Nederland Politiestaat?

Moderator: M

Ariel

Nederland Politiestaat?

Berichtdoor Ariel » Ma Jan 21, 2008 2:08 pm

Nederland Politiestaat?

We hebben een nieuw lid.
Internetsurveillance.
Website: http://www.meldpuntcybercrime.nl/

In een land waar het normaal wordt dat Politiebureaus worden belegerd, en slechts enkele honderden auto’s in de brand gestoken worden, als men zijn agressie kwijt wil,
In een land waar een deelraadslid van Rotterdam kan zeggen “Luister goed jij vuile gek WIJ BLIJVEN HIER hahahahahahhahah VAL DOOD…. "Jullie zijn hier de allochtonen", "bekeer je tot de islam". Alleen maar omdat een bezorgde burger haar een mailtje stuurde over de Hizb ut-Tahrir-beweging Nederland, die verkondigde :
* 'Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de democratie'.
* 'Wat jullie nodig hebben is een zware bomaanslag!'

In dit land waar men van haat beschuldigd wordt als men tegen de islamisering van Nederland is, heeft de regering in haar wijsheid besloten om burgers te bespioneren en te beloeren.

==========================

Beste Internetsurveillance.
Wij zijn niet tegen Marokkanen, wij zijn niet tegen Surinamers, wij zijn niet tegen Joden, ( ik hoop dat jullie die ook zullen beschermen) We zijn niet tegen Chinezen, turken, Irakezen, Iraniër, Vietnamese, enz, enz…
Maar we zijn tegen Islam. En als Islam zich zou beperken tot islamitische landen , dan zijn we niet eens tegen Islam , alhoewel we het nog steeds een verderfelijke religie vinden.

Ik wens u een goede tijd toe op dit forum.

Vriendelijke groet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jan 21, 2008 2:30 pm

Ik raad een ieder, en zeker ons nieuw lid deze video aan.
Even kijken.

http://www.liveleak.com/view?i=95d_1200749303
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Commentaar van Lezers”