"Alle Moslims zijn één uhmmah"

Moderator: M

Islamofoob
Berichten: 250
Lid geworden op: zo apr 02, 2006 12:03 am
Locatie: Vesting Holland

Bericht door Islamofoob »

BFA schreef:
iedereen die niet-moslim is , is een ''vijaand.''
Ben je dan verwonderd dat dit terugkaatst?
Ja, maar helaas te weinig. Alleen al vanwege deze opstelling ("niet-moslims zijn onze vijand") zouden moslims de toegang tot Nederland ontzegd moeten worden.
In naam van De Vrijheid, de Democratie, de Tolerantie.
Geprezen zij De Democratie de Vrijheid der hemelen en der aarde
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik ben dus niet verwonderd.
Bedankt voor het begrip.

Ik zou het liever terug zien zoals het 15j geleden was.
Had dan House/performance circus. Was Marrokaanse DJ bij, Tunesische violist, soms Lebanees met decoratie. Marrokaanse dansvriendin.

Toen waren er nog niet zoveel Imams, die de migrantenbevolking in de wurggreep van angst voor Allah namen. Samen met de Imams en hun verdomde middeleeuwse religie is de segregatie en het vijandbeeld gekomen.

Ik vecht in de eerste plaats tegen de ideologie, niet tegen de mensen. Alhoewel ik soms denk dat het tweede onvermijdelijk wordt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Bericht door Persian_revenge »

Een ideologie bestrijden is anders dan een politiek conflict af te schilderen als iets Islamitisch. Veel westerlingen op dit forum gaan veel dingen te makkelijk toeschrijven aan Islam en beweren dat daarmee de kous af is. Dat is te simplistisch. Zo gaat men natuurlijk iedere diepgaande trend of beleid over het hoofd zien.

Wat er bijv. in de Palestijnse gebieden gebeurt, is een machtstrijd. Die arme palestijnen worden geboet voor de machtsrijd tussen andere machten. Fatah biedt, als de westerse stroman, verzet tegen Hamas een rijzende ster dankzij Iran. Dit is eigenlijk een Iraanse reactie op Europese druk op Iran. De logica is: als je ons onder druk zet, brengen wij je belang in gevaar in de regio.
Gevolg: Europa verliest haar invloed terwijl Iran met miljoenen dollars die plaats inneemt.
Islamofoob
Berichten: 250
Lid geworden op: zo apr 02, 2006 12:03 am
Locatie: Vesting Holland

Bericht door Islamofoob »

Persian_revenge schreef:Een ideologie bestrijden is anders dan een politiek conflict af te schilderen als iets Islamitisch. Veel westerlingen op dit forum gaan veel dingen te makkelijk toeschrijven aan Islam en beweren dat daarmee de kous af is. Dat is te simplistisch. Zo gaat men natuurlijk iedere diepgaande trend of beleid over het hoofd zien.

Wat er bijv. in de Palestijnse gebieden gebeurt, is een machtstrijd. Die arme palestijnen worden geboet voor de machtsrijd tussen andere machten. Fatah biedt, als de westerse stroman, verzet tegen Hamas een rijzende ster dankzij Iran. Dit is eigenlijk een Iraanse reactie op Europese druk op Iran. De logica is: als je ons onder druk zet, brengen wij je belang in gevaar in de regio.
Gevolg: Europa verliest haar invloed terwijl Iran met miljoenen dollars die plaats inneemt.
Klinkt als een asielzoeker die zogenaamd de islamitische hel iran is ontvlucht om vervolgens als indringer vanuit het vrije Europa voor de zegeningen van islamitische achterlijkheid te pleiten. Gelukkig hebben wij Uncle Sam nog..
In naam van De Vrijheid, de Democratie, de Tolerantie.
Geprezen zij De Democratie de Vrijheid der hemelen en der aarde
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Bericht door Persian_revenge »

Klinkt als een asielzoeker die zogenaamd de islamitische hel iran is ontvlucht om vervolgens als indringer vanuit het vrije Europa voor de zegeningen van islamitische achterlijkheid te pleiten. Gelukkig hebben wij Uncle Sam nog..
Klinkt als een loser die denkt dat zijn illusie (namelijk het feit dat hij in een dialoog de bovenhand kan krijgen als hij iemand asielzoeker noemt) opgewassen is tegen een argument.

Ik zou zeggen, groei wat hersencellen en ik zal je nog een kans geven door je aan te spreken. Nu ...hoepel op tjoee

PS: zelfs de domsten van dit forum weten dat ik geen moslim ben.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Beste Islamofoob,

Ik deel Persians wereldbeeld niet (en hij de mijne niet), maar een moslim of Islamapologeet is het geenzins. Eerder iemand die strijdt voor de waardigheid van zijn land.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Nogmaals, Nogmaals,

Beste Chaimae en andere moslims,

Als je al deze nieuwsberichten gadeslaat, komt het dan niet op dat er iets intrinsiek mis is met de Islam?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik deel Persians wereldbeeld niet (en hij de mijne niet), maar een moslim of Islamapologeet is het geenzins. Eerder iemand die strijdt voor de waardigheid van zijn land.
En droomt van het groot-Iraanse rijk onder Cyrus terug werkelijkheid te zien worden.

Hij is tegen de Mullahs. Als diezelfde Mullahs het geld van de Iraanse bevolking verkwanselen, door financiering van terreurgroepen als Hezbollah en Hamas, is hij fier. Hetgeen Hezbollah en Hamas teweegbrengen toont de slimheid en grootsheid van Iran.

Men heeft niet voor niets hier het spreekwoord: Wetten van Meden en Perzen. Wetten, zo gebigoteerd en dubbelzinnig dat ze onwerkbaar zijn.

Hij is tegen Ahmanidjedad. waar Ahmanidjedad de Mythe van het Palestijnse symbool kan invullen, opstaan als de nieuwe Saladin die Joden en kruisvaarders in de zee drijft, zal hij Ahmanidjedad volgen. Zij het vanop veilige afstand in Canada.

Perzische wraak, wil een sterk economisch Iran. De Mullahs staan dit in de weg. Anderzijds claimen de Mullahs grote delen van Azerbijan, delen van Saudi-Arabie, ... Het groot-Perzische rijk onder Cyrus liep van Azerbijan, tot het land Punt. (waarschijnlijk het huidige Somalie) Van het land punt tot aan de Indus.

Slaan de Mullahs onder Ahmanidjedad dit Perzisch rijk terug bijeen te sprokkelen, zal hij tot daar de Mullahs volgen.

Net zoals de Mullahs ziet hij ook in dat, wegens de vele verkwanselde olieopbrengsten, de enige weg voor economische sterkte van Iran, de financiering gaan halen bij anderen is. Te beginnen met Azerbijan. Olie en raffinaderijen voor de oorlogsmachine. Daarna rijkdom en nog meer olie in SA en de andere golfstaten.

Dus, Iran heeft de Atoombom nodig. Zonder atoombom geen expansie. Als de Mullahs daarvoor zorgen zijn de Mullahs nog even goed.

Perzische wraak zijn anti-islamisme is waardeloos, net zoals de wetten van Meden en Perzen. Zijn op xenofobie gebaseerd patriotisme komt op de eerste plaats, wordt door de Mullahs ingevuld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ben benieuwd wat PR daarop te zeggen heeft....
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Nogmaals, Nogmaals, Nogmaals,

Beste Chaimae en andere moslims,

Als je al deze nieuwsberichten gadeslaat, komt het dan niet op dat er iets intrinsiek mis is met de Islam?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Lodewijk Nasser schreef:Nogmaals, Nogmaals, Nogmaals,

Beste Chaimae en andere moslims,

Als je al deze nieuwsberichten gadeslaat, komt het dan niet op dat er iets intrinsiek mis is met de Islam?
liefje ze antwoorden er toch niet op... ze weten het antwoord heus wel... maar no way dat ze dat hier neer gaan pennen...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ben benieuwd wat PR daarop te zeggen heeft....
Scheldpartijen, zoals een week geleden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als een Amerikaan uit de Zuidelijke Staten een glas whiskey te veel binnen heeft, droomt hij luidop dat het Zuiden zal wederkeren.

Als je Iraanse Weblogs bezoekt, zijn er nog vele tussen die zichtbaar van het Groot-Perzische rijk van Cyrus dromen, dat het wederkomt. Pythagoras is een Pers?

Die droom kan de oplossing van de atoomdreiging der Mullahs nog rare wendingen geven.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Bericht door Persian_revenge »

Ben benieuwd wat PR daarop te zeggen heeft....
Beste Lodewijk, Wij hebben een bekend gezegde in 't Perzisch:
het antwoord van idioten is stilte.

Ik heb hem genoeg kans gegeven om zijn standpunt te argumenteren. Toch bleef hij telkens te kort schieten en zwaar ontgoochelen. Hij is een product van de massamedia, een slachtoffer liever. Hij is gevoed met propaganda en paranoia. Een product van angstcampagne. Pas op je hebt zulke figuren aan beide kanten van de prikkeldraad. Daarom vermelde ik enkele keren dat hij, wat zijn ongebaseerde veronderstellingen betreft, sterk op de Hezbollahis van Iran klinkt.
Deze mensen delen een ding: EXTREMISME. Of hij een Mullah-extremist is of een zelfverklaarde extremistische kunstenaar, vormen zij allen een gevaar, voor jou en voor mij en zij moeten bestreden worden.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik heb hem genoeg kans gegeven om zijn standpunt te argumenteren.
Ik heb van jou enkel uit de context getrokken reacties gehad en veel 'tu quoque'. Kan enkel tot de vaststelling komen dat jij onvolledig leest. Daarna enkele scheldpartijen.

Schelden mag je van mij zoveel je wil. Serieuze reactie & discussie heb jij steeds onmogelijk gemaakt. Ik heb je een ogenblik geprovoceerd. Jij hebt je getoond. Moet ik nog het einde van een tekst voor aanpassen die ik vorige week aan het schrijven was.
Waarschijnlijk moet ik om voor jou begrijpbaar te zijn, bij elke stap mijn basisstellingen opnieuw zetten. Ik heb niet de tijd om steeds hetzelfde te typen en daarbij enkele zinnetjes te voegen. Ik werk ook, en heb thuis ook nog ander werk te doen.
Kunstenaar verklaar je, je niet zelf. Ik heb verkregen dat anderen mij zo verklaren. Dat kunnen er niet veel kunstenaars zeggen.

Er pleit toch iets voor je, dat je niet weer bent beginnen schelden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Bericht door Persian_revenge »

Sorry. Je tijd is om.
Het enige wat ik te zeggen heb aan een extremist zoals jij is:
Mensen zoals jij zijn een gevaar voor elke samenleving (ik weet extremisme te onderscheppen omdat zelf een product van ben).

Jouw antwoord op extremisme is nog meer extremisme en het gebruik van massvernietigingswapens, volkerenmoord.
Je hebt reeds je ware gelaat laten zien voor ik besloot in te grijpen en je extremistische uitbarstingen het hoofd te bieden.

Al wat je schreef was schimpschrift, libel, aantijgingen en provocatie:
Vandaag ben ik een supporter van het regime, morgen wil in de 21ste eeuw het rijk van Cyrus de Grote nieuw leven in roepen. :roll:

Conclusie: je bent een zwakke tegenstander.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

meer extremisme en het gebruik van massvernietigingswapens, volkerenmoord.
Dat je dit leest leeft enkel in jouw hoofd.
schimpschrift, libel, aantijgingen
?????
provocatie:
Dat wel. Is het enige wat je mij kan verwijten.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Chaimae schreef: “Slechts de gelovigen zijn broeders van elkaar.”
[Soerat al-Hoedjoeraat: 10]

“En dankzij Zijn gunst werden jullie broeders (van elkaar).”
[Soerat Aali Imraan: 130]


Helpt elkander in het verrichten van het goede en godsvrucht. En helpt elkander niet in het verrichten van de zonde en agressie.”
[Soerat al-Maa’idah: 2]

“En houdt allen vast aan het koord (geloof) van Allah en weest niet verdeeld.”
[Soerat Aali Imraan: 103]
Je bent weer aan het romantiseren, Chaimae.
Wat is nu jouw persoonlijke antwoord op de feiten die Lodewijk nasser heeft aangedragen?
Zijn ze waar of zijn ze niet waar?
Wat zeggen ze over de moslim broederschap?
Wat zegt het over de alledaagse werkelijkheid?
Als je deze vragen hebt beantwoord, welke conclusie trek je dan?
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Plaats reactie