30 Maanden gevangenisstraf voor aanrijding met fataal gevolg

Moderator: M

Joannes

30 Maanden gevangenisstraf voor aanrijding met fataal gevolg

Berichtdoor Joannes » Do Feb 21, 2008 6:23 pm

Zojuist verneem ik dat 30 maanden geeist is tegen de dame die in een opwelling, naar alle waarschijnlijkheid, per abuis een Marokkaanse rover doodreed.

Ik persoonlijk ben razend, om de houding van deze rechtbank, welke kenmerken vertoont van een ''sharia''-rechtbank.

Er wordt volstrekt voorbij gegaan aan de welbekende traditionele bedreigingen aan het adres van de dame, en haar slechte geestelijke gesteldheid hierdoor. Een regelrechte overwinning voor het aanverwante schorem van de rover.
In de toekomst worden deze gasten alleen maar gesterkt, in hun rovers- en andere geweldadige praktijken.

Maar er is een lichtpuntje, getuige het volgende verhaaltje:

Het klinkt ongeloofwaardig, maar geloof me op mijn woord, het is waar gebeurd.

Een ex-medewerkster van mij, had verkering met een jongen met een ambachtelijke baan.
Op het werk werd af- en aan gelopen door een dubbele klapdeur.
Op een moment kwam een Marokkaan (stereotyp), de verkeerde deur doorgestormd, en botste met geweld op de andere persoon.

Deze ook niet mis, foetterde, ''kun je niet uitkijken?''

Reaktie van de rifbewoner, was in een seconde moorddadig, trok een mes en maakte ongezien steekbewegingen naar de werknemer, samen met verwensingen en doodsbedreigingen.

De geschrokken werknemer, die toevallig vechtsport beoefende, reageerde allert, en trapte met een schop het mes uit de hand van de pseudo-killer.

''Toen kreeg ik een waas voor mijn ogen'' zei hij, en verkocht de messentrekker een klap op zijn neus, waardoor hij neer ging.
Vervolgens beging hij de fout, om met zijn veiligheidsschoenen de liggende man te trappen. Niet goed te keuren, maar......
Bewusteloos werd het slachtoffer afgevoerd, en overleed enige tijd later.

De werknemer werd meegevoerd naar het buro, en werd in kennis gesteld van de fatale afloop, een agent kwam binnen, en meldde: ''deze Marokkaan kennen we goed, hij heeft een strafblad van een meter, en jongen, we willen niet weten hoe je heet of waar je woont.
Je gaat rustig naar huis en we sluiten hiermee de zaak.''

Ik ben er van overtuigd, dat als dit incident zou uitkomen, dat na zoveel jaren ik met het uitbrengen hiervan in ernstige problemen zou kunnen komen. Ik wil aangeven, dat ondanks het politiek-correcte handelen van het huidige O.M., er ook een alternatieve stroming bestaat die recht doet aan de échte slachtoffers, een stroming die je nóóit in de media zult tegenkomen.
Moeten we naar een situatie dat de onderstroom overhand gaat krijgen, in deze jungle waar het recht van de sterkste terreur zal heersen?

Monique

Berichtdoor Monique » Do Feb 21, 2008 7:28 pm

Het begint echt tijd te worden om het recht in eigen hand te nemen.
De rechterlijke macht in Nederland laat het behoorlijk afweten.

Van enige "bescherming" van burgers is geen sprake meer.... we zijn allemaal vogelvrij.
Amorele atheistische nitwit

Ruth

Berichtdoor Ruth » Do Feb 21, 2008 8:09 pm

Het laatste woord is aan de rechter. De officier van Justite kan wel 30 maanden eisen, de uiteindelijke straf KAN lager uitvallen.
Laten we hopen dat de rechter inziet dat deze vrouw voldoende gestraft is en dat het marokkaanse volksgericht wordt aangepakt.
We leven hier niet in het Rifgebergte.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Terug naar “Commentaar van Lezers”