De gefrustreerden!

Moderator: M

Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

De gefrustreerden!

Bericht door Maroc_21 »

De gefrusteerden komen op deze site bijeen om hun frustraties te uiten en te spotten over de aller volmaakte religie in de hoop dat mannenloze vrouwen en vrouwenloze mannen hun frustraties kwijt raken. Maar hun frustraties wordt met de dag erger en hun haat wrodt als maar erger. De gefrustreerde haatsmurfen zijn gefixeerd en gevallen de weg kwijt ofwel verbijsterd in gehechtheid der frustratie.

'O gij gefrustreerden! wanhoop niet want er is een middel tegen al jullie gehaat en frustraties. Maar een ding moge duidelijk verlicht worden ik ben niet meer bereid om haat met jullie te bedrijven. In de hel zult ge haat met elkaar bedrijven.

:)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Hoi Maroc,

Ik ben geen manloze vrouw, ik ben gehuwd en mijn man is een moslim.
Ik ben noch radeloos, noch gefrustreerd :lol: :lol: :lol: Heb alles wat ik moet hebben voorhanden thuis...jij ook ?

Ik krijg de indruk dat jij geen redelijke argumenten meer hebt, als je die al gehad hebt...

Nogmaals, voor de n-de keer : wij haten hier niemand !

Kan jij dat ook van jezelf zeggen ?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Is Maroc zijn pilletje vertgeten in te nemen...? :roll:
Amorele atheistische nitwit
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Ik heb een relatie.

Zonder relatie kan ik echter ook prima gelukkig zijn.
Maroc_21 schreef:De gefrusteerden komen op deze site bijeen om hun frustraties te uiten en te spotten over de aller volmaakte religie in de hoop dat mannenloze vrouwen en vrouwenloze mannen hun frustraties kwijt raken.
Ik denk dat er hier sprake is van projectie. Jij bent degene die begint over seksuele frustratie. Bovendien is niet gezegd dat iedereen op dit forum hetero is.

Vanwaar dat gescheld en dat gedreig met de hel, Maroc_21? Dat is gewoonlijk een teken dat iemand geen argumenten meer heeft en diens frustratie hierover kwijt moet.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Verliezen is moeilijk
De boom herken je aan zijn vruchten
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Eigenlijk sloeg bovenstaande niet op Monique, Linda noch op Dutch....

Ik had het over internet zombiesdie door hun zonden omgeven worden:

Maar waarom voelen jullie aangesproken?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Maroc_21 schreef:Eigenlijk sloeg bovenstaande niet op Monique, Linda noch op Dutch....

Ik had het over internet zombiesdie door hun zonden omgeven worden:

Maar waarom voelen jullie aangesproken?
Zie:
De gefrusteerden komen op deze site bijeen
Je zegt hier op deze site (= FFI).
Eenieder die geen moslim is in jouw ogen gefrustreerd.
m.a.w. Hoe kunnen kafir gebruikers van deze site zich NIET aangesproken voelen?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dan zal het wel op mij slaan.
Alleen, ik ben geen manloze vrouw, ik ben volgend jaar 40 jaar getrouwd, en wij ( mijn man en ik ) zijn heel gelukkig.
Ik haat niemand, en ........ :roll: schelden is een teken van zwakte Maroc.

Jij bent een zwak mannetje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Ja Maroc. Vrouwen houden niet van religieuze mannen. En gelijk hebben ze. Het is dat ik goed gestudeerd heb en een goede baan heb.
De boom herken je aan zijn vruchten
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Nee Ariel, ik denk toch dat hij mij bedoelt.
Ik ben namelijk "manloos"... in het geval van ongetrouwd zijnde.
Aangezien vrouwen enkel een "waarde" hebben wanneer ze getrouwd zijn (in de islam dan) ben ik in Marocs ogen "allemans bezit" en ik denk dat Maroc denkt dat dat vrij frustrerend voor mij moet zijn.

Maroc vergeet echter dat vrijheid voor mij het allerbelangrijkste "goed" is en zolang ik geen man tegenkom die daar rekening mee houdt en begrip voor heeft, ik mannen "gebruik" als speelgoed.
Een huwelijk in de betekenis van Maroc ? Nee dank je... dan liever dood.

Ik denk dat vrouwen zoals ik pas "gefrustreerd" zouden zijn wanneer we WEL getrouwd zouden zijn.
Aangezien Maroc zijn wereld ophoudt bij de laatste pagina van de koran kan hij verder niets begrijpen.
Hij weet niet beter.... laat maar gaan.
Amorele atheistische nitwit
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Monique schreef:Ik ben namelijk "manloos"...
Verbaast me niet :)

Afbeelding
mooie vrouw :)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Maroc_21 schreef:
Monique schreef:Ik ben namelijk "manloos"...
Verbaast me niet :)

Afbeelding
mooie vrouw :)
Met hoofddoek... :twisted:


Maar goed.... hieruit blijkt wel je gebrek aan diepgang en je hoge gehalte aan blaten.
geeft niet hoor... we wisten het al.
Amorele atheistische nitwit
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Monique is heel mooi en lief, en verstandig.
De boom herken je aan zijn vruchten
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Fijn, dat je het niet over ons had, maar waarom was je dan niet wat specifieker?
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Linda Danvers schreef:Fijn, dat je het niet over ons had, maar waarom was je dan niet wat specifieker?
Idd, maar hij zal het wel over mij hebben. Miss denkt hij da een zombie er zo uit ziet. :lol: :lol: :roll2:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Kan de auteur van onderstaande tekst opstaan?

Ya Rabbi, Ilahi, Ilaha esama-i wa al arth. La ilaha illa Anta. Allhouma arina 3azaibaka fi el-qawmi dhalimien. Allahouma men arada bil Islami sou-an fel 3anho la3nan kabira. Ya Rabbi la taz3al fil arthi lilkafirina diyara. Allahouma djamidi dima-a fi 3oroqie al ladhina youridouna bil Islami sou-an.

Allahouma Erham El Moslimien. Ya Rabbi nsouri el-Islama wa el Molimien. Waz3al kalimataka hiya el 3olya. Wakalimata adhalimien hiya soufla. Allhouma nsourna 3ala el-qaumi el kafirien. Ya Rabba el 3alimien, Ya Erhama rahimien.

Sobhanaka alahouma la ilaha ila Ant.
"Mijn heer, mijn god, god van hemel en aarde. Er is geen god behalve u. God laat ons uw straffen op het onrechtvaardige volk zien. God wie de islam kwaad wil doen vervloek hen met een grote vloek. Mijn heer dat er geen huizen overblijven op deze aarde voor de ongelovigen. God laat het bloed stollen in de aderen van diegenen die de islam kwaad willen doen. God wees barmhartig jegens de moslims. Mijn heer laat de islam en de gelovigen overwinnen. Uw woord is het hoogst en de woorden van de onrechtvaardigen zijn gemeen/smerig/laag. God laat ons het ongelovige volk overwinnen. De heer van deze aarde, de barmhartige, de genadevolle genadige god, er is geen god behalve u.".
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Speciaal voor Maroc: "Moeders Mooiste" in vol ornaat:

Afbeelding

:wink:
Amorele atheistische nitwit
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

gideong schreef:Monique is heel mooi en lief, en verstandig.
Dat ontken ik niet! alleen het verschil tussen mij en jou is dat jij het niet meent en ik wel...
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Mijn woorden :oops: ..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Chaimae schreef:Mijn woorden :oops: ..
:)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Maroc_21 schreef:
Chaimae schreef:Mijn woorden :oops: ..
:)

Waarom bent u niet online?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

stropke schreef:
Linda Danvers schreef:Fijn, dat je het niet over ons had, maar waarom was je dan niet wat specifieker?
Idd, maar hij zal het wel over mij hebben. Miss denkt hij da een zombie er zo uit ziet. :lol: :lol: :roll2:
als hij wilt weten hoe een zombie eruit ziet dan moet hij aan de pedo mohammed denken en de arabische imams die als zombies gekleed gaan.

verder geen commentaar.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

weda schreef:
stropke schreef:
Linda Danvers schreef:Fijn, dat je het niet over ons had, maar waarom was je dan niet wat specifieker?
Idd, maar hij zal het wel over mij hebben. Miss denkt hij da een zombie er zo uit ziet. :lol: :lol: :roll2:
als hij wilt weten hoe een zombie eruit ziet dan moet hij aan de pedo mohammed denken en de arabische imams die als zombies gekleed gaan.

verder geen commentaar.
Inderdaad verder geen commentaar ,beetje respect mag ook wel.


Pfffffffffffffffffff.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
weda schreef:
stropke schreef: Idd, maar hij zal het wel over mij hebben. Miss denkt hij da een zombie er zo uit ziet. :lol: :lol: :roll2:
als hij wilt weten hoe een zombie eruit ziet dan moet hij aan de pedo mohammed denken en de arabische imams die als zombies gekleed gaan.

verder geen commentaar.
Inderdaad verder geen commentaar ,beetje respect mag ook wel.


Pfffffffffffffffffff.
Jij snapt het echt niet he.......

Als ik iemand tegenkom van wie ik weet dat hij een pedofiel/moordenaar/verkrachter/veroveraar is, kortom een respexctloos iemand, toon ik GEEN respect.

Als ik door heb dat die profeet van jullie al deze kwalificaties bezit heb ik dus GEEN RESPECT VOOR EEN RESPECTLOOS IEMAND.

Je moet gewoon eerlijk zijn tegen jezelf.
Want de enige die jij loopt te belazeren is jezelf.
doordat je tegen jezelf niet eerlijk bent.

Maar ga gewoon door met je leven te verwoesten.
Ga gewoon door met luisteren naar zombies als maroc.
Ga gewoon door met geloven in die pedofeet.

MAAR VAL MIJ LATER NOOIT LASTIG ALS BLIJKT DAT WIJ OP DIT FORUM TOCH EEN IETSEPIETJE GELIJK HEBBEN
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

beste chaimae,
ik heb respect voor goede (nobele) mensen. het maakt mij niet uit of ze zwart, bruin, geel, blank of wat dan ook zijn. van goede mensen heb je geen last. helaas is mohammed geen goed voorbeeld en heb daarom ook GEEN ENKELE respect voor hem.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Plaats reactie