De hypocrisie van 'De Waarheid'..

Moderator: M

Plaats reactie
Lodewijk Nasser
Contacteer:

De hypocrisie van 'De Waarheid'..

Bericht door Lodewijk Nasser »

Citaten van Mijnheer 'De Waarheid':

(..) Maar jij zegt dat Saudie-arabië een zeer racistische land is, maar dat is Nederland in mijn ogen ook.

Hoe zal dat toch komen?

(..) Is het omdat je ontmaagde wilde worden door een zwarte neger met grote lippen, of was je ontevreden met de opvoeding van je ouders?

Ik denk gewoon dat je gefrustreerd bent omdat je geen man kunt krijgen, en alleen maar onbesneden kaaskoppen kunt krijgen
!
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)

Thomas

Re: De hypocrisie van 'De Waarheid'..

Bericht door Thomas »

Lodewijk Nasser schreef:Citaten van Mijnheer 'De Waarheid':

(..) Maar jij zegt dat Saudie-arabië een zeer racistische land is, maar dat is Nederland in mijn ogen ook.

Hoe zal dat toch komen?

(..) Is het omdat je ontmaagde wilde worden door een zwarte neger met grote lippen, of was je ontevreden met de opvoeding van je ouders?

Ik denk gewoon dat je gefrustreerd bent omdat je geen man kunt krijgen, en alleen maar onbesneden kaaskoppen kunt krijgen
!
We hebben al wat meegemaakt met hem en zijn vriendjes.
Maar dit is toch wel the limit........

Ik ben nog steeds voorstander van een BAN......

Met vr.gr.

Thomas

PS Zou er iets fout zijn gegaan tijdens zijn opvoeding???
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Linda Danvers

Bericht door Linda Danvers »

Lodewijk, zou je links aan je citataten willen toevoegen? Dan kan een ieder de uitspraken van de Waarheid in context lezen.

iqra

Bericht door iqra »

heel mooi gezegd Linda.

Maroc_21

Bericht door Maroc_21 »

Soms vraag ik me af of je een leven hebt Lodewijk?

Ik zie namelijk in beide de uitspraken van De Waarheid geen enkel wat jij noemt "hypocriet"...

Leg me uit wat je in bovenstaande hypocriet aan vindt? Weet je wel wat hypocriet betekent???

Hypocriet ben je wanneer je dingen zegt die je niet meent.

Let op de uitspraak:

Het woordje "ook" spreekt boekdelen. Bovendien vindt De Waarheid dat..Er is niets hypocriets aan wat hij vindt. Er wordt namelijk gezegd "in mijn ogen"...

Ook in de andere uitspraak bemerk ik niets hypocriets.....

Get a life...
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)

Linda Danvers

Bericht door Linda Danvers »

Het is wel hypocriet om over racisme te klagen en dan een dergelijke uitspraak te doen.
Is het omdat je ontmaagde wilde worden door een zwarte neger met grote lippen, of was je ontevreden met de opvoeding van je ouders?

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=5701
Als je geen deel van de oplossing bent, ben je deel van het probleem.

Als de Waarheid dit echt aan Nadia heeft geschreven dan zal hij de wereld moeten verbeteren door met zichzelf te beginnen.

nadia

Bericht door nadia »

Linda Danvers schreef:Het is wel hypocriet om over racisme te klagen en dan een dergelijke uitspraak te doen.
Is het omdat je ontmaagde wilde worden door een zwarte neger met grote lippen, of was je ontevreden met de opvoeding van je ouders?

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=5701
Als je geen deel van de oplossing bent, ben je deel van het probleem.

Als de Waarheid dit echt aan Nadia heeft geschreven dan zal hij de wereld moeten verbeteren door met zichzelf te beginnen.
beste linda,

wat ik hier op de forum (zie jou link) geplaatst heb kwam ECHT bij mij binnen via pm.
Als hij een normaal pm had gestuurd dan had ik zijn mailtje niet publiekelijk gemaakt.

jammer genoeg heeft dhr waardheid na het sturen van de mails never en nooit mij enige verklaring gegeven, jammer dat hij doet alsof zijn neus bloeid en iemand die mij zo'n mailtje stuurt is voor mij meteen afgedaan.

liefs nadia.

Iznogoodh

Bericht door Iznogoodh »

Maroc_21 schreef:Soms vraag ik me af of je een leven hebt Lodewijk?

Ik zie namelijk in beide de uitspraken van De Waarheid geen enkel wat jij noemt "hypocriet"...

Leg me uit wat je in bovenstaande hypocriet aan vindt? Weet je wel wat hypocriet betekent???

Hypocriet ben je wanneer je dingen zegt die je niet meent.

Let op de uitspraak:

Het woordje "ook" spreekt boekdelen. Bovendien vindt De Waarheid dat..Er is niets hypocriets aan wat hij vindt. Er wordt namelijk gezegd "in mijn ogen"...

Ook in de andere uitspraak bemerk ik niets hypocriets.....

Get a life...
Ben je weer terug, gedrocht?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Lodewijk Nasser
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

En de Waarheid is slaat weereens toe?

Moge Allaah je vervloeken vieze hoertje!

Hoeveel negers hebben je nu al gehad straathoertje!

Wil je zien of ik ballen heb, stuur mij je adres op en je zult zien ******* bitch...Ik heb het nu gehad met jouw ******* heroïnehoertje.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)

Plaats reactie