Ga er een tijdje tussenuit

Moderator: M

Plaats reactie
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Ga er een tijdje tussenuit

Bericht door Sjeng »

Lieve forumleden,

Als redelijk actief lid van het forum heb ik besloten een tijdje proberen niet meer actief te zijn. Omdat het misschien vreemd staat als ik plots verdwijn zal ik even uit de doeken doen waarom. Ook omdat de meeste leden een soort van band met elkaar hebben opgebouwd is het misschien wel aardig om wat meer uitleg te geven.

De komende tijd heb ik mijn tijd vooral nodig op andere fronten, en daarom kan ik voorlopig niet meer internetten en dergelijke.
Het leven bestaat wel uit meer dan internet :)
Als student zit ik in de afsluitende fase en dat vergt nu al mijn aandacht.
Voor de rest werkt internet erg verslavend en ga ik proberen af te kicken (verslavingen zijn nooit goed) :lol:
Ik neem aan dat ik hier over een bekend verschijnsel spreek voor de meesten.
Hopelijk kan ik mij bij mijn voornemen houden, want anders ben ik écht verslaafd :wink:
Dus als jullie mij spoedig weer online zien dan is mijn voornemen mislukt. Dat is niet de bedoeling.

Ik vind het belangrijk te onderstrepen dat ik achter de doelstellingen van dit forum blijf staan en dat ik mij ook voor de zaak zal blijven inzetten. Alleen zal ik in ieder geval voor een tijdje het forum proberen te mijden.

Ik ben op FFI terecht gekomen kort na de moord op van Gogh. Sindsdien ben ik al die tijd actief gebleven. In totaal nu ongeveer een jaar. In die tijd heb ik een hoop nieuwe kennis opgedaan, en soms ging het er fel aan toe. Maar zo gaat dat in een pennenstrijd. Daar is niks mis mee. Ik kan iedereen meedelen dat ik genoten heb van de tijd op het forum. Ik heb vele nieuwe inzichten opgedaan over uiteenlopende levensbeschouwelijke zaken, mijn tolerantie jegens gewone moslims is toegenomen (de vijand is 'pure' islam-doctrine niet gewone moslims). Dus iedereen die beweert dat FFI haat jegens moslims uitlokt moet nog maar eens bij zichzelf te rade gaan. Voor mij heeft FFI het tegendeel bewerkstelligd.

Ik wens iedereen heel veel sterkte en het beste toe.

Groetjes, het gaat iedereen goed, en hopelijk tot over een lange tijd (ipv tot binnenkort)!

Sjeng (ps Sjeng is mijn pseudoniem, in het normale leven ken ik een andere voornaam, die ik liever niet prijsgeef. En voor de mensen die het nog niet doorhadden, Sjeng is een mannelijke naam. Zo nu ben ik persoonlijk genoeg bezig geweest, ik ga er voorlopig vandoor)
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

het gaat u goed, Sjeng !! Succes bij de studies !! En we zullen elkaar zeker 'terugzien' !!
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Re: Ga er een tijdje tussenuit

Bericht door unholy »

Sjeng schreef: Als student zit ik in de afsluitende fase en dat vergt nu al mijn aandacht.
Voor de rest werkt internet erg verslavend en ga ik proberen af te kicken (verslavingen zijn nooit goed)
'k Zal voor je bidden :wink: Nee even serieus, ik vind dat je gelijk hebt, er zijn soms nou eenmaal dingen belangrijker en terecht dat je ze voorrang geeft...
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

:cry: :( ja zulle u misse maar veel susses met studie en tot weerziens.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Beste Sjeng,

Gelijk heb je, soms zijn er andere prioriteiten in het leven en studies zijn er zeker een van!
Ik wens je veel succes met wat je bezig bent en hoop je, na een afkickperiode, toch hier nog eens terug te lezen.
Hartelijk bedankt voor al je bijdragen, je was hier een drijvende kracht en we zullen je zeker missen!
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Jammer, maar volgens mij zul je voorlopig nog wel topforummer blijven, dus je kan er wel even tussenuitknijpen zonder je koppositie te verliezen. Afbeelding

Je hebt helemaal gelijk dat er nog andere dingen zijn naast het internet, en soms moet je jezelf even daarover toespreken, anders communiceer je alleen nog maar met een beeldscherm. We staan als mensheid op het punt te degenereren vanwege deze uitvinding, vrees ik soms.

Zelf ben ik op rantsoen, ik mag de computer niet meer aanzetten voor een bepaalde tijd. 8)
Dus als jullie mij spoedig weer online zien dan is mijn voornemen mislukt.
Hmm... dat herken ik wel... zorg maar dat je je studie afrondt. Afbeelding
Gebruikersavatar
Graslelie
Berichten: 329
Lid geworden op: di feb 01, 2005 1:47 pm

Bericht door Graslelie »

dag sjeng en tot ziens!!
Als 1 persoon het gelooft is ie gek.
Als 2 personen het geloven is het een folie-a-deux.
Als een groepje mensen het geloven noemen we het een cult of sekte.
Als de meerderheid het gelooft noemen we het een godsdienst.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jammer Sjeng, ik zal je bijdragen missen.. :cry:

Maar..je hebt wel gelijk..er is meer in het leven en studie is heel belangrijk.
Ik wens je dan ook alle sterkte met je "afkicken" en je studie en tot schrijvens.. :wink:
Amorele atheistische nitwit
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Bedankt Sjeng voor je positieve inbreng en je open houding en natuurlijk al je bijdragen, werk maar goed aan je studie en we zien je hopelijkwel weer terug na een tijdje, en/of snel met mate.

Vriendelijke groeten en de beste wensen
De boom herken je aan zijn vruchten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Jammer voor ons Sjeng, maar ik respect zeker je beslissing.
Je studie gaat voor.
Heel veel succes met je studie. Ik hoop dat je ons later zal informeren hoe het gegaan is met je afstudeer project.
Bedankt voor je positieve inbreng, en wij gaan je missen. :(
Vriendelijke groet.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Germen Roding
Berichten: 29
Lid geworden op: vr okt 28, 2005 12:43 pm

Bericht door Germen Roding »

Inderdaad, jammwer dat je er mee stopt. Wat mij betreft zorgen we dat het ondanks dat we je (alleen voor even hoop ik) moeten missen hier levendig en actief blijft.
et ceterum censeo islam delendam esse
Affie
Berichten: 153
Lid geworden op: do nov 24, 2005 12:01 pm

Bericht door Affie »

Het gaat je goed.

Studeer ze. Moge God je laten toenemen in kennis.
Plaats reactie