Engelstalig FFI-forum is tijdelijk down

Moderator: M

Plaats reactie
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Engelstalig FFI-forum is tijdelijk down

Bericht door Dutch »

Alhoewel het engelstalige forum tijdelijk down is, kan men toch wel nog altijd terecht op http://www.faithfreedom.org voor artikels, getuigenissen en ander interessant materiaal.
Aan het engelstalig Forum wordt gewerkt om zo snel mogelijk weer operationeel te zijn.

Dutch
Gebruikersavatar
Catnip
Berichten: 44
Lid geworden op: za aug 30, 2003 10:53 pm
Locatie: Toronto, Canada

Bericht door Catnip »

Ok, dus ik ben niet de enige. Wat is er aan de hand? Virus o zo? Gehacked?

Groete,
Catnip
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Weet niet waardoor, maar het hele forum lag plat. Hopelijk ging niet alles verloren...er wordt nu gewerkt aan een mooier forum (postnuke). Neem een kijkje op :
http://www1.faithfreedom.org/index.php

Weldra zal alles weer ok zijn en zullen ook de links weer werken.

Tot spijt van wie benijdt, is FFI er wereldwijd!

Dutch
Gebruikersavatar
Catnip
Berichten: 44
Lid geworden op: za aug 30, 2003 10:53 pm
Locatie: Toronto, Canada

Bericht door Catnip »

Natuurlijk! <bump> Hoe kon ik dat vergeten? Ja, dat postnuke ziet er erg goed uit. Maar dat is pas sinds een par uur.

Overigens, weet jij wie Sina benaderd heeft om berichten te kunnen plaatsen op de main page?

Nog iets, ik heb de indruk dat jij en hij wel goed met elkaar kunnen opschieten. Ik heb gemerkt dat er erg veel taal- en spellingsfouten in de artikelen op de site zijn. Misschien kan je eens vragen of deze nu ook verbeterd gaan worden door het team van editors.

EDIT: Wel, op de main page kan ik niet inolggen. Betekent dat dat ik nu weer een keer mijn username moet veranderen als het forum er weer is?

Het ziet ernaar uit dat het oude forum weg is.

Groete,
Catnip
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Het valt mij ook net op :cry:

Hopelijk komt alles goed,want ik begon het net leuk te vinden daar :D
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 383
Lid geworden op: di jan 21, 2003 10:23 pm

Bericht door Patrick »

Catnip schreef: Nog iets, ik heb de indruk dat jij en hij wel goed met elkaar kunnen opschieten. Ik heb gemerkt dat er erg veel taal- en spellingsfouten in de artikelen op de site zijn. Misschien kan je eens vragen of deze nu ook verbeterd gaan worden door het team van editors.


Groete,
Catnip
Maar dat maakt de artikels wel een heel pak authentieker: de schrijvers zijn ten slotte mensen die engels vaak als tweede taal gebruiken.
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Misschien een moslim die de Engelse heeft gehacked? :wink:
Die niet meer tegen de discussies kon 8)
Ik hoop dat de forum het snel weer doet :)
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Hmm, dat 'postnuke'-ontwerp is aan mij niet besteed. Ik kan die kleine letters niet lezen. Ik doe ook geen moeite meer om websites te lezen met te kleine gefixeerde letters, want ik heb er al een paar keer hoofdpijn door gekregen. Jammer van die mode om de lettergrootte te fixeren. Terwijl er toch veel over wordt geklaagd. :(

(De enige oplossing die helpt is Netscape gebruiken, maar dat vind ik niet altijd prettig.)

Ik las trouwens dat de webmaster per ongeluk het forum heeft gewist... Dus men is bezig de boel weer terug te krijgen, indien mogelijk.

http://www.faithfreedom.org/forum.htm

Gelukkig dat het Nederlandse forum er nog wel is. :D
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Jasmijn schreef:Misschien een moslim die de Engelse heeft gehacked? :wink:
Die niet meer tegen de discussies kon 8)
Ik hoop dat de forum het snel weer doet :)
Jasmijn, ik vond u knapper met uw brilleke ! 8)
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 383
Lid geworden op: di jan 21, 2003 10:23 pm

Bericht door Patrick »

Het engels forum is terug online, maar het ziet er niet echt overzichtelijk uit. Wat is het nut van postnuke??? Enfin, je moet jezelf opnieuw registreren.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

De administrators zijn druk bezig de verschillende back-ups op te sporen (alle leden in het bezit daarvan werken samen op dit moment) en er samen uit te komen hoe dit vernieuwde forum eruit dient te zien (oude vorm of anders). Ikzelf heb het ook moeilijk met dit Postnuke-gedoe, vind het minder klaar (te kleine lettertjes o.a.) en minder gebruiksvriendelijk. Enfin, we zullen wel zien als alles terug op zijn pootjes staat...

Je moet jezelf inderdaad terug registreren en het forum zendt je dan je password (je kan zelf niet kiezen).

Ben supertevreden dat het Dutch forum voorlopig aan die Postnuke-gekte is ontsnapt en pas szal overschakelen als alle barensweeën achter de rug zijn. Wij zullen hier dan eventueel kunnen genieten van een probleemloze overgang... :)

Dutch
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Ben supertevreden dat het Dutch forum voorlopig aan die Postnuke-gekte is ontsnapt en pas szal overschakelen als alle barensweeën achter de rug zijn.
Ben ook blijk, maar wil niet voorbarig zijn.... ik krijg hier opeens ook steeds een netwerk popup die om mijn wachtwoord vraagt. :?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ik ook, maar ik weet verdomd niet wat invullen! en als ik annuleer gebeurt er evenmin iets.

wel vervelend telkens je een nieuwe topic aanklikt. :cry:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Het schijnt weer een beetje te werken. Ik merkte het per ongeluk, toen ik op een link klikte in een bestand dat ik ergens had opgeslagen. Maar nog niet alles is hersteld.
Gelukkig is niet alles verdwenen, want er is toch wel wat nuttige info verzameld in de loop van de tijd.

http://forum.faithfreedom.org/
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Het nieuwe Postnuke engelstalige FFI forum is inderdaad gekelderd door mensen die FFI liever niet zien bestaan...
Gelukkig hebben we verschillende back-ups kunnen terugvinden, verspreid over zowat heel de wereld, zodat we verder kunnen gaan.

Hoe dikwijls FFI ook onder vuur komt te liggen, hoe dikwijls we ook worden aangevallen, nooit zullen we zwijgen. De waarheid komt altijd weer naar boven en juist deze cyberaanvallen bewijzen dat we GELIJK HEBBEN in onze zoektocht naar de waarheid te volharden. Islam kan niet tegen de waarheid, wij vormen een bedreiging en elke nieuwe aanval toont dit telkens weer meer en meer aan.

Het oude forum is momenteel weer gedeeltelijk toegankelijk en ook op de home-page zijn er enkele nieuwe artikelen bijgekomen. Onder meer één over rationalisme door Ali Sina.

Dutch
Plaats reactie