Slecht nieuws voor Chaimae

Moderator: M

Lodewijk Nasser
Contacteer:

Slecht nieuws voor Chaimae

Bericht door Lodewijk Nasser »

Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ik weet dat een vrouw altijd haar man moet bevredigen.

Dat hoef je me niet te vertellen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Polleke

Re: Slecht nieuws voor Chaimae

Bericht door Polleke »

Da's toch juist goed nieuws? Na al die jaren wachten wil de moslima wel plankgas natuurlijk...
Dutch

Bericht door Dutch »

Nou, met zo'n geitenbok in m'n bed zou ik gegarandeerd de benen definitief dichtknijpen ! Vreselijk miezerig mannetje ziet dat eruit.

Het zotste is dan nog dat hij verkondigt : In het Westen wordt z'n vrouw tot sex dwingen beschouwd als verkrachting, maar voor de moslima's geldt dat niet, zij moet altijd paraat staan voor sex met haar man,willen of niet, zin of geen zin, ook al is ze met iets dringends bezig (koken, bakken of zo natuurlijk...). Zeg dan nog dat een moslima geen sexslaaf is...

En als haar brood daarna zwartgeblakerd is of haar stoofpot aangebrand, dan heeft ze ook nog eens een slecht punt omdat ze aan haar huiselijke taak verzaakte...

Gekker dan gek die moslimmannen.

Chaimae, je komt er nog wel achter beste meid, dat sex hebben wanneer je er geen zin in hebt gewoonweg vre-se-lijk is en je eigenwaarde een flinke knauw geeft...Geen enkele vrouw zou daartoe moeten verplicht worden !
En beeld je nu maar niet in dat jij wel altijd zin zal hebben in sex beste meid, wacht maar tot je afgepeigerd met een paar koters aan je rok en rugpijn van het werken tot sex wordt gedwongen... Ik hoop voor jou dat je dat nooit overkomt.
Polleke

Bericht door Polleke »

Zo is dat. Als de moslim man sex wilt hebben slaat de vlam in de pan en vindt ie de hond in de pot, zijn mond gelijk een ovenmuil.

Het maakt de moslima niet uit hoe de man eruit ziet, het is de wil van Allah. Wat is eigenlijk het Arabisch voor Biene weid hoer?
Monique

Bericht door Monique »

Dutch schreef: Gekker dan gek die moslimmannen.
Ik vind die moslimvrouwen een stuk gekker: zij zien zichzelf ook als een wandelende k*t.. :roll:
Amorele atheistische nitwit
Dutch

Bericht door Dutch »

Het maakt de moslima niet uit hoe de man eruit ziet, het is de wil van Allah. Wat is eigenlijk het Arabisch voor Biene weid hoer?
Vertaling : Hell resjliek ya kahba
Polleke

Bericht door Polleke »

Merci, dan kan ik straks nog goed gebruiken! 8)
Roelof

Re: Slecht nieuws voor Chaimae

Bericht door Roelof »

Polleke schreef:
Da's toch juist goed nieuws? Na al die jaren wachten wil de moslima wel plankgas natuurlijk...
Afbeelding

Ik denk dat Chaimae alleen bij de gedachte al kriebels tussen haar benen krijgt... :wink:
Yassine

Bericht door Yassine »

ik betwijfel of iemand ooit met jou wil neuken noch moslima,s
Roelof

Bericht door Roelof »

Yassine schreef:ik betwijfel of iemand ooit met jou wil neuken noch moslima,s
Gaat het in een relatie alleen om het neuken Yassine?
Monique

Bericht door Monique »

Een moslima mag haar man niet weigeren.
m.a.w.... ze heeft niets te willen.
Amorele atheistische nitwit
Miep

Bericht door Miep »

Nou ,als het om stamppot gaat,dan kunnen ze het ook in de keuken doen he,in 1 keer.
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Manon

Bericht door Manon »

dutch schreef:Het zotste is dan nog dat hij verkondigt : In het Westen wordt z'n vrouw tot sex dwingen beschouwd als verkrachting, maar voor de moslima's geldt dat niet, zij moet altijd paraat staan voor sex met haar man,willen of niet, zin of geen zin, ook al is ze met iets dringends bezig (koken, bakken of zo natuurlijk...). Zeg dan nog dat een moslima geen sexslaaf is...
Met momenten heb ik de grootste lol aan hun cirkelredeneringen.

Als de westerse vrouw geen zin heeft en hij doet het toch dan wordt ze verkracht (inderdaad) en dat mag niet.

maarrre

Als we nu eens zouden verplichten dat de westerse vrouw helemaal niet te beslissen heeft of ze wil of niet.... voilà dan heet dat geen verkrachting, maar gewoon.... de wil van Allah.

Als een meisje op straat loopt en ze wordt door vijf jongens overmeesterd die met haar copuleren, dan is dat geen verkrachting als we vanaf nu die meisjes een gaan aanleren dat ze daar gewoon aan moet voldoen en er niet over gaat zitten grienen!

Weeral een probleem opgelost.

Wat is islam toch een praktisch geloof nietwaar Chaimae? Dààrom gebeuren er natuurlijk geen verkrachtingen in islamitische landen: die vrouwen moeten gewoon hun benen spreiden! Waar zeuren ze nu over in het Westen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA

Bericht door BFA »

Ik weet dat een vrouw altijd haar man moet bevredigen.

Dat hoef je me niet te vertellen.
De zuurzoete extase van onderwerping.

Heb daar een klad van verhaaltje over liggen. Geinspireerd dor jou. Onmogelijk te posten wegens te expliciete inhoud.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA

Bericht door BFA »

Als de westerse vrouw geen zin heeft en hij doet het toch dan wordt ze verkracht (inderdaad) en dat mag niet.
Sex is in het westen een uitwisseling van menselijke warmte. Het schenken van plezier aan de ander een daad van liefde.

Dat kan niet als het ogenblik niet gewild door beiden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dutch

Bericht door Dutch »

Sex is in het westen een uitwisseling van menselijke warmte. Het schenken van plezier aan de ander een daad van liefde.
Inderdaad, daar ligt nu net het grote verschil : in de islam is sex gewoon een bevrediging van de meestal mannelijke driften, daar komt er geen liefde aan te pas. Gewoon hormonen. Treurig toch ?! Als een vrouw opgevoed wordt met deze idee, dan mist ze heel wat in haar sexleven, of beter, ze heeft er geen...
Ze blijft gewoon op het niveau van een zoogdier steken. Of ergens eronder nog, aangezien zij wél over rede beschikt en er dus onder lijdt...
Silly

Bericht door Silly »

Ze blijft gewoon op het niveau van een zoogdier steken.
beste vergelijking denk ik jah... triest dat men zichzelf en anderen dit aandoet...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Yassine

Bericht door Yassine »

Roelof schreef:
Ja en ik had het tegen polleke.
BFA

Bericht door BFA »

Op dit foruml discussier hje met iedereen.
Mij heb je ook al laten horen: Dat jij durft reageren.
Yassine

Bericht door Yassine »

BFA schreef:
Op dit foruml discussier hje met iedereen.
Mij heb je ook al laten horen: Dat jij durft reageren.
Klopt niet. Trouwen is bedoeld voor de voortplanting. Voortplanten kan alleen met neuken (is mij verteld).
Deze woorden waren van je beste vriend Lodewijk Nasser
Roelof

Bericht door Roelof »

Yassine schreef:
Roelof schreef:
Monique had dus gelijk:
Monique schreef:Ik vind die moslimvrouwen een stuk gekker: zij zien zichzelf ook als een wandelende k*t.. :roll:
Iemand van jullie "de zoontjesfabriek" van Ayaan Hirhi Ali gelezen?
"Een moslimvrouw heeft meer status naarmate ze meer zonen heeft. Als mijn oma werd gevraagd hoeveel kinderen ze had, zei ze: 'Eén.' Ze had negen dochters en één zoon. Dat zei ze ook over ons gezin. Dat wij maar één kind hadden. 'En wij dan?' vroegen mijn zus en ik. 'Jullie gaan voor ons zoontjes krijgen,' antwoordde ze. Ik werd er wanhopig van. Wat moest ik met mijn leven op aarde? Zoontjes baren! Een zoontjesfabriek worden. Ik was toen negen jaar.

Om hun toekomstige functie als zoontjesfabriek zo goed mogelijk te vervullen, wordt meisjes van jongs af aan geleerd zich te schikken. Naar Allah, vader, broer, familie, clan. Hoe beter een vrouw daarin slaagt, hoe deugdzamer ze gevonden wordt. Je moet altijd geduldig zijn, ook wanneer je man de meest vreselijke dingen van je verlangt. En daarvoor word je beloond in het hiernamaals. Maar die beloning stelt weinig voor. Voor vrouwen zijn er in het paradijs dadels en druiven. Verder niets."
Yassine

Bericht door Yassine »

Roelof schreef:
Yassine schreef:
Roelof schreef: Gaat het in een relatie alleen om het neuken Yassine?
Monique had dus gelijk:
Monique schreef:Ik vind die moslimvrouwen een stuk gekker: zij zien zichzelf ook als een wandelende k*t.. :roll:
Iemand van jullie "de zoontjesfabriek" van Ayaan Hirhi Ali gelezen?
"Een moslimvrouw heeft meer status naarmate ze meer zonen heeft. Als mijn oma werd gevraagd hoeveel kinderen ze had, zei ze: 'Eén.' Ze had negen dochters en één zoon. Dat zei ze ook over ons gezin. Dat wij maar één kind hadden. 'En wij dan?' vroegen mijn zus en ik. 'Jullie gaan voor ons zoontjes krijgen,' antwoordde ze. Ik werd er wanhopig van. Wat moest ik met mijn leven op aarde? Zoontjes baren! Een zoontjesfabriek worden. Ik was toen negen jaar.

Om hun toekomstige functie als zoontjesfabriek zo goed mogelijk te vervullen, wordt meisjes van jongs af aan geleerd zich te schikken. Naar Allah, vader, broer, familie, clan. Hoe beter een vrouw daarin slaagt, hoe deugdzamer ze gevonden wordt. Je moet altijd geduldig zijn, ook wanneer je man de meest vreselijke dingen van je verlangt. En daarvoor word je beloond in het hiernamaals. Maar die beloning stelt weinig voor. Voor vrouwen zijn er in het paradijs dadels en druiven. Verder niets."
Wie is Ayaan Hirschi Ali??
Ooh bedoel je die van de islam walgt.
Die ene die probeerde Holocaust uit te leggen aan moslims.
Toen ze dacht dat moslims dom waren.
Ze probeert aandacht te trekken.
De leugenaar van het jaar!
Silly

Bericht door Silly »

jah die jah :D
die het juk van de islam heeft afgeworpen
die heeft gekozen voor haar vrijheid boven de achterlijkheid
die genoeg heeft meegemaakt om de islam met reden te verfoeien
die jah :wink:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Yassine

Bericht door Yassine »

Silly schreef:jah die jah :D
die het juk van de islam heeft afgeworpen
die heeft gekozen voor haar vrijheid boven de achterlijkheid
die genoeg heeft meegemaakt om de islam met reden te verfoeien
die jah :wink:
Jah die zo slim is dat ze een nederlandse paspoort krijgt door te liegen.
Maar jah Nederlanders zijn nu eenmal dom.
Plaats reactie