Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Moderator: M

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Nov 23, 2008 9:03 pm

Waarom dat geleuter.
Deportaties doe je volgens de middelen die je hebt. (politie, leger). Deportaties kunnen maar een klein % van die middelen gebruiken, omdat andere toepassingen niet in het gedrang mogen komen.

Dit maakt dat met de politie en het leger dat we hebben, deze deportaties nooit kunnen worden zoals bij de Nazis. Hooguit de radicaalste haatpredikers, meer kan ons systeem niet aan.

Of je zou een ander systeem moeten bouwen. Om in ons Democratisch bestel een ander systeem op te bouwen, wetten goedkeuren, middelen voor materieel erdoor krijgen, personeel bij aanwerven en training geven, ... . Heb je pas over 15j à 20j de vereiste sterkte.

Is dit nodig. Neen.

40% van de Mohammedanen vraagt Sharia. Aan Sharia toegeven is het monopolie van geweld door de staat gedeeltelijk naar een andere groep delegeren. Sharia kan niet.

Die 40% wordt gemend door minder dan 1%.
Neem de 10 à 15 extreemste gevallen, de 40% halveert.
In de protesten tegen de deportaties van die 15 man gaan er zich een 100- tal anderen zichtbaar maken. Daar deporteer je ook van wie je kan oppakken.

Dit zal maken dat de overblijvende 20% halveert. Misschien komen er nog een keer protesten, met weer een deel deportaties tot gevolg.

De Imams onder de gedeporteerden hun moskees gaan steeds plat.

Dan zijn de ergste menners weg. Ontsnapt de Allahtone bevolking van hun ijzeren hiel. Kunnen deze hun leven wel of niet als Mohammedaan in vrije keuze leiden.

Verder maak je het zoals in Rusland en China. Je herschrijft de Koran. Enkel die versie mag in moskees gepredikt worden. Daar hou je controle op. Wordt er gebroken met dat voorschrift. Imam naar het buitenland.

Zijn er onder de gedeporteerden, die via internet of op een andere manier blijven oproepen tot Sharia, zorg je dat deze ter plaatse geëlimineerd worden. Zonder omstanders tot slachtoffer te maken.

Dit mag enkel gebeuren in een tijdelijk wettelijk kader. Het is een inbreuk op onze democratie, die niet blijvend mag worden via opneming in een burgerlijk wettelijk kader.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Nov 23, 2008 9:15 pm

niet zo moeilijk te vatten.

Vatten geeft niet de duidelijkheid van een woordenboek.

Tuurlijk BFA als het moeilijk wordt, kun je je maar beter terugtrekken op je eiland.

Steeds herhalen kost veel tijd.

zeker omdat je eerder aangaf dat iedereen die de koran onderschrijft daartoe behoort.

Alle Duitsers zijn medeschuldig verklaard aan de misdaden van het Tritte Reich. Door hun niet-veroordelen van Islamitisch terrorisme dragen Mohammedanen dezelfde morele schuld.
Bij meer dan een mondelinge veroordeling is het voor +99% van de Duitsers gebleven.

BFA dat iemand die zich moslim noemt de koran afzweert

Neem de druk van de orthodoxen weg, je zal verschieten.
Bij de laatse generatie die door deze orthodoxen van in de wieg gebrainwasht is zal het anders zijn.

Je hoeft me niet te mogen.

Ik vraag dat ook niet aan jou.

Geen overleg met Ariel of wie dan ook over hoe nu weer te reageren op post/poster zus-of-zo

Dat overleg is er niet, buiten één keer, op aanvraag van jou.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 9:35 pm

Het was weer interessant hier de laatste dagen. Allerlei interessante oplossingen voor 'het probleem Islam' passeerden de revue.
Zo viel plots het woord 'deportatie'. Maar voor ik het vergeet beste mensen, daarbij moet u vooral niet denken aan historische deportaties die in Europa plaatsvonden, dan bent u namelijk behoorlijk pervers aan het associëren naar de maatstaven hier op FF. Mocht u daar onverhoopt wel aan denken (wie lukt het trouwens om nu niet aan een roze olifant te denken?), falsifieer die associatie dan vooral niet met vragen op de man af. Het stamina ontbreekt hier daarvoor.

Verder stelde men dat er eigenlijk geen enkel probleem is met de oplossing een religieuze genocide hier in Europa. BFA ontkende dat aanvankelijk weer maar schetst nu in een van zijn laatste postings een horrorscenario met gedachtepolitie, revisionistische boekherschrijvingen, oppressie, deportaties. Ook heel leuk, degenen die zich verzetten tegen deportaties (maakt niet uit wat de reden is): ook deporteren natuurlijk. Zo wordt het hier een waar feest met de democratie hier in Nederland. De honden (voor zover nog niet dedeporteerd) lusten er geen brood van. En al deze wijsheid doordat men hier op dit forum de gelegenheid biedt om nu eens open met elkaar te discussiëren hierover zonder gebruikmaking van drogredenen en persoonlijke aanvallen. In alle openheid mogen moslims die de koran afzweren hun mening laten horen zonder op democratische wijze uitgekafferd te worden door het beschaafde deel der natie.

Leuk is ook het nieuw gevormde praatgroepje van Eric de Blois en Hans met als thema de verwerking van een fout religieus verleden. Daar kan Ehsan Jahmi nog wat van leren.

Dat was het even voor nu met dit weekoverzicht. Binnenkort beslist meer van de elektronische frontlinie tussen Islam en westerse beschaving.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett

naar boven

Berichtdoor naar boven » Zo Nov 23, 2008 10:00 pm

Aldebaran schreef:
naar boven schreef:Ik prik je trucjes door. Dat is alles.

Ik prik die lege luchtballon van jou door. Je komt niet over de brug met antwoorden op vragen naar verduidelijking.

:D Je volhardendheid is aandoenlijk.
Het mag duidelijk zijn dat ik, nadat ik je verhaaltje ontmaskerd heb en gedefinieerd heb als wat het is: een stroman, vervolgens niet meer te verleiden zal zijn om er alsnog in te trappen.
Je zou toch beter kunnen weten. Leer eerst maar eens ethisch te 'discussiëren'..
RTFM

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 10:02 pm

Just for the record:

Genocide: elk van de volgende handelingen met als opzet het vernietigen, geheel dan wel gedeeltelijk, van een nationale, etnische, raciale of religieuze groepering als zodanig: 'Het vermoorden van leden van de groep; Het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; Het welbewust aan de groep opleggen van levensomstandigheden, die bedoeld zijn om de groep geheel dan wel gedeeltelijk fysiek te vernietigen; Het opleggen van maatregelen om geboortes binnen de groep te verhinderen; En het met dwang overbrengen van kinderen uit de groep naar een andere groep

bron: Verdrag inzake de voorkoming en de bestraffing van genocide, VN 1948

Het blijkt dus dat relicide een deelverzameling is van genocide. Maw relicide, zoals ik dat bedoel, is genocide die primair gericht is op de gehele dan wel gedeeltelijke vernietiging van een religieuze groepering.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett

pd7835

Berichtdoor pd7835 » Zo Nov 23, 2008 10:02 pm

Aldebaran schreef:Het was weer interessant hier de laatste dagen. Allerlei interessante oplossingen voor 'het probleem Islam' passeerden de revue.
Zo viel plots het woord 'deportatie'. Maar voor ik het vergeet beste mensen, daarbij moet u vooral niet denken aan historische deportaties die in Europa plaatsvonden, dan bent u namelijk behoorlijk pervers aan het associëren naar de maatstaven hier op FF. Mocht u daar onverhoopt wel aan denken (wie lukt het trouwens om nu niet aan een roze olifant te denken?), falsifieer die associatie dan vooral niet met vragen op de man af. Het stamina ontbreekt hier daarvoor.

Als ik het woord deportatie lees dan denk ik niet automatisch aan nazis en kijk ik ook verder dan alleen maar Europa.

Een deportatie is een gedwongen verplaatsing van mensen. Strikt genomen valt hieronder ook de uitzetting van uitgeprocedeerde asielzoekers, misdadigers of anderszins ongewenste individuen. Vrijwel alle landen kennen in het rechtssysteem voorzieningen om buitenlanders, ook die welke al langere tijd in het land woonachtig zijn, te deporteren wanneer deze bepaalde overtredingen begaan (doorgaans overtredingen van de immigratiewetten, met een politiek karakter of verstoringen van de openbare orde).

Verder stelde men dat er eigenlijk geen enkel probleem is met de oplossing een religieuze genocide hier in Europa.

Ik zie niet in wat er fout is aan het vernietigen van een gevaarlijke ideologie die jou en je samenleving wenst te 'onderwerpen' wat zij onder 'vrede' verstaat.

BFA ontkende dat aanvankelijk weer maar schetst nu in een van zijn laatste postings een horrorscenario met gedachtepolitie, revisionistische boekherschrijvingen, oppressie, deportaties.

De gedachtenpolitie (cgkr in Belgie) boekherschrijvingen en geschiedenisvervalsingen (door islampromotors en islamapologeten zoals een herman de ley of een linda bogaert) oppressie (vanwege de zogenaamde weldenkenden onder ons die elke mening die niet strookt met de hunne als racistisch xenofoob extreem rechts of nazipraat worden in de hoek gezet) begin van inperking van de vrije meningsuiting enz. daar heeft men (de autochtone bevolking) nu reeds mee te maken.

Ook heel leuk, degenen die zich verzetten tegen deportaties (maakt niet uit wat de reden is): ook deporteren natuurlijk. Zo wordt het hier een waar feest met de democratie hier in Nederland.

Voor het behoud van de democratie bent u bereid de democratie te laten vernietigen door aanhangers van ideologieen die die democratie (door mensen gemaakte wetten) niet zo genegen zijn.

Europa zou zichzelf nog opheffen uit respect voor zijn eigen principes
Bericht aan weldenkend links
http://victacausa---appendices.blogspot ... links.html

De honden (voor zover nog niet dedeporteerd) lusten er geen brood van. En al deze wijsheid doordat men hier op dit forum de gelegenheid biedt om nu eens open met elkaar te discussiëren hierover zonder gebruikmaking van drogredenen en persoonlijke aanvallen. In alle openheid mogen moslims die de koran afzweren hun mening laten horen zonder op democratische wijze uitgekafferd te worden door het beschaafde deel der natie.

Kent u dan een moslim die de koran zit af te zweren ?

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 10:09 pm

naar boven schreef:
Aldebaran schreef:
naar boven schreef:Ik prik je trucjes door. Dat is alles.

Ik prik die lege luchtballon van jou door. Je komt niet over de brug met antwoorden op vragen naar verduidelijking.

:D Je volhardendheid is aandoenlijk.
Het mag duidelijk zijn dat ik, nadat ik je verhaaltje ontmaskerd heb en gedefinieerd heb als wat het is: een stroman, vervolgens niet meer te verleiden zal zijn om er alsnog in te trappen.
Je zou toch beter kunnen weten. Leer eerst maar eens ethisch te 'discussiëren'..

Je gebruikt nu zelf een trucje naar boven.

Een stroman is het veranderen van een uitspraak van een tegenstander in een andere uitspraak, die veel makkelijker te weerleggen is dan de eerste. Ik heb je uitspraak juist niet veranderd, ik heb je gevraagd aan te geven wat het verschil is met de historische deportaties. Wanneer je nu doet alsof ik het al gelijk heb gesteld maak jij feitelijk gebruik van een stroman. Een enorme jij-bak.

Laten we het oordeel maar overlaten aan de lezers. Wanneer je een antwoord hebt op de vraag wat je deportatiecriteria zijn en hoe het proces verloopt, schroom dan niet om me dat te laten weten.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 10:12 pm

pd7835 schreef:Kent u dan een moslim die de koran zit af te zweren ?

Hoeveel christenen ken je die de bijbel afzweren?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Nov 23, 2008 10:13 pm

Aldebaran schreef:In alle openheid mogen moslims die de koran afzweren hun mening laten horen zonder op democratische wijze uitgekafferd te worden door het beschaafde deel der natie.

.

Een moslim die de Koran afgezworen heeft, is geen moslim meer.
We hebben verschillende leden op dit forum die de koran afgezoren hebben, en geloof me, deze leden worden niet uitgekafferd.
Je moet nog veel over Islam leren Aldebaran.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 10:19 pm

Ariel schreef:
Aldebaran schreef:In alle openheid mogen moslims die de koran afzweren hun mening laten horen zonder op democratische wijze uitgekafferd te worden door het beschaafde deel der natie.

.

Een moslim die de Koran afgezworen heeft, is geen moslim meer.
We hebben verschillende leden op dit forum die de koran afgezoren hebben, en geloof me, deze leden worden niet uitgekafferd.
Je moet nog veel over Islam leren Aldebaran.

Je hebt de ironische ondertoon niet opgepikt Ariel. Als je keurig de koran afzweert wordt je hier zeker niet uitgekafferd.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Nov 23, 2008 10:25 pm

Ik weet soms niet wat jij ironische of niet ironische bedoeld Aldebaran.
Je bent een enigma voor me.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Zo Nov 23, 2008 10:31 pm

Aldebaran schreef:Je gebruikt nu zelf een trucje naar boven.

Een stroman is het veranderen van een uitspraak van een tegenstander in een andere uitspraak, die veel makkelijker te weerleggen is dan de eerste. Ik heb je uitspraak juist niet veranderd, ik heb je gevraagd aan te geven wat het verschil is met de historische deportaties. Wanneer je nu doet alsof ik het al gelijk heb gesteld maak jij feitelijk gebruik van een stroman. Een enorme jij-bak.

Laten we het oordeel maar overlaten aan de lezers. Wanneer je een antwoord hebt op de vraag wat je deportatiecriteria zijn en hoe het proces verloopt, schroom dan niet om me dat te laten weten.

Een jij-bak (Tu quoque) is iets geheel anders dan een stroman.

Vertekenen
Het kan moeilijk zijn om met iemand te debatteren die een genuanceerd standpunt inneemt. Een discussietruc die in zo'n geval wel wordt ingezet, is het creëren van een 'stroman'. Hierbij verteken je het het standpunt van je tegenstander.

Ruk het standpunt uit z'n verband of overdrijf het tot een karikatuur.
Dat maakt je oppositie een stuk eenvoudiger.
bron
RTFM

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 10:43 pm

pd7835 schreef:Als ik het woord deportatie lees dan denk ik niet automatisch aan nazis en kijk ik ook verder dan alleen maar Europa.

Dat kan. Ik wil niemand voorschrijven welke associaties niet of wel te hebben. Ik ben niet van de gedachtepolitie.
pd7835 schreef:
Verder stelde men dat er eigenlijk geen enkel probleem is met de oplossing een religieuze genocide hier in Europa.

Ik zie niet in wat er fout is aan het vernietigen van een gevaarlijke ideologie die jou en je samenleving wenst te 'onderwerpen' wat zij onder 'vrede' verstaat.

Een religie schijnt in mensen te zitten, beste pd7835 (doe wat aan die naam, het is een crime), kindertjes, broertjes en zusjes, pappa's en mamma's ook. Je vernietigt veel maar niet een ideologie door de dragers te elimineren.
pd7835 schreef:De gedachtenpolitie (cgkr in Belgie) boekherschrijvingen en geschiedenisvervalsingen (door islampromotors en islamapologeten zoals een herman de ley of een linda bogaert) oppressie (vanwege de zogenaamde weldenkenden onder ons die elke mening die niet strookt met de hunne als racistisch xenofoob extreem rechts of nazipraat worden in de hoek gezet) begin van inperking van de vrije meningsuiting enz. daar heeft men (de autochtone bevolking) nu reeds mee te maken.

Pas op, het woord 'nazi' is hier voorbehouden aan een selectief gezelschap. Hoor jij daar bij?
pd7835 schreef:
Ook heel leuk, degenen die zich verzetten tegen deportaties (maakt niet uit wat de reden is): ook deporteren natuurlijk. Zo wordt het hier een waar feest met de democratie hier in Nederland.

Voor het behoud van de democratie bent u bereid de democratie te laten vernietigen door aanhangers van ideologieen die die democratie (door mensen gemaakte wetten) niet zo genegen zijn.
Hoe kom je daar bij? Zit er bij jou ook iets tussen wit en zwart in?

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 10:55 pm

naar boven schreef:

Klopt. Ik beweer niet dat het hetzelfde is. Je past zelf de stroman toe, maar schuift die mij in de schoenen. Hoe heet zoiets volgens jouw gecertificeerde lijstje met drogredenen?

Vertekenen
Het kan moeilijk zijn om met iemand te debatteren die een genuanceerd standpunt inneemt. Een discussietruc die in zo'n geval wel wordt ingezet, is het creëren van een 'stroman'. Hierbij verteken je het het standpunt van je tegenstander.

Ruk het standpunt uit z'n verband of overdrijf het tot een karikatuur.
Dat maakt je oppositie een stuk eenvoudiger.
bron

Nog steeds niet zeker van je zaak? Je reactie toont dat je niet overtuigd bent van je eigen gelijk drie postings terug.

Ik heb geen karikatuur gebruikt. Ik heb gevraagd naar het verschil met die verschrikkeljke deportaties door de nazis. Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarin jouw gebruik van het woord deportatie daarvan verschilt. Je laat me zitten met die vraag en zou jezelf en de lezers hier kunnen helpen met een verduidelijking.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 10:57 pm

Ariel schreef:Ik weet soms niet wat jij ironische of niet ironische bedoeld Aldebaran.

Moet ik daar iets mee Ariel? Desgevraagd wil ik best toelichten waarom ik schrijf wat ik schrijf.

pd7835

Berichtdoor pd7835 » Zo Nov 23, 2008 11:00 pm

Aldebaran schreef:Dat kan. Ik wil niemand voorschrijven welke associaties niet of wel te hebben. Ik ben niet van de gedachtepolitie.

Mensen die voor een groot deel uw mening delen maken nochtans deel uit van de gedachtenpolitie.

Een religie schijnt in mensen te zitten, beste pd7835 (doe wat aan die naam, het is een crime), kindertjes, broertjes en zusjes, pappa's en mamma's ook. Je vernietigt veel maar niet een ideologie door de dragers te elimineren.

Als ik spreek over een ideologie vernietigen heb ik het niet over mensen elimineren. Een religie zit niet vast aan een mens zoals een huidskleur dat bvb wel is. Een ideologie kan men verlaten. Vernietig die ideologie door er o.a. de nare waarheid beginnen over te vertellen dit tegen de islampromotors en islamapologeten in, dit is wat men op ffi aan het doen is.

Pas op, het woord 'nazi' is hier voorbehouden aan een selectief gezelschap. Hoor jij daar bij?

Dat zou jij waarschijnlijk wel willen.

Omdat u zit te huiveren om mensen die onze vrije westerse democratische samenleving van binnen uit wensen te vernietigen, het land uit te zetten. Als u die niet uit het land zet dan laat u toe dat die aan onze democratie deel te nemen. Dan laat u toe dat zij gebruik maken van onze wetten en vrijheden om eens dat zij voldoende groot in aantal zijn geworden hun eigen wetten in te voeren indien de islamapologeten onder ons uit misplaatst respect en verdraagzaamheid de sharia al niet zelf zouden hebben ingevoerd. De islam moet zich toch in Europa kunnen wortelen nietwaar, met islam zelf is er immers niks mis...

’Help de islam zich te wortelen in Nederland’
Ella Vogelaar
http://www.tegenwicht.org/weblog_2007/9 ... gelaar.htm
Laatst gewijzigd door pd7835 op Zo Nov 23, 2008 11:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Nov 23, 2008 11:03 pm

Aldebaran schreef:
Ariel schreef:Ik weet soms niet wat jij ironische of niet ironische bedoeld Aldebaran.

Moet ik daar iets mee Ariel? Desgevraagd wil ik best toelichten waarom ik schrijf wat ik schrijf.

Jij hoeft daar niets mee Aldebaran, en als jij de behoefte voelt om iets toe te lichten dan moet jij dat zeker doen.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 11:11 pm

pd7835 schreef:
Aldebaran schreef:Dat kan. Ik wil niemand voorschrijven welke associaties niet of wel te hebben. Ik ben niet van de gedachtepolitie.

Mensen die voor een groot deel uw mening delen maken nochtans deel uit van de gedachtenpolitie.

Licht eens toe.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 11:23 pm

pd7835 schreef:

Als ik spreek over een ideologie vernietigen heb ik het niet over mensen elimineren. Een religie zit niet vast aan een mens zoals een huidskleur dat bvb wel is. Een ideologie kan men verlaten. Vernietig die ideologie door er o.a. de nare waarheid beginnen over te vertellen dit tegen de islampromotors en islamapologeten in, dit is wat men op ffi aan het doen is.
In de praktijk is het toch verdomd lastig identiteit te scheiden van religie. Het raakt veelal aan iets wezenlijks waarin mensen zich trachten te definiëren. Wanneer je wilt voorschrijven wat mensen wel en niet mogen denken, ben je van de gedachtepolitie. Wanneer je middels discussie probeert mensen te beïnvloeden ben je hier al gauw te soft. Wat is nu precies je voorstel?

pd7835 schreef:

Dat zou jij waarschijnlijk wel willen.

Nee pd, dat wil ik niet. Ik let me even gaan in een ironische sidestep, no pun intended.

pd7835 schreef:

Omdat u zit te huiveren om mensen die onze vrije westerse democratische samenleving van binnen uit wensen te vernietigen, het land uit te zetten. Als u die niet uit het land zet dan laat u toe dat die aan onze democratie deel te nemen. Dan laat u toe dat zij gebruik maken van onze wetten en vrijheden om eens dat zij voldoende groot in aantal zijn geworden hun eigen wetten in te voeren indien de islamapologeten onder ons uit misplaatst respect en verdraagzaamheid de sharia al niet zelf zouden hebben ingevoerd. De islam moet zich toch in Europa kunnen wortelen nietwaar, met islam zelf is er immers niks mis...
Wat mij betreft mogen ze gebruik maken van onze wetten (zonder sharia!) onder dezelfde voorwaarden als de rest. De huichelachtige toedekking van privileges voor religieuzen kan alleen worden opgeheven wanneer ook de priviliges van gevestigde religieuze groeperingen worden opengebroken. Deportatie zal onze democratie totaal ontwrichten en is buiten dat wmb inhumaan en abject.

pd7835 schreef:’Help de islam zich te wortelen in Nederland’
Ella Vogelaar
http://www.tegenwicht.org/weblog_2007/9 ... gelaar.htm

Ik zit niet op de lijn Vogelaar.

pd7835

Berichtdoor pd7835 » Zo Nov 23, 2008 11:27 pm

Aldebaran schreef:
pd7835 schreef:

Licht eens toe.

Mensen die deze mening delen.

Vinden dat dit een haatsite is.

"Je hebt helemaal gelijk Nulk. Dit is een echte haatsite"

"bij deportatie denken aan nazis"

Denken dat men geen onderscheid zit te maken tussen moslims en moslims in naam.

"wenst geen nuance aan te brengen tussen fundamentalisten en gematigden."

Vergelijkingen maken met het christendom en bijbel als men de islam of de koran durft te bekritiseren.

Niet snappen of wegwuiven wat er aan de hand is. De taliban, de geweldenaars, zijn immers niet de gevaarlijksten, die pakt men immers aan. Het zijn diegenen waar dat die veiligheidsagent het over heeft http://islamineurope.blogspot.com/2008/ ... rvice.html die de gevaarlijksten zijn en die zich steunen op de hele moslimgemeenschap. Hun invloed wint aan belang bij elk ummahlid dat er bij komt

"Maar hier in Nederland hebben we geen Taliban situatie. Toch is dat wat men ons hier op FF wil doen geloven"

Om een paar voorbeelden te geven.

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Nov 23, 2008 11:41 pm

religieuze genocide hier in Europa

Zin ( TIJDELIJK) verwijderd op verzoek van het MDI

historische deportaties die in Europa plaatsvonden

Zijn tamelijk licht ivm die in de Islamterritoria plaats vonden. In tegensteling met Mohammedanen zijn Europeanen op de hoogte van hun geschiedenis. Wordt de herinnering niet samen met de slachtoffers begraven.

horrorscenario met gedachtepolitie, revisionistische boekherschrijvingen, oppressie, deportaties.

Diegene die vooral gedachtenpolitie speelt is Aldebaran. Van Aldebaran mag er niet aan verdediging gedacht worden tegen een ideologie die heel duidelijk stelt dat ze de plundering en vernietiging van Europa op het oog heeft.
Boekherschrijvingen. Mohammedanen de suikerversie van Islam, of de Koran zoals zij samen met hun apologeten herschreven hebben voor ons, als enige laten verder bestaan.
De herschrijving naar die suikerversie is zeker niet van mij. Ik zie het als een geschenk aan de Mohammedanen en tegemoetkoming aan hun wensen.

degenen die zich verzetten tegen deportaties (maakt niet uit wat de reden is)

Maakt heel veel uit wat die reden is. Het monopolie op geweld van de staat willen breken. Oproep tot Sharia is Subordinatie. Tegen subordinatie kunnen tijdelijke wetten ingesteld worden. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Onze democratie heeft in ieder geval reeds bewezen dat ze dit aankan.

Kent u dan een moslim die de koran zit af te zweren ?

Zijn genoeg immigranten uit de Islamterritoria die niets met de Koran willen te maken hebben.
Zij zitten onder hoe langer hoe meer onder de ijzeren hiel van de Orthodoxen. Zij krijgen geen steun van pseudo-intellectuelen die het verschil tussen Islam en andere religies niet kunnen zien, Deze maken hun situatie enkel erger.

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 11:48 pm

pd7835 schreef:
Aldebaran schreef:
pd7835 schreef:

Licht eens toe.

Mensen die deze mening delen.

Vinden dat dit een haatsite is.

"Je hebt helemaal gelijk Nulk. Dit is een echte haatsite"

"bij deportatie denken aan nazis"

Denken dat men geen onderscheid zit te maken tussen moslims en moslims in naam.

"wenst geen nuance aan te brengen tussen fundamentalisten en gematigden."

Vergelijkingen maken met het christendom en bijbel als men de islam of de koran durft te bekritiseren.

Niet snappen of wegwuiven wat er aan de hand is. De taliban, de geweldenaars, zijn immers niet de gevaarlijksten, die pakt men immers aan. Het zijn diegenen waar dat die veiligheidsagent het over heeft http://islamineurope.blogspot.com/2008/ ... rvice.html die de gevaarlijksten zijn en die zich steunen op de hele moslimgemeenschap. Hun invloed wint aan belang bij elk ummahlid dat er bij komt

"Maar hier in Nederland hebben we geen Taliban situatie. Toch is dat wat men ons hier op FF wil doen geloven"

Om een paar voorbeelden te geven.

Ik vroeg om verduidelijking van jouw stelling dat ik ideeën zou hebben die thuishoren bij de gedachtepolitie. Volgens mij geef ik in de voorbeelden mijn mening (alhoewel ter geruststelling van naar boven "bij deportatie denken aan nazis" geen mening maar een vraag betrof). Geen van die meningen betekent dat ik verbied dat anderen een andere mening mogen hebben. Dus daarom nogmaals de vraag, waarom heeft dat met gedachtepolitie van doen?

Aldebaran

Berichtdoor Aldebaran » Zo Nov 23, 2008 11:53 pm

BFA schreef:Diegene die vooral gedachtenpolitie speelt is Aldebaran. Van Aldebaran mag er niet aan verdediging gedacht worden tegen een ideologie die heel duidelijk stelt dat ze de plundering en vernietiging van Europa op het oog heeft.

Hier ben je op je zwakst BFA. Ik verbied niemand een mening te hebben. Het hebben van een mening over de standpunten van de ander is niet hetzelfde als verbieden van die mening en is zelfs bestaansvoorwaarde voor een debat.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Zo Nov 23, 2008 11:56 pm

Aldebaran schreef:
naar boven schreef:

Klopt. Ik beweer niet dat het hetzelfde is. Je past zelf de stroman toe, maar schuift die mij in de schoenen. Hoe heet zoiets volgens jouw gecertificeerde lijstje met drogredenen?

Ik zal het uitleggen, ter lering ende vermaak (voor de meelezers):
- Ik gebruik het woord 'deportatie'
- Jij pakt dit woord gretig op en je gaat er allerlei associaties bijplakken.
- Vervolgens vraag je mij om uit te leggen dat en waarom ik niet bedoel wat jij vindt dat ik bedoel.
- Dat is een stroman: je maakt een karikatuur van wat ik geschreven heb en verlangt vervolgens dat ik je associaties ga weerleggen.
- Daar trap ik niet in en ik wijs erop dat je een stroman gebruikt.

Aldebaran schreef:Wanneer je nu doet alsof ik het al gelijk heb gesteld maak jij feitelijk gebruik van een stroman

- Wat je nu voortgebracht hebt is een jij-bak: "ik gebruik geen stroman, nee: jij gebruikt een stroman".
- Daar voeg je aan toe: "Een enorme jij-bak." De jij-bak was op dat moment nog niet aan de orde gekomen dus wat die opmerking er toe doet is raadselachtig. In antwoord daarop wijs ik erop dat de jij-bak iets anders is dan een stroman.
Als antwoord schrijf je:
Aldebaran schreef:Klopt. Ik beweer niet dat het hetzelfde is. Je past zelf de stroman toe, maar schuift die mij in de schoenen.

Dit is de tweede jij-bak die je produceert ("Je past zelf de stroman toe")in combinatie met de tweede stroman van je: ik heb namelijk niet beweerd dat jij beweert dat een jij-bak hetzelfde is als een stroman..
Score: 2 jij-bakken en 2 stromannen = 4 drogredenen.

Aldebaran schreef:Ik heb geen karikatuur gebruikt. Ik heb gevraagd naar het verschil met die verschrikkeljke deportaties door de nazis. Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarin jouw gebruik van het woord deportatie daarvan verschilt. Je laat me zitten met die vraag en zou jezelf en de lezers hier kunnen helpen met een verduidelijking.

Met ontkennen, drammen en blijven zeuren om een antwoord op je stroman bereik je niets. Je hebt jezelf in deze positie gemanoeuvreerd.
RTFM

pd7835

Berichtdoor pd7835 » Zo Nov 23, 2008 11:58 pm

Aldebaran schreef:In de praktijk is het toch verdomd lastig identiteit te scheiden van religie. Het raakt veelal aan iets wezenlijks waarin mensen zich trachten te definiëren. Wanneer je wilt voorschrijven wat mensen wel en niet mogen denken, ben je van de gedachtepolitie. Wanneer je middels discussie probeert mensen te beïnvloeden ben je hier al gauw te soft. Wat is nu precies je voorstel?

Het 2de natuurlijk hebt u dat na die lange tijd op dit forum nu nog steeds niet gemerkt ? De gedachtenpolitie zijn diegenen die op straffe van een boete en gevangenisstraf mensen beletten nog bepaalde meningen te uiten en trachten voor te schrijven hoe en wat mensen nog mogen denken wat is samengevat in het gedrocht van 'antiracisme' en 'antidiscriminatie' wetten.

Grappige liedjes maken zoals dat hier van de Strangers destijds http://www.imeem.com/crazycharles/music ... _ziekekas/ kan nu niet meer. Mensen die daarover durven te klagen worden in het beste geval afgedaan als 'verzuurden'. Betogingen tegen de islamisering van onze samenleving worden afgedaan als racistisch en xenofoob en aldus 'verboten' en diegene die toch durven opdagen worden vakkundig afgeklopt. De islam moet zich immers kunnen wortelen, de moslim moet zich hier thuis kunnen voelen ... dat de 'autochtoon' zich daardoor uiteindelijk niet meer thuis voelt in zijn eigen land is minder belangrijk. Dat men langzaamaan de autochtoon zijn cultuur en identitiet naar de vaantjes helpt evenmin. Dat hele moslimenclaves ontstaan waar 'jongeren' het voor het zeggen hebben, ook niet. Dat heet immers 'verrijking'

Wat mij betreft mogen ze gebruik maken van onze wetten (zonder sharia!) onder dezelfde voorwaarden als de rest.

U vind Erdogan van Turlkije waarschijnlijk ook een 'gematigd' moslim. U bent er vrij gerust in dat moest de ummah in ons land groot genoeg in aantal worden dat dan de sharia helemaal niet zou worden ingevoerd. U denkt dat moslims onze wetten van gelijkberechtiging voor iedereen wel zullen blijven volgen terwijl ware moslims die maar zolang volgen zolang zij er voordeel uit kunnen halen en nog niet groot genoeg in aantal zijn.

Deportatie zal onze democratie totaal ontwrichten en is buiten dat wmb inhumaan en abject.

Neen deportatie is 1 van de middelen die onze democratie van de 'onderwerping' zal redden, en niet alleen onze democratie. Wat op de langen duur inhumaan is is nu net mensen die onze samenleving terroriseren en die die wensen te vernietigen voor hun soort van 'vrede', om die nog langer in het land te houden.
Laatst gewijzigd door pd7835 op Ma Nov 24, 2008 12:06 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Commentaar van Lezers”