Waarom zoveel haat tegen de islam?

Moderator: M

momo

Waarom zoveel haat tegen de islam?

Bericht door momo »

Ik zit met een vraag:Waarom haten julie de islam? Is het omdat julie weten dat de islam de ware geloof is maar dat julie bang zijn dat iedereen zich zal bekeren?
Geen onnodige of domme reaacties. ik zou graag bewijzen willen krijgen vanuit de koran dat volgens julie de islam niet de ware geloof is.
allah oe akbar
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

ik zou graag bewijzen willen krijgen vanuit de koran dat volgens julie de islam niet de ware geloof is.
Er staan aantoonbare fouten in de Koran.
Is het omdat julie weten dat de islam de ware geloof is maar dat julie bang zijn dat iedereen zich zal bekeren?
Nee, allereerst bekeren zich sowieso erg weinig mensen tot de Islam. (200 per jaar)

Als de Islam iets geweldigs zou zijn, zou ik het alleen maar toejuichen.

De waarheid is anders. Breng eens een bezoekje aan http://www.thereligionofpeace.com/ als je wil weten waarom ik op dit forum actief ben.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
sprot
Contacteer:

Re: Waarom zoveel haat tegen de islam?

Bericht door sprot »

momo schreef:Ik zit met een vraag:Waarom haten julie de islam? Is het omdat julie weten dat de islam de ware geloof is maar dat julie bang zijn dat iedereen zich zal bekeren?
Geen onnodige of domme reaacties. ik zou graag bewijzen willen krijgen vanuit de koran dat volgens julie de islam niet de ware geloof is.
Waarom is de islam wel het ware geloof ?? Omdat het in de koran staat ?

En leer ook eens het verschil tussen haat en 'kritische analyse' ...
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
sprot
Contacteer:

Bericht door sprot »

Nee, allereerst bekeren zich sowieso erg weinig mensen tot de Islam. (200 per jaar)
Waarvan de helft 'muilentrekkers' :)
En af en toe eens een buitenlandse journalist met het mes op de keel ...
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Ik had het over Nederland, maar op wereldschaal schijnt maar 0,2 % van de groei vernatwoordelijk te zijn door bekeerlingen.
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Oja en 3/4 de verlaat het geloof weer binnen 2 a 3 jaar.
br

Bericht door br »

momo schreef:Geen onnodige of domme reaacties. ik zou graag bewijzen willen krijgen vanuit de koran dat volgens julie de islam niet de ware geloof is.
Sorry maar dit is echt absurd. Verklaar jij u maar eens waarom Mohammed de juiste visioenen heeft gehad en al die andere niet?

Of, nog theoretischer, hoe denk jij kennis te hebben van het bestaan van allah?
BFA

Bericht door BFA »

Oja en 3/4 de verlaat het geloof weer binnen 2 a 3 jaar.
Moeten die dan allemaal vermoord?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Ik hoop het.
momo

Bericht door momo »

Lodewijk Nasser schreef:
ik zou graag bewijzen willen krijgen vanuit de koran dat volgens julie de islam niet de ware geloof is.
Er staan aantoonbare fouten in de Koran.
Kunt u mij die fouten dan aantonen? Ook de wetenschappelijke fouten.
allah oe akbar
br

Bericht door br »

Zeg momo kan jij dan ook eventjes vertellen waarom jij kwakkeloos aanneemt dat de visioenen van de profeet werkelijk die van god waren? Waarom hebben de hindoes of de christenen ongelijk? Omdat veel mensen in allah geloven (add populum) ken je beter christen worden, zijn er nog veel meer!

M.a.w. hoe kom je aan de kennis dat allah bestaat, en hoe kom je dan aan de kennis dat Mohammed zijn profeet was?
BFA

Bericht door BFA »

Waarom haten julie de islam?
Jullie zeggen altijd dat wij de Islam haten.
Ik respecteer de Islam. Islam heeft de hele wereld de oorlog verklaard. Islam heeft getoond dat het een vernuftige tegenstander is.
Vliegtuigen in Wolkenkrabbers boren. Geniaal.
Mediamanipulatie, zoals in Lebanon deze zomer, ook geniaal.
Zeggen dat jullie de religie van de vrede zijn, met dreigingen bereiken dat mensen hier ja op antwoorden. Geniaal toch.
Waarom zou ik al die genialiteit haten. Haat is een slechte raadgever in oorlog. ALs iemand mij de oorlog verklaard, neem ik de bedoeling deze oorlog te winnen. Dit gaat enkel via respect.
Toch respect voor de genialiteit van manipulatie waarvan Islam voorzien is.
AL de rest, Hun profeet, hun god, hun rites, enkel ridiculisatie en vernedering zijn deze waard, voor diegenen die deze rites belijden hetzelfde. Haat, zo laag laat ik me niet zinken. Ik ben geen Moslim.
Is het omdat julie weten dat de islam de ware geloof is
De ware geloof? Laat me lachen. Het ware geloof bestaat niet. Er bestaan meerdere geestesziektes dan Islam

.
maar dat julie bang zijn dat iedereen zich zal bekeren?
Wie gaan jullie bekeren? Enkele achterlijken of even kortstondig enkele geloofsshoppers besmetten. Voor de meesten die geloven hier in het westen is dit consumptie. Van geloof ruil je even makkelijk als een broek of vest.
Geen onnodige of domme reaacties
Denk je dat je een intillegent antwoord kan krijgen op een onnodige en domme vraag.
Aangezien de Koran vol met fouten staat, moet je wel heel blind geloven om deze te aanvaarden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA

Bericht door BFA »

Quote:

Ik hoop het.
Niet beter van ze een zetje te geven, zodat ze elkaar beginnen uit te moorden?
momo

Bericht door momo »

BFA schreef:
Waarom haten julie de islam?
Ik respecteer de Islam. Islam heeft de hele wereld de oorlog verklaard. Islam heeft getoond dat het een vernuftige tegenstander is.
Zeggen dat jullie de religie van de vrede zijn, met dreigingen bereiken dat mensen hier ja op antwoorden. Geniaal toch.
Waarom zou ik al die genialiteit haten. Haat is een slechte raadgever in oorlog. ALs iemand mij de oorlog verklaard, neem ik de bedoeling deze oorlog te winnen. Dit gaat enkel via respect.
AL de rest, Hun profeet, hun god, hun rites, enkel ridiculisatie en vernedering zijn deze waard, voor diegenen die deze rites belijden hetzelfde. Haat, zo laag laat ik me niet zinken. Ik ben geen Moslim.
Is het omdat julie weten dat de islam de ware geloof is
De ware geloof? Laat me lachen. Het ware geloof bestaat niet. Er bestaan meerdere geestesziektes dan Islam

.
maar dat julie bang zijn dat iedereen zich zal bekeren?
Wie gaan jullie bekeren? Enkele achterlijken of even kortstondig enkele geloofsshoppers besmetten. Voor de meesten die geloven hier in het westen is dit consumptie. Van geloof ruil je even makkelijk als een broek of vest.
Geen onnodige of domme reaacties
Denk je dat je een intillegent antwoord kan krijgen op een onnodige en domme vraag.
Aangezien de Koran vol met fouten staat, moet je wel heel blind geloven om deze te aanvaarden.
Zijn er 2miljard geesteszieken op de aarde???
Er bestaan geen domme vragen!!
En toon mij aan dat er fouten zitten in de Koran!!
allah oe akbar
Ketter

Bericht door Ketter »

momo schreef: Zijn er 2miljard geesteszieken op de aarde???
Het probleem is, dat "de Islam" gelooft dat de 5 miljard andere mensen geestesziek zijn.
Maar blind geloof komt wel meer voor, en is geen vorm van geestesziekte. Als we echter niet opletten, is het spijtig genoeg wel de ondergang van het menselijk ras.
momo schreef:En toon mij aan dat er fouten zitten in de Koran!!

Een handgreep uit wetenschappelijk betwistbare uitspraken:
In verzen 4:1 en 7:189 zegt de Koran dat we van één man zijn gecreëerd, maar we weten ondertussen hoe de mens is ontstaan.
In vers 7:80 zegt dat homosexualiteit enkel bij mensen voorkomt, maar we weten ondertussen dat dat bij andere soorten ook zo is.
In 7:124, 20:71 zegt dat de Koran dat Egyptenaren kruisigden, maar feitelijk is dat door de Romeinen ingevoerd.
In 18:86 zegt de Koran dat de zon ondergaat in een modderpoel, zelfs al zeggen we soms dat de zon zakt in de zee, is een modderpoel te klein om die illusie te wekken.
In 27:61 zegt de Koran dat de aarde niet beweegt, maar onze aardbol draait rond de zon.
In 36:28 zegt de Koran dat de zon gaat rusten in een rustplaats, maar de zon rust niet en blijft schijnen op de andere kant van de aardbol.
In 41:12, 67:5 zegt de Koran dat de laagste hemel met lampen is versiert, maar feitelijk zijn het sterren zoals de zon die heel ver weg staan.
In 67:5 zegt de Koran dat sterren missielen zijn om naar duivels te gooien. Feitelijk zijn vallende sterren geen sterren maar brokstukken.
In 81:2 zegt de Koran dat op een dag de sterren zullen vallen, we weten dat de aarde door de zon zal opgeslokt worden.
In 86:5-7 zegt de Koran dat sperma komt van tussen ribbenkast en ruggegraat, niet uit de teelballen.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
BFA

Bericht door BFA »

momo schreef:

1.2 miljard Muslims, waarvan de helft ziek in het hoofd is. De andere helft kan onder maatschappelijke druk en bedreigingen niet toegeven dat ze niet echt meer Muslim zijn. Neem van deze ook nog de helft, geestesziek gemaakt door omgeving.
Zit je al aan 900 miljoen.
5% van de overige 3.8 miljard geestesziek, 190 miljoen.
Maakt dat 1.19 miljard mensen op aarde geestesziek zijn.
momo

Bericht door momo »

BFA schreef:
momo schreef:

1.2 miljard Muslims, waarvan de helft ziek in het hoofd is. De andere helft kan onder maatschappelijke druk en bedreigingen niet toegeven dat ze niet echt meer Muslim zijn. Neem van deze ook nog de helft, geestesziek gemaakt door omgeving.
Zit je al aan 900 miljoen.
5% van de overige 3.8 miljard geestesziek, 190 miljoen.
Maakt dat 1.19 miljard mensen op aarde geestesziek zijn.
Amai, jij was zeker de beste in wiskunde op school, niet?
allah oe akbar
momo

Bericht door momo »

br schreef:Zeg momo kan jij dan ook eventjes vertellen waarom jij kwakkeloos aanneemt dat de visioenen van de profeet werkelijk die van god waren? Waarom hebben de hindoes of de christenen ongelijk? Omdat veel mensen in allah geloven (add populum) ken je beter christen worden, zijn er nog veel meer!

M.a.w. hoe kom je aan de kennis dat allah bestaat, en hoe kom je dan aan de kennis dat Mohammed zijn profeet was?
De koran en da hadith zullen je alles uitleggen!!
allah oe akbar
BFA

Bericht door BFA »

Amai, jij was zeker de beste in wiskunde op school, niet?
Heb ik ergens een fout gemaakt bij het hoofdrekenen.

Mijn getal is veel lager dan het jouwe.
De koran en da hadith zullen je alles uitleggen!!
Jij hebt de teerling geworpen. Uitleggen is aan jou.
Polleke

Bericht door Polleke »

BFA wrote:
:D :D Zo een boontje kwam om zijn loontje.... 8) 8)
br

Bericht door br »

Circelredernatie; Mohammed was de profeet van Allah want Mohammed zei dat, dat staat opgeschreven in de Koran en de Koran bevat de openbaringen van Mohammed.

Dit is geen valide stelling om iets te bewijzen en zegt mij dan ook niets, mijn vraag aan jouw blijft ook hoe jij aan de kennis komt dat Mohammed de profeet van Allah is en dat Allah een god is, als het bovenstaande is raad ik je twijfel aan :wink:
Ariel

Bericht door Ariel »

Volgens mij heb jij een optimistisch idee over het aantal moslims dat op deze aarde loopt.
Ik begrijp dat Moslims graag overdrijven, maar als er 1.3 miljard Moslims op deze aarde zijn, dan ben ik zeker aan de veilige kant.
Ik schat het aantal veel minder.
Information and statistics about the Muslim population of the world

Nearly one in five people in the world today claims the faith of Islam
World 1,126,325,000.
http://islam.about.com/library/weekly/aa120298.htm
Maar… Ik ken in mijn omgeving al zeker 20 “moslims”die wel ingeschreven zijn als Moslims, maar die zich zelf geen Moslim vinden,
Zo zijn er miljoenen moslims die door dat hun ouders moslim zijn, ook automatisch Moslim als Moslim beschouwd worden .
Er zijn mannen die Moslim geworden zijn om met een Moslima te trouwen, maar niets aan hun geloof doen.
Er zijn plenty Moslims die graag jouw religie af willen leggen, en in hun hart ook gedaan hebben, maar die bang zijn om hier openlijk voor uit te komen, want anders kunnen ze worden vermoord of word hun leven zuur gemaakt.

Nu we dit misverstand uit de weg geruimd hebben, ga ik je post eens goed door lezen.

Vriendelijke groet.
Ariel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
momo

Bericht door momo »

br schreef:Circelredernatie; Mohammed was de profeet van Allah want Mohammed zei dat, dat staat opgeschreven in de Koran en de Koran bevat de openbaringen van Mohammed.

Dit is geen valide stelling om iets te bewijzen en zegt mij dan ook niets, mijn vraag aan jouw blijft ook hoe jij aan de kennis komt dat Mohammed de profeet van Allah is en dat Allah een god is, als het bovenstaande is raad ik je twijfel aan :wink:
Ik twijfelen aan de ISLAAM???? Geen spraken van!!Er staan genoeg bewijzen in de Koran, en die zal ik je later geven.
allah oe akbar
Ketter

Bericht door Ketter »

momo schreef:
br schreef:Circelredernatie; Mohammed was de profeet van Allah want Mohammed zei dat, dat staat opgeschreven in de Koran en de Koran bevat de openbaringen van Mohammed.

Ik twijfelen aan de ISLAAM???? Geen spraken van!!Er staan genoeg bewijzen in de Koran, en die zal ik je later geven.
Geef ze één voor één, in een apart onderwerp. Dan kunnen we ze bespreken.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Ariel

Bericht door Ariel »

momo schreef:Ik zit met een vraag:Waarom haten julie de islam? Is het omdat julie weten dat de islam de ware geloof is maar dat julie bang zijn dat iedereen zich zal bekeren?
Waarom heb ik een aversie tegen Islam.
Ik ga het je vertellen.
Islam is een kanker gezwel. Het dient uitgeroeid te worden.

Kijk momo, als Islam een normale religie was, dan had deze site niet bestaan.
Iedereen heeft volgens mij recht om haar of zijn religie te volgen.
Maar ……Islam is een gevaar voor de wereld vrede.
Islam is een gevaar voor de toekomst van mijn kinderen en kleinkinderen.

Islamitische wereld is niet in staat om in vrede met zichzelf en met anderen te leven. Meer dan 45 % van de islamieten zijn analfabeet en laat zich leiden door haatzaaiende imams.
Barbarisme viert hoogtij
Hoofden worden afgehakt.
Kinderen worden opgeleid tot zelfmoord moordenaars
Vrouwen en kinderen worden als levend schild gebruikt.
Terroristen deinzen er niet voor terug om overal op deze wereld gebouwen, treinen en huizen op te blazen.
Vliegtuigen vliegen de twin towers in.

Dit zijn een paar voorbeelden. Ik kan je nog duizend voorbeelden geven.
Al deze dingen worden verricht door Moslims die tijdens het uitvoeren van deze vreselijke dingen kwijlend en schuimbekkend Allah Ackbar roepen.

Islam is een duistere macht. Het is de religie van de duivel.
Niet van God, want welke God krijgt een erectie van bloed en ellende.
Dat is er maar een.
Dat is jouw Allah.

Allah de maan God die door Mohammed tot hoofdgod uitgeroepen is.
Een stuk steen.

Bewijs jij maar dat Islam het ware geloof is.
Het zal je niet lukken.
Succes.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Plaats reactie