Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Moderator: M

Eric de Blois

Berichtdoor Eric de Blois » Zo Nov 23, 2008 4:40 am

NuIk schreef:
Eric de Blois schreef:

“In de meeste citaten zit een (grote) kern van waarheid...”

Zo je het leuk vinden als ik het volgende op dit forum schrijf?

“Het gaat prima zo met onze blanke/joodse vrienden die het hier VEEL en VEEL te VEEL naar hun zin hebben hebben. Opgevoed thuis met de bijbel of thoerat, en maar zweren bij hun agressieve sadistische Godj zien we hier het resultaat van alle opvoeding met de bijbel en/of de thoerat: stelen, beroven, moorden, discrimineren, verrachten, bespugen, en ga zo maar door.”

“Dit getuigd toch maar weer hoe honds brutaal dat volk is. Hier vaalt duidelijk de overheid en de hele linkse kliek er om heen. En dan vinden ze het nog gek ook !dat er steeds meer afkeer ontstaat tegen dat klootjes volk. Nederland verdwijnd langzaam maar zeker naar de afgrond. En dan hoor je ze roepen normen en waarden van uit Den haag. niks normen niks waarden een knal voor je kop kan je krijgen van dat tuig.” Tegen blanke Nederlanders, christenen of tegen joden.

“moslims vullen de universiteiten en joden de gevangenissen” en “voor joden is het makelijk om te moorden en moeilijker om na te denken”.

“Want christenen/joden liegen, bedriegen, stelen en spelen comedie als geen ander volk in de wereld.”

ENZ.

Nee, dat zullen jullie niet leuk vinden. Als ik dit had gedaan dan was het gelijk verwijderd en was ik allang eruit geschopt. Dan hadden de kranten, de televisie, nieuwsforums dit op hun voorpagina met grote letters gedrukt: Marokkanen (niet een Marokkaan) maken joden/christenen/blanke bleekschijters uit voor….. noem maar op.

Het is de waarheid? Zit een grote kern van de waarheid?

Waar staat het dat het de waarheid is. Ik kan hier ook van alles roepen. Maar zou ik wel de kans hebben om die generaliserende onzin hier te blaten???!!!

Ja, als ex-Christenfundi en thans gelukkig atheïst zou ik het goed vinden als jij de bijbelse of joodse god door het slijk zou halen. Dat gebeurd helaas veel te weinig. Deze goden zijn uitermate geweldadig en scheppen er bijzonder veel genoegen in de mens te laten lijden. Nulk, zeer juist getypeerd: sadistische god.

Niet alle moslim's zijn criminelen, dat is juist. Maar een substantieel deel van de criminelen hebben wel een islamitische achtergrond. Dat lijdt onvermijdelijk tot verontwaardiging en onbegrip onder de autochtone bevolking. Bovendien kun je niets zeggen over troetelkind mohammed, of je krijgt er ongenadig van langs vanuit islamitische hoek, verbaal en als je niet oppast ook fysiek. Ik hoef geen voorbeelden te noemen, die zijn genoegzaam bekend.

Mijn kanaal bij YouTube wordt regelmatig ondergekotst door onze islamitische broeders met opmerkingen als: kk homo, kk racist etc, ik neuk je kk moeder etc. Dit omdat ik bisexueel ben en kritiek heb op de islam. Ik trek mij daar totaal niets van aan, want ik kijk volkomen neer op lieden die mij haten vanwege mijn bisexualiteit. Homohaters zijn minderwaardige mensen, untermenschen. Meestal afkomstig uit een fundamentalistisch religieus nest. Daar maak ik mij totaal niet druk om, ze halen slechts zichzelf omlaag. De bijbel staat vol met hatelijke teksten. Moet ik dan nog respect hebben voor een geloof dat mij in de hel wil laten branden? Nee dus, nooit! De bijbel is een permanente belediging voor de mensheid. Daar kun je niet grof genoeg tegen zijn...

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Zo Nov 23, 2008 8:43 am

Nulk schijnt niet te begrijpen dat ik helemaal geen respect hebt voor mensen wiens geloof niet kan besluiten of ze mij nu van een hoge toren gooien (gays) of toch liever onthoofd (atheisten).
Verder heb ik weinig respect voor mensen die zo nodig met uithangborden wensen aan te geven a) wat voor geloof ze belijden en b) dat ze -dus- beter zijn dan de rest. Of dat nu bid baardjes of nonnen betreft maakt me weinig uit.

Zodra die gelovigen meer respect tonen voor anderen krijgen ze dat vanzelf terug.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 10:04 am

BFA schreef:
Ik denk dat ik voldoende hier op FF heb laten zien dat tegen de islam ageren kan samengaan met een inhoudelijke argumentatie.

Dat kan je, of het op het einde iets uithaalt is twijfelachtig.

Er is maar één etiek voor het bevechten van terroristen en de dragers van een terroristische ideologie: Doodt ze allen
Dit betreft alle acteurs. De helpers, de financiers, de Imams, de leraars, ...
Stuur ze (terug)naar de Islamterritoria en doe ze daar.

Uiteindelijk kan je leuteren wat je wil.
Belangrijker is: maken dat de zelfontploffer gestopt wordt voor zijn bom ontploft.

Ik begrijp het BFA, jij bent meer een voorstander van het concept "lullen helpt niet, slaan veel meer" en je enige oplossing is om islam met harde hand en compromisloos van de aardbodem af te branden. Hoe heet de religiegebaseerde tegenhanger van genocide? Relicide?
Jij bent zo te horen een voorstander van relicide. Mooi. Enige vraag die overblijft, wat zit jij hier nog op dit forum te lullen?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett

Ketter

Berichtdoor Ketter » Zo Nov 23, 2008 12:41 pm

NuIk schreef:Ketter schreef:

“Moet ik de Koran eens openslaan en je wat verzen quoten? Moet is eens wat moslim quotes geven?”
Ten eerste vertegenwoord ik niet de koran of de uitlatingen van een paar moslims, zoals je niet de bijbel of de christenen vertegenwoordigt (want in de bijbel staan ook verschrikkelijke dingen die misschien erger zijn dan in de koran).

"Misschien?"

In het oude testament staat gelijkaardige mensonwaardige onzin als in de Koran. Gelukkig staat het niet beschreven als "gebod" daar, zoals in de Koran, maar als een "historisch feit".

Maar dat is mijn punt juist, niet?

En als je je onderschrift volledig en eerlijk[/i ] naleeft naar waarheid, zou de Koran en het oude testament proberen te verbieden in het gerecht.

Maar je kunt dus, net als ik, dat onderschrift niet naar waarheid naleven. Of je moet bereid zijn om enkele geestelijken "den bak in te draaien". Bij voorbeeld omdat ze geen vrouwen willen tewerkstellen in hun "heilig instituut".

NuIk schreef:
“Want wat regelneukertjes snel vergeten is dat zulke subjectieve "principes" als ze te nauw worden genomen al snel tot McCartiaanse heksenjachten kunnen leiden.”

Ik denk dat het tegenovergesteld zou het geval zijn: door te discrimineren, generaliseren en kwetsen onder het mom van vrijheid van meningsuiting creëer je vruchtbare bodem voor een heksenjacht tegen mensen met andere ras, geloof, afkomst….

Geloof me, dat is ook een bezorgdheid voor mij.

Maar er [i]is
geen heksenjacht in onze maatschappij op allochtonen of Moslims. Ze worden van alle kanten beschermd. En weet je, dat is goed, we moeten onze minderheden beschermen.

Maar niet tegen kritiek.[/b]

Het zijn op dit moment in onze streken de niet Moslims die bedreigd van alle kanten (zodat kunstenaars moeten onderduiken, hun kunstwerken worden weggenomen) en zelfs als politieke daad neergeknald, gelukkig nog in zeer uitzonderlijke gevallen. Maar het wordt erger.

Nu, aan den andere kant, voel je vrij om hier [i]woordelijk
onzin aan de kaak te stellen. Waar je gelijk hebt, krijg je m'n steun.

Het gevaar is niet dat er discriminerende onzin wordt geproduceerd (de mensen denken toch zo hoor, of ze het nu zeggen of niet), het gevaar is dat de verdediging ertegen wordt monddood gemaakt of dat je geen verweer meer krijgt tegen discriminerende onzin, omdat je er 'respect' moet voor hebben (zoals tegen religieus getinte discriminerende onzin).
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 12:53 pm

H.Numan schreef:Nulk schijnt niet te begrijpen dat ik helemaal geen respect hebt voor mensen wiens geloof niet kan besluiten of ze mij nu van een hoge toren gooien (gays) of toch liever onthoofd (atheisten).
Verder heb ik weinig respect voor mensen die zo nodig met uithangborden wensen aan te geven a) wat voor geloof ze belijden en b) dat ze -dus- beter zijn dan de rest. Of dat nu bid baardjes of nonnen betreft maakt me weinig uit.

Zodra die gelovigen meer respect tonen voor anderen krijgen ze dat vanzelf terug.

Kan ik billijken. Respect is niet iets wat je kado krijgt bij een geloof. Andersom geldt dat ook lijkt me, je krijgt niet disrespect kado OMDAT je een specifiek geloof zegt aan te hangen. Er is nog altijd een verschil tussen wat iemand denkt en wat ie doet. Iemand vooraf beoordelen op het labeltje getuigt van kortzichtigheid.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Nov 23, 2008 1:26 pm

lullen helpt niet, slaan veel meer

Lullen helpt niet meer.
Er is al zo veel af geluld. Het heeft tot niets geleid. Integendeel, het lullen heeft alleen de meest radicale kern van Islam in de hand gespeeld.
Gemaakt dat deze kern de Allahtonen in Ghettos houdt. Ghettos waar ze makkelijker het juk van hun ijzeren hiel kunnen laten gelden.

Deze kern is nochtans heel duidelijk over hun doelstellingen. En daar heel compromisloos over. De kern van hun doelstellingen komt neer op: iedereen die niet buigt voor Allah heeft geen recht om op deze aardbodem rond te lopen.

Aangezien uit polls blijkt dat 40% van de Mohammedanen voorstander is van Sharia. Dus, bovenstaande doelstelling onderschrijven zitten we met een groot probleem. Het enige waar die 40% het niet over eens zijn is het ogenblik waarop de grote zuivering moet beginnen. Dit maakt het probleem niet minder.
Met praten en de ene toegeving na de andere doen ga je dit probleem niet oplossen. Het enige wat je bereikt is, als je uiteindelijk onderworpen bent, dat je jezelf op de borst kan kloppen en zeggen dat je een mooi debat gehad hebt.

Dit is een oorlog, waarvan wij aan het verkeerde eind van de verklaring zitten. Wij (de Moderne Wereld) geen andere keus hebben dan mee te spelen. Of we willen of niet.
Oorlog is: vies, verschrikkelijk, haalt het slechtste in de mens boven. In een oorlog geeft maar één optie: winnen, met alle middelen. Verlies is duizend maal erger.

Hoe heet de religiegebaseerde tegenhanger van genocide? Relicide?

Genocide. Alle protest tegen Islam leidt naar Genocide?
Dit is wel bij de haren gegrepen.
Kijken we niet uit, komt er hoogstwaarschijnlijk een genocide. Eén genocide van de Islamieten tegen de ongelovigen. Andere ideologieën dan lage-intensiteit genocideheeft Islam nog nooit voortgebracht. (met onze moderne wapens zou het kunnen dat er een Islamitische ideologie van hoge-intensiteit genocide ontstaat.)

Relicide? Mooi woord dat je hebt uitgevonden.
Bijna toepasbaar op WOII. Waar de Nazi-ideologie ook volledig uitgeroeid werd.
Nazisme was een ideologie die een religie aan het ontwerpen was. De wereld mag zich gelukkig prijzen dat die ideologie er niet meer is.
Nog WOII: Shinto. Shinto is een religie (niet in de strikte zin van het woord), die verschillende ideologieën heeft voortgebracht. De meest virulente tak van die religie is uitgeroeid. Ook iets waar heel de wereld zich gelukkig voor mag prijzen.

Ik zie in het geheel geen probleem in een relicide van Islam in de Moderne Wereld. Buiten problemen heeft Islam de Moderne Wereld niets te bieden.
In zijn eigen territoria mag Islam gerust blijven bestaan. Weer zie ik geen probleem dat in die territoria gerichte eliminaties van de grootste oorlogsstokers uitgevoerd worden. Gerichte eliminaties kunnen open oorlog voorkomen en maken minder slachtoffers.
Als Islam zich kan hervormen, komen die eliminaties een hervorming alleen ten goede. Anders zal Islam ten onder gaan, aan zichzelf bezwijken. Kunnen we over een eeuw nog eens proberen.
Kunnen we die eeuw gebruiken om andere onderontwikkelde delen van de wereld van energie en ander hulp voor zelfontwikkeling te voorzien. Te bouwen aan de menselijk expansie in de ruimte.

Jij bent zo te horen een voorstander van relicide. Mooi. Enige vraag die overblijft, wat zit jij hier nog op dit forum te lullen?

Geweld is het monopolie van de staat. Dit is onaanvechtbaar.
Lullen om te maken dat er in de staat mensen verkozen worden die het probleem Islam aanpakken, in plaats van er toegevingen aan te doen is het enige wat kan.

Islam erkent dit monopolie van de staat niet. Dit monopolie staat maar zolang de staat haar burgers kan beschermen. Als het ogenblik komt dat Islamitisch geweld de spuigaten uitloopt, de staat doet er niets aan, dan is het aan de burgers om zichzelf te beschermen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 1:32 pm

Ariel schreef:Op een gematigd forum verteld een moslima aan een ander lid dat men verplicht is om Joden te haten.

Is FF wat jou betreft ook een gematigd forum? Sommigen hier prediken relicide.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 1:35 pm

BFA schreef:
lullen helpt niet, slaan veel meer

Lullen helpt niet meer.

Wat doe je hier dan?

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Nov 23, 2008 1:50 pm

Wat doe je hier dan?

Je tenen kietelen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

pd7835

Berichtdoor pd7835 » Zo Nov 23, 2008 2:09 pm

Aldebaran schreef:
Ariel schreef:Op een gematigd forum verteld een moslima aan een ander lid dat men verplicht is om Joden te haten.

Zegt u mij eens wat er mis is met gevaarlijke ideologieen zoals het nazisme uit te roeien. Een ideologie uitroeien is niet hetzelfde als mensen uitroeien. U bent er blijkbaar voorstander van om islam (wat niets anders is dan geinstitutionaliseerde discriminatie van andersdenkenden, er bestaat geen enkel land met een moslimmeederheid, daar waar islam het voor het zeggen heeft, waar er gelijkberechtiging is, nooit geweest) te behouden in plaats van brave mensen die denken moslim te zijn (mensen die men belogen heeft) omdat zij hun eigenste bronteksten en de ware aard van het beestje islam en van hun 'profeet' (zijn levenswijze en leer) niet kennen, die de nare waarheid te leren kennen zodat zij de mogelijkheid hebben die te verlaten en indien zij dat niet doen een potentieel gevaar blijven vormen voor onze vrije westerse samenleving niet alleen omdat zij hun boekjes wel eens beter zouden kunnen beginnen volgen (zoals de moordenaar van theo van gogh) maar ook omdat zij een steun zijn voor de ware moslims die hun boekje wel goed volgen. Of bent u optimistish (niet realistisch) en hoopt u er op dat wat er momenteel in Maleisie en in andere landen waar moslims de demografische meerderheid hebben bereikt (zodat zij nu zonder hulp van de 'weldenkenden' onder ons die tegen 'relicide' zijn (al bestaat er wel een lijst van gevaarlijke sekten doch zodra een gevaarlijke sekte genoeg aanhangers heeft laten zij na die op die lijst te zetten) en die een gevaarlijke ideologie vanwege misplaatst respect en verdraagzaamheid en vanwege zogenaamde 'godsdienstvrijheid' steeds meer toegevingen zitten te doen zoals in Groot Brittanie waar men uit zelfislamisering reeds zelf de sharia aan het invoeren is) zelf hun sharia en andere discriminaties kunnen invoeren en waar niet-moslims hun 2de rangsburgerschap dienen te accepteren, dat dit hier niet zal gebeuren. Islam is trouwens meer dan geloof. Het is een wet 'a way of life' het is staat, leger alles. En daarin kunnen niet-moslims onmogelijk gelijke rechten krijgen. De ware aard van het beestje islam krijgt men pas goed te zien wanneer de ummah groot genoeg in aantal is geworden.

De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.

Onze beleidvoerdersmoeten goed beseffen dat de islam vooralsnog een te duchten uitdager is. Zij moeten ophouden met hun politiek van zelfbedrog en leugentjes om bestwil : de wereld is een te onveilige plaats om zonder degelijke terreinkennis door te komen.

In de hedendaagse islamkritiek gaat het er niet (meer) om, niet-moslims voor de moslims te waarschuwen. Nu er steeds meer geboren en getogen moslims zelf de mentale ketenen van hun geloof afwerpen en op gevaar van hun leven hun steentje bijdragen tot het doorprikken van Mohammeds dogma's, moet het doel niets minder zijn dan de emancipatie van alle moslims uit de waan van de Profeet (vrede zij met hem).
http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel1.html

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Nov 23, 2008 2:55 pm

Aldebaran schreef:

Beste Aldebaran

I had nog nooit eerder van het woord relicide gehoord, en ik heb het op moeten zoeken. Zelfs in de woordentolk van Kramers kan ik het niet vinden, en daar staan toch heel wat moeilijke woorden in. Maar ik denk dat ik het woord een beetje begrijp

In Bangladesh worden hindoes al decennia geterroriseerd door moslims, hun vrouwen verkracht en hun huizen in brand gestoken.
In Indonesië en Iran en andere Islamitische landen worden Christenen het leven zuur gemaakt, en worden Christenen als honden vermoord.
Moslims bevechten Moslims. De gehele wereld wordt overspoeld door Moslim geweld.

En wat wil onze vriend Aldebaran ? Die wil dat al deze mensen op een goeie Christelijke manier hun rechterwang toesteken, en buigen voor het geweld. Onze Aldebaran wil dat deze mensen zich als schapen naar de slachtbank laten leiden, want deze onderdrukte mensen hebben namelijk geen recht op een leven.

Onze vriend Aldebaran denkt dat de vrije westerse samenleving altijd de zelfde vrije westerse samenleving zal blijven , en dat Moslims nooit de overhand in onze vrije westerse samenleving zullen krijgen. Immers, Bangladesh en Indonesië en veel andere landen waren vanaf de geboorte van de profeet Mohammed al Islamitische. Deze landen zijn nooit door moslims overwonnen. Zodra de bevolking van al deze landen over Mohammed hoorde vielen ze vijf keer per dag op hun knieën en aanbaden ze Allah, en Mohammed was hun profeet.
Of is het toch anders gegaan. Zeg het me maar Aldebaran. Je bent intelligenter dan ik, en je kennis van de geschiedenis zal groter zijn dan die van mij.

BFA roept niet op tot Genocide. BFA heeft het over zelfverdediging. Als het nodig is.
Wat jij hier doet is trollen Aldebaran. Wat jij hier doet is je voordoen als een goedmens een soort jezus die opkomt voor de zwakkere. De moslims zijn in jouw ogen de zwakkere die gered moeten worden door de ridder op het witte paard Aldebaran.
Dezelfde BFA en nog meer posters waar jij tegen ageert hebben me nadrukkelijk verzocht om jou geen schop onder je gat te geven. Zij vinden dat jij net zoveel recht op jou mening hebt als de rest van de leden.
Ik ben eerlijk tegen je, maar als het alleen aan mij zou liggen dan had je nu op een ander forum kunnen klagen over wat voor een racistisch zooitje het op FFI is en dat jij een ban van deze haters gekregen hebt.

Vriendelijke groet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 4:26 pm

pd7835 schreef:
Aldebaran schreef:

Zegt u mij eens wat er mis is met gevaarlijke ideologieen zoals het nazisme uit te roeien. Een ideologie uitroeien is niet hetzelfde als mensen uitroeien.

Relicide zoals BFA dat voorstelt is wel degelijk het uitroeien van een groep mensen met dezelfde religie. Hij stelt wel degelijk voor om mensen over de kling te jagen. Dat mooie gepraat hier over het scheiden van kritiek op religie en mens is leuk voor in de salon, maar in de praktijk hebben we het over mensen. Daar komt bij dat een middenweg niet wordt geboden. Om te worden afgeslacht is het genoeg dat je jezelf moslim noemt ook al interpreteer je de koran in de praktijk niet strikt, dwz fundamentalistisch met bommen om je lijf gegord. Het is voor de aanhangers van deze relicide kennelijk belangrijker dat het hok waarin het het slachtvee moet worden voorgesorteerd duidelijke contouren heeft. Een nuance past daar niet bij. Pre-emptive afslachten. Bij twijfel het machinegeweer erover heen.

Overigens kun je ideologieën en religies niet uitroeien met oorlogen. Nazisme bestaat nog, fascisme bestaat nog, communisme bestaat nog. WO II was nodig om het fascisme en nazisme terug te dringen. Die takken van sport waren inderdaad grootschalig met oppressie en volkerenmoord daadwerkelijk aan de gang. Taliban in Afghanistan wmb ook een duidelijke zaak. Maar hier in Nederland hebben we geen Taliban situatie. Toch is dat wat men ons hier op FF wil doen geloven. Dergelijke lieden zijn wmb verslaafd aan ramptoerisme en gaan liefst zover mogelijk in hun apocalyptische visioenen (een erfenis van Platoniaans utopiedenken). Om ongewenste ideologische en religieuze ideeën te bestrijden zul je de mensen die daaraan gelieerd zijn moeten zien te bereiken langs andere wegen. Biedt die middenweg en toon aan wat de westerse democratie waard is ipv kind met badwater weg te gooien.

pd7835 schreef:U bent er blijkbaar voorstander van om islam .....

Dream on, maar leg me geen woorden in de mond. De situatie in ieder land is anders. Een relicide hier in Nederland is wat BFA voorstelt en dat is waar ik me hier tegen keer. Ik ben tegen sharia hier in Nederland en voor een open debat over religie in onze samenleving waarbij ook de hier reeds gevestigde religies niet buiten schot worden gehouden. Christendom is ook een way of life, kroketten frituren is voor ommigen een way of life, roken is een way of life. Ik koop helemaal niets voor dergelijke one liners, het enige dat telt is daadwerkelijk vertoond gedrag.

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Nov 23, 2008 5:01 pm

Sneeuwstorm, elektriciteit en antwoord weg.
Deze avond of morgen misschien opnieuw.
Ik ga nu eerst werken, dan eten.

pd7835

Berichtdoor pd7835 » Zo Nov 23, 2008 5:05 pm

Aldebaran schreef:Relicide zoals BFA dat voorstelt is wel degelijk het uitroeien van een groep mensen met dezelfde religie. Hij stelt wel degelijk voor om mensen over de kling te jagen. Dat mooie gepraat hier over het scheiden van kritiek op religie en mens is leuk voor in de salon, maar in de praktijk hebben we het over mensen. Relicide zoals BFA dat voorstelt is wel degelijk het uitroeien van een groep mensen met dezelfde religie. Hij stelt wel degelijk voor om mensen over de kling te jagen. Dat mooie gepraat hier over het scheiden van kritiek op religie en mens is leuk voor in de salon, maar in de praktijk hebben we het over mensen. Daar komt bij dat een middenweg niet wordt geboden. Om te worden afgeslacht is het genoeg dat je jezelf moslim noemt ook al interpreteer je de koran in de praktijk niet strikt, dwz fundamentalistisch met bommen om je lijf gegord. Het is voor de aanhangers van deze relicide kennelijk belangrijker dat het hok waarin het het slachtvee moet worden voorgesorteerd duidelijke contouren heeft. Een nuance past daar niet bij. Pre-emptive afslachten. Bij twijfel het machinegeweer erover heen.

FFI staat helemaal niet voor het uitroeien van mensen. Leest u mijn posting nog eens opnieuw.
Overigens kun je ideologieën en religies niet uitroeien met oorlogen. Nazisme bestaat nog, fascisme bestaat nog, communisme bestaat nog.

Inderdaad. Maar men zit het nazisme niet mooi te praten of te vergoeilijken met te zeggen dat de nazis destijds niet de ware nazis waren, dat die het nazisme gewoonweg verkeerd interpreteerden en dat hitler eigenlijk een pracht van een vent was, een voorbeeld om volgen. Men zegt ronduit dat het nazisme een slechte gevaarlijke ideologie is die bestreden dient te worden en dat de 'profeet' van het nazisme een crimineel was. Het nazisme zit men klein te houden door er de nare waarheid over te vertellen. Nazis nemen daardoor niet in aantal toe. Geweld is alleen nodig tegen diegenen die geweld gebruiken of die dreigen met aanslagen om hun islamitische soort van 'vrede' overal te bewerkstelligen.
Maar hier in Nederland hebben we geen Taliban situatie. Toch is dat wat men ons hier op FF wil doen geloven

Ik herhaal, herleest u mijn vorige posting nog maar eens.
Om ongewenste ideologische en religieuze ideeën te bestrijden zul je de mensen die daaraan gelieerd zijn moeten zien te bereiken langs andere wegen. Biedt die middenweg en toon aan wat de westerse democratie waard is ipv kind met badwater weg te gooien.

Wat denk je dat ffi aan het doen is ? De islam met bommen en granaten te bestrijden misschien? Het is zeer onverstandig tolerant te zijn voor een in weze intolerante ideologie. Het is niet bijster verstandig te denken dat men de islam zou kunnen omvormen tot zoiets als een euroislam. Het is niet verstandig te denken dat de islam zoiets is zoals het christendom waarvan de scheiding van religie en staat reeds van in den beginne ingebakken zat. De aap komt altijd uit de mouw zodra de ummah groot genoeg in aantal is geworden. Maar dan is het wel te laat om er daadwerkelijk nog iets aan te doen.

Dream on, maar leg me geen woorden in de mond. De situatie in ieder land is anders.

Zeg mij eens in welk land, waar de ummah groot genoeg in aantal is, de situatie voor niet-moslims anders is. Zelfs in Turkije, waar er een leger nodig is om de door ataturk bewerkstelligde seculiere staat (met hoofddoekenverbod) nog enigszins in stand te houden, (de macht van dit leger dat de eu trouwens wil ongedaan gemaakt zien zodra Turkije bij de eu zou toetreden, wegens 'niet democratisch') zijn niet-moslims nog aan discriminatie onderhevig. Erdogan is er alvast in geslaagd te bewerkstelligen dat de zogenaamde "verdraagzamen" in de eu de zogenaamde 'islamofobie' mee helpen te bestrijden zodat de verdere islamisering van onze samenleving niets meer in de weg staat.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 5:19 pm

Ariel schreef:Beste Aldebaran

I had nog nooit eerder van het woord relicide gehoord, en ik heb het op moeten zoeken. Zelfs in de woordentolk van Kramers kan ik het niet vinden, en daar staan toch heel wat moeilijke woorden in. Maar ik denk dat ik het woord een beetje begrijp

Ik ben creatief geweest en heb het woord bedacht in analogie naar genocide. Het is dus niet in een woordenboek te vinden.

Ariel schreef:In Bangladesh worden hindoes al decennia geterroriseerd door moslims, hun vrouwen verkracht en hun huizen in brand gestoken.
In Indonesië en Iran en andere Islamitische landen worden Christenen het leven zuur gemaakt, en worden Christenen als honden vermoord.
Moslims bevechten Moslims. De gehele wereld wordt overspoeld door Moslim geweld.

En wat wil onze vriend Aldebaran ? Die wil dat al deze mensen op een goeie Christelijke manier hun rechterwang toesteken, en buigen voor het geweld. Onze Aldebaran wil dat deze mensen zich als schapen naar de slachtbank laten leiden, want deze onderdrukte mensen hebben namelijk geen recht op een leven.
Ik ben niet voor een christelijke manier, maar voor een realistische, die de gevaren van groot naar klein ordent voordat er met dynamiet tekeer wordt gegaan. Ik ben voor het actief opsporen en onschadelijk maken van terroristen en tegelijkertijd ben ik voor een debat over religie. Hoeveel mensen hier in Nederland worden momenteel, volgens jouw beste informatie, 'naar de slachtbank' geleid door moslims?

Ariel schreef:Onze vriend Aldebaran denkt dat de vrije westerse samenleving altijd de zelfde vrije westerse samenleving zal blijven

Heb je me dat gevraagd Ariel? Nee, natuurlijk niet, jij denkt wel even voor me.

Ariel schreef:, en dat Moslims nooit de overhand in onze vrije westerse samenleving zullen krijgen. Immers, Bangladesh en Indonesië en veel andere landen waren vanaf de geboorte van de profeet Mohammed al Islamitische. Deze landen zijn nooit door moslims overwonnen. Zodra de bevolking van al deze landen over Mohammed hoorde vielen ze vijf keer per dag op hun knieën en aanbaden ze Allah, en Mohammed was hun profeet.
Of is het toch anders gegaan. Zeg het me maar Aldebaran. Je bent intelligenter dan ik, en je kennis van de geschiedenis zal groter zijn dan die van mij.

Dit is geen krachtmeting van intellect maar een kwestie van boerenverstand. Grote problemen vereisen grote maatregelen, kleine problemen kleine. In andere landen is in een aantal gevallen een oorlog onvermijdbaar, in Nederland is relicide een morbide abberatie van vijanden van democratie.

Ariel schreef:BFA roept niet op tot Genocide. BFA heeft het over zelfverdediging. Als het nodig is.

Hij roept op tot het doden van eenieder die zegt de koran aan te houden. Ik heb dat relicide genoemd.

Hij doet dat hier:
BFA schreef:Er is maar één etiek voor het bevechten van terroristen en de dragers van een terroristische ideologie: Doodt ze allen
Dit betreft alle acteurs. De helpers, de financiers, de Imams, de leraars, ...
Onderstreping door mij

en hier
BFA schreef:Ik zie in het geheel geen probleem in een relicide van Islam in de Moderne Wereld.

hier geeft hij aan dat het sein voor relicide wat hem betreft op groen staat:
BFA schreef:Dit is een oorlog, waarvan wij aan het verkeerde eind van de verklaring zitten.

BFA schreef:Wat jij hier doet is trollen Aldebaran.

Zit ik ook te trollen wanneer ik met islaminside de discussie aan ga? Kom toch Ariel. Ik heb hier geen vrienden, niet in kamp Holland en niet in kamp Marokko.Mijn kritiek is vanaf het begin dezelfde geweest: waarom doen alsof je wilt debatteren op een forum over vrijheid van godsdienst wanneer je je niet houdt aan gebruikelijke regels van het debat. Ik spaar hier niemand voor die kritiek en probeer altijd mijn argumenten duidelijk op tafel te leggen. Een troll heeft geen argumenten.

BFA schreef:Wat jij hier doet is je voordoen als een goedmens een soort jezus die opkomt voor de zwakkere. De moslims zijn in jouw ogen de zwakkere die gered moeten worden door de ridder op het witte paard Aldebaran.

Laat ik je uit de droom helpen. Ik ben jezus niet en het is ook niet mijn intentie om die indruk te wekken. Een rol als ridder op het witte paard zit er ook al niet in (dankjewel ik ben al voorzien). En ja, ik besef dat ik een grote bek naar alles en iedereen heb, waarvoor bij deze excuus.

BFA schreef:Dezelfde BFA en nog meer posters waar jij tegen ageert hebben me nadrukkelijk verzocht om jou geen schop onder je gat te geven. Zij vinden dat jij net zoveel recht op jou mening hebt als de rest van de leden.
Ik ben eerlijk tegen je, maar als het alleen aan mij zou liggen dan had je nu op een ander forum kunnen klagen over wat voor een racistisch zooitje het op FFI is en dat jij een ban van deze haters gekregen hebt.

Je doet maar wat je niet laten kan Ariel, daar in de achterkamertjes van FF. Ik vind het best. Na het hartelijk welkom hier, werd ik doodverklaard, geprullemandeerd en persoonlijk door je aangevallen. Naar mijn mening voer ik met BFA een scherp inhoudelijk debat. Ik ben het niet met hem eens, maar juist door met hem die discussie aan te gaan laat ik zien dat ik zijn mening serieus neem. Ik vind het dapper van BFA dat hij over deze zaken geen blad voor de mond neem en in dat opzicht respecteer ik zijn opstelling in het debat. Hij is daardoor een interessante discussiepartner. Ik merk aan de toon van BFA (althans dat denk ik te merken) dat dat min of meer wederzijds is. Wellicht iets om bij BFA na te vragen. Het is toch opmerkelijk dat BFA, die klaarblijkelijk totaal niet mijn mening deelt, ervoor pleit om me niet van FF af te trappen.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 5:22 pm

pd7835 schreef:
Aldebaran schreef:Relicide zoals BFA dat voorstelt is wel degelijk het uitroeien van een groep mensen met dezelfde religie. Hij stelt wel degelijk voor om mensen over de kling te jagen. Dat mooie gepraat hier over het scheiden van kritiek op religie en mens is leuk voor in de salon, maar in de praktijk hebben we het over mensen. Relicide zoals BFA dat voorstelt is wel degelijk het uitroeien van een groep mensen met dezelfde religie. Hij stelt wel degelijk voor om mensen over de kling te jagen. Dat mooie gepraat hier over het scheiden van kritiek op religie en mens is leuk voor in de salon, maar in de praktijk hebben we het over mensen. Daar komt bij dat een middenweg niet wordt geboden. Om te worden afgeslacht is het genoeg dat je jezelf moslim noemt ook al interpreteer je de koran in de praktijk niet strikt, dwz fundamentalistisch met bommen om je lijf gegord. Het is voor de aanhangers van deze relicide kennelijk belangrijker dat het hok waarin het het slachtvee moet worden voorgesorteerd duidelijke contouren heeft. Een nuance past daar niet bij. Pre-emptive afslachten. Bij twijfel het machinegeweer erover heen.

FFI staat helemaal niet voor het uitroeien van mensen. Leest u mijn posting nog eens opnieuw.

Zelf lezen (je citeert het nota bene hier pal boven!): ik heb het over het voorstel van BFA.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Zo Nov 23, 2008 6:50 pm

posting ( TIJDELIJK) verwijderd op verzoek van het MDI.
RTFM

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 7:25 pm

Wie of wat komt precies in aanmerking voor deportatie, naar boven?
En was het wel of niet destijds een geoorloofd middel van nazis die immers ook een betoog konden houden waarom de joden de wortel van alle kwaad in de samenleving waren?
Wie stelt het deportatiecriterium op, wie toetst het en hoe generiek mag het toegepast worden? Graag enige toelichting.

pd7835

Berichtdoor pd7835 » Zo Nov 23, 2008 7:43 pm

Aldebaran schreef:Wie of wat komt precies in aanmerking voor deportatie, naar boven?

Zulk een lui komen in aanmerking voor uitwijzing.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... hp?t=12388

of dit
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... hp?t=12527

of dit

http://www.youtube.com/watch?v=7mHsCUkDsto

of dit
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=8395

of dit

http://www.youtube.com/watch?v=B_kyNIev ... re=related

of dit

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... highlight=

of dit

http://www.brigittegrouwels.com/index.c ... ikelid=154

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... highlight=

http://islamineurope.blogspot.com/2008/ ... rvice.html

enz.

En was het wel of niet destijds een geoorloofd middel van nazis die immers ook een betoog konden houden waarom de joden de wortel van alle kwaad in de samenleving waren?

Klassiek, komt men alweer af met een scheefgetrokken vergelijking die nergens op slaat, de uitroeingskampen van de nazis en de slachtoffers ervan, de joden, als men ook maar durft te spreken om mensen uit het land te zetten. Uitwijzing, de enige verstandige beslissing. Zachte heelmeesters maken immers stinkende wonden.
Laatst gewijzigd door pd7835 op Zo Nov 23, 2008 7:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Zo Nov 23, 2008 7:48 pm

Aldebaran schreef:Wie of wat komt precies in aanmerking voor deportatie, naar boven?
Wie stelt het deportatiecriterium op, wie toetst het en hoe generiek mag het toegepast worden? Graag enige toelichting.

Ziehier hoe een poster door middel van een perverse associatie een posting naar een door diezelfde poster gewenst obscuur terrein trekt..

Heb je nu echt gedacht dat ik in zo'n belegen discussietruc (stroman) zou trappen?
Laatst gewijzigd door naar boven op Zo Nov 23, 2008 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
RTFM

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Nov 23, 2008 7:51 pm

Ik ben creatief geweest en heb het woord bedacht

Natuurlijk. Kan je het daarna de uitleg geven die je wenst.
Wat was het met valsspelers? Pek en veren dacht ik.

Ik heb geen zin om in details te gaan en nuances te zetten.
Daar blijf jij toch gewild blind voor.

ik heb het over het voorstel van BFA.

Waar komt in dat voorstel jouw gewilde genocide voor. Ja, ik heb met vette letters je tenen willen kietelen. En, goed gelukt hé, je loopt er ongemakkelijk van.
Maar over wie heb ik het

terroristen en de dragers van een terroristische ideologie

Niet alle Mohammedanen zoals jij nu suggereert. Of anders suggereer jij niet en beweer je dat alle Mohammedanen terroristen en dragers van een terroristische ideologie zijn. Niet ik.

Stuur ze (terug)naar de Islamterritoria en doe ze daar.

Deportatie van terroristen en terroristepromotors met desnoods later selectieve eliminatie als dit een aanslag kan voorkomen.

Uiteindelijk kan je leuteren wat je wil.
Belangrijker is: maken dat de zelfontploffer gestopt wordt voor zijn bom ontploft

Je maakt mijn dag goed.
6X citeer je in één reactie: BFA schreef, en maar 2 reacties zijn van mij.
Toont duidelijk hoe overstuur je bent. Dank je. Ik mag je niet. Je mag gerust blijven verder posten. Soms vind ik je grappig.

Vooral als je valstrikken spant. (met creatief bedachte woorden) Denk je echt dat die niet te doorzien zijn.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 8:33 pm

naar boven schreef:

Ziehier hoe een poster door middel van een perverse associatie een posting naar een door diezelfde poster gewenst obscuur terrein trekt..

Heb je nu echt gedacht dat ik in zo'n belegen discussietruc (stroman) zou trappen?

Niet kinderachtig doen nu. Jij gebruikte het woord 'deportatie' als eerste. Het zijn vragen naar boven. Vragen is wat men kan gebruiken om te onderzoeken. Bijvoorbeeld zoals hier om te onderzoeken wat je bedoelt met deportatie in dit verband en in hoeverre dat wel of niet overeenkomt met deportaties destijds. Draai de boel nu niet om. Ik vraag hier nu juist naar het onderscheid omdat ik geen conclusies trek voordat ik van jou gehoord heb hoe je dat ziet.

Maar oh nee, we mogen bij deportatie niet de associatie met de nazis hebben, ook niet als te onderzoeken vraag, dan zijn we plots pervers.
Laat nu eens zien waar je van gemaakt bent naar boven. Durf je een toelichting te geven op wat die deportatie van je inhoudt of niet.

Opmerkelijk ook: de associatie Koran/Mein Kampf mag hier wel, maar bij deportatie denken aan nazis is pervers. Meten met twee maten, praten met dubbele tong.
Laatst gewijzigd door Aldebaran op Zo Nov 23, 2008 8:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 8:53 pm

BFA schreef:

Ik ben creatief geweest en heb het woord bedacht

Natuurlijk. Kan je het daarna de uitleg geven die je wenst.
Wat was het met valsspelers? Pek en veren dacht ik.

Niet te haastig met die pek en veren BFA. Ik heb aangegeven wat ik ermee bedoel. De religieuze variant van genocide, niet zo moeilijk te vatten. En vertel even, waar geef ik er nu een andere betekenis aan? Woorden worden overigens dagelijks bedacht. Taal is iets levends, weet je. Opmerkelijk ook, in de vorige posting vond je het nog een vondst.

BFA schreef:Ik heb geen zin om in details te gaan en nuances te zetten.
Daar blijf jij toch gewild blind voor.

Tuurlijk BFA als het moeilijk wordt, kun je je maar beter terugtrekken op je eiland.

BFA schreef:
ik heb het over het voorstel van BFA.

Waar komt in dat voorstel jouw gewilde genocide voor. Ja, ik heb met vette letters je tenen willen kietelen. En, goed gelukt hé, je loopt er ongemakkelijk van.
Maar over wie heb ik het

terroristen en de dragers van een terroristische ideologie

Niet alle Mohammedanen zoals jij nu suggereert. Of anders suggereer jij niet en beweer je dat alle Mohammedanen terroristen en dragers van een terroristische ideologie zijn. Niet ik.

Interessant, een aanscherping van de term 'dragers van een terroristische ideologie' verdient aanbeveling, zeker omdat je eerder aangaf dat iedereen die de koran onderschrijft daartoe behoort. Wat verwacht je nou BFA dat iemand die zich moslim noemt de koran afzweert? Dus wanneer behoor je bij die groep, welke criteria hou je daar voor aan? Of hoort dat tot de nuances?

BFA schreef:Je maakt mijn dag goed.
6X citeer je in één reactie: BFA schreef, en maar 2 reacties zijn van mij.

Graag gedaan BFA. Ik ben er niet op uit je te kwetsen. Ik ben het oneens met je standpunt en ga de discussie aan.

BFA schreef:Toont duidelijk hoe overstuur je bent. Dank je. Ik mag je niet. Je mag gerust blijven verder posten. Soms vind ik je grappig.

Vooral als je valstrikken spant. (met creatief bedachte woorden) Denk je echt dat die niet te doorzien zijn.

Je hoeft me niet te mogen. Van valstrikken is geen sprake. Waarom zou ik? Ik reageer per keer op wat ik hier zie en houd voor mezelf een bepaalde lijn aan. That's all. Er spreekt paranoia uit dit valstrikdenken van je. Ik zit hier maar in mijn eentje hoor. Geen overleg met Ariel of wie dan ook over hoe nu weer te reageren op post/poster zus-of-zo.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Zo Nov 23, 2008 8:59 pm

Aldebaran schreef:Niet kinderachtig doen nu. Jij gebruikte het woord 'deportatie' als eerste. Het zijn vragen naar boven. Vragen is wat men kan gebruiken om te onderzoeken. Bijvoorbeeld zoals hier om te onderzoeken wat je bedoelt met deportatie in dit verband en in hoeverre dat wel of niet overeenkomt met deportaties destijds. Draai de boel nu niet om. Ik vraag hier nu juist naar het onderscheid omdat ik geen conclusies trek voordat ik van jou gehoord heb hoe je dat ziet.

Maar oh nee, we mogen bij deportatie niet de associatie met de nazis hebben, ook niet als te onderzoeken vraag, dan zijn we plots pervers.
Laat nu eens zien waar je van gemaakt bent naar boven. Durf je een toelichting te geven op wat die deportatie van je inhoudt of niet.

Ik prik je trucjes door. Dat is alles.
RTFM

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 9:00 pm

naar boven schreef:
Aldebaran schreef:Niet kinderachtig doen nu. Jij gebruikte het woord 'deportatie' als eerste. Het zijn vragen naar boven. Vragen is wat men kan gebruiken om te onderzoeken. Bijvoorbeeld zoals hier om te onderzoeken wat je bedoelt met deportatie in dit verband en in hoeverre dat wel of niet overeenkomt met deportaties destijds. Draai de boel nu niet om. Ik vraag hier nu juist naar het onderscheid omdat ik geen conclusies trek voordat ik van jou gehoord heb hoe je dat ziet.

Ik prik je trucjes door. Dat is alles.

Ik prik die lege luchtballon van jou door. Je komt niet over de brug met antwoorden op vragen naar verduidelijking.

Terug naar “Commentaar van Lezers”