Vraagje

Moderator: M

momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Dus jij gelooft dat Allah wel bestaat BFA?
allah oe akbar
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Hey Momo,

wil je aub ook mijn vraag beantwoorden??
je weet wel, hel en allah overal aanwezig. in ben erg benieuwd naar je antwoord.

dank u.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

weda schreef:Hey Momo,

wil je aub ook mijn vraag beantwoorden??
je weet wel, hel en allah overal aanwezig. in ben erg benieuwd naar je antwoord.

dank u.
Kijk, als wij zeggen dat Allah overal is dan bedoelen wij daarmee dat Hij alles ziet wat wij doen, ookal al wij hem niet zien. In de hel is dat net hetzelfde, de mensen en de djins gaan Allah niet kunnen zien, maar hij gaat hen wel kunnen zien.

En zoals Allah zei: 58: 7. Ziet gij niet, dat God alles weet wat in de hemelen en op aarde is? Er is geen geheim gesprek van drie (personen) zonder dat Hij de vierde is, noch van vijf, zonder dat Hij de zesde is, noch van minder noch van meer, zonder dat Hij met hen is, waar zij ook mogen zijn. Dan zal Hij hun op de Dag der Opstanding mededelen wat zij deden. Voorzeker, God heeft kennis van alle dingen.
allah oe akbar
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Dus jij gelooft dat Allah wel bestaat BFA?
Waar ben ik onduidelijk geweest?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

BFA schreef:
Dus jij gelooft dat Allah wel bestaat BFA?
Waar ben ik onduidelijk geweest?
U zei:" Allah heeft niet meer gedaan dan de voorzieningen van vroegere volkeren, door jullie veroverd in puin laten vallen."
Dus volgens jou bestaat Allah wel, maar jij hebt er gewoon een slecht beeld over zo te zien...
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

momo schreef: Jij vergelijkt hier appelen met peren. Jij hebt die katjes niet geschapen, jij laat die katjes niet leven, jij...
Ik laat die katjes wel leven, want als ik ze niet verzorg, ( geen eten geef) dan gaan ze dood. Maar laten we het even hebben over het morele aspect momo.
Deze katjes staan onder mijn bescherming. Voor deze katjes ben ik God die ze met een woord of een slag kan verdelgen.
Moslims denken dat ze onder Allah zijn bescherming staan. Maar zorgt Allah voor zijn volgelingen? Niet echt. Het grootste gedeelte van Moslims leeft onder grote armoede en in sommige landen gaan Moslims dood van honger en ziekte.
Lekkere beschermer hebben Moslims. Geen vinger steekt hij uit om jullie te helpen. Je moet werkelijk alles zelf doen. Je moet werken voor je brood, je moet naar de dokter als je ziek bent, enz, enz.. Heb jij daar wel eens over nagedacht?
Ik zorg beter voor mijn katjes dan Allah voor jullie zorgt. Ik geef mijn katjes meer liefde dan Allah aan zijn volgelingen geeft.
Heb jij ooit wel eens iets van Allah zijn liefde gevoeld? Eerlijk zeggen momo.
Maar ALLAH heeft ons ALLEN geschapen en ons voorzieningen gegeven, en hij belooft ons een grote beloning, maar zoals wij allen weten moet je eerst werken om een beloning te krijgen.
Dat zie ik toch anders momo. Het zijn jouw vader en moeder die jou geschapen hebben. Je vader leverde zijn zaad, en je moeder heeft jou 9 maanden in haar baarmoeder gedragen.
Als jouw vader en moeder 9 maanden voordat jij geboren werd geen seksueel verkeer gehad zouden hebben , dan zou jij zoals jij nu bestaat niet bestaan. Allah heeft daar geen hand in gehad.
Als jij gaat geld wilt krijgen, dan ga je toch niet naar de baas van een bedrijf en je vraagt hem "ik wil geld van je krijgen, maar zonder te werken". Het logische is dat je EERST moet werken vooraleer je een beloning (salaris) krijgt
.

Je kan Allah niet vergelijken met een werkgever momo. Een liefdevol god zal zijn schepselen niet eeuwig laten martelen. Zelfs de slechtste werkgever heeft nog een beter karakter dan Allah. Die werkgever kan je hoogstens ontslaan, maar zal zijn slechte werknemers niet in een vuur gooien als hij ze zat is. Dat doet Allah wel. Hoe hoogmoedig en gemeen, en sadistisch moet je zijn om een levend iemand eeuwig te martelen.
Zou jij dat kunnen? Ik denk het niet.. Dat betekend dus dat jij een beter karakter hebt dan Allah. Jij als nietig mens staat hoog verheven boven je schepper.
Wat een God.. Denk jij nou werkelijk dat de ware God zich zal verlagen tot duivelse sadistische praktijken? Als Allah werkelijk zo is als jij hem beschrijft, dan is Allah niet een god maar een duivel.

Dus werk voor het paradijs van Allah, en je zal het krijgen...
Iedereen behoort te werken aan zijn karakter momo, en ieder mens zal naar mijn idee naar het hienamaals gaan. Goed of slecht, want er zal hgeen mens verloren gaan.
De hel bestaat namelijk niet. Moslims creëren hun eigen hel op aarde door de angst die ze hebben voor Allah en voor de hel. Jij zit dus al in de hel.
Zal ik je uit je hel halen momo? Wil je dat?

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

momo schreef:
BFA schreef:
Dus jij gelooft dat Allah wel bestaat BFA?
Waar ben ik onduidelijk geweest?
U zei:" Allah heeft niet meer gedaan dan de voorzieningen van vroegere volkeren, door jullie veroverd in puin laten vallen."
Dus volgens jou bestaat Allah wel, maar jij hebt er gewoon een slecht beeld over zo te zien...
Het idee dat er een opperwezen is bestaat. Religieuze ervaringen vinden plaats in een specifieke plaats in de hersenen: die de “God-spot” of het “reli-kwabje” wordt genoemd.
Vermoedelijk is het operabel.
Nadeel: de stress die het zich plotseling manifesterende besef van eigen verantwoordelijkheid met zich meebrengt zou wel eens te veel kunnen worden..
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

U zei:" Allah heeft niet meer gedaan dan de voorzieningen van vroegere volkeren, door jullie veroverd in puin laten vallen."
Dus volgens jou bestaat Allah wel, maar jij hebt er gewoon een slecht beeld over zo te zien...
Correctie:
Jullie geloof in Allah heeft gemaakt, dat alle voorzieningen van vroegere, door jullie veroverde volkeren, in puin zijn gevallen.

Ja, ik heb een slecht beeld over jullie ingebeelde vriend.
Bestaan doet hij niet voor mij.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Ariel schreef:
momo schreef: Jij vergelijkt hier appelen met peren. Jij hebt die katjes niet geschapen, jij laat die katjes niet leven, jij...
Ik laat die katjes wel leven, want als ik ze niet verzorg, ( geen eten geef) dan gaan ze dood. Maar laten we het even hebben over het morele aspect momo.
Deze katjes staan onder mijn bescherming. Voor deze katjes ben ik God die ze met een woord of een slag kan verdelgen.
Moslims denken dat ze onder Allah zijn bescherming staan. Maar zorgt Allah voor zijn volgelingen? Niet echt. Het grootste gedeelte van Moslims leeft onder grote armoede en in sommige landen gaan Moslims dood van honger en ziekte.
Lekkere beschermer hebben Moslims. Geen vinger steekt hij uit om jullie te helpen. Je moet werkelijk alles zelf doen. Je moet werken voor je brood, je moet naar de dokter als je ziek bent, enz, enz.. Heb jij daar wel eens over nagedacht?
Ik zorg beter voor mijn katjes dan Allah voor jullie zorgt. Ik geef mijn katjes meer liefde dan Allah aan zijn volgelingen geeft.
Heb jij ooit wel eens iets van Allah zijn liefde gevoeld? Eerlijk zeggen momo.
Maar ALLAH heeft ons ALLEN geschapen en ons voorzieningen gegeven, en hij belooft ons een grote beloning, maar zoals wij allen weten moet je eerst werken om een beloning te krijgen.
Dat zie ik toch anders momo. Het zijn jouw vader en moeder die jou geschapen hebben. Je vader leverde zijn zaad, en je moeder heeft jou 9 maanden in haar baarmoeder gedragen.
Als jouw vader en moeder 9 maanden voordat jij geboren werd geen seksueel verkeer gehad zouden hebben , dan zou jij zoals jij nu bestaat niet bestaan. Allah heeft daar geen hand in gehad.
Als jij gaat geld wilt krijgen, dan ga je toch niet naar de baas van een bedrijf en je vraagt hem "ik wil geld van je krijgen, maar zonder te werken". Het logische is dat je EERST moet werken vooraleer je een beloning (salaris) krijgt
.

Je kan Allah niet vergelijken met een werkgever momo. Een liefdevol god zal zijn schepselen niet eeuwig laten martelen. Zelfs de slechtste werkgever heeft nog een beter karakter dan Allah. Die werkgever kan je hoogstens ontslaan, maar zal zijn slechte werknemers niet in een vuur gooien als hij ze zat is. Dat doet Allah wel. Hoe hoogmoedig en gemeen, en sadistisch moet je zijn om een levend iemand eeuwig te martelen.
Zou jij dat kunnen? Ik denk het niet.. Dat betekend dus dat jij een beter karakter hebt dan Allah. Jij als nietig mens staat hoog verheven boven je schepper.
Wat een God.. Denk jij nou werkelijk dat de ware God zich zal verlagen tot duivelse sadistische praktijken? Als Allah werkelijk zo is als jij hem beschrijft, dan is Allah niet een god maar een duivel.

Dus werk voor het paradijs van Allah, en je zal het krijgen...
Iedereen behoort te werken aan zijn karakter momo, en ieder mens zal naar mijn idee naar het hienamaals gaan. Goed of slecht, want er zal hgeen mens verloren gaan.
De hel bestaat namelijk niet. Moslims creëren hun eigen hel op aarde door de angst die ze hebben voor Allah en voor de hel. Jij zit dus al in de hel.
Zal ik je uit je hel halen momo? Wil je dat?

Vriendelijke groet.
Het is waar, jij geeft die katjes hun voeding, maar wie heeeft die voeding klar gemaakt? Wie heeft de regen neergezonden? Wie heef...enz

En nu je ook bezig bent over wie me heeft geschapen...Inderdaad, mijn ouders hebben mij op deze aarde gezet, en hun ouders dan op hun beurt aan hun enz... Maar waar eindigt dit dan?? Nog nooit bij stil gestaan? Ok, nu ga je zeggen door de evolutie. Maar wie heeft die microben dan gemaakt, en wie heeft de bigbang laten gebeuren... Zomaar??

Dus uit het lege komt de aarde???

Mijn pc komt ook uit het lege, geloof je mij of verklaar je me als zot?
Ik zeg dat mijn pc zichzelf heeft gemaakt en jullie verklaren me als zot, maar jullie die zeggen dat de AARDE zichzelf heeft gemaakt vinden jullie héél normaal...

Isn't it crazy???
allah oe akbar
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

momo schreef:
weda schreef:Hey Momo,

wil je aub ook mijn vraag beantwoorden??
je weet wel, hel en allah overal aanwezig. in ben erg benieuwd naar je antwoord.

dank u.
Kijk, als wij zeggen dat Allah overal is dan bedoelen wij daarmee dat Hij alles ziet wat wij doen, ookal al wij hem niet zien. In de hel is dat net hetzelfde, de mensen en de djins gaan Allah niet kunnen zien, maar hij gaat hen wel kunnen zien.

En zoals Allah zei: 58: 7. Ziet gij niet, dat God alles weet wat in de hemelen en op aarde is? Er is geen geheim gesprek van drie (personen) zonder dat Hij de vierde is, noch van vijf, zonder dat Hij de zesde is, noch van minder noch van meer, zonder dat Hij met hen is, waar zij ook mogen zijn. Dan zal Hij hun op de Dag der Opstanding mededelen wat zij deden. Voorzeker, God heeft kennis van alle dingen.
De Koran is wel een ogestructureerd boek.

Schrijf gewoon:

Voor alle personen P element Realiteit geldt:

Bij een gesprek S met n personen P uit de realiteit zijn altijd n+1 personen werkelijk aanwezig.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

momo schreef:
Het is waar, jij geeft die katjes hun voeding, maar wie heeeft die voeding klar gemaakt? Wie heeft de regen neergezonden? Wie heef...enz

En nu je ook bezig bent over wie me heeft geschapen...Inderdaad, mijn ouders hebben mij op deze aarde gezet, en hun ouders dan op hun beurt aan hun enz... Maar waar eindigt dit dan?? Nog nooit bij stil gestaan? Ok, nu ga je zeggen door de evolutie. Maar wie heeft die microben dan gemaakt, en wie heeft de bigbang laten gebeuren... Zomaar??

Dus uit het lege komt de aarde???

Mijn pc komt ook uit het lege, geloof je mij of verklaar je me als zot?
Ik zeg dat mijn pc zichzelf heeft gemaakt en jullie verklaren me als zot, maar jullie die zeggen dat de AARDE zichzelf heeft gemaakt vinden jullie héél normaal...

Isn't it crazy???
Als Allah(vzw) zo machtig is om big bangs te creeren, waarom houdt hij zich bezig met kleinigheden zoals hoofdhaar en varkens?

Waarom maakt hij varkens?

Ik spuug Allah in zijn gezicht.


Oh ja, wie of wat en waarom en wanneer het universum heeft geschapen is een vraag die BOVEN onze kleine miezerige breintjes valt. Snap dat toch! Het gaat hier om concepten die een mens zelfs in een moment van intense helderheid niet zal vatten.
Zoals onze vriend Hans van de Mortel het zo mooi uitdrukt:

Laat God met rust!
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

momo schreef: Het is waar, jij geeft die katjes hun voeding, maar wie heeeft die voeding klar gemaakt? Wie heeft de regen neergezonden? Wie heef...enz
Alles is wetenschappelijk te verklaren momo. De voeding wordt in fabrieken gemaakt. Mensenwerk. Als deze mensen uit deze fabriek gaan staken, komt er geen voeding meer uit het magazijn. Als mensen het land niet meer bewerken komt er geen groente meer op de markt, er kan geen brood meer gebakken worden enz, enz…

En nu je ook bezig bent over wie me heeft geschapen...Inderdaad, mijn ouders hebben mij op deze aarde gezet, en hun ouders dan op hun beurt aan hun enz... Maar waar eindigt dit dan?? Nog nooit bij stil gestaan? Ok, nu ga je zeggen door de evolutie. Maar wie heeft die microben dan gemaakt, en wie heeft de bigbang laten gebeuren... Zomaar??
Moeilijke vraag momo. Veel dingen gaan ook mijn verstand te boven. Ik ben geen wetenschapper, en ik ga me niet belangrijker voordoen dan ik ben. Hoe veel dingen in elkaar zitten weet ik niet, maar ik weet wel dat de aarde niet begonnen is met Adam en Eva.
Lees dit maar momo..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oerknal
Dus uit het lege komt de aarde???
Ook op deze vraag kan ik je geen antwoord geven. Ik vermoed dat zelfs de wetenschappers er nog uit zijn hoe het universum ontstaan is.

Hier is een theorie.
http://www.theosofie.net/sunrise/sunris ... eorie.html

Mijn pc komt ook uit het lege, geloof je mij of verklaar je me als zot?
Ik zeg dat mijn pc zichzelf heeft gemaakt en jullie verklaren me als zot, maar jullie die zeggen dat de AARDE zichzelf heeft gemaakt vinden jullie héél normaal...
Dit is onzin momo.. Als god de computer geschapen had, dan zou de computer er van af dag 1 van de schepping geweest zijn. Ik lees niks in de bijbel en koran over een computer.
Ook de computer is mensenwerk. Veel studie, veel onderzoek, en veel kennis waren en zijn er voor nodig om alle snufjes waar we nu van kunnen genieten te creëren.

Ook mensen kunnen creëren momo. Als moslims dat zich maar eens zouden beseffen.
Moslims moeten hun tijd besteden aan kennis vergaren , en minder aan bidden naar een God die werkelijk niks voor ze kan en zal doen.

Vriendelijke groet.
Laatst gewijzigd door Ariel op vr feb 15, 2008 11:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

migrantenjong schreef:
momo schreef:
Het is waar, jij geeft die katjes hun voeding, maar wie heeeft die voeding klar gemaakt? Wie heeft de regen neergezonden? Wie heef...enz

En nu je ook bezig bent over wie me heeft geschapen...Inderdaad, mijn ouders hebben mij op deze aarde gezet, en hun ouders dan op hun beurt aan hun enz... Maar waar eindigt dit dan?? Nog nooit bij stil gestaan? Ok, nu ga je zeggen door de evolutie. Maar wie heeft die microben dan gemaakt, en wie heeft de bigbang laten gebeuren... Zomaar??

Dus uit het lege komt de aarde???

Mijn pc komt ook uit het lege, geloof je mij of verklaar je me als zot?
Ik zeg dat mijn pc zichzelf heeft gemaakt en jullie verklaren me als zot, maar jullie die zeggen dat de AARDE zichzelf heeft gemaakt vinden jullie héél normaal...

Isn't it crazy???
Als Allah(vzw) zo machtig is om big bangs te creeren, waarom houdt hij zich bezig met kleinigheden zoals hoofdhaar en varkens?

Waarom maakt hij varkens?

Ik spuug Allah in zijn gezicht.
Allah heeft varkens geschapen, en men kan vragen waarom. Simpel, het zijn vuileters.
allah oe akbar
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Ariel schreef:
momo schreef: Het is waar, jij geeft die katjes hun voeding, maar wie heeeft die voeding klar gemaakt? Wie heeft de regen neergezonden? Wie heef...enz
Alles is wetenschappelijk te verklaren momo. De voeding wordt in fabrieken gemaakt. Mensenwerk. Als deze mensen uit deze fabriek gaan staken, komt er geen voeding meer uit het magazijn. Als mensen het land niet meer bewerken komt er geen groente meer op de markt, er kan geen brood meer gebakken worden enz, enz…

En nu je ook bezig bent over wie me heeft geschapen...Inderdaad, mijn ouders hebben mij op deze aarde gezet, en hun ouders dan op hun beurt aan hun enz... Maar waar eindigt dit dan?? Nog nooit bij stil gestaan? Ok, nu ga je zeggen door de evolutie. Maar wie heeft die microben dan gemaakt, en wie heeft de bigbang laten gebeuren... Zomaar??
Moeilijke vraag momo. Veel dingen gaan ook mijn verstand te boven. Ik ben geen wetenschapper, en ik ga me niet belangrijker voordoen dan ik ben. Hoe veel dingen in elkaar zitten weet ik niet, maar ik weet wel dat de aarde niet begonnen is met Adam en Eva.
Lees dit maar momo..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oerknal
Dus uit het lege komt de aarde???
Ook op deze vraag kan ik je geen antwoord geven. Ik vermoed dat zelfs de wetenschappers er nog uit zijn hoe het universum ontstaan is.

Hier is een theorie.
http://www.theosofie.net/sunrise/sunris ... eorie.html

Mijn pc komt ook uit het lege, geloof je mij of verklaar je me als zot?
Ik zeg dat mijn pc zichzelf heeft gemaakt en jullie verklaren me als zot, maar jullie die zeggen dat de AARDE zichzelf heeft gemaakt vinden jullie héél normaal...
Dit is onzin momo.. Als god de computer geschapen had, dan zou de computer er van af dag 1 van de schepping geweest zijn. Ik lees niks in de bijbel en koran over een computer.
Ook de computer is mensenwerk. Veel studie, veel onderzoek, en veel kennis waren en zijn er voor nodig om alle snufjes waar we nu van kunnen genieten te creëren.

Ook mensen kunnen creëren momo. Als moslims dat zich maar eens zouden beseffen.
Moslims moeten hun tijd besteden aan kennis vergaren , en minder aan bidden naar een God die werkelijk niks voor ze kan en zal doen.

Vriendelijke groet.
Wat lul je nou over fabrieken en dergelijke??? Tuurlijk weten we dat daar voeding enzo worden geproduceert!!!! We zijn niet achterlijk ofzo héé. Maar leg mij dan eens uit Wie het water vanuit de hemelen neerzendt en wie het tot de reactie van regen kan laten komen??? Gebeurt dat ook in een fabriek?? En de zon enzo...
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

momo schreef:
migrantenjong schreef:
Waarom maakt hij varkens?

Ik spuug Allah in zijn gezicht.
Allah heeft varkens geschapen, en men kan vragen waarom. Simpel, het zijn vuileters.
Vuileters? Wat voor vuil eten ze momo? En waar eten ze dat vuil?
In de stad? In de woestijn?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Beste ongeschoolde momo,

Regen komt naar beneden doordat water condenseert. Dit water verdampt eerst van de oppervlakte, dan condenseert het opnieuw wanneer de relatieve luchtvochtigheid hoog genoeg is, vaak gepaard door een daling in de druk (waardoor de R.V. daalt).

De zon is aangedreven door kernfusie. Hierdoor komen 4 atomen Deuterium en Tritium (waterstofisotopen) samen en vormen een Heliumatoom. De massa die verloren is wordt volgens de vergelijkingen van Einstein (die niet in de almachtige Koran staat om een of andere reden) in energie omgezet.

Nog vragen? De getijden? Bliksems? Sneeuw? Mist? Aardbevingen? Vulkanen? Vraag maar op.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Ariel schreef:
momo schreef:
migrantenjong schreef:
Waarom maakt hij varkens?

Ik spuug Allah in zijn gezicht.
Allah heeft varkens geschapen, en men kan vragen waarom. Simpel, het zijn vuileters.
Vuileters? Wat voor vuil eten ze momo? En waar eten ze dat vuil?
In de stad? In de woestijn?
Wat ik weet over varkens is dat ze alles eten, alle overblijfselen en dergelijke. En het is al wetenschappelijk aangetoond dat varkens onrein zijn.
allah oe akbar
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

migrantenjong schreef:Beste ongeschoolde momo,

Regen komt naar beneden doordat water condenseert. Dit water verdampt eerst van de oppervlakte, dan condenseert het opnieuw wanneer de relatieve luchtvochtigheid hoog genoeg is, vaak gepaard door een daling in de druk (waardoor de R.V. daalt).

De zon is aangedreven door kernfusie. Hierdoor komen 4 atomen Deuterium en Tritium (waterstofisotopen) samen en vormen een Heliumatoom. De massa die verloren is wordt volgens de vergelijkingen van Einstein (die niet in de almachtige Koran staat om een of andere reden) in energie omgezet.

Nog vragen? De getijden? Bliksems? Sneeuw? Mist? Aardbevingen? Vulkanen? Vraag maar op.
Hahahaha, doe je nou alsof ofzo?

WIE LAAT DIT PROCES ALLTIJD GEBEUREN??? wie heeft water gemaakt?? ik vraag je niet naar de processen, maar antwoord gewoon op mijn vragen!!!!!
allah oe akbar
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

momo schreef:
Hahahaha, doe je nou alsof ofzo?

WIE LAAT DIT PROCES ALLTIJD GEBEUREN??? wie heeft water gemaakt?? ik vraag je niet naar de processen, maar antwoord gewoon op mijn vragen!!!!!
Jij bedoelt wie de vergelijkingen van dit universum heeft geschreven, de grote machine heeft gecomponeerd?

Ik weet het niet. Ik noem hem in mijn gedachten de Grote Mechanicien. En hij is slechts een mogelijkheid in mijn redeneringen.

En deze oppermacht heeft een ding dat hem kenmerkt: hij verschilt zich op absolute wijze van zijn schepsels.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

momo schreef:
Wat lul je nou over fabrieken en dergelijke??? Tuurlijk weten we dat daar voeding enzo worden geproduceert!!!! We zijn niet achterlijk ofzo héé. Maar leg mij dan eens uit Wie het water vanuit de hemelen neerzendt en wie het tot de reactie van regen kan laten komen??? Gebeurt dat ook in een fabriek?? En de zon enzo...
Sorry momo.. Niet boos worden. Ik had je wijzer geschat. Ik dacht dat je wel weet hoe het komt dat er regen valt.

Lees dit maar..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Regen_(neerslag)

Afbeelding

http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterkringloop

En voor het geval dat je me nu gaat vragen waar de wolken vandaan komen...
Lees dan dit.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolk
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

En hier kan je alles lezen over het ontstaan van de zon.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zon

De zon zou volgens de meest gangbare theorie zo'n 5 miljard jaar geleden ontstaan zijn door het samentrekken van een uitgestrekte koude, gasvormige oernevel. Bij het samentrekken van die gaswolk ontstond in het centrum van de wolk een gasconcentratie waaruit uiteindelijk de zon zou ontstaan. Bij het naar binnen vallen kwam zwaartekrachtsenergie vrij, die het binnenste van de nevel opwarmde. De nevel, met in zijn binnenste de zon-in-wording, straalde vooral infrarood-straling uit. Het hele proces van samentrekking zou ongeveer 35 miljoen jaar hebben geduurd. Uiteindelijk werd de temperatuur in het centrum van de gasbol zo hoog (miljoenen graden) dat daar kernreacties begonnen. De zon was geboren.


oernevel

http://www.dekoepel.nl/zenit/nieuwekijk.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

momo schreef:
weda schreef:Hey Momo,

wil je aub ook mijn vraag beantwoorden??
je weet wel, hel en allah overal aanwezig. in ben erg benieuwd naar je antwoord.

dank u.
Kijk, als wij zeggen dat Allah overal is dan bedoelen wij daarmee dat Hij alles ziet wat wij doen, ookal al wij hem niet zien. In de hel is dat net hetzelfde, de mensen en de djins gaan Allah niet kunnen zien, maar hij gaat hen wel kunnen zien.

En zoals Allah zei: 58: 7. Ziet gij niet, dat God alles weet wat in de hemelen en op aarde is? Er is geen geheim gesprek van drie (personen) zonder dat Hij de vierde is, noch van vijf, zonder dat Hij de zesde is, noch van minder noch van meer, zonder dat Hij met hen is, waar zij ook mogen zijn. Dan zal Hij hun op de Dag der Opstanding mededelen wat zij deden. Voorzeker, God heeft kennis van alle dingen.
sorry momo, jouw antwoord is beneden alle peil. ik zal het uitleggen.

god is goed, toch. jullie hebben de hel verzonnen en gezegd dat het een slechte plaats is. kafir en vrouwen gaan naar de hel omdat die slecht zijn. welnu: jouw allah moet ook slecht zijn, want die is ook inb de hel. omdat hij overal aanwezig is, is hij ook in de hel.
dat betekent dat je allah slecht is.

bovendien lach ik om je volgende uitleg:
Kijk, als wij zeggen dat Allah overal is dan bedoelen wij daarmee dat Hij alles ziet wat wij doen, ookal al wij hem niet zien.

dit betekent dat jullie allah niet overal aanwezig is, terwijl de koran zegt dat allah overal aanwezig is. waarom spreek jij de koran tegen, geloof je niet in je eigen koran??

dus nogmaals mijn vraag: is je allah zo slecht dat hij ook in de hel is??

als allah alles ziet en hoort, dan betekent het dat allah daar moet zijn.

groet,
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

momo schreef:
Roelof schreef:
Ariel schreef: Ja maar... als hij dat doe, dan schildert hij allah af als de eerste de beste sadistische idioot.

Stel ik koop 8 jonge onschuldige katjes, en 6 daar van ga ik martelen en gooi ik in het vuur, en 2 laat ik leven, maar deze katjes moeten wel doen wat ik zeg, want anders gooi ik ze ook in het vuur.
Dan vindt ieder mens me een misdadiger, en word ik terecht gestraft.
Zijn wij minder waard dan jonge katjes?
Vraagje aan momo:

Wat vind jij een goede vader momo?
  • Een vader die van al zijn kinderen houd en het beste met ze voorheeft.
    Of een vader die alleen van zijn kinderen houd die voor hem buigen en degene die dit niet doen daar zwaar voor straft.
Snel antwoorden op je vraag:

Ik weet naar waar je naartoe wil met deze vraag, je wil de vergelijking dan maken met God.

Maar je moet niet vergeten, Allah hééft géén kinderen, wij zijn zijn schepselen, dus wij moeten hem dankbaar zijn omdat hij ons leven heeft geschonken.

Wij zijn dankbaar, en jullie zijn ondankbaar...
Best wel triest om te constateren dat er mensen zijn die het verschil tussen "dankbaar" en "onderdanig" niet kennen...
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

ach, jullie zijn hopeloze mensen... Jullie zitten dag en nacht mey man en macht te vechten tegen de islam. Maar wat jullie doel is, gaan jullie nooit bereiken, integendeel zelfs, het zal tegen jullie werken?

Na 11 september heeft Amerika de jachte tegen het terrorisme geopend. Hij wou eigenlijk gewoon de oorlog tegen de islam openen, en had eigenlijk niets met terrorisme te maken. Sindsdien zijn de mensen zich gaan verdiepen in de islaam, en men wou weten wat er achter de islam schuilt... Mensen begonnen de waarheid in te zien en dergelijke. Jullie oorlog zal tegen jullie zelf inwerken... Doe zo voort zou ik zeggen...
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vertel mij dan eens wat een echte moslim is momo.
Vertel me waar de ware Islam voor staat.
Ik ben zo benieuwd.

Is een moslim een vreedzaam iemand.
Mag een moslim niemand vermoorden?
Hoeveel echte moslims zijn er op deze aarde?

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie