Discriminatie

Moderator: M

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Dec 17, 2006 6:33 pm

Chaimae schreef:
Ariel schreef:Hoevaak per dag bedank jij je ouders voor het leven dat ze je gegeven hebben, en voor de opleiding die ze je laten volgen, en voor het geld dat je krijgt, en je kleding en voedsel?
Willen jou ouders dat jij vijf keer per dag je gat in de hoogte steekt om hun te bedanken?

Dat heeft Allah mij geschonken, en ja mijn ouders zien me heel grag 5 keer per dag knielen voor mn heer.

Ben in de zomervakntie 6 weken gestopt met bidden, nou mijn vader had me een tijdje genegeerd en was boos.

Je leest weer niet Chaimae.
Ik heb het over je ouders bedanken.
Als jij je ouders niet zou hebben, en niemand zou zich over je ontfermen dan had jij niks aan Allah.
Dan zou jij op de straat leven, zonder eten, zonder kleren, zonder iets.
Het zijn dus je ouders waar jij je voor neer moet buigen om ze te bedanken.
Of willen je ouders dat niet .
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ketter

Berichtdoor Ketter » Zo Dec 17, 2006 6:33 pm

Chaimae schreef:
Ariel schreef:Heb je daar bewijs voor dat jou God bestaat?

Nee die heb ik niet, maar heb jij bewijs dat Mijn God niet bestaat?

Ik kan niet bewijzen dat God niet bestaat.

Ik kan wel bewijzen dat jouw god niet bestaat, voorbeeldje van zo'n bewijs:
Koran 067.005
YUSUFALI: And we have, (from of old), adorned the lowest heaven with Lamps, and We have made such (Lamps) (as) missiles to drive away the Evil Ones, and have prepared for them the Penalty of the Blazing Fire.
PICKTHAL: And verily We have beautified the world's heaven with lamps, and We have made them missiles for the devils, and for them We have prepared the doom of flame.
SHAKIR: And certainly We have adorned this lower heaven with lamps and We have made these missiles for the Shaitans, and We have prepared for them the chastisement of burning.

Fouten tegen de wetenschap:
- Sterren staat niet in de nabije hemel.
- Sterren zijn geen raketten om duivels te verdrijven.

En ik kan zo wel doorgaan, hoor.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Dec 17, 2006 6:33 pm

Ariel schreef:
Chaimae schreef:
Ariel schreef:Hoevaak per dag bedank jij je ouders voor het leven dat ze je gegeven hebben, en voor de opleiding die ze je laten volgen, en voor het geld dat je krijgt, en je kleding en voedsel?
Willen jou ouders dat jij vijf keer per dag je gat in de hoogte steekt om hun te bedanken?

Dat heeft Allah mij geschonken, en ja mijn ouders zien me heel grag 5 keer per dag knielen voor mn heer.

Ben in de zomervakntie 6 weken gestopt met bidden, nou mijn vader had me een tijdje genegeerd en was boos.

Je leest weer niet Chaimae.
Ik heb het over je ouders bedanken.
Als jij je ouders niet zou hebben, en niemand zou zich over je ontfermen dan had jij niks aan Allah.
Dan zou jij op de straat leven, zonder eten, zonder kleren, zonder iets.
Het zijn dus je ouders waar jij je voor neer moet buigen om ze te bedanken.
Of willen je ouders dat niet .

Tuurlijk willen mijn ouders dat wel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Dec 17, 2006 6:36 pm

Jouw ouders verlangen van jou dat je ze vijf keer per dag bedankt en voor hun voeten valt .
Mmmmmmmmmm.
Waarom geloof ik dit niet...
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

sprot

Berichtdoor sprot » Zo Dec 17, 2006 7:19 pm

Chaimae schreef:

En wie heeft het leven geschonken aan andere gelovigen ?? Of aan ongelovigen ??
Bij mijn weten heef mijn vader eens op een nacht mijn moeder 'dicht' bij zich genomen ...... Hij had 'wriemeling' in zijn goddelijk instrument ! :lol:
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

sprot

Berichtdoor sprot » Zo Dec 17, 2006 7:24 pm

ge·lo·ven1 (onov.ww.)
1 er vast van overtuigd zijn dat iem. of iets niet alleen in de verbeelding, maar in werkelijkheid bestaat
2 gelovig zijn

ge·lo·ven2 (ov.ww.)
1 vertrouwen stellen in
2 (iets) op gezag van een ander als waar beschouwen => aannemen, geloof hechten aan iets
3 menen, aannemen => vermoeden

ge·lo·ven in (ww.)
1 vast vertrouwen op

Bron: Vandale.nl
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste

Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)

Sapere aude!

In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Dec 17, 2006 7:29 pm

Chaimae schreef:Mocht Amerika een bom gooien op Mekka, dan kan ik je garanderen dat er dan een 3e wereldoorlog zou ontstaan, logisch he.

Ik heb daarnet vergeten om deze uitspraak van jou te beantwooden.
Dat wil ik alsnog doen.

Lieverd.. of er een bom gegooid word of niet.
Een derde wereld oorlog zal er komen en Islam zal daar de schuldige van zijn.
Ik ben bang voor de generatie van mijn kinderen, kleinkinderen, en ik ben ook bang voor jou.
Als Islam niet vernietigd word, of zal veranderen dan gaat er nog meer bloed vloeien.

Geloof me.

vriendelijke groet.
Ariel.

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Dec 17, 2006 8:15 pm

Mocht Amerika een bom gooien op Mekka, dan kan ik je garanderen dat er dan een 3e wereldoorlog zou ontstaan, logisch he.

1) WOIII is voorbij, was de koude oorlog.

2) WOIV is op ons reeds afgeroepen door de Moslims.

Op het ogenblik noemen wij dat nog "Oorlog tegen terrorisme", omdat we dit dispuut op een zo vredevol mogelijke manier willen oplossen. Met diplomatie en enkel uitschakeling van de kern vanwaar de oorlogsideologie komt.

In feite getuigt onze handelswijze tot nu toe van veel meer liefde voor de moslims dan Allah voor zijn aanbidders toont.

Zij krijgen medische hulp, ontwikelingshulp, economische hulp. Alle hulp die je maar kan wensen om een stabiele maatschappij uit te bouwen. Zij hebben hier geen respekt voor en maken alles zo snel mogelijk kapot.

ALs New Orleans door een vloedgolf geraakt wordt, roepen de Moslims: verdiende straf van Allah. Als Pakistan en Iran door aardbevingen geteisterd worden zenden wij noodhulp, voeding, medicijnen en noodwoningen.

De meeste Moslimlanden zwemmen in oliedollars. Met een beetje minder corruptie zou het geen probleem zijn in zelfhulp te investeren. Olie gaat bij uitvoer 70X de productieprijs. Geen enkel mineraal kent zulke hoge winstmarges.

Wat doen Moslims: ZIJ VERKLAREN ONS WOIV.

Mochten Moslims dit niet weten.
Het doel van oorlog is door vernietiging van alle infrastruktuur, industrie, steden, wegen en het platleggen van alles wat in het land rechtstaat.
Oorlog is ook het decimeren van de vijandelijke legers en ieder die de wapens opneemt.
Oorlog heeft evenals fysische ook psychologische doelen. De bedoeling van oorlog is het toebrengen van de ultieme vernedering aan ieder lid van de tegenpartij.
Als de bevolking uit de laatste platgelegde puinen komt gekropen, gooi je er nog eens een tapijt bommen bovenop. Dat de vernedering zeker onoverkoombaar is.
Eens zover stuur je een landleger, onderwijs je hun in het feit dat het hun eigen schuld is. Dat desondanks alle kansen die zij gekregen hebben, ons geen andere keus hebben gelaten.

Als die oorlog die de Moslims tegen ons verklaard hebben werkelijk uitbreekt, hebben zij geen schijn van kans. Is de vernietiging en het voor decennia onbetreedbaar maken van Mekka een eerste stap van vernedering, die mogelijk het einde van deze oorlog kan bespoedigen.

Op het ogenblik zijn het enkel de Moslims die oorlog willen. Wees als Moslim dan niet geshockeerd als je door ons de prijs die je uiteindelijk zal moeten betalen voor je daden hoor uitspreken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Dec 17, 2006 8:19 pm

Over het bordeel Mekka.
Elke keer als er een tijdelijk huwelijk uitgesproken wordt, is de enige die zeker is van betaling De IMAM.
Dit feit maakt van alle Imams de grootst georganiseerde groep pooiers ter wereld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Miep

Berichtdoor Miep » Ma Dec 18, 2006 12:45 am

Hoi Ariel,

Allemaal waar, maar waarom zei ik die regel(typte :wink: )?

Omdat ik eigenlijk mijzelf en mijn mede niet moslims niet beter beschouw als hun.
Alleen wij weten beter,maar dat maakt ons niet beter.

Het is een valse religie. Alleen al dat ze een steen of plek of wat het dan ook mag zijn,aanbidden of vereren. Iets wat al bestond voor dat Mohammed zijn gemixte religie aan de man dwong.

Ik weet dat zij leren te haten ,vanuit de koran. Eigenlijk was hij een dief(mohammed),hij stal van de joden en de christenen.En daarna veracht hij ze.Beetje tegenstrijdig.

Laat ik nou maar stoppen,ik wil altijd veel typen ,maar gaat dan het topic te buiten. :prop:

Groetjes Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.

alifaa

Berichtdoor alifaa » Ma Dec 18, 2006 12:58 am

BFA schreef:
Mocht Amerika een bom gooien op Mekka, dan kan ik je garanderen dat er dan een 3e wereldoorlog zou ontstaan, logisch he.

1) WOIII is voorbij, was de koude oorlog.

2) WOIV is op ons reeds afgeroepen door de Moslims.

Op het ogenblik noemen wij dat nog "Oorlog tegen terrorisme", omdat we dit dispuut op een zo vredevol mogelijke manier willen oplossen. Met diplomatie en enkel uitschakeling van de kern vanwaar de oorlogsideologie komt.

In feite getuigt onze handelswijze tot nu toe van veel meer liefde voor de moslims dan Allah voor zijn aanbidders toont.

Zij krijgen medische hulp, ontwikelingshulp, economische hulp. Alle hulp die je maar kan wensen om een stabiele maatschappij uit te bouwen. Zij hebben hier geen respekt voor en maken alles zo snel mogelijk kapot.

ALs New Orleans door een vloedgolf geraakt wordt, roepen de Moslims: verdiende straf van Allah. Als Pakistan en Iran door aardbevingen geteisterd worden zenden wij noodhulp, voeding, medicijnen en noodwoningen.

De meeste Moslimlanden zwemmen in oliedollars. Met een beetje minder corruptie zou het geen probleem zijn in zelfhulp te investeren. Olie gaat bij uitvoer 70X de productieprijs. Geen enkel mineraal kent zulke hoge winstmarges.

Wat doen Moslims: ZIJ VERKLAREN ONS WOIV.

Mochten Moslims dit niet weten.
Het doel van oorlog is door vernietiging van alle infrastruktuur, industrie, steden, wegen en het platleggen van alles wat in het land rechtstaat.
Oorlog is ook het decimeren van de vijandelijke legers en ieder die de wapens opneemt.
Oorlog heeft evenals fysische ook psychologische doelen. De bedoeling van oorlog is het toebrengen van de ultieme vernedering aan ieder lid van de tegenpartij.
Als de bevolking uit de laatste platgelegde puinen komt gekropen, gooi je er nog eens een tapijt bommen bovenop. Dat de vernedering zeker onoverkoombaar is.
Eens zover stuur je een landleger, onderwijs je hun in het feit dat het hun eigen schuld is. Dat desondanks alle kansen die zij gekregen hebben, ons geen andere keus hebben gelaten.

Als die oorlog die de Moslims tegen ons verklaard hebben werkelijk uitbreekt, hebben zij geen schijn van kans. Is de vernietiging en het voor decennia onbetreedbaar maken van Mekka een eerste stap van vernedering, die mogelijk het einde van deze oorlog kan bespoedigen.

Op het ogenblik zijn het enkel de Moslims die oorlog willen. Wees als Moslim dan niet geshockeerd als je door ons de prijs die je uiteindelijk zal moeten betalen voor je daden hoor uitspreken.

Geweldig goed neergezet, een hele goede overdenker, alleen ben ik bang dat je betreft de moslims tegen een concrete betonnen muur praat, dit gaat er bij hun niet in en dat is nou juist zo jammer!
Moslims gebruiken geen logica of rede, helaas, zucht..... :?
Sommige geloven dat ze geloven, anderen geloven dat ze niet geloven!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Dec 18, 2006 12:58 am

Gelukkig dat jij het gevaar kent van deze gevaarlijke religie habibti
Vertel het aan iedereen die het horen wil.

Maar er zijn in Nederland nog zoveel mensen die het gevaar niet zien. Die denken dat Islam gewoon een religie is zoals bijvoorbeeld het Christendom.
Voor deze mensen die ook deze site lezen moest ik wel even een reactie op jouw post geven.
Het was geen kritiek op jou.

En je mag zoveel als je wilt schrijven op dit forum. Het maakt niet uit of we afdwalen.

Vriendelijke groet.
Ariel.

Miep

Berichtdoor Miep » Ma Dec 18, 2006 1:00 am

Oeps ,na mij 1e bericht in dit topic zijn er al veel geplaatst zeg.

:wacko:

Maar goed, we komen er wel uit. :wink:

habibti

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Dec 18, 2006 1:04 am

habibti schreef:Oeps ,na mij 1e bericht in dit topic zijn er al veel geplaatst zeg.

:wacko:

Maar goed, we komen er wel uit. :wink:

habibti

Tja... :D Als onze kleine meid Chaimae eenmaal aan het posten gaat, dan is een topic zo zes pagina's verder.

Miep

Berichtdoor Miep » Ma Dec 18, 2006 1:24 am

Ok Ariel,bedankt.

Maar laten we vooral niet vergeten dat de meeste moslims in deze religie geboren en opgegroeid zijn.
Er moet een wonder gebeuren ,willen ze het inzien.
Eigenlijk is dat nodig voor ieder mens. Al zou niet iedereen met mij dat eens zijn.

En dan wil ik toch even reageren op het feit dat God wel Chamieua(sorry als ik het verkeerd typ!) ouders en eten en een dak boven haar hoofd en noem maar op, gegeven heeft.

En 5 keer bidden is niet verkeerd,maar dat 5 keer bidden gaat als slaafse vrees.En God wil het hart. En Hij ziet het hart aan ,niet wie het is.

Het zelfde geld voor mij. Ik kan wel netjes 2 keer op zondag naar de kerk gaan,maar dat brengt mij niet in de hemel.Ik kan christen zijn,maar dan nog kan ik onbekeerd sterven. De kerk is er om de mens,niet de mens om de kerk.
Ik zie de islam als een slaafse godsdienst.
En ik wil je niet op je hart trappen (ff spieken naar je naam,kan het niet nog een keer fout typen :wink: )Chaimae,maar heb het beste met je voor. Zonder de Borg(Christus)zijn wij verloren.

De duivel heeft geprobeerd de Messias(Christus, de Zoon van God) Zijn geboorte te voorkomen;

denk aan farao ten tijde van Mozes.de jongetjes werden in de rivier De Nijl gegooid, om dat geslacht uit te kunnen roeien.

Toen nog tijdens de geboorte van Jezus Christus, Herodus heeft alle kinderen ,in Bethlehem en in des zelfs lanpale, van 2 jaar oud en daaronder laten dooden.

En nu, o.a. via de islam, d.m.v het verloochenen van de Zoon van God.
Op die manier probeert hij de weg te blokkeren voor de mens om tot behoudenis te komen,in verzoening met God.

Groeten Habibti

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Dec 18, 2006 8:08 pm

Geweldig goed neergezet, een hele goede overdenker

Bedankt.

alleen ben ik bang dat je betreft de moslims tegen een concrete betonnen muur praat, dit gaat er bij hun niet in en dat is nou juist zo jammer!

Het zijn niet enkel Moslims die dit mogen beseffen.

Feit is, dat het soort ideologisch konflikt waar Moslims op aansturen, in de geschiedenis, steeds is opgelost door in bloed gedrenkt staal en kannonnengebulder.

Ik denk dat dit nog kan voorkomen worden.

Oorlog tegen terrorisme is niet de juiste term. Oorlog tegen Islam hoort het te zijn.
Het is Oorlog tegen terrorisme, omdat wij geen Stalin, Hitler of Mohammed willen zijn.

Als wij, die aan het andere eind van de oorlogsverklaring zitten, vandaag met 'Oorlog tegen Islam' zouden antwoorden.
Dan, zouden Moslims zolas Chaimae niet weten waar ze zich verstoppen kunnen.
Dan zouden al hun zelfgewilde getto's veranderen in iets dat te vergelijken is met het getto van Warschau tijdens WOII.
Dan zal elke Moslim die levend Europa of een andere plaats in de Westerse wereld kan verlaten, heel blij mogen zijn. Zich gelukkig prijzen bij diegeen die achtergebleven zijn.

Zij mogen heel blij zijn dat wij dit niet willen. dat wij niet zo oorlugszuchtig willen zijn dan hun.

Atoombom op Mekka?
Als dit gewapend konflikt dan onvermijdelijk zou blijken. Het inzetten van atoomwapens is onmenselijk en verderfelijk. Ze doden iedereen schuldig en onschuldig. In een schuilkelder maak je ook geen kans. Atoomwapens mogen nergens ter wereld worden ingezet. Moreel onaanvaardbaar.

Mekka. Mekka is de uitzondering. In Mekka zijn geen onschuldigen. Het is het epicentrum van de ideologie die vijandig staat tegen alles wat menselijk is.
Er woont ongeveer 30 000 man. Een klein getal tegenover de miljoenen dat die oorlog gaat kosten. Als het door demoralisatie die miljoenen kan halveren is het dit meer dan waard.
Mekka ligt in een vallei in een bergketen. Midden in onbewoonde woestijn. Fall out wordt afgeremd en maakt minder slachtoffers dan Tsjernobyl.

Terug naar “Commentaar van Lezers”