vraag het aan de imam

Moderator: M

indobelg

vraag het aan de imam

Berichtdoor indobelg » Do Mei 01, 2003 1:59 am

Juliie zoudens eens moeten surfen naar een website “Ask Imam”

http://islam.tc/ask-imam/index.php

en dan eens klikken op “women.” (linkerkant van je scherm)
Wat ze daar allemaal schrijven is ongelofelijk. Er staat o.a. dat wanneer echtgenoten teveel de liefde bedrijven, zij allebei zullen gaan lijden aan geheugenverlies !
Ook mogen zij elkaars geslachtsorganen niet kussen en nog meer van die onzin.

Een klein overzicht van sites voor en tegen islam is te vinden als je surft naar
http://www.humo.be
en dan klikt op Siteshow, vervolgens rechts klikken op Archief en vervolgens scrollen tot je bij Islam bent terechtgekomen.

Lees het en ween om zoveel domheden.

Patrick

Re: vraag het aan de imam

Berichtdoor Patrick » Zo Mei 04, 2003 10:21 pm

indobelg schreef:Juliie zoudens eens moeten surfen naar een website “Ask Imam”

Wat ze daar allemaal schrijven is ongelofelijk. Er staat o.a. dat wanneer echtgenoten teveel de liefde bedrijven, zij allebei zullen gaan lijden aan geheugenverlies !

Ik heb uw link gevolgd en ik wist echt niet of ik nu moest lachen of huilen. Enerzijds zijn die vragen en antwoorden gewoonweg hilarisch. Anderzijds is er toch het besef dat er mensen zijn die dergelijke onzin doodserieus nemen.

AREND

Berichtdoor AREND » Zo Mei 04, 2003 11:33 pm

Ik weet echt niet wat ik lees.

Schop mij ik slaap.
Dit is echt ziek....Ik zou bijna denken dat dezer mensen een grapje aan het maken zijn en de draak aan het steken zijn met deze imam.
Alhoewel....Hij zou niet beter verdienen toch???

arend
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
mijn homepage
Afbeelding

Dutch

Berichtdoor Dutch » Ma Mei 05, 2003 12:16 am

Ben ook eens gaan kijken op de door jou aangelinkte site Indobelg, mijn mening : HALLUCINANT

Zal nog eens regelmatig de lijst verder bekijken, er zijn enorm veel vragen en antwoorden te lezen.

Viel achterover van volgende antwoord op de vraag : Wat ivm vrouwenbesnijdenis?
It is Mustahabb (commendable) for females to circumcise. It is narrated in an authentic Hadith quoted from Abu Dawood Shareef that during the Prophet
(Sallallaahu Álayhi Wasallam)'s time there was a woman in Madinah who used to perform circumcision for women (Fathul Bari vol. 16 p. 353)

and Allah Ta'ala Knows Best

Mufti Ebrahim Desai

Het is inderdaad om te huilen.
Ook om te lachen : zo mag een vrouw, als ik het goed begrijp, haar oren en neus laten piercen zoveel ze maar wil of kan hebben, maar een navelpiercing mag niet, want dat doet denken aan "slechte" westerse vrouwen... Ook over menstruatie en alle mogelijke of onmogelijke daarbij behorende vochtverlies wordt er heel wat afgeblebberd, je houdt het niet voor mogelijk!

Manon

Berichtdoor Manon » Ma Mei 05, 2003 4:22 pm

nu, voor een deel zal het me een worst wezen of een koppel zich in bed laat leiden door een cyber-imam die vertelt wat ze al of niet mogen doen....

maar ik las een vraag van een meisje of ze mocht verder studeren nadat ze gehuwd was, en daar heeft hij zich zo in bochten gedraaid om toch maar uit te komen op het feit dat meisjes wel mochten studeren, maar liefst zo weinig mogelijk buitenshuis......
en dàt is dan weer wel triestig voor de maatschappij zelf !

indobelg

Berichtdoor indobelg » Vr Mei 09, 2003 12:30 am

De verzameling domheden op de volgende site is ook onvoorstelbaar. Klik eens op http://www.islamcan.com/signsofallah/index.shtml

Triest, heel triest dat mensen dit wijsmaken aan andere mensen die het geloven ook nog.

indobelg

Berichtdoor indobelg » Vr Mei 09, 2003 2:48 am

indobelg schreef:De verzameling domheden op de volgende site is ook onvoorstelbaar. Klik eens op http://www.islamcan.com/signsofallah/index.shtml

Triest, heel triest dat mensen dit wijsmaken aan andere mensen die het geloven ook nog.

Wat men op die website schrijft is uiteraard de grootste onzin. Ik zou eens kunnen proberen er 1 domheid uit te pikken, bv over het uurwerk en dit weerleggen met de argumenten die je zal vinden op de volgende website :
http://www.positiveatheism.org/faq/design.htm en dan dit posten bij hun, maar ik ben er zeker van dat mijn posting niet zal verschijnen op hun website.
Men predikt daar enkel voor de gelovige dommerds.

Kijk ook eens bij http://www.islamcan.com/dawa/index.shtml en lach je rot, of ween om die domheden.

Hamsa

Berichtdoor Hamsa » Vr Mei 09, 2003 3:35 pm

indobelg schreef:Juliie zoudens eens moeten surfen naar een website “Ask Imam”

Ongelooflijk!
Volgens de cyberiman moet een vrouw echt niet denken dat als ze goed gesluierd is zomaar de straat op kan! Een sluier is geen excuus om zomaar het huis te verlaten. De vrouw moet gewoon thuis zitten en als ze om een hele belangrijke reden het huis moet verlaten, dan moet ze goed ingepakt zijn.
"What we have understood, thus far, is that a woman must remain indoors at all times, and only due to extreme necessity she is allowed to come out of her house, donning the veil. "

Monique

Berichtdoor Monique » Vr Mei 09, 2003 6:22 pm

Signs of Allah in a spider

As a man cleans his house ( :lol: DAT wil ik meemaken... :lol: ), he might see a spider that has woven its web in a corner of the house. If he realises that he ought to think about this creature which is normally of no importance to anyone, he will see new doors being opened for him. This tiny insect he sees before him is a miracle of design. There is perfect symmetry in the web the spider has woven. If, by any chance, he wonders how a tiny spider could achieve such astonishingly perfect design, and if he makes quick research, he will encounter some other extraordinary facts: the thread a spider uses is thirty percent more flexible than a rubber thread of the same thickness. The thread the spider produces is of such a superior quality that men use it as a model for the manufacture of bullet-proof vests.

Wanneer ik een spin zie leeft ie echt niet lang meer. :twisted:

momo

Berichtdoor momo » Di Jan 02, 2007 2:00 pm

als er bijna 2miljard moslims op de aarde zijn, zijn deze mensen dan dwazen? Dus als julie zo denken dan schenden julie bijna 1/3 van de wereld uit. En julie die hier maar met enkele mensen zijn denken dat julie het helemaal goed hebben. Lees, begrijp en kom dan schrijven.
allah oe akbar

Polleke

Berichtdoor Polleke » Di Jan 02, 2007 2:11 pm

2 miljard moslims

Goh, elke dag komen er blijkbaar 100 miljoen bij. Naar schatting zijn het 1,3 miljard (geregistreerde) gelovigen.

Ketter

Berichtdoor Ketter » Di Jan 02, 2007 2:32 pm

momo schreef:als er bijna 2miljard moslims op de aarde zijn, zijn deze mensen dan dwazen? Dus als julie zo denken dan schenden julie bijna 1/3 van de wereld uit. En julie die hier maar met enkele mensen zijn denken dat julie het helemaal goed hebben. Lees, begrijp en kom dan schrijven.

Ik zal jouw redenering gewoon omdraaien, momo, en zelfs verbeteren:

"Er zijn 5 miljard niet-moslims op de wereld, zijn deze mensen dan dwazen? Dus als je in termen van de Koran denkt dan scheldt je meer dan 2/3 van de wereld uit. En mensen die maar één boek lezen denken op basis daarvan het helemaal goed te hebben."

Ik lees meer dan één boek, en wat ik begrijp, dat schrijf ik.

Je kunt niet "argumenteren vanuit een kudde". Ook niet een kudde die een leider uit de 7e eeuw volgt. De vraag is dus niet of een leider volgen als een kudde juist is of niet, de vraag is: heeft die éne leider, die beweert alle wijsheid te hebben verkregen van een engeltje, het wel juist?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Di Jan 02, 2007 2:39 pm

momo schreef:als er bijna 2miljard moslims op de aarde zijn, zijn deze mensen dan dwazen? Dus als julie zo denken dan schenden julie bijna 1/3 van de wereld uit. En julie die hier maar met enkele mensen zijn denken dat julie het helemaal goed hebben. Lees, begrijp en kom dan schrijven.

Er zijn maar 1.3 miljard moslims en zelfs dat is aan de hoge kant. (Het schijnt bijvoorbeeld dat 60 tot 70 % van de Iraniers al geen moslim meer is).
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Do Jan 04, 2007 1:18 am

momo schreef:als er bijna 2miljard moslims op de aarde zijn, zijn deze mensen dan dwazen?
Nee hoor. Het zijn gewoon mensen die in iets irrationeels geloven. Daarmee zijn ze nog niet dom of dwaas. Ieder mens heeft wel iets irrationeels waarin hij gelooft.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Terug naar “Commentaar van Lezers”