FFI Doelstelling is wat...??

Moderator: M

Aminah

FFI Doelstelling is wat...??

Berichtdoor Aminah » Vr Jan 18, 2008 1:48 pm

FAITH FREEDOM INTERNATIONAL is de stem van de waarheid. We hebben slechts één doel : de haat stoppen, de leugens van Islam blootleggen en het moslimexpansionisme aan banden leggen.

Maar....dat is toch geen Faith Freedom ofwel Godsdienst Vijheid??
Ik had verwacht dat FFI een discussie forum zou zijn van mensen van diverse achtergronden (al dan niet religieus).

Ik had niet verwacht dat de doelstelling zich richt op " de leugens van Islam blootleggen en het moslimexpansionisme aan banden leggen"

De vlag dekt m.i. de lading niet, sterker nog de redelijke mensen op dit forum zijn als een (nederlandse) vlag op een modderschuit.

pd7835

Re: FFI Doelstelling is wat...??

Berichtdoor pd7835 » Vr Jan 18, 2008 2:19 pm

Aminah schreef:FAITH FREEDOM INTERNATIONAL is de stem van de waarheid. We hebben slechts één doel : de haat stoppen, de leugens van Islam blootleggen en het moslimexpansionisme aan banden leggen.

Maar....dat is toch geen Faith Freedom ofwel Godsdienst Vijheid??

Ik geloof veeleer dat faithfreedom wil zeggen. Bevrijd zijn van het geloof. De ketenen van het dogmatische denken te hebben afgeworpen. Dat is pas vrij zijn.

Wat godsdienstvrijheid betreft. Een uit haar voegen gebarste vrijheidsberovende gevaarlijke sekte zou helemaal geen beroep mogen kunnen doen op die godsdienstvrijheid maar dient daarentegen bestreden te worden.

Nu hebt u de betekenis van faithfreedom.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jan 18, 2008 2:47 pm

Faith Freedom staat inderdaad voor vrijheid van religie, vrijheid van denken, vrijheid van geest, vrijheid van Ideeën, en bestrijdt daarom de enige religie die deze vrijheid niet aan andere gunt.
Het blijkt nu eenmaal (jammer genoeg) dat Islam niet aan dat criterium voldoet.
Islam is er op uit om iedereen te onderwerpen aan de wil van Allah.
Islam probeert culturen te vernietigen ( iets wat Islam altijd vanaf het begin al gedaan heeft) Islam is daarom een anti sociaal element in deze wereld, en daarom zal de vrije wereld Islam niet accepteren.

Jij mag op dit forum heel vrij jouw mening geven. Niemand zal je tegen houden, sterker nog, wij juichen het toe dat jij jouw mening met ons wil delen. Maar dat betekent niet dat wij het met je eens hoeven te zijn, want onze vrijheid bestaat uit het proberen onderuit te halen van jouw ideologie, omdat wij het daar niet mee eens zijn.

Dat jij in het westen geboren ben is jouw geluk. In heel veel islamitische landen kan jij geen afwijkende mening verkondigen op gevaar dat je in de gevangenis terecht komt of erger gedood wordt. In Nederland heb jij daar geen last van, en niemand zal jouw naar het leven staan.
We hebben al verschillende keren gemerkt dat Moslims ons deze vrijheid niet gunnen, en als ik Theo van Gogh even als voorbeeld mag nemen, dan weet jij dat hij om het verkondigen van zijn mening bruut vermoord is door een moslim.
Er lopen mensen in dit land rond die dag en nacht bescherming nodig hebben, alleen maar om het feit dat ze kritiek op Islam en de profeet hebben.

Eigenlijk is het te gek voor woorden dat jullie kritiek op Allah nog wel accepteren, maar zodra Mohammed bekritiseerd wordt, dan gaan moslims compleet uit hun dak.
Is Mohammed belangrijker dan Allah? Heb je daar wel eens over nagedacht?

Vriendelijke groet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Alba

Berichtdoor Alba » Vr Jan 18, 2008 4:26 pm

Beste Aminah,

Eén van jouw geloofsgenoten vertelde me een keer, dat mijn religie verboden is. Waarschijnlijk een slip-of-the-tongue, maar ik heb nog nooit eerder of later meegemaakt, dat mensen problemen hadden met het geloof van een ander. Leven en laten leven. Helaas is het de ideologie van de islam die DAT onmogelijk wil maken voor iedereen die zich niet wil onderwerpen.

Dankzij deze site leren mensen kritisch te kijken naar alle taqqiya die ze dagelijks via de media over zich heen gespoeld krijgen.

Verder begrijp ik niet hoe jij redelijke mensen als Ariel een vlag op een modderschuit durft te noemen. De menslievendheid van haar is vele malen groter dan op andere fora. Juist deze redelijke mensen zijn in staat om ogen te openen, omdat ze het afkunnen zonder schelden en dreigen. FFI is voor mij de ijsbreker die stilstand en achteruitgang probeert te voorkomen door actief te zijn.

groetjes,
Alba

Aminah

Berichtdoor Aminah » Zo Jan 20, 2008 9:31 pm

Beste Alba, wat is er onredelijk aan de posten die ik geschreven heb.

Je kunt me niet opzadelen met iets wat een geloofsgenoot heeft gezegt net zo min als ik jou niet opzadel met nazistische/extremistische uitspraken van een geloofsgenoot van jou.

Ik het de naam FFT een vlag genoemd die de lading niet dekt, ik heb het nooit gehad over mevr. Ariel.
Wel goed begrijpend lezen...

Thomas

Berichtdoor Thomas » Zo Jan 20, 2008 10:03 pm

Aminah schreef:Beste Alba, wat is er onredelijk aan de posten die ik geschreven heb.

Je kunt me niet opzadelen met iets wat een geloofsgenoot heeft gezegt net zo min als ik jou niet opzadel met nazistische/extremistische uitspraken van een geloofsgenoot van jou.

Ik het de naam FFT een vlag genoemd die de lading niet dekt, ik heb het nooit gehad over mevr. Ariel.

Aminah, (welkom trouwens) Alba heeft het niet tegen jouw persoonlijk maar ze heeft het over de Islam in het algemeen.

Jouw islam, die als enige het niet accepteerd als je een ander geloof - of geen geloof zoals ik - hebt.
Zo staat het ook in de koran!!! (Doodt de afgodendienaars)

Ook als je afvallig wordt binnen de islam weet je wat er gaat gebeuren......
Kijk maar eens naar Iran waar op geloofafstand de doodstraf staat!!!

En Alba heeft geljik over Ariel: Ariel is een van de liefste en zachtste mensen die op het internet rondlopen.

Maar daar kom je nog wel achter.
ECHT WEL!!!

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Jan 20, 2008 10:27 pm

Dubbelspeak van iemand die rechten opeist die ze anderen wil ontnemen.
Serpent noemen ze zulk een persoon.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Dutch

Berichtdoor Dutch » Zo Jan 20, 2008 10:44 pm

FFI staat voor het opkomen voor de rechten van eenieder die in vrijheid voor een religie wil kiezen of in vrijheid alle religies wil afzweren.
In de islam is dat niet mogelijk. Dat weet jij ook Aminah (welkom hier trouwens). Een kind van een moslim is een moslim, willen of niet, eens moslilm, altijd moslim op straffe van dood...of wist je dat nog niet ?
Lees er de koran en andere islamgewauwel dan maar eens op na.

Nu weet je het dus wél en als jij voor vrijheid van religie bent, dan moet je je aansluiten bij FFI. Zo simpel is dat.

Anders ben je hypocriet.

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Jan 20, 2008 10:48 pm

Nu weet je het dus wél en als jij voor vrijheid van religie bent, dan moet je je aansluiten bij FFI. Zo simpel is dat.

Aminah is voor vrijheid van religie als het van het Westen tav Muslims moet komen. Omgekeerd is dit iets anders, Moslims hebben een andee kultuur.

Zoals je zegt, een dikke hypocriet. Islamonazis horen hier niet thuis.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jan 21, 2008 2:46 am

Alba en Thomas, bedankt voor jullie lieve woorden. Ik wordt helemaal verlegen.
Zo lief ben ik nou ook weer niet hoor. Als ik eerlijk ben, is mijn karakter veranderd sinds ik me met Islam ben gaan bezig houden. Ik raak gefrustreerd and soms boos.

Wat ik jammer vind is dat Aminah niet op deze post gereageerd heeft.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 186#123186

Ik had serieus met haar een discussie over dit probleem willen hebben.
Maar ja.. Vrije wereld, en vrije wil.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

bijwoner

FFI verplaatste bijwoner naarDe Zoo

Berichtdoor bijwoner » Za Feb 02, 2008 12:24 am

Dat is een mooi initiatief, zo’n website. Tegelijkertijd wil ik u mijn bevindingen meedelen,
van een onderzoek hierover in eigen leven. De WAAROM vraag stond hierbij centraal.
WAAROM IS ER LIJDEN IN DE MAATSCHAPPIJ ? Conclusies van bijwoner.
Wie de Bijbel leest, ontkomt niet aan de vraag, waarom er zoveel lijden is.
De Bijbel geeft als antwoord: geldzucht is de wortel van alle kwaad.
Daarnaast, of eerder daar tegenover staat er de garantie van de HJC:
wie Mij volgt in zijn of haar leven, zal gaven van de Heilige Geest krijgen
om niet - gebruik ze dan ook gratis voor de medemensen.
Met deze garantie hebben christenen de mogelijkheid wel te doen,
zonder hierbij afgod Mammon in te schakelen.
Helaas hebben vrijwel alle Kerkgenootschappen de toepassing
van de HG gaven verwaarloosd in de levens van hun kerkleden of deelnemers.
Eigen eer of -denominatie is klaarblijkelijk belangrijker, dan de eer van God,
de HJC of de HG en daaruit voortvloeiend de geestelijke redding van miljoenen medemensen.
Wat tot gevolg heeft, dat de verantwoording die rust op Bijbel lezers,
zwaarder zal zijn dan op niet-Bijbellezers. In het OT was ook de norm:
wie een ander opzettelijk dood, heeft geen recht meer in de maatschappij te leven.
Ergo: de doodstraf moest dan uitgevoerd worden door de achterblijvers. In NT woorden:
als het zout zijn kracht verliest, waar dient het dan nog voor?
Zowel in OT als in het NT worden mensen die geen levende relatie met God hebben
-vanuit Zijn gezichtspunt - bezien als geestelijke doden. Wanneer je als Christen
nauwelijks interesse hebt in het verloren gaan voor het komende Koninkrijk van God
van zo onvoorstelbaar veel medemensen, -
zal deze passiviteit je zeker aangerekend worden -door God.
Dit brengt mij bij de rechtvaardige oordelen,
van God die in de eindtijd over de wereld zullen komen.

Eind vorige eeuw zag ik een uitzending van een actualiteiten programma van de EO,
die 90 seconden (of zoiets) duurde en daarna 43,5 minuut op zwart ging.
Dat betrof de bekendmaking van een klimaat analyse die door de overheid aan
deskundigen was opgedragen; hierbij werd gebruik gemaakt van computers,
in staat om zware berekeningen te extrapoleren en in grafieken en landkaarten weer te geven.
De uitkomsten waren zo schokkend, dat het onderzoek tot staatsgeheim verklaard werd.
Tegelijkertijd gingen er genummerde exemplaren naar de hoofden van brandweer
in de grote steden in risicogebieden. Vervolgens kwamen er TV spotjes ,
waarin bijvoorbeeld Peter Timofeef via computersimulaties liet zien
dat het klimaat zal veranderen en dat waar je woont je ‘eigen verantwoording’ is.

Tussen de regels door was de boodschap:
aan klimaat verandering kunnen wij weinig doen,
al zullen we wel iets proberen.
Wie in een risico gebied woont, doet dit op eigen kosten en rekening en risico.
Vanwege de stabiliserende kracht die verzekeringmaatschappijen in ons geldstelsel hebben,
werd er een wetswijziging in het -naar ik meen- het jaar 2000 doorgevoerd.
Bij echt mondiale rampen, mogen de maatschappijen niets uitkeren voor materiële zaken,
alleen voor lichamelijke kwalen. Hierdoor blijft volksgezondheid gewaarborgd,
terwijl de onkosten van –in ons geval- een vloedgolf niet op huizen, auto’s of bedrijven gedekt worden.
In 2004 werd door het Kabinet besloten, dat bij sterven zonder nabestaanden,
70% van de erfenis aan de Staat vervalt; handig, als er zo’n ramp komt!
De bezittingen van de doden zijn dan inzetbaar de rest er weer bovenop te helpen!

In de simulatie van de DVD werd aan de hand van het Nieuw Amsterdam Peil getoond,
wat de effecten zijn van een bestaan zonder dijken en met een stijgende zeespiegel.
2/3 van Nederland ligt immers onder de zeespiegel!
Amersfoort & Tilburg aan zee, waren hierbij de uitkomsten.
De verdere kustlijn kunt u zich wel indenken.
Niet alleen ons land treft dit lot, geheel de planeet en dus ook in Europa:
Duitsland, België, Frankrijk, Spanje, Italië , noem maar op.
Hierover heb ik God bevraagd: hoeveel doden betreft dit in een nachtje?
Antwoord tussen de 2 en 6 miljoen, alleen al in Nederland.
Naar mijn bescheiden mening, is een voortgaand Christelijk getuigenis dan
de enige oplossing. Daartoe ben ik in de NGK Barendrecht actief geworden,
www.ngk.nl via veranderingsprocessen in de kerk, die het mogelijk maakte
de Alpha-cursus te introductie in Barendrecht. www.alpha-cursus.nl
In 2002 ben ik deelnemer geworden bij de oprichting van een nieuwe
Gemeente in Barendrecht Carnisselanden , www.rafael.nl

Vervolgens heb ik tussen 2004 -11 en 2007-03 aan de ParallelKoran
gewerkt, met als doel aan de wereld uit te leggen dat de Koran
mensen in een staat van onwetendheid en misleiding houdt.
Allereerst deze informatie met de Islamitische Top gedeeld.
Daarna deze digitale versie als back-up aan 350 kranten in de EU verspreid.
Vanaf week 50-2007 ben ik met de PK materialen het internet opgegaan.
Hierbij specifieke doelgroepen benadert :
www.maroc.nl en later ‘hun tegenpartij’ www.ducth.faithfreedom.org .
Naar het zich laat aanzien, ben ik daar niet meer welkom, omdat ik onverbloemd
de gevolgen van het negeren van de Bijbel toon, zowel door de Islam als de Kerken.
Met deze acties bewijzen de site-beheerders, dat ze liever sterven dan de werkelijkheid benoemen.
Heel Nederlands: ze zijn opmerkelijk ingeburgerd!

Bleef nog een onduidelijk antwoord over:
tussen de 2- en 6 miljoen verdronken/gestorven inwoners alleen al in Nederland.
Wat kan zo’n cijfer beïnvloeden?
Antwoord: De Bijbel zegt: Wie Mij volgt en eert, zal leven- tot in eeuwigheid!
Zolang in ons land de Bijbel verguisd blijft, zal het aantal doden bij rampen
2 tot 3 keer hoger zijn, dan wanneer dit niet het geval is.
Uiteraard is dit mondiaal van toepassing.
Het verschil wordt gevormd door de wijsheid die van God komt.
De gaven van de HG inzetten voor de maatschappij, scheelt levens!
In eigen leven heb ik laten zien, dat die gaven van de HG geen ‘wassen neus’ zijn.
God is het, die de harten van bestuurders kan veranderen,
waardoor goede besluiten eerder genomen worden.
Wanneer er ‘winstwaarschuwingen’ komen ,
zijn er altijd machthebbers die zich vooraf ingedekt hebben.
Blijkbaar laten wij het gewoon gebeuren, dat de 2% van
de wereldburgers die nu al 80% van de materiele en niet materiele bezittingen besturen,
weg gaan komen met onze nalatenschappen!
Gods oordelen zijn rechtvaardig!
Wij zijn dus door de Mammon :ziende blind en ongehoorzaam aan God!

De forum deelnemers bij www.maroc.nl en ‘hun tegenpartij’ www.ducth.faithfreedom.org
hebben blijkbaar hun huidige bezittingen meer lief dan hun leven.
Daarnaast gunnen ze ‘het Bijbelse licht in de ogen niet’
van Moslims die de Koran achter zich laten.

Feitelijk hebben ze dit gemeen, met de 200.000 terrorisme bestrijders,
waarmee de Nederlandse overheid ons geweten probeert te sussen.
Groetend, Gerrit Smouter p/a Camping Mosterdzaadje.

:mrgreen

Alba

Berichtdoor Alba » Za Feb 02, 2008 11:50 am

Beste Alba, wat is er onredelijk aan de posten die ik geschreven heb.

@Aminah, als jij de redelijke mensen op dit forum een vlag op een modderschuit noemt, dan kan het niet anders dan dat je Ariel daarmee bedoelt. Zij scheldt niet en laat haar liefde voor de mensheid telkens blijken. Je beledigt haar, maar ook mensen als Ketter voor wie hetzelfde geldt.

Wat mij opvalt, is dat jij het hebt over een 'nazistische/extremistische uitspraak van een geloofsgenoot van mij' Ik vraag me in alle ernst af wat je hiermee bedoelt. In de eerste plaats heb ik nooit op dit forum mijn geloof vermeld. Voor zover ik weet zitten er op dit forum ook geen geloofsgenoten van mij, maar dat kan ik niet weten, eenvoudigweg omdat ik het hier NIET ben tegengekomen.
Jij, die niet weet waarover het gaat, hebt wel de onbeschaamdheid om dit meteen nazistisch en extremistisch te bestempelen. Jij durft... en dat bedoel ik niet positief.

Terug naar “Commentaar van Lezers”