Engels en Indonesisch forum

Moderator: M

indobelg

Engels en Indonesisch forum

Berichtdoor indobelg » Ma Sep 18, 2006 3:07 pm

Ik geraak niet meer binnen op het Engels en Indonesisch forum omdat ik mijn passwords vergeten ben. Ik had vorig jaar een password voor het Engels forum en een ander voor het Indonesisch forum. Wanneer ik mijn email adres intik, krijg ik bericht dat dit email adres al door iemand anders gebruikt is
Nogal logisch, het is mijn eigen email adres.

Wanneer ik terug wil registreren krijg ik weer bericht dat mijn email adres al aan iemand anders behoort.

Hoe geraak ik terug op het Indonesisch en Engels forum ??

Sjoerd

Berichtdoor Sjoerd » Ma Sep 18, 2006 3:14 pm

Uit je bericht maak ik op dat je nog steeds toegang hebt tot het e-mail adres dat bij je account(s) hoorde, je kunt dit probleem dan zelf oplossen door een nieuw wachtwoord aan te vragen.

1) Vul bij de links hieronder je (oude) gebruikersnaam en e-mail adres in. Deze procedure moet je twee keer volgen, eerst voor engels en daarna voor het indonesisch forum.
2) Je krijgt een e-mail waarin je moet bevestigen dat je je wachtwoord wil resetten. Dit om te voorkomen dat iemand anders het zomaar kan doen.
3) Een nieuw wachtwoord zal je worden toegezonden. Je kunt daarmee voortaan inloggen.

http://www.faithfreedom.org/forum/profi ... ndpassword ( Engels forum )
http://www.indonesia.faithfreedom.org/f ... ndpassword ( Indonesisch forum )

Succes en laat maar even weten of het gelukt is! :D

Manon

Berichtdoor Manon » Ma Sep 18, 2006 5:20 pm

Hey Indobelg! wanneer kom je ons nog eens verblijden met een van je zeer interessante stukjes?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Terug naar “Commentaar van Lezers”