Wat de Islam bijeenhoudt..

Moderator: M

Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Moest ineens ergens aan denken, en heb het artikel nog gevonden ook:
Straf voor verkopen wc-papier met 'koran'

De 61-jarige Duitser Manfred van H. is vandaag door de Duitse rechtbank veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van een jaar omdat hij wc-papier met daarop het woord 'koran' probeerde te verkopen aan moskeeën. Van H. stuurde samen met zijn koopwaar een brief mee, waarin hij de koran aanduidde als "een kookboek voor terroristen". Volgens de rechtbank is hij daarom schuldig aan het beledigen van het islamitische geloof en aan openbare ordeverstoring. Van H. wilde met de opbrengsten van zijn project een monument oprichten ter nagedachtenis aan de "slachtoffers van islamitische terreur".


Bron: nieuwsnieuws.nl
Lees ook de reacties... :wink:
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Je hebt gelijk. Ik zou het ook niet verkopen aan de plaatselijke moskee. Op internet scoort dat veel beter...
ahahah ze zijn wel goed :lol:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

beledigen van het islamitische geloof
Het Islamitische geloof is toch geen bevriend staatshoofd. In Belgie zou het moeten kunnen.
openbare ordeverstoring
Als hij het gewoon privé aanbood?

Die man had een goeie advokaat nodig. Die Islamisten besteden fortuinen uit voor de beste.

Spijtig resultaat voor een ludieke actie met een goed doel.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
16kleppen
Berichten: 43
Lid geworden op: do jan 04, 2007 10:51 pm

Bericht door 16kleppen »

Lodewijk Nasser schreef:
16kleppen schreef:
Lodewijk Nasser schreef: en ik moet jouw geloven over wat jij hier allemaal te lullen hebt .gaan eens naar www.afghan.nl die gaan je eens wijzer maken .
De meeste Afghanen die ik ken zijn afvallige (en hele goede mensen).

Val jij eigenlijk op kleuters?
der is een vrije wil en der is een niet vrije wil kwa huwelijk .ik denk dat de christendom dat inhoud pedo hoeveel pedopriester zijn er al betrapt of ben jij ook een pedopriester.leg eens uit hoe dat komt .
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

16kleppen schreef:
Lodewijk Nasser schreef:
16kleppen schreef: De meeste Afghanen die ik ken zijn afvallige (en hele goede mensen).

Val jij eigenlijk op kleuters?
der is een vrije wil en der is een niet vrije wil kwa huwelijk .ik denk dat de christendom dat inhoud pedo hoeveel pedopriester zijn er al betrapt of ben jij ook een pedopriester.leg eens uit hoe dat komt .
Pedofilie komt overal voor. De vraag is alleen als het is toegestaan en of men het vervolgd.

Jezus zei dat een ieder die kleine kinderen tot zonde werpt, beter met een molensteen de zee ik kan worden gegooid.

Mohammed liet zich aan een kleuter uithuwelijken.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Yassine
Berichten: 328
Lid geworden op: zo jan 14, 2007 12:40 am

Bericht door Yassine »

Wie kent die man die priester was en was fel tegenstander van homo,s en bleek achteraf homosexueel te zijn.
hahahahahhah :lol:
Banned
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Yassine schreef:Wie kent die man die priester was en was fel tegenstander van homo,s en bleek achteraf homosexueel te zijn.
hahahahahhah :lol:
Wat heeft dit te maken met het neuken van een kleuter door een vieze oude man?
Het is algemeen bekend dat de grootste "haters" van homosexualiteit zelf vaak homo zijn maar er niet voor durven uitkomen. Zou dat de regels betreffende homosexualiteit in de islam verklaren? Was mohammed eigenlijk homo? :shock:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Yassine schreef:Wie kent die man die priester was en was fel tegenstander van homo,s en bleek achteraf homosexueel te zijn.
hahahahahhah :lol:
Net als de Imam en leider van de islamismistische islamistische Partij voor Rechtvaardigheid en Ontwikkeling.

Afbeelding
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wie kent die man die priester was en was fel tegenstander van homo,s en bleek achteraf homosexueel te zijn.
Wij zijn mensen, kunnen niiet ontkomen aan menselijke fouten.
Het verschil hier en in Islamlanden is. Hier worden mensen voor hun fouten opgepoord en vervolgd. Islamlanden creeren toestemming van God of verbergen ze.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Lodewijk Nasser schreef:
Yassine schreef:Wie kent die man die priester was en was fel tegenstander van homo,s en bleek achteraf homosexueel te zijn.
hahahahahhah :lol:
Net als de Imam en leider van de islamismistische islamistische Partij voor Rechtvaardigheid en Ontwikkeling.

Afbeelding
Dit is verafgooding van een mens.
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89851
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

habibti schreef: Dit is verafgooding van een mens.
Nee, dit is pedofilie
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Ariel schreef:
habibti schreef: Dit is verafgooding van een mens.
Nee, dit is pedofilie

JA ook !!!!
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ariel schreef:
habibti schreef: Dit is verafgooding van een mens.
Nee, dit is pedofilie
En het misbruiken van een machtspositie. (net als Mohammed dat deed toen hij zijn zinnen op kleine Aïsha had gezet)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Dit is verafgooding van een mens.
Of de door Islam verboden Idolatrie.
Pedofolie ook
Misbruik van macht ook.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
16kleppen
Berichten: 43
Lid geworden op: do jan 04, 2007 10:51 pm

Bericht door 16kleppen »

Pedofilie komt overal voor. De vraag is alleen als het is toegestaan en of men het vervolgd.

Jezus zei dat een ieder die kleine kinderen tot zonde werpt, beter met een molensteen de zee ik kan worden gegooid.

Mohammed liet zich aan een kleuter uithuwelijken.[/quote] in die tijd was een vrouw volwassener dan in deze tijd een meisje van 12 was vb in deze tijd 19 het was dood normaal dat een meisje vroeg trouwde.aisha was in die tijd intellectuel en geleerd ze was volwassen voor haar leeftijd.in deze tijd vinden ze het abnormaal dat een meisje van 12 uitgehuwd word .in deze tijd spellen de jonge meisjes nog met barbie s in die tijd waaren ze volwassen vrouwen het heeft allemaal met de tijd te maken moeten ze daarom nu de islam aanvallen .lodewijk lijk me op die foto 42 maar aan zijn uitsprakken lijkt me het net een puber .nog een vraagje lodewijk leert jouw leerstelling volgens jouw geloof ook beledigen en kwetsen .je zit hier 24 uur op 24 uur islam aan te vallen .volgens mij ben je geen goed christen .
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

volgens mij ben je geen goed christen .
Klopt, ik ben een erg zondig mens.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
16kleppen
Berichten: 43
Lid geworden op: do jan 04, 2007 10:51 pm

Bericht door 16kleppen »

Lodewijk Nasser schreef:
volgens mij ben je geen goed christen .
Klopt, ik ben een erg zondig mens.
ben je daar gelukkig mee
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

16kleppen schreef:Pedofilie komt overal voor. De vraag is alleen als het is toegestaan en of men het vervolgd.

Jezus zei dat een ieder die kleine kinderen tot zonde werpt, beter met een molensteen de zee ik kan worden gegooid.

Mohammed liet zich aan een kleuter uithuwelijken.

Leugenaar!!!!
Hij eiste Aisha op van zijn vriend, die daartegen nog heeft geprotesteerd.


in die tijd was een vrouw volwassener dan in deze tijd een meisje van 12 was

Weer: leugenaar.
Het is juist andersom.
Door de goede voeding en omstandigheden van de huidige tijd zijn de meisjes van tegenwoordig eerder rijp dan vroeger.



vb in deze tijd 19 het was dood normaal dat een meisje vroeg trouwde.aisha was in die tijd intellectuel en geleerd ze was volwassen voor haar leeftijd.

Nogmaals: leugenaar.
Het lieve kind speelde nog met poopen ten tijde van haar huwleijk.
Logisch, ze was 6!!
Ook toen die viespeuk haar neukte was ze 9!!!!!
Ook toen speelde ze nog met haar vrienden en poppen.


in deze tijd vinden ze het abnormaal dat een meisje van 12 uitgehuwd word .in deze tijd spellen de jonge meisjes nog met barbie s in die tijd waaren ze volwassen vrouwen het heeft allemaal met de tijd te maken moeten ze daarom nu de islam aanvallen .lodewijk lijk me op die foto 42 maar aan zijn uitsprakken lijkt me het net een puber .nog een vraagje lodewijk leert jouw leerstelling volgens jouw geloof ook beledigen en kwetsen .je zit hier 24 uur op 24 uur islam aan te vallen .volgens mij ben je geen goed christen .
Wie beledigt hier???
Als ik stel dat mo een pedo was en ik toon dat aan met haddiths van Bukhari, is het enige dat jij kan doen smoezen verzinnen over meisjes die vroeger eerder volwassen waren en zo.
Kom toch.

Als ik in de haddiths lees dat mo mensen martelde en dat hier zou vermelden beldig ik jou dan?????
Het zijn jullie eigen teksten!!!
Kom nou.

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

16kleppen schreef:
Lodewijk Nasser schreef:
volgens mij ben je geen goed christen .
Klopt, ik ben een erg zondig mens.
ben je daar gelukkig mee
Nee, maar het is een schrale troost dat er iemand voor mij gestorven is, om de balans te herstellen.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
16kleppen
Berichten: 43
Lid geworden op: do jan 04, 2007 10:51 pm

Bericht door 16kleppen »

[quote="Thomas"][quote="16kleppen"]zoals ik al zij islam is een geloof van vele miljoenen mensen die er werkelijk in geloven dus als lodewijk zegt mo is uitgehuwd met een kleuter vinden vele moslim dat beledigend .vele moslim kijken positief tegen over hun geloof jij kijk er negatief tegen over. als lodewijk prentjes van dode hindoes laat zien en daarna zegt hindoes jullie zijn de volgende slachtoffers word wakker alsof dat alle moslim slecht zijn .ik kan hier ook dode prentjes laten zien van kinderen van palestina en irak moet ik daarvoor ieder christengeloof aanvallen .in personlijk zal me hier niet goed bijvoelen
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

16kleppen schreef:
Thomas schreef:
16kleppen schreef:zoals ik al zij islam is een geloof van vele miljoenen mensen die er werkelijk in geloven dus als lodewijk zegt mo is uitgehuwd met een kleuter vinden vele moslim dat beledigend .vele moslim kijken positief tegen over hun geloof jij kijk er negatief tegen over. als lodewijk prentjes van dode hindoes laat zien en daarna zegt hindoes jullie zijn de volgende slachtoffers word wakker alsof dat alle moslim slecht zijn .ik kan hier ook dode prentjes laten zien van kinderen van palestina en irak moet ik daarvoor ieder christengeloof aanvallen .in personlijk zal me hier niet goed bijvoelen
Dat ze elkaar afslachten?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

16kleppen schreef:
Thomas schreef:
16kleppen schreef:zoals ik al zij islam is een geloof van vele miljoenen mensen die er werkelijk in geloven dus als lodewijk zegt mo is uitgehuwd met een kleuter vinden vele moslim dat beledigend .vele moslim kijken positief tegen over hun geloof jij kijk er negatief tegen over. als lodewijk prentjes van dode hindoes laat zien en daarna zegt hindoes jullie zijn de volgende slachtoffers word wakker alsof dat alle moslim slecht zijn .ik kan hier ook dode prentjes laten zien van kinderen van palestina en irak moet ik daarvoor ieder christengeloof aanvallen .in personlijk zal me hier niet goed bijvoelen
Wil je ff gewoon reageren op mijn post????
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

ik kan hier ook dode prentjes laten zien van kinderen van palestina en irak moet ik daarvoor ieder christengeloof aanvallen .in personlijk zal me hier niet goed bijvoelen
Wie maakt 90% van de dode kindjes in Irak en Palestina. De Moslims.
Prentjes van dode kindjes in Irak, Lebanon en Palestina zijn door Moslims al zoveel gebruikt als propaganda, dat wij er stilaan minder gevoelig door worden.
PAlestijnen schieten voor de filmkamera's hun kindjes zelf dood, enkel en alleen voor propagandawaarde.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Yassine schreef:Wie kent die man die priester was en was fel tegenstander van homo,s en bleek achteraf homosexueel te zijn.
hahahahahhah :lol:
Ook op forums.marokko.nl kan men de zwakken van geest herkennen aan het feit dat ze veel 'hahahaha" in hun post stoppen. Het schijnt in die kringen tot het summum van intelligentie en welsprekendheid gerekend te worden.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Yassine
Berichten: 328
Lid geworden op: zo jan 14, 2007 12:40 am

Bericht door Yassine »

Iznogoodh schreef:
Yassine schreef:Wie kent die man die priester was en was fel tegenstander van homo,s en bleek achteraf homosexueel te zijn.
hahahahahhah :lol:
Ook op forums.marokko.nl kan men de zwakken van geest herkennen aan het feit dat ze veel 'hahahaha" in hun post stoppen. Het schijnt in die kringen tot het summum van intelligentie en welsprekendheid gerekend te worden.
Het is wel grappig al die mensen die zondag samenkomen om de woorden te horen van priester die mannen neukt.
Nou alsof er zoveel mensen komen.Een kwart van christenen gelooft er actief in en de driekwart passief.
Banned
Plaats reactie