eventjes voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
ChechenMaga

Bericht door ChechenMaga »

Thomas schreef:
ChechenMaga schreef:Kijk naar zijn comments. :roll:
Hij is geen moslim...
Wel geen idee waarom hij "wa`alaykum assalam" zei, maar goed.
Als er een het wel weet ben jij het ChechenMaga.
:razz:
Wel, ik weet het ook niet. Heb maar paar posts gezien van hem.
Was gewoon verrast door wat hij zei over zijn afkomst enzo.
Wou meer vragen stellen. Ahja. Nu gaan we het niet weten, zeker.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Manon

Bericht door Manon »

umm_khadija schreef:asalaam alaikoem wa rahmatoelahi wa barakatuhu

ik heb zo eens gelezen wat er is gezegt,maar echt wallah.
astagfurallah kan ik alleen maar zeggen.

sorry maar pedofiel moordenaars.soebhanallah overal is het het zelfde liedje.nou sorry repeat hebben wij al uitgeschakeld en als je de arabische taal leerd,dan lees je de koran ook goed en met de juiste bewoording en dan komt het bestrijden van de onglovige heel anders over.
inshallah kom ik nog met wat andere topics,als wat meer heb gelezen.

salaam alaikoem wa rahmatoelahi wa barakatuhu
Misschien kan deze mevrouw eerst Nederlands leren ipv WIJ arabisch? Bij mijn weten zijn we hier nog niet helemaal gekoloniseerd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

En waar zou Jorien toch uithangen?
ME

Bericht door ME »

Teva Teff schreef:
nederlandsemoslima schreef:Ho, nee wacht.. dat is niet helemaal waar natuurlijk, anders kan je daar me weer voor bekritiseren,
Ik vrees wel, de enige voor wie ik vrees is voor Allah (XXX)
En ik heb totaal geen vrees voor Allah (mhebizeh).
moge hij eeuwig branden in zijn eigen hellevuur
SUBHANÁLLAH :shock:
anna

Bericht door anna »

Teva Teff

Hier ons anti 'Allah' gebed:

Here God wilt u 'Allah' en zijn 'profeet' voor altijd in uw Hel laten branden want beiden zijn intolerante, discrimineren, haatdragende, gewelddadige, moordaardige racisten, grootschalige onderdrukkers van vrouwen, en een fascistoide gevaar voor de Mensheid gelijk aan Hitler.

Wilt u vooral die 'Allah' goed tot houtskool verbranden want die durft te zeggen dat Mohammed 'heilig' is terwijl die vent een kind verkrachtte, aantallen slavinnen verkrachtte, mensen liet vermoorden, veelwijverij toestaat, zoals ook stenigen, geselen, handenafhakken, moord en doodslag door 'jihad' ..... en zeggen dat in UW Naam te mogen doen. Dank U Lord.

doe dit geved vooral 5 x per dag Teva opdat de Ware GOD ons bevrijden zal van die Is-LAM-lendige 'religie' uitgevonden door Saitan 'Djibriel' die Mohammed verleidde tot Doodzonden: wereldlijke macht, veelwijverij, pedofilie, oorlogvoeren .....
maria20

Bericht door maria20 »

ANNA I'M IN !!!!
the truth will set you free!!!!
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Begrijp niet waarom jouw Turkse vriendin Chaimae nog bevriend met je is Maria! Als ik die Chaimae was had ik je tot appelomoes geslagen.

Wie niet wilt luisteren moet maar voelen! Betreft Anna, ga zo door.. zo versterk je alleen maar meer het geloof van de Moslims hier op FFI! Dus wat dat betreft ben je echt een aanwinst voor de Moslims. Ik dank je hier zeer voor en ga zo door zal ik zeggen. HE-HE!

Love you both!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
hans van de mortel

Bericht door hans van de mortel »

anna schreef:Teva Teff

Hier ons anti 'Allah' gebed:

Here God wilt u 'Allah' en zijn 'profeet' voor altijd in uw Hel laten branden want beiden zijn intolerante, discrimineren, haatdragende, gewelddadige, moordaardige racisten, grootschalige onderdrukkers van vrouwen, en een fascistoide gevaar voor de Mensheid gelijk aan Hitler.

Wilt u vooral die 'Allah' goed tot houtskool verbranden want die durft te zeggen dat Mohammed 'heilig' is terwijl die vent een kind verkrachtte, aantallen slavinnen verkrachtte, mensen liet vermoorden, veelwijverij toestaat, zoals ook stenigen, geselen, handenafhakken, moord en doodslag door 'jihad' ..... en zeggen dat in UW Naam te mogen doen. Dank U Lord.
Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede! Dat geldt niet alleen voor moslims, maar ook voor ons.

Sta mij toe Anna en andere forumleden een correcte vertaling nogmaals weer te geven uit het Hebreeuws van perikoop 18 (Genesis 4 vers 6). Maar de bron zou net zo goed een oude chinese wijsheid kunnen zijn:

”Waarom raak je zo van slag?” zei JHWH tegen Kájin ”Waarom sta je naar de grond te staren? Is het niet zo dat je, als je iets goeds in de zin hebt, dat met opgeheven hoofd kunt doen? Maar als je niet iets goeds in de zin hebt staat ontoelaatbaar gedrag voor de deur om binnen te dringen. het zal trachten je te overreden, terwijl jij er meester over zou moeten blijven.”

Dat was even voordat Kaïn zijn broer Abel de hersens insloeg.

Iets leuks, voor de liefhebber. Mohammed komt dan wel niet voor in de bijbel, maar mijn naam wel. Liefst vier keer! (Genesis 11:3 - 1Kronieken.29:2; Jesaja. 54:11; Jeremia. 43:9;)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
maria20

Bericht door maria20 »

Chaimae schreef:Begrijp niet waarom jouw Turkse vriendin Chaimae nog bevriend met je is Maria! Als ik die Chaimae was had ik je tot appelomoes geslagen.

Wie niet wilt luisteren moet maar voelen! Betreft Anna, ga zo door.. zo versterk je alleen maar meer het geloof van de Moslims hier op FFI! Dus wat dat betreft ben je echt een aanwinst voor de Moslims. Ik dank je hier zeer voor en ga zo door zal ik zeggen. HE-HE!

Love you both!
kostte het je veel moeite chaimae om je ware moslims aard te verbergen???? en moest het er nu zeker in 1 keer uit ..???
Dat mag allemala hoor ..we zullen je niet onthoofden en je mag hier altijd je mening blijven gevn !!!
maar die geweldadigheid kunnen we toch van een moslim verwachten ..dus dat geeft niet we sslaan hier echt niet steil achterover van .. :wink:

love you 2 !!!

ps. ik heb heleboel turksemoslim vriendinnen hoor en shaima is inmiddels geen moslim meer maar chirsten !!!
ik kende haar al een tijdje maar praatte met haar nooit over het geloof ..op een dag kwam ze naar me toe en vertelde dat ze de waarheid kende en heeft leren kennen ....
goed vor haar ..nu jij nog ...
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey die Maria, of moet ik toch maar A.N.O.E.S.J.K.A zeggen?

Wat bereft jouw vriendin Shaima, daar geloof ik geen hol van! Maak dat de kat maar wijs. Geef me anders maar eens die nummer van dat meisje Chaimae waar je het over hebt. Ik zal eens een hartig woordje met haar praten op een zeer beschaafde en correctie manier, precies hoe de Islam het mij voor shcrijft.

In afwachting..

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
anna

Bericht door anna »

Chamae

Je bedoelt dit met 'een beschaafde en nette manier" zoals geleerd in de Islam?

S. Bukhari 52.265: Allah’s apostel zond een groep helpers naar een man genaamd Abu Rafi. Een van hen drong s’nachts zijn huis binnen en vermoordde hem in zijn slaap. (Deze Abu Rafi had Mohammed bespot en werd dus gedood met een zwaard in zijn buik)

S. Muslim 19.4436: De profeet zei: wie wil Ka’b b. Ashraf voor mij doden. Hij heeft kwaad gesproken over Allah en zijn boodschapper. Een man genaamd Mohammed vroeg “O boodschapper van Allah wilt u dat ik hem dood?” Hij zei “ja” Zij gingen dus naar zijn huis en bezochten hem ’s nachts. Hij kwam naar beneden en de man Mohammed zei tegen zijn gezellen”Als hij komt zal ik hem bij zijn hoofd grijpen en hem vast houden en moeten jullie je werk doen. Toen hield hij zijn hoofd vast en zei tegen zijn gezellen: Doe je werk! En zij doodden hem.

A man kept a slave-woman who used to insult and laugh at the prophet. He forbade her, but she didn't stop. One night he therefore plunged a dagger in her belly and killed her.
Her child was lying between her legs and covered with blood. In the morning the prophet was informed about the incident. His answer was: 'Oh be my witness, no punishment is need for her blood'.

Abu Dawud 38.4348 Een blinde man had een zwangere slavin die de profeet placht te beledigen en bespotten. Hij verbood haar, maar zij hield er niet mee op. Op een nacht begon zij weer de profeet te bespotten en kwaad van hem te spreken. Daarop nam hij een dolk, stak die in haar buik en doodde haar. Een kind dat tussen haar benen kwam te liggen was besmeurd met het bloed dat daar vloeide. ’s Morgens werd de profeet daarover ingelicht. Daarop zei hij: O wees mijn getuige, geen vergelding is nodig voor haar bloed.

Abu Dawud 38.4349: Een Jodin placht de profeet te bespotten . Een man wurgde haar tot zij stierf. De apostel van Allah verklaarde dat geen vergelding voor haar bloed betaald hoefde te worden.

Abu Dawud 14.2678: De profeet zei op de dag van de verovering van Mekka: Er zijn vier personen die ik niet zal sparen. Hij noemde hun namen. Daaronder waren twee zingende meisjes (die spotliedjes over Mohammed hadden gezongen). Een daarvan werd gedood en de ander ontsnapte en bekeerde zich tot de islam.

Abu Dawud 38.4341: Een Jood bekeerde zich tot de islam, maar werd daarna afvallige. Toen Mohammed kwam zei hij: Ik zal niet van mijn rijdier af komen voor hij gedood is. Hij werd toen gedood.

Abu Dawud 14.2756: Ik hoorde de apostel van Allah zeggen: als je geen gezant was zou ik je onthoofden. Maar vandaag ben je geen gezant. Daarop beval hij een helper om hem te doden. Hij onthoofde hem op het marktplein.

Sahih Muslim 17.4206: Deze tekst verhaalt van een vrouw die overspel had gepleegd en zwanger was geworden. Nadat zij was bevallen bracht zij het kind naar Mohammed die haar opdroeg terug te komen nadat zij het kind had gespeend. Toen werd zij ingegraven tot haar borst en de profeet beval mensen haar te stenigen. Een man smeet een steen naar haar hoofd, waardoor zijn gezicht met bloed werd bespat. Hij schold haar uit waarop de profeet hem vermaande om zachtmoedig te zijn.

Sahih Muslim 19.4364: De Joden van Nadir en Quraizi verzetten zich tegen de boodschapper van Allah die de Nadir verdreef, maar de Quraizi toestond om te blijven. Hij begunstigde de laatsten tot ook zij zich verzetten. Toen doodde hij hun mannen en verdeelde de vrouwen, kinderen en al hun bezittingen onder de moslims.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :bash:
maria20

Bericht door maria20 »

Chaimae schreef:Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey die Maria, of moet ik toch maar A.N.O.E.S.J.K.A zeggen?

Wat bereft jouw vriendin Shaima, daar geloof ik geen hol van! Maak dat de kat maar wijs. Geef me anders maar eens die nummer van dat meisje Chaimae waar je het over hebt. Ik zal eens een hartig woordje met haar praten op een zeer beschaafde en correctie manier, precies hoe de Islam het mij voor shcrijft.

In afwachting..
goed ik zal dit even met ariel overleggen..want je blijft maar maar dingen noemen die niet zo zijn ...misschien zal jij het fijn vinden als ik je elke keer dombo noem ???zeg het maar ...
maar he dat jij het niet gelooft betekent niet dat het niet zo is he .!!!!.
ik hoop dat je dat wel even beseft !!!
Jouw praatjes zijn al vaker weerlegd meisje !!!
en daar word je niet knapper op hoor leugens verspreiden ... :roll: : :roll:
BaniIsrael

Bericht door BaniIsrael »

Hierbij betuig ik mijn dank aan de volgende personen,

Maria20, Anna, Ariel, Habiti, Teva Teff, Ruth, en alle andere die ik ben vergeten.

Ik bedank u voor uw comments, uw comments hebben me inspiriatie gegeven, uw comments hebben mijn sterk gemaakt, uw comments hebben mijn bewustzijn nog sterker gemaakt.

Ik dank u zeer voor uw bijdrage aan deze fora, en ik hoop dat uw comments nog meer moslims sterk maakt, want uw comments waren mijn druppel geweest, de druppel die ervoor zorgde om de Islam nog strikter te nemen dan ik deed, de druppel die mij heeft overgehaald om op een Islamitische Universiteit te studeren, de Druppel die mij vele ambitie en hoop heeft gegeven om het Islamitische bewustzijn te verspreiden waar het ook mag zijn.

Ik hoop dat u vooral doorgaat met het stimuleren van Moslims om hen ware identiteit weer te herkennen.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Monique

Bericht door Monique »

Bedankt Banisrael, ik ben zeer verheugd te vernemen dat FFI iets heeft gepresteerd dat allah en mohammed samen niet gelukt is. :D
Amorele atheistische nitwit
BFA

Bericht door BFA »

uw comments hebben me inspiriatie gegeven, uw comments hebben mijn sterk gemaakt, uw comments hebben mijn bewustzijn nog sterker gemaakt.
Je kwam binnen als een bèrend kind, bent daar nog geen mm weg geevolueerd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Manon

Bericht door Manon »

Monique schreef:Bedankt Banisrael, ik ben zeer verheugd te vernemen dat FFI iets heeft gepresteerd dat allah en mohammed samen niet gelukt is. :D
we zijn GOED hé! :razz:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Manon schreef:
Monique schreef:Bedankt Banisrael, ik ben zeer verheugd te vernemen dat FFI iets heeft gepresteerd dat allah en mohammed samen niet gelukt is. :D
Nog even en...de Saoedische geldstromen gaan ook FFI bereiken..
Roelof

Bericht door Roelof »

naar boven schreef:
Manon schreef:
Nog even en...de Saoedische geldstromen gaan ook FFI bereiken..
Afbeelding
Chaimae

Bericht door Chaimae »

naar boven schreef:
Manon schreef:
Nog even en...de Saoedische geldstromen gaan ook FFI bereiken..[/quote

Geloof je 't zelf? Als het nou een pro-Islamitische site was dan zou het nog een beetje geloofwaardig overkomen. :lol:

Misschien dat mijn neef jullie wilt sponseren! Hij heeft tevens ook vele contacten met oliesjeichs uit Dubaai-SA-Qataar-Kuwait etc. Ik zal 't hem eens vragen..

Roelof

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Geloof je 't zelf?
Zegt de grootste leugenaar van dit forum...
Ariel

Bericht door Ariel »

BaniIsrael schreef:Hierbij betuig ik mijn dank aan de volgende personen,

Maria20, Anna, Ariel, Habiti, Teva Teff, Ruth, en alle andere die ik ben vergeten.

Ik bedank u voor uw comments, uw comments hebben me inspiriatie gegeven, uw comments hebben mijn sterk gemaakt, uw comments hebben mijn bewustzijn nog sterker gemaakt.

Ik dank u zeer voor uw bijdrage aan deze fora, en ik hoop dat uw comments nog meer moslims sterk maakt, want uw comments waren mijn druppel geweest, de druppel die ervoor zorgde om de Islam nog strikter te nemen dan ik deed, de druppel die mij heeft overgehaald om op een Islamitische Universiteit te studeren, de Druppel die mij vele ambitie en hoop heeft gegeven om het Islamitische bewustzijn te verspreiden waar het ook mag zijn.

Ik hoop dat u vooral doorgaat met het stimuleren van Moslims om hen ware identiteit weer te herkennen.
Dank je wel voor je bedankje BaniIsrael :razz:
Graag gedaan, en geweldig.
Wat goed dat we je geloof in Islam hebben versterkt.
Als je geloof weer zwakker word, geef dan een seintje, dan zullen we ons uiterste best doen om je geloof nog meer te versterken.
Misschien is het een goed idee om al je vrienden en kennissen met een zwak geloof naar onze site te verwijzen, zodat we ook hun kunnen helpen.
Veel succes op de Islamitische Universiteit .
Ik ben er zeker van dat jij als afgestudeerde Islamitische ir vast en zeker geen goede baan zult krijgen, of je moet weer WC's gaan schoonmaken.
Maar... dat geeft niet hoor, wij ongelovige kafirs zorgen wel dat je een uitkering zal krijgen.
Nogmaals geen dank. :lol:

Vriendelijke groet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Miep

Bericht door Miep »

Wie is dat?

God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Joannes
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Beste,

Probeer jezelf te verlossen van je labiliteit, want dat je labiel bent dat weet je..
Steek je energie in nuttige dingen, en zorg dat je een deftige studie volgt, en een deftige baan krijgt.

Groet

Joannes
tomc

Bericht door tomc »

BaniIsrael schreef:Ik hoop dat u vooral doorgaat met het stimuleren van Moslims om hen ware identiteit weer te herkennen.
Wie weet stimuleren we jou voldoende om spelling voldoende te herkennen. :lol:

En wij hebben wat jij nooit zal hebben :
-> de waarheid
-> en het goede

Hier is wat jullie proberen in het publiek, 3x raden wat er zich massaal achter de schermen afspeelt :

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6278568.stm

Kijk eens hoe gelukkig ze is, buiten de islam. Het is het zoveelste bewijs he.

http://www.youtube.com/watch?v=75kxhkb_vug

Kijk eens. "De vuilste beesten" zullen winnen. Altijd. Overal. God staat aan onze kant, zoals ieders hart kan, en zal, bevestigen.
Roelof

Bericht door Roelof »

tomc schreef:En wij hebben wat jij nooit zal hebben :
-> de waarheid
-> en het goede
-> Vrijheid
-> Eigen verantwoording
Plaats reactie