Anti-islamisten van België en Nederland, verenigt u

Moderator: M

Gebruikersavatar
LaksmiPramuja
Berichten: 66
Lid geworden op: zo jul 02, 2006 10:12 pm
Contacteer:

Bericht door LaksmiPramuja »

jandeboer schreef: ik ben laatst 2 keer naar indonesie geweest en ook naar bali
ik heb daar geen problemen gezien
Ja dan ben je wel een kenner net zo als je een semantisch genie bent. Je bent dus twee keer gelijktijdig naar Indonesia geweest.
jandeboer schreef: enige probleem was dat de balinese boos waren op de javanen omdat ze 2 aanslagen hadden gepleegt en daarmee de toeristen verjaagd.
Ik zal het netjes houden en maar niets zeggen, maar ik waarschuw je wel dit soort opmerkingen niet in mijn richting te uiten want de enige reden dat ik geen wraak genomen heb is omdat ik me niet tot het niveau van een moslim wens te verlagen.
jandeboer schreef: ik ben geen paki ,arab of zo
Je naam is in eider geval niet Jan de Boer.
jandeboer schreef: mijn land heeft cultuur naar westen gebracht
toen ze hier bang waren om te wassen
Ja vertel eens waar komt een trol als jij vandaan, Trollistan?
jandeboer schreef: salamat datang.
silverr,solar,jandeboer en zoveeel meer
oh ja unban silverr en solar :)
Selamat datang :?: :?: Ik denk niet dat je weet wat je net opgeschreven hebt. Jauh kan lah dirimu biadab. Kamu tidak ada pendidikan.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

RH schreef:@jandeboer
welk land was dat dan?
`

Ja vraag mij ook af.
BTW waar komt gij vandaan RH?
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Hamsa
Berichten: 525
Lid geworden op: za jan 25, 2003 7:45 am

Bericht door Hamsa »

De Javaanse cultuur is een van de beschaafste culturen van de wereld.
Zo beleefd en voorkomend dat ze in hun taal verschillende registers hebben, een om te spreken met bekenden en vrienden, een om te spreken met meer respect tegenover vreemden en "hoger" geplaatste personen.
Je kunt het vergelijken met jij en u in het Nederlands, maar in het Javaans geldt dat voor bijna alle woorden. Het is soms zo moeilijk om een keuze te maken welke woorden je voor wie gebruikt, dat men het gemakkelijker vindt om het Bahasa Indonesia te gebruiken, een taal die afgeleid is van het Maleis.

De Indonesische cultuur is beinvloed door de Indiase, maar de ziel is typisch Indonesisch. Je kunt het vergelijken met de invloed van de Romeinen op de Nederlanders en ander Noord-Europeanen.
De Islam wil dit allemaal kapot maken. De Islam accepteert geen cultuurverschillen.
Tot sinds kort was de Islam slechts een vernis die de Indonesische cultuur niet sterk beinvloed heeft. Maar door propaganda (tabligh) en het stichten van madarsa's wordt India steeds meer geislamiseerd. Het zelfde wat in Bangladesh is gebeurd.
Ik ken enkele oudere Nederlanders die in het voormalige Nederlandsch Indie zijn geboren en toen nog nooit gesluierde vrouwen hadden gezien.

Ik heb in India een Indonesische student uit Bali gekend. zijn naam Dharmayasho, betekent "de roem van de dharma" (dharma is een onvertaalbaar woord). Hij studeerde Sanskrit (taal en hofliteratuur) om vergelijkening de bestuderen van Balinese teksten (kawi). Hij schreef ook in het Balinese schrift. Een heel sierlijk alfabet, dat in de verte lijkt op het oude Zuid-Indiase grantha-schrift.
Indonesia in haar zuiverste vorm is echt heel mooi. In het Sanskrit wordt het "Dwipantara" genoemd, wat betekent "verscheidenheid aan eilanden".

Dit is ongeveer wat ik over Indonesia weet.
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Hamsa, mooi geschreven. De laatste keer dat ik op Lombok was, zag ik in elk dorp een moskee in aanbouw. Op Bali lagen mooie tempels waar Hindu rituelen werden uitgevoerd, maar dit werd overschreeuwd door de roep van de moskee daar vlakbij. Ik krijg de indruk dat Indonesie langzaam islamitischer wordt, maar ondanks alle inspanningen van de regering groeit ook het christendom sterk. Ik hoop dat Indonesie zo mooi zal blijven als het nog is en niet verder afglijdt naar de islam.
Gebruikersavatar
LaksmiPramuja
Berichten: 66
Lid geworden op: zo jul 02, 2006 10:12 pm
Contacteer:

Bericht door LaksmiPramuja »

Hamsa schreef: Dit is ongeveer wat ik over Indonesia weet.
Ja Hamsa je hebt het mooi en heel goed beschreven. Uit de bodem mijn hart, bedankt.
Gebruikersavatar
LaksmiPramuja
Berichten: 66
Lid geworden op: zo jul 02, 2006 10:12 pm
Contacteer:

Bericht door LaksmiPramuja »

Bernie schreef:Hamsa, mooi geschreven. De laatste keer dat ik op Lombok was, zag ik in elk dorp een moskee in aanbouw. Op Bali lagen mooie tempels waar Hindu rituelen werden uitgevoerd, maar dit werd overschreeuwd door de roep van de moskee daar vlakbij. Ik krijg de indruk dat Indonesie langzaam islamitischer wordt, maar ondanks alle inspanningen van de regering groeit ook het christendom sterk. Ik hoop dat Indonesie zo mooi zal blijven als het nog is en niet verder afglijdt naar de islam.
Tot mijn grote verdriet wordt het er niet beter op, Indonesia is aan het afglijden naar een moslim-hel. Maar er is ook een andere beweging die haar schoonheid op een wat langere termijn terug zal halen. Het is een strijd, een stille strijd, waarin de essentie van mijn mensen de overhand zal krijgen en de lelijke schil van islam uiteindelijke zal verdwijnen. De herrijzing van binnen uit.

Het is geen gewapende strijd het is een spirituele, uiteindelijke zullen we daar in slagen en daarmee het gedachtevirus islam uit onze mensen verwijderen.
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

joh overdrijf niet man
indonesie is leuke land en islamiten daar zijn ook goede mensen

de reden waarom ze beetje raar doen tegen christenen is begrijpelijk
ze hebben alleen maar geleden onder christenen
hieraan heeft nederland ook een deel van 350 jaar

nadat jappen de blanke hadden weggejaagt en zelf ook weg moesten wouden de hollanders het land weer gaan heersen en hierdom hebben ze 40.000 mensen vermoord .

als indonesie nu zegt laat die christenen barsten dan hebben ze helemaal gelijk.
want christenen zijn dieven en achterbaks.
Gebruikersavatar
RH
Berichten: 85
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 11:30 pm

Bericht door RH »

stropke schreef:
RH schreef:@jandeboer
welk land was dat dan?
`

Ja vraag mij ook af.
BTW waar komt gij vandaan RH?
daar hoef ik niet zo geheimzinnig over te doen :wink:
ik ben een nederlander
Ki mi-Tsion tétsé Torah oeDevar-haShem Miroeshalajiem
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

jandeboer schreef:joh overdrijf niet man
indonesie is leuke land en islamiten daar zijn ook goede mensen

de reden waarom ze beetje raar doen tegen christenen is begrijpelijk
ze hebben alleen maar geleden onder christenen
hieraan heeft nederland ook een deel van 350 jaar

nadat jappen de blanke hadden weggejaagt en zelf ook weg moesten wouden de hollanders het land weer gaan heersen en hierdom hebben ze 40.000 mensen vermoord .

als indonesie nu zegt laat die christenen barsten dan hebben ze helemaal gelijk.
want christenen zijn dieven en achterbaks.
Door zo te stoken en geweld goed te praten breng je de wereld ook niet vooruit. Moslims hebben zelf Indonesie ook met geweld overspoeld. Als de Nederlanders er niet zaten, hadden de moslims meer kans hun geweld wortel te laten schieten. Toen de Nederlanders weg waren, is heel veel geweld uitgebroken.

Denk alleen aan de moord op 1 a 2 miljoen communisten, onder aanvoering van Soeharto. Ja natuurlijk, de VS hielpen hier aan mee, maar Soeharto was uiteindelijk een moslim die nu de Nederlanders weg waren zijn kans zag de islam in het zadel te helpen. Tientallen jaren heeft Soeharto door zijn doodseskaders tegenstanders uit de weg laten ruimen. Daar klaagt niemand over, maar wel over Nederlandse overheersing.

De Nederlandse overheersing is alleen maar gebruikt als alibi om allerlei vormen van islamitisch geweld te legitimeren. Maar het is gewoon hun eigen geweld, en ze moeten zichzelf ervoor schamen in plaats van anderen de schuld te geven voor hun fouten.

Intussen wordt in steeds meer staten de sharia ingevoerd, waar mensen sterk onder te lijden hebben, en waar ook de Indonesische cultuur onder te lijden heeft. Zo kunnen eeuwenoude Indonesische muziektradities opeens niet meer doorgegeven worden omdat van de islam mannen en vrouwen gescheiden moeten worden. Vrouwen worden gedwongen zich, middenin die tropische hitte, helemaal te hullen in verstikkende kleding.

Moslims gebruiken de Nederlandse overheersing om zelf de macht in handen te krijgen, en van Indonesie een islamitische staat te maken. De werkelijkheid is dat de islam in Indonesie net zoveel of weinig rechten heeft als de Nederlandse cultuur of het christendom.

Door flink haat te zaaien tegen de Nederlandse overheersers wordt de aandacht afgeleid van het geweld waarmee moslims hun godsdienst over Indonesie willen laten heersen.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Code: Selecteer alles

pedofeet
Zou je de profeet geen pedofeet willen noemen, ik vind dat disrespectfull.
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

nina schreef:
jandeboer schreef:joh overdrijf niet man
indonesie is leuke land en islamiten daar zijn ook goede mensen

de reden waarom ze beetje raar doen tegen christenen is begrijpelijk
ze hebben alleen maar geleden onder christenen
hieraan heeft nederland ook een deel van 350 jaar

nadat jappen de blanke hadden weggejaagt en zelf ook weg moesten wouden de hollanders het land weer gaan heersen en hierdom hebben ze 40.000 mensen vermoord .

als indonesie nu zegt laat die christenen barsten dan hebben ze helemaal gelijk.
want christenen zijn dieven en achterbaks.
Door zo te stoken en geweld goed te praten breng je de wereld ook niet vooruit. Moslims hebben zelf Indonesie ook met geweld overspoeld. Als de Nederlanders er niet zaten, hadden de moslims meer kans hun geweld wortel te laten schieten. Toen de Nederlanders weg waren, is heel veel geweld uitgebroken.

Denk alleen aan de moord op 1 a 2 miljoen communisten, onder aanvoering van Soeharto. Ja natuurlijk, de VS hielpen hier aan mee, maar Soeharto was uiteindelijk een moslim die nu de Nederlanders weg waren zijn kans zag de islam in het zadel te helpen. Tientallen jaren heeft Soeharto door zijn doodseskaders tegenstanders uit de weg laten ruimen. Daar klaagt niemand over, maar wel over Nederlandse overheersing.

De Nederlandse overheersing is alleen maar gebruikt als alibi om allerlei vormen van islamitisch geweld te legitimeren. Maar het is gewoon hun eigen geweld, en ze moeten zichzelf ervoor schamen in plaats van anderen de schuld te geven voor hun fouten.

Intussen wordt in steeds meer staten de sharia ingevoerd, waar mensen sterk onder te lijden hebben, en waar ook de Indonesische cultuur onder te lijden heeft. Zo kunnen eeuwenoude Indonesische muziektradities opeens niet meer doorgegeven worden omdat van de islam mannen en vrouwen gescheiden moeten worden. Vrouwen worden gedwongen zich, middenin die tropische hitte, helemaal te hullen in verstikkende kleding.

Moslims gebruiken de Nederlandse overheersing om zelf de macht in handen te krijgen, en van Indonesie een islamitische staat te maken. De werkelijkheid is dat de islam in Indonesie net zoveel of weinig rechten heeft als de Nederlandse cultuur of het christendom.

Door flink haat te zaaien tegen de Nederlandse overheersers wordt de aandacht afgeleid van het geweld waarmee moslims hun godsdienst over Indonesie willen laten heersen.
in sommige gevallen heb je gelijk
maar
1. vader van Soeharto was een chinees die met zijn bediende (moslim vrouw) heeft gevreeen hierdoor is Soeharto onstaan met christelijke bloed ..hij moest zogenaamd moslim zijn anders mocht die niet regeren.
2. voor nederlanders waren andere westerse onderdrukkers daar
3. nadat jappan weg waren wou nederland het land weer overnemen ...met geweld (40 duizend doden)
dit heeft niets te maken van islamitiseren van het land daar hadden ze geen tijd voor en al zouden dat willen hebben ze alle recht op want het is hun land en niet van nederland.

jij stel dus voor dat joden nederland moeten aanvallen voordat ze christelijk gemeenschap gaan vormen ..... :shock:
Gebruikersavatar
LaksmiPramuja
Berichten: 66
Lid geworden op: zo jul 02, 2006 10:12 pm
Contacteer:

Bericht door LaksmiPramuja »

Hayat schreef:

Code: Selecteer alles

pedofeet
Zou je de profeet geen pedofeet willen noemen, ik vind dat disrespectfull.
Mohammad was een pedofiel, zie de met poppen spelende Aisha, en boven een zelfbenoemde profeet. De term pedofeet beschijft hem exact.

Respect is iets wat iemand moet verdienen en Mohammad en Hitler verdien geen respect en krijgen het dus ook niet van mij.
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

LaksmiPramuja schreef:
Hayat schreef:

Code: Selecteer alles

pedofeet
Zou je de profeet geen pedofeet willen noemen, ik vind dat disrespectfull.
Mohammad was een pedofiel, zie de met poppen spelende Aisha, en boven een zelfbenoemde profeet. De term pedofeet beschijft hem exact.

Respect is iets wat iemand moet verdienen en Mohammad en Hitler verdien geen respect en krijgen het dus ook niet van mij.
dit is een vertoning van zwakheid Taksi

hmmm NA DE CRASH van de site is mijn post 3 keer aan wezig
vaag
Gebruikersavatar
LaksmiPramuja
Berichten: 66
Lid geworden op: zo jul 02, 2006 10:12 pm
Contacteer:

Bericht door LaksmiPramuja »

jandeboer schreef: de reden waarom ze beetje raar doen tegen christenen is begrijpelijk
ze hebben alleen maar geleden onder christenen
hieraan heeft nederland ook een deel van 350 jaar
Als je dat dan vind hoe leg je het dan uit dat de moslims ook "een beetje", dit is overigens de understament van het jaar, raar doen tegen Hindoes.
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

LaksmiPramuja schreef:
jandeboer schreef: de reden waarom ze beetje raar doen tegen christenen is begrijpelijk
ze hebben alleen maar geleden onder christenen
hieraan heeft nederland ook een deel van 350 jaar
Als je dat dan vind hoe leg je het dan uit dat de moslims ook "een beetje", dit is overigens de understament van het jaar, raar doen tegen Hindoes.
meeste gaan graag naar bali , dus ik zie de probleem niet
jij hebt over een kleine procent van de fanatiek moslims in indonesie
Gebruikersavatar
LaksmiPramuja
Berichten: 66
Lid geworden op: zo jul 02, 2006 10:12 pm
Contacteer:

Bericht door LaksmiPramuja »

jandeboer schreef:
meeste gaan graag naar bali , dus ik zie de probleem niet
Meeste (????) gaan graag naar Bali, zoals je waarschijnlijk ook al weer niet weet is Bali grotendeels Hindoe en de moslims die daar zitten zijn hoofdzakellijke middels transmigrasi daar terecht gekomen. Weet wat de trasmigrasi politiek inhoud?

Jij ziet het probleem niet, ik ben bang dat je het niet wil zien omdat dit niet in je politieke straatje past.
jandeboer schreef: jij hebt over een kleine procent van de fanatiek moslims in indonesie
Je hebt het over zowel een militante moslims als een bewuste politek anderen, waaronder Hindoes, zoveel mogelijk te marginalisreren. Indonesia is snel een moslim dictatuur te worden.
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

ja amerika ook
achter elke zin komt god bless america ...lijk mij erg fanatiek christen
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Klopt, maar kijjk jandeboer dat laten ze achterwegen.

Het gaat hun om de Islam, ze willen alle moslims dood hebben.

WEr staat faithfreedom maar dat is een legen. 1 je kunt het al zien aan de indeling van de forum. Alles gaat over de islam en 1 miezerige categorie gaat over de andere godsdiensten.

En wat al helemaal de doorbraak geeft bij mij si de slecht gefotoshopte afbeelding bovenaan. Waarin ze met donkere kleuren de moskee bedekken en doen alsof het slecht is.

Kortom verwacht niet veel emer dan moslimhaat hier, ze willen alle moslims doodhebben. Ze stoken mensen op en proberen te zorgen voor opstand en lawaai, en oorlog in de wereld, zelkfs dee forum draagt de schuld op alle onrecht in de wereld.


Verwacht niet veel van ze, ze zijn pure moslimhaters niet meer.
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

ja klopt
meestal zijn dit soort mensen die weinig contact hebben met moslim mensen ... en geloof alles wat media zegt.
het zjn dus schapen
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Hayat schreef:Klopt, maar kijjk jandeboer dat laten ze achterwegen.

Het gaat hun om de Islam, ze willen alle moslims dood hebben.

WEr staat faithfreedom maar dat is een legen. 1 je kunt het al zien aan de indeling van de forum. Alles gaat over de islam en 1 miezerige categorie gaat over de andere godsdiensten.

En wat al helemaal de doorbraak geeft bij mij si de slecht gefotoshopte afbeelding bovenaan. Waarin ze met donkere kleuren de moskee bedekken en doen alsof het slecht is.

Kortom verwacht niet veel emer dan moslimhaat hier, ze willen alle moslims doodhebben. Ze stoken mensen op en proberen te zorgen voor opstand en lawaai, en oorlog in de wereld, zelkfs dee forum draagt de schuld op alle onrecht in de wereld.


Verwacht niet veel van ze, ze zijn pure moslimhaters niet meer.
Ok nog maar een keer dan ;)

FFI is opgericht door iemand die vroeger moslim was. De weg van islam naar vrijheid is voor hem een moeilijke weg geweest, dit is herkenbaar voor veel andere mensen die afstand van islam hebben genomen. Er is een grote kans dat iemand al zijn of haar (moslim) familie en vrienden kwijtraakt en in het ergste geval zelfs wordt vermoord.

De islam vind ik een verwerpelijke ideologie, en daar heb ik mijn redenen voor. De koran staat vol met aanzet tot haat tegenover ongelovigen, volgens de koran krijg ik een verschrikkelijke straf en ga ik met alle andere ongelovigen rechtstreeks het vuur in.

De uitspraak dat wij opstand, lawaai en oorlog veroorzaken en alle moslims dood willen mag je even onderbouwen?
jandeboer schreef:ja klopt
meestal zijn dit soort mensen die weinig contact hebben met moslim mensen ... en geloof alles wat media zegt.
het zjn dus schapen
En jij, van welke uiterst betrouwbare bronnen verkrijg jij je informatie?
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

jandeboer schreef:ja klopt
meestal zijn dit soort mensen die weinig contact hebben met moslim mensen ... en geloof alles wat media zegt.
het zjn dus schapen
En jij, van welke uiterst betrouwbare bronnen verkrijg jij je informatie?[/quote]
van de schapen club natuurlijk
Gebruikersavatar
LaksmiPramuja
Berichten: 66
Lid geworden op: zo jul 02, 2006 10:12 pm
Contacteer:

Bericht door LaksmiPramuja »

Hayat schreef: Het gaat hun om de Islam, ze willen alle moslims dood hebben.
Hayat dit is een flagrante leugen, het zijn de molsims die de niet-gelovigen doord willen hebben, het zijn de moslims die mijnh en mijn kind op Bali op beestachtige manier gedood hebben, het zijn de moslims die de grootste holocaust ooit hebben aanmgericht tegen de Hindoes in India, het zijn de moslims die als moordende beesten in Dafur huishouden, het zijn modlims die reeds sinds het prille begin van de pedofeet Mohammad gemoord, geslacht, verminkt en verkracht hebben.

Het zijn de moslims die voor 99% van al het terrorimse verantwoordelijk zijn. Islam is niet anders dan Nazisme in een andere verpakking. En nog steeds wil ik geen enkel mens, moslim of niet, doden en zelfs niet haten.

Ik haat de islam zoals ik nazisme haat, en hoop dat de dag komt dat die gruwellleer geen slachtoffer meer maakt en niemand meer aan die haatleer verlslaafd raakt, want geen enkel mens verdient een moslim te zijn. Elk mens, of jij da nu bent of een willekeurige andere moslim verdient het vrij te zijn, vrij te zijn van de heroine die islam heet.

Nee meisje wij willen niemand doden.
Hayat schreef: WEr staat faithfreedom maar dat is een legen. 1 je kunt het al zien aan de indeling van de forum. Alles gaat over de islam en 1 miezerige categorie gaat over de andere godsdiensten.
Mischien is het je nog niet opgevallen maar in Europa mag jij moslima zijn, in Europa mogen jullie je haathuizen bouwen en zelf, hoe stupide dat ook is, zelf moslim indoctrinatie scholen hebben. Ik de moslim landen krijgen andere die niet.
Hayat schreef: En wat al helemaal de doorbraak geeft bij mij si de slecht gefotoshopte afbeelding bovenaan. Waarin ze met donkere kleuren de moskee bedekken en doen alsof het slecht is.
Het is ook slecht, het is zo zwart als de nacht,
Hayat schreef: Ze stoken mensen op en proberen te zorgen voor opstand en lawaai, en oorlog in de wereld, zelkfs dee forum draagt de schuld op alle onrecht in de wereld.
Leg eens uit hoe het dan komt dat 99% van al het terrorisme wereldwijd moslim-terrorisme is. De islam van de waanzinnige krijgsheer is reeds sinds haar ontstaan de bron van geweld, moord, verkrachting en oorlog geweest.
Hayat schreef: Verwacht niet veel van ze, ze zijn pure moslimhaters niet meer.
Nee geen moslimhaters, geen haat tegen mensen maar een verfoeilijke leer kan men enkel haten.

Over het aanzetten tot haat, bekijk het volgende http://forum-alterofdemocracy.be/showthread.php?t=3235 en ga je schamen. En als dat dan nioet genoeg voor je is kijk naar een scene voor zo'n haathuis in mijn land http://forum-alterofdemocracy.be/showthread.php?t=909, Jan Kampungan vind dit wel meevallen.
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

grootste holocaust hebben christenen veroorzaakt
200 miljoen afrikanen vermoord.

99 procent terroristen komt door het westen omdat ze in heleboel islamitische landen lopen de moorden en te stelen.

uit het westen komen de rover en verkrachters vandaan
bijna alle wereld landen zijn aangevallen door het westen wat nog steeds wordt doorgezet door amerika en zijn slaven.
hierdoor onstaat terrorisme eigenlijk de vrijheid strijders.
zelfs jou land is als slaven gebruikt en jij zit hier alles goed te praten
je heb volgens mij totaal geen trots.

als ik nederland inval en steel en vermoord en wanneer nederlander vecht voor zijn bestaan wordt die nederlander terrorist genoemd ...waar is de logica van dit?
heb je baksteen in je hoofd of zo?
mvg
silver :wink:
Gebruikersavatar
LaksmiPramuja
Berichten: 66
Lid geworden op: zo jul 02, 2006 10:12 pm
Contacteer:

Bericht door LaksmiPramuja »

jandeboer schreef: hierdoor onstaat terrorisme eigenlijk de vrijheid strijders.
Even voor de record Jan de Boer (sllver en wat nog meer) zegt hier dat terroristen, zoals Ben Laden en Bashir, vrijheidstrijders zijn. Ik wens je een fijne lange vakantie in Guantánamo Bay.
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

LaksmiPramuja schreef:
jandeboer schreef: hierdoor onstaat terrorisme eigenlijk de vrijheid strijders.
Even voor de record Jan de Boer (sllver en wat nog meer) zegt hier dat terroristen, zoals Ben Laden en Bashir, vrijheidstrijders zijn. Ik wens je een fijne lange vakantie in Guantánamo Bay.
reageer eens inhoudelijk op mijn post verhaal ipv onzin.
bin laden was een vriend van bush
door dat ze ruzie kregen om olie is dit allemaal gebeurt
het gaat dan ook niet om islam maar om geld en macht.
bush is nu bezig om toekomst van zijn bedrijf veilig te stellen .
vandaar al die ellende in irak en afghanistan.

en jij ziet dit allemaal niet.
Plaats reactie