Amina

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Freya

Berichtdoor Freya » Ma Jun 11, 2007 9:32 am

Geweldige aanwinst, die Abu Omar al-Baghdadi. Als iemand anti-reclame voor de Islam aanbrengt, is hij het wel!

Thomas

Berichtdoor Thomas » Ma Jun 11, 2007 9:39 am

Freya schreef:Geweldige aanwinst, die Abu Omar al-Baghdadi. Als iemand anti-reclame voor de Islam aanbrengt, is hij het wel!

Goed he.....
laten we het gezegde maar eens omdraaien:

Met zulke vijanden heb je geen vrienden meer nodig!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Abu Omar al-Baghdadi

Berichtdoor Abu Omar al-Baghdadi » Ma Jun 11, 2007 2:49 pm

Met andere woorden:''Jij bent een ongelovige.'' Allereerst heb jij niet de bevoegdheid om mij te beoordelen en mij als ongelovige af te schilderen. Allah heeft die bevoegdheid en weet dat ik diep in mijn hart een overtuigende Moslima ben. Ik zeg namelijk:''Aqadtu zo-en-zo'', wat betekent dat mijn hart standvastig is wat betreft zo-en-zo.
De al-aqeedah is volgens Islamitische geleerden: [b]De vaste geloofsbelijdenis wiens hart gefixeerd op is zonder wankelheid of twijfel.

Waar oordeel ik over jouw? je voelt je wel heel erg aangesproken. ik gaf een ayaa voor bewijs. zeg ik dat het over jouw gaat?

Oud nieuws. Dat zei mijn vriendin me ook al, en die heeft zelfs een vers uit de Koran geciteerd en naar mijn e-mail gestuurd waarin het nog eens expliciet vermeld stond.

Wat wil je hiermee zeggen? het komt uit de Qu'ran en als het oud nieuws is voor jouw, handel er dan na!

Heb een hekel aan die vers. GETSIE.

Bedankt dat je dit zegt! weer 1 ontmaskerd. Allah leid wil hij wil.

Bovendien dreef ik niet de spot met de Islam. Ik zei slechts dat ik het met een aantal dingen binnen de Islam niet eens ben, omdat dat gewoon niet in mijn straatje past. Wat is daar nou verkeerd aan? Kan ik er wat aandoen, ik ga daar ook niet scheinheilig over lopen doen.

Waar zeg ik dat je de spot drijft? ik gaf je alleen wat info, of je het wilt of niet.

Dat weet ik.

dat weet je niet! je kan slecht tegen de waarheid. ik vertelde je om op te passen maar je wil niks aannemen en zegt dit.
Heb een hekel aan die vers. GETSIE.

Dan weet ik genoeg

Ik dacht dat je ontwetend was en sprak tegen jouw op een respectvolle manier. Omwille van Allah gaf ik jouw informatie, maar je verpest het voor jezelf door niet op je woorden te letten.
Je hebt goed duidelijk gemaakt wat jouw intenties zijn.
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.

Ruth

Berichtdoor Ruth » Ma Jun 11, 2007 6:29 pm

kijk, kijk, 2 brave moslims die elkaar in de haren vliegen :twisted:

vandaar dat het nooit wat worden zal met die zogenaamde "umma"
Men vliegt elkaar om het minste of geringste in de haren. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat het in het christendom helaas niet anders is :oops: , dominee zus legt een tekst iets anders uit als dominee zo en hoppa, kerksplitsing.

maargoed, dit gesteggel bewijst maar weer dat de eenheid onder moslims heel ver te zoeken is.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

BaniIsrael

Berichtdoor BaniIsrael » Ma Jun 11, 2007 6:30 pm

Ruth schreef:kijk, kijk, 2 brave moslims die elkaar in de haren vliegen :twisted:

vandaar dat het nooit wat worden zal met die zogenaamde "umma"
Men vliegt elkaar om het minste of geringste in de haren. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat het in het christendom helaas niet anders is :oops: , dominee zus legt een tekst iets anders uit als dominee zo en hoppa, kerksplitsing.

maargoed, dit gesteggel bewijst maar weer dat de eenheid onder moslims heel ver te zoeken is.

De Profeet (Vrede en zegeningen zij met hem) Heeft al verklaard dat de Ummah zich zal splitsen in 73 groepen.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?

tomc

Berichtdoor tomc » Ma Jun 11, 2007 6:46 pm

BaniIsrael schreef:De Profeet (Vrede en zegeningen zij met hem) Heeft al verklaard dat de Ummah zich zal splitsen in 73 groepen.

... waarvan er 72 integraal de hel in vliegen. Dus van elke 73 moslims vliegen er 72 de hel in ?

Hij heeft ook gezegd dat je als Christen een dikke procent meer kans maakt om in de hemel te komen, en als Jood een hele (!) 2% meer kans maakt dan een moslim om in de hemel te komen.

Duidelijk is dat alvast alle moslima's in de hel komen. Want volgens de pedofiele profeet waren ze dom, leugenachtig, onbetrouwbaar, ... de lijst gaat nog een tijdje door hoor. Alle em was echt wel goed aan het schelden in die hadith.

BaniIsrael

Berichtdoor BaniIsrael » Ma Jun 11, 2007 6:51 pm

tomc schreef:
BaniIsrael schreef:De Profeet (Vrede en zegeningen zij met hem) Heeft al verklaard dat de Ummah zich zal splitsen in 73 groepen.

... waarvan er 72 integraal de hel in vliegen. Dus van elke 73 moslims vliegen er 72 de hel in ?

Hij heeft ook gezegd dat je als Christen een dikke procent meer kans maakt om in de hemel te komen, en als Jood een hele (!) 2% meer kans maakt dan een moslim om in de hemel te komen.

Duidelijk is dat alvast alle moslima's in de hel komen. Want volgens de pedofiele profeet waren ze dom, leugenachtig, onbetrouwbaar, ... de lijst gaat nog een tijdje door hoor. Alle em was echt wel goed aan het schelden in die hadith.

Hieruit kan ik al concluderen dat u van geen weten kent, Zoinzo Gaan Alle joden en Christenen naar de Hel, zij erkennen De Enige God en zijn laatse boodschapper niet, en de Hadith omtrent de 73 sektes is niet krachtig overleverd, dus ik ga daar verder niet uitspraken over doen, dat laat ik aan de Uluma over.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?

tomc

Berichtdoor tomc » Ma Jun 11, 2007 6:54 pm

Je bedoelt dat ik herhaal wat er in de hadith staat, en jij met geen mogelijkheid er een argument tegen hebt, dus moet je mij maar even incompetent verklaren ? Wel je doet maar.

En blijf jezelf vertellen dat dat de juiste actie is.

Roelof

Berichtdoor Roelof » Ma Jun 11, 2007 8:22 pm

Tjonge..., we zien nu al enkele van die afsplitsingen zich met haat, moord en doodslag bestrijden, als dat er straks 73 worden gaat dat de wereld helemaal in een bloedbad veranderen...

Jan Janssen

Berichtdoor Jan Janssen » Wo Jun 13, 2007 12:20 am

Chaimae schreef:
tomc schreef:Chaimae, antwoord eens. Mag ik de profeet imiteren ? Jouw ontvoeren, verkrachten en dan losgeld eisen zoals de pedofiele profeet zijn mannen liet doen ?

Of ben je geen moslim ?

Dat mag slechts als er oorlog heerst en dat is dus nu niet het geval.

Beste Chaimae,

Je geeft toe dat de Profeet toegelaten heeft dat vrouwen verkracht werden IN EEN OORLOG. HEEL MOOI :razz: :razz: !

Als de profeet het goed vond dat zijn mujahideen vrouwen verkrachtten tijdens een oorlog, dan is het dus ook OK dat de Janjaweed in Darfur 1000den vrouwen verkrachten en zou het ook goed zijn indien George Bush aan zijn soldaten toelating geeft om in Irak vrouwen te verkrachten en eventueel daarna te verkopen op de slavenmarkt.

JA TOCH?

Of is verkrachten van vrouwen in alle omstandigheden moreel verwerpelijk en heeft de profeet dus NIET het goede voorbeeld gegeven?

Jan

Jan Janssen

Berichtdoor Jan Janssen » Wo Jun 13, 2007 12:46 am

Chaimae schreef:
Chaimae schreef:Het is inderdaad voor een Moslim toegestaan om gemeenschap te hebben met slaven.

Bron: http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?p=92906&highlight=#92906

Al-Takeyya
taqiyya

De islam is een sekte die leugens goedkeurt, en Chaimae maakt daar gretig gebruik van..

En dat vind ik persoonlijk een minpuntje in de Islam. Het feit dat een man sex mag hebben met zijn slaaf.

Beste Chaimae,

De man mag sex hebben met zijn slavin, niet met zijn slaaf.

Verder is het ook jouw zaak niet indien je man er nog 3 collega's bijneemt. Allah subhana wa ta'ala heeft hem dit recht gegeven. Dit geeft jou ook niet het recht tot echtscheiding.

Met 3 collega's erbij kom je om de 4 nachten aan de beurt. De andere dagen kan je lekker uitrusten. Tenzij je man natuurlijk de potentie heeft van de profeet en op één nacht het hele rijtje afgaat. Ik weet niet of hij zich tussen 2 beurten afspoelde. Dat vertelt volgende hadith er niet bij.

Bukhari Volume 7, Book 62, Number 142: Narrated Anas bin Malik:

The Prophet used to pass by (have sexual relation with) all his wives in one night, and at that time he had nine wives.

Veel succes.
Jan

tomc

Berichtdoor tomc » Wo Jun 13, 2007 1:43 am

Je vergeet dat die man ook nog slavinnen mag hebben.

En er is in een hadith sprake van 100 vrouwen. Dus da's ... 3x per jaar totaal dat je met je man kan praten ? Als hij geen slavinnen heeft natuurlijk.

Anderzijds kan je ook slavin worden, Chaimae, dan kan je neuken al wat je wil. Maarja dan mag je eigenaar je ook vermoorden van de islam. Sja.

En natuurlijk worden vrouwen ouder ... dus neem je er gewoon een jongere bij he. Vrouwen kan je immers toch kopen van hun ouders. Dus geef een 20 jarig moslimpje een auto cadeau om zijn dochter te krijgen van 15. Perfect ok in de islam. En je mag ermee doen wat je wilt, zoals Chaimae bevestigd. Inclusief verkrachten.

En als je (al iets ouder) Chaimaetje ondertussen lastig doet. Dan zeg je toch 3x "fuck off" (of wat is het Chaimae ?), en dan moet ze maar zelf een slaapplaats zoeken voor de nacht.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Jun 13, 2007 10:09 am

Hieruit kan ik al concluderen dat u van geen weten kent, Zoinzo Gaan Alle joden en Christenen naar de Hel, zij erkennen De Enige God en zijn laatse boodschapper niet, en de Hadith omtrent de 73 sektes is niet krachtig overleverd, dus ik ga daar verder niet uitspraken over doen, dat laat ik aan de Uluma over.

Niet alle Joden en Christenen gaan naar de Hel. Zo zei Mohammed dat op De Dag des Oordeels 100 rijen zullen zijn, waarvan 80 bestaande uit Moslims.

[2:62]
Voorwaar, Degenen die geloven, en degenen die het Jodendom belijden en de Christenen en de Sabiers, zij allen geloven in Allah en de laatste dag, en zij verrichten goede werken, voor hen is hun beloning bij hun Heer en geen vrees zal over hen zijn. Noch zullen zij treuren.

Deze vers is geopenbaard toen Salam al farisi aan de Profeet vroeg naar het lot van zijn vroegere vrienden die Joods, Christelijk en Sabiers waren voor de komst van de Islam.
Dit gaat dus over de Jodenen, Christenen en Sabiers die stierven voor de komst van de Islam.

Bovendien gaan uiteindelijk alle Moslims naar de Hemel.

Wist je dat iedereen met een imaan ter groote van die van een graankorrol (Mosterd zaadje) ooit het paradijs zal binnentreden?

Abu Sa'eed al-Khudri heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''Allah zal ieder die Hij wilt het Paradijs laten binnetreden en daarna zal Hij de mensen van de mensen van de Hel naar de Hel sturen, Daarna zal Hij zeggen ''Kijk of iemand imaan heeft tergrote van een mosterd zaadje in zijn hart en breng hem uit de Hel''[Overgeleverd door Saheeh Muslim, Kitaab al-Imaan, Baab Ithbat ash-Shafa'ah wa Ikhraaj al-Muwwahhadeen, 1/172]

Anas ibn Maalik heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: ''De voorspraker zal voorspraak doen, en ieder die zegt Laa ilaaha illa Allaah en heeft een imaan tergrote van een graankorrel zal uit de hel worden gehaald. En zij zullen in het Binnenhof van het Paradijs staan en de mensen van het Paradijs zullen dan water op hun gooien, Totdat ze zullen groeien als zaatjes zullen groeien na een vloed. Al de sporen van vuur zullen verdwijnen''[Overgeleverd in Sahih Muslim, Baab adna Ahl al-Jannah Manzilatan, 1/178 Zie ook Sahih Muslim, Kitaab al-Imaan, Baab adna Ahl al-Jannah Manzilatan, 1/182]

[Sorry als ik het niet goed heb, doe dit uit mijn hoofd. Moge Allah(swt) me vergeven voor de mogelijke fouten.]
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jun 13, 2007 11:26 am

Ik hoop dat Allah je zal vergeven Chaimae.

Het is namelijk niet waar dat alle moslims naar de hemel gaan.
Vrouwen komen er bijna helemaal niet in.
Oneerlijk he. En weet je waarom?

Mohammed heeft gezegd..

Narrated Abu Said Al-Khudri: Once Allah's Apostle went out to the Musalla (to offer the prayer) o 'Id-al-Adha or Al-Fitr prayer. Then he passed by the women and said, "O women! Give alms, as I have seen that the majority of the dwellers of Hell-fire were you (women)." They asked, "Why is it so, O Allah's Apostle ?" He replied, "You curse frequently and are ungrateful to your husbands. I have not seen anyone more deficient in intelligence and religion than you. A cautious sensible man could be led astray by some of you." The women asked, "O Allah's Apostle! What is deficient in our intelligence and religion?" He said, "Is not the evidence of two women equal to the witness of one man?" They replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her intelligence. Isn't it true that a woman can neither pray nor fast during her menses?" The women replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her religion."

http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... 01.006.301

Kijk. :shock: Hier hebben we een Moslima die op deze aarde nog een goed plak slaag krijgt.
Wat zou ze gedaan hebben? Zou ze haar man niet gehoorzaamd hebben?

Afbeelding

Nou ja, dat is altijd nog beter dan gestenigd worden zoals deze arme vrouw.
Maar wie maakt zich er druk om. Onze luxe moslima's kan het niet schelen wat er met hun zusters gebeurd. Alles is toch mooi en leuk in Islam. Ik krijg er zo'n warm gevoel bij als ik naar dit plaatje kijk.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Jun 13, 2007 11:34 am

Allah is Barmhartig en vergeeft alle zondes. Persoonlijk vind ik dat één van Zijn mooiste eigenschappen.

Eenieder die Mijn Wil en Macht erkent in alles wat hij doet, Ik laat het ijzer voor hem buigen.

Allah (swt) mijn HELD, mijn leven. Verder gaan alle Moslims uiteindelijk naar de Hemel. Sommigen zullen eerst naar de Hel gaan maar als je Moslim bent zul je uiteindelijk de Hemel betreden.

Anas ibn Maalik heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: ''De voorspraker zal voorspraak doen, en ieder die zegt Laa ilaaha illa Allaah en heeft een imaan tergrote van een graankorrel zal uit de hel worden gehaald. En zij zullen in het Binnenhof van het Paradijs staan en de mensen van het Paradijs zullen dan water op hun gooien, Totdat ze zullen groeien als zaatjes zullen groeien na een vloed. Al de sporen van vuur zullen verdwijnen''[Overgeleverd in Sahih Muslim, Baab adna Ahl al-Jannah Manzilatan, 1/178 Zie ook Sahih Muslim, Kitaab al-Imaan, Baab adna Ahl al-Jannah Manzilatan, 1/182]

Vraag het anders een Imaam na Ariel. Ik weet zeker dat alle Moslims uiteindelijk naar de Hemel gaan.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jun 13, 2007 11:45 am

Ik hoop het voor je Chaimae.

Ik lees hier weer wat anders. Wat moet ik geloven.
Keihard Islam.

Sahih Muslim 36.6600:1

Imran b. Husain reported that Allah's Messenger (may peace be upon him) said: Amongst the inmates of Paradise the women would form a minority.

Sahih Muslim 36:6596

IUsama b. Zaid reported that Allah's Messenger (way peace be upon him) said: I stood at the door of Paradise and I found that the overwhelming majority of those who entered therein was that of poor persons and the wealthy persons were detained to get into that. The denizens of Hell were commanded to get into Hell, and I stood upon the door of Fire and the majority amongst them who entered there was that of women.

Sahih Muslim 36:6597

Ibn Abbas reported that Allah's Messenger (may peace be upon him) said: I had a chance to look into the Paradise and I found that majority of the people was poor and I looked into the Fire and there I found the majority constituted by women.

Kanz al-`ummal, 22:10

Out of 99 women, one is in paradise and the rest are in hell

Je kan het hier nog even nalezen.

http://www.wikiislam.com/wiki/Quotation ... e_of_Women
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

tomc

Berichtdoor tomc » Wo Jun 13, 2007 11:48 am

Chaimae schreef:

Allah is Barmhartig en vergeeft alle zondes. Persoonlijk vind ik dat één van Zijn mooiste eigenschappen.

Eenieder die Mijn Wil en Macht erkent in alles wat hij doet, Ik laat het ijzer voor hem buigen.

Dat fotootje hierboven toont dat allah duidelijk meer moeite heeft met touwen.

Of noem je een vrouw levend begraven en dan stenigen vergeving ? Redding ?

Vertel eens Chaimae. Jouw god vergeeft niets. Jouw god geeft niets. Hij haat. Hij wilt enkel zijn eigen ego strelen. Hij maakt de dingen enkel erger.

Trouwens je hebt nog steeds je adres niet gegeven. Waarom mag ik jouw niet ontvoeren & verkrachten ? Dat deed jouw profeet ook met vrouwen, en dat is toch het hoogste dat jij ooit kan bereiken, neen ?

Roelof

Berichtdoor Roelof » Wo Jun 13, 2007 6:32 pm

Ariel schreef:Ik hoop het voor je Chaimae.

Chaimae hoopt ook Ariel.

Ze is zo bang voor de hel dat ze zichzelf voorhoud dat alle moslims naar de hemel gaan. (dat is ook de enige waarom ze moslima wil zijn)

Het is en blijft een triest geval dat zichzelf nog steeds voor de gek houd.
Als ze geen geestelijke hulp aanvaard zie ik ze nog wel een keer gek van angst worden...

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Jun 13, 2007 6:36 pm

Alle Moslims gaan uiteindelijk naar de Hemel.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Jun 13, 2007 6:38 pm

@Tomc.
Nu weet ik 't wel hoor.
Het is toegestaan in de Islam sex te hebben met je slaven.

tomc

Berichtdoor tomc » Wo Jun 13, 2007 6:54 pm

Chaimae schreef:@Tomc.
Nu weet ik 't wel hoor.
Het is toegestaan in de Islam sex te hebben met je slaven.

Het is ook toegestaan om iemand slavin te maken. Dat weet je ook.

Je kan niet serieus voor het verkrachten van slavinnen zijn, zonder bereid te zijn te aanvaarden dat iemand dat jouw aandoet.

Je woont in Breda, en je zit niet op kot. Je volgt les aan de pabo. En je bent bang. Bang van alles en bang van iedereen. Je komt uit marokko geloof ik. Een of ander mini dorpje in het noorden. Ben je nu eigenlijk afgestudeerd ?

Kijk eens naar jouw geliefde islam in marokko :

Afbeelding
"The Slave Market", Jean-Leon Gerome

De plek is een bekende plek in jouw geboorteland. Kzal nog een 2de hint geven : dit is de binnenkant van een moskee ... Een bekende moskee.

Kan je raden waar dit is ? Deze scene speelde zich af, 130 jaar geleden in Marokko. Ook deze vrouw gaat normaal in burqa gehuld hoor, daaronder heeft ze niets aan (noteer dat dat ook verplicht is door de pedofiele profeet). Noteer ook dat die man eigenlijk die vrouw aan het verplichten in aan zijn hand te likken. Raad eens wat hij daarvoor met die hand gedaan heeft, Chaimae ?

(de overgrote meerderheid van de slavinnen waren wel degelijk meisjes zoals jij van het platteland van marokko, zoals op de achtergrond te zien, verkocht door hun ouders omdat ze bestolen waren, meestal door de mensen die deze slaven verkochten, of gewoon gevangen genomen. Dat mag immers van de islam. Dit was jouw lot geweest als je 150 jaar eerder geboren was, Chaimae. Dit is de "authentieke" islam die jij zo hard nastreeft, maar dit is geschilderd omdat zij een "minder gewone" slavin was)

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Jun 13, 2007 7:07 pm

Het is ook toegestaan om iemand slavin te maken. Dat weet je ook.

Daar weet ik niks van. Ik weet alleen dat het toegestaan is in de Islam sex met je slaven te hebben.

Je kan niet serieus voor het verkrachten van slavinnen zijn, zonder bereid te zijn te aanvaarden dat iemand dat jouw aandoet.

Ik ben er ook op tegen en vind dit een minpuntje in de Islam.

Je woont in Breda, en je zit niet op kot. Je volgt les aan de pabo. En je bent bang. Bang van alles en bang van iedereen. Je komt uit marokko geloof ik. Een of ander mini dorpje in het noorden. Ben je nu eigenlijk afgestudeerd ?

Mag ik vragen waar je dit vandaan hebt? Ik woon namelijk in het Oosten des lands en ben binnekort een studente Journalistiek(als ik slaag).

Kijk eens naar jouw geliefde islam in marokko :

Afbeelding
"The Slave Market", Jean-Leon Gerome

Die foto ken ik al. (gaap)

De plek is een bekende plek in jouw geboorteland. Kzal nog een 2de hint geven : dit is de binnenkant van een moskee ... Een bekende moskee.

Marokko is niet mijn geboorteland. Ik ben geboren en getogen in Enschede.

Kan je raden waar dit is ? Deze scene speelde zich af, 130 jaar geleden in Marokko. Ook deze vrouw gaat normaal in burqa gehuld hoor, daaronder heeft ze niets aan (noteer dat dat ook verplicht is door de pedofiele profeet). Noteer ook dat die man eigenlijk die vrouw aan het verplichten in aan zijn hand te likken. Raad eens wat hij daarvoor met die hand gedaan heeft, Chaimae ?

Ik zou bij God niet weten wat hij met die hand gedaan heeft. Kun jij het me anders vertellen.

(de overgrote meerderheid van de slavinnen waren wel degelijk meisjes zoals jij van het platteland van marokko, zoals op de achtergrond te zien, verkocht door hun ouders omdat ze bestolen waren, meestal door de mensen die deze slaven verkochten, of gewoon gevangen genomen.

Nogmaals ik ben in Nederland geboren. Jeetje.

Dat mag immers van de islam. Dit was jouw lot geweest als je 150 jaar eerder geboren was, Chaimae. Dit is de "authentieke" islam die jij zo hard nastreeft, maar dit is geschilderd omdat zij een "minder gewone" slavin was)

Geloof mij dat valt allemaal reuze mee.

Roelof

Berichtdoor Roelof » Wo Jun 13, 2007 7:10 pm

Chaimae schreef:Alle Moslims gaan uiteindelijk naar de Hemel.

Tuurlijk Chaimae...
    Bukhari 1 2 28 Vrouwen vormen de meerderheid van de bewoners van de hel. (zie ook volume 7, boek 62, nr. 124, 125)
    Bukhari 1 2 28 Vrouwen zijn ondankbaar (zie ook boek 7, boek 62, nr. 125)
    Bukhari 1 6 301 Vrouwen zijn dommer dan mannen.
    Bukhari 1 6 301 Vrouwen kunnen voorzichtige verstandige mannen van het rechte pad afbrengen.
    Bukhari 1 6 301 Door haar gebrek aan intelligentie is een getuigenis van een vrouw maar de helft van de getuigenis van een man waard..
    Muslim - 4 1032, 1034 Iemands gebed wordt verstoord of ongeldig als er een ezel, een vrouw of een zwarte hond voorbij gaat.
    Bukhari 2 18 161 De meeste bewoners van de hel zijn vrouwen vanwege hun ondankbaarheid jegens goede daden en hun echtgenoten.
    Bukhari 2 22 295 Alleen mannen mogen 'Subhan Allah' zeggen, vrouwen mogen klappen.
    Bukhari 2 24 541 Een meerderheid van de bewoners van de hel zijn vrouwen.
    Bukhari 2 24 541 Vrouwen zijn gebrekkig in intelligentie en geloof.
    Muslim - 4 1926 De meeste vrouwen zijn brandstof voor de hel.
    Muslim - 4 1982 De meeste bewoners van de hel zijn vrouwen vanwege hun ondankbaarheid jegens hun echtgenoten en goedheid.
    Muslim - 8 3240 Vrouwen komen en gaan in de vorm van een duivel.
    Muslim - 8 3466 - 68 Een vrouw is als een rib, je kan haar niet recht maken en als je haar met rust laat zal er altijd slechtheid in haar blijven.
    Bukhari 3 34 264 Een vrouw scheiden en vervolgens aan een vriend 'geven' is mogelijk.
    Bukhari 3 48 826 De getuigenis van een vrouw is de helft van de getuigenis van een man vanwege de gebreken in haar verstand.
    Bukhari 4 54 464 De meerderheid van de mensen in de hel zijn vrouwen.
    Bukhari 4 55 623, 643 Vele mannen hebben de perfectie bereikt, maar slechts drie vrouwen.
    Bukhari 5 59 709 Een volk dat door een vrouw geleid wordt zal nooit succesvol zijn.
    Bukhari 5 58 124, 125 Verhaal waarin vrouwen tot het bezit van een man worden gerekend.
    Bukhari 6 60 408, 409 God vervloekt vrouwen die tatoeëren, tatoeages hebben, gezichtsbeharing verwijderen, ruimte tussen hun tanden maken of vals haar gebruiken.
    Bukhari 7 62 33 Vrouwen zijn de grootste veroorzakers van lijden voor mannen.
    Bukhari 7 62 126 De meerderheid van de helbewoners zijn vrouwen.
    Bukhari 7 62 120 Een vrouw zou niet moeten vasten, tenzij ze toestemming van haar man heeft, als hij thuis is.
    Bukhari 7 62 123 Een vrouw zou niet moeten vasten, tenzij ze toestemming van haar man heeft, als hij thuis is en ze mag niemand het huis inlaten tenzij hij toestemming geeft.
    Bukhari 9 87 162 Een zwarte vrouw in een droom staat in dit verhaal als teken voor een epidemie.
    Bukhari 8 76 456 De meerderheid van de bewoners van de hel zijn vrouwen.

Jij zult als vrouw zijnde toch wel iets beter je best moeten doen om de hemel te bereiken schatje.
Maar je kunt jezelf natuurlijk altijd nog om laten bouwen... :biggrin:

Roelof

Berichtdoor Roelof » Wo Jun 13, 2007 7:11 pm

Chaimae is het grote voorbeeld wat angst kan aanrichten in het menselijke brein...

Ruth

Berichtdoor Ruth » Do Jun 14, 2007 10:53 am

Chaimae schreef:Alle Moslims gaan uiteindelijk naar de Hemel.

Dus, als ik het goed begrijp geloof jij in een soort vagevuur. Als je niet zo'n perfecte moslim bent geweest verdwijn je eerst voor een bepaalde tijd de hel in. Naar gelang de zwaarte van je zonden moet je een poosje (of langer) branden en pijnlijden, tot je gezuiverd ben en hoplakee naar de hemel kunt.

zoiets????

Heeft Mo dat van de Paus overgenomen , de Rooms-Katholieken geloven of geloofden toch ook in het vagevuur??
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Terug naar “Welkom nieuwe forummers”