ff geleden

Moderator: M

Roelof

Berichtdoor Roelof » Za Nov 24, 2007 6:24 pm

faith schreef:"wat ik in mijn leven heb meegemaakt kan niemand over oordelen"

De meeste hier oordelen dan ook enkel over hetgeen je in de toekomst mee gaat maken...

faith

Berichtdoor faith » Za Nov 24, 2007 11:53 pm

Roelof schreef:

De meeste hier oordelen dan ook enkel over hetgeen je in de toekomst mee gaat maken...

Prima, maar jullie zijn ook geen waarzeggers, dus daar luister ik verder niet naar :)

Thomas

Berichtdoor Thomas » Zo Nov 25, 2007 12:12 am

faith schreef:
Roelof schreef:

Prima, maar jullie zijn ook geen waarzeggers, dus daar luister ik verder niet naar :)

Resultaten uit het verleden ........
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Hayat

Berichtdoor Hayat » Zo Nov 25, 2007 3:42 am

Faith ik wens je veel geluk en ik hoop dat jij en je partner een krachtige liefdes band zullen krijgen die niet te breken is. Zo zonde hoeveel mensen tegenwoordig uit elkaar gaan. Geloof altijd in de kracht van de liefde (el hob).

Kusjes

Hayat
Life is a bitch. Ze is weer terug.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Zo Nov 25, 2007 6:23 am

faith schreef:
Je klinkt als een heel onzeker meisje met een laag zelfbeeld; heel anders dan een aantal maanden geleden. Dat noem ik geen levenservaring.

Dan heb je het toch echt goed mis. Ben een volwassen vrouw, zeker niet onzeker en al helemaal geen laag zelfbeeld. Wat betreft wat ik in mijn leven heb meegemaakt kan niemand over oordelen dus ook jij niet. Jij mag je mening hebben, net als ieder ander. Maar weet dat je het totaal mis hebt, wat mij betreft.
Ook jij het beste

dag

Toch, de posts die jij afgelopen maanden hier op dit forum hebt gezet geven geen enkele aanleiding om in jou een volwassen verstandige vrouw met veel levenservaring te zien.
Integendeel.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Zo Nov 25, 2007 6:25 am

Hayat schreef:Faith ik wens je veel geluk en ik hoop dat jij en je partner een krachtige liefdes band zullen krijgen die niet te breken is. Zo zonde hoeveel mensen tegenwoordig uit elkaar gaan. Geloof altijd in de kracht van de liefde (el hob).

Kusjes

Hayat

Wat een stomme opmerking: Zo zonde hoeveel mensen tegenwoordig uit elkaar gaan.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Nov 25, 2007 1:05 pm

Smeekbede voor wie in het huwelijksbootje stapt.

Barakallahoe laka wa baraka 'alayk, wa djama'a bajnakoema fieh gayr.
Moge Allah jullie zegenen, Zijn zegeningen op jullie voortzetten en jullie herenigen in het goede.

Met vriendelijke groet.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

faith

Berichtdoor faith » Zo Nov 25, 2007 2:33 pm

Hayat schreef:Faith ik wens je veel geluk en ik hoop dat jij en je partner een krachtige liefdes band zullen krijgen die niet te breken is. Zo zonde hoeveel mensen tegenwoordig uit elkaar gaan. Geloof altijd in de kracht van de liefde (el hob).

Kusjes

Hayat

Dank je wel Hayat! Jij ook het allerbeste! :D

faith

Berichtdoor faith » Zo Nov 25, 2007 2:34 pm

Chaimae schreef:Smeekbede voor wie in het huwelijksbootje stapt.

Moge Allah jullie zegenen, Zijn zegeningen op jullie voortzetten en jullie herenigen in het goede.

Met vriendelijke groet.

Dank je wel Chaimae, erg lief van je! En jij natuurlijk ook het allerbeste! :D

faith

Berichtdoor faith » Zo Nov 25, 2007 2:35 pm

Teva Teff schreef:
faith schreef:
Je klinkt als een heel onzeker meisje met een laag zelfbeeld; heel anders dan een aantal maanden geleden. Dat noem ik geen levenservaring.

Dan heb je het toch echt goed mis. Ben een volwassen vrouw, zeker niet onzeker en al helemaal geen laag zelfbeeld. Wat betreft wat ik in mijn leven heb meegemaakt kan niemand over oordelen dus ook jij niet. Jij mag je mening hebben, net als ieder ander. Maar weet dat je het totaal mis hebt, wat mij betreft.
Ook jij het beste

dag

Toch, de posts die jij afgelopen maanden hier op dit forum hebt gezet geven geen enkele aanleiding om in jou een volwassen verstandige vrouw met veel levenservaring te zien.
Integendeel.

Ik geloof dat jij hier dan toch wel het goede voorbeeld geeft met je gescheld of niet?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Nov 25, 2007 2:37 pm

faith schreef:
Chaimae schreef:Smeekbede voor wie in het huwelijksbootje stapt.

Met vriendelijke groet.

Dank je wel Chaimae, erg lief van je! En jij natuurlijk ook het allerbeste! :D

Mocht je tegen problemen aanlopen omtrent Islam aarzel dan niet, stuur me een berichtje.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Alba

Berichtdoor Alba » Zo Nov 25, 2007 2:37 pm

Lieverd, je hebt me niet overtuigd. Ik lees hierin een klein meisje dat geconfronteerd wordt en daarom hard om zich heen begint te slaan. Niemand 'oordeelt' hier over jouw verleden. Integendeel, iedereen wenst je het beste toe, maar vreest voor jouw toekomst. Er zit hier heel wat meer levenservaring achter de toetsenborden dan menigeen zich voor kan stellen. Jammer, dat je het niet op wilt pakken.

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Nov 25, 2007 8:26 pm

Van die jonge meisjes die toch al o zo véél in hun leven hebben meegemaakt, ken ik er nog een aantal.

Grappig als ze dan na een paar jaar beseffen dat ze geeneens wisten waarover ze praatten.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

faith

Berichtdoor faith » Zo Nov 25, 2007 8:37 pm

Mensen, het maakt allemaal niet uit. Ik heb gekozen.
Ik heb jullie het beste gewenst, en daar wil ik het graag bij laten. Ik ga dus verder niet in discussie of verdediging want dat heeft geen enkele zin. Jullie mogen best denken of sommige bijna hopen dat ik later diep ongelukkig ben, tja de beste relaties gegeven geen garantie voor de toekomst zeg ik dan. Nogmaals ik doe wat ik voel, en wat ik voel dat doe ik.

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Nov 25, 2007 8:42 pm

Niemand houdt je tegen Faith. En ik denk niet dat je je verhaal hier bent komen vertellen om onze goedkeuring te vragen?

Je doet maar hé...
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

faith

Berichtdoor faith » Zo Nov 25, 2007 8:47 pm

Manon schreef:Niemand houdt je tegen Faith. En ik denk niet dat je je verhaal hier bent komen vertellen om onze goedkeuring te vragen?

Je doet maar hé...

Als je terug leest dan weet je waarom ik het hier heb verteld Manon, en dat is zeker niet om goedkeuring.

En als je alleen maar sarcastisch ''je doet maar'' kunt zeggen, kun je wat mij betreft beter niets zeggen. Ik kom hier op een vriendelijke manier mijn antwoord geven, en iedereen het beste te wensen, en als je mij dat niet gunt, prima maar zeg dan liever niets.

Roelof

Berichtdoor Roelof » Zo Nov 25, 2007 9:30 pm

faith schreef:
Roelof schreef:

Waarzeggers niet nee, wel mensen met de nodige ervaring op dit gebied.

Maar aangezien jij kennelijk toch niet van plan bent om iets van een ander aan te nemen...

faith

Berichtdoor faith » Zo Nov 25, 2007 10:04 pm

Roelof schreef:
faith schreef:
Roelof schreef:

Waarzeggers niet nee, wel mensen met de nodige ervaring op dit gebied.

Maar aangezien jij kennelijk toch niet van plan bent om iets van een ander aan te nemen...

inderdaad Roelof, dus waarom reageer je dan aangezien je toch niet blij voor mij kunt zijn?

Roelof

Berichtdoor Roelof » Ma Nov 26, 2007 1:21 am

Je bent zo te lezen iig al goed geïntegreerd..., mohammedanen zijn ook niet voor rede vatbaar...

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Nov 26, 2007 9:13 am

faith schreef:
Teva Teff schreef:
faith schreef:

Ook jij het beste

dag

Integendeel.

Ik geloof dat jij hier dan toch wel het goede voorbeeld geeft met je gescheld of niet?

Levenservaring, Faith!
Alles wijst er op dat jij er weinig van hebt.
Met mijn levenservaring haal ik jou als domme liegende moslimabekeerlinge er zo uit.
Veel is daar niet voor nodig, moslimabekeerlingen lijken allemaal sterk op elkaar.
Overigens, hoewel dit ook wel niet tot je moslimahersentjes zal doordringen, ik doe niet aan schelden, ik doe aan feitelijke constateringen.

Anneke

Berichtdoor Anneke » Ma Nov 26, 2007 2:56 pm

Beste Faith,

wat mij opvalt hier, is dat jij domweg weigert te reageren op forumleden. Teva Teff heeft altijd al moeite gehad met op een sociale manier gesprekken voeren, maar de rest van ons heeft jou al meerdere malen vriendelijk gevraagd waarom je de ondergang van jouw leven zo omarmt. Er zijn er al zoveel met nare ervaringen met moslims, en jij slaat het gewoon in de wind. Jij wílt gewoon niet luisteren, je houdt een rookgordijn op. Je probeert jezelf in te praten dat alles goed gaat komen, maar ik betwijfel het.

Ik zie weinig in de praktijk dat een nederlands meisje een moslim huwt, en dat het dan goed afloopt. Mijn buurvrouw zegt ook al dat als ze alles opnieuw zou kunnen doen, dat ze dan nooit een moslim was getrouwd, en haar zusje ook niet. Beide hebben ze nu kinderen, dus ze denken dat ze al niet meer weg kúnnen.
Dan maar even een waarschuwing/tip van mij: doe het jezelf en je toekomstige (7) kinderen niet aan. Het is beter om door deze 'liefde' hen te prikken, dan dat je er later spijt van krijgt. Als puntje bij paaltje komt zul jij je toch als zijn slavin moeten gedragen, probeer dit alsjeblieft niet te weerleggen, je zet jezelf alleen maar voor paal.

Als je onze waarschuwingen naief wilt negeren dan moet je dat vooral doen, maar ik houd mijn hart vast voor wat de toekomst dan voor jou in petto heeft. Ik teken normaal nooit zo'n doemscenario, maar nu vind ik het noodzakelijk. Negeer ons alsjeblieft niet.

Maar voor het geval je ons voor een tijdje verlaat; het ga je goed, pas goed op jezelf en doe geen dingen waar je spijt van gaat krijgen! :wink:

Liefs,
Anneke

faith

Berichtdoor faith » Ma Nov 26, 2007 4:12 pm

Teva Teff schreef:Levenservaring, Faith!
Alles wijst er op dat jij er weinig van hebt.
Met mijn levenservaring haal ik jou als domme liegende moslimabekeerlinge er zo uit.
Veel is daar niet voor nodig, moslimabekeerlingen lijken allemaal sterk op elkaar.
Overigens, hoewel dit ook wel niet tot je moslimahersentjes zal doordringen, ik doe niet aan schelden, ik doe aan feitelijke constateringen.

goed, dan zal ik ook een feitelijke constatering geven. Jij noemt het dan wel niet schelden, maar toch is het beledigend wat je zegt.
Jouw communicatie niveau, laten we daar onze mond maar over houden, want dat is te triest voor woorden.
Ik heb je al eerder duidelijk proberen te maken, dat jouw manier van comminiceren niet echt op prijs wordt gesteld door een merendeel van dit forum.
Maar dan zal ik ff zakken naar jou niveau, jij wilt mij voor maffe moslim muts uitschelden, prima, maar volgens mij ben jij nog de grootste zakkenwasser die bestaat op dit forum? en waarom? alleen maar omdat je mensen probeert te kwetsen waar jij een andere mening over hebt. Nee, applaus voor jezelf Tev!

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Nov 26, 2007 4:29 pm

faith schreef:goed, dan zal ik ook een feitelijke constatering geven. Jij noemt het dan wel niet schelden, maar toch is het beledigend wat je zegt.
Jouw communicatie niveau, laten we daar onze mond maar over houden, want dat is te triest voor woorden.
Ik heb je al eerder duidelijk proberen te maken, dat jouw manier van comminiceren niet echt op prijs wordt gesteld door een merendeel van dit forum.
Maar dan zal ik ff zakken naar jou niveau, jij wilt mij voor maffe moslim muts uitschelden, prima, maar volgens mij ben jij nog de grootste zakkenwasser die bestaat op dit forum? en waarom? alleen maar omdat je mensen probeert te kwetsen waar jij een andere mening over hebt. Nee, applaus voor jezelf Tev!

Al weer niet goed, Faith.
Ik probeer moslimamutsen als jij realiteitszin bij te brengen.
Vergeefse moeite in bijna alle gevallen, maar tegelijkertijd in dezelfde moeite door, krijg jij haarscherp van mij uitgetekend hoe normalen godsdienstwaanzinige dwaallichten als jij zien en weerhoudt dat wellicht normale niet al te intelligente meiden als jij die een tijdelijk een verwarrende of labiele periode doorlopen om voor die achterlijke woestijnreligie te kiezen.

faith

Berichtdoor faith » Ma Nov 26, 2007 4:33 pm

Teva Teff schreef:
Vergeefse moeite in bijna alle gevallen, maar tegelijkertijd in dezelfde moeite door, krijg jij haarscherp van mij uitgetekend hoe normalen godsdienstwaanzinige dwaallichten als jij zien en weerhoudt dat wellicht normale niet al te intelligente meiden als jij die een tijdelijk een verwarrende of labiele periode doorlopen om voor die achterlijke woestijnreligie te kiezen.

Dat zeg ik, applaus voor jezelf Teva, Jij bent onze grote voorbeeld!

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Nov 26, 2007 5:01 pm

faith schreef:
Teva Teff schreef:

Dat zeg ik, applaus voor jezelf Teva, Jij bent onze grote voorbeeld!

Brengers van slecht nieuws worden altijd ten onrechte niet aardig gevonden.
Ik ben realist en ik kan me eigenlijk niet druk maken als mensen die zo ongelooflijk stom zijn om zichzelf wellicht levenslang met de wanen van een achterlijke religie op te zadelen mij niet aardig vinden.

Terug naar “Commentaar van Lezers”