voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

pd7835 schreef:
faith schreef:hier het bewijs, ik kan zeggen wat ik wil, maar jullie blijven me tegenspreken. prima is jullie mening, accpeteer ik. maar wat heeft het nog voor zin....
Inderdaad. Wat heeft het, met een door moslimvrienden omringde keikop zoals jij, die niet verder dan haar door islampromotors geschreven suikerboeken kijkt en die voor de rest van toeten of blazen weet, nu voor zin.
hier gaan we weer lekker?! lekker volwassen weer!
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Islam staat voor vrede

Samira 2 mei 2007

We hebben contact opgenomen met een Blijf van m'n Lijf huis en gevraagd of de meisjes die daar zitten wegens eerwraak, iets zouden willen schrijven voor Het Vrije Volk. Samira is de eerste die gereageerd heeft.


Het valt mij op dat er zoveel onderscheid wordt gemaakt tussen allerlei geloven. Wat ik dan niet snap is dat daarbij niet wordt nagedacht over het feit dat wij allemaal mensen zijn. Of het nou een christelijk persoon is of een moslim of wat dan ook. We zijn allemaal van vlees en bloed. In blijf van mijn lijf huizen zitten niet alleen Islamitische vrouwen. Ik heb zelf kunnen zien dat hier ook Nederlandse vrouwen worden opgevangen.

Ook zitten hier vrouwen met allerlei verschillende geloven. Waarom respecteren deze vrouwen hier andermans geloof wel en leven in vrede met elkaar, zonder racistische opmerkingen of wat dan ook. Buiten het blijf van mijn lijf huis wordt dat naar mijn idee niet gedaan (zonder daar echt een goede reden voor te hebben). Sommige buitenlanders zouden het liefst terug willen gaan naar hun eigen land, maar wegens omstandigheden kan dat niet. En trouwens hoeveel Nederlanders zijn er geëmigreerd naar (islamitische) en andere landen? Die worden toch ook niet gekleineerd en gediscrimineerd?

Wat ik vraag, of eerder smeek, is dat sommige Nederlanders anderen (moslims, buitenlanders) een kans moeten geven, heb geen vooroordelen. Wij zijn ook gewoon mensen die ook rechten verdienen of wordt dat niet gedaan omdat wij een andere huidskleur hebben?

Dat er islamitische vrouwen in een blijf van mijn lijf huis zitten heeft niets te maken met het feit dat ze moslim zijn. De Koran verbiedt geweld en vrouwen zijn heilig in ons geloof. Een vrouw wordt gezien als een diamant en daarom dragen vrouwen een hoofddoek, voor de ‘bescherming’ De vrouw wordt dan niet aangekeken met lustige blikken.

Jullie moeten weten dat Islam staat voor vrede. Zo voel ik dat ook.

Samira

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=348 ... voor_vrede
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

faith schreef:
pd7835 schreef:
faith schreef:hier het bewijs, ik kan zeggen wat ik wil, maar jullie blijven me tegenspreken. prima is jullie mening, accpeteer ik. maar wat heeft het nog voor zin....
Inderdaad. Wat heeft het, met een door moslimvrienden omringde keikop zoals jij, die niet verder dan haar door islampromotors geschreven suikerboeken kijkt en die voor de rest van toeten of blazen weet, nu voor zin.
hier gaan we weer lekker?! lekker volwassen weer!
Echt een doorslaggevend argument. :roll: Waarom denk je dat de seculiere Turken onlangs massaal op straat kwamen ? Waar komt die vrees vandaan ? Vraag eens aan een, in eender welk door moslims gedominert land, levende bewoner van een minderheidsgroep hoe prachtig het leven als dhimmi wel is. Kijk eens wat er gaande is in landen waar moslims het nog niet voor het zeggen hebben maar in aantal groot genoeg geworden zijn en zo kans zien om met geweld hun islamitische wet er in te voeren (ten nadele van de niet-moslims uiteraard). Vraag je eens af of men in Irak niet veeleer aan het vechten is tegen de poging om er de democratie in te voeren in plaats van de zogenaamde bezetting ongedaan te maken. Democratie (door mensen gemaakte wetten) zijn een gruwel voor een goede moslim net zoals gelijkheid (gelijke rechten enz.) van moslims en niet-moslims.
Laatst gewijzigd door pd7835 op di jul 31, 2007 12:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

faith schreef:Islam staat voor vrede

Samira 2 mei 2007

We hebben contact opgenomen met een Blijf van m'n Lijf huis en gevraagd of de meisjes die daar zitten wegens eerwraak, iets zouden willen schrijven voor Het Vrije Volk. Samira is de eerste die gereageerd heeft.


Het valt mij op dat er zoveel onderscheid wordt gemaakt tussen allerlei geloven. Wat ik dan niet snap is dat daarbij niet wordt nagedacht over het feit dat wij allemaal mensen zijn. Of het nou een christelijk persoon is of een moslim of wat dan ook. We zijn allemaal van vlees en bloed. In blijf van mijn lijf huizen zitten niet alleen Islamitische vrouwen. Ik heb zelf kunnen zien dat hier ook Nederlandse vrouwen worden opgevangen.

Ook zitten hier vrouwen met allerlei verschillende geloven. Waarom respecteren deze vrouwen hier andermans geloof wel en leven in vrede met elkaar, zonder racistische opmerkingen of wat dan ook. Buiten het blijf van mijn lijf huis wordt dat naar mijn idee niet gedaan (zonder daar echt een goede reden voor te hebben). Sommige buitenlanders zouden het liefst terug willen gaan naar hun eigen land, maar wegens omstandigheden kan dat niet. En trouwens hoeveel Nederlanders zijn er geëmigreerd naar (islamitische) en andere landen? Die worden toch ook niet gekleineerd en gediscrimineerd?

Wat ik vraag, of eerder smeek, is dat sommige Nederlanders anderen (moslims, buitenlanders) een kans moeten geven, heb geen vooroordelen. Wij zijn ook gewoon mensen die ook rechten verdienen of wordt dat niet gedaan omdat wij een andere huidskleur hebben?

Dat er islamitische vrouwen in een blijf van mijn lijf huis zitten heeft niets te maken met het feit dat ze moslim zijn. De Koran verbiedt geweld en vrouwen zijn heilig in ons geloof. Een vrouw wordt gezien als een diamant en daarom dragen vrouwen een hoofddoek, voor de ‘bescherming’ De vrouw wordt dan niet aangekeken met lustige blikken.

Jullie moeten weten dat Islam staat voor vrede. Zo voel ik dat ook.

Samira

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=348 ... voor_vrede
Wat islam onder vrede verstaat is het (met alle mogelijke middelen) vroeg of laat voor het zeggen te krijgen en niet-moslims in hun eigen land te onderdrukken. Iets anders verstaat een goede moslim niet onder het woord 'vrede'.
Gebruikersavatar
pingu
Berichten: 16
Lid geworden op: do jul 19, 2007 12:59 am

Bericht door pingu »

Waarom respecteren deze vrouwen hier andermans geloof wel en leven in vrede met elkaar, zonder racistische opmerkingen of wat dan ook.
Wat hebben geloof en racisme met elkaar te maken?
En trouwens hoeveel Nederlanders zijn er geëmigreerd naar (islamitische) en andere landen?
bron: CBS
Geboorteland = Nederland, emigratie naar Marokko: 330
Geboorteland = Nederland, emigratie naar Turkije: 888
(cijfers van 2006)

Duizelingwekkend hoge cijfers. Zouden dit vooral autochtonen zijn, of tweede-/derdegeneratie Turken/Marokkanen die terug willen naar hun islamitische roots?

Ander detail: ik heb nog nooit gehoord van Nederlanders die asiel aanvragen in een islamitisch land, van islamitische landen is er daarentegen een constante stroom vluchtelingen naar o.a. Nederland.
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

faith schreef:Het is duidelijk dat het niet aangaat om de islam te bestempelen als een ‘achterlijke godsdienst’. We moeten onderscheid maken tussen de islam als godsdienst en hoe mensen in hun land en in hun omgeving daar vorm aan gegeven hebben. We moeten onderscheid maken tussen godsdienst en cultuur. Ook op grond van het christelijke geloof zijn er griezelige wetten uitgevaardigd. Nog steeds worden er door kerken en groepen onderdrukkende regels opgedrongen op grond van de bijbel. We zouden protesteren wanneer alle christenen op één hoop gegooid zouden worden. Heilige teksten kunnen goed en bevrijdend zijn; mensen kunnen er echter, als dat in hun belang is, een onderdrukkend systeem van maken.

geschreven door: D.S P. Lindhout


@Faith,


Wat is het nu, hoevaak moeten we dit soort holle uitspraken nu nog aanhoren.
De hele, ik zeg Héle, moslimgemeenschap, gebruikt dit soort uitspraken te pas en te onpas.
Volkomen willekeurig volgens jou, mag je cultuur en religie niet mengen, terwijl hele volksstammen zich beroepen op religie, om hun culturele daden en gewoonten te rechtvaardigen.
Het lijken wel jojo's, eerst géén, en dan weer wél vermenging van religie en cultuur.
Wij worden hier dagelijks mee geconfronteerd in de media en op straat.

Weet, dat je geloofsgenoten heel snel, door álle andersdenkenden, echt niet meer voor vol aangezien worden, en alleen nog maar als bedreigend gezien worden.

De retoriek die je rondstrooit, vervuilt onze mooie westerse samenleving, waar jij en jouw soort gretig misbruik van maken.

Nestbevuiling, zal ik het maar noemen.




Ook op grond van het christelijke geloof zijn er griezelige wetten uitgevaardigd.
Weer zo'n nietszeggende uitspraak.

In het verleden, ja bestond angst en ontzag voor de kerk, heden ten dage, hebben eukomenische richtlijnen niets, of weinig, te betekenen.
De christen kan hier geheel vrij mee omgaan, verwerpen of opvolgen.
De richtlijnen van het vaticaan, hebben tegenwoordig weinig of geen betekenis meer, en het niet opvolgen kan op geen enkele wijze gesanctioneerd worden. (behalve excommunicatie, maar dan moet je het heel bont gemaakt hebben)
In tegenstelling binnen islam, waar angst en straf regeert.
Bah bah, wat een instelling om je daar door te laten beïnvloeden.
Ben je nog te redden, Faith?.
Zal ik eens de taktiek toepassen, die in de moskee wordt toegepast?
"Ga zo snel mogelijk de bijbel lezen, en conformeer je tot het christendom, dan is redding misschien mogelijk".

Maar je zult evenals veel van je geloofsgenoten al té hersendood zijn, om hier over na te denken.

Eigenlijk is het zo flauw, om zo te praten, maar aan jouw kant hoor ik niet anders.

Begrijp je nu, waarom de seculiere europeaan steeds meer aversie gaat krijgen tegen islam en zijn duidelijk storende uitwassen?

Groet Joannes
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Joannes schreef:
faith schreef:Het is duidelijk dat het niet aangaat om de islam te bestempelen als een ‘achterlijke godsdienst’. We moeten onderscheid maken tussen de islam als godsdienst en hoe mensen in hun land en in hun omgeving daar vorm aan gegeven hebben. We moeten onderscheid maken tussen godsdienst en cultuur. Ook op grond van het christelijke geloof zijn er griezelige wetten uitgevaardigd. Nog steeds worden er door kerken en groepen onderdrukkende regels opgedrongen op grond van de bijbel. We zouden protesteren wanneer alle christenen op één hoop gegooid zouden worden. Heilige teksten kunnen goed en bevrijdend zijn; mensen kunnen er echter, als dat in hun belang is, een onderdrukkend systeem van maken.

geschreven door: D.S P. Lindhout


@Faith,


Wat is het nu, hoevaak moeten we dit soort holle uitspraken nu nog aanhoren.
De hele, ik zeg Héle, moslimgemeenschap, gebruikt dit soort uitspraken te pas en te onpas.
Volkomen willekeurig volgens jou, mag je cultuur en religie niet mengen, terwijl hele volksstammen zich beroepen op religie, om hun culturele daden en gewoonten te rechtvaardigen.
Het lijken wel jojo's, eerst géén, en dan weer wél vermenging van religie en cultuur.
Wij worden hier dagelijks mee geconfronteerd in de media en op straat.

Weet, dat je geloofsgenoten heel snel, door álle andersdenkenden, echt niet meer voor vol aangezien worden, en alleen nog maar als bedreigend gezien worden.

De retoriek die je rondstrooit, vervuilt onze mooie westerse samenleving, waar jij en jouw soort gretig misbruik van maken.

Nestbevuiling, zal ik het maar noemen.




Ook op grond van het christelijke geloof zijn er griezelige wetten uitgevaardigd.
Weer zo'n nietszeggende uitspraak.

In het verleden, ja bestond angst en ontzag voor de kerk, heden ten dage, hebben eukomenische richtlijnen niets, of weinig, te betekenen.
De christen kan hier geheel vrij mee omgaan, verwerpen of opvolgen.
De richtlijnen van het vaticaan, hebben tegenwoordig weinig of geen betekenis meer, en het niet opvolgen kan op geen enkele wijze gesanctioneerd worden. (behalve excommunicatie, maar dan moet je het heel bont gemaakt hebben)
In tegenstelling binnen islam, waar angst en straf regeert.
Bah bah, wat een instelling om je daar door te laten beïnvloeden.
Ben je nog te redden, Faith?.
Zal ik eens de taktiek toepassen, die in de moskee wordt toegepast?
"Ga zo snel mogelijk de bijbel lezen, en conformeer je tot het christendom, dan is redding misschien mogelijk".

Maar je zult evenals veel van je geloofsgenoten al té hersendood zijn, om hier over na te denken.

Eigenlijk is het zo flauw, om zo te praten, maar aan jouw kant hoor ik niet anders.

Begrijp je nu, waarom de seculiere europeaan steeds meer aversie gaat krijgen tegen islam en zijn duidelijk storende uitwassen?

Groet Joannes




als het zo flauw is, take a look at yourself! hersendood? nee de meeste van jullie (niet allemaal) zijn een stelletje botte rasicten! ja sorry dat ik het zo zeg, maar ik heb er genoeg van!

Nederland is een vrij land, gelukkig en dat zal ook altijd zo blijven. Klopt ik geef die turksen gelijk, geloof is voor thuis. voor je zelf. De turken willen mischien niet een islamitische wet hebben, maar ze zijn wel moslim, zo kan het dus ook!
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

@Faith,

Het is niet mijn bedoeling je kwaad te maken.
Ik zeg alleen, wat ik met mijn ogen zie.
Mijn ogen bedriegen me niet.

Verder wil ik wel graag, dat je kritisch blijft debatteren, en aanwezig blijft hier.


Groet Joannes.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

faith schreef:als het zo flauw is, take a look at yourself! hersendood? nee de meeste van jullie (niet allemaal) zijn een stelletje botte rasicten!
Die gedachte mede met het door islampromotors die geen kritiek dulden (want de islam is volgens hen de waarheid en niks te maren) uitgevonden woord 'islamofobie' is wat de politiek correcten stekeblind maakt.
ja sorry dat ik het zo zeg, maar ik heb er genoeg van!
Ga dan, uw moeder heeft viskes gebakken.
Nederland is een vrij land, gelukkig en dat zal ook altijd zo blijven.
O ja ? Niet als het aan mensen zoals u ligt. Uw kinderen zullen perfecte sekteleden worden u ziet daar immers niks verkeerds in. Islam is peace...
Klopt ik geef die turksen gelijk, geloof is voor thuis. voor je zelf. De turken willen mischien niet een islamitische wet hebben, maar ze zijn wel moslim, zo kan het dus ook!
Ondertussen ziet men meer en meer hoofddoekjes in de Turkse straten voert men het islamapartheidssysteem weer in (net zoals men dat in ons o zo tolerante land bezig is met behulp van de politiek correcten, iedereen die daar kritiek durft op te uiten noemt men simpelweg 'racist' of 'onverdraagzaam') en zijn de minderheden nog steeds aan discriminaties onderworpen. Erdogan ("De minaretten zijn onze bajonetten, de koepels onze helmen, de moskeeën onze barakken en de gelovigen onze soldaten" ) spreekt nu zogenaamd gematigde taal om het lidmaadschap van de Europese unie niet mis te lopen. De aap zal pas uit de mouw komen zodra zij het lidmaatschap hebben. Hopelijk komt die er nooit.
Laatst gewijzigd door pd7835 op di jul 31, 2007 3:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

als het zo flauw is, take a look at yourself! hersendood? nee de meeste van jullie (niet allemaal) zijn een stelletje botte rasicten! ja sorry dat ik het zo zeg, maar ik heb er genoeg van!
zoals al zovaak op dit forum gezegd...... moslims zijn geen ras, dus wij geen racisten
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Faith was toch géén moslim, géén bekeerling, géén ME, maar enkel een Nederlandse vriendin met "respek" voor .... iedereen?

Dun laagje vernis hoor Faith. Volgende keer beter!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

faith schreef:Dat er islamitische vrouwen in een blijf van mijn lijf huis zitten heeft niets te maken met het feit dat ze moslim zijn. De Koran verbiedt geweld en vrouwen zijn heilig in ons geloof.

Jullie moeten weten dat Islam staat voor vrede. Zo voel ik dat ook.

Samira

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=348 ... voor_vrede
:lol:

Koran 4:34

Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt (slaat) haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

De zogenaamde heilige diamanten van de islam krijgen alleen respect zolang ze hun plaats kennen en die is ondergeschikt aan de man. Hun zogenaamde rechten gaan maar zover als de man die toelaat. Hun grootste plicht is namelijk gehoorzaam te zijn aan de heilige islamitische man, die nooit tegen te spreken en die sexueel altijd ter wille te zijn of slaag krijgen. Dat is wat er werkelijk in de koran te lezen staat welke blaasjes zij zichzelf of anderen maar zitten wijs te maken omdat zij niet kunnen of willen lezen wat er werkelijk geschreven staat.

Vers 2:223 “Uw vrouwen zijn een akker voor u - komt daarom tot uw akker, zoals het u behaagt en doet goed voor uzelf "


Dit geeft alle seksuele macht aan de man over de vrouw


De zogenaamde vrijheid en respect van de zogenaamde 'diamanten' gaat niet verder dan hun islamitische celdeur.
Laatst gewijzigd door pd7835 op di jul 31, 2007 3:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

circe schreef:Faith was toch géén moslim, géén bekeerling, géén ME, maar enkel een Nederlandse vriendin met "respek" voor .... iedereen?

Dun laagje vernis hoor Faith. Volgende keer beter!
en ik vond mezelf al zo achterdochtig nu we helemaal niets meer van ME vernemen !! :twisted:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Monique schreef:
faith schreef:lees terug, de man hoeft niet meer te erven dan de vrouw.
Ik heb teruggelezen maar ik zie niet dat je dat zegt?
Welke post is dat dan?

Maar... wanneer je nu zegt dat een man NIET meer hoeft te erven dan een vrouw is wat je eerder zei dus niet waar?
Zie onder:
Faith: In samenhang hiermee, is het erfdeel van een dochter in de Islam kleiner dan dat van een zoon. Immers, de dochter mag het geld dat zij erft volledig voor zichzelf houden terwijl de zoon ervan moet besteden voor zijn familie, zijn vrouw, zijn kinderen enz.
Wanneer bovenstaand niet waar is... waarom zeg je het dan?
Faith?
Ik wacht al een tijdje?
Amorele atheistische nitwit
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

circe schreef:Faith was toch géén moslim, géén bekeerling, géén ME, maar enkel een Nederlandse vriendin met "respek" voor .... iedereen?

Dun laagje vernis hoor Faith. Volgende keer beter!
wat wil je hiermee zeggen?
nee ik ben geen moslim, slechts geintereseerd in religies
nee geen ME, dat is mijn vriendin
respect, ja dat heb ik, zou fijn zijn als jij dat ook zou hebben

Ik ga niet weer die domme disussie aan dat ik mischien wel ME zou zijn. Het is bewezen dat we allebei vanaf andere IP nummers hebben gepost! Dat ME hier niet meer aanwezig is op deze site is haar keus, en ze zal wel haar reden daar voor hebben denk ik.
Verder heeft ze verteld dat ze zelf thuis niet beschikt over internet dus is afhankelijk van andere. genoeg zo?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De turken willen mischien niet een islamitische wet hebben,
In Nederland wil 40% van de moslims tussen 18/30j Sharia.
Houdt op met liegen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

faith schreef:
circe schreef:Faith was toch géén moslim, géén bekeerling, géén ME, maar enkel een Nederlandse vriendin met "respek" voor .... iedereen?

Dun laagje vernis hoor Faith. Volgende keer beter!
wat wil je hiermee zeggen?
nee ik ben geen moslim, slechts geintereseerd in religies
nee geen ME, dat is mijn vriendin
respect, ja dat heb ik, zou fijn zijn als jij dat ook zou hebben

Ik ga niet weer die domme disussie aan dat ik mischien wel ME zou zijn. Het is bewezen dat we allebei vanaf andere IP nummers hebben gepost! Dat ME hier niet meer aanwezig is op deze site is haar keus, en ze zal wel haar reden daar voor hebben denk ik.
Verder heeft ze verteld dat ze zelf thuis niet beschikt over internet dus is afhankelijk van andere. genoeg zo?
nou ok hoor meisje! mij niet gelaten, maakt me in feite niks uit.

Heb je ook respect voor andere ideologieën, gewoon omdat het voor sommige ook een religie kan zijn?
Ik zeg maar wat: voor mensen die de ideeën van Marx dé màx vonden was het communisme zeker een religie. Velen gaven er hun leven voor. Net zoals voor de ideeën van ene Dolfke.
vind je, gewoon omdat sommigen mensen van de ideeën van "profeten" een religie maken dat je er PER DEFINITIE respect voor moet hebben? Of vind je dat het belangrijker is even naar de achterliggende grond te kijken en te zien wàt exact die ideologie/religie dan wel als ultieme doelstelling heeft?

Met andere woorden, vind je dat gelijkwelke ideologie/religie respect zou moeten krijgen (zomaar...) omdat sommige mensen vinden dat die ideologie het hoogst haalbare summum van een samenleving is?

Of vind je dat iemand eerst zichzelf als "profeet" moet gaan beschouwen alvorens je per definitie respect voor zijn ideologie moet betuigen?
Hoeveel respect heb je bijvoorbeeld voor de "profeet" LOE DE PALINGBOER? Had hopen volgelingen, maar heeft wel geen mensen vervolgd en vermoord omdat ze zijn religieuze ideologie niet wilden volgen.
Als je niet weet wie het is, google dan even.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

nee ik ben geen moslim, slechts geintereseerd in religies
als je "slechts geïnteresseerd " bent in religies, waarom doe je dan de moeite niet om ernstige bronnen als basis te nemen? De koran bijvoorbeeld, in plaats van de propagandasites die je hier tentoonspreidt?

een leuke niet-propagandasite, waar échte moslims hun vragen en problemen kunnen stellen over hoé ze zich moeten gedragen is trouwens:

http://islam.tc/ask-imam/index.php

ontzettend leuke dingen kan je er leren (als je tenminste engels begrijpt).

Ik ben benieuwd hoeveel "respect" je nog gaat hebben voor zulke ideologie die MENSEN tot zulke ridiculiteiten aanzet! Lou de Palingboer is er een mietje tegen!

"hoe moet ik naar toilet gaan als ik op een rijdende trein zit" is zo'n prachtig voorbeeld. Je weet toch dat moslims zich niet mogen ontlasten met hun achterste richting Mekka neem ik aan (alle respect hoor).... zolang ze hun toilet maar niet op MIJN kosten laten veranderen in de door de belastingbetaler betaalde sociale woningen nietwaar.

Nu, op een trein is het ietsiepietsie moeilijker dan de belastingbetaler ervoor laten betalen ! die trein neemt al eens een bocht, en stel je voor dat je net je dropje aan het produceren bent TERWIJL die trein een bocht neemt? BIG DRAMA hoor! Eerst kaart kijken! dan pas poepen meid! ophouden verdomme! tot de trein een lang recht stuk voor de boeg heeft - IN DE JUISTE RICHTING welteverstaan.

En JIJ wil dat ik voor zulke humoristische programma's nog RESPECT heb? Ik lach me te pletter!

Ik heb méér respect en mededogen voor de mensen - DE SLACHTOFFERS -die zich aan zulke ideologie ofwel verplicht MOETEN onderwerpen, ofwel er door propagandasites toe geroepen voelen - dan jij ooit op dit moment kan begrijpen meid.
Daarvoor moet je je éérst EFFECTIEF meer interesseren voor die religieuze ideologie en niet als een kippetje zonder kop alles achternalopen.

Stop dus met je oneliners van "jullie hebben dit vervalst" (denk je nu écht niet dat we weten dat men dit je reeds een hele tijd in je oor heeft gefluisterd? Welke Goebbels heeft zich met jou beziggehouden?) en léés effectief wat mensen hier te vertellen hebben.
doe de moeite! het kleuterklas niveau heb je nu achter de rug, het serieuze werk gaat beginnen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

@circe:
"hoe moet ik naar toilet gaan als ik op een rijdende trein zit" is zo'n prachtig voorbeeld.
Er is nog een variant op voor het vliegtuig.
Op weg van Seattle naar Mexico roept de gezagvoerder doodleuk om:
'Dames en heren, de moslims onder u kunnen de komende 4 uur geen gebruik maken van het toilet omdat ze zich dan in de richting van Mecca ontlasten. Dank u."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:@circe:
"hoe moet ik naar toilet gaan als ik op een rijdende trein zit" is zo'n prachtig voorbeeld.
Er is nog een variant op voor het vliegtuig.
Op weg van Seattle naar Mexico roept de gezagvoerder doodleuk om:
'Dames en heren, de moslims onder u kunnen de komende 4 uur geen gebruik maken van het toilet omdat ze zich dan in de richting van Mecca ontlasten. Dank u."
nou... je zal als niet-moslim op dàt ogenblik maar even grote aandrang hebben! no chance volgens mij.

pampers required!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

faith schreef:nee ik ben geen moslim, slechts geintereseerd in religies.
Als dat zo was dan zou je ook inzien (en toegeven) dat de islam vele verdorven aspecten in zich heeft die de mensheid tot nu toe veel leed en ellende heeft bezorgt...
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Roelof schreef:
faith schreef:nee ik ben geen moslim, slechts geintereseerd in religies.
Als dat zo was dan zou je ook inzien (en toegeven) dat de islam vele verdorven aspecten in zich heeft die de mensheid tot nu toe veel leed en ellende heeft bezorgt...
Ik ontken niet dat er verkeerde dingen gebeuren in de Islam. Maar dat betekent dat ik niet gelijk alle moslims over 1 kam scheer, en dat is het verschil tussen mij en jullie.

Er zijn mensen die geweld gebruiken in de naam van Allah, nogmaals dat is verboden!
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

faith schreef:
Roelof schreef:
faith schreef:nee ik ben geen moslim, slechts geintereseerd in religies.
Als dat zo was dan zou je ook inzien (en toegeven) dat de islam vele verdorven aspecten in zich heeft die de mensheid tot nu toe veel leed en ellende heeft bezorgt...
Ik ontken niet dat er verkeerde dingen gebeuren in de Islam. Maar dat betekent dat ik niet gelijk alle moslims over 1 kam scheer, en dat is het verschil tussen mij en jullie.

Wie scheert er hier iedere moslim over dezelfde kam ? Wij leggen de harde waarheid over de islam (die verderfelijke ideologie) bloot die de rest van de wereld onder haar juk wenst te brengen en waar jij als domme goedgelovige islamapologete en toekomstige broedmachine voor de islam zit aan mee te werken. Collaborateurs zijn er altijd geweest.


Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.

Koenraad Elst


http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel1.html
Er zijn mensen die geweld gebruiken in de naam van Allah, nogmaals dat is verboden!
Dat is een flagrante leugen !!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door pd7835 op wo aug 01, 2007 4:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

pd7835 schreef:
faith schreef:
Roelof schreef: Als dat zo was dan zou je ook inzien (en toegeven) dat de islam vele verdorven aspecten in zich heeft die de mensheid tot nu toe veel leed en ellende heeft bezorgt...
Ik ontken niet dat er verkeerde dingen gebeuren in de Islam. Maar dat betekent dat ik niet gelijk alle moslims over 1 kam scheer, en dat is het verschil tussen mij en jullie.

Er zijn mensen die geweld gebruiken in de naam van Allah, nogmaals dat is verboden!
Wie scheert er hier iedere moslim over dezelfde kam ? Wij leggen de harde waarheid over de islam (die verderfelijke ideologie) bloot die de rest van de wereld onder haar juk wenst te brengen en waar jij als domme goedgelovige islamapologete en toekomstige broedmachine voor de islam zit aan mee te werken. Collaborateurs zijn er altijd geweest.

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.

Koenraad Elst
bla bla en we vallen weer in herhaling....
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

faith schreef:
pd7835 schreef:
faith schreef: Ik ontken niet dat er verkeerde dingen gebeuren in de Islam. Maar dat betekent dat ik niet gelijk alle moslims over 1 kam scheer, en dat is het verschil tussen mij en jullie.

Er zijn mensen die geweld gebruiken in de naam van Allah, nogmaals dat is verboden!
Wie scheert er hier iedere moslim over dezelfde kam ? Wij leggen de harde waarheid over de islam (die verderfelijke ideologie) bloot die de rest van de wereld onder haar juk wenst te brengen en waar jij als domme goedgelovige islamapologete en toekomstige broedmachine voor de islam zit aan mee te werken. Collaborateurs zijn er altijd geweest.

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.

Koenraad Elst
bla bla en we vallen weer in herhaling....
Inderdaad. Ga naar huis uw moeder heeft viskes gebakken.
Plaats reactie