twee vraagjes aan dutch

Moderator: M

nina

twee vraagjes aan dutch

Berichtdoor nina » Za Apr 19, 2003 3:25 pm

Hallo Dutch, ik begrijp niet helemaal waar ik mijn vragen moet posten, dus ik doe het maar even hier. Mocht dat ergens anders moeten, dan hoor ik het wel.

Ten eerste: ik dacht dat er eerst nog een categorie 'andere godsdiensten' was, maar die is verdwenen. Ik vind dat eigenlijk wel jammer, dus ik vroeg me af of hij weer terug kan komen. Ik weet natuurlijk niet wat de reden is dat het is verwijderd.

Ten tweede: ik word helemaal scheel van die kleine lettertjes hier. Op het Engelstalige forum zijn de letters onlangs wat groter gemaakt. Zou die webmaster dat ook kunnen doen voor het Nederlandse forum?

Groetjes van nina.

nina

Berichtdoor nina » Za Apr 19, 2003 3:28 pm

Oja, nog een vraag: ik krijg ook opeens geen emailbericht meer dat er een reactie is gekomen, ook van het Engelse forum niet. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben? Ik heb m'n instellingen al eens aangepast en opnieuw ingegeven, maar dit helpt niet. Ik wil graag weten of ik de enige ben, of dat het bij anderen wel goed werkt.

Dutch

Berichtdoor Dutch » Za Apr 19, 2003 8:15 pm

Hallo Nina,

Zoals je ziet werd het lettertype aangepast, groter nu. Is het zo goed?

Het forum "Andere Godsdiensten" werd ook weer opgenomen, nu echter onder de categorie "Allerlei". Staat dus volledig ter uwer beschikking. Ik had dat verwijderd omdat niemand erop postte indertijd. Blijkt toch wél nood aan te zijn.

Wat de email-berichtgeving betreft zal ik eens informeren bij main FFI, het zal aan hen liggen denk ik. Ik laat wel iets weten indien nodig.

Met dank aan onze FFI-computerengel Maxime!

Dutch

nina

Berichtdoor nina » Za Apr 19, 2003 9:37 pm

Zoals je ziet werd het lettertype aangepast, groter nu. Is het zo goed?

Ja, fantastisch. Ik kan alles nu lezen terwijl ik rechtop zit. Nou kan ik nog langer voor de monitor lummelen de hele dag. :lol:

Het forum "Andere Godsdiensten" werd ook weer opgenomen, nu echter onder de categorie "Allerlei". Staat dus volledig ter uwer beschikking. Ik had dat verwijderd omdat niemand erop postte indertijd. Blijkt toch wél nood aan te zijn.

Ook geweldig. Ik heb een citaat van Tacitus over het jodendom, leek me wel leuk om hier te posten, maar ik was even het forum kwijt.

Wat de email-berichtgeving betreft zal ik eens informeren bij main FFI, het zal aan hen liggen denk ik. Ik laat wel iets weten indien nodig.

Thanks. En ook Maxime bedankt! :)

Terug naar “Commentaar van Lezers”