Doelstellingen FFI

Moderator: M

Wat doe je als Michiel je slaat?

Peiling eindigde op za jan 13, 2007 4:09 am

je slaat terug
7
100%
je gaat naar een blijf-van-mijn-lijf huis
0
Geen stemmen
je bekeert je tot de islam
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 7

Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

melihacan schreef:Jij hebt een probleem met mij, daarom ben je ook op zoek naar een oplossing.
Jouw oplossing voor jouw probleem is om van zoveel moslims
ex-moslims te maken.

mvg, Melihacan
Zie je dan niet wat jouw religie wereldwijd veroorzaakt?

Noem je dat "vrede"?

WAAROM GA JE NIET IN OP MIJN BERICHTEN MELIHACAN...???
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

melihacan schreef:Ik ben een zij..
Sorry, was ik nog niet achter.
Maar nu wel,dank je.

Ik ben trouwens ook een zij.Maar dat zal je wel begrepen hebben,anders had er gestaan :
Habibi

Beslema
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

BFA schreef:
Ik heb geen probleem. Jij hebt een probleem met mij.
Wat ik uit de Koran heb gelezen doet me aan elke volgeling van die ideologie twijfelen. Hoe kan jij mij ooit duidelijk maken dat je niet aan TAQIYAH doet?
Als ik kijk naar de daden der Moslims in andere landen heb ik genoeg voor mijn oordeel.
VOLLEDIGE verwerping van Islam is de enige oplossing.
Kun jij mij uitleggen wat jij onder taqiyah verstaat?
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

BFA schreef:
Ik lees de Koran elke dag. Ik bid vijf keer per dag.
Waarom ben ik geen terrorist?

Think about it.
JE bent enkel nog maar in het begin van je opleiding. Lig er niet wakker van. Dat terrorist komt haal je wel.
Waarom wil je zo graag dat ik een terrorist word?
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

melihacan schreef:
Ketter schreef:
Snap je mijn standpunt? Snap je mijn wantrouwen tov de ideologie (niet jou)? Snap je waarom tegenstand nodig is?

mvg,
Ketter
Wat jij niet snapt is dat als jij tegenstand biedt tegen de Koran jij mij daar ook bij raakt.
Beste Melihacan,

Dan verontschuldig ik mij op voorhand, maar...
melihacan schreef:Als je tegenstand biedt tegen een haat-imam raak jij mij niet.
Er is geen manier dat ik vanuit mijn positie als agnost die haat-imam tegenstand kan bieden zonder jou te raken.

En misschien bestaat er wat onenigheid tussen ons, want, jij raakt mij ook door de Koran te verdedigen (die mij blind, dom en klaar voor een eeuwigheid aan marteling noemt -- voor mij is dat een zeer, zeer fout boek).

Zie je, ik geloof dat dat boek niet de waarheid spreekt (en ik kan dat bewijzen) en meer nog, ik geloof dat dat boek zuiver geschreven is om macht mee te verzamelen. Waarvoor zou het immers anders dienen als je gelooft dat Allah verzonnen is?

En ik geloof dat jij nog meer dan ik een slachtoffer bent. Dus de enige manier dat we hieruit komen is dat we kritiek op onze wederzijdse standpunten mogen geven (op de ideologie) zonder dat we elkaar gaan haten, ok?

Meer nog, ik heb respect voor mensen die eerlijk en met hun hart en ziel hun ideologie verdedigen als blijkt dat zij die ideologie met de beste bedoelingen voor hun medemens volgen. OK? Dus eigenlijk heb ik respect voor diepgelovige en vreedzame moslims. Maar ik denk dat ze misleid zijn.

Weet je, daarom censureren wij geen Moslims hier die niet direct aanzetten tot geweld of mensen bedreigen, zelf al spreken ze kwetsende taal. We begrijpen dat ergens. Dat kun je van moslim sites niet zeggen tegenover andersgelovigen.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

melihacan schreef:
BFA schreef:
Ik lees de Koran elke dag. Ik bid vijf keer per dag.
Waarom ben ik geen terrorist?

Think about it.
JE bent enkel nog maar in het begin van je opleiding. Lig er niet wakker van. Dat terrorist komt haal je wel.
Waarom wil je zo graag dat ik een terrorist word?
Waarom reageer je niet op mijn berichten?
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Het is geen ideologie, maar een religie.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

melihacan schreef:Roelof ik kan er weer heel kort over zijn.

De verzen die jij aanhaalt hebben betrekking op oorlogsituaties.
Vreemd..., ik heb de koran goed doorgelezen maar nergens staat dat deze verzen alleen van toepassing zijn in een oorlogssituatie.

Aan jou dus de taak om aan te tonen dat je niet uit je nek lult...
De moslims werden vervolgd, omdat ze geloofden in Allah.
Goh, dan heb jij toch een heel andere kijk op de geschiedenis zoals deze werkelijk was.

Een blik op de huidige situatie in de wereld leert ons dat de onderdanen van allah overal ter wereld waar zij een bepaalde populatie binnen de locale bevolking hebben bereikt op gewelddadige wijze de macht proberen te grijpen.
Die worden volgens jou ook allemaal vervolgt omdat zij allah aanbidden? :roll:
De profeet vertelde het eerst voorzichtig aan zijn vrouw Khadija. Zij geloofde hem. Toen aan naaste familieleden en anderen. Toen het bekend werd moesten ze vluchten voor hun eigen leven.
Zij kregen steeds meer volgelingen en gingen de strijd aan met afgoddienaren en andere aggressors die hen hadden verjaagd en hadden bedreigd.
Ik vraag me af waar jij op school hebt gezeten..., geschiedenis was blijkbaar niet je sterkste kant...

Klein stukje geschiedenis over het beest dat mohammedanen als een profeet beschouwen.
En als je goed oplet dan staat er als zij dit doen..doe dan dat.
Hebben zij je verjaagt, verjaag hen. Willen ze je vermoorden vermoord hen.
Helemaal mee eens.
Wraak is een mentaliteit die de wereldvrede niet bepaald bevordert..., maar daar schijn jij niet wakker van te liggen omdat jij zwaar geïndoctrineerd bent door een religieuze ideologie die maar één doel voor ogen heeft..., "macht en heerschappij over de wereld".

Wat dat betreft kunnen de mohammedanen nog heel wat leren van de aanhangers van de religie waar Mohammed het concept van gestolen heeft om mensen in de macht te houden en ze aan te zetten tot strijd.

Woorden als "Heb uw naaste lief als uzelf" zijn in de koran namelijk niet te vinden...
En aan het eind van elke vers staat er vergeef hen of een verzoening.
Dat staat alleen bij enkele verzen en geldt alleen voor degene die buigen voor de dictatoriale ideologie die men islam noemt.

Het moge duidelijk zijn dat de islam puur en alleen uit is op macht...
Wat betreft straffen. Je wilt niet weten hoe er in die tijd werd gestraft.
De straffen waar de Koran over heeft is een revolutie voor die tijd.
i.p.v. dat mensen vastgenageld werden aan een kruis en werden opgegeten door wilde dieren kregen ze volgens de islam mildere straffen.
Mohammedanen spreken over de koran als een "tijdloos boek", wat betekend dat zij straffen als het afhakken van handen en voeten, het stenigen, de vele stokslagen, en het om het leven brengen van je medemens ook in onze huidige tijd mogen toepassen.

De wetten van allah dienen immers door zijn onderdanen te worden nageleefd...
Mensen bekeerden zich tot de islam, omdat zij vredelievend waren.
De voorbeelden van die 'vredelievendheid' vinden we dagelijks terug in de vorm van "MOSLIMGEWELD"


Als laatste zou ik toch graag een antwoord zien op enkele vragen uit mijn vorige bericht die jij doelbewust probeert te ontwijken:
  • - Waarom heeft een god die zo almachtig is gewone stervelingen nodig om tegen de mensen die niet naar zijn pijpen dansen te strijden?
    - Waarom moet er strijd gevoerd worden tegen ongelovigen die niets hebben gedaan?
    - Vind jij het niet vreemd dat moslims wereldwijd verantwoordelijk zijn voor onderdrukking, discriminatie, haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld, als het volgens jou zulke 'vredelievende mensen' zijn?
    - Waarom worden alleen martelaren en mensen die strijden door allah beloont, en niet de mensen die goede daden verrichten?
Zeg eens melihacan, waarom ga jij 5X daags op de knieën voor een god die zijn onderdanen aanzet om zijn leer doormiddel van het zwaard en met gebruik van geweld te verspreiden?

Uit liefde, of uit angst?
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Roelof schreef:
melihacan schreef:Roelof ik kan er weer heel kort over zijn.

De verzen die jij aanhaalt hebben betrekking op oorlogsituaties.
Vreemd..., ik heb de koran goed doorgelezen maar nergens staat dat deze verzen alleen van toepassing zijn in een oorlogssituatie.

Aan jou dus de taak om aan te tonen dat je niet uit je nek lult...
De moslims werden vervolgd, omdat ze geloofden in Allah.
Goh, dan heb jij toch een heel andere kijk op de geschiedenis zoals deze werkelijk was.

Een blik op de huidige situatie in de wereld leert ons dat de onderdanen van allah overal ter wereld waar zij een bepaalde populatie binnen de locale bevolking hebben bereikt op gewelddadige wijze de macht proberen te grijpen.
Die worden volgens jou ook allemaal vervolgt omdat zij allah aanbidden? :roll:
De profeet vertelde het eerst voorzichtig aan zijn vrouw Khadija. Zij geloofde hem. Toen aan naaste familieleden en anderen. Toen het bekend werd moesten ze vluchten voor hun eigen leven.
Zij kregen steeds meer volgelingen en gingen de strijd aan met afgoddienaren en andere aggressors die hen hadden verjaagd en hadden bedreigd.
Ik vraag me af waar jij op school hebt gezeten..., geschiedenis was blijkbaar niet je sterkste kant...

Klein stukje geschiedenis over het beest dat mohammedanen als een profeet beschouwen.
En als je goed oplet dan staat er als zij dit doen..doe dan dat.
Hebben zij je verjaagt, verjaag hen. Willen ze je vermoorden vermoord hen.
Helemaal mee eens.
Wraak is een mentaliteit die de wereldvrede niet bepaald bevordert..., maar daar schijn jij niet wakker van te liggen omdat jij zwaar geïndoctrineerd bent door een religieuze ideologie die maar één doel voor ogen heeft..., "macht en heerschappij over de wereld".

Wat dat betreft kunnen de mohammedanen nog heel wat leren van de aanhangers van de religie waar Mohammed het concept van gestolen heeft om mensen in de macht te houden en ze aan te zetten tot strijd.

Woorden als "Heb uw naaste lief als uzelf" zijn in de koran namelijk niet te vinden...
En aan het eind van elke vers staat er vergeef hen of een verzoening.
Dat staat alleen bij enkele verzen en geldt alleen voor degene die buigen voor de dictatoriale ideologie die men islam noemt.

Het moge duidelijk zijn dat de islam puur en alleen uit is op macht...
Wat betreft straffen. Je wilt niet weten hoe er in die tijd werd gestraft.
De straffen waar de Koran over heeft is een revolutie voor die tijd.
i.p.v. dat mensen vastgenageld werden aan een kruis en werden opgegeten door wilde dieren kregen ze volgens de islam mildere straffen.
Mohammedanen spreken over de koran als een "tijdloos boek", wat betekend dat zij straffen als het afhakken van handen en voeten, het stenigen, de vele stokslagen, en het om het leven brengen van je medemens ook in onze huidige tijd mogen toepassen.

De wetten van allah dienen immers door zijn onderdanen te worden nageleefd...
Mensen bekeerden zich tot de islam, omdat zij vredelievend waren.
De voorbeelden van die 'vredelievendheid' vinden we dagelijks terug in de vorm van "MOSLIMGEWELD"


Als laatste zou ik toch graag een antwoord zien op enkele vragen uit mijn vorige bericht die jij doelbewust probeert te ontwijken:
  • - Waarom heeft een god die zo almachtig is gewone stervelingen nodig om tegen de mensen die niet naar zijn pijpen dansen te strijden?
    - Waarom moet er strijd gevoerd worden tegen ongelovigen die niets hebben gedaan?
    - Vind jij het niet vreemd dat moslims wereldwijd verantwoordelijk zijn voor onderdrukking, discriminatie, haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld, als het volgens jou zulke 'vredelievende mensen' zijn?
    - Waarom worden alleen martelaren en mensen die strijden door allah beloont, en niet de mensen die goede daden verrichten?
Zeg eens melihacan, waarom ga jij 5X daags op de knieën voor een god die zijn onderdanen aanzet om zijn leer doormiddel van het zwaard en met gebruik van geweld te verspreiden?

Uit liefde, of uit angst?
Ja ik heb een andere kijk op de geschiedenis dan jij.
Profeet Mohammed is geen beest.
Er is maar 1 boodschap en 1 concept en die is van Allah.
Tijdloosboek. Ze kregen mildere straffen. Wat was de boodschap hierachter? Geef mensen een tweede kans.
God heeft mensen niet nodig.
Er wordt geen strijd gevoerd tegen ongelovigen die niks hebben gedaan.
Wel tegen ongelovige aggressors.
Nee ik vind niet dat moslims wereldwijd verantwoordelijk zijn voor verderf.
Mensen die goede daden verrichten worden beloond.
Ik bid uit dankbaarheid.
Hij is het die schenkt en Hij is het die neemt. Alles behoort tot Hem.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Nee ik vind niet dat moslims wereldwijd verantwoordelijk zijn voor verderf.

Mag ik je uitnodigen op?

http://www.thereligionofpeace.com/
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

melihacan schreef:Het is geen ideologie, maar een religie.
Een religie is een ideologie opgelegd door iemand die beweert het door de god(en) gekregen te hebben en op straffe van de hel (als de zedenpolitie je niet te pakken krijgt, anders krijg je er een wereldlijke straf bovenop).

Sorry, Islam is een ideologie. Het is een stelsel van ideeën, waar je maatschappelijke en/of politieke gevolgen uit trekt en daarnaar leeft. Da's een ideologie per definitie.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Dubbel...
Laatst gewijzigd door Roelof op ma jan 08, 2007 1:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ketter schreef:
melihacan schreef:Het is geen ideologie, maar een religie.
Een religie is een ideologie opgelegd door iemand die beweert het door de god(en) gekregen te hebben en op straffe van de hel (als de zedenpolitie je niet te pakken krijgt, anders krijg je er een wereldlijke straf bovenop).

Sorry, Islam is een ideologie. Het is een stelsel van ideeën, waar je maatschappelijke en/of politieke gevolgen uit trekt en daarnaar leeft. Da's een ideologie per definitie.
Inderdaad Ketter.
  • ideo·lo·gie (de ~ (v.), ~ën)
    het geheel van ideeën dat ten grondslag ligt aan een wijsgerig stelsel, m.b.t. hun maatschappelijke of politieke strekking.

    Bron: van Dale
De islam is geen gewone religie (godsdienst), maar een politiek getinte doctrine op basis van een religieus concept (het in de macht houden van mensen door ze bang te maken met een zogenaamd leven na de dood) die mensen probeert te beïnvloeden tot een bepaalde levensstijl. (maatschappelijke cultuur)

De islam heeft niet voor niets een eigen strafrecht! (de sharia)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

melihacan schreef:Ja ik heb een andere kijk op de geschiedenis dan jij.
Dat kun je wel zeggen ja..., jouw vizie op het verleden wordt beïnvloed door de ideologie die jou in zijn macht heeft, de mijne is vrij en realistisch.
Profeet Mohammed is geen beest.
Ik kan mij geen grotere misdadiger voorstellen..., tot op de dag van vandaag is jouw 'heilige profeet' namelijk verantwoordelijk voor onderdrukking, discriminatie, haat, moord en doodslag.
Omdat de volgelingen van zijn 'leer' vele miljoenen slachtoffers hebben gemaakt (en dat nog dagelijks doen) in naam van een door hem bedachte god.
Er is maar 1 boodschap en 1 concept en die is van Allah.
Waar vele mensen nog dagelijks het slachtoffer van worden...

Er zit 1400 jaar tussen de oprichting van de islam en nu lieve schat...
Tijdloosboek. Ze kregen mildere straffen. Wat was de boodschap hierachter? Geef mensen een tweede kans.
de (schijn)heilige koran schreef: - Hoofdstuk 2, vers 178:
O jij die gelooft, vergelding inzake doodslag is je voorgeschreven:

- Hoofdstuk 2, vers 191:
"En doodt hen, waar je hen ook ontmoet"

- Hoofdstuk 4, vers 15:
En voor degenen uwer vrouwen, die zich aan ontucht schuldig maken, roept vier uwer als getuigen tegen haar en als zij getuigen, sluit haar dan in de huizen op, totdat de dood haar achterhaalt, of totdat God haar een weg opent.

- Hoofdstuk 4, vers 89:
"grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt"

- Hoofdstuk 4, vers 91:
"grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt."

- Hoofdstuk 5, vers 33:
"De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden"

- Hoofdstuk 9, vers 5:
"Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt"
Sorry lieve schat, maar als jij het vermoorden van mensen als een tweede kans geven beschouwd ga ik tot ernstig aan je geestelijke vermogen twijfelen...
God heeft mensen niet nodig.
Waarom moeten mensen dan volgens zijn regels leven, en zet hij ze aan tot strijd tegen andere mensen?
Waarom moeten mensen andere mensen straffen?
Als hij zo almachtig is kan hij dat toch zelf wel...
Er wordt geen strijd gevoerd tegen ongelovigen die niks hebben gedaan.
Wel tegen ongelovige aggressors.
Niet alleen de verzen uit jouw 'heilige boek' maar ook in werkelijkheid zijn er wereldwijd bewijzen te vinden dat jouw religieuze broeders en zusters vele onschauldige mensen om het leven brengen...

Wat hadden de mensen in het WTC gedaan melihacan?
Nee ik vind niet dat moslims wereldwijd verantwoordelijk zijn voor verderf.
Misschien moet je eens op DEZE site kijken.

Alleen al in de afgelopen 50 jaar zijn er meer dan 10 MILJOEN mensen vermoord in naam van jouw god...
Mensen die goede daden verrichten worden beloond.
Waar staat dat in de koran?
Ik bid uit dankbaarheid.
En omdat je almachtige het je verplicht...
Hij is het die schenkt en Hij is het die neemt. Alles behoort tot Hem.
Ja, en Sinterklaas en de kerstman bestaan ook...

Hoe oud ben je eigenlijk melihacan?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Waarom wil je zo graag dat ik een terrorist word?
Ik wil in het geheel niet dat je een terrorist wordt. ALs meer dan 90% van de Moslims het wereldwijd kalifaat van Islam steunt, met als voornaamste, zoniet enige wet Sharia, steun je in ieder geval terroristen.

JE kan dan stellen dat je dat doel ook vreedzaam kan bereiken. Dat de weg van terrorisme de jouwe niet is. Uiteindelijk wil je hetzelfde als de bommenleggers. Van steun en sympatie voor terroristen naar zelf terrorist is maar een kleine stap.

Met het ontkennen van alle terroristische atrociteiten, in naam van Allah, wereldwijd. Ben je al wat dichter bij hetzelf terrorist dan enkel sympatie.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Nee ik vind niet dat moslims wereldwijd verantwoordelijk zijn voor verderf.
Veel anders dan: moord en doodslag, roof, plundering, verkrachting, mutulaties, slavernij en apartheid hebben de Moslims de wereld nog niet ingebracht.

Vraag me af of je wel iets concreet weet dat Islam de wereld kan bieden. Allah wil de wereld niet. DIe telt niet mee.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Kun jij mij uitleggen wat jij onder taqiyah verstaat?
Taqiyah is het bewust liegen door de Moslim om Islam over de wereld te helpen verspreiden.

Veel anders dan liegen heb je hier nog niet gedaan.
Je betekenis van het woord 'Islam' is gelogen.
Dat jij Moslims voorstelt als vredelievend, terwijl er wereldwijd elke dag honderden door Moslims worden omgebracht. Enkel en alleen omdat zij niet tot deze grote Ummah van Moslims behoren.
Het moorden en mutileren in deze ummah, moslims onderlig is ook niet mis.
Elke keer dat jij iets vertelt, de werkelijkheid anders blijkt: lieg je bewust, pleeg je taqiyah.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

BFA schreef:
Waarom wil je zo graag dat ik een terrorist word?
Ik wil in het geheel niet dat je een terrorist wordt. ALs meer dan 90% van de Moslims het wereldwijd kalifaat van Islam steunt, met als voornaamste, zoniet enige wet Sharia, steun je in ieder geval terroristen.

JE kan dan stellen dat je dat doel ook vreedzaam kan bereiken. Dat de weg van terrorisme de jouwe niet is. Uiteindelijk wil je hetzelfde als de bommenleggers. Van steun en sympatie voor terroristen naar zelf terrorist is maar een kleine stap.

Met het ontkennen van alle terroristische atrociteiten, in naam van Allah, wereldwijd. Ben je al wat dichter bij hetzelf terrorist dan enkel sympatie.
Post van Dutch: doelstellingen faitfreedom
"Islam loopt op twee benen. Eén been wordt voorgesteld door de islamverweerders : de mensen die zich doctor noemen, goed Nederlands schrijven en spreken, en een rooskleurig portret ophangen van islam als een “religie van vrede”. De gereedschappen van deze “intellectuelen” zijn leugens en bedrog. De terroristen vertegenwoordigen het andere been : deze groep voert de tweede fase van het moslim expansionisme uit. Alhoewel iemand die er niet van op de hoogte is zou kunnen denken dat deze twee groepen lijnrecht tegenover elkaar staan, maken beiden deel uit van hetzelfde plan en zijn ze feitelijk als de twee zijden van een muntstuk en erg afhankelijk van elkaar."

Beide maken deel uit van hetzelfde plan.
Ze zijn de twee zijden van een muntstuk.
En erg afhankelijk van elkaar.

Ik kan dus in twee hokjes worden geplaatst. Of jouw oplossing voor jouw eigen probleem: de exit.

Melihacan is een islamverweerder.
Melihacan is een terrorist.
Melihacan is een ex-molsim.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik kan dus in twee hokjes worden geplaatst. Of jouw oplossing voor jouw eigen probleem: de exit.
Deel van de legering van een valse munt.
Als iemand een valse munt weigert heeft enkel de aanbieder een probleem. Jij dus.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Melihacan is een gelovige
en als ze wordt aangevallen door islam haters die haar uit willen roeien zal zij zich verdedigen. Ineenduiken en haar handen voor haar gezicht houden om geen rake klappen te krijgen.
Ze kan ook aanvallen.
De islam hater in een wurggreep vastpakken en in elkaar rammen.

Maar ze zal nooit..
nooit zal zij buigen voor de islam hater.

Voor de pimmetjes, de wildertjes en de vlaamse blokjes.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

melihacan schreef:Melihacan is een gelovige
en als ze wordt aangevallen door islam haters die haar uit willen roeien zal zij zich verdedigen. Ineenduiken en haar handen voor haar gezicht houden om geen rake klappen te krijgen.
Ze kan ook aanvallen.
De islam hater in een wurggreep vastpakken en in elkaar rammen.

Maar ze zal nooit..
nooit zal zij buigen voor de islam hater.

Voor de pimmetjes, de wildertjes en de vlaamse blokjes.
Voor alle duidelijkheid,
Ik zou niet toelaten dat iemand Melihacan wil uitroeien.
Ik zou niet willen dat eender wie voor mij buigt.

Maar ik zal me wel verweren als mensen onder het mom van een vrijgeleide van hun ingebeelde vriend mijn rechten willen inperken.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Melihacan is een gelovige
en als ze wordt aangevallen door islam haters die haar uit willen roeien zal zij zich verdedigen. Ineenduiken en haar handen voor haar gezicht houden om geen rake klappen te krijgen.
Ze kan ook aanvallen.
De islam hater in een wurggreep vastpakken en in elkaar rammen.
Ze kan ook aanvallen. Alle Islamophobie is het gevolg van deze aanval op onze instellingen, levenswijze, denkwijze en zelfs taal. Zelfs het arabisch in onze scholen onderwezen wordt geeist.

Het is nochtans de taak van de immigrant dat deze zich aanpast. Begrip en respect toont voor plaatselike tradities en gebruiken.

Als Vlaamse emigrant heb ik dit ook allemaal moeten doen. Dit maakt dat ik een redelijke graad van aanvaarding heb in mijn nieuwe woonplaats. Zonder aanpassing was ik allang weggepest.

Islam eist dat wij ons aan Islam aanpasssen. Dit is de omgekeerde wereld.

Laat Melihacan op haar kop gaan staan. De arrogantie en intolerantie van Islam hoort niet. Voor Melihacan zal er niet veel andes opzitten dan naar haar thuisland keren. Ons wetten willen voorschrijven betekent klappen krijgen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

melihacan schreef: en als ze wordt aangevallen door islam haters die haar uit willen roeien zal zij zich verdedigen.

Volgens mij is hier niemand die heeft gesproken over 'uitroeien'. Dat zijn jouw woorden. De meeste mensen hier strijden op een vreedzame manier tegen de Islam. Sommige mensen zijn naar mijn mening zo nu en dan erg kort door de bocht, of gebruiken te vaak ad-hominems (maar dat doen de Mohammedanen evengoed), maar ik heb de vaste forumgebruikers nooit horen spreken van 'uitroeien'.
nooit zal zij buigen voor de islam hater.
Buig je wel voor de rede?
Voor de pimmetjes, de wildertjes en de vlaamse blokjes.
Daar buig ik ook niet voor.

Vriendelijke groet.
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

melihacan schreef: nooit zal zij buigen voor de islam hater.
Ik zal nooit buigen voor de Islam.

Grtz..
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

melihacan schreef:Melihacan is een gelovige
en als ze wordt aangevallen door islam haters die haar uit willen roeien zal zij zich verdedigen. Ineenduiken en haar handen voor haar gezicht houden om geen rake klappen te krijgen.
Ze kan ook aanvallen.
De islam hater in een wurggreep vastpakken en in elkaar rammen.

Maar ze zal nooit..
nooit zal zij buigen voor de islam hater.

Voor de pimmetjes, de wildertjes en de vlaamse blokjes.
Wat een onzin verkoop jij hierboven zeg.
Begrijpend lezen is niet besteed aan jou.

Wij willen geen moslims uitroeien.
En
Wij delen geen klappen uit.


Wij zijn geen moslims en denken dus niet in klappen en meppen!!!!!!

Het enige waar wij (ik in ieder geval) een hekel aan hebben is de islam.
En daar heeft de islam het zelf naar gemaakt.

MEt vr.gr.

Thomas

PS volgens mij zitten we nog op een aantal antwoorden van jou te w88.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Plaats reactie