Vraagje

Moderator: M

momo

Berichtdoor momo » Wo Feb 20, 2008 11:39 pm

weda schreef:
migrantenjong schreef:momo,

Wij wachten nog steeds op onze antwoorden. Ik had beloofd om mij te bekeren als jij mij overtuigt. Maar voorlopig ben ik even ver van de overtuiging als altijd.

momo, ik sluit mij aan bij migrantenjong.
aub beantwoord mijn vragen en ik bekeer samen met mijn hele familie tot de islam. en als jij geen antwoord hebt: bekeer je tot een ander geloof, die wel antwoorden heeft. jij houdt toch van waarheid??

Vragen waren al beantwoord, enkel die van Ariël, omdat ik het niet kon vertellen, maar wel eens ging navragen.
allah oe akbar

migrantenjong
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Re: Vraagje

Berichtdoor migrantenjong » Do Feb 21, 2008 12:00 am

BlueAngel schreef:
Jouw tekst getuigt van geen enkele intellegentie eerder domheid, en tussendoor een racistisch vleugje.. pure onzin!

Ik wil je gerust bashen, maar ik denk dat jij het voor jezelf al gedaan hebt.
Ik zie trouwens geen racisme in die tekst.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.

migrantenjong

Berichtdoor migrantenjong » Do Feb 21, 2008 12:01 am

momo schreef:
Vragen waren al beantwoord, enkel die van Ariël, omdat ik het niet kon vertellen, maar wel eens ging navragen.

Waar zijn mijn antwoorden?

Ik vind hen niet. Zou jij misschien willen zeggen welk antwoord bij welke vraag hoort, want het is nogal warrig.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.

migrantenjong

Berichtdoor migrantenjong » Do Feb 21, 2008 12:03 am

BlueAngel schreef:
Gaat dat niet op voor alle gelovigen.. ?
Je geeft aan dat het om "veel" gaat.. kun je ook aangeven hoeveel of gebruiken we hoeveelheid te pas en onpas.. om onze verklaringen een boost te geven ipv daadwerkelijk inhoudelijk in te gaan.. :?

Wij hebben het over bevolkingen. Duizenden mensen die met messen zwaaien wanneer iemand een beertje mohammed noemt, of menigtes die juichen wanneer een homo van een torenkraan hangt.

weda

Berichtdoor weda » Vr Feb 22, 2008 10:38 am

momo schreef:

sorry momo,
ik kan het antwoord niet vinden. het is toch niet moeilijk, hoop ik. nogmaals mijn vraag:

als de hel zo slecht is, wat doet allah daar (hij is overal aanwezig, dus ook in de hel) is de hel niet alleen voor slechte mensen zoals vrouwen en kafirs.
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

momo

Berichtdoor momo » Za Feb 23, 2008 12:58 am

weda schreef:
momo schreef:

sorry momo,
ik kan het antwoord niet vinden. het is toch niet moeilijk, hoop ik. nogmaals mijn vraag:

als de hel zo slecht is, wat doet allah daar (hij is overal aanwezig, dus ook in de hel) is de hel niet alleen voor slechte mensen zoals vrouwen en kafirs.

Zoek dan, je zal het wel vinden.
allah oe akbar

migrantenjong

Berichtdoor migrantenjong » Za Feb 23, 2008 3:50 am

momo schreef:

Allah zal niet blij zijn. Slechte dawa, momo. Ik ben niet overtuigd. En ik wil heus luisteren hoor. Maar jij zegt niks zinnigs.

Krijgen jullie daar logica op de VUB?

weda

Berichtdoor weda » Zo Feb 24, 2008 10:03 am

momo schreef:
weda schreef:
momo schreef:

sorry momo,

als er niks te vinden valt, dan hoef je niet te zoeken. mij is duidelijk dat moslims schreeuwen dat de koran de waarheid is maar een antwoord geven is er niet. het is alweer bewezen dat de koran geen goddelijk boodschap is. momo, ik kan nog vele vragen verzinnen, waar jullie (moslims) geen antwoord op hebben,. wedden!!!!
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Do Mar 20, 2008 10:09 am

momo schreef:amai, noemen jullie dat contradicties??? "hans van de mortel". Alles is zoo weerlegbaar, maar daarvoor heb ik wat tijd nodig. Maar ik néém één voorbeeld.

"30. - IS DE ZOON VAN NOACH VERDRONKEN?
Volgens soera 21:76 en 37:75-77 overleefden Noach en zijn hele familie de zondvloed, maar soera 11:42-43 zegt dat één van Noachs zoons is verdronken. "

Héél stom héé, maar jullie vergeten namelijk dat Allah hééft gezegt:
45. En Noach riep zijn Heer aan en zeide: "Mijn Heer, mijn zoon is voorwaar van mijn familie en Uw belofte is voorzeker waar en U bent de Rechter der rechters."

46. Hij (God) zeide: "O, Noach, hij behoort niet tot uw gezin omdat zijn daden niet goed zijn; daarom vraag Mij niet over hetgeen waarvan gij geen kennis bezit. Ik geef u raad om niet tot de onwetenden te behoren."

En zo zijn ze één per een weg te werken jullie "contradicties"...

Mensen weten niks - ze denken dat ze weten door verklaringen af te geven uit naam van god.

Als we de koran hebben gelezen, begrijpen we dat dit broddelwerk van mensen afkomstig is en niet van god. Zal een god dan broddelwerk afleveren en niet eens in staat zijn een stukje van zijn waardige energie in het verstand van de mens te leggen? Heeft god de mens dan geen vrije wil gegeven? Is een zelfbedachte god van woestijn zandbak loyalisten dan beter dan onze beschaving die in stand wordt gehouden door democratie en bovenal door VRIJHEID VAN PERS EN MENINGSUITING?
JA, zegt de mohamedaan, de islam is zaligmakend ondanks alle ellende, armoede en onwetendheid in de islam.En ondertussen kunnen we de toevloed van al die profiteurs in ons democratische westen haast niet meer aan. Marokko bijvoorbeeld, wordt net zoals Cuba in stand gehouden door geld uit het buitenland van familieleden. Cubanen leggen de schuld bij Castro. Mohammedanen verklaren in alles de wil en hand van god. Dus ook het feit dat bijna al zijn aanhangers veroordeeld zijn tot de bedelstaf en een vroegtijdig dood sterven aan diaree. Zonder het Westen komt de islamaanhanger om van dorst en elllende. Met dank uiteraard aan Mohammed en zijn zelfbedachte heidense god.

Mij verbaast niets meer van allah. Een grotere oetlul als zelfbedachte god uit de zandbak van de islam heb ik nog nooit eerder meegemaakt sinds ik de koran en het hazenlip gepruttel van allah ben gaan bestuderen. Je mag van een zelfbedachte god van analfabeten blijkbaar niet meer verwachten. Mohammedanen denken dat ze slim zijn door bijvoorbeeld indruk te maken met te verkondigen dat er twee miljard moslims op de wereld zijn. Ik voel mij een stuk gelukkiger op dit forum met een paar intellectuelen, nadenkende en beschaafde mensen die redeneren en hun verstand gebruiken, uitgaan van de logica en niet napraten wat ze met de paplepel is ingegeven door napraters van weer andere napraters - en zo tot 1400 jaar terug naar de woestijn zandbak van Arabië, dan te mogen behoren bij een groep waarvan zeker de helft analfabeet is en zeker 98% het verschil niet weet tussen fantasie en werkelijkheid en die onherstelbare amputaties normaal vindt als straf voor diefstal: de allahtone islamaanhanger.

De mens is beperkt houdbaar. Laat de mohammedaan daaarom op de houdbaarheidsdatum letten. Dat voorkomt een vroegtijdige dood door diaree zoals de meeste moslims in Indonesië overkomt, het grootste moslimland ter wereld.

Met dank aan allah en de grote onwetendheid van de islam!
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Terug naar “Commentaar van Lezers”