeslijk. Houd dus moed. Je kan nog genezen.
Ik heb mijn wonderlijke genezing gevonden bij de Almachtige, U leeft nog in deze Waanwereld, Uw God is deze waanwereld.
Neem drie maal daags een koud bad. Er is nog hoop voor je.
Ik ben al genezen O goyim!

Ik zal voor U in de aisa gebed, De tijds gebed, Ik zal voor U o iznogood een Smeekgebed doen, Ik zal voor uw genezing smeken, bij de Almachtige, en zal vragen of hij het kwaade van Jouw zal vernietigen!

Ik heb respect voor U O goyim, Nooit zult u mijn bloed proeven NOOIT!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

BaniIsrael schreef: Ik ben al genezen O goyim!

Ik zal voor U in de aisa gebed, De tijds gebed, Ik zal voor U o iznogood een Smeekgebed doen, Ik zal voor uw genezing smeken, bij de Almachtige, en zal vragen of hij het kwaade van Jouw zal vernietigen!

Ik heb respect voor U O goyim, Nooit zult u mijn bloed proeven NOOIT!
Gebeden zijn niet schadelijk voor je gezondheid. Ik acht ze therapeutisch gezien neutraal. Je wordt er niet gekker van dan je al was.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Vrees Vrees en nogmaals Vrees voor de Heer, met Alle respect Goyim, ik hoop ook voor U dat U Het goede wilt, Helaas is Uw definitie van het Goede beinvloed door Iblies, Ik zal het goede voor je wensen!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Beleefd als ik ben zal ik je ook maar welkom heten.

Ik vermoed dat we verder niet veel tegen mekaar te vertellen zullen hebben.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Asalamoe alaikoem wa rahmatoelahi wa baraktoehoe,

En welkom op dit forum, broeder!
Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen in het geloof om mensen de ware kant van de islam te laten zien.


wasalaam,

Ashadoe
Allah is de Alwetende!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ashadoe schreef:Asalamoe alaikoem wa rahmatoelahi wa baraktoehoe,

En welkom op dit forum, broeder!
Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen in het geloof om mensen de ware kant van de islam te laten zien.


wasalaam,

Ashadoe
Dat doet hij al met zijn inhoudsloze moslimstrijdkreten die doelloos in de rondte worden gestrooid.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Dat doet hij al met zijn inhoudsloze moslimstrijdkreten die doelloos in de rondte worden gestrooid.
:lol: Inderdaad! Men zo'n propagandisten komt de ware islam zéér duidelijk naar voren.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

O MedeZondaar, bestempelt mij niet tot een propagandist, O Beste goyim ziet nu niet de rubrieken die vol staan met de Anti-BaniIsraelie Musliemien propaganda? Ya Allah Moge u deze mensen hier leiding gevenen, enof vervloek ze, een Ieder de de woorden van de Almachtige verdraait O die behoort tot de Ongelovige, Die behoren tot de Onwetende, Die voele G`d Niet, Die Voelen Allah niet! Moge zij het goede krijgen, enof vervloekt worden. Hoor deze kind van Israel, Hoor Hoor!

Er is maar 1 tawheed, er is maar 1 monotheisme, Het monotheisme van de Profeten, Abraham, Jezus, Mohammed, 1 monotheisme en Hetzelfde Monotheisme dat de Bani-Israel bekreeg via Mozes Vrede en zegeningen zij met de profeten, O Allah ik dank U voor de zegening die ik van U heb bekregen, ik bedankt U dat u 1 van de bani-Israel leiding heeft gegeven.

Allahu Akhbar!

Beste Broeder Ashadu, Moge Allah ons Leiden in het rechte Pad, Amen!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

ondanks alle branie en blabla van jou kant, toch van harte welkom namens mij.

Oja, heb je ook nog iets echt belangrijks te melden behalve al die voorgekauwde beledigingen aan het adres van niet-moslims??

Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Ruth schreef:ondanks alle branie en blabla van jou kant, toch van harte welkom namens mij.

Oja, heb je ook nog iets echt belangrijks te melden behalve al die voorgekauwde beledigingen aan het adres van niet-moslims??

Ruth
Waar heb ik uw onbewust beledigd?
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

BaniIsrael schreef:O MedeZondaar, bestempelt mij niet tot een propagandist, O Beste goyim ziet nu niet de rubrieken die vol staan met de Anti-BaniIsraelie Musliemien propaganda? Ya Allah Moge u deze mensen hier leiding gevenen, enof vervloek ze, een Ieder de de woorden van de Almachtige verdraait O die behoort tot de Ongelovige, Die behoren tot de Onwetende, Die voele G`d Niet, Die Voelen Allah niet! Moge zij het goede krijgen, enof vervloekt worden. Hoor deze kind van Israel, Hoor Hoor!

Er is maar 1 tawheed, er is maar 1 monotheisme, Het monotheisme van de Profeten, Abraham, Jezus, Mohammed, 1 monotheisme en Hetzelfde Monotheisme dat de Bani-Israel bekreeg via Mozes Vrede en zegeningen zij met de profeten, O Allah ik dank U voor de zegening die ik van U heb bekregen, ik bedankt U dat u 1 van de bani-Israel leiding heeft gegeven.

Allahu Akhbar!

Beste Broeder Ashadu, Moge Allah ons Leiden in het rechte Pad, Amen!
Je bent een UMI.
Als het even stil is van je erger dan domme geschreeuw, vraag je je dan wel eens af, wat je wilt bereiken en wat je met je domme moslimgezwets al bereikt hebt?
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

BaniIsrael schreef: Allahu Akhbar!

Beste Broeder Ashadu, Moge Allah ons Leiden in het rechte Pad, Amen!
Ameen Broeder!

ps. Ik ben een zuster, :smile:

Wasalaam,
Allah is de Alwetende!
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Hallo Allemaal, BaniIsrael hier!!

Bericht door Ruth »

BaniIsrael schreef:Hallo allemaal,

Jihadi FisaBillah, Ya Allah moge U Allah(swt) de Almachte, Moge u Alle Mujaheeds in de gehele wereld steunen met hun strijd, moge U alle kafirs laten branden in de hell, Zij zijn het die zullen vallen, en Onze Ummah zal het zijn die zal lachen bij de Dag des oordeels, O Kafir!
Ik ben jullie vijand, ik zal jullie bestreiden zoals jullie mij bestrijden, Jullie God Ali Sina is een mythisch persoon!


Mvg

Bani-Israel, Yahoed Yahoed Fill Islam!!!!!
BaniIsrael schreef: Allah is Rechtvaardig, Allah wilt het goede voor ons, maar dan moeten wij het goede erkennen! Iblies is Jouw meester tot jouw dood, Iblies zal jouw meenemen naar het Rijk der verliezers!
niet onbewust, bewust !!

iemand de hel toewensen en voor dienaar van de duivel uitmaken vind ik beledigend genoeg. Net als jij ben ik overtuigd dat mijn geloofsovertuiging de juiste is maar om dan maar iedereen met hel en verdoemenis te dreigen :mad: dat is te gek voor woorden. Bovendien hoef ik dat ook niet, God heeft de hulp van zijn kinderen niet nodig. Hij is machtig genoeg om zijn eer en leer te verdedigen.

en je mag ook jij zeggen hoor, u klinkt zo formeel

Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Ashadoe schreef:
BaniIsrael schreef: Allahu Akhbar!

Beste Broeder Ashadu, Moge Allah ons Leiden in het rechte Pad, Amen!
Ameen Broeder!

ps. Ik ben een zuster, :smile:

Wasalaam,
Volgens mij ben je een klipgeit.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

:lol: klipgeit? Nog nooit van gehoord maar goed.

@BaniIsrael: De manier waarop jij praat komt overeen met hoe alles in de koran staat opgeschreven.. 'O gij gelovigen' enzo.. Neem je alles letterlijk over uit de koran?
Plaats reactie