Doe rustig aan Maroc. Nog een zo'n post en je krijgt een ban

Moderator: M

Gebruikersavatar
Karuna
Berichten: 90
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 7:30 pm

Doe rustig aan Maroc. Nog een zo'n post en je krijgt een ban

Bericht door Karuna »

Van: Karuna
Aan: nadia
Geplaatst: Wo Okt 18, 2006 8:18 pm
Onderwerp: Doe rustig aan kreng!


Beste Nadia,

Het feit dat je een privé mail die "De Waarheid" naar je toe zond openbaar hebt geplaatst (click hier getuigt dat je onbetrouwbaar bent. Waarschijnlijk weet je dat al. Bovenal de toon die je aanslaat getuigt hoe hypocriet en gemeen je kan zijn. Je hebt duidelijk gespleiten persoonlijkheden. Ik denk dat je door de duivel bezeten bent!

De heer "De Waarheid" heeft jouw een privé mail gestuurd waarin hij de duivel in je waarschuwt. Maar blijkbaar neem je het voor de duivel op en verkies je blind boven licht.

Je wilt meneer De Waarheid in en kwaad daglicht zetten! Eigenlijk zet je jezelf in een zeer kwaad daglicht. Bovendien een privé mail is persoonlijk en dien je er ook persoonlijk mee om te gaan. Als hij jouw in het openbaar had willen mailen had hij dat gedaan. Het minste wat je had moeten doen is zijn toestamming vragen om het openbaar te plaatsen.

Ook getuigt het openbaar plaatsing van het feit dat je een echte kreng bent en nooit, werkelijk nooit liefde hebt gekend. En liefde zul je ook nooit kennen, tenzij je vergiffenis aan God vraagt en je vergeeft zul je God Liefdevol vinden en zul je alles wat je dierbaar bent terug krijgen.

Maar de houding die je neemt ten opzichte van moslims op dit forum brengt dichter en dichter bij het duisternis en bij de duivel. Geloof me de duivel is erg tronts op je! Maar hij wil je nog meer misbuiken.

En weet als je onze Heilige profeet Mohammed, vrede zij met hem, beledigt of een andere Heilige profeet dat je niemand beledigt dan jezelf. In feite had meneer de waarheid medelijden met je! Hij vind je zielig.

En als je moslims probeert te misleiden in feite misleid je alleen jezelf.

Heb daarom medelijden met jezelf. En verlos jezelf van de greep van de duivel. Hij misbruikt je dag en nacht. Denk je echt dat je leven hebt? Dat heb jij niet.

Jouw soort is een shande voor vrome christenen. Je bezorgt hun een zeer slechte naam. En weet dat vrome christenen en joden dezelfde God hebben als moslims en dezelfde God aanbidden als de God die moslims aanbidden.

Jij straalt haat en jaloezie. Dat zegt iets over je persoonlijkheid. De duivel pakt je bij je kraag en bedreigt je elke seconde van je leven. Je hele leven zal in het teken staan van verdriet en telkens als je vrome moslims beledigt of een Heilige profeet beledigt je meer verdriet zult verkrijgen en je hart zal steeds verscheurd worden totdat je denkt dat je geen hart hebt.

Ik schrijf dit niet om jou te pesten. Dat ligt ver van mijn bedoeling. Maar ik weet dat duivel met je mee leest. Hij kan twee dingen doen. Hij kan je verlaten en de strijd opgeven of je verzegelen voor altijd. Wat voel je in je hart. Haat? weet dan dat de duivel je nog niet verlaten heeft.

Sinds je een "afvallige kreng" bent geworden (ik gebruik de woorden van De Waarheid) maak je geen enkele spiritualiteit mee. Je bent geestelijk leeg. Zowel je hart als je verstand is volkomen "leeg". Het enige wat je nog droomt zijn nachtmerries. De duivel kwam bij de Heilige Profeet Jezus en vroeg hem of hij de de duivel (zichzelf) wilde aanbidden en dan zal Jezus alles krijgen wat hij maar wenst. Hij wil hem slecht bedriegen. Maar een profeet is geen maar een gewone mens. En watvoor profeet was hij, vrede zij met hem, een bijzondere boodschapper. Jezus vervloekte de duivel en maakte hem belachelijk. En weigerde iemand anders te aanbidden dan de Enige God.

De duivel kwam ook bij Abraham toen hij zijn enige zoon wilde slachten. Hij kwam bij de profeet Jozef, Mohammed, Jona enz enz.

Maar hij kwam ook bij jou. Denk niet dat het de grote duivel die naar je kwam. Slechts kleine onervaren duivel die je zeer makkelijk misleide en bedriegt en bedreigt. Hij vertelt je moslims te haten en tegen moslims tekeer te gaan.

Weet je waarom?

Omdat de duivel een bangerik is. Hij is bang voor moslims daarom stuurt hij "ongelovige kreng" op ons af. Als hij een echte man is waarom komt hij zelf naar ons toe.

Wij moslims hoeven slechts te zeggen "A3oedo bilaahi mina Shaytaan Iraziem" en vernederd is de duivel.

Dus stop met het aanbidden van de duivel en aanbid de Enige God. Er is geen god dan Hem.

btw:
ga je dit privé mail in het openbaar plaatsen met als tittel: "doe rustig aan kreng".

Ik zal je de moete besparen ik doe het misschien zelf.

groetjes,
"En zij, die gelovige mannen en vrouwen lastig vallen zonder dat dezen er schuld aan hebben, dragen voorzeker de schuld van laster en een openlijke zonde". Koran 33:58
Gebruikersavatar
Karuna
Berichten: 90
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 7:30 pm

Bericht door Karuna »

Karuna schreef:Maar een profeet is geen maar een gewone mens. En watvoor profeet was hij, vrede zij met hem, een bijzondere boodschapper.
Correctie:

Maar een profeet is geen gewone mens.....
"En zij, die gelovige mannen en vrouwen lastig vallen zonder dat dezen er schuld aan hebben, dragen voorzeker de schuld van laster en een openlijke zonde". Koran 33:58
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Code: Selecteer alles

Dus stop met het aanbidden van de duivel en aanbid de Enige God. Er is geen god dan Hem. 
Vandaar dat ik ook geen Moslim ben. De islam is het werk van de duivel.

"Pas op voor de valse profeten. Ze komen in schaapskleren naar u toe, maar in werkelijkheid zijn het roofzuchtige wolven. U kunt hen herkennen aan hun vruchten. Men plukt geen druiven van doornstruiken en geen vijgen van distels. Een goede boom kan geen slechte vruchten voortbrengen en een slechte boom geen goede. Zo kunt u hen herkennen aan hun vruchten." (Matt. 7:15-18,20)
Laatst gewijzigd door Lodewijk Nasser op wo okt 18, 2006 8:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Doe rustig aan kreng!

Bericht door Monique »

Karuna schreef:Van: Karuna
Aan: nadia
Geplaatst: Wo Okt 18, 2006 8:18 pm
Onderwerp: Doe rustig aan kreng!


Beste Nadia,

bla, bla, bla bla.....
Staat dit niet in het verkeerde forum?
Volgens mij hoort dit in de humorsectie?
Ik heb in ieder geval in een deuk gelegen.. :lol:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Karuna
Berichten: 90
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 7:30 pm

Re: Doe rustig aan kreng!

Bericht door Karuna »

Monique schreef:Staat dit niet in het verkeerde forum?
Volgens mij hoort dit in de humorsectie?
Ik heb in ieder geval in een deuk gelegen.. :lol:
Daarom heb ik liever 1000% ongelovigen dan hypocrite jc-letterfanaten. Die hebben ten minste gevoel voor humor en kan je met ze lachen. :)
"En zij, die gelovige mannen en vrouwen lastig vallen zonder dat dezen er schuld aan hebben, dragen voorzeker de schuld van laster en een openlijke zonde". Koran 33:58
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Doe rustig aan kreng!

Bericht door Thomas »

Karuna schreef:Van: Karuna
Aan: nadia
Geplaatst: Wo Okt 18, 2006 8:18 pm
Onderwerp: Doe rustig aan kreng!


Beste Nadia,

Het feit dat je een privé mail die "De Waarheid" naar je toe zond openbaar hebt geplaatst (click hier getuigt dat je onbetrouwbaar bent. Waarschijnlijk weet je dat al. Bovenal de toon die je aanslaat getuigt hoe hypocriet en gemeen je kan zijn. Je hebt duidelijk gespleiten persoonlijkheden. Ik denk dat je door de duivel bezeten bent!

VOLGENS MIJ BEN JIJ NIET GOED BIJ JE HERSENPAN.
Je bent weer goed in het omdraaien van zaken.
Waarheid stuurt een PM aan nadia waar de honden geen brood van lusten.
Gebaseerd op wat hij hier op het forum heeft gezien van haar.

Dat wat hij niet op het forum durft te zeggen doet hij wel in het geniep achter iedereen zijn rug om.
Lekker intimiderend!!!!!
Want dat was zijn bedoeling.
Haar eens flink de mantel uit te vegen!
En dan durft de schoft ineens wel een flinke vent te zijn.


De heer "De Waarheid" heeft jouw een privé mail gestuurd waarin hij de duivel in je waarschuwt. Maar blijkbaar neem je het voor de duivel op en verkies je blind boven licht.

Doe niet zo idioot.
Hij waarschuwt helemaal niet voor de duivel.
Hij wil haar alleen maar een lesje leren.
De enige die een lesje moet worden geleerd is die idioot van een waarheid.


Je wilt meneer De Waarheid in en kwaad daglicht zetten! Eigenlijk zet je jezelf in een zeer kwaad daglicht. Bovendien een privé mail is persoonlijk en dien je er ook persoonlijk mee om te gaan. Als hij jouw in het openbaar had willen mailen had hij dat gedaan. Het minste wat je had moeten doen is zijn toestamming vragen om het openbaar te plaatsen.

In dit geval was er van toestemming in het geheel geen reden.
Ik ben het geheel met Nadia eens dat zulk een viezigheid gewoon in het openbaar aan de schandpaal moet worden genageld.


Ook getuigt het openbaar plaatsing van het feit dat je een echte kreng bent en nooit, werkelijk nooit liefde hebt gekend. En liefde zul je ook nooit kennen, tenzij je vergiffenis aan God vraagt en je vergeeft zul je God Liefdevol vinden en zul je alles wat je dierbaar bent terug krijgen.

Houd toch op idioot. Het woord liefde ken je niet eens spellen (wie heeft je geholpen???) Je weet niet eens weat dat inhoudt....

Maar de houding die je neemt ten opzichte van moslims op dit forum brengt dichter en dichter bij het duisternis en bij de duivel. Geloof me de duivel is erg tronts op je! Maar hij wil je nog meer misbuiken.

Ga eerst maar leren lezen Maroc....
Zij is degene die in Marokko MOSLIM kinderen helpt!
Zij is degene die iedere keer voor moslims op zich opkomt.
Alleen de islam werpt ze verre van zich.
En als de duivel mensen misbruikt en ze komen zo uit de strijd als deze kanjer hoop ik dat hij voorlopig niet werkeloos wordt.


En weet als je onze Heilige profeet Mohammed, vrede zij met hem, beledigt of een andere Heilige profeet dat je niemand beledigt dan jezelf. In feite had meneer de waarheid medelijden met je! Hij vind je zielig.

En ik vind de waarheid zielig en heb medelijden met zijn verwrongen gedachten/geest.
Nortmaal stoppen we dit soort mensen ion een gesticht.
En die viezerik van een profeet van je......
Die mag op een plaats stoppen van mij, waar de zon niet schijnt!!!!!
(Weet jij wel waar he vunzig marocje)


En als je moslims probeert te misleiden in feite misleid je alleen jezelf.

Heb daarom medelijden met jezelf. En verlos jezelf van de greep van de duivel. Hij misbruikt je dag en nacht. Denk je echt dat je leven hebt? Dat heb jij niet.

Jouw soort is een shande voor vrome christenen. Je bezorgt hun een zeer slechte naam. En weet dat vrome christenen en joden dezelfde God hebben als moslims en dezelfde God aanbidden als de God die moslims aanbidden.

Jouw allah kan niet tippen aan de chistengod. Ik ben niet gelovig maar als ik zie wat jouw allah in petto heeft voor niet moslims kan ik niet anders concluderen dan dat hij de duivel in eigen persoon is. Alhoewel..... in goede competitie met jouw pedofeet!!!

Jij straalt haat en jaloezie. Dat zegt iets over je persoonlijkheid. De duivel pakt je bij je kraag en bedreigt je elke seconde van je leven. Je hele leven zal in het teken staan van verdriet en telkens als je vrome moslims beledigt of een Heilige profeet beledigt je meer verdriet zult verkrijgen en je hart zal steeds verscheurd worden totdat je denkt dat je geen hart hebt.

Je moet eens kappen met die duivel van je. Daar geloven we niet in en maakt ons niet bang. Je argumenten vervliegen op het moment van lezen!!!

Ik schrijf dit niet om jou te pesten. Dat ligt ver van mijn bedoeling. Maar ik weet dat duivel met je mee leest. Hij kan twee dingen doen. Hij kan je verlaten en de strijd opgeven of je verzegelen voor altijd. Wat voel je in je hart. Haat? weet dan dat de duivel je nog niet verlaten heeft.

Sinds je een "afvallige kreng" bent geworden (ik gebruik de woorden van De Waarheid) maak je geen enkele spiritualiteit mee. Je bent geestelijk leeg. Zowel je hart als je verstand is volkomen "leeg". Het enige wat je nog droomt zijn nachtmerries. De duivel kwam bij de Heilige Profeet Jezus en vroeg hem of hij de de duivel (zichzelf) wilde aanbidden en dan zal Jezus alles krijgen wat hij maar wenst. Hij wil hem slecht bedriegen. Maar een profeet is geen maar een gewone mens. En watvoor profeet was hij, vrede zij met hem, een bijzondere boodschapper. Jezus vervloekte de duivel en maakte hem belachelijk. En weigerde iemand anders te aanbidden dan de Enige God.

De duivel kwam ook bij Abraham toen hij zijn enige zoon wilde slachten. Hij kwam bij de profeet Jozef, Mohammed, Jona enz enz.

Maar hij kwam ook bij jou. Denk niet dat het de grote duivel die naar je kwam. Slechts kleine onervaren duivel die je zeer makkelijk misleide en bedriegt en bedreigt. Hij vertelt je moslims te haten en tegen moslims tekeer te gaan.

Weet je waarom?

Omdat de duivel een bangerik is. Hij is bang voor moslims daarom stuurt hij "ongelovige kreng" op ons af. Als hij een echte man is waarom komt hij zelf naar ons toe.

Wij moslims hoeven slechts te zeggen "A3oedo bilaahi mina Shaytaan Iraziem" en vernederd is de duivel.

Dus stop met het aanbidden van de duivel en aanbid de Enige God. Er is geen god dan Hem.

btw:
ga je dit privé mail in het openbaar plaatsen met als tittel: "doe rustig aan kreng".

Ik zal je de moete besparen ik doe het misschien zelf.

groetjes,
Het enige wat jij niet meent in je bericht zijn GROETJES. De rest komt zo uit je verdorven islamhart.
Hoe durf je een viespeuk als waarheid te verdedigen. Een man die stiekenm achter iedereen zin rug WEL tegen nadia durft uit te varen. Omdat hij weet dat hij de wind van voren krijgt en een ban als hij dat op het forum doet.

Maroc/karuna,

Ik wist al dat je een vies ventje was maar nu ben je wekreelijk gedaald tot het laagste volk van de lage landen. Een waardig volger van je pedofeet.

BAH BAH BAH BAH BAH.

PS Ik hoop dat ik de vieze smaak nog uit mijn mond krijg vanaaf.....
PS 2 Ik hoop dat Ariel dit onderwerp van het forum haalt en jou een IP-ban geeft
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Tja, het beestje heeft weer z'n ware aard laten zien. Maar ik blijf vertrouwen in hem hebben. Hij is een goed mens, maar zonder "het éne boek", was hij zeker een veel beter mens.

Karuna, vind jij de doodsbedreiging van "De waarheid" dan "de juiste weg"? Is het zo abnormaal dat Nadia daar zo hevig op reageert?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Doe rustig aan kreng!

Bericht door Monique »

Karuna schreef:
Monique schreef:Staat dit niet in het verkeerde forum?
Volgens mij hoort dit in de humorsectie?
Ik heb in ieder geval in een deuk gelegen.. :lol:
Daarom heb ik liever 1000% ongelovigen dan hypocrite jc-letterfanaten. Die hebben ten minste gevoel voor humor en kan je met ze lachen. :)
Jammer alleen dat moslims zo weinig gevoel voor humor hebben.
Of... wil je zeggen dat wat je geschreven hebt een grapje is en je er niets van meent?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Beste Karuna, Maroc_21, HotChristen, Joost en Joost mag weten wat voor andere namen je gebruikt hebt.

Ik wil je even luid en duidelijk vertellen dat we op dit forum dit soort uitlatingen niet accepteren.

Ik wil dat jij heel snel je excuses aan Nadia aanbied , en als je dat niet heel snel doet, dan zal ik al je gebruikersnamen bannen.

Dit is een waarschuwing.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Karuna
Berichten: 90
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 7:30 pm

Bericht door Karuna »

Zal ik je soms someren hoeveel beledigingen en minachtngen hier naar het adres van moslims ge-uit zijn. Of ben je daar te blind voor?

De toon van Nadia aan het adres van meneer de Waarheid is onacceptable. Als jij eerlijk bent behoor je Nadia in toom te houden. Maar dat doe jij niet. Jij en haar duivel zijn gelijk. Jullie genieten van het feit dat moslims aangevallen worden hé?

Wat geeft iemand het recht om een privé mail openbaar te zetten zonder toestemming te vragen?

Ik vraag Nadia vriendelijk excuses aan meneer De Waarheid te bieden en zich voortaan haar houding te veranderen.

En jij ouwe, je moet je gedragen!
"En zij, die gelovige mannen en vrouwen lastig vallen zonder dat dezen er schuld aan hebben, dragen voorzeker de schuld van laster en een openlijke zonde". Koran 33:58
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Karuna schreef: Wat geeft iemand het recht om een privé mail openbaar te zetten zonder toestemming te vragen?
Ik denk hetzelfde recht als iemand heeft om een prive mail te sturen zonder toestemming te vragen?
Ongevraagde a-mails worden ook wel "spam" genoemd.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Karuna
Berichten: 90
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 7:30 pm

Bericht door Karuna »

Monique schreef:Ik denk hetzelfde recht als iemand heeft om een prive mail te sturen zonder toestemming te vragen?
Ongevraagde a-mails worden ook wel "spam" genoemd.
Als jij mij een privé mail zendt ga ik het niet openbaar plaatsen, dat zou schending zijn van vertrouwelijkheid. Wat in het mailje ook moge staan. Maar mijn posten mag ik zelf bepalen of ik het privé zend of openbaar maak. Of beide wat ik gedaan heb....

Nadia mag haar eigen berichten die ze naar me stuurde zelf plaatsen dat ga ik zelf nooit doen! En als ze mijn berichten die ik haar heb gezonden openbaar maakt dient ze toestemming van mij te vragen. Als ik nee zeg dan mag ze die niet openbaar maken....

Een kwestie van fatsoen!
"En zij, die gelovige mannen en vrouwen lastig vallen zonder dat dezen er schuld aan hebben, dragen voorzeker de schuld van laster en een openlijke zonde". Koran 33:58
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Karuna schreef:Zal ik je soms someren hoeveel beledigingen en minachtngen hier naar het adres van moslims ge-uit zijn. Of ben je daar te blind voor?

De toon van Nadia aan het adres van meneer de Waarheid is onacceptable. Als jij eerlijk bent behoor je Nadia in toom te houden. Maar dat doe jij niet. Jij en haar duivel zijn gelijk. Jullie genieten van het feit dat moslims aangevallen worden hé?

Wat geeft iemand het recht om een privé mail openbaar te zetten zonder toestemming te vragen?

Ik vraag Nadia vriendelijk excuses aan meneer De Waarheid te bieden en zich voortaan haar houding te veranderen.

En jij ouwe, je moet je gedragen!
Ik begrijp uit dit antwoord dat jij geen excuus aan Nadia zal aanbieden?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Karuna
Berichten: 90
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 7:30 pm

Bericht door Karuna »

Ban me maar......... de lezers zullen inzien dat je oneerlijk bezig bent en partijdig bent!
































De groeten
"En zij, die gelovige mannen en vrouwen lastig vallen zonder dat dezen er schuld aan hebben, dragen voorzeker de schuld van laster en een openlijke zonde". Koran 33:58
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Karuna schreef:
Monique schreef:Ik denk hetzelfde recht als iemand heeft om een prive mail te sturen zonder toestemming te vragen?
Ongevraagde a-mails worden ook wel "spam" genoemd.
Als jij mij een privé mail zendt ga ik het niet openbaar plaatsen, dat zou schending zijn van vertrouwelijkheid. Wat in het mailje ook moge staan. Maar mijn posten mag ik zelf bepalen of ik het privé zend of openbaar maak. Of beide wat ik gedaan heb....
Hier ben ik het niet mee eens. Het ligt er wel degelijk aan WAT er in die mail staat. In dit geval heeft Nadia het enige juiste gedaan.
Wanneer er persoonlijke dingen van waarheid in zouden staan zou een mail uiteraard nooit openbaar gemaakt mogen worden.
Deze mail echter is alleen maar een ordinaire scheldkannonade en een doodsdreiging van iemand die te laf is zijn ware gezicht te laten zien.
Nadia mag haar eigen berichten die ze naar me stuurde zelf plaatsen dat ga ik zelf nooit doen! En als ze mijn berichten die ik haar heb gezonden openbaar maakt dient ze toestemming van mij te vragen. Als ik nee zeg dan mag ze die niet openbaar maken....

Een kwestie van fatsoen!
Het fatsoen begint uiteraard wel bij diegene die de mail gestuurd heeft. Of, vind jij die mail dan zo fatsoenlijk dat daar ook met fatsoen op gereageerd dient te worden?

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom jij je zo druk maakt om een haatmail en daar dan Nadia de schuld van geeft?
Het is weer een typisch gevalletje van "islamitisch de boel omdraaien".
Wanneer jij ook maar een greintje "fatsoen" in je lijf zou hebben dan zou je hoogstpersoonlijk deze waarheid de oren wassen en Nadia bijstaan bij deze heel smerige etterstreek.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Karuna schreef:
Monique schreef:Ik denk hetzelfde recht als iemand heeft om een prive mail te sturen zonder toestemming te vragen?
Ongevraagde a-mails worden ook wel "spam" genoemd.
Als jij mij een privé mail zendt ga ik het niet openbaar plaatsen, dat zou schending zijn van vertrouwelijkheid. Wat in het mailje ook moge staan. Maar mijn posten mag ik zelf bepalen of ik het privé zend of openbaar maak. Of beide wat ik gedaan heb....

Nadia mag haar eigen berichten die ze naar me stuurde zelf plaatsen dat ga ik zelf nooit doen! En als ze mijn berichten die ik haar heb gezonden openbaar maakt dient ze toestemming van mij te vragen. Als ik nee zeg dan mag ze die niet openbaar maken....

Een kwestie van fatsoen!
Noem jij een doodsbedreiging fatsoenlijk Maroc?

Nadia heeft juist gehandeld door deze PM openbaar te maken.

Als dhr de waarheid een fatsoenlijke PM naar haar gestuurd had, dan hadden wij net zoals jij gevonden dat zij zijn vertrouwen geschonden had, maar deze PM kon niet door de beugel.

Door deze PM op het forum te plaatsen heeft Nadia gezorgd dat wij het ware gezicht van Islam kunnen zien.
En het is geen fraai gezicht Maroc.
Je zou je moeten schamen voor je broeder.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Karuna
Berichten: 90
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 7:30 pm

Bericht door Karuna »

Doodsbedreigingen?????

Karuna schreef:Ik schrijf dit niet om jou te pesten. Dat ligt ver van mijn bedoeling.
























































Ban me dan.... waar wacht je op?
"En zij, die gelovige mannen en vrouwen lastig vallen zonder dat dezen er schuld aan hebben, dragen voorzeker de schuld van laster en een openlijke zonde". Koran 33:58
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 5:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ik ben tegen een ban. Het geeft zielige figuren gewoon te veel eer.
Laat ze hier hun mening ventileren. Het FFI-team pareert ze wel.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ik ben ook tegen een ban. Dat speelt alleen maar het "slachtoffer" zijn in de kaart.
Hij is erop uit om een ban te krijgen. Gun hem dat aub niet.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Karuna
Berichten: 90
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 7:30 pm

Bericht door Karuna »

Ariel kan me niet bannen..... daar zal ze schuldgevoelens van over houden..
"En zij, die gelovige mannen en vrouwen lastig vallen zonder dat dezen er schuld aan hebben, dragen voorzeker de schuld van laster en een openlijke zonde". Koran 33:58
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Karuna schreef:Ariel kan me niet bannen..... daar zal ze schuldgevoelens van over houden..
Daar hebben kafir inderdaad wel eens last van. Jij kent het niet he?
Amorele atheistische nitwit
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 5:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Karuna schreef:Ariel kan me niet bannen..... daar zal ze schuldgevoelens van over houden..
Ik laat je nog even je zweten maroc.
Op dit moment krijgen onze lezers een prachtig beeld van jouw Islamitische zwarte ziel.
Dat wil ik onze lezers niet onthouden.

Jij laat op dit moment heel goed zien wat een ziekelijke religie Islam is.
We kunnen geen beter gratis propaganda materiaal krijgen, dan jouw zinloze,maar voor ons ook heel waardevolle infantiele Islamitische uitlatingen.

Je doet het heel goed jongen.
Ga nog even door.

Dreig nog even met de hel of zo, of gooi er nog even een “liefdevolle soera tegen aan.
Zoals deze…

Degenen die geloven en die zijn uitgeweken en die strijden op de Weg van Allah met hun bezittingen en hun levens zijn hoger in rang bij Allah. En zij zijn degenen die de overwinnaren zijn. (9:20)

Of deze…

Doodt hen; Allah zal hen zeker bestraffen door middel van jullie handen en Hij zal hen vernederen en Hij zal jullie helpen tegen hen en Hij zal de harten van een gelovig volk genezen. (9:14)

Ook leuk.

Strijdt dan (O Mohammad) op de Weg van Allah, jij wordt slechts voor jezelf aansprakelijk gesteld. En moedigt de gelovigen (tot de strijd) aan. Hopelijk zal Allah het geweld van degenen die ongelovig zijn teniet doen. En Allah is harder in geweld en harder in bestraffing. (4:84)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Naru
Berichten: 68
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 9:24 pm

Bericht door Naru »

Dit is allemaal jullie fout dat hij zo reageerd.. jullie maken hem kwaad, jullie halen het bloed onder zijn nagels vandaan. Karuna laat je niet gek maken.. als ik jou was zou ik hier niet meer terug komen. Hij is misschien degene die zijn excuses moet aanbienden, maar jullie ook!!!

JULLIE ZIJN GEEN HAAR BETER DAN HEM!!!
When your feeling down.. He is always there to lift you up.. Jesus loves you
Plaats reactie