Noorwegen: 2 op de 3 verkrachters zijn moslim

Moderator: M

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Noorwegen: 2 op de 3 verkrachters zijn moslim

Bericht door Lodewijk Nasser »

Noorwegen: 2 op de 3 verkrachters zijn moslim


Afbeelding


Lodewijk Nasser 21 december 2006


Typisch nieuws dat de reguliere media angstvallig geheim houdt.


Lees het verhaal hier.

http://www.brusselsjournal.com/node/1754
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Was daar niet ergens een artikel over? Het Feest der Verkrachting?

Wat een achterlijke religie is die islam toch....
DeSuper
Berichten: 371
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 7:29 pm

Bericht door DeSuper »

Ik heb het stuk vluchtig gelezen, kreeg er een beetje kostneigingen van..
” Ze moesten verkracht worden omdat ze Chineses en geen Moslims waren.Christian Solidarity Worldwide konden in april vertellen dat een 9 jaar oud Pakistaans Christen meisje verkracht werd en met een golfstok geslagen werd, ondersteboven aan het dak opgehangen kreeg zij een mond vol Sambal Oelek in haar mond gestouwd. Ze werd herhaalde keren geslagen terwijl haar handen met ijzeren handboeien gebonden waren. Haar Moslim buren verklaarde aan het kind, dat ze op deze wijze op de Amerikaanse bombardementen op Irakese kinderen wraak namen, ze vertelden ook aan het 9 jaar oude kind dat ze haar verkrachtten en folterde omdat zij een walgelijk geloof had en bovendien Christen was.
(zomaar een quote uit het stuk)

Toch heb ik altijd moeite met dit soort verhalen te geloven. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen tot zoiets in staat zijn.
FFD olé
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

DeSuper schreef:Ik heb het stuk vluchtig gelezen, kreeg er een beetje kostneigingen van..
” Ze moesten verkracht worden omdat ze Chineses en geen Moslims waren.Christian Solidarity Worldwide konden in april vertellen dat een 9 jaar oud Pakistaans Christen meisje verkracht werd en met een golfstok geslagen werd, ondersteboven aan het dak opgehangen kreeg zij een mond vol Sambal Oelek in haar mond gestouwd. Ze werd herhaalde keren geslagen terwijl haar handen met ijzeren handboeien gebonden waren. Haar Moslim buren verklaarde aan het kind, dat ze op deze wijze op de Amerikaanse bombardementen op Irakese kinderen wraak namen, ze vertelden ook aan het 9 jaar oude kind dat ze haar verkrachtten en folterde omdat zij een walgelijk geloof had en bovendien Christen was.
(zomaar een quote uit het stuk)

Toch heb ik altijd moeite met dit soort verhalen te geloven. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen tot zoiets in staat zijn.
Heb er ook enige moeite mee ... al te vaak worden 'broodje aap' /cowboyverhalen rondgestrooid ... Graag objectieve gegevens .....
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Noorwegen: 2 op de 3 verkrachters zijn moslim

Bericht door Chaimae »

Lodewijk Nasser schreef:Noorwegen: 2 op de 3 verkrachters zijn moslim


Afbeelding


Lodewijk Nasser 21 december 2006


Typisch nieuws dat de reguliere media angstvallig geheim houdt.


Lees het verhaal hier.

http://www.brusselsjournal.com/node/1754

Bullshit, dat is net als iemand zegt dat 2 op de 3 Marokkanen criminelen zijn.

Kdoub.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

dat is net als iemand zegt dat 2 op de 3 Marokkanen criminelen zijn.
Het bovenstaande is bullshit.
Feit is dat bij Moslims de criminaliteit het hoogst ligt van bij alle bevolkingsgroepen.
2 op 3 criminelen zijn Moslim ligt heel dicht bij de waarheid.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
dat is net als iemand zegt dat 2 op de 3 Marokkanen criminelen zijn.
Het bovenstaande is bullshit.
Feit is dat bij Moslims de criminaliteit het hoogst ligt van bij alle bevolkingsgroepen.
2 op 3 criminelen zijn Moslim ligt heel dicht bij de waarheid.


2 op de 3 zijn verkrachters, geloof je het zelf?
Hoe geloofwaardig klinkt het.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Chaimae schreef:
BFA schreef:
dat is net als iemand zegt dat 2 op de 3 Marokkanen criminelen zijn.
Het bovenstaande is bullshit.
Feit is dat bij Moslims de criminaliteit het hoogst ligt van bij alle bevolkingsgroepen.
2 op 3 criminelen zijn Moslim ligt heel dicht bij de waarheid.
2 op de 3 zijn verkrachters, geloof je het zelf?
Hoe geloofwaardig klinkt het.
In Oslo wel.
Two out of three charged with rape in Norway’s capital are immigrants with a non-western background according to a police study
Zou wel eens leuk zijn als we weer een wat positiefs horen over islamitische immigranten. Dat ze zelf deze misstanden aan de kaak stellen bijvoorbeeld. Maar ja de schande he....
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

2 op de 3 zijn verkrachters, geloof je het zelf?
De oproepen tot verkrachting die ik vanuit de moskee kunnen komen, doen mij best geloven dat 2 op 3 verkrachters Moslim zijn.
Dat is iets heel anders dan 2 op 3 Moslims zijn verkrachter, zoals jij het stelt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:
BFA schreef:
dat is net als iemand zegt dat 2 op de 3 Marokkanen criminelen zijn.
Het bovenstaande is bullshit.
Feit is dat bij Moslims de criminaliteit het hoogst ligt van bij alle bevolkingsgroepen.
2 op 3 criminelen zijn Moslim ligt heel dicht bij de waarheid.


2 op de 3 zijn verkrachters, geloof je het zelf?
Hoe geloofwaardig klinkt het.
Euh, dat staat er wel niet.

Er staat niet dat 2/3 van moslims verkrachters zijn.
Er staat dat 2/3 van de verkrachters moslims zijn.

Ik maak geen uitspraak over de geloofwaardigheid ervan. Zo'n uitspraken moet je echt kunnen staven met feiten of je onthoudt je er beter van.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

De oproepen tot verkrachting die ik vanuit de moskee kunnen komen, doen mij best geloven dat 2 op 3 verkrachters Moslim zijn.
Net alsof er in de Moskee door de Imam wordt verteld te verkrachte/aaanranden. Geloof je 't zelf?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Is in Denemarken door een Imam op TV gedaan.
Is in Australie openlijk gedaan, Imam vergeleek vrouwen met bloot vlees op tafel.
Is in Nederland ook reeds opschudding over geweest.
Elke keer als, met de Koran als bron, door een Imam de vrouw in schuld word gesteld van verkrachting. Door haar kleding. Is dit een daad van agressie en oproep tot verkrachting.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

BFA schreef:Is in Denemarken door een Imam op TV gedaan.
Is in Australie openlijk gedaan, Imam vergeleek vrouwen met bloot vlees op tafel.
Is in Nederland ook reeds opschudding over geweest.
Elke keer als, met de Koran als bron, door een Imam de vrouw in schuld word gesteld van verkrachting. Door haar kleding. Is dit een daad van agressie en oproep tot verkrachting.
Wat wil je, met zo'n smerig boek als de Koran? Dat Moslims daaruit beleefdheid en respect voor anderen leren?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

http://www.chroniclesmagazine.org/cgi-b ... ?seemore=y

Thomas Anderberg, head of statistics for the Malmö police, reported a doubling of “rapes by ambush” in 2004. Almost all of the increase is attributable to Muslim men raping Swedish women.

All “gang rapes” in Denmark in 2004 were committed by immigrants and “refugees.”

Mufti Shahid Mehdi, who told an audience in Copenhagen that European women who do not wear a headscarf were “asking to be raped.”


Het hele artikel is het lezen waard.[/quote]
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie