De gefrustreerden!

Moderator: M

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Thomas schreef:
Chaimae schreef:
weda schreef: als hij wilt weten hoe een zombie eruit ziet dan moet hij aan de pedo mohammed denken en de arabische imams die als zombies gekleed gaan.

verder geen commentaar.
Inderdaad verder geen commentaar ,beetje respect mag ook wel.


Pfffffffffffffffffff.
Jij snapt het echt niet he.......

Als ik iemand tegenkom van wie ik weet dat hij een pedofiel/moordenaar/verkrachter/veroveraar is, kortom een respexctloos iemand, toon ik GEEN respect.

Als ik door heb dat die profeet van jullie al deze kwalificaties bezit heb ik dus GEEN RESPECT VOOR EEN RESPECTLOOS IEMAND.

Je moet gewoon eerlijk zijn tegen jezelf.
Want de enige die jij loopt te belazeren is jezelf.
doordat je tegen jezelf niet eerlijk bent.

Maar ga gewoon door met je leven te verwoesten.
Ga gewoon door met luisteren naar zombies als maroc.
Ga gewoon door met geloven in die pedofeet.

MAAR VAL MIJ LATER NOOIT LASTIG ALS BLIJKT DAT WIJ OP DIT FORUM TOCH EEN IETSEPIETJE GELIJK HEBBEN

Respect, geloof je hetzelf.

Jullie tonen geen respect voor de islam noch voor Mohammed,vzmh

Maroc is trouwens een lieve jongen heb hem meerdere malen gesproken , een schat van een jongen.

:oops:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

weda schreef:beste chaimae,
ik heb respect voor goede (nobele) mensen. het maakt mij niet uit of ze zwart, bruin, geel, blank of wat dan ook zijn. van goede mensen heb je geen last. helaas is mohammed geen goed voorbeeld en heb daarom ook GEEN ENKELE respect voor hem.

Je kent Mohammed, vzmh geeneens en je zal hem ook nooit leren kennen.

Hoe kan je nou oordelen over iemand die je niet eens kent.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Je kent Mohammed, vzmh geeneens en je zal hem ook nooit leren kennen.

Hoe kan je nou oordelen over iemand die je niet eens kent.
Ik ken Hitler ook niet persoonlijk, maar toch weet ik dat hij geen lieverdje was.
Waarschijnlijk was Hitler voor zijn vrienden een heel aardige kerel, en heeft hij goede eigenschappen gehad, maar Joden werden wel vervolgd en vermoord door hem.

Hoe ken jij Mohammed? Ken jij hem persoonlijk?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef: Je kent Mohammed, vzmh geeneens en je zal hem ook nooit leren kennen.

Hoe kan je nou oordelen over iemand die je niet eens kent.
Ik ken Hitler ook niet persoonlijk, maar toch weet ik dat hij geen lieverdje was.
Waarschijnlijk was Hitler voor zijn vrienden een heel aardige kerel, en heeft hij goede eigenschappen gehad, maar Joden werden wel vervolgd en vermoord door hem.

Hoe ken jij Mohammed? Ken jij hem persoonlijk?
\


Nee :oops:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Chaimae schreef:
Ariel schreef:
Chaimae schreef: Je kent Mohammed, vzmh geeneens en je zal hem ook nooit leren kennen.

Hoe kan je nou oordelen over iemand die je niet eens kent.
Ik ken Hitler ook niet persoonlijk, maar toch weet ik dat hij geen lieverdje was.
Waarschijnlijk was Hitler voor zijn vrienden een heel aardige kerel, en heeft hij goede eigenschappen gehad, maar Joden werden wel vervolgd en vermoord door hem.

Hoe ken jij Mohammed? Ken jij hem persoonlijk?
\


Nee :oops:
Chaimae, als je eens veel tijd hebt ... lees dan eens deze studie :wink:

http://users.skynet.be/sky50779/mohammed%201.htm
Laatst gewijzigd door sprot op ma okt 30, 2006 5:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

sprot schreef:
Chaimae schreef:
Ariel schreef: Ik ken Hitler ook niet persoonlijk, maar toch weet ik dat hij geen lieverdje was.
Waarschijnlijk was Hitler voor zijn vrienden een heel aardige kerel, en heeft hij goede eigenschappen gehad, maar Joden werden wel vervolgd en vermoord door hem.

Hoe ken jij Mohammed? Ken jij hem persoonlijk?
\


Nee :oops:
Chaimae, als je eens veel tijd hebt ... lees dan eens deze studie :wink:


Zal ik doen, ga binnekort ook beginnen met het lezen van de bijbel.
http://users.skynet.be/sky50779/mohammed%201.htm
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef: Maroc is trouwens een lieve jongen heb hem meerdere malen gesproken , een schat van een jongen.

:oops:
Hij is best niet slecht. Maar zijn gedrag verschilt zeer sterk naargelang je moslims, niet-moslim, moslim-criticus of -o wee- ex-moslim bent.

Ik zie dat hij bepaalde mensen hier gefrustreerd noemt, maar wie wordt emotioneel als je iets verkeerds zegt. Met als summum de ware 'vloek' die hij hier probeerde uit te spreken.

Weet je nog?
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=5540

Maroc jongen, hou op met forum leden uit te schelden.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Jij hebt nu eenmaal een ander beeld van Mohammed dan wij Chaimae.
Jij hebt thuis altijd gehoord en geleerd dat Mohammed de beste onder de mensen was, en jou werden wellicht mooie verhalen verteld over jullie profeet.
Wij zijn niet opgegroeid met deze verhalen, en wij veel hadiths gelezen waaruit blijkt dat al die mooie met suiker bekleden verhalen niet klopte en dat Mohammed heel veel verkeerde dingen in zijn leven gedaan heeft.
Hij vermoorde mensen die het niet met hem eens waren.
Ik wil best deze verhalen wel eens voor je opzoeken als je daar behoefte aan hebt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Jij hebt nu eenmaal een ander beeld van Mohammed dan wij Chaimae.
Jij hebt thuis altijd gehoord en geleerd dat Mohammed de beste onder de mensen was, en jou werden wellicht mooie verhalen verteld over jullie profeet.
Wij zijn niet opgegroeid met deze verhalen, en wij veel hadiths gelezen waaruit blijkt dat al die mooie met suiker bekleden verhalen niet klopte en dat Mohammed heel veel verkeerde dingen in zijn leven gedaan heeft.
Hij vermoorde mensen die het niet met hem eens waren.
Ik wil best deze verhalen wel eens voor je opzoeken als je daar behoefte aan hebt.

Ik ben niet islamitisch opgevoed, heb wel de islamitsiche normen en waarden meegekregen.

Mijn zusje en broertje kennen de sheheda niet eens, dus dan ben je in feite geen moslim.

Graag, zou het wel eens willen lezen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou meisje...
Nou hoop ik dat je deze pagina even gaat lezen.

Hier volgt een reeks misdaden van Nohammed.

De moord op Ka’b bin Ashraf
Ka’b bin Ashraf schreef spotverzen oner de profeet.

De moord op Aboe Rafi .
Aboe Rafi kwetste Allah’s Apostel.

De poging tot moord op Aboe Soefjaan.
Ik vermoed dat Mohammed zelf niet wist waarom deze man de wereld uit moest.

De moord op al-Aswad
Al-Aswad werd omgebracht omdat hij beweerde dat hij een profeet was nadat hij uit de Choebaanse grot kwam

De moord op Chalid b. Soefjaan
Mohammed zei dat een woord hem bereikt had dat Chalid b. Soefjaan een macht aan het verzamelen was om Mohammed aan te vallen.

De moord op Joesair b. Rizam

De moord op de hoofdman van Doema

enzovoort, enzovoort..
En dan zijn er nog al die andere mensen die gedood zijn alleen maar omdat ze geen Moslim wilde worden.
http://www.answering-islam.de/Main////D ... hammed.htm
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Als je op deze link clickt dan zul je mijn reakties lezen inzake bovenstaande.

Verder vind dat sommige mensen (die een levenswerk van schijnen te maken) moeten ophouden met het halen van verzen en hadiths die ze niet begrijpen. Op zich heb ik daar geen moeite mee! Ik zeg dat alleen omdat medelijde heb met jullie. Ik denk dat iemand die alleen op zoek is op internet naar negatieve (in zijn beleving negatief) over anderen zelf geen gelukkig leven zal kennen.

Mensen alstublieft laat het misleiden van moslims en moslims bespotten aan de duivel over. Wij kunnen hem wel aan. Volg zijn voetsporen niet! Hij misbruikt jullie dag en nacht.

Ik wil jullie slechts redden.

Maar het is aan jullie,

groetjes,
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Zit er een dubbele bodem in deze hadith Maroc.
Ik lees wat ik lees.
Deze hadits zijn opgeschreven door zijn volgelingen, en ze vertellen dus wat mohammed gedaan heeft in zijn leven.
Waarschijnlijk waren de mensen die deze verhalen vertelde trots op hun profeet, en was er geen reden om te liegen.
Je kan deze hadith niet negeren.
Zo is het beschreven, en zo is het gebeurd.

Ik geloof dat je zenuwachtig word door wat er geschreven staat in de hadith, en je bent nog banger dat moslims die deze site bezoeken hun hoofd gebruiken en zelf hun conclusie gaan trekken.

Hoe je het ook draait of keert... Mohammed was een rover, pedo, moordenaar, what ever, en geen voorbeeld voor de mensheid.
Hij was in ieder geval geen profeet van de ware God.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: De gefrustreerden!

Bericht door Iznogoodh »

Maroc_21 schreef:De gefrusteerden komen op deze site bijeen om hun frustraties te uiten en te spotten over de aller volmaakte religie in de hoop dat mannenloze vrouwen en vrouwenloze mannen hun frustraties kwijt raken. Maar hun frustraties wordt met de dag erger en hun haat wrodt als maar erger. De gefrustreerde haatsmurfen zijn gefixeerd en gevallen de weg kwijt ofwel verbijsterd in gehechtheid der frustratie.

'O gij gefrustreerden! wanhoop niet want er is een middel tegen al jullie gehaat en frustraties. Maar een ding moge duidelijk verlicht worden ik ben niet meer bereid om haat met jullie te bedrijven. In de hel zult ge haat met elkaar bedrijven.

:)
Hee, is die eikel weer terug?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: De gefrustreerden!

Bericht door Thomas »

Iznogoodh schreef:
Maroc_21 schreef:De gefrusteerden komen op deze site bijeen om hun frustraties te uiten en te spotten over de aller volmaakte religie in de hoop dat mannenloze vrouwen en vrouwenloze mannen hun frustraties kwijt raken. Maar hun frustraties wordt met de dag erger en hun haat wrodt als maar erger. De gefrustreerde haatsmurfen zijn gefixeerd en gevallen de weg kwijt ofwel verbijsterd in gehechtheid der frustratie.

'O gij gefrustreerden! wanhoop niet want er is een middel tegen al jullie gehaat en frustraties. Maar een ding moge duidelijk verlicht worden ik ben niet meer bereid om haat met jullie te bedrijven. In de hel zult ge haat met elkaar bedrijven.

:)
Hee, is die eikel weer terug?
Eikels groeien aan bomen.
En in de herfst donderen ze met luid geraas eruit.

Kleintjes maken weinig herrie, maar die grote..........
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Bericht door Peter Louter »

Maroc, je weerlegt niets
Je stelt alleen maar dat het slecht afloopt met mensen die de profeet bespotten.
Dat is een ongezonde reactie.
Hoewel verkondigers in hun persoonlijk leven wel vaker achterbleven bij wat ze verkondigden, maakte mohammed het wel erg bont. Zijn leven is een slecht voorbeeld dat geen navolging verdient.
Alleen krampachtig geloven maakt blind voor feiten.
Jij die ons zo graag waarschuwt, zij op jouw beurt gewaarschuwd.
Krampachtig geloven leidt na de euforische fase onvermijdelijk tot derpressie.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: De gefrustreerden!

Bericht door Iznogoodh »

Thomas schreef:
Iznogoodh schreef:
Maroc_21 schreef:De gefrusteerden komen op deze site bijeen om hun frustraties te uiten en te spotten over de aller volmaakte religie in de hoop dat mannenloze vrouwen en vrouwenloze mannen hun frustraties kwijt raken. Maar hun frustraties wordt met de dag erger en hun haat wrodt als maar erger. De gefrustreerde haatsmurfen zijn gefixeerd en gevallen de weg kwijt ofwel verbijsterd in gehechtheid der frustratie.

'O gij gefrustreerden! wanhoop niet want er is een middel tegen al jullie gehaat en frustraties. Maar een ding moge duidelijk verlicht worden ik ben niet meer bereid om haat met jullie te bedrijven. In de hel zult ge haat met elkaar bedrijven.

:)
Hee, is die eikel weer terug?
Eikels groeien aan bomen.
En in de herfst donderen ze met luid geraas eruit.

Kleintjes maken weinig herrie, maar die grote..........
Sinds de dag dat hij merkte dat zijn boodschap over de superioriteit van de Islam niet aansloeg op deze site, is Maroc_21 bezig geweest om te zieken en discussies kapot te maken. Soms even doen hij alsof hij je mening serieus neemt en als je dan denkt dat je contact hebt, patsboem, slaat hij toe en laat hij merken dat je voor hem maar een ongelovige bent die hij naar believen voor de gek houdt. De waarheid interesseert hem niets, hij is er als intellectuele luiaard niet toe genegen die te zoeken. Dat je zijn idiote fastfoodidee van de waarheid niet direct omarmt, dat pikt hij echter niet.
Als ik en die klootzak alleen op dit forum waren, zou ik hem van 's morgens vroeg tot 's avonds laat uitkafferen want hij verdient geen respect. Hij is niet meer dan een fanatieke, religieuze klootzak, van het soort dat de Islamitische traditie in ongekende aantallen heeft weten voort te brengen.
Helaas nemen mensen hier hem nog steeds serieus.
Laatst gewijzigd door Iznogoodh op do nov 02, 2006 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Een wolf in schaapskleren, zoals Maroc hoort thuis op elk Forum. Elke keer als hij het niet kan laten van zijn tanden te laten zien, maakt dat de Islamitische wolvenaard ontmaskerd wordt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: De gefrustreerden!

Bericht door Thomas »

Iznogoodh schreef:
Thomas schreef:
Iznogoodh schreef:Hee, is die eikel weer terug?
Eikels groeien aan bomen.
En in de herfst donderen ze met luid geraas eruit.

Kleintjes maken weinig herrie, maar die grote..........
Sinds de dag dat hij merkte dat zijn boodschap over de superioriteit van de Islam niet aansloeg op deze site, is Maroc_21 bezig geweest om te zieken en discussies kapot te maken. Soms even doen hij alsof hij je mening serieus neemt en als je dan denkt dat je contact hebt, patsboem, slaat hij toe en laat hij merken dat je voor hem maar een ongelovige bent die hij naar believen voor de gek houdt. De waarheid interesseert hem niets, hij is er als intellectuele luiaard niet toe genegen die te zoeken. Dat je zijn idiote fastfoodidee van de waarheid niet direct omarmt, dat pikt hij echter niet.
Als ik en die klootzak alleen op dit forum waren, zou ik hem van 's morgens vroeg tot 's avonds laat uitkafferen want hij verdient geen respect. Hij is niet meer dan een fanatieke, religieuze klootzak, van het soort dat de Islamitische traditie in ongekende aantallen heeft weten voort te brengen.
Helaas nemen mensen hier hem nog steeds serieus.
Beetje negeren en een beetje uitschelden.
Meer aandacht hoeft hij niet te verwachten van mij.
Verder heb je het grootste gelijk van de wereld Iznogoodh
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Plaats reactie