Hallo allemaal!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Hallo allemaal!

Bericht door Sebastiaan »

Hallo allemaal, ik ben Sebastiaan

Prettig om kennis te maken. Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Islam zie ik een van de grootste bedreigingen voor de komende eeuw. Ik was vroeger een linkse cultuur relativist maar daar ben ik op terug gekomen nadat ik een grondige kennis had opgedaan van de Islam. Ik was van kinds af aan agnost maar mede dankzij de Islam ben ik overtuigt Atheist geworden en daar ben ik trots op. Als iemand serieuze vragen heeft of het Atheïsme, kan die daarvoor altijd contact met me opnemen.

met vriendelijke groet,

Sebastiaan.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Welkom Sebastiaan! Hopelijk kunnen we allen nog veel bijleren van je postings.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door nadia »

Sebastiaan schreef:Hallo allemaal, ik ben Sebastiaan

Prettig om kennis te maken. Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Islam zie ik een van de grootste bedreigingen voor de komende eeuw. Ik was vroeger een linkse cultuur relativist maar daar ben ik op terug gekomen nadat ik een grondige kennis had opgedaan van de Islam. Ik was van kinds af aan agnost maar mede dankzij de Islam ben ik overtuigt Atheist geworden en daar ben ik trots op. Als iemand serieuze vragen heeft of het Atheïsme, kan die daarvoor altijd contact met me opnemen.

met vriendelijke groet,

Sebastiaan.
welkom.!!
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Ha Sebastiaan,

van harte welkom

Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Islam zie ik een van de grootste bedreigingen voor de komende eeuw.
Welkom! Mag ik vragen waarom jij de Islam als een bedreiging ziet?
De Islam is een vredelievend geloof die liefde en vrede predikt. Zo heb ik eerder Maria20 al uitgelegd dat het niet toegestaan is in de Islam zelfmoordaanslagen te plegen. Dat er Moslims zijn die het doen dat kan ik niet ontkennen, maar het is fout en de Islam keurt dit ook af. Het is niet toegestaan jezelf op te blazen, omdat het bij zelfmoord hoort. En zoals je al wel weet is het niet toegestaan jezelf te vermoorden! Alleen Allah heeft die bevoegdheid en niemand anders.


O, gij die gelooft, gebruikt elkanders eigendom niet met leugen en bedrog maar handelt bij onderlinge overeenkomst. En pleeg geen zelfmoord.Voorzeker, Allah is u Genadevol.
[4.29]

Toestemming om te vechten is gegeven aan degenen tegen wie gevochten wordt, omdat hun onrecht is aangedaan, voorzeker Allah heeft de macht hen bij te staan.
[22.39]



Moslim mag pas vechten als je onrecht wordt aangedaan. Dat wat de Palestijnen doen is toegestaan zolang zij zich maar aan de Islamitische regels houden omtrent de Djihaad. Zo hoeven vrouwen hier niet aan mee te doen, en zo ook kinderen. Bovendien mag je geen onschuldige mensen vermoorden.. en ook het bombarderen van gebouwen en het schade toebrengen aan gebouwen is niet toegestaan.


MVG,
Een Moslima.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

x
Laatst gewijzigd door nadia op wo mar 25, 2009 4:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Vera »

Sebastiaan schreef:Hallo allemaal, ik ben Sebastiaan

Prettig om kennis te maken. Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Islam zie ik een van de grootste bedreigingen voor de komende eeuw. Ik was vroeger een linkse cultuur relativist maar daar ben ik op terug gekomen nadat ik een grondige kennis had opgedaan van de Islam. Ik was van kinds af aan agnost maar mede dankzij de Islam ben ik overtuigt Atheist geworden en daar ben ik trots op. Als iemand serieuze vragen heeft of het Atheïsme, kan die daarvoor altijd contact met me opnemen.

met vriendelijke groet,

Sebastiaan.
Hallo Sebastiaan, welkom op dit forum :) Hopelijk heb je een leuke tijd heir

groetjes, Vera
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Vrede zij met u,

Ik ben blij dat u de Islam als grote bedreiging ziet, dat doet me werkelijk verheugen op de Mahdi en op de profeet Jezus Vrede en Zegeningen zij met hem, Jezus zal namelijk aan onze kant staan!

En u zult branden in hell, u zult als brandstof in hell dienen als u zo door blijft gaan, kom tot terugkeer, heb berouw en toon je berouw aan de Almachtige!

Moge Allah Jou vervloeken als jij het Monotheisme van de Bani Israel en van de zonen der Ismael en van dere andere volkeren doet vervloeken, O gojim kom tot terugkeer voordat het te laat is!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Van harte welkom, Sebastiaan. Hopelijk lezen we veel van je.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Welkom hier beste Sebastiaan.

Hopelijk gaan we veel aan elkaar hebben !
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Welkom Sebastiaan.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Welkom Sebastiaan.
Fijn om je hier te zien. We kunnen alle hulp goed gebruiken.
Ik kijk uit naar je bijdragen.

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

BaniIsrael schreef:Vrede zij met u,

En u zult branden in hell, u zult als brandstof in hell dienen als u zo door blijft gaan, kom tot terugkeer, heb berouw en toon je berouw aan de Almachtige!

Moge Allah Jou vervloeken als jij het Monotheisme van de Bani Israel en van de zonen der Ismael en van dere andere volkeren doet vervloeken, O gojim kom tot terugkeer voordat het te laat is!
Lol

Ik heb geen boodschap aan Jouw vrede en vervloekingen en ik lach om deze onnozelheid.

Ik heb slechts medelijden met zij die zich als een kind laten lijden door een Arabisch sprookje.

met vriendelijke groet,

Sebastiaan
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Arabisch? Onze roots komen uit Adam, Noah onze vaderen, de bani Yisrael en de Ahul Ismaelien!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

BaniIsrael schreef:Arabisch? Onze roots komen uit Adam, Noah onze vaderen, de bani Yisrael en de Ahul Ismaelien!
And all the mental institutions around the world!!! :mrgreen:

Welkom Sebastiaan.
Jouw weg heb ik min of meer ook gevolgd. Grofweg van Katholiek en links naar Atheist en vrij denkend.

Veel plezier hier.
Je hebt al kennis gemaakt met een van onze huiszwakzinniggen-in-de-hoogste-graad heb ik gezien... :evil: :evil: :evil:

Met vr.gr.

Thomas
Laatst gewijzigd door Thomas op za aug 11, 2007 2:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

BaniIsrael schreef:Arabisch? Onze roots komen uit Adam, Noah onze vaderen, de bani Yisrael en de Ahul Ismaelien!

Allemaal gestolen elementen uit andere godsdiensten, voor de zoveelste maal,


Trouwens, hartelijk welkom Sebastiaan

Gr joannes
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Welkom op dit forum, ik wens je plezier hier !
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Welkom Sebastiaan!
Het is het beste om types als BaniIsrael gewoon te negeren :wink: Ze hebben geen verdere waarde op dit forum, slechts het onderspammen ervan.

Mvg.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ook van harte welkom Sebastiaan. Ik hoop dat je hier een mooie tijd hebt. 8)
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Navane »

Sebastiaan schreef: Ik was vroeger een linkse cultuur relativist maar daar ben ik op terug gekomen nadat ik een grondige kennis had opgedaan van de Islam. Ik was van kinds af aan agnost maar mede dankzij de Islam ben ik overtuigt Atheist geworden en daar ben ik trots op. Als iemand serieuze vragen heeft of het Atheïsme, kan die daarvoor altijd contact met me opnemen.

met vriendelijke groet,

Sebastiaan.

Dit is goed nieuws! Welkom!
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ik was van kinds af aan agnost maar mede dankzij de Islam ben ik overtuigt Atheist geworden en daar ben ik trots op

Hoe kan dat eigenlijk ik zie de connectie niet
A proud amazigh!
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Dat kan natuurlijk wél Ajax, zelf ben ik ook via de islam een overtuigd atheist geworden.
Zie het zo : als je ervaart welke prietpraat moslims geloven dan ga je jezelf serieuze vragen stellen bij het geloof in een god, dan dondert die godheid bliksemsnel van zijn voetstukje. En ben je zelf in één slag bevrijd van alle religie... Halleluja ! Allahoe Akbar !
Er bestaat dus geen god, god behoort in de sprookjeswereld, dat heb ik uit de islam geleerd.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Dutch schreef:Dat kan natuurlijk wél Ajax, zelf ben ik ook via de islam een overtuigd atheist geworden.
Zie het zo : als je ervaart welke prietpraat moslims geloven dan ga je jezelf serieuze vragen stellen bij het geloof in een god, dan dondert die godheid bliksemsnel van zijn voetstukje. En ben je zelf in één slag bevrijd van alle religie... Halleluja ! Allahoe Akbar !
Er bestaat dus geen god, god behoort in de sprookjeswereld, dat heb ik uit de islam geleerd.
Goed, hè?
En ik was een jaar of 5 toen ik al doorhad dat goden voor de dommen zijn.
Ik ben dan ook nog nooit een dwaallichtje geweest die achter die rare godsdienstwanen aan gaat en er een potje mee gaat dwepen.
Een heel leven lang zonder reli-gezeur, ik kan het iedereen aanraden.
Lekker leven zonder religie, zoals het leven voor de mens hoort te zijn.
Plaats reactie