Gewelddadig de Islam bestrijden.

Moderator: M

Wie van jullie zou, als het moet de Islam met geweld willen bestrijden?

Als het moet zal ik het doen.
20
50%
Nee geweld is niet goed.
20
50%
 
Totaal aantal stemmen: 40

Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

momo schreef:
gideong schreef:1400 jaar geleden had je een multiculturele maatschappij waarin nagedacht werd. Het heeft wel en paar honderd jaar geduurd voordat de islam erin geslaagd is om nadenkende mensen monddood te maken en nietnadenkende fascisten als waarheidsridders voor te stellen. Welvaart en welzijn in de zogenaamde bloeiperiode van de islam was er omdanks de islam.


Je ontwijkt aan mijn antwoord.
De volgelingen van de islam teerden op de niet-moslims. Mohammed begon met het aanvallen overvallen en plunderen van karavanen en stammen. Eens hij en zijn volgelingen (roversbende) sterk genoeg in aantal geworden waren begon hij steden aan te vallen en te veroveren, daarna rijken. Zij leefden van de 'oorlogsbuid' (er is in de koran zelfs een heel hoofdstuk aan gewijd). Zijn nazaten volgden zijn weerzinwekkende voorbeeld. Op 100 jaar tijd stonden die plunderende legers reeds in Zuid Frankrijk waar zij door de troepen van Karel Martel in het jaar 732 werden tegengehouden. De moslims leefden van de uitvindingen het vernuft, de creativiteit en de inkomsten (dhimmibelasting) van de niet-moslims. Eens de plunderingen noodgedwongen stopten en zodra er bijna geen niet-moslims in de door de islam onder de voet gelopen landen meer waren om op te teren (velen bekeerden zich omdat ze ofwel hun extreem hoge dhimmitax (om te mogen blijven leven) niet meer konden betalen of om aan de vernederiongen de dicriminatie, het statuut van 2de rangsburger te ontsnappen elk kind van een niet-moslimvrouw die getrouwd is met een moslim werd als moslim opgevoed enz.) kwam het islamitisch rijk in verval. Toen Napoleon bvb in het jaar 1798 in Egypte voet aan land zette trof hij een totaal vervallen rijk aan. Zelfs de inkomsten van de olie hebben moslimlanden aan het vernuft vanb niet-moslims te danken want zelf wisten zij niet wat er mee aan te vangen. Dat moslims maar op hun beide knietjes gaan zitten bidden opdat moslims nooit de meerderheid gaan uitmaken van de totale wereldbevolking of de wereld ligt in puin.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

momo schreef:"Wil je positieve dingen van de islam horen? De KORAN is helemaal positief!!!!
We zitten nog steeds op voorbeelden te wachten momo...
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Roelof schreef:
momo schreef:"Wil je positieve dingen van de islam horen? De KORAN is helemaal positief!!!!
We zitten nog steeds op voorbeelden te wachten momo...
Krijg je niet Roelof. Momo antwoord nl. heeeeel selectief.
Moeilijke kesties gaat hij uit de weg door gewoon niet te antwoorden.
Een heel normale tactiek hier hoor voor deze molimfanatici....
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Islamofoob
Berichten: 250
Lid geworden op: zo apr 02, 2006 12:03 am
Locatie: Vesting Holland

islam bestrijden ?

Bericht door Islamofoob »

Tja, hoe bestrijd je Aids ? Door alle Aids-patienten te vermoorden, nee toch ? Zo zie ik een parallel met de islam, het is een gevaarlijk virus waarmee de moslim is besmet. Dit virus kan in gunstige omstandigheden (zoals in Iran en Pakistan, maar ook in sommige wijken van Nederlandse steden) leiden tot een besmettelijke vorm van collectieve krankzinnigheid. Het verschil met Aids is echter dat er voor islam geen medicijn is dat de moslim kan genezen, dat zal hij of zij op eigen kracht moeten doen. Waar mogelijk moeten wij vrije denkers de moslims de helpende hand bieden om zichzelf te genezen.
In naam van De Vrijheid, de Democratie, de Tolerantie.
Geprezen zij De Democratie de Vrijheid der hemelen en der aarde
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Door alle Aids-patienten te vermoorden,
Hier bestrijd je niet het virus, maar het lichaam dat het virus draagt. Dit brengt heel weinig oplossing.
leiden tot een besmettelijke vorm van collectieve krankzinnigheid.
ALs je die collectieve krankzinnigheid bij haar naam noemt, zeg je: RELIGIEUZE OORLOG. Oorlog is een gewapend conflict. Geweld is daar een onderdeel van. Zonder zelf geweld te gebruiken kan je, je niet verdedigen.
dat zal hij of zij op eigen kracht moeten doen.
Dat is het beste. ALs dat niet lukt, kan je niet wachten tot het lichaam der mensheid in zijn geheel zo goed als vernietigd is. Moet je zelf wegsnijden wat de Moslim niet kan.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Islamofoob
Berichten: 250
Lid geworden op: zo apr 02, 2006 12:03 am
Locatie: Vesting Holland

Bericht door Islamofoob »

pd7835 schreef:
momo schreef:
gideong schreef:1400 jaar geleden had je een multiculturele maatschappij waarin nagedacht werd. Het heeft wel en paar honderd jaar geduurd voordat de islam erin geslaagd is om nadenkende mensen monddood te maken en nietnadenkende fascisten als waarheidsridders voor te stellen. Welvaart en welzijn in de zogenaamde bloeiperiode van de islam was er omdanks de islam.


Je ontwijkt aan mijn antwoord.
De volgelingen van de islam teerden op de niet-moslims. Mohammed begon met het aanvallen overvallen en plunderen van karavanen en stammen. Eens hij en zijn volgelingen (roversbende) sterk genoeg in aantal geworden waren begon hij steden aan te vallen en te veroveren, daarna rijken. Zij leefden van de 'oorlogsbuid' (er is in de koran zelfs een heel hoofdstuk aan gewijd). Zijn nazaten volgden zijn weerzinwekkende voorbeeld. Op 100 jaar tijd stonden die plunderende legers reeds in Zuid Frankrijk waar zij door de troepen van Karel Martel in het jaar 732 werden tegengehouden. De moslims leefden van de uitvindingen het vernuft, de creativiteit en de inkomsten (dhimmibelasting) van de niet-moslims. Eens de plunderingen noodgedwongen stopten en zodra er bijna geen niet-moslims in de door de islam onder de voet gelopen landen meer waren om op te teren (velen bekeerden zich omdat ze ofwel hun extreem hoge dhimmitax (om te mogen blijven leven) niet meer konden betalen of om aan de vernederiongen de dicriminatie, het statuut van 2de rangsburger te ontsnappen elk kind van een niet-moslimvrouw die getrouwd is met een moslim werd als moslim opgevoed enz.) kwam het islamitisch rijk in verval. Toen Napoleon bvb in het jaar 1798 in Egypte voet aan land zette trof hij een totaal vervallen rijk aan. Zelfs de inkomsten van de olie hebben moslimlanden aan het vernuft vanb niet-moslims te danken want zelf wisten zij niet wat er mee aan te vangen. Dat moslims maar op hun beide knietjes gaan zitten bidden opdat moslims nooit de meerderheid gaan uitmaken van de totale wereldbevolking of de wereld ligt in puin.
In het hedendaagse Nederland is een vergelijkbaar proces aan de gang. De binnengedrongen moslims vormen als het ware een lintworm die de Nederlandse samenleving van binnenuit via de arrangementen van de verzorgingsstaat langzaam maar zeker verzwakt. Dat gaat door tot het moment waarop islamitische lintworm te groot wordt voor de Nederlandse samenleving waardoor deze omvalt. Er is een troost, Nederland zonder Nederlanders is geen land maar Noordzee. De woeste golven van de Noordzee zullen de islam in dit land uiteindelijk wegspoelen.
In naam van De Vrijheid, de Democratie, de Tolerantie.
Geprezen zij De Democratie de Vrijheid der hemelen en der aarde
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

e woeste golven van de Noordzee zullen de islam in dit land uiteindelijk wegspoelen.
Hoeven we daarop te wachten?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Islamofoob
Berichten: 250
Lid geworden op: zo apr 02, 2006 12:03 am
Locatie: Vesting Holland

Bericht door Islamofoob »

BFA schreef:
e woeste golven van de Noordzee zullen de islam in dit land uiteindelijk wegspoelen.
Hoeven we daarop te wachten?
Ik ben zelf nogal pessimistisch. De gemiddelde Nederlander zal zich uiteindelijk niet kunnen verenigen met de groeiende islamitische achterlijkheid in zijn land. Dit zal grote emigratiestromen op gang brengen van niet moslims, zeker als collectief wordt vastgesteld dat de verandering van Nederland in Hollandistan politiek en demografisch onomkeerbaar is. Grote delen van Nederland zullen helaas sneller veranderen in ranzige en arme leefgebieden dan jij en ik ons nu kunnen voorstellen. Geen aardgasinkomsten meer, islam in de politiek, politieke weerstand tegen huwelijksimmigratie en asielzoekers uit het Midden Oosten en Islamitisch Azie gebroken, hoge aantallen ongeschoolde islamieten in de bijstand, verloederde wijken, overal hoofddoeken, hoge criminaliteit, discriminatie van ongelovige Nederlanders door moslims, onvoldoende geld voor dijkverhogingen, enz.
In naam van De Vrijheid, de Democratie, de Tolerantie.
Geprezen zij De Democratie de Vrijheid der hemelen en der aarde
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Kan in je standpunten inkomen.
Ikzelf hoop dat de Belgen het niet zover laten komen. Desnoods door gewapend verzet, als het niet anders kan.
Islam doet hier de verlichting uit. In duisternis wil ik niet leven.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Het is helaas misschien wel waar. Een verzorgingsstaat kan niet bestaan met vrije instroom van godsdienstfanaten die verder onontwikkeld zijn en blijven. Je kan geen belasting en premie blijven heffen in een globale wereldmarkt en blijven concureren.
Dus tegelijk
- generale pardonnen vrije partnerkeuze etc,
- met ook een goede sociale verzorgingstaat,
dat kan gewoon niet.
Maar arme moslim immigranten stemmen op partijen die geen limitering op immigratie willen en ook hoge uitkeringen. Het gevolg zal zijn dat Nederland zijn stabiliteit en regeerbaarheid zal verliezen.

Hopelijk is dit niet waar, en de enige hoop die ik zie zijn informatieve sites zoals FFI en dappere mensen. Dappere mensen als Elian, Theo enz.
De boom herken je aan zijn vruchten
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Re: islam bestrijden ?

Bericht door nadia »

Islamofoob schreef:Tja, hoe bestrijd je Aids ? Door alle Aids-patienten te vermoorden, nee toch ? Zo zie ik een parallel met de islam, het is een gevaarlijk virus waarmee de moslim is besmet. Dit virus kan in gunstige omstandigheden (zoals in Iran en Pakistan, maar ook in sommige wijken van Nederlandse steden) leiden tot een besmettelijke vorm van collectieve krankzinnigheid. Het verschil met Aids is echter dat er voor islam geen medicijn is dat de moslim kan genezen, dat zal hij of zij op eigen kracht moeten doen. Waar mogelijk moeten wij vrije denkers de moslims de helpende hand bieden om zichzelf te genezen.
thanks !! namelijk voor mijn ex-land en geloofsgenoten, lief van je dat je een helpend hand wil geven.
ik vind het fijn om zulke berischten te lezen, dat geeft toch hoop want van binnenuit kunnen we het niet alleen, we hebben elkaar nodig.
ook al ben ik geen moslima, ik zie de moslims niet graag lijden zoals ik nu vaak wel zie.
ik zie overigens niemand graag lijden daar niet van.

maar als het andersom was geweest dan zul je de liefde niet zien helpen maar dan zul je waarschijnlijk de zwaard zien, helaas maar waar.

liefde voor je medemens (ongeacht ras,religie of wat dan ook) overwint altijd, nogmaals thanks!!

liefs nadia
Islamofoob
Berichten: 250
Lid geworden op: zo apr 02, 2006 12:03 am
Locatie: Vesting Holland

Re: islam bestrijden ?

Bericht door Islamofoob »

nadia schreef:
Islamofoob schreef:Tja, hoe bestrijd je Aids ? Door alle Aids-patienten te vermoorden, nee toch ? Zo zie ik een parallel met de islam, het is een gevaarlijk virus waarmee de moslim is besmet. Dit virus kan in gunstige omstandigheden (zoals in Iran en Pakistan, maar ook in sommige wijken van Nederlandse steden) leiden tot een besmettelijke vorm van collectieve krankzinnigheid. Het verschil met Aids is echter dat er voor islam geen medicijn is dat de moslim kan genezen, dat zal hij of zij op eigen kracht moeten doen. Waar mogelijk moeten wij vrije denkers de moslims de helpende hand bieden om zichzelf te genezen.
thanks !! namelijk voor mijn ex-land en geloofsgenoten, lief van je dat je een helpend hand wil geven.
ik vind het fijn om zulke berischten te lezen, dat geeft toch hoop want van binnenuit kunnen we het niet alleen, we hebben elkaar nodig.
ook al ben ik geen moslima, ik zie de moslims niet graag lijden zoals ik nu vaak wel zie.
ik zie overigens niemand graag lijden daar niet van.

maar als het andersom was geweest dan zul je de liefde niet zien helpen maar dan zul je waarschijnlijk de zwaard zien, helaas maar waar.

liefde voor je medemens (ongeacht ras,religie of wat dan ook) overwint altijd, nogmaals thanks!!

liefs nadia
Fijn Nadia dat je dit doorziet. Ik ben niet hatelijk, ik ben alleen bezorgd.
In naam van De Vrijheid, de Democratie, de Tolerantie.
Geprezen zij De Democratie de Vrijheid der hemelen en der aarde
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Re: islam bestrijden ?

Bericht door nadia »

Islamofoob schreef:
nadia schreef:
Islamofoob schreef:Tja, hoe bestrijd je Aids ? Door alle Aids-patienten te vermoorden, nee toch ? Zo zie ik een parallel met de islam, het is een gevaarlijk virus waarmee de moslim is besmet. Dit virus kan in gunstige omstandigheden (zoals in Iran en Pakistan, maar ook in sommige wijken van Nederlandse steden) leiden tot een besmettelijke vorm van collectieve krankzinnigheid. Het verschil met Aids is echter dat er voor islam geen medicijn is dat de moslim kan genezen, dat zal hij of zij op eigen kracht moeten doen. Waar mogelijk moeten wij vrije denkers de moslims de helpende hand bieden om zichzelf te genezen.
thanks !! namelijk voor mijn ex-land en geloofsgenoten, lief van je dat je een helpend hand wil geven.
ik vind het fijn om zulke berischten te lezen, dat geeft toch hoop want van binnenuit kunnen we het niet alleen, we hebben elkaar nodig.
ook al ben ik geen moslima, ik zie de moslims niet graag lijden zoals ik nu vaak wel zie.
ik zie overigens niemand graag lijden daar niet van.

maar als het andersom was geweest dan zul je de liefde niet zien helpen maar dan zul je waarschijnlijk de zwaard zien, helaas maar waar.

liefde voor je medemens (ongeacht ras,religie of wat dan ook) overwint altijd, nogmaals thanks!!

liefs nadia
Fijn Nadia dat je dit doorziet. Ik ben niet hatelijk, ik ben alleen bezorgd.
uit je bezorgdheid toon je liefde zonder dat je het woordje liefde gebruikt of denkt gebruikt te hebben want het voor ons normaal om zo te zijn, dat is ons geleerd.
ik heb het mezelf geleerd en jij hebt het van nature meegekregen.
dit vind ik zo fijn aan de gewone mens, we wensen elkaar het beste en we gunnen elkaar ook het allerbeste, das toch fijn.

ik zou willen dat ik openlijk kon zijn over mijn exmoslim zijn, dat zou een opluchting zijn maar de andere kant heeft laten zien dat dit niet kan of niet verstandig is... als ze daar eens wat begrip en liefde zouden tonen dan hoeven wij niet te vrezen... en das het grootste verschil in het denken.

net zoals ik wens om openlijk te spreken wat niet kan, das toch absurd en het helpt uiteindelijk niet want ooit zal het toch kunnen, jammer dat het zolang moet duren.

liefs nadia
Islamofoob
Berichten: 250
Lid geworden op: zo apr 02, 2006 12:03 am
Locatie: Vesting Holland

Re: islam bestrijden ?

Bericht door Islamofoob »

nadia schreef:
Islamofoob schreef:
nadia schreef: thanks !! namelijk voor mijn ex-land en geloofsgenoten, lief van je dat je een helpend hand wil geven.
ik vind het fijn om zulke berischten te lezen, dat geeft toch hoop want van binnenuit kunnen we het niet alleen, we hebben elkaar nodig.
ook al ben ik geen moslima, ik zie de moslims niet graag lijden zoals ik nu vaak wel zie.
ik zie overigens niemand graag lijden daar niet van.

maar als het andersom was geweest dan zul je de liefde niet zien helpen maar dan zul je waarschijnlijk de zwaard zien, helaas maar waar.

liefde voor je medemens (ongeacht ras,religie of wat dan ook) overwint altijd, nogmaals thanks!!

liefs nadia
Fijn Nadia dat je dit doorziet. Ik ben niet hatelijk, ik ben alleen bezorgd.
uit je bezorgdheid toon je liefde zonder dat je het woordje liefde gebruikt of denkt gebruikt te hebben want het voor ons normaal om zo te zijn, dat is ons geleerd.
ik heb het mezelf geleerd en jij hebt het van nature meegekregen.
dit vind ik zo fijn aan de gewone mens, we wensen elkaar het beste en we gunnen elkaar ook het allerbeste, das toch fijn.

ik zou willen dat ik openlijk kon zijn over mijn exmoslim zijn, dat zou een opluchting zijn maar de andere kant heeft laten zien dat dit niet kan of niet verstandig is... als ze daar eens wat begrip en liefde zouden tonen dan hoeven wij niet te vrezen... en das het grootste verschil in het denken.

net zoals ik wens om openlijk te spreken wat niet kan, das toch absurd en het helpt uiteindelijk niet want ooit zal het toch kunnen, jammer dat het zolang moet duren.

liefs nadia
Een bijzonder verhaal Nadia, langzaam maar zeker bevrijd je jezelf van de ketenen van de islam. Geeft ook aan hoe moeilijk deze weg is, alleen weggelegd voor de sterksten.
In naam van De Vrijheid, de Democratie, de Tolerantie.
Geprezen zij De Democratie de Vrijheid der hemelen en der aarde
Plaats reactie